• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:31
GirlKillu schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:14:
[...]

The Solution Shop ziet er interessant uit. Iemand nog ervaring mee, deze lijken de china prijzen te hanteren en garanderen geen tax/btw/...? extra 10% is mooi meegenomen. Ze lijken goede reviews te krijgen, en zitten ook op reddit.

edit: Net een half uur gechat met Ben, snelle en vlotte service zo te zien. Taxes nemen zij voor hun rekening en zou je ter plaatsen niet moeten betalen (en anders refund zei hij), ook de 10% (die zondag verloopt) geven ze nog tot 30 dagen nadien door als je contact opneemt mocht er een toestel nog niet voorradig zijn. De Explorer (en de Mi A2) hebben ze besteld en verwachten ze volgende (binnen 2) weken, en dan kan de 10% dus nog.
Zojuist een mi8 128gb zwart besteld via the solution shop :) afwachten nu!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-10 23:02

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Monochrome schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:24:
Oeh ik ben reuze benieuwd! Heb via kimovil.com een aanbieding gevonden op Joybuy.com, en hoewel ik me realiseer dat het wel eens een tijdje kan duren voor ik hem in handen heb denk ik dat het risico op een echte scam laag is. 325 euro betaald voor de chinese witte 6GB/64GB variant.

Ik zal nog wel even iets laten weten over de levertijd als het zo ver is :-)

Edit: Voor wie het ook aandurft, de flash sale duurt nog een paar uurtjes. Link: https://www.joybuy.com/600345097.html
Haha ik heb hem ook daar gekocht, 1 augustus, die flash of super sale wordt steeds netjes verlengd :p

• Monochrome
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-10 16:02
pizzaislekker schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:57:
[...]
Haha ik heb hem ook daar gekocht, 1 augustus, die flash of super sale wordt steeds netjes verlengd :p
Haha ja weinig verrassend, flash sale is natuurlijk ook maar een marketingtruuk. Heb je al iets gehoord van de verzendstatus?

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-10 23:02

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Monochrome schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Haha ja weinig verrassend, flash sale is natuurlijk ook maar een marketingtruuk. Heb je al iets gehoord van de verzendstatus?
Toevallig heb ik gisteren een brief ontvangen van postNL of ik even wil aangeven wat de telefoon heeft gekost inclusief betaalbewijs. Ik vermoed dat dat is om de importheffing te bepalen. Maar goed, het blijft nog steeds een mooi prijsje.

• Monochrome
pizzaislekker schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Toevallig heb ik gisteren een brief ontvangen van postNL of ik even wil aangeven wat de telefoon heeft gekost inclusief betaalbewijs. Ik vermoed dat dat is om de importheffing te bepalen. Maar goed, het blijft nog steeds een mooi prijsje.
Ja, dat heb ik bij al mijn vorige chinaphones ook zo gehad. Soms heb je geluk, maar wss moet je nu 21% en een paar euro inklaringskosten aftikken. Maar voor <400 euro is dit echt een relaxed ding.

• Frits28
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07 09:24
Een mooie aanbieding van de internationale versie (dus met galileo plaatsbepaling)
https://www.gearbest.com/...l?wid=1349303#goodsDetail

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Frits28 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:25:
Een mooie aanbieding van de internationale versie (dus met galileo plaatsbepaling)
Je link is niet ingekort maar heeft daadwerkelijk (...) in de URL en werkt niet :9

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-10 20:27
Rutger schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:39:
[...]

Je link is niet ingekort maar heeft daadwerkelijk (...) in de URL en werkt niet :9
denk dat het deze moet zijn : https://www.gearbest.com/...l?wid=1349303#goodsDetail

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:57

psyy138

blackbulls.nl

De mi 8 se die ik via thesolutionshop heb gekocht op 14-8 wordt begin volgende week "pas" verstuurd terwijl ze bij de order aangaven die dag.

Maakt mij niet zoveel uit alleen jammer dat ze erbij zetten, estimated dispatch date; 14-08-2018.
En elke dag schoof die een dag op...

Our logistics team have just informed us that your order should be dispatched early next week, around Monday. You will be notified via email once it has been shipped and you will be sent tracking information as soon as it is available.

Thanks,

Justine

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 18-08-2018 16:56 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 12:42

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Wel een goede kans dat er extra invoerkosten bij komen.

• tekken4111
drumstickNL schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Wel een goede kans dat er extra invoerkosten bij komen.
En let er ook op dat deze dus pas 3-8sept vertrekt uit het warehouse. En dan nog wachten tot die er is.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Mijn mi8 se bij thesolutionshop.global is net verstuurd;
Wel even contact gehad met de chat want had geen tracking nummer, ze zeggen;

Your order is currently on the way to our forward logistics centre in the UK (this part of the journey is not tracked). As soon as it leaves there in 2-4 days you will receive a text from DHL.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Jacques112
Mirr0r schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:06:
[...]

MSRP volgens Xiaomi is €550. Dus op den duur zal die op aliexpress wel voor dat bedrag moeten verkopen als de eerste 2 batches zijn geweest.

EDIT:

Ik zie dat die inderdaad bij tradingszenzhen op €547,- staat. Op andere sites staan ze namelijk nu op 700-800 euro.
Allemachtig, dit is toch niet normaal

https://tradingshenzhen.c...reredition-8gb-128gb.html

is ineens 220 euro er bij op!
Terwijl ze toch heel duidelijk destijds vertelde dat de prijs absoluut gelijk bleef

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Frits28 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:25:
De mijne heeft ook Galileo plaatsbepaling en is Chinees 8)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 16:50
lekzzz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:43:
[...]

De mijne heeft ook Galileo plaatsbepaling en is Chinees 8)
Uiteraard, heeft niks met chinese versie te maken maar met de chipset en die is gelijk, alle nieuwe Qualcomm Snapdragons hebben ondersteuning voor Galileo.

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Jacques112 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:46:
[...]

