Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:11
@JeroenBvd De mijne is ook sinds gister binnen! Ook priority line shipping zonder extra kosten.

Het duurt dus wel vrij lang maar opzich de korting is het waard om bij gearbest te bestellen:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009356291241.html

Nadeeltje is wel dat de oplader dus een verloopstukje heeft(was wel bijgeleverd). Maar goed voor 90 euro korting accepteer ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzzzzz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:30:
@JeroenBvd De mijne is ook sinds gister binnen! Ook priority line shipping zonder extra kosten.

Het duurt dus wel vrij lang maar opzich de korting is het waard om bij gearbest te bestellen:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009356291241.html

Nadeeltje is wel dat de oplader dus een verloopstukje heeft(was wel bijgeleverd). Maar goed voor 90 euro korting accepteer ik dat.
2 vragen.
1) Welke vervoerder werd geleverd, en zo ja welke moest je ook handtekening zetten voor ontvangst want ben nooit thuis?
2) Wat is verschil expidited shipping 7 euro en gratis verzending priority line?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:40:
[...]

2 vragen.
1) Welke vervoerder werd geleverd, en zo ja welke moest je ook handtekening zetten voor ontvangst want ben nooit thuis?
2) Wat is verschil expidited shipping 7 euro en gratis verzending priority line?
Gewoon met DHL. Eerst krijg je een internationaal trackingsnummer. Zodra het pakket in de EU is werd het trackingsnummer ook volgbaar via de site van DHL. Via de DHL website had ik het pakket gelijk gewijzigd naar levering op een pakketpunt in plaats van mijn huisadres. Handtekening voor ontvangst was inderdaad nodig.

Priority line staat bij gearbest bekend om dat het bijna altijd aankomt zonder vertraging door douane en zonder bijkomende kosten.

Als je bij gearbest besteld of een andere chineze webshop zorg dan altijd dat je met paypal of creditcard betaald zodat je nog wat extra garantie hebt dat je je geld terug kan krijgen mocht er toch iets mis gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
De 128 en 256GB versies wordt nu geleverd met een gratis 'Protective Case' als onderdeel van de 'Back to School actie'. Scheelt toch weer 21 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 07-08-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 13:47
Van de week voor 483 + 20 euro cashback er bij :) de 8GB 128GB versie besteld bij Banggood.
Het was een pre-order en zou pas de 17e augustus in stock zijn, afgelopen donderdag toch al verzonden.
Ook heb ik op Ali 2 transparente tpu cases van 30 en 80 cent besteld en voor de zekerheid de originele rode voor 14 euro. Alleen een goede screenprotector heb ik niet kunnen vinden, zeker niet de goedkope. Ik kijk even aan hoe het meegeleverde plastic is.
Ben benieuwd hoe lang het verzenden duurt! Laatst ook de Xiaomi Mi A1 daar besteld en deze was er al met een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ik neem aan dat je dan Priority Direct hebt gekozen om zo douanekosten proberen te vermijden maar ik vraag me altijd af hoe zeker zoiets is. Bovendien zul je voor je garantie niet meer bij OnePlus zelf terecht kunnen, dat loopt dan via Banggood.

[ Voor 52% gewijzigd door melk0r op 11-08-2018 21:48 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-05 13:47
melk0r schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:47:
Ik neem aan dat je dan Priority Direct hebt gekozen om zo douanekosten proberen te vermijden maar ik vraag me altijd af hoe zeker zoiets is. Bovendien zul je voor je garantie niet meer bij OnePlus zelf terecht kunnen, dat loopt dan via Banggood.
Ja priority direct voor 12 euro. Ik heb iig bevestiging van Banggood dat het kosten voorkomt. Bij Gearbest zeggen ze alleen douanekosten te vergoeden als 't product op Fok's forum gepost is. Wat betreft garantie zijn mijn voorafgaande ervaringen met aftersales hier goed geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:18:
De 128 en 256GB versies wordt nu geleverd met een gratis 'Protective Case' als onderdeel van de 'Back to School actie'. Scheelt toch weer 21 euro.
Ze doen er nog een schepje bovenop:
Back to school/Summer with OnePlus
OnePlus 6 Mirror Black – 64 GB
Bullets V2
Fast Charge Power Adapter
Fast Charge Cable (100cm)

Voor €519 ipv €573.85
https://www.oneplus.com/nl/back-to-school-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Wat raden jullie mij aan als ik de Oneplus 6 zsm wil hebben? Bestelen via OP zelf of Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Frid0 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:20:
Bestelen via OP zelf of Belsimpel?
Belsimpel: Vandaag besteld, morgen in huis
OnePlus: Vandaag besteld, 22 augustus in huis of via Priority dan in huis op 17 augustus.

