oo.. credit card is net zo als paypal, komt wel goedtekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:33:
[...]
Helaas was dat niet mogelijk, heb t met creditcard gedaan. Dus anders kan ik t alrijd nog via de creditcard maatschappij proberen te regelen.
Helaas momenteel een soortgelijke ervaring.tekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:20:
Toch nog maar even hier een update posten wat betreft mijn bestelling
Voor eerdere verhalen, zie mijn posts van 3-5weken geleden.
Op 17 augustus dus de mi8 128gb global version besteld bij thesolutionshop. Na veel heen en weer gechat, 6x gehoord te hebben dat m'n telefoon morgen verzonden wordt en 10x een dag lang wachten op reactie heb ik uiteindelijk begin deze week geannuleerd na weer een belofte dat vorige week de telefoon toch echt verzonden zou worden.
Voor de mensen die hun bestelling dus gewoon hebben gekregen: top. Voor de rest: wees gewaarschuwd.
Veel gechat, halve beloftes, maar nog steeds niets verzonden.
Ik blijf toch nog even hopen, vanwege de concurrerende prijs en géén douanekosten...
Ik lees eigenlijk niet veel over de Mi 8 Pro, wat is de planning van deze telefoon, iemand meer informatie? Als ik Google raadpleeg wordt ik niet echt wijzer. Op de bekende websites staan ze al wel her en der.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik wacht eigenlijk op de global, neem aan dat jij dat ook wenst te doen?Frozenhands schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:06:
Ik lees eigenlijk niet veel over de Mi 8 Pro, wat is de planning van deze telefoon, iemand meer informatie? Als ik Google raadpleeg wordt ik niet echt wijzer. Op de bekende websites staan ze al wel her en der.
Die zou mogelijk gereleased worden ergens eind van deze maand/november.
Zie ook https://www.gizmochina.co...-to-launch-globally-soon/
Dankjewel, dat is de informatie die ik inderdaad zocht en dit is een goede kanshebber denk ik om mijn huidige OnePlus 3 te vervangen, tenzij de 6T echt veel beter gaat zijn.RiCk schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:24:
[...]
Ik wacht eigenlijk op de global, neem aan dat jij dat ook wenst te doen?
Die zou mogelijk gereleased worden ergens eind van deze maand/november.
Zie ook https://www.gizmochina.co...-to-launch-globally-soon/
Oeff, succes. Ik hoopte ook een tijd vanwege de inderdaad goede prijs. Maar na een maand is t wel welletjes geweest.denbosch75 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Helaas momenteel een soortgelijke ervaring.
Veel gechat, halve beloftes, maar nog steeds niets verzonden.
Ik blijf toch nog even hopen, vanwege de concurrerende prijs en géén douanekosten...
Nou thesolutionshop wordt hem ook niet:
Hi,
I'm afraid we cannot fulfil your order due to the issues that we are having with our supplier. We are terribly sorry for the inconvenience we have caused. Please allow 2-3 working days for our finance team to issue your refund.
Thanks,
Weer op zoek naar een andere
Hi,
I'm afraid we cannot fulfil your order due to the issues that we are having with our supplier. We are terribly sorry for the inconvenience we have caused. Please allow 2-3 working days for our finance team to issue your refund.
Thanks,
Weer op zoek naar een andere
Lichtpuntje...
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.tekken4111 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:28:
[...]
Oeff, succes. Ik hoopte ook een tijd vanwege de inderdaad goede prijs. Maar na een maand is t wel welletjes geweest.
Graag jullie advies? Waar nu de Xiaomi MI8SE kopen?
Eigenlijk wil ik geen gedoe met 'flashen'. Ik wil er één waar de Nederlandse taal op staat, liefst natuurlijk de EU-rom. Uiteraard ook geen naheffingen met douanekosten.
Is dit wat: https://nl.aliexpress.com/item/Originele-Xiao-mi-mi-8-se-6-GB-ram-128-GB-rom-snapdragon-S710-Octa-CORE/32906019393.html
Dan wel met de optie DHL-verzending...
(Op één van de plaatjes lijkt de EU-ROM te staan)
Verbaasd me helemaal niks... Die shop heeft gewoon niet alles op orde. Ik wacht inmiddels al 2 weken op m'n geld en na veel aandringen nog niks wijzer behalve dat het in 2-3dagen terug had moeten zijn...denbosch75 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.
Eigenlijk wil ik geen gedoe met 'flashen'. Ik wil er één waar de Nederlandse taal op staat, liefst natuurlijk de EU-rom. Uiteraard ook geen naheffingen met douanekosten.
Is dit wat: https://nl.aliexpress.com/item/Originele-Xiao-mi-mi-8-se-6-GB-ram-128-GB-rom-snapdragon-S710-Octa-CORE/32906019393.html
Inmiddels met Mastercard een proces in gang gezet om te dwingen dat het terugbetaald wordt. Krijg volgende week de papieren daarvoor, mocht ik dan nog niks terug hebben dan vul ik die in en gaan ze de post op.
Dan heb ik denk ik geluk gehad, 2 keer besteld en geen problemen.tekken4111 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:40:
[...]
Verbaasd me helemaal niks... Die shop heeft gewoon niet alles op orde. Ik wacht inmiddels al 2 weken op m'n geld en na veel aandringen nog niks wijzer behalve dat het in 2-3dagen terug had moeten zijn...
Inmiddels met Mastercard een proces in gang gezet om te dwingen dat het terugbetaald wordt. Krijg volgende week de papieren daarvoor, mocht ik dan nog niks terug hebben dan vul ik die in en gaan ze de post op.
Maar dan halen we deze site gewoon weg uit mijn hoofd
Ik kijk altijd in deze lijst;denbosch75 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/resellers
Dus bij ali heb je 3 opties (zover ik weet) qua tax-free shipping.
Over trading shenzen en banggood heb ik van collega's ook goede verhalen gehoord alleen zelf nooit iets besteld.
O.R.C. Black Bulls Rugby
even een update, ik heb inmiddels na 2,5 week t geld op mijn rekening staan.
Zijn wel goed wisselende ervaringen met die shop zeg, ze hebben bij mij in 36 uur het geld teruggestort.
Niet dat ik daar heel blij mee ben, wilde een telefoon
Niet dat ik daar heel blij mee ben, wilde een telefoon
Lichtpuntje...
Ik heb bij trading mijn SE besteld, kreeg toen invoer/tax terug en heel snel, nu is policy aangepast en geen tax meer terug.psyy138 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:32:
[...]
Dan heb ik denk ik geluk gehad, 2 keer besteld en geen problemen.
Maar dan halen we deze site gewoon weg uit mijn hoofd
[...]
Ik kijk altijd in deze lijst;
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/resellers
Dus bij ali heb je 3 opties (zover ik weet) qua tax-free shipping.
Over trading shenzen en banggood heb ik van collega's ook goede verhalen gehoord alleen zelf nooit iets besteld.
Banggood geen ervaring mee
Ben benieuwd wanneer de pro versie in Global versie word uitgebracht. Dat is de versie waar ik nu op wacht nadat ik eerst voor de mix 3 zou gaan.
Sinds 29 oktober is in ieder geval de lite versie in global vorm beschikbaar.
Sinds 29 oktober is in ieder geval de lite versie in global vorm beschikbaar.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik wil eigenlijk ook graag voor de Pro versie (global) gaan maar denk dat vanwge de minder grote accu bij de Pro ik waarschijnlijk toch voor de 'gewone' ga. Is nu voor €400 te koop met 256gb of voor €360 met 128gb... Mooie prijs..
Ik heb ook eerst op de aankondiging van de Mix 3 gewacht, maar ik word er toch niet echt warm van. Daarom kies ik nu voor de Mi 8. Lichte voorkeur voor de Pro door de FP-scanner, maar misschien ga ik zoals Burnd ook voor een gewone.
Denken jullie dat de beste aanbiedingen op 11.11 of op Black Friday zullen zijn? Daarnaast is er inderdaad nog geen Global versie. Hoe makkelijker krijg ik die er zelf op?
Denken jullie dat de beste aanbiedingen op 11.11 of op Black Friday zullen zijn? Daarnaast is er inderdaad nog geen Global versie. Hoe makkelijker krijg ik die er zelf op?
Ik zat ook op de Pro te wachten, maar heb toch gekozen voor de Mi 8 128 GB. Ik hoorde nog de Mi mix 3, maar die is het prijsverschil niet waard in mijn ogen.
Heb 26 november besteld bij onze grote vriend Aliexpres Mi global Store Eu rom. Tot op heden nog niks ontvangen:)
Afgelopen donderdag afgeleverd in Takeley UK.
Ik kreeg een UPS track and trace en stond leverdatum afgelopen donderdag afgeleverd. Ik gelijk thuisfront bellen is mijn nieuwe telefoon binnen. Bleek dus dat de UPS track and trace naar UK Takeley en niet bij mij ..:P
het enige wat anders is de 3d scan volgens mij en de vingerscanner op/in het scherm
Heb 26 november besteld bij onze grote vriend Aliexpres Mi global Store Eu rom. Tot op heden nog niks ontvangen:)
Afgelopen donderdag afgeleverd in Takeley UK.
Ik kreeg een UPS track and trace en stond leverdatum afgelopen donderdag afgeleverd. Ik gelijk thuisfront bellen is mijn nieuwe telefoon binnen. Bleek dus dat de UPS track and trace naar UK Takeley en niet bij mij ..:P
het enige wat anders is de 3d scan volgens mij en de vingerscanner op/in het scherm
Ik hou het al een tijdje in de gaten. De mi 8 is in preorder 11.11.Baats schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:31:
Het prijs is niks veranderd! Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt nog wat gaat doen.
64GB is 330euro~ +20€ verzenden
128GB is 350~euro + 20€ verzenden.
Ik ben benieuwd of er met black friday wat gaat gebeuren.
Ik heb wel besloten voor mezelf dat het of de Pro of de Mix 3 gaat worden.
Ga er maar niet van uit dat de prijs nog verder gaat zakken. Ze verkopen de MI8 nu al ongeveer voor de prijs wat het allemaal kost om te maken en te shippen.Mirr0r schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:31:
[...]
Ik hou het al een tijdje in de gaten. De mi 8 is in preorder 11.11.
Het prijs is niks veranderd! Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt nog wat gaat doen.
64GB is 330euro~ +20€ verzenden
128GB is 350~euro + 20€ verzenden.
Ik ben benieuwd of er met black friday wat gaat gebeuren.
Ik heb wel besloten voor mezelf dat het of de Pro of de Mix 3 gaat worden.
Het meegeleverde hoesje voor de MI 8 gebruik ik niet.
Mocht iemand er belangstelling voor hebben, laat het even weten.
Je mag hem voor niks ophalen in Hoogland.
Mocht iemand er belangstelling voor hebben, laat het even weten.
Je mag hem voor niks ophalen in Hoogland.
6GB/128GB Global voor €330,- inclusief verzending; wel Gearbest HK warehouse.Ali_Baba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:47:
[...]
Ga er maar niet van uit dat de prijs nog verder gaat zakken.
Ik had het over de prijs zonder kortingen heThe Lord schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:09:
[...]
6GB/128GB Global voor €330,- inclusief verzending; wel Gearbest HK warehouse.
staat letterlijk in de beschrijving:djfrankel schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:42:
Misschien een domme vraag, maar als ik onderstaande telefoon koop, heb ik dan de "echte" global versie of is hier achteraf de global rom op geflashed? Er word natuurlijk al een tijdje langer gobal versies aangeboden, maar de telefoon is recent pas in Hongkong in de verkoop gegaan. (Volgens mij een goede graadmeter voor wanneer de global versie te koop is?)
https://www.geekbuying.co...rtphone-Black-400267.html
"English and Chinese Version"
maar als je de global pakt staat er "Global version"
[ Voor 4% gewijzigd door dafz0r op 15-11-2018 09:49 ]
Dank voor je antwoord, maar ik heb de telefoon inmiddels al ruim 3 maand in mijn bezit. Maar volgens mij zag de product pagina toen ik de vraag stelde er heel anders uit. Ik heb destijds dus ook een global versie besteld maar die heeft dus gewoon een ge-unlockte bootloader. Met als gevolg dat je netflix niet uit de store kan halen.dafz0r schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:47:
[...]
staat letterlijk in de beschrijving:
"English and Chinese Version"
maar als je de global pakt staat er "Global version"
Dat blijf ik toch een minpunt vinden.
ow sorry, ik zalt niet op de laatste paginadjfrankel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:06:
[...]
Dank voor je antwoord, maar ik heb de telefoon inmiddels al ruim 3 maand in mijn bezit. Maar volgens mij zag de product pagina toen ik de vraag stelde er heel anders uit. Ik heb destijds dus ook een global versie besteld maar die heeft dus gewoon een ge-unlockte bootloader. Met als gevolg dat je netflix niet uit de store kan halen.
Dat blijf ik toch een minpunt vinden.

Hoe zijn de ervaringen met het bestellen bij Amazon.de? Ik wil een mi8 bestellen en het is wel is waar iets duurder dan de Chinese webshops maar gelijk een global ROM lijkt me helemaal top!
https://www.youtube.com/@droommotor
Wat zijn de verwachtingen dat er een goede Black Friday of Cyber Monday aanbieding komt op dit apparaat?
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Ben uiteindelijk op Singles' Day voor de Mi8 128gb gegaan op Gearbest (HK Warehouse) voor +- €335.
GSM werd verzonden op 12.11., tot op vandaag nog geen enkele update van de tracking. Verzending zou eerst via UK gaan en dan naar BE.
Nog wat geduld uitoefenen zeker :-).
GSM werd verzonden op 12.11., tot op vandaag nog geen enkele update van de tracking. Verzending zou eerst via UK gaan en dan naar BE.
Nog wat geduld uitoefenen zeker :-).