Terwijl ze toch heel duidelijk destijds vertelde dat de prijs absoluut gelijk bleef
Dit is ook gewoon absurd! Zolang niemand het koopt zal het bedrag ook snel omlaag gaan.
Er komen nu ook binnenkort andere chinese phones met in screen fingerprint. Dat zal er ook zeker voor zorgen dat het bedrag zal zakken. Voor dit bedrag ga ik hem iig niet kopen.

• Frits28
3meter schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:00:
[...]

Uiteraard, heeft niks met chinese versie te maken maar met de chipset en die is gelijk, alle nieuwe Qualcomm Snapdragons hebben ondersteuning voor Galileo.
Op Kimovil wordt aangegeven dat er wel verschil in zit, vandaar mijn aanname. Maar gelukkig is dat dus niet zo. Hoe kan ik controleren of galileo er op zit?

• Jacques112
Mirr0r schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:14:
[...]

Dit is ook gewoon absurd! Zolang niemand het koopt zal het bedrag ook snel omlaag gaan.
Er komen nu ook binnenkort andere chinese phones met in screen fingerprint. Dat zal er ook zeker voor zorgen dat het bedrag zal zakken. Voor dit bedrag ga ik hem iig niet kopen.
ik heb contact met hun gehad en ze zeggen dat dit komt doordat hun dealer hele andere prijzen hanteert. Deze verhoogde prijzen zouden volgens hun komen doordat Xiaomi gewoon belachelijk lage aantallen produceerd en ter verkoop aanbied.

Ze verwachten dat dit over een maand wel beter is en dus lager

• tekken4111
Jacques112 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:46:
[...]

Voor mij was de slechte levering van de EE en de super hoge prijs de reden om voor een gewone mi8 te gaan. Ik ga zeker niet 200-300 euro extra betalen voor een gimmick achterkant en vinger scanner. Wanneer de prijs omlaag gaat kan ik altijd nog switchen.

• 3meter
Frits28 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Op Kimovil wordt aangegeven dat er wel verschil in zit, vandaar mijn aanname. Maar gelukkig is dat dus niet zo. Hoe kan ik controleren of galileo er op zit?
Nou, Galileo zit erop als je een recente Qualcomm Snapdragon in je telefoon hebt. Je kunt het met een appje ff testen, bijvoorbeeld met GPS Satellites Viewer https://play.google.com/s...gpssatellitesviewer&hl=nl

• Jacques112
3meter schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Nou, Galileo zit erop als je een recente Qualcomm Snapdragon in je telefoon hebt. Je kunt het met een appje ff testen, bijvoorbeeld met GPS Satellites Viewer https://play.google.com/s...gpssatellitesviewer&hl=nl
yes, mijn se heeft galileo, gechecked dankzij die app

• Mirr0r
Als de EE nog langer duurt met zulke prijzen ga ik denk ik wachten op de Mi Mix 3. Ik las dat die ook binnenkort aangekondigd wordt. Geduld is een schone zaak.

• Jacques112
Mirr0r schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:36:
Als de EE nog langer duurt met zulke prijzen ga ik denk ik wachten op de Mi Mix 3. Ik las dat die ook binnenkort aangekondigd wordt. Geduld is een schone zaak.
ja maar zal dat met de mix 3 niet hetzelfde verhaal zijn... aangekondigd..... dan duurt het weer 4 weken voor hij uberhaupt ergens te koop is... tegen welke prijs?

als die ook start met beperkte oplage

• Mirr0r
Jacques112 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

ja maar zal dat met de mix 3 niet hetzelfde verhaal zijn... aangekondigd..... dan duurt het weer 4 weken voor hij uberhaupt ergens te koop is... tegen welke prijs?

als die ook start met beperkte oplage
Dat is dus het verschrikkelijke altijd met Xiaomi. Als de ene released is is er weer een betere binnenkort beschikbaar xD.

De Mi Mix 3 zal wel een betere oplage moeten hebben als de Mi 8 EE. De EE is namelijk echt een special edition. Prijs zal waarschijnlijk tussen de 450 en 550 liggen gok ik.
De gelekte images zien er namelijk best belovend uit. En iets zegt me dat de EE volgende maand ook niet beschikbaar wordt. De prijs zal zakken en de voorraad zal direct leeg zijn.

Mi Mix 3 zal dezelfde features als de EE krijgen als ik het zo lees op de doorzichtige achterkantje na. Plus zal de Mi Mix 3 wireless charging hebben, wat de EE niet heeft.
Geen frontcamera in het scherm maar een pop up waarschijnlijk.
De Mi Mix series worden elk jaar rond september/oktober gereleased. Dus een van deze dagen zal er een announcement wel aankomen.

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Mirr0r schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

Dat is dus het verschrikkelijke altijd met Xiaomi. Als de ene released is is er weer een betere binnenkort beschikbaar xD.

De Mi Mix 3 zal wel een betere oplage moeten hebben als de Mi 8 EE. De EE is namelijk echt een special edition. Prijs zal waarschijnlijk tussen de 450 en 550 liggen gok ik.
De gelekte images zien er namelijk best belovend uit. En iets zegt me dat de EE volgende maand ook niet beschikbaar wordt. De prijs zal zakken en de voorraad zal direct leeg zijn.

Mi Mix 3 zal dezelfde features als de EE krijgen als ik het zo lees op de doorzichtige achterkantje na. Plus zal de Mi Mix 3 wireless charging hebben, wat de EE niet heeft.
Geen frontcamera in het scherm maar een pop up waarschijnlijk.
De Mi Mix series worden elk jaar rond september/oktober gereleased. Dus een van deze dagen zal er een announcement wel aankomen.
Ze verwachten dat de Mix 3 op 15 september wordt aangekondigd, waren posters van gelekt geloof ik.

Vanwege de slechte levermogelijkheden van de EE ga ik nu ook voor die. Voordeel van de Mix 3 is de verwachte grotere batterij. Leuk die doorzichtige achterkant van de EE maar ik had die ruimte liever benut zien worden aan extra batterijcapacititeit, zeker nu het eigenlijk gewoon een extra fake/zinloos element is.

• Jacques112
ronald1989 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:45:
[...]

