Ik heb de verzendbevestiging binnen, jij ook?Hyack schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:39:
[...]
Ja, want een vriend had dat vorige week ook gedaan op dinsdagavond en hij had hem donderdag al binnen. Dus ik dacht dat ik het ook donderdag binnen zou krijgen. Blijkt het dat ze nu op woensdag nog steeds niet hebben verzonden.
Er is maar 1 versie van de OnePlus 6. Dit is een global version, die alle banden ondersteunt. Zou geen problemen moeten geven dus. Let er wel op dat er mogelijk HydrogenOS op staat (dat is de Chinese variant van OxygenOS). Dan kan je wel OxygenOS erop flashen.Saffie_time schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:20:
Ik moet eind van de maand naar China voor mijn werk en wil even kijken of ik tijd vrij kan maken om ergens een een 1+ 6 op te pikken.
Is er iemand die iets kan zeggen of er meerdere versies zijn waardoor ik op een Europees netwerk problemen kan verwachten?
Ja ik weet dat ik het moet aangeven bij terugkomst, dat gaat me lukken. Vraag gaat dus puur even om de technische kant van het verhaal...
@Anonymoussaurus Jij wellicht een idee?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ja, het wordt morgenavond geleverd! Zo te zien update OnePlus zelf hun site niet met de order status. Dus dan maar DHL volgen.outlandos schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:14:
[...]
Ik heb de verzendbevestiging binnen, jij ook?
Iemand die net bij Belsimpel heeft besteld? Die 3 weken kloppen die echt of is dat een onzin indicatie?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Hier ook morgenavond! Geeft me mooi de tijd om vrijdag m'n 5T te backuppen en alles over te zetten.Hyack schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Ja, het wordt morgenavond geleverd! Zo te zien update OnePlus zelf hun site niet met de order status. Dus dan maar DHL volgen.
Ik vraag me af of het bestellen op de .be shop of de .nl shop iets zou uitmaken...
Op de .be hebben ze de midnight black niet in stock, op .nl wel.
edit: nevermind, kan niet leveren in Belgie
Op de .be hebben ze de midnight black niet in stock, op .nl wel.
edit: nevermind, kan niet leveren in Belgie

[ Voor 14% gewijzigd door devilkin op 13-06-2018 16:19 ]
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Net binnen. 11e besteld in de middag.
Standaard verzending van OnePlus.
Standaard verzending van OnePlus.
[ Voor 32% gewijzigd door rvrbtcpt op 13-06-2018 16:30 ]
Iemand enig idee waarom het zo verschrikkelijk lang moet duren om een case te versturen vanuit OnePlus? Ik heb op 1 juni de OnePlus 6 Protective Case Karbon besteld. Pas op 5 juni werd de track order pagina beschikbaar gesteld. De laatste update is nu van 8 juni, met de melding dat hij nog steeds ergens in Polen ligt. Geschatte bezorgdatum is 15 juni. Voor 7 euro mag je toch verwachten dat zo’n klein pakketje sneller verstuurd wordt?
OP6 zondag 10 juni om 23:00 besteld, had hem 12 juni rond 12:00. Bij verzending 10€ betaald om hem snel te hebben, twijfelde hier over. Achteraf dus niet nodig geweest als ik verhalen hier lees over vlugge leveringen zonder bijbetalen. Desalniettemin blij dat ik hem heb.
Hier is die zojuist afgeleverd! Dinsdagavond besteld, met priority shipping.Hyack schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Ja, het wordt morgenavond geleverd! Zo te zien update OnePlus zelf hun site niet met de order status. Dus dan maar DHL volgen.
Hier zakelijk besteld, vanmiddag te horen gekregen dat de 128GB mirror black op 06-07 weer wordt verwacht... ben bang van welXanion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:48:
Iemand die net bij Belsimpel heeft besteld? Die 3 weken kloppen die echt of is dat een onzin indicatie?
