Poeh, 77 euro import kosten. Zo te zien kan ik hem morgen ophalen dus hopen maar dat het allemaal goed is.... Geen in nog meer gezeur om eerlijk te zijn :'s.
Gingen jouw whatsapp fotos mee?ivo001 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:09:
[...]
Niet alle apps konden mee, maar instellingen en foto's heb ik moeiteloos kunnen overzetten.
Bij mij niet namelijk, ik moet zelf ook nog handmatig de historie van mijn whatsapp gesprekken via de PC overzetten. Back-up retrieven lukt niet.
Hier is de Mi8 128GB Global Version eindelijk binnen. 7 augustus besteld bij GearBest en afgelopen zaterdag afgeleverd. Ik vond het toch wel héél lang duren deze keer, uiteindelijk bijna 6 weken. Voor degenen die nog wachten: nog maar even geduld uitoefenen want het is een geweldig toestel
Wow, das best een stevig bedrag!Ali_Baba schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:30:
Poeh, 77 euro import kosten. Zo te zien kan ik hem morgen ophalen dus hopen maar dat het allemaal goed is.... Geen in nog meer gezeur om eerlijk te zijn :'s.
Ik heb even een twitter bericht de lucht ingeslingerd met #postnl.... binnen no time reactie.
Hij schijnt vandaag of morgen in de sortering ( en dan maar afwachten hoeveel, lag ook bij douane )
Tja bij mij hebben ze natuurlijk de standaard prijs gepakt en niet wat ik er voor betaald heb..... dit scheelt ook nog weer een eurotje of 15, ipv 307 hebben ze 375 gepakt. Ik hoop dat jij er minder voor betaald maar aangezien wij hem ongeveer tegelijk hebben besteld ben ik bang dat het ook jou tegen gaat vallenJacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:15:
[...]
Wow, das best een stevig bedrag!
Ik heb even een twitter bericht de lucht ingeslingerd met #postnl.... binnen no time reactie.
Hij schijnt vandaag of morgen in de sortering ( en dan maar afwachten hoeveel, lag ook bij douane )
Wt#%#$% ik moet zelfs nog meer betalen!!Ali_Baba schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:20:
[...]
Tja bij mij hebben ze natuurlijk de standaard prijs gepakt en niet wat ik er voor betaald heb..... dit scheelt ook nog weer een eurotje of 15, ipv 307 hebben ze 375 gepakt. Ik hoop dat jij er minder voor betaald maar aangezien wij hem ongeveer tegelijk hebben besteld ben ik bang dat het ook jou tegen gaat vallen. De MI 8 heeft veel goed te maken maar ik denk dat hij dat ook wel zal doen!
82.06. ga ik aanvechten: ik kan aantonen dat deze zeker geen 400+ heeft gekost( is toch 21%)?
Zat er idd ook al aan te denken om er tegen in te gaan maar ik heb eigenlijk geen zin meer om er nog meer moeite in te steken..... Douane is altijd al klote geweest en het zal steeds erger worden.Jacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:54:
[...]
Wt#%#$% ik moet zelfs nog meer betalen!!
82.06. ga ik aanvechten: ik kan aantonen dat deze zeker geen 400+ heeft gekost( is toch 21%)?
nee snap ik, maar waarom ik er tegenin wil gaan...... ze doen dus verschillende bedragen op exact hetzelfde product. Dus het is dus niet vastgesteld, maar "gewoon" maar besloten,Ali_Baba schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:33:
[...]
Zat er idd ook al aan te denken om er tegen in te gaan maar ik heb eigenlijk geen zin meer om er nog meer moeite in te steken..... Douane is altijd al klote geweest en het zal steeds erger worden.
Ik heb niet eens een aankoopbon of ieder ander bewijs van aankoop hoeven laten zien.
Dus de douane heeft hem open gemaakt en dan maar op google gekeken ofzo?
Het is inderdaad maar een gaar systeempje daar bij die douane.... Misschien hebben ze hem open gemaakt en naar het bonnetje gekeken die er vaak wel bij in zit. Maar dan nog is het het zeker waard om tegen in te gaan, want de bedragen liggen inderdaad te ver uit elkaar.Jacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:43:
[...]
nee snap ik, maar waarom ik er tegenin wil gaan...... ze doen dus verschillende bedragen op exact hetzelfde product. Dus het is dus niet vastgesteld, maar "gewoon" maar besloten,
Ik heb niet eens een aankoopbon of ieder ander bewijs van aankoop hoeven laten zien.
Dus de douane heeft hem open gemaakt en dan maar op google gekeken ofzo?
ik ben nu via dm in gesprek, maar ik vindt het belachelijk dat ik iets moet aantonen. Waar is het bewijs van de btw oplegger? ik vind het op zijn minst logisch dat ik hiervoor een bewijs krijg, in plaatst dat ik allerlei documenten moet inbrengen om dit te ontkrachtigen, zeker omdat jij een ander bedrag hebt voor hetzelfde product?Ali_Baba schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:49:
[...]
Het is inderdaad maar een gaar systeempje daar bij die douane.... Misschien hebben ze hem open gemaakt en naar het bonnetje gekeken die er vaak wel bij in zit. Maar dan nog is het het zeker waard om tegen in te gaan, want de bedragen liggen inderdaad te ver uit elkaar.
Tja het kan zijn dat jij hem net op een iets ander moment van de dag hebt besteld waardoor jij iets meer betaalde? Ik betaalde 307 Euro, en jij?Jacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:52:
[...]
ik ben nu via dm in gesprek, maar ik vindt het belachelijk dat ik iets moet aantonen. Waar is het bewijs van de btw oplegger? ik vind het op zijn minst logisch dat ik hiervoor een bewijs krijg, in plaatst dat ik allerlei documenten moet inbrengen om dit te ontkrachtigen, zeker omdat jij een ander bedrag hebt voor hetzelfde product?