Ze verwachten dat de Mix 3 op 15 september wordt aangekondigd, waren posters van gelekt geloof ik.

Vanwege de slechte levermogelijkheden van de EE ga ik nu ook voor die. Voordeel van de Mix 3 is de verwachte grotere batterij. Leuk die doorzichtige achterkant van de EE maar ik had die ruimte liever benut zien worden aan extra batterijcapacititeit, zeker nu het eigenlijk gewoon een extra fake/zinloos element is.
maar die mix 3 is nog groter, en dat wil ik niet

Verwijderd

Ik ben zeer onder de indruk wat Xiaomi in een telefoon heeft weten te proppen voor deze prijs. En zeker nu ik toe ben aan een nieuwe is dit een zeer interessante optie.

Enige waar ik een beetje bang voor ben is de grootte. Ben nu in het bezit van een galaxy s7 en vind dit formaat best prima. Iets groter is geen probleem en zeker het scherm zou wel wat groter mogen. Heeft iemand ervaringen met het switchen naar zo'n kolos? Bvd

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Jacques112 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:22:
[...]

maar die mix 3 is nog groter, en dat wil ik niet
Ze verwachten dat de Mi Mix 3 ongeveer dezelfde afmetingen krijgt als de Mi Mix 2S. Als dat zo is, is hij zelfs iets kleiner dan de EE.

Misschien ben je in de war met de Mi Mix 1e generatie, die was inderdaad huge :)

https://www.gsmarena.com/...Phone2=9218&idPhone3=8400

[ Voor 9% gewijzigd door ronald1989 op 21-08-2018 14:32 ]

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ben benieuwd: 7 augustus de Mi 8 besteld bij GearBest, 's kijken hoe "snel" ze 'm daadwerkelijk kunnen bezorgen :O
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:27:
Enige waar ik een beetje bang voor ben is de grootte. Ben nu in het bezit van een galaxy s7 en vind dit formaat best prima
Ik kom zelf van een Galaxy S4 :P dus het zal voor mij ook wennen zijn.

• Frits28
Mijn bestelling op Gearbest bleek in één keer veranderd naar gold in plaats van zwart. Ik weet 100% zeker dat ik een zwarte had besteld. Tijdens de chat bleek dat zwart op dit moment niet leverbaar is. Even later werd toegegeven dat de MI8 überhaupt niet leverbaar is op dit moment.
Dus voor diegenen die een bestelling bij Gearbest hebben uitstaan check even je order,
Refunding was overigens geen probleem is me beloofd. Binnen 48 uur moet het bedrag weer op mijn paypal rekening staan

update, Het aankoopbedrag is al weer terugbetaald. Dat is heel snel, Dat moet ik Gearbest nageven.

[ Voor 9% gewijzigd door Frits28 op 22-08-2018 12:40 ]

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Frits28 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:30:
Mijn bestelling op Gearbest bleek in één keer veranderd naar gold in plaats van zwart. Ik weet 100% zeker dat ik een zwarte had besteld.
Haat dit soort ongein.. |:( GearBest neemt blijkbaar niet eens de moeite om eerst met jou contact op te nemen. Beetje slinkse manier om de her en der wel aanwezige voorraden te herverdelen?
Zelf heb ik de zwarte besteld, die is (net gecheckt :/ ) vooralsnog nog steeds "zwart" maar de levertermijn is naar achter geschoven. "Ship between: Sep 12, Estimated Shipping Time: 10-20 business days"

• Frits28
Het lijkt erop dat er serieuze leveringsproblemen zijn. Op veel sites worden de verzendingstermijnen flink opgerekt. Het is in elk geval duidelijk dat de 8 op dit moment snel te krijgen is.
Ach, het zal de tol van het succes zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Frits28 op 22-08-2018 12:31 ]

• Ali_Baba
  • Laatst online: 29-10 14:44
Frits28 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:30:
Het lijkt erop dat er serieuze leveringsproblemen zijn. Op veel sites worden de verzendingstermijnen flink opgerekt. Het is in elk geval duidelijk dat de 8 op dit moment snel te krijgen is.
Ach, het zal de tol van het succes zijn.
Inderdaad, De "Flash sale" (die er altijd is op joybuy) is ook in eens weg, prijzen van de mi 8 zijn nu op elke site erg hoog. Ik denk dat iedereen die hem wilt bestellen beter even kan wachten totdat er weer voorraden zijn.

Verwijderd

Vanmorgen bevestiging gekregen van het versturen van mijn mi 8 EE. _/-\o_

Heeft lang genoeg geduurd. :+

• Jacques112
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:11:

hallo,

je hebt dus de explorer edition besteld?
Waar en voor hoeveel als ik vragen mag?
Hoe lang tussen bestellen en daadwerkelijk versturen

• tekken4111
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:11:

Klinkr goed, maar die was vast niet de aankondigingsprijs. Zo wel wil ik graag weten waar

Verwijderd

Jacques112 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:30:
[...]

hallo,

je hebt dus de explorer edition besteld?
Waar en voor hoeveel als ik vragen mag?
Hoe lang tussen bestellen en daadwerkelijk versturen
Gekocht en gepre-orderd bij volumerate heb er uiteindelijk 691.28€ voor betaald. Zit tevens een verzekering op voor de bijkomende douane kosten tot max 40€. Gepre-orderd sinds 29-6. Versturen is vanmorgen gebeurt. Zal uit eindelijk bevestigen wanneer ik hem binnen heb.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

De mi 8 se van thesolutionshop is binnen;
(Hij ligt nu nog op het werk)
14-8 besteld
20-8 verzonden
23-8 gearriveerd in Londen
24-8 (01:48) in België
24-8 binnengekomen

Niks extra's hoeven te betalen bij ontvangen en snel ontvangen, oftewel ruimweg tevreden.
Alleen jammer dat ze zeggen 'estimated dispatch date; 14-8' en dan elke dag opschuiven.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:19:
[...]