Hier om 17:00 ontvangen en dinsdagochtend besteld. Ze hielden hem nog wel even bij de donderdagochtend omdat er was aangegeven om het te bezorgen laat in de middag, anders had ik hem waarschijnlijk wel eerder gehadoutlandos schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:04:
[...]
Hier is die zojuist afgeleverd! Dinsdagavond besteld, met priority shipping.
Bij mijn bestelling staat helaas hetzelfde.Richard89 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:13:
[...]
Hier zakelijk besteld, vanmiddag te horen gekregen dat de 128GB mirror black op 06-07 weer wordt verwacht... ben bang van wel
Ik heb vanmorgen een mail naar Belsimpel gestuurd met de vraag of de levertijden ook voor de midnight black gelden, anders mogen ze wat mij betreft de bestelling wijzigen (komt toch een hoesje om de telefoon
15/6 17:00 : NU ALLEMAAL weer op voorraad bij OnePlus zelf. Verzending binnen 3 dagen.
"Betaling verwerkt!
We zullen je bestelling verzenden vóór Jun 18, 2018."
:-)
"Betaling verwerkt!
We zullen je bestelling verzenden vóór Jun 18, 2018."
:-)
"May The Force be with me"
Dat betekent dat de 8GB/256GB ook weer op voorraad is na bijna 3 weken.
Laat maar..
Op Gearbest nu een zeer goede aanbieding van de OnePlus 6.
Linkje en prijs noemen is dan ook wel handig.HAMMAR schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:20:
Op Gearbest nu een zeer goede aanbieding van de OnePlus 6.
I see red pixels.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009356291241.htmlRedPixel schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:29:
[...]
Linkje en prijs noemen is dan ook wel handig.
Ik heb net bij Belsimpel de 128GB Midnight Black besteld. Zou er morgen moeten zijn.... Met BTW Factuur
Bedankt voor de melding over de levertijd. Heb hem nu (zakelijk) besteld. Gisteren nog in de winkel in me handen gehad en baalde van die 3 weken die er initieel voor stonden
Bij mij komt hij ook morgen, toch beter dan 2 weken levertijd 
PWM schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:31:
Ik heb net bij Belsimpel de 128GB Midnight Black besteld. Zou er morgen moeten zijn.... Met BTW Factuur
Zo dadelijk een tweede drop van de OnePlus Bullets Wireless op de OnePlus website als het goed is.
Laat maar..
Zondag de knoop doorgehakt en de 128gb midnight black via belsimpel besteld. Laat m bezorgen bij de winkel zodat ie hopelijk eind vd week klaar ligt als we weer thuis zijn. Kreeg net een mail dat de levering vertraagd is, maar heb dus ff de tijd. Nu nog even op zoek naar een geschikte bumper case.
[ Voor 14% gewijzigd door Southern Sun op 19-06-2018 10:01 ]
Gisteren kwam de Midnight black 128gb terug beschikbaar in Belgie, besteld - ondertussen alweer uitverkocht. Hopelijk snel geleverd
daarnet toch shipping notification gekregen met tracking code.
OnePlus Bullets Wireless al weer out of stock na 10 minuten..
Laat maar..
Ik ben er gelukkig door heen gekomen en heb een kunnen bestellenmelk0r schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:12:
OnePlus Bullets Wireless al weer out of stock na 10 minuten..
Morgen gaat het dan echt gebeuren. Na 4 weken wachten dan eindelijk mijn eerste OnePlus.
De witte is echt lastig te krijgen he. Wil die en kan alleen via belsimpel ivm abonnement.
op 17-06 128 gb midnight besteld met een Ben abonnement.
Nu ligt het toestel al sinds gister ochtend klaar, maar T-mobile en Ben hebben storing betreft nummerbehouden!
Nu moet ik wachten om het toestel op te halen...
Meer mensen in hetzelfde schuitje of meer informatie?
Nu ligt het toestel al sinds gister ochtend klaar, maar T-mobile en Ben hebben storing betreft nummerbehouden!
Nu moet ik wachten om het toestel op te halen...
Meer mensen in hetzelfde schuitje of meer informatie?
Makkelijk zat in Belgie, daar is de midnight black constant uitverkochtRobehr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:54:
De witte is echt lastig te krijgen he. Wil die en kan alleen via belsimpel ivm abonnement.
Morgen heb ik de mijne binnen
Heb zojuist een OP6 Mirror Black besteld via de OnePlus site, en met een code de screenprotector er gratis bij
Vond Mirror Black eigenlijk niet zo mooi maar er komt toch een dunne cover omheen 
Gekozen voor standaard shipping ipv priority want kan er wel weekje op wachten. Er komen toch geen invoerkosten ofzo bij he?
Overigens lijkt het erop dat alle modellen (ook de witte) gewoon op voorraad zijn
Gekozen voor standaard shipping ipv priority want kan er wel weekje op wachten. Er komen toch geen invoerkosten ofzo bij he?
Overigens lijkt het erop dat alle modellen (ook de witte) gewoon op voorraad zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Sanderrr op 20-06-2018 14:56 ]
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Nee want er word gewoon belasting erover betaald.Sanderrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:54:
Er komen toch geen invoerkosten ofzo bij he?
Ervan uitgaande dat je via ver Nederlandse oneplus website heb besteld.
Yup, thanks

[ Voor 92% gewijzigd door saveljos op 20-06-2018 17:01 ]
Gisteren mijn OP6 128gb besteld bij mobiel.nl. Nu kreeg ik wel de opmerking dat OnePlus momenteel slecht levert, en zij al 2 weken de leveringen moeten uitstellen. Iemand anders in hetzelfde schuitje?
Blij dat ik niet gekozen heb voor Priority Shipping voor 10 euro extra, want heb gistermiddag mijn bestelling geplaatst en morgen wordt ie al bezorgd!Sanderrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:54:
Heb zojuist een OP6 Mirror Black besteld via de OnePlus site, en met een code de screenprotector er gratis bijVond Mirror Black eigenlijk niet zo mooi maar er komt toch een dunne cover omheen
[ Voor 63% gewijzigd door Sanderrr op 21-06-2018 13:30 ]
Goedendag,
Op 14/6 heb ik mijn OP6 MidB128 besteld via de OnePlus site en op 18/6 ontvangen. Binnen 2 werkdagen! Geen priority shipping. Goede tussentijds notificatie van DHL via email. Geen invoerkosten, want via EU (Polen).
Gewoon een heel tevreden klant dus!
Groeten
Op 14/6 heb ik mijn OP6 MidB128 besteld via de OnePlus site en op 18/6 ontvangen. Binnen 2 werkdagen! Geen priority shipping. Goede tussentijds notificatie van DHL via email. Geen invoerkosten, want via EU (Polen).
Gewoon een heel tevreden klant dus!
Groeten
Mhm, m'n OP6 is in het DHL sorteercentrum sinds vanochtend maar staat daar tijdelijk "on hold" - enig idee wat dit betekent?
Even zoeken in dit topic... Niet vanmiddag, waarschijnlijk vanavond.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Omdat OnePlus zei dat verzendtijd zo'n 7-10 dagen zou zijn was ik niet doorgegaan met mijn bestelling.
Maar aan de hand van bovenstaande berichten dat het toch wel snel binnenkomt toch maar besteld.
En zojuist sms'je gekregen van DHL dat mijn bestelling maandag de 25ste wordt bezorgd. 21ste rond 19:30 besteld
.
Maar aan de hand van bovenstaande berichten dat het toch wel snel binnenkomt toch maar besteld.
En zojuist sms'je gekregen van DHL dat mijn bestelling maandag de 25ste wordt bezorgd. 21ste rond 19:30 besteld
Mijne is zojuist afgeleverd, top!
Alle modellen zij nog steeds leverbaar via de website van OnePlus en worden momenteel verzonden na 2 dagen.
Laat maar..
Mijn vrouw wacht al een maand en in die tijd is het elke week uitgesteld.Nielt schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:33:
Gisteren mijn OP6 128gb besteld bij mobiel.nl. Nu kreeg ik wel de opmerking dat OnePlus momenteel slecht levert, en zij al 2 weken de leveringen moeten uitstellen. Iemand anders in hetzelfde schuitje?
Misschien weet @Mobiel.nl wanneer het nu echt eens geleverd gaat worden, in plaats van elke week zeggen, dat het die week komt?
Cancellen en bij OP zelf bestellen, probleem opgelost!
Officiële producten van OnePlus kun je alleen bestellen op de OnePlus website of bij Belsimpel.
Hoe komt het dat de hoesjes bij Belsimpel al heel lang niet leverbaar zijn, terwijl ze bij OnePlus gewoon te krijgen zijn? Enig idee wanneer Belsimpel weer voorraad gaat hebben?OnePlus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:23:
Officiële producten van OnePlus kun je alleen bestellen op de OnePlus website of bij Belsimpel.
I see red pixels.
Daar wordt heel hard aan gewerktRedPixel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Hoe komt het dat de hoesjes bij Belsimpel al heel lang niet leverbaar zijn, terwijl ze bij OnePlus gewoon te krijgen zijn? Enig idee wanneer Belsimpel weer voorraad gaat hebben?
Gaat niet heel lang meer duren.
Dus via mobiel.nl niet te koop? https://www.mobiel.nl/smartphone/oneplus/6-128gbOnePlus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:23:
*edit: dit moest in het accessoire topic
[ Voor 86% gewijzigd door Southern Sun op 25-06-2018 16:41 ]
Sanderrr schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:59:
Cancellen en bij OP zelf bestellen, probleem opgelost!
Yup, dat zitten wij ook te overwegen. Echter aangezien het in combinatie met een abonnement verlenging is, zit daar een korting op, die je anders dus niet op een andere manier krijgt.OnePlus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:23:
Geldt dat ook voor de bullets wireless bij belsimpel? 

OnePlus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:38:
[...]
Daar wordt heel hard aan gewerkt![]()
NatuurlijkJankey11 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:03:
Geldt dat ook voor de bullets wireless bij belsimpel?
[...]
Goed nieuws! Ik had 2 dagen getwijfeld met bestellen en de status ging van "op voorraad" naar 1 week levertijd...
Maar de Silk White zou bijna onderweg moeten zijn vanaf Belsimpel!
Maar de Silk White zou bijna onderweg moeten zijn vanaf Belsimpel!
Edit: ze komt morgenOnePlus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:38:
[...]
Daar wordt heel hard aan gewerkt![]()
[ Voor 121% gewijzigd door Mr-E op 28-06-2018 12:48 ]
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Hallo allemaal!
Ik had een vraagje over de verschillen tussen de Europese versie van de Oneplus 6 en de Chinese versie. Heeft iemand deze toevallig of al ervaring hiermee? Werkt deze gewoon in Nederland en geld de garantie dan ook wanneer het in het buitenland is gekocht?
Edit: Wat natuurlijk verschilt is de ROM en de netvoeding adapter, ook zie ik dat de bands "B30 (2300), B32 (1500), B66 (1700/2100), B71 (600)" ontbreken.
Ik had een vraagje over de verschillen tussen de Europese versie van de Oneplus 6 en de Chinese versie. Heeft iemand deze toevallig of al ervaring hiermee? Werkt deze gewoon in Nederland en geld de garantie dan ook wanneer het in het buitenland is gekocht?
Edit: Wat natuurlijk verschilt is de ROM en de netvoeding adapter, ook zie ik dat de bands "B30 (2300), B32 (1500), B66 (1700/2100), B71 (600)" ontbreken.
[ Voor 24% gewijzigd door Khalon op 28-06-2018 16:45 . Reden: Iets dat me zelf opviel ]
OnePlus 6 Red, vanaf 10 juli bestelbaar als 8/128GB-variant.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De OnePlus Red versie is wederom een gelimiteerde versie net zoals de Silk White versie.
Laat maar..
Dan even deze banden vergelijken met de banden van jouw provider. Zit daar elkaar niet in de weg, dan zal alles gewoon werken.Khalon schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:31:
Hallo allemaal!
Rom kun je flashen en een andere adapter kopen ook
.
Hoi!
Heb ik net een zwarte versie, komen ze met een hele mooie rode versie aan zetten.
Dan heb je de andere kleuren nog niet gezien zekertrisje schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:18:
Heb ik net een zwarte versie, komen ze met een hele mooie rode versie aan zetten.
PS: ik zeg niet dat ze ook uitkomen
*knip*. Vragen om referrals is niet toegestaan! Het staat niet voor niets in de topicwarning.
[ Voor 65% gewijzigd door rens-br op 06-07-2018 07:21 ]
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Hallo,
Heeft iemand van jullie ook problemen ondervonden met het gebruiken van de studentenkorting bij het bestellen bij Oneplus.com?
Ik ben geverifieerd bij Student Beans als student, maar wanneer ik de korting claim krijg ik het volgende: "Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw.".
Aan de customer support van OnePlus had ik niet zoveel, uiteindelijk raadde ze me aan een dag te wachten..
Een dag wachten lijkt mij weinig op te lossen, is iemand van jullie het wel gelukt de studentenkorting te gebruiken?
Heeft iemand van jullie ook problemen ondervonden met het gebruiken van de studentenkorting bij het bestellen bij Oneplus.com?
Ik ben geverifieerd bij Student Beans als student, maar wanneer ik de korting claim krijg ik het volgende: "Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw.".
Aan de customer support van OnePlus had ik niet zoveel, uiteindelijk raadde ze me aan een dag te wachten..
Een dag wachten lijkt mij weinig op te lossen, is iemand van jullie het wel gelukt de studentenkorting te gebruiken?
Orders are open;

Ik zie hem gewoon als "op voorraad"?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:15:
Nu al uitverkocht bij belsimpel..pff
Overigens had ik hem om 10 uur direct besteld, toen stond er bij levertijd 2 tot 4 werkdagen, maar in de tekst stond nog 'gegarandeerd 11 juli in huis'. Na het bestellen zie ik bij orderstatus wel gewoon dat hij op voorraad is, voor me is gereserveerd en wordt ingepakt.
Wat een mooi ding is het toch in het rood. Hopelijk brengen ze de rode 6T tegelijkertijd met de andere kleuren uit...
Verwijderd
Ik twijfel of ik de rode moet nemen..is het goed verkoopbaar voor ca. 500 euro over pakweg een jaar?
http://www.waarzegging.nl/waarzeggerVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:54:
Ik twijfel of ik de rode moet nemen..is het goed verkoopbaar voor ca. 500 euro over pakweg een jaar?
Dat weet natuurlijk niemand... Ze zijn niet zo waardevast als bijvoorbeeld Apple, dat zeker niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:54:
Nou... Een Samsung van 850 euro is oa door prijsdalingen over een jaar nog 500 euro waard ofzo. Of een telefoon van 569 over een jaar nog 500 euro waard is kan ik je zo wel vertellen, eh..nee! Maar als ie nog in top staat is dan moet 400-425 nog wel lukken. Dan schijf je in een jaar 144 af, dat is netjes. Imho is de OP dus best waardevast.
De Lava OnePlus 5T versie is vanwege de gelimiteerde oplage langere tijd extra gewild gebleven en dus waardevaster gebleken dan de niet in oplage gelimiteerde varianten. Best mogelijk dat dit nu weer zo zal zijn.
Laat maar..
Verwijderd
Lol..die bullets zijn nu alweer 'uitverkocht'. Die kunstmatige uitverkocht-trucjes van Oneplus 6 zijn om van te kotsen. Wilde een Oneplus 6 erbij kopen maar de Chinezen kunnen nu mooi ernaar fluiten.
de aanname zelfst.naamw. (m./v.)
Uitspraak: ['anamə]
Verbuigingen: aanname|n, aanname|s (meerv.)
iets wat je denkt of vindt zonder het zeker te weten
Voorbeeld: `De aanname dat het pensioen goed geregeld is, klopt niet.`
Synoniemen: veronderstelling, hypothese

Verwijderd
Jammer alleen dat ik het je niet kan horen uitspreken en dus niet kan zeggen of je op de goede weg zit qua uitspraak.Huigie schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:03:
de aanname zelfst.naamw. (m./v.)
Ik heb net een Oneplus 6 besteld met studentenkorting, geen enkel probleem gehad.jrn013 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:24:
Hallo,
Zou ik mijn OP6 nog voor het einde van de week kunnen verwachten met standaard levering? Verwachtte leverdatum was 24 juli, maar ergens hoop ik dat het eerder is.

Ook besteld bij Belsimpel. Kon hem vanmiddag al ophalen maar ivm werk helaas niet aan toe gekomen. Morgen dan maar!
Bij Ali ook maar gelijk de Wireless Bullets besteld voor 77 euro. Bij OPO zelf uitverkocht dus dan maar zo.
Heel benieuwd naar de kwaliteit.
Tesla M3LR '21
Grote kans dat dat wel gaat lukken!Japeroen schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:31:
[...]
Ik heb net een Oneplus 6 besteld met studentenkorting, geen enkel probleem gehad.![]()
Zou ik mijn OP6 nog voor het einde van de week kunnen verwachten met standaard levering? Verwachtte leverdatum was 24 juli, maar ergens hoop ik dat het eerder is.
Laat maar..
Net bericht gekregen: verwachte leverdatum: woensdag 18 juli.
Nog geen 2 dagen onderweg, i.p.v. de vermelde 9! En dat zonder bij te betalen!
bedankt! Volgens gearbest moet de telefoon uit hun HK warehouse komen maar volgens de track en trace is de origin Germany. Als het echt duitsland is dan hoop ik dat hij deze week nog bezorgd wordt
De oneplus 6 is besteld, nu wachten en voorbereiden op de switch van iphone 6 naar de oneplus. Zal sowieso wel een mooie upgrade zijn.
Verzendervaring:
Zondag mijn OP6 besteld (overigens probleemloos met Student Beans). Maandag verzonden. Woensdagavond bezorgd door DHL.
Priority Shipping zou ik niet echt 10 euro waard vinden dus
uiteindelijk duurde het voor mij 1 dag langer.
Zondag mijn OP6 besteld (overigens probleemloos met Student Beans). Maandag verzonden. Woensdagavond bezorgd door DHL.
Priority Shipping zou ik niet echt 10 euro waard vinden dus
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwachte leverdatum was maandag 23/7, nu krijg ik een sms van dhl dat ik hem morgen al mag ontvangenVince23 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:34:
De oneplus 6 is besteld, nu wachten en voorbereiden op de switch van iphone 6 naar de oneplus. Zal sowieso wel een mooie upgrade zijn.
Heb jij hem al binnen zonder gedoe?bazzzzzz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:51:
[...]
bedankt! Volgens gearbest moet de telefoon uit hun HK warehouse komen maar volgens de track en trace is de origin Germany. Als het echt duitsland is dan hoop ik dat hij deze week nog bezorgd wordt(zaterdag de 14e besteld)
Ik zit te twijfelen of via GB met coupon nu €418 (eventueel ook nog 2.5% shopkorting).
Of met studentenkorting via de reguliere weg...
helaas nog geen updates via de track en trace. Verwachting was 8 a 10 werkdagen dus op zich klopt het dat er nog geen update is.
Als je bij gearbest kiest voor priority line dan heb je weinig kans op gedoe qua douane. Mijn vorige bestelling bij gearbest(een robotstofzuiger) kwam netjes zonder vertraging en/of bijkomende kosten aan:)
Als je bij gearbest kiest voor priority line dan heb je weinig kans op gedoe qua douane. Mijn vorige bestelling bij gearbest(een robotstofzuiger) kwam netjes zonder vertraging en/of bijkomende kosten aan:)
Hier ook nog geen update van de status, staat nog steeds "In transit" zonder extra info. Bij mij stond er 13-15 business days, dus ik wacht het rustig af, hopelijk komt het volgende weekbazzzzzz schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:50:
helaas nog geen updates via de track en trace. Verwachting was 8 a 10 werkdagen dus op zich klopt het dat er nog geen update is.
Afgelopen donderdag de rode variant besteld (bij BelSimpel)
Vrijdag bericht dat PostNL hem zou gaan bezorgen bij me... Om onbekende reden; bezorging vertraagd. Is uiteindelijk niet op komen dagen.
Dag erna exact hetzelfde.
Nu blijft ie volgens de Track & Trace in het sorteercentrum met verwachte bezorgdatum: Onbekend
Iemand is hier de boel aan het flessen... Heeft BelSimpel hem dan toch niet op voorraad gehad?
Of zou PostNL hem simpelweg in het magazijn laten liggen?
*Strange*...
Maargoed, BelSimpel zou ''een onderzoek'' starten.. Ik ben benieuwd
Vrijdag bericht dat PostNL hem zou gaan bezorgen bij me... Om onbekende reden; bezorging vertraagd. Is uiteindelijk niet op komen dagen.
Nu blijft ie volgens de Track & Trace in het sorteercentrum met verwachte bezorgdatum: Onbekend
Iemand is hier de boel aan het flessen... Heeft BelSimpel hem dan toch niet op voorraad gehad?
*Strange*...
Je kan via Twitter PostNL webcare benaderen, die kunnen je de status melden.Jasikevicius3 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:14:
*Strange*...
Ze hebben het voorraad beheer aardig op orde bij OnePlus op dit moment behalve dan bij de Bullets. Maar voor de rest nauwelijks wachttijden meer. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.
Laat maar..
Verwijderd
En, al binnen inmiddels? En geen doaune kosten gehad?bazzzzzz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:51:
[...]
bedankt! Volgens gearbest moet de telefoon uit hun HK warehouse komen maar volgens de track en trace is de origin Germany. Als het echt duitsland is dan hoop ik dat hij deze week nog bezorgd wordt(zaterdag de 14e besteld)
order is nog onderweg. Ik had op de 16e besteld:Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:24:
[...]
En, al binnen inmiddels? En geen doaune kosten gehad?
code:
1
2
3
4
| 2018-07-24 00:00:22Parcel arrived at the airport. 2018-07-20 15:00:21Departed Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 16:00:33Arrived at Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 11:00:29Sent to HongKong Sorting Centre. |
Kortom er is voldoende beweging maar het gaat dus echt wel langer dan 10 werkdagen duren.
EDIT 30-7-2018. Mijn telefoon ligt inmiddels in duitsland
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Destination: Netherlands Origin: Germany Query takes : 953 MS 2018-07-28 02:24:00Rodgau,The shipment has been processed in the parcel center 2018-07-28 02:24:00Köln,The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving) 2018-07-27 14:49:00Feucht,The shipment has been processed in the parcel center 2018-07-16 18:18:00The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically First vessel Query takes : 996 MS 2018-07-26 12:00:00Shipment in transit-delivered to destination country. 2018-07-26 11:00:00Customs clearance processing complete. 2018-07-25 11:00:00Parcel is in clearance. 2018-07-24 04:00:01Parcel arrived at the airport. 2018-07-20 15:00:21Departed Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 16:00:33Arrived at Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 11:00:29Sent to HongKong Sorting Centre. |
[ Voor 49% gewijzigd door bazzzzzz op 30-07-2018 08:42 ]
Verwijderd
Ook een keer gehad met een iPad. Gekocht via de webshop van Mediamarkt.Jasikevicius3 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:14:
*Strange*...
Bij mij betekende het dat de iPad gestolen(of 'kwijt') was door een PostNL medewerker.
Heeft 3 weken geduurd voordat ik m'n iPad ontving
Zijn er nog wel eens aanbiedingen of dingen voor de 6 of is de prijs gewoon de prijs?
Aanbiedingen of dingen...Beavbusi schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:45:
Zijn er nog wel eens aanbiedingen of dingen voor de 6 of is de prijs gewoon de prijs?
Haha, bedoel dingen als korting of idd aanbiedingen
Vroeg me meer af of ze na een tijdje goedkoper worden of gewoon alleen als er een nieuwe komt. Maar volgens mij is dan die oude gelijk niet meer te koop toch?
Precies, aan kortingen doen ze niet om zo de tweedehands markt niet te beconcurreren. Je ziet ook dat de tweedehands prijzen bij oneplus veel hoger zijn dan bij bijvoorbeeld samsung.Beavbusi schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:29:
Haha, bedoel dingen als korting of idd aanbiedingenVroeg me meer af of ze na een tijdje goedkoper worden of gewoon alleen als er een nieuwe komt. Maar volgens mij is dan die oude gelijk niet meer te koop toch?
En om hun marges te behouden
[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 01-08-2018 07:20 ]
Hoi!
Maandag de OP6 Red besteld bij OP zelf en gelijk verzonden (zonder priority shipping). Vandaag zie ik bij DHL Express tracking dat hij vanuit Polen naar Amsterdam is gebracht en daar nu staat op: Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie. Afleverdatum staat nog wel op vandaag. Ben benieuwd...
Update: gisteravond mijn nieuwe OP6 Red 128GB ontvangen. Wat een prachtig ding!
Update: gisteravond mijn nieuwe OP6 Red 128GB ontvangen. Wat een prachtig ding!
[ Voor 11% gewijzigd door SynergY op 02-08-2018 10:05 . Reden: kleur tel. toegevoegd + update ]
Bij de DHL klantenservice kunnen ze die ON Hold status wel toelichten
Laat maar..
Hier gisteren gearriveerd, op 11 juli besteld bij Gearbest met EU Priority (geen shipping costsbazzzzzz schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:36:
[...]
order is nog onderweg. Ik had op de 16e besteld:
code:
1 2 3 4 2018-07-24 00:00:22Parcel arrived at the airport. 2018-07-20 15:00:21Departed Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 16:00:33Arrived at Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 11:00:29Sent to HongKong Sorting Centre.
Kortom er is voldoende beweging maar het gaat dus echt wel langer dan 10 werkdagen duren.
EDIT 30-7-2018. Mijn telefoon ligt inmiddels in duitsland![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Destination: Netherlands Origin: Germany Query takes : 953 MS 2018-07-28 02:24:00Rodgau,The shipment has been processed in the parcel center 2018-07-28 02:24:00Köln,The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving) 2018-07-27 14:49:00Feucht,The shipment has been processed in the parcel center 2018-07-16 18:18:00The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically First vessel Query takes : 996 MS 2018-07-26 12:00:00Shipment in transit-delivered to destination country. 2018-07-26 11:00:00Customs clearance processing complete. 2018-07-25 11:00:00Parcel is in clearance. 2018-07-24 04:00:01Parcel arrived at the airport. 2018-07-20 15:00:21Departed Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 16:00:33Arrived at Hongkong Sorting Centre. 2018-07-19 11:00:29Sent to HongKong Sorting Centre.
Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.