Het bewijs van de duane zit bij het postnl tracknummer papiertje op. Het is een dubbelgevouwen a4tje.Jacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:52:
[...]
ik ben nu via dm in gesprek, maar ik vindt het belachelijk dat ik iets moet aantonen. Waar is het bewijs van de btw oplegger? ik vind het op zijn minst logisch dat ik hiervoor een bewijs krijg, in plaatst dat ik allerlei documenten moet inbrengen om dit te ontkrachtigen, zeker omdat jij een ander bedrag hebt voor hetzelfde product?
Die van mij is getaxeerd op €350,37 hier komen nog 13euro afhandelingskosten bij op.
[ Voor 7% gewijzigd door Mhaona op 17-09-2018 22:29 ]
307? Ow je hebt een 64gb.Ali_Baba schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:25:
[...]
Tja het kan zijn dat jij hem net op een iets ander moment van de dag hebt besteld waardoor jij iets meer betaalde? Ik betaalde 307 Euro, en jij?
ik heb de 128 gb variant gekocht
(335)
ok,ik ga eens even kijken.... hopenlijk komt er morgen een leveringsdag/tijd in postnl appMhaona schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:28:
[...]
Het bewijs van de duane zit bij het postnl tracknummer papiertje op. Het is een dubbelgevouwen a4tje.
Je zult hem van een postnl locatie moeten afhalen dus een exacte tijd is er niet, datum wel.Jacques112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:29:
[...]
ok,ik ga eens even kijken.... hopenlijk komt er morgen een leveringsdag/tijd in postnl app
Volgens mij zijn douankosten vaak 21% btw over de aankoopprijs + €12,50/€13 verwerkingskosten.
Ik heb tot nu toe altijd geluk gehad, inclusief mijn Mi8, maar volgens mij moet ik nu wel invoerrechten over een Mi Desk Lamp van €38 gaan betalen xD
Ik heb tot nu toe altijd geluk gehad, inclusief mijn Mi8, maar volgens mij moet ik nu wel invoerrechten over een Mi Desk Lamp van €38 gaan betalen xD
Verwijderd
Ik heb op 2 september mijn mi8 op Joybuy besteld en hij komt morgen eindelijk binnen! Moet helaas wel €76 douanekosten betalen. Eerste keer dat ik zoiets bestel en het is gelijk raak!
Same here, ook de eerste keer dat ik direct iets uit China bestel. Voor de rest eig allemaal in nederland gekocht hier omdat ik altijd bang was voor 2 maanden bezorgtijden. Bezorgtijden vallen achteraf toch best wel mee gelukkig.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:35:
Ik heb op 2 september mijn mi8 op Joybuy besteld en hij komt morgen eindelijk binnen! Moet helaas wel €76 douanekosten betalen. Eerste keer dat ik zoiets bestel en het is gelijk raak!
update, eindelijk heb ik nieuws over de daadwerkelijke datum: morgen ligt hij bij lokaal postkantoor.
Wat ik wel storend vind is de lacherige reacties die ik van postnl kreeg via dm. Ook ontwjken ze de moeilijke vragen en verwijzen dan gauw naar www.debelastingdienst.nl
Ik heb ook nog contact proberen te zoeken met joybuy, aangezien ze elke keer adverteren met meerdere verzendmethodes... maar probeer eens een product te bestellen met andere verzendmethode als china mail.
Volgende x iets meer betalen en invoer afkopen, dat is uiteindelijk dus gewoon goedkoper.
Wijze les ( lees duur E 86.02 )
Wat ik wel storend vind is de lacherige reacties die ik van postnl kreeg via dm. Ook ontwjken ze de moeilijke vragen en verwijzen dan gauw naar www.debelastingdienst.nl
Ik heb ook nog contact proberen te zoeken met joybuy, aangezien ze elke keer adverteren met meerdere verzendmethodes... maar probeer eens een product te bestellen met andere verzendmethode als china mail.
Volgende x iets meer betalen en invoer afkopen, dat is uiteindelijk dus gewoon goedkoper.
Wijze les ( lees duur E 86.02 )
mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt betaald onderaan de streep?Compunologist schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:35:
Hier is de Mi8 128GB Global Version eindelijk binnen. 7 augustus besteld bij GearBest en afgelopen zaterdag afgeleverd. Ik vond het toch wel héél lang duren deze keer, uiteindelijk bijna 6 weken. Voor degenen die nog wachten: nog maar even geduld uitoefenen want het is een geweldig toestel
Dus toestel, verzenden, dpm, afkopen invoerkosten?
Sure, € 410, inclusief een tientje verzekering. De Mi8 is een prima toestel maar ik vind die 6 weken echt te lang. Verder heeft GB ook een paar bedenkelijke dingetjes zoals o.a. die bespottelijke "Dispatch Faster" placebo knop in je orderlijst. Maar goed, blijkbaar kon ik het toch niet laten om weer 's wat bij ze te bestellenJacques112 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:26:
[...]
mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt betaald onderaan de streep?
Dus toestel, verzenden, dpm, afkopen invoerkosten?
Ik heb hem en ik moet zeggen dat ik er nog erg tevreden mee ben. Nog even de eu rom downloaden en flashen.
die 410 met verzekering is dan eigenlijk gewoon invoerrechten enz vooruit betalenCompunologist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:16:
[...]