In de Q&A staat overigens het volgende:
Asked by Gilbert on 06/03/2018
Hi, Is the price you have on the mi 8 explorer edition final or is it going to change. Highly intersted to purchase it once available. Thank you

Answer:
No, the price is final when the phone is released.

Voor de goede orde, de EE kost bij Tradingshenzen dus €547,- (excl. verzending) _/-\o_ _/-\o_
Voor de goede orde, de prijs van de EE bij Tradingshenzen is verhoogd naar €767,- 8)7

• tekken4111
psyy138 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:48:
De mi 8 se van thesolutionshop is binnen;
(Hij ligt nu nog op het werk)
14-8 besteld
20-8 verzonden
23-8 gearriveerd in Londen
24-8 (01:48) in België
24-8 binnengekomen

Niks extra's hoeven te betalen bij ontvangen en snel ontvangen, oftewel ruimweg tevreden.
Alleen jammer dat ze zeggen 'estimated dispatch date; 14-8' en dan elke dag opschuiven.
Klinkt goed! Vooral van Londen naar je huis ging mega snel. Ik heb de mijne de 17e besteld en wacht nog op dispatch.

• Mirr0r
beyazz06 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:22:
[...]

Voor de goede orde, de prijs van de EE bij Tradingshenzen is verhoogd naar €767,- 8)7
Dan houdt het voor mij op. Verder kijken naar de Mi Mix 3.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

tekken4111 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:24:
[...]

Klinkt goed! Vooral van Londen naar je huis ging mega snel. Ik heb de mijne de 17e besteld en wacht nog op dispatch.
Vond ik ook, al moet ik wel zeggen dat die er 03:41 in Londen was. Maar dat is nog steeds kei snel ;).

O.R.C. Black Bulls Rugby

• 3meter
Ali_Baba schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:33:
[...]

Inderdaad, De "Flash sale" (die er altijd is op joybuy) is ook in eens weg, prijzen van de mi 8 zijn nu op elke site erg hoog. Ik denk dat iedereen die hem wilt bestellen beter even kan wachten totdat er weer voorraden zijn.
Hij is er weer :-) Nu nog wat goedkoper, 300,- https://www.joybuy.com/600345097.html

Verwijderd

Wat een prijs. 2 vragen, welke rom heeft deze en hoeveel doaune kosten komen er nog bij?

• 3meter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:46:
[...]

Wat een prijs. 2 vragen, welke rom heeft deze en hoeveel doaune kosten komen er nog bij?
Neem aan de gewone chinese rom, dus engels/chinees als taal. Maar goed, dat is natuurlijk zo te veranderen voor een andere rom. Zo te zien hebben ze nu ook de zwarte versie voor dezelfde prijs.
Tsja, je moet geluk hebben, ik krijg morgen (volgens de PostNL app tenminste) m'n foontje van Joybuy binnen zonder kosten (15 dagen over gedaan) En anders kost het een paar tientjes btw en PostNL kosten.

Verwijderd

3meter schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Neem aan de gewone chinese rom, dus engels/chinees als taal. Maar goed, dat is natuurlijk zo te veranderen voor een andere rom. Zo te zien hebben ze nu ook de zwarte versie voor dezelfde prijs.
Tsja, je moet geluk hebben, ik krijg morgen (volgens de PostNL app tenminste) m'n foontje van Joybuy binnen zonder kosten (15 dagen over gedaan) En anders kost het een paar tientjes btw en PostNL kosten.
Hou ons even op de hoogte of er doaune kosten komen, altijd handig te weten.

• Ali_Baba
Zag het inderdaad al. Ik denk dat ik hem binnen kort toch maar ga bestellen want 300 euro voor zon telefoon is natuurlijk geen geld.

• Jacques112
Ali_Baba schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:42:
[...]

Zag het inderdaad al. Ik denk dat ik hem binnen kort toch maar ga bestellen want 300 euro voor zon telefoon is natuurlijk geen geld.
hebben ze de EE niet ? :P

Verwijderd

Ali_Baba schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:42:
[...]

Wel eventuele doaune kosten niet vergeten. En neem ook de Pocophone mee in je besluit.

• Ali_Baba
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:48:
[...]

Wel eventuele doaune kosten niet vergeten. En neem ook de Pocophone mee in je besluit.
Pocophone heb ik ook over na gedacht maar ik wil liever toch bij de MI lijn blijven en ook is het amoled scherm en het design van de MI8 gewoon beter (vind ik). Ook heeft de MI 8 support bij youtube voor een nieuwe soort encoding, dit zou moeten zorgen voor betere kleurweergave ect. en het zou ook "tot" 30% minder bandbreete gebruiken. Al met al is dit toch voor mij genoeg om toch maar voor de MI 8 te gaan.

• 3meter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:26:
[...]

Hou ons even op de hoogte of er doaune kosten komen, altijd handig te weten.
Foontje is binnen, geen kosten, dus mooie prijs ;) Wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n zending er altijd doorheen glipt. Volgens mij is het bij de Post zo dat ze maar een bepaald aantal rolcontainers met pakjes uit China kunnen doen, dus als er teveel binnenkomt gaat de rest gewoon gelijk verder. Op het pakje stond ook de juiste waarde in dollars gedeclareerd, maar daar wordt kennelijk niet naar gekeken.

Verwijderd

3meter schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:47:
[...]

Foontje is binnen, geen kosten, dus mooie prijs ;) Wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n zending er altijd doorheen glipt. Volgens mij is het bij de Post zo dat ze maar een bepaald aantal rolcontainers met pakjes uit China kunnen doen, dus als er teveel binnenkomt gaat de rest gewoon gelijk verder. Op het pakje stond ook de juiste waarde in dollars gedeclareerd, maar daar wordt kennelijk niet naar gekeken.
Je hebt dm!

• stephensuperman
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-05-2023
Beste Tweakers,

Vraagjes.

Mijn vriendin en ik willen graag allebei een Xiaomi mi 8 kopen. Ik zit zelf bij Youfone en mijn vriendin bij Vodafone (Sim Only's). Kan het toestel 4G internet ontvangen in Nederland bij beide providers?