Mi 8 64gb besteld bij cdiscount (Franse website) voor 349.99euro. Zij verzenden vanuit Frankrijk gratis naar België. Hopelijk verloopt alles vlot.
Op Gearbest is de Mi 8 64 GB totaal 323,26 euro incl. verzending vanuit Polen (FAST-08) met deze coupon: mIe2YhDH. Hij komt daarmee qua prijs in de buurt van de Poco, die geen OLED scherm, NFC en OIS heeft. Daarnaast is Europese verzending ook wel lekker.
Ben benieuwd of hij op cyber monday nog scherper wordt, maar heel veel rek zit er niet meer in denk ik als verzending vanuit Europa een must is.
Ben benieuwd of hij op cyber monday nog scherper wordt, maar heel veel rek zit er niet meer in denk ik als verzending vanuit Europa een must is.
[ Voor 12% gewijzigd door Frash op 23-11-2018 23:52 ]
Weet iemand ook of de Mi8 SE via een Nederlandse leverancier te verkrijgen is?
... en gaat over tot de orde van de dag
Bedoel je de MI 8SE? Niet alle telefoons krijgen een versie voor de westerse markt. De MI8 ondersteund veel FDD-LTE banden en was specifiek bedoeld om ook buiten China te worden uitgebracht. De MI8 SE ondersteund band 20 niet en Xiaomi heeft nooit bevestigd dat dit toestel een Global Rom krijgt. Ik verwacht daarom niet dat deze versie er nog gaat komen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:02:
Hoelang doet Xiaomi er vaak over voordat een telefoon dat specifiek op de Aziatische markt gericht is een global uitvoering krijgt. Ben er zeker van dat ik de Xiaomi Mi 8S wil kopen mits het geschikt is.
En als je hem echt graag wil, dan bootloader unlocken en deze erop zetten:wikiwhy schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:52:
[...]
Bedoel je de MI 8SE? Niet alle telefoons krijgen een versie voor de westerse markt. De MI8 ondersteund veel FDD-LTE banden en was specifiek bedoeld om ook buiten China te worden uitgebracht. De MI8 SE ondersteund band 20 niet en Xiaomi heeft nooit bevestigd dat dit toestel een Global Rom krijgt. Ik verwacht daarom niet dat deze versie er nog gaat komen.
https://xiaomi.eu/community/forums/miui-rom-releases.103/
Mi 8 Pro nu leverbaar via Belsimpel.nl
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-8-pro/transparent-black
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-8-pro/transparent-black
Dat is (volgens mij) een verdomd nette prijs. Bij FOK! krijg je hem met voucher vaak voor een vergelijkbare prijs. Nu even het addertje zoeken, want dat heeft bol nog wel eens. Is het niet stiekem de Lite-variant die ze aanbieden.
-EDIT-
Hmmm. Typenummer komt wel overeen (PN100566). Ik ga hem gewoon eens bestellen. #yolo en zulcks.
[ Voor 10% gewijzigd door LordKnox op 02-01-2019 12:24 ]
Voor 100,00 meer heb je 256gb
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
mooie aanbieding op banggood met een kortingscode : 3BGm86e op volgend toestel :
344€ incl shipping.
Ben benieuwd, eerste Xiaomi toestel nadat mijn S9 na een half jaartje de grond een kusje heeft gegeven...
344€ incl shipping.
Ben benieuwd, eerste Xiaomi toestel nadat mijn S9 na een half jaartje de grond een kusje heeft gegeven...

Misschien ook leuk: voor 20 piek extra heb je de 256 gb versie van de Xiaomi Mi 8crovax_be schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:10:
mooie aanbieding op banggood met een kortingscode : 3BGm86e op volgend toestel :
344€ incl shipping.
363 euro komt het dan op.
Dit is een handige site trouwens om de prijzen van de smartphone in de gaten te houden: https://www.kimovil.com
@theduke1989 Ik zie de bovenstaande site een paar keer in het topic terug komen. Wil jij deze misschien aan de startpost toevoegen?
[ Voor 14% gewijzigd door Panini op 07-03-2019 12:59 ]
Die site werkt nauwelijks door alle ads die geblocked worden door m'n Pihole. Als ik die disable doet adblock hetzelfde. Weet niet of het dan zo'n frisse site is om aan te raden.
5 advertenties geblokt via Chrome + Adblock en absoluut geen problemen verder. Gebruik het al een paar maanden voor vergelijken + doorlinken naar sites als Gearbest, Bangood etc.chaoscontrol schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:09:
Die site werkt nauwelijks door alle ads die geblocked worden door m'n Pihole. Als ik die disable doet adblock hetzelfde. Weet niet of het dan zo'n frisse site is om aan te raden.
Niks aan de hand denk ik.