Sure, € 410, inclusief een tientje verzekering. De Mi8 is een prima toestel maar ik vind die 6 weken echt te lang. Verder heeft GB ook een paar bedenkelijke dingetjes zoals o.a. die bespottelijke "Dispatch Faster" placebo knop in je orderlijst. Maar goed, blijkbaar kon ik het toch niet laten om weer 's wat bij ze te bestellen
en 6 weken, ja oei.... joybuy en trading szenzhen zijn dan blijkbaar toch sneller met 3 weken ( al hoewel ik die ook lang vind
gelukkig mijn favo hoesje op tijd in de pocket
ok dus je hebt unlocked bootloader of je kan instant unlocken?Ali_Baba schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:02:
Ik heb hem en ik moet zeggen dat ik er nog erg tevreden mee ben. Nog even de eu rom downloaden en flashen.
nog 1 nachie, dan ik ook
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3a1f4c4dJAJaEL
Ik heb deze binnen gekregen in de kleur blauw. In combinatie met de kleur blauw van mijn Xiaomi Mi8 is het echt afschuwlijk, de kleur is eerder paars dan blauw. Een dikke afrader dus.
Ik heb deze binnen gekregen in de kleur blauw. In combinatie met de kleur blauw van mijn Xiaomi Mi8 is het echt afschuwlijk, de kleur is eerder paars dan blauw. Een dikke afrader dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Wonkbonko op 19-09-2018 10:13 ]
Ik heb dit hoesje besteld waar ik nog op wacht:Wonkbonko schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:51:
Ik heb deze binnen gekregen in de kleur blauw. In combinatie met de kleur blauw van mijn Xiaomi Mi8 is het echt afschuwlijk. Een dikke afrader dus.
https://m.nl.aliexpress.c...ae803_1&priceBeautifyAB=0
Maar veel plezier met je Mi8!
[ Voor 58% gewijzigd door Mhaona op 19-09-2018 10:10 ]
Gisteren is de Mi 8 Pro verschenen.
Handig al die verschillende types en aanduidingen van Xiaomi. Het hele aanbod is riant om het maar even positief uit te drukken ;-)
Maar er is nu dus ook een Mi 8 met vingerafdrukscan in het scherm en daarmee een 8GB/128GB uitvoering. Die komt dan ook in een transparante achterkant zoals de Mi 8 EE.
Ik wacht nog even op die denk ik... of de Pocophone.... of een iPhone... of de 6T.
Zucht ;-)
Handig al die verschillende types en aanduidingen van Xiaomi. Het hele aanbod is riant om het maar even positief uit te drukken ;-)
Maar er is nu dus ook een Mi 8 met vingerafdrukscan in het scherm en daarmee een 8GB/128GB uitvoering. Die komt dan ook in een transparante achterkant zoals de Mi 8 EE.
Ik wacht nog even op die denk ik... of de Pocophone.... of een iPhone... of de 6T.
Zucht ;-)
Lijkt erop alsof de Mi 8 Pro een verbeterde (en internationale) versie is van de Mi 8 EE
Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Wil graag een vervanger voor mijn Mi6 maar twijfel tussen de Mi8 Pro of toch de - nog aan te kondigen - Mi Mix 3. Laatstgenoemde schijnt alleen geen AMOLED te krijgen
Bron: https://www.gizmochina.co...hed-starts-at-%C2%A53199/Xiaomi states that the in-display fingerprint scanner has been improved when compared to that of the Mi 8 Explorer Edition. Unlock speed is said to be 29% higher and the success rate has improved by up to 8.8%.
Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Wil graag een vervanger voor mijn Mi6 maar twijfel tussen de Mi8 Pro of toch de - nog aan te kondigen - Mi Mix 3. Laatstgenoemde schijnt alleen geen AMOLED te krijgen

https://www.gsmarena.com/...i_8_roster-news-33334.php
Hier staat ook mi 8 pro en mi 8 lite
Toch allemaal raar, al die modellen.
Al helemaal de mi 8 lite (mi 8x of mi 8 youth) is raar, komt uit met een snapdragon 660?
En dan is de kans weer groot dat dit de mi a3 wordt, oftewel zelfde cpu als mi a2.....
Hier staat ook mi 8 pro en mi 8 lite
Toch allemaal raar, al die modellen.
Al helemaal de mi 8 lite (mi 8x of mi 8 youth) is raar, komt uit met een snapdragon 660?
En dan is de kans weer groot dat dit de mi a3 wordt, oftewel zelfde cpu als mi a2.....
O.R.C. Black Bulls Rugby
Heerlijk, eindelijk binnen.
https://imgur.com/a/ahrtumq
Wat ook erg lekker is, instant unlock bootoader, ik had geen wachttijd. Zal wel komen omdat ik een ouder actief account heb.
Ben erg blij met telefoon, samen met mijn mooie houten hoesje, mooie combo.
Na unlock gelijk twrp erop en voor deze x xiaomi.eu stable miui 10 geflasht..( zal wel binnenkort weer weekly update worden :-) )
Wat ook erg lekker is, instant unlock bootoader, ik had geen wachttijd. Zal wel komen omdat ik een ouder actief account heb.
Na unlock gelijk twrp erop en voor deze x xiaomi.eu stable miui 10 geflasht..( zal wel binnenkort weer weekly update worden :-) )
Veel plezier ermee! Hoeveel ben je uiteindelijk kwijt geweest inc de belasting?Jacques112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:58:
420Wonkbonko schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:40:
[...]
Veel plezier ermee! Hoeveel ben je uiteindelijk kwijt geweest inc de belasting?

Mijn account heeft al best lang permissions ect maar toch moet ik nog een maand wachten voordat ik em kan unlocken..... Tot dan deze China rom. 420 euro is wel duur! Echt jammer dat er toch altijd een paar uit worden gepakt bij de douane. Ik vind het een fijn toestel alleen moet ik erg wennen aan de locatie van het toetsenbord (ligt nu een stuk lager) dus tot dan type is nog half zonder spatiesJacques112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:58:
[ Voor 9% gewijzigd door Ali_Baba op 20-09-2018 16:46 ]
ok das wel balen... mijn account is op het forum van miui.com aangemeld op maart 2013.Ali_Baba schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:44:
[...]