Inmiddels is het toestel met de global rom uitgebracht. Dus volgens mij kun je op beide toestellen dan toch gewoon de Nederlandse taal selecteren toch? En tevens ook Google Play?

En is de GPS navigatie in Google maps dan ook in het Nederlands en werkt dit gewoon naar behoren?

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door stephensuperman op 25-08-2018 11:45 ]

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

stephensuperman schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:44:
Beste Tweakers,

Vraagjes.

Mijn vriendin en ik willen graag allebei een Xiaomi mi 8 kopen. Ik zit zelf bij Youfone en mijn vriendin bij Vodafone (Sim Only's). Kan het toestel 4G internet ontvangen in Nederland bij beide providers?

Inmiddels is het toestel met de global rom uitgebracht. Dus volgens mij kun je op beide toestellen dan toch gewoon de Nederlandse taal selecteren toch? En tevens ook Google Play?

En is de GPS navigatie in Google maps dan ook in het Nederlands en werkt dit gewoon naar behoren?

Alvast bedankt.
Die van mij met global rom kon inderdaad de Nederlandse taal gebruiken en normaal internet ontvangen. Ik draai nu de onofficiële EU rom.

• stephensuperman
  • Laatst online: 08-05-2023
drumstickNL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Die van mij met global rom kon inderdaad de Nederlandse taal gebruiken en normaal internet ontvangen. Ik draai nu de onofficiële EU rom.
Hoi drumstickNL,

Bedankt voor je reactie! :)

Mag ik vragen wat precies het verschil is tussen de global rom en de onofficiele EU rom?

Stond de Google Playstore op jouw telefoon (global rom)? En hoe werkt Google Maps + navigatie (is dit ook in het Nederlands - global rom)?

Ik hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden. Deze zijn doorslaggevend in mijn beslissing om te kopen.

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11 23:50

Mhaona

hehe

Ik heb de Xiaomi mi 8 zwart 128gb ook maar besteld. Na een poosje zoeken ben ik er toch voor gegaan om hem via joybuy te bestellen.

Mede omdat de europa voorraad prijzen nu rond de 440 euro(eglobal-au(ebay)) liggen en joybuy ze aanbiedt voor 336euro. Dit is nog een flink verschil!
En omdat joybuy het toestel in de originele staat verstuurd. Via ebay is het allemaal geflashte toestellen/opengehaald. Dit doe ik liever zelf.

Ook direct maar een MiBand 3 besteld. Nummer 2 beviel goed. O+

Hopen dat hij netjes wordt verstuurd en door de douane heen komt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mhaona op 25-08-2018 13:33 ]

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

stephensuperman schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:45:
[...]

Hoi drumstickNL,

Bedankt voor je reactie! :)

Mag ik vragen wat precies het verschil is tussen de global rom en de onofficiele EU rom?

Stond de Google Playstore op jouw telefoon (global rom)? En hoe werkt Google Maps + navigatie (is dit ook in het Nederlands - global rom)?

Ik hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden. Deze zijn doorslaggevend in mijn beslissing om te kopen.
De playstore stond er gewoon op, enige wat niet werkte was Google Wallet en het "Hey Google" voice commando van de Google assistent. Google maps deed het bij mij prima, mijn telefoon staat in het Engels echter zou dat geen invloed moeten hebben of Google maps wel of niet werkt in het Nederlands aangezien deze taal wel supported is. Worst case scenario moet je switchen van rom of wachten op de uitgave van de EU rom zoals ik dat nu moet.

[ Voor 5% gewijzigd door ArmouredSPony op 25-08-2018 14:59 ]

• Frits28
Het lijkt erop dat de voorraden zijn aangevuld. De 8 is weer volop te krijgen en prijzen liggen lager dan vorige week.
Maar ja, vorige week wel besteld. Haastige spoed is zelden goed.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:11
Zit er over te twijfelen om de blauwe 128GB Mi8 nu te halen bij Joybuy. $382 is wel een mooie prijs!
Echter wel erg lange shipping tijd staat er bij.
Heb zelf nog niet eerder bij deze winkel besteld, zijn de ervaringen positief ermee?

• tekken4111
Met de solution shop inmiddels niet heel blij... opzich reageren ze prima op de chat. Soms gaat er een half dagje overheen maargoed ze reageren. Echter zou m'n bestelde mi8 binnen 3-8 dagen er zijn. 17 augustus besteld, nogsteeds awaiting dispatch. Gaat 'm dus niet meer worden binnen hun eigen termijn. Natuurlijk weet ik dat andere shops langer duren, maar dan moet je 't niet beloven.

Chat is ook niet heel helpfull. Eergisteren vertelde ze me na contact met logistics dat het diezelfde dag nog verzonden zou worden. Gisteren niet verzonden dus een berichtje gestuurd, vandaag antwoord dat ze nog niks gehoord hebben en excuses met de optie of ik m'n geld terug wilde. Opzich aardig maar ik heb liever zekerheid wanneer m'n telefoon verzonden wordt. Dat verteld en nu "komen ze terug erop zodra ze contact met logistics hebben gehad".

To be continued... Afwachten, maar wel jammer dat het zoveel langer duurt als verwacht en weer zoveel moeite kost om duidelijkheid te krijgen.

• Ali_Baba
drumstickNL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:59:
[...]

De playstore stond er gewoon op, enige wat niet werkte was Google Wallet en het "Hey Google" voice commando van de Google assistent. Google maps deed het bij mij prima, mijn telefoon staat in het Engels echter zou dat geen invloed moeten hebben of Google maps wel of niet werkt in het Nederlands aangezien deze taal wel supported is. Worst case scenario moet je switchen van rom of wachten op de uitgave van de EU rom zoals ik dat nu moet.
Oeh, ik heb bij joybuy veel reviews gelezen over dat mensen 128 gb of 256 gb versies besteld hebben en gewoon de 64gb binnen hebben gekregen, even goed opletten dus.

Owh oeps verkeerde quoted :S Was bedoeld voor mhaona

[ Voor 3% gewijzigd door Ali_Baba op 25-08-2018 19:02 ]

• Mhaona

Mhaona

hehe

Ali_Baba schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:57:
[...]