Maar deze informatie is gewoon te vinden op de websites van Belsimpel en OnePlus. Een beetje meer eigen inzet wordt wel verwacht op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Als je via OnePlus zelf besteld heb je het toestel ook zonder Priority shipping in 2 tot 3 dagen thuis, kijk maar eens bij de ervaringen hier. Zelf op woensdagmiddag besteld en vrijdagmiddag in huis, gewoon met standaard verzending. Ze worden verzonden vanuit Polen.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

De Wireless Bullets zijn weer op voorraad (maar zal wel weer snel gaan haha).

https://www.belsimpel.nl/.../oneplus-bullets-wireless

edit: per abuis in verkeerd topic geplaatst, zal mijn post in juiste topic neerzetten. Deze mag verwijderd worden.

[ Voor 28% gewijzigd door WhateverSuitsU op 14-08-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:44:
De Wireless Bullets zijn weer op voorraad (maar zal wel weer snel gaan haha).

https://www.belsimpel.nl/.../oneplus-bullets-wireless
De paar keer dat ik sinds gister toen ik ze heb besteld heb gekeken zijn ze niet meer out of stock geweest bij belsimpel volgens mij. Ben benieuwd voor hoe lang (en benieuwd hoe ze bevallen, komen vanavond binnen :o :o ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Waar hebben jullie het toestel besteld? Bij Belsimpel en oneplus zelf is ie 519e. Maar bij oneplus krijg je er oordopjes bij. Ik nijg toch meer naar Belsimpel. Gewoon altijd prima ervaringen mee en een nederlandse winkel.
Verplaatst naar levertijden en prijzen

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 20-08-2018 18:27 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Edit: lijkt erop dat je bij oneplus geen hoesje en IPV daarvoor dopjes krijgt. Ik heb liever een hoesje dus ga m denk ik dan bij Belsimpel bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Flipm0de op 20-08-2018 18:55 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-08 11:23
Is het nog wel de moeite om nu een OP6 te kopen? Heb momenteel een Iphone die het nog wel doet, maar kijk uit naar iets nieuws. Als ik heb goed heb is de 6T er in minder dan 2 maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Xanthine schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:41:
Is het nog wel de moeite om nu een OP6 te kopen? Heb momenteel een Iphone die het nog wel doet, maar kijk uit naar iets nieuws. Als ik heb goed heb is de 6T er in minder dan 2 maand?
Volgens de geruchten al in oktober: nieuws: 'OnePlus gaat 6T in oktober uitbrengen'. Maar zolang je kan wachten, zou ik wachten. Echter is een nieuw apparaat net uit de doos al 'verouderd' en er worden altijd nieuwe toestellen aangekondigd, dat je in principe kan blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-08 11:23
rens-br schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:42:
[...]

Volgens de geruchten al in oktober: nieuws: 'OnePlus gaat 6T in oktober uitbrengen'. Maar zolang je kan wachten, zou ik wachten. Echter is een nieuw apparaat net uit de doos al 'verouderd' en er worden altijd nieuwe toestellen aangekondigd, dat je in principe kan blijven wachten.
Denk dat ik dan wacht op de 6T en deze meteen bij de release bestel.
Heb onlangs een nieuwe TV gekocht, letterlijk 3 dagen erna zakt de prijs met 200 euro, zo iets wil ik niet nog eens meemaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:22

WCA

Hier toevallig nog iemand die met de Unbox Therapy giveaway een OP6 gewonnen heeft? Zo ja, heb jij je toestel al binnen?

Edit: zojuist afgeleverd! Superblij mee!

[ Voor 18% gewijzigd door WCA op 21-08-2018 19:27 ]

Share and Enjoy!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
EWK schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:19:
[...]

Precies, aan kortingen doen ze niet om zo de tweedehands markt niet te beconcurreren. Je ziet ook dat de tweedehands prijzen bij oneplus veel hoger zijn dan bij bijvoorbeeld samsung.
En om hun marges te behouden ;). Op een gegeven moment zijn ze gewoon op. Als je dan een oneplus wilt via de officiële store heb je gewoon pech en moet je wachten tot de nieuwe versie uitkomt.
*knip*. Waardebepalingen doen we niet op Tweakers.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 23-08-2018 14:40 ]

• yannickie111
GreNade schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:28:
Hier toevallig nog iemand die met de Unbox Therapy giveaway een OP6 gewonnen heeft? Zo ja, heb jij je toestel al binnen?

Edit: zojuist afgeleverd! Superblij mee!
Zo, dat is leuk om even te winnen!
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
De Oneplus 6 128 GB Mirror Black besteld. Heb de Aziatische versie besteld (A6000) voor 504 EU inc verzenden bij een Ebay webshop. Wordt verzonden vanuit Dublin.

Ben benieuwd :)

[ Voor 9% gewijzigd door GaHard op 25-08-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

GaHard schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:25:
De Oneplus 6 128 GB Mirror Black besteld. Heb de Aziatische versie besteld (A6000) voor 504 EU inc verzenden bij een Ebay webshop. Wordt verzonden vanuit Dublin.

Ben benieuwd :)
Waarom heb je de Aziatische besteld?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
EWK schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:44:
[...]