Mijn account heeft al best lang permissions ect maar toch moet ik nog een maand wachten voordat ik em kan unlocken..... Tot dan deze China rom. 420 euro is wel duur! Echt jammer dat er toch altijd een paar uit worden gepakt bij de douane. Ik vind het een fijn toestel alleen moet ik erg wennen aan de locatie van het toetsenbord (ligt nu een stuk lager) dus tot dan type is nog half zonder spaties.
Ik weet niet hoe lang jij al actief bent, maar ik heb begrepen dat activiteit ook meetelt.
Wat was jij nou uiteindelijk kwijt dan?
ik heb wel een 128 gb he
ps, Joybuy was nog niet misschien van plan om mee te werken aan 2e factuur
[ Voor 5% gewijzigd door Jacques112 op 20-09-2018 21:20 ]
Voor mijn 64 GB variant was ik in totaal ongeveer 385 euro kwijt. Mijn account zal ik ong mei 2017 gemaakt hebben. Dus daar zou het dan inderdaad wel aan kunnen liggen. Wel vaag wat heb een poosje geleden gewoon mijn MI 5 unlocked.Jacques112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:19:
[...]
ok das wel balen... mijn account is op het forum van miui.com aangemeld op maart 2013.
Ik weet niet hoe lang jij al actief bent, maar ik heb begrepen dat activiteit ook meetelt.
Wat was jij nou uiteindelijk kwijt dan?
ik heb wel een 128 gb he
ps, Joybuy was nog niet misschien van plan om mee te werken aan 2e factuur![]()
Fijn, mooi zo. Ziet er goed uit met dat houten hoesje, ligt dat wel een beetje stroef in je hand? Heb zelf een leather book caseJacques112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:58:

maar dat hout heeft ook wel wat

Veel plezier er mee!
Twijfel twijfel en besluit genomen. De mi8!!
Is €350 een goede prijs voor de 64gig global versie inclusief pdm verzending (banggood)?
Ik zie zoveel verschillende prijzen voorbij komen met en zonder inklaringskosten dat ik het niet duidelijk krijg
Is €350 een goede prijs voor de 64gig global versie inclusief pdm verzending (banggood)?
Ik zie zoveel verschillende prijzen voorbij komen met en zonder inklaringskosten dat ik het niet duidelijk krijg
Ik heb mijn mi8 global 128g van een dag oud, op vraag en aanbod gezet.
Mocht er iemand interesse hebben.
een dag oud, en dan al s te koop.rav994 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:15:
Ik heb mijn mi8 global 128g van een dag oud, op vraag en aanbod gezet.
Mag ik vragen waarom?
edit: ik zie hem trouwens niet staan
[ Voor 6% gewijzigd door Jacques112 op 22-09-2018 10:54 ]
Hij ligt inderdaad lekker stroef in de hand.Compunologist schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:36:
[...]
Fijn, mooi zo. Ziet er goed uit met dat houten hoesje, ligt dat wel een beetje stroef in je hand? Heb zelf een leather book case
[Afbeelding]
maar dat hout heeft ook wel wat![]()
Veel plezier er mee!
Waar ik wel een beetje bang voor ben, is dat hij niet zoveel bescherming bied
Het staat er een beetje krom maar eigenlijk houd het in dat je WEL global rom op je officiele chinese telefoon kan zetten. maar NIET de bootloader daarna moet gaan locken. Dit kan alleen wanneer de Chinese software weer geïnstalleerd is.
Mocht je na dat er andere software op gezet is WEL de bootloader locken resulteert dat in een brick
Na mijn aanschaf zag ik dat hij wide vine 3 heeft ipv 1.Jacques112 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:37:
[...]
een dag oud, en dan al s te koop.
Mag ik vragen waarom?
edit: ik zie hem trouwens niet staan
Dat is voor mij reden genoeg om hem te verkopen.
Hij staat er weer op trouwens.
Wat merk je daar in de praktijk van dan? Zijn er dingen die je niet kunt vanwege WideVine 3 ipv 1?rav994 schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:48:
[...]
Na mijn aanschaf zag ik dat hij wide vine 3 heeft ipv 1.
Dat is voor mij reden genoeg om hem te verkopen.
Hij staat er weer op trouwens.
Fhd drm content kijken, zoals Netflix.Jos_M schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:57:
[...]
Wat merk je daar in de praktijk van dan? Zijn er dingen die je niet kunt vanwege WideVine 3 ipv 1?
Welke site en bijbehorende shipping keuze raden jullie aan? Paar tientjes extra betalen om er zeker van te zijn dat je geen douane kosten hebt of terug krijgt betaalt als je ze wel krijgt vind ik niet zo erg. Liefst ook met zsm levering. Bvd
Ps: belsimpel vind ik toch wel echt te duur vergeleken met gb, ali, etc.
https://thesolutionshop.global/temp9876 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:56:
Welke site en bijbehorende shipping keuze raden jullie aan? Paar tientjes extra betalen om er zeker van te zijn dat je geen douane kosten hebt of terug krijgt betaalt als je ze wel krijgt vind ik niet zo erg. Liefst ook met zsm levering. Bvd
Maar heb je al uberhaupt dit topic gelezen? Daar vind je namelijk je antwoord.
Laat maar...
temp9876
Geregistreerd op 25 september 2018.
Forumreacties 1 (1,00 per dag)
[ Voor 7% gewijzigd door psyy138 op 25-09-2018 22:19 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zie ik nu goed dat ze daarn een Europian version aanbieden
Ja die staat er nu op, voor 410 nu (eergisteren was het op die site nog 430 volgens mij)
Lichtpuntje...
Ik heb dit hoesje besteld, en die is fantastisch.Wonkbonko schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:51:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.437f4c4d5n1L2r
Heb ik toch liever deze;ivo001 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:37:
[...]
Ik heb dit hoesje besteld, en die is fantastisch.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.437f4c4d5n1L2r
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5e944c4dxg0jpg
Sterker nog, ik koop altijd die bij elke xiaomi telefoon
[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 04-10-2018 15:23 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik ben het eerste poster eens. Geweldige covers van MSVII. Ik gebruik juist die bij elke xiaomi telefoon.psyy138 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:22:
[...]
Heb ik toch liever deze;
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5e944c4dxg0jpg
Sterker nog, ik koop altijd die bij elke xiaomi telefoon
mm.... Net gekocht, we zullen het zienP. vd Loo schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:17:
[...]
Ik ben het eerste poster eens. Geweldige covers van MSVII. Ik gebruik juist die bij elke xiaomi telefoon.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Toch nog maar even hier een update posten wat betreft mijn bestelling 
Voor eerdere verhalen, zie mijn posts van 3-5weken geleden.
Op 17 augustus dus de mi8 128gb global version besteld bij thesolutionshop. Na veel heen en weer gechat, 6x gehoord te hebben dat m'n telefoon morgen verzonden wordt en 10x een dag lang wachten op reactie heb ik uiteindelijk begin deze week geannuleerd na weer een belofte dat vorige week de telefoon toch echt verzonden zou worden.
Voor de mensen die hun bestelling dus gewoon hebben gekregen: top. Voor de rest: wees gewaarschuwd.
Op 17 augustus dus de mi8 128gb global version besteld bij thesolutionshop. Na veel heen en weer gechat, 6x gehoord te hebben dat m'n telefoon morgen verzonden wordt en 10x een dag lang wachten op reactie heb ik uiteindelijk begin deze week geannuleerd na weer een belofte dat vorige week de telefoon toch echt verzonden zou worden.
Voor de mensen die hun bestelling dus gewoon hebben gekregen: top. Voor de rest: wees gewaarschuwd.
Mijne bij joybuy gekocht, zelfde model/opslag.tekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:20:
Duurde uiteindelijk 3 weken van bestellen tot in huis ( dankzij PostNL )
Douane duurde net zolang als het traject van joybuy tot douane ( dus ook hier 100% kans op tax a 83 euro)
Dat het wat langer duurt begrijp ik natuurlijk, maar als na 1,5 maand het status nogsteeds "wachten om te verzenden" is dan word ik daar niet blij vanJacques112 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Mijne bij joybuy gekocht, zelfde model/opslag.
Duurde uiteindelijk 3 weken van bestellen tot in huis ( dankzij PostNL )
Douane duurde net zolang als het traject van joybuy tot douane ( dus ook hier 100% kans op tax a 83 euro)
Ik ben eerlijk gezegd nu wel genezen, helaas is deze ervaring brekend voor mij en heb ik niet zoveel zin meer om nog weer af te wachten of m'n pakketje ooit verzonden wordt. Eerst maar eens het geld retour zien te krijgen, ook dat zou "2-3" dagen duren terwijl dit einde dag 4 is. Ik ga het meemaken...
Daarna maar even kijken, misschien toch maar via een NL shop met abbo zodat het betaalbaar is ofzo. En anders afwachten op een ander leuk mobieltje.
Ik snap je frustratie.. hoop dat je met paypal hebt betaald, dan hoef je niet in de rats te zitten over het geld....tekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:31:
[...]
Dat het wat langer duurt begrijp ik natuurlijk, maar als na 1,5 maand het status nogsteeds "wachten om te verzenden" is dan word ik daar niet blij van
Ik ben eerlijk gezegd nu wel genezen, helaas is deze ervaring brekend voor mij en heb ik niet zoveel zin meer om nog weer af te wachten of m'n pakketje ooit verzonden wordt. Eerst maar eens het geld retour zien te krijgen, ook dat zou "2-3" dagen duren terwijl dit einde dag 4 is. Ik ga het meemaken...
Daarna maar even kijken, misschien toch maar via een NL shop met abbo zodat het betaalbaar is ofzo. En anders afwachten op een ander leuk mobieltje.
Wel jammer dat deze slechte ervaring met die website je plezier van een xiaomi toestel verpest
Misschien zou je een "2e hands" mi8 kunnen kopen. Deze zijn op v&a practisch allemaal gloednieuw en dan heb je hem in 1 dag binnen.tekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:31:
[...]
Dat het wat langer duurt begrijp ik natuurlijk, maar als na 1,5 maand het status nogsteeds "wachten om te verzenden" is dan word ik daar niet blij van
Helaas was dat niet mogelijk, heb t met creditcard gedaan. Dus anders kan ik t alrijd nog via de creditcard maatschappij proberen te regelen.Jacques112 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
Ik snap je frustratie.. hoop dat je met paypal hebt betaald, dan hoef je niet in de rats te zitten over het geld....
oo.. credit card is net zo als paypal, komt wel goedtekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:33:
[...]
Helaas was dat niet mogelijk, heb t met creditcard gedaan. Dus anders kan ik t alrijd nog via de creditcard maatschappij proberen te regelen.
Helaas momenteel een soortgelijke ervaring.tekken4111 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:20:
Veel gechat, halve beloftes, maar nog steeds niets verzonden.
Ik blijf toch nog even hopen, vanwege de concurrerende prijs en géén douanekosten...
Ik lees eigenlijk niet veel over de Mi 8 Pro, wat is de planning van deze telefoon, iemand meer informatie? Als ik Google raadpleeg wordt ik niet echt wijzer. Op de bekende websites staan ze al wel her en der.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik wacht eigenlijk op de global, neem aan dat jij dat ook wenst te doen?Frozenhands schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:06:
Ik lees eigenlijk niet veel over de Mi 8 Pro, wat is de planning van deze telefoon, iemand meer informatie? Als ik Google raadpleeg wordt ik niet echt wijzer. Op de bekende websites staan ze al wel her en der.
Die zou mogelijk gereleased worden ergens eind van deze maand/november.
Zie ook https://www.gizmochina.co...-to-launch-globally-soon/
Dankjewel, dat is de informatie die ik inderdaad zocht en dit is een goede kanshebber denk ik om mijn huidige OnePlus 3 te vervangen, tenzij de 6T echt veel beter gaat zijn.RiCk schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:24:
[...]
Ik wacht eigenlijk op de global, neem aan dat jij dat ook wenst te doen?
Die zou mogelijk gereleased worden ergens eind van deze maand/november.
Zie ook https://www.gizmochina.co...-to-launch-globally-soon/
Oeff, succes. Ik hoopte ook een tijd vanwege de inderdaad goede prijs. Maar na een maand is t wel welletjes geweest.denbosch75 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Helaas momenteel een soortgelijke ervaring.
Veel gechat, halve beloftes, maar nog steeds niets verzonden.
Ik blijf toch nog even hopen, vanwege de concurrerende prijs en géén douanekosten...
Nou thesolutionshop wordt hem ook niet:
Hi,
I'm afraid we cannot fulfil your order due to the issues that we are having with our supplier. We are terribly sorry for the inconvenience we have caused. Please allow 2-3 working days for our finance team to issue your refund.
Thanks,
Weer op zoek naar een andere
Hi,
I'm afraid we cannot fulfil your order due to the issues that we are having with our supplier. We are terribly sorry for the inconvenience we have caused. Please allow 2-3 working days for our finance team to issue your refund.
Thanks,
Weer op zoek naar een andere
Lichtpuntje...
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.tekken4111 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:28:
[...]
Oeff, succes. Ik hoopte ook een tijd vanwege de inderdaad goede prijs. Maar na een maand is t wel welletjes geweest.
Graag jullie advies? Waar nu de Xiaomi MI8SE kopen?
Eigenlijk wil ik geen gedoe met 'flashen'. Ik wil er één waar de Nederlandse taal op staat, liefst natuurlijk de EU-rom. Uiteraard ook geen naheffingen met douanekosten.
Is dit wat: https://nl.aliexpress.com/item/Originele-Xiao-mi-mi-8-se-6-GB-ram-128-GB-rom-snapdragon-S710-Octa-CORE/32906019393.html
Dan wel met de optie DHL-verzending...
(Op één van de plaatjes lijkt de EU-ROM te staan)
Verbaasd me helemaal niks... Die shop heeft gewoon niet alles op orde. Ik wacht inmiddels al 2 weken op m'n geld en na veel aandringen nog niks wijzer behalve dat het in 2-3dagen terug had moeten zijn...denbosch75 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.
Eigenlijk wil ik geen gedoe met 'flashen'. Ik wil er één waar de Nederlandse taal op staat, liefst natuurlijk de EU-rom. Uiteraard ook geen naheffingen met douanekosten.
Is dit wat: https://nl.aliexpress.com/item/Originele-Xiao-mi-mi-8-se-6-GB-ram-128-GB-rom-snapdragon-S710-Octa-CORE/32906019393.html
Inmiddels met Mastercard een proces in gang gezet om te dwingen dat het terugbetaald wordt. Krijg volgende week de papieren daarvoor, mocht ik dan nog niks terug hebben dan vul ik die in en gaan ze de post op.
Dan heb ik denk ik geluk gehad, 2 keer besteld en geen problemen.tekken4111 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:40:
[...]
Verbaasd me helemaal niks... Die shop heeft gewoon niet alles op orde. Ik wacht inmiddels al 2 weken op m'n geld en na veel aandringen nog niks wijzer behalve dat het in 2-3dagen terug had moeten zijn...
Inmiddels met Mastercard een proces in gang gezet om te dwingen dat het terugbetaald wordt. Krijg volgende week de papieren daarvoor, mocht ik dan nog niks terug hebben dan vul ik die in en gaan ze de post op.
Maar dan halen we deze site gewoon weg uit mijn hoofd
Ik kijk altijd in deze lijst;denbosch75 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
En toen, opeens vanuit het niets, een bericht van 'The Solution Shop' dat ze niet aan hun verplichting kunnen voldoen en het geld wordt teruggestort. Een maand verder, geen MI8SE en opnieuw een plek zoeken om 'm te bestellen.
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/resellers
Dus bij ali heb je 3 opties (zover ik weet) qua tax-free shipping.
Over trading shenzen en banggood heb ik van collega's ook goede verhalen gehoord alleen zelf nooit iets besteld.
O.R.C. Black Bulls Rugby
even een update, ik heb inmiddels na 2,5 week t geld op mijn rekening staan.
Zijn wel goed wisselende ervaringen met die shop zeg, ze hebben bij mij in 36 uur het geld teruggestort.
Niet dat ik daar heel blij mee ben, wilde een telefoon
Niet dat ik daar heel blij mee ben, wilde een telefoon
Lichtpuntje...
Ik heb bij trading mijn SE besteld, kreeg toen invoer/tax terug en heel snel, nu is policy aangepast en geen tax meer terug.psyy138 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:32:
[...]
Dan heb ik denk ik geluk gehad, 2 keer besteld en geen problemen.
Maar dan halen we deze site gewoon weg uit mijn hoofd
[...]
Ik kijk altijd in deze lijst;
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/resellers
Dus bij ali heb je 3 opties (zover ik weet) qua tax-free shipping.
Over trading shenzen en banggood heb ik van collega's ook goede verhalen gehoord alleen zelf nooit iets besteld.
Banggood geen ervaring mee
Ben benieuwd wanneer de pro versie in Global versie word uitgebracht. Dat is de versie waar ik nu op wacht nadat ik eerst voor de mix 3 zou gaan.
Sinds 29 oktober is in ieder geval de lite versie in global vorm beschikbaar.
Sinds 29 oktober is in ieder geval de lite versie in global vorm beschikbaar.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik wil eigenlijk ook graag voor de Pro versie (global) gaan maar denk dat vanwge de minder grote accu bij de Pro ik waarschijnlijk toch voor de 'gewone' ga. Is nu voor €400 te koop met 256gb of voor €360 met 128gb... Mooie prijs..
Ik heb ook eerst op de aankondiging van de Mix 3 gewacht, maar ik word er toch niet echt warm van. Daarom kies ik nu voor de Mi 8. Lichte voorkeur voor de Pro door de FP-scanner, maar misschien ga ik zoals Burnd ook voor een gewone.
Denken jullie dat de beste aanbiedingen op 11.11 of op Black Friday zullen zijn? Daarnaast is er inderdaad nog geen Global versie. Hoe makkelijker krijg ik die er zelf op?
Denken jullie dat de beste aanbiedingen op 11.11 of op Black Friday zullen zijn? Daarnaast is er inderdaad nog geen Global versie. Hoe makkelijker krijg ik die er zelf op?
Ik zat ook op de Pro te wachten, maar heb toch gekozen voor de Mi 8 128 GB. Ik hoorde nog de Mi mix 3, maar die is het prijsverschil niet waard in mijn ogen.
Heb 26 november besteld bij onze grote vriend Aliexpres Mi global Store Eu rom. Tot op heden nog niks ontvangen:)
Afgelopen donderdag afgeleverd in Takeley UK.
Ik kreeg een UPS track and trace en stond leverdatum afgelopen donderdag afgeleverd. Ik gelijk thuisfront bellen is mijn nieuwe telefoon binnen. Bleek dus dat de UPS track and trace naar UK Takeley en niet bij mij ..:P
het enige wat anders is de 3d scan volgens mij en de vingerscanner op/in het scherm
Heb 26 november besteld bij onze grote vriend Aliexpres Mi global Store Eu rom. Tot op heden nog niks ontvangen:)
Afgelopen donderdag afgeleverd in Takeley UK.
Ik kreeg een UPS track and trace en stond leverdatum afgelopen donderdag afgeleverd. Ik gelijk thuisfront bellen is mijn nieuwe telefoon binnen. Bleek dus dat de UPS track and trace naar UK Takeley en niet bij mij ..:P
het enige wat anders is de 3d scan volgens mij en de vingerscanner op/in het scherm
Ik hou het al een tijdje in de gaten. De mi 8 is in preorder 11.11.Baats schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:31:
Het prijs is niks veranderd! Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt nog wat gaat doen.
64GB is 330euro~ +20€ verzenden
128GB is 350~euro + 20€ verzenden.
Ik ben benieuwd of er met black friday wat gaat gebeuren.
Ik heb wel besloten voor mezelf dat het of de Pro of de Mix 3 gaat worden.
Ga er maar niet van uit dat de prijs nog verder gaat zakken. Ze verkopen de MI8 nu al ongeveer voor de prijs wat het allemaal kost om te maken en te shippen.Mirr0r schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:31:
[...]
Ik hou het al een tijdje in de gaten. De mi 8 is in preorder 11.11.
Het prijs is niks veranderd! Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt nog wat gaat doen.
64GB is 330euro~ +20€ verzenden
128GB is 350~euro + 20€ verzenden.
Ik ben benieuwd of er met black friday wat gaat gebeuren.
Ik heb wel besloten voor mezelf dat het of de Pro of de Mix 3 gaat worden.
Het meegeleverde hoesje voor de MI 8 gebruik ik niet.
Mocht iemand er belangstelling voor hebben, laat het even weten.
Je mag hem voor niks ophalen in Hoogland.
Mocht iemand er belangstelling voor hebben, laat het even weten.
Je mag hem voor niks ophalen in Hoogland.
6GB/128GB Global voor €330,- inclusief verzending; wel Gearbest HK warehouse.Ali_Baba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:47:
[...]
Ga er maar niet van uit dat de prijs nog verder gaat zakken.
Ik had het over de prijs zonder kortingen heThe Lord schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:09:
[...]
6GB/128GB Global voor €330,- inclusief verzending; wel Gearbest HK warehouse.
staat letterlijk in de beschrijving:djfrankel schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:42:
Misschien een domme vraag, maar als ik onderstaande telefoon koop, heb ik dan de "echte" global versie of is hier achteraf de global rom op geflashed? Er word natuurlijk al een tijdje langer gobal versies aangeboden, maar de telefoon is recent pas in Hongkong in de verkoop gegaan. (Volgens mij een goede graadmeter voor wanneer de global versie te koop is?)
https://www.geekbuying.co...rtphone-Black-400267.html
"English and Chinese Version"
maar als je de global pakt staat er "Global version"
[ Voor 4% gewijzigd door dafz0r op 15-11-2018 09:49 ]
Dank voor je antwoord, maar ik heb de telefoon inmiddels al ruim 3 maand in mijn bezit. Maar volgens mij zag de product pagina toen ik de vraag stelde er heel anders uit. Ik heb destijds dus ook een global versie besteld maar die heeft dus gewoon een ge-unlockte bootloader. Met als gevolg dat je netflix niet uit de store kan halen.dafz0r schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:47:
[...]
staat letterlijk in de beschrijving:
"English and Chinese Version"
maar als je de global pakt staat er "Global version"
Dat blijf ik toch een minpunt vinden.
ow sorry, ik zalt niet op de laatste paginadjfrankel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:06:
[...]
Dank voor je antwoord, maar ik heb de telefoon inmiddels al ruim 3 maand in mijn bezit. Maar volgens mij zag de product pagina toen ik de vraag stelde er heel anders uit. Ik heb destijds dus ook een global versie besteld maar die heeft dus gewoon een ge-unlockte bootloader. Met als gevolg dat je netflix niet uit de store kan halen.
Dat blijf ik toch een minpunt vinden.

Hoe zijn de ervaringen met het bestellen bij Amazon.de? Ik wil een mi8 bestellen en het is wel is waar iets duurder dan de Chinese webshops maar gelijk een global ROM lijkt me helemaal top!
https://www.youtube.com/@droommotor
Wat zijn de verwachtingen dat er een goede Black Friday of Cyber Monday aanbieding komt op dit apparaat?
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Ben uiteindelijk op Singles' Day voor de Mi8 128gb gegaan op Gearbest (HK Warehouse) voor +- €335.
GSM werd verzonden op 12.11., tot op vandaag nog geen enkele update van de tracking. Verzending zou eerst via UK gaan en dan naar BE.
Nog wat geduld uitoefenen zeker :-).
GSM werd verzonden op 12.11., tot op vandaag nog geen enkele update van de tracking. Verzending zou eerst via UK gaan en dan naar BE.
Nog wat geduld uitoefenen zeker :-).
Mi 8 64gb besteld bij cdiscount (Franse website) voor 349.99euro. Zij verzenden vanuit Frankrijk gratis naar België. Hopelijk verloopt alles vlot.
Op Gearbest is de Mi 8 64 GB totaal 323,26 euro incl. verzending vanuit Polen (FAST-08) met deze coupon: mIe2YhDH. Hij komt daarmee qua prijs in de buurt van de Poco, die geen OLED scherm, NFC en OIS heeft. Daarnaast is Europese verzending ook wel lekker.
Ben benieuwd of hij op cyber monday nog scherper wordt, maar heel veel rek zit er niet meer in denk ik als verzending vanuit Europa een must is.
Ben benieuwd of hij op cyber monday nog scherper wordt, maar heel veel rek zit er niet meer in denk ik als verzending vanuit Europa een must is.
[ Voor 12% gewijzigd door Frash op 23-11-2018 23:52 ]
Weet iemand ook of de Mi8 SE via een Nederlandse leverancier te verkrijgen is?
... en gaat over tot de orde van de dag
Bedoel je de MI 8SE? Niet alle telefoons krijgen een versie voor de westerse markt. De MI8 ondersteund veel FDD-LTE banden en was specifiek bedoeld om ook buiten China te worden uitgebracht. De MI8 SE ondersteund band 20 niet en Xiaomi heeft nooit bevestigd dat dit toestel een Global Rom krijgt. Ik verwacht daarom niet dat deze versie er nog gaat komen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:02:
Hoelang doet Xiaomi er vaak over voordat een telefoon dat specifiek op de Aziatische markt gericht is een global uitvoering krijgt. Ben er zeker van dat ik de Xiaomi Mi 8S wil kopen mits het geschikt is.
En als je hem echt graag wil, dan bootloader unlocken en deze erop zetten:wikiwhy schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:52:
[...]
Bedoel je de MI 8SE? Niet alle telefoons krijgen een versie voor de westerse markt. De MI8 ondersteund veel FDD-LTE banden en was specifiek bedoeld om ook buiten China te worden uitgebracht. De MI8 SE ondersteund band 20 niet en Xiaomi heeft nooit bevestigd dat dit toestel een Global Rom krijgt. Ik verwacht daarom niet dat deze versie er nog gaat komen.
https://xiaomi.eu/community/forums/miui-rom-releases.103/
Mi 8 Pro nu leverbaar via Belsimpel.nl
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-8-pro/transparent-black
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-8-pro/transparent-black
Dat is (volgens mij) een verdomd nette prijs. Bij FOK! krijg je hem met voucher vaak voor een vergelijkbare prijs. Nu even het addertje zoeken, want dat heeft bol nog wel eens. Is het niet stiekem de Lite-variant die ze aanbieden.
-EDIT-
Hmmm. Typenummer komt wel overeen (PN100566). Ik ga hem gewoon eens bestellen. #yolo en zulcks.
[ Voor 10% gewijzigd door LordKnox op 02-01-2019 12:24 ]
Voor 100,00 meer heb je 256gb
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
mooie aanbieding op banggood met een kortingscode : 3BGm86e op volgend toestel :
344€ incl shipping.
Ben benieuwd, eerste Xiaomi toestel nadat mijn S9 na een half jaartje de grond een kusje heeft gegeven...
344€ incl shipping.
Ben benieuwd, eerste Xiaomi toestel nadat mijn S9 na een half jaartje de grond een kusje heeft gegeven...

Misschien ook leuk: voor 20 piek extra heb je de 256 gb versie van de Xiaomi Mi 8crovax_be schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:10:
mooie aanbieding op banggood met een kortingscode : 3BGm86e op volgend toestel :
344€ incl shipping.
363 euro komt het dan op.
Dit is een handige site trouwens om de prijzen van de smartphone in de gaten te houden: https://www.kimovil.com
@theduke1989 Ik zie de bovenstaande site een paar keer in het topic terug komen. Wil jij deze misschien aan de startpost toevoegen?
[ Voor 14% gewijzigd door Panini op 07-03-2019 12:59 ]
Die site werkt nauwelijks door alle ads die geblocked worden door m'n Pihole. Als ik die disable doet adblock hetzelfde. Weet niet of het dan zo'n frisse site is om aan te raden.
5 advertenties geblokt via Chrome + Adblock en absoluut geen problemen verder. Gebruik het al een paar maanden voor vergelijken + doorlinken naar sites als Gearbest, Bangood etc.chaoscontrol schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:09:
Die site werkt nauwelijks door alle ads die geblocked worden door m'n Pihole. Als ik die disable doet adblock hetzelfde. Weet niet of het dan zo'n frisse site is om aan te raden.
Niks aan de hand denk ik.