Oeh, ik heb bij joybuy veel reviews gelezen over dat mensen 128 gb of 256 gb versies besteld hebben en gewoon de 64gb binnen hebben gekregen, even goed opletten dus.

Owh oeps verkeerde quoted :S Was bedoeld voor mhaona
Ik heb er ook een paar gezien. Maar we gokken het er gewoon op! De meeste reviews zijn gewoon positief :)
En voor de zekerheid met paypal betaald.

EDIT: Net even na gevraagd via de livechat. Het bleek dat er een fout in het systeem zat, dit is al gecorrigeerd.
De site dacht dat er een 64Gb besteld zou zijn terwijl dit niet zo was.
Het moet dus helemaal goed komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mhaona op 25-08-2018 20:47 ]

• lluuk
  • Laatst online: 01-11 14:45
Beste tweakers! Naar volle tevredenheid gebruik ik al veel producten van Xiaomi, bijvoorbeeld hun 4K actioncam, powerbanks, sporthorloges (Amazfit en Bip). Hoewel ik al vele jaren iPhone gebruiker ben (sinds de 3g) en het misschien voor de hand ligt om bijvoorbeeld de iPhone X te kopen, wil ik ook graag een keer een smartphone van Xiaomi een kans geven, in dit geval de Mi 8. Ik heb mij inmiddels al redelijk ingelezen in het toestel, óók op dit forum (dit Levertijden & Prijzen topic alsmede het Ervaringen & Discussie topic).

Als ik het goed begrijp zijn er grofweg drie opties:
i) een Chinese versie kopen waarop je zelf Europese (beta) software/ROM dient te installeren;
ii) een Chinese versie kopen waarop de verkoper reeds een 'Global ROM' heeft geïnstalleerd. Je hebt dan wel Engels/Nederlandse taal en de Google Playstore, maar sommige apps (bijvoorbeeld bankapps/Fox Sports) werken mogelijk suboptimaal. Je moet mogelijk zelf andere (betere) ROMs installeren. Zie HIER een voorbeeld op Aliexpress.
iii) een zogenaamde 'Global Edition' kopen, kennelijk afkomstig van Xiaomi zelf. Daarop staat officiële Europese software geïnstalleerd en deze wordt up to date gehouden middels officiële updates afkomstig van Xiaomi (?). De Global Edition lijkt nog niet officieel beschikbaar, maar het is wel mogelijk dit toestel te pre-orderen via bijvoorbeeld Gearbest (zie HIER een voorbeeld).

De eerste optie valt voor mij zonder meer af. Mogelijk is dit de goedkoopste optie, maar vergt vermoedelijk wel (enige) technische kennis om dit goed werkend te krijgen in Nederland. Nu mijn vraag: heb ik de opties hierboven goed geschetst en zo ja, waarom zou ik niet de Global Edition afwachten? Wat is voor mij het voordeel van optie twee ten opzichte van optie drie? Ik ben overigens graag bereid om iets meer te betalen als dat betekent dat alles naar behoren werkt en/of ik minder hoef te experimenteren met het installeren van ROMs.

Heel veel dank alvast voor het meedenken! :)

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Bij optie 3 zit meestal ook LTE band 20 op de telefoon. Wel handig om even te checken.

• Wamy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 18:39
China of Global versie maakt niet uit voor Band20.
Wordt door beiden ondersteund dus dat is al een zorg minder voor Mhaona

• Mhaona

Mhaona

hehe

Wamy schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:26:
China of Global versie maakt niet uit voor Band20.
Wordt door beiden ondersteund dus dat is al een zorg minder voor Mhaona
Zoveel zorgen heb ik niet hoor }:O

De telefoon is verstuurd! Nu wordt het nog even geduld hebben.

@lluuk Als je niet veel kaas gegeten hebt van bootloaders unlocken, recovery's flashen en roms uitproberen dan zou ik zeker voor optie 3 gaan. Hebben belsimpel en mobiel.nl de global niet liggen dan ?

[ Voor 23% gewijzigd door Mhaona op 27-08-2018 08:22 ]

• lluuk
Mhaona schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:16:
[...]

@lluuk Als je niet veel kaas gegeten hebt van bootloaders unlocken, recovery's flashen en roms uitproberen dan zou ik zeker voor optie 3 gaan. Hebben belsimpel en mobiel.nl de global niet liggen dan ?
Thanks, Mhaona!! Je vat het goed samen: niet veel kaas gegeten van dergelijke handelingen... Een paar jaar geleden zou ik dat nog wel zien zitten, nu iets minder.

Ik zag het toestel inderdaad wel vermeld staan op de websites van Belsimpel en mobiel.nl. Het is me echter niet duidelijk om welke versie het gaat. Gelet op het feit dat op Ali en GB alleen nog global rom-versies staan en - volgens mij - (nog) geen Global Editions/Versions (alleen als preorder), vraag ik me af of zaken als Belsimpel die al wel kunnen leveren..

Mocht iemand de (officiële) Global Edition al wel zijn tegengekomen op Aliexpress of Gearbest dan hoor ik dat natuurlijk graag!

• rnrn
  • Laatst online: 10:02
tekken4111 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:31:
Met de solution shop inmiddels niet heel blij... opzich reageren ze prima op de chat. Soms gaat er een half dagje overheen maargoed ze reageren. Echter zou m'n bestelde mi8 binnen 3-8 dagen er zijn. 17 augustus besteld, nogsteeds awaiting dispatch. Gaat 'm dus niet meer worden binnen hun eigen termijn. Natuurlijk weet ik dat andere shops langer duren, maar dan moet je 't niet beloven.

Chat is ook niet heel helpfull. Eergisteren vertelde ze me na contact met logistics dat het diezelfde dag nog verzonden zou worden. Gisteren niet verzonden dus een berichtje gestuurd, vandaag antwoord dat ze nog niks gehoord hebben en excuses met de optie of ik m'n geld terug wilde. Opzich aardig maar ik heb liever zekerheid wanneer m'n telefoon verzonden wordt. Dat verteld en nu "komen ze terug erop zodra ze contact met logistics hebben gehad".