Waarom heb je de Aziatische besteld?
Minder euro's voor praktisch hetzelfde toestel. Enige verschil is een aantal LTE banden minder maar wat hier gebruikt wordt kan die gewoon ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Misschien goed om te weten: bij bestelling buiten OnePlus of een officiële dealer om dus via ebay of een Chinese webshop kun je geen garantie claimen bij onePlus zelf mocht dat ooit nodig zijn.

Laat maar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
melk0r schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:46:
Misschien goed om te weten: bij bestelling buiten OnePlus of een officiële dealer om dus via ebay of een Chinese webshop kun je geen garantie claimen bij onePlus zelf mocht dat ooit nodig zijn.
Dat is het risico, hoewel deze eBay shop ook een jaar garantie zegt te bieden op fabrieksfouten fouten.

Telefoon is vandaag binnengekomen, prachtig toestel ! Werkt zoals verwacht prima op onze netwerken. Helaas komt de oneplus accessoires bundle van de officiële site pas de 9de aan.

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

yannickie111 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:14:
[...]

Mijne heeft vannacht wat stappen gehad in Polen, maar verder nog geen aflevering. Ben benieuwd.
(Om het Accessoires topic een beetje schoon te houden plaats ik dit bericht in het levertijden topic)

Bij mij ook wat stappen in Polen, maar in de blauwe balk met 'IN TRANSIT' staat bij mij ook de geplande afleverdatum inmiddels vermeld. Dit komt overeen met de verwachte afleverdatum van UPS (zie deze webpagina in combinatie met jouw trackingnummer)

[ Voor 16% gewijzigd door PeacekeeperNL op 06-09-2018 09:16 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
PeacekeeperNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:16:
[...]

(Om het Accessoires topic een beetje schoon te houden plaats ik dit bericht in het levertijden topic)

Bij mij ook wat stappen in Polen, maar in de blauwe balk met 'IN TRANSIT' staat bij mij ook de geplande afleverdatum inmiddels vermeld. Dit komt overeen met de verwachte afleverdatum van UPS (zie deze webpagina in combinatie met jouw trackingnummer)
Jup, same for me. Staat als afleverdatum inderdaad 7 september (morgen dus). Dat is dan wel erg rap, en zeker de 10 euro extra voor express delivery niet waard!
Helaas ben ik morgen, maar dan heb ik hem maandag waarschijnlijk. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

yannickie111 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:31:
[...]

Jup, same for me. Staat als afleverdatum inderdaad 7 september (morgen dus). Dat is dan wel erg rap, en zeker de 10 euro extra voor express delivery niet waard!
Helaas ben ik morgen, maar dan heb ik hem maandag waarschijnlijk. Prima!
Hier is het pakket inmiddels binnen. Nu wachten tot ik thuis ben van werk haha 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierbal
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Op de officiële website is de OnePlus 6 Midnight Black 128GB niet beschikbaar. Weet iemand of OnePlus vaker (tijdelijk) een versie uit haar assortiment haalt?

Ik wil deze telefoon graag rechtstreeks bij OnePlus kopen, maar wel per se de Midnight Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
hansieb112 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:32:
[...]

Heb jij hem al binnen zonder gedoe?

Ik zit te twijfelen of via GB met coupon nu €418 (eventueel ook nog 2.5% shopkorting).

Of met studentenkorting via de reguliere weg...
Uiteindelijk deze https://www.gearbest.com/..._1848342.html?wid=1433363 toch maar bij Gearbest besteld voor €409.13 (en nog €10 shopkorting eraf).

Besteld op 2018-08-14 en geleverd op 2018-09-01 met EU priority line en zonder invoerheffing aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
128 GB Midnight Black voor €505.39 bij Amazon:
https://www.amazon.de/dp/B07CHL6XN6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
hansieb112 schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:05:
[...]

Uiteindelijk deze https://www.gearbest.com/..._1848342.html?wid=1433363 toch maar bij Gearbest besteld voor €409.13 (en nog €10 shopkorting eraf).

Besteld op 2018-08-14 en geleverd op 2018-09-01 met EU priority line en zonder invoerheffing aangekomen.
Zonder invoerheffing aangekomen is volgens mij in dit geval gewoon heel veel geluk. Anders was hij nog een flink stukje duurder geworden. Ik zou persoonlijk een vrij grote aanschaf als dit niet bij GB durven te doen, ook niet ivm garantie bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
yannickie111 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:33:
[...]

Zonder invoerheffing aangekomen is volgens mij in dit geval gewoon heel veel geluk. Anders was hij nog een flink stukje duurder geworden. Ik zou persoonlijk een vrij grote aanschaf als dit niet bij GB durven te doen, ook niet ivm garantie bijvoorbeeld.
Gokje maar genomen en zag dat een aantal andere Tweakers hem ook bij GB hebben gehaald. GB heeft EU priority line en dat gaat ook volgens mij eerst naar een ander land in Europa en via daar naar NL. Voor deze telefoon nog een Xiaomi besteld en ook geen gedoe. Daarnaