Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Het nieuwe systeem gaat vooral gebruikt worden om te gaan gamen (ontspanning) en voor te gaan programmeren (school, vanaf september). De software gewoon de standaard software niks speciaals. Wel heb ik vragen over hoe windows 10 te installeren en of je echt een licentie nodig hebt ja of nee. Ik heb een windows usb stick gemaakt via mijn huidige laptop. Ohja en Netflix kijken op een mooi scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil 100€ uitgeven aan een scherm, en 40€ ongeveer voor een toetsenbord. De desktop zou ik graag hebben voor +- 800€ maar daar mag wel 150€ bij desnoods.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel de muis 'TRUST GXT 130
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Awel. Dit wordt gokken want ik ben het mezelf allemaal aan het aanleren de laatste maand maar het geld is binnengekomen en nu is het tijd voor actie.
-Intel 8th gen I3 lijkt me een processor die het allemaal wel aankan
-Een grafische kaart met de mogelijkheid voor 2 beeldschermen. 1 gamen, andere Netflix
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
TRUST GXT, goedkoop en 'does the job' , MSI lijkt me na wat opzoekwerk ook wel zeer betrouwbaar en Corsair ook, maar ik wil me niet perse ergens aan vastbinden.
- sowieso een INTEL processor graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toekomstgericht, ik begin nu met een startbudget maar met de tijd bvb van een I3 8100 naar een I7 8700 en VR is ook wel een serieuze interesse voor me, het zal nog niet voor direct zijn maar wel voor binnen een half jaar mss.
Ga je overklokken?
Het is een optie, nog niet voor direct maar met oog op de toekomst mag het wel een optie zijn.
Wat verwacht je van ons?
Of ik nu veel geld ga uitgeven aan de GPU of ik beter nu nog een goedkope GPU gebruik en als de nieuwe GPU's uitkomen van Nvidia er dan 1 van koop ja of nee
en of dat mijn stroombron voldoende is ook toekomst gericht.
En of er bepaalde elementen zijn die ik mis of beter kunnen.
Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Het nieuwe systeem gaat vooral gebruikt worden om te gaan gamen (ontspanning) en voor te gaan programmeren (school, vanaf september). De software gewoon de standaard software niks speciaals. Wel heb ik vragen over hoe windows 10 te installeren en of je echt een licentie nodig hebt ja of nee. Ik heb een windows usb stick gemaakt via mijn huidige laptop. Ohja en Netflix kijken op een mooi scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil 100€ uitgeven aan een scherm, en 40€ ongeveer voor een toetsenbord. De desktop zou ik graag hebben voor +- 800€ maar daar mag wel 150€ bij desnoods.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel de muis 'TRUST GXT 130
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Awel. Dit wordt gokken want ik ben het mezelf allemaal aan het aanleren de laatste maand maar het geld is binnengekomen en nu is het tijd voor actie.
-Intel 8th gen I3 lijkt me een processor die het allemaal wel aankan
-Een grafische kaart met de mogelijkheid voor 2 beeldschermen. 1 gamen, andere Netflix
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
TRUST GXT, goedkoop en 'does the job' , MSI lijkt me na wat opzoekwerk ook wel zeer betrouwbaar en Corsair ook, maar ik wil me niet perse ergens aan vastbinden.
- sowieso een INTEL processor graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toekomstgericht, ik begin nu met een startbudget maar met de tijd bvb van een I3 8100 naar een I7 8700 en VR is ook wel een serieuze interesse voor me, het zal nog niet voor direct zijn maar wel voor binnen een half jaar mss.
Ga je overklokken?
Het is een optie, nog niet voor direct maar met oog op de toekomst mag het wel een optie zijn.
Wat verwacht je van ons?
Of ik nu veel geld ga uitgeven aan de GPU of ik beter nu nog een goedkope GPU gebruik en als de nieuwe GPU's uitkomen van Nvidia er dan 1 van koop ja of nee
en of dat mijn stroombron voldoende is ook toekomst gericht.
En of er bepaalde elementen zijn die ik mis of beter kunnen.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass White | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Acer KG241Q Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Trust GXT 850 (Azerty BE) | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2666C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair VS550 | € 44,15 | € 44,15 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 67,90 | € 67,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,74 | |