To be continued... Afwachten, maar wel jammer dat het zoveel langer duurt als verwacht en weer zoveel moeite kost om duidelijkheid te krijgen.
Ik heb vorige week ook bij thesolutionshop besteld (met de eerder aangegeven kortingscoupon), maar mijn bestelling werd zondag plotseling door hun geannuleerd :-(

Niet echt een betrouwbare shop dus. Nu hopen dat ik mijn geld netjes terug krijg, en dan maar even op zoek naar een betere shop.

• Jacques112
iemand enig idee of ze bij joybuy ook de Explorer krijgen en dan ook zo'n scherpe deal hebben, net als de mi8 voor 307...

Wie kan me overtuigen om de mi8 te kopen ipv de explorer?

Ik heb nu de mi8 SE 6gb 64gb, maar wil upgraden... vandaar

[ Voor 14% gewijzigd door Jacques112 op 27-08-2018 19:49 ]

• Ali_Baba
Jacques112 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:47:
iemand enig idee of ze bij joybuy ook de Explorer krijgen en dan ook zo'n scherpe deal hebben, net als de mi8 voor 307...

Redenen om de MI 8 te kopen over de explorer:

Grotere batterij
meteen leverbaar (nogsteeds duurt het een paar weken maarja ;) )
Veeeeeeel goedkoper

Maarja als je het nieuwste van het nieuwste wilt proberen als IR face unlock en underscreen fingerprint reader, dan word het de Explorer maar dan moet je nog wel wat geduld hebben mocht je die voor een goede prijs willen kopen.

• tekken4111
rnrn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:09:
[...]

Ik heb vorige week ook bij thesolutionshop besteld (met de eerder aangegeven kortingscoupon), maar mijn bestelling werd zondag plotseling door hun geannuleerd :-(

Niet echt een betrouwbare shop dus. Nu hopen dat ik mijn geld netjes terug krijg, en dan maar even op zoek naar een betere shop.
Oh dat is ook vreemd! Wat had je precies besteld? Indd dan maar weer wachten op je geld, ook niet prettig.

• rnrn
  • Laatst online: 10:02
tekken4111 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:32:
[...]

Oh dat is ook vreemd! Wat had je precies besteld? Indd dan maar weer wachten op je geld, ook niet prettig.
De Mix 2s. Ik twijfelde heel erg tussen de 2s en de Mi 8. Maar nu is er (bijna) de pocophone F1, dat is misschien ook wel een mooi geprijsd alternatief. Laat die solutionshop maar zitten... (hoop uiteraard voor jou dat jij je toestel nog wel netjes binnenkrijgt)

• Jacques112
Ali_Baba schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:19:
[...]

Redenen om de MI 8 te kopen over de explorer:

Grotere batterij
meteen leverbaar (nogsteeds duurt het een paar weken maarja ;) )
Veeeeeeel goedkoper

Maarja als je het nieuwste van het nieuwste wilt proberen als IR face unlock en underscreen fingerprint reader, dan word het de Explorer maar dan moet je nog wel wat geduld hebben mocht je die voor een goede prijs willen kopen.
dank je... dat waren ook mijn argumenten om te twijfelen..

Wel is hij inmiddels in de sale bij alie...

nu kost hij een kleine 600.... nog altijd 250 meer als dat de EE kost. de mi8 is bij joybuy nu tijdelijk voor 307

• Ali_Baba
Jacques112 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:37:
[...]

dank je... dat waren ook mijn argumenten om te twijfelen..

Wel is hij inmiddels in de sale bij alie...

nu kost hij een kleine 600.... nog altijd 250 meer als dat de EE kost. de mi8 is bij joybuy nu tijdelijk voor 307
Ik heb hem ook net gekocht bij Joybuy voor 307. Maar van die flash sales moet je je niks aantrekken, die zijn puur zodat je het toch maar koopt ookal ben je onzeker over je zaak. Heel soms is die sale er niet maar dan is het een kwestie van een dagje wachten en dan kan je ze in eens wel weer krijgen ;).

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:11
Jacques112 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:47:

Kan natuurlijk ook nog een uitstapje maken naar de Meizu 16th ipv de Explorer Edition.

• idylle
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik wacht nu al meer dan 2 maanden op het toestel besteld bij spemall en PayPal zal binnenkort uitspraak doen. Mij is de zin helemaal over. Wanneer het bedrag is teruggestort voor mij geen mi 8 meer.
;w

• Ali_Baba
idylle schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:28:
Ik wacht nu al meer dan 2 maanden op het toestel besteld bij spemall en PayPal zal binnenkort uitspraak doen. Mij is de zin helemaal over. Wanneer het bedrag is teruggestort voor mij geen mi 8 meer.
;w
Poeh das klote, ik ga er wel van uit dat je je geld terug krijgt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:51

knakworst

Get more sats!

edit: foutje.

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1325619.html
CODE: 8BGM8128GLO4

365 euro all-in als je EU priority kiest, gegarandeerd geen douane.

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 28-08-2018 16:47 ]

• Jacques112
ivo001 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:25:
[...]

Kan natuurlijk ook nog een uitstapje maken naar de Meizu 16th ipv de Explorer Edition.
nee , nee.... xiaomi blijft het.....

die andere is trouwens net een samsung en daar wil ik helemaal niet meer naar terug

• Jacques112
Ali_Baba schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:13:
[...]

Ik heb hem ook net gekocht bij Joybuy voor 307. Maar van die flash sales moet je je niks aantrekken, die zijn puur zodat je het toch maar koopt ookal ben je onzeker over je zaak. Heel soms is die sale er niet maar dan is het een kwestie van een dagje wachten en dan kan je ze in eens wel weer krijgen ;).
Enig idee wat joybuy doet bij tax/invoerrechten?

Betalen ze deze of hebben ze een goede verzendmethode zodat dit niet gebeurd?

• Ali_Baba
Jacques112 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:51:
[...]

Enig idee wat joybuy doet bij tax/invoerrechten?

Betalen ze deze of hebben ze een goede verzendmethode zodat dit niet gebeurd?
Van wat ik kan opmaken uit de Reviews worden er niet vaak Importbelastingen gerekend, maarja als je ongeluk hebt zul je ze nogsteeds krijgen. Maar als je ze krijgt betalen ze het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Ali_Baba op 28-08-2018 18:12 ]

• lluuk
knakworst schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:47:
edit: foutje.

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1325619.html
CODE: 8BGM8128GLO4

365 euro all-in als je EU priority kiest, gegarandeerd geen douane.
Dat klinkt interessant! Weet je toevallig of dit de officiële Global Version/Edition is van Xiaomi? Of is het een Chinese variant met Global Rom?

Verwijderd

lluuk schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:12:
[...]

Dat klinkt interessant! Weet je toevallig of dit de officiële Global Version/Edition is van Xiaomi? Of is het een Chinese variant met Global Rom?
Let wel op, is pre order en moet nog uitkomen.

Dus eind september pas in huis.

• Wamy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 18:39
@Mhaona was natuurlijk voor @lluuk bedoeld 😀

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 10:23
Kwam dit tegen. 333 euro met verzending vanuit Italië vind ik toch wel erg aantrekkelijk.. twijfel is dan toch weer erg groot om hem te bestellen.

https://m.aliexpress.com/...arch-amp.list.32882713333

• Jacques112
Pukson schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 01:09:
Kwam dit tegen. 333 euro met verzending vanuit Italië vind ik toch wel erg aantrekkelijk.. twijfel is dan toch weer erg groot om hem te bestellen.

dat wordt uiteindelijk 363

• Jacques112

https://www.xn--miespaa-9...i-mi-8-6gb64gb-negro-5510

of deze, uit spanje, zit zelfs 2 jaar garantie op, en dan in europa, dat voelt eigenlijk nog wel iets lekkerder.
Als je hem versneld in huis wil kan dit voor 6 euro extra, dan binnen 12-20 dagen
of 15 euro dan binnen 5-12

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-10 08:19
Jacques112 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

of deze, uit spanje, zit zelfs 2 jaar garantie op, en dan in europa, dat voelt eigenlijk nog wel iets lekkerder.
Als je hem versneld in huis wil kan dit voor 6 euro extra, dan binnen 12-20 dagen
Niet doen, heb er zelf één besteld daar en nooit aangekomen.
Klacht bij Visa is in behandeling...

• Jacques112
malinwa001 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

Niet doen, heb er zelf één besteld daar en nooit aangekomen.
Klacht bij Visa is in behandeling...
Serieus?

Is dat geen officieel mi webshop?
En waar is je telefoon gebleven dan volgens hun?
Ik zou zowiezo via paypal betalen dan heb je dat niet

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MiEspana zegt ook helemaal niks.
Het is voor zover ik weet gewoon een Chinese (of Hong Kong?) webshop die z'n naampje handig gekozen heeft om mensen te laten denken dat het Spaans is.
Net als mi official shop bij AliExpress, is ook helemaal niet officieel van xiaomi...

• Jacques112

@rutger @malinwa001

en deze dan, dit is een aliexpress shop, maar levert uit italie

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 10:23
Jacques112 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Komt niet vertrouwd over. Maar dat bevestigen mensen hierboven al. Liever bestel ik via AliExpress heb goede ervaringen met hun dispute systeem plus PayPal.

• Jacques112

of deze : https://www.joybuy.com/product/600242488.html#tab-reviews

welke van deze 2 zouden jullie dan kiezen?

de optie van @pukson is officeel global phone met bootloader unlocked, dat had ik al gevraagd

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-11 22:42
Pukson schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

Komt niet vertrouwd over. Maar dat bevestigen mensen hierboven al. Liever bestel ik via AliExpress heb goede ervaringen met hun dispute systeem plus PayPal.
Echt? Dat laatste heb ik nl nooit. Twee keer namelijk een product niet ontvangen, beide keren verloren door PostNL en allebei de keren niks terug gekregen.

• Wonkbonko
Rutger schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:52:
MiEspana zegt ook helemaal niks.
Het is voor zover ik weet gewoon een Chinese (of Hong Kong?) webshop die z'n naampje handig gekozen heeft om mensen te laten denken dat het Spaans is.
Net als mi official shop bij AliExpress, is ook helemaal niet officieel van xiaomi...
Misschien is dit wel een belang feitje voor de startpost. Thanks iig!

• Jacques112
Wonkbonko schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:45:
[...]

Echt? Dat laatste heb ik nl nooit. Twee keer namelijk een product niet ontvangen, beide keren verloren door PostNL en allebei de keren niks terug gekregen.
Nou, als je via paypal betaald hebt, heb je 100% garantie op geld terug, dat is verzekerd en daarom paypal juist goede optie

• Wonkbonko
Jacques112 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Nou, als je via paypal betaald hebt, heb je 100% garantie op geld terug, dat is verzekerd en daarom paypal juist goede optie
Dan lag het blijkaar aan paypall, had het met ideal gedaan. Het dispute systeem van aliexpress is sowieso ruk.

• Jacques112
Wonkbonko schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:59:
[...]

Dan lag het blijkaar aan paypall, had het met ideal gedaan. Het dispute systeem van aliexpress is sowieso ruk.
ideal is een gewone banktransactie en meer niet, daar heb je geen geld terug verzekering

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-10 08:19
Jacques112 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

@rutger @malinwa001

en deze dan, dit is een aliexpress shop, maar levert uit italie
Die ken ik niet, kan je dus niet helpen

• Monochrome
Ik heb de mijne binnen, 64GB versie gekocht bij Joybuy voor 325 euro. Duurde 10 dagen, geen importheffing hoeven betalen.

Nu nog van die nare chinese rom af.. Iemand een goeie link? Het lijkt erop dat ik 15 dagen moet gaan wachten voordat ik hem mag unlocken van Xiaomi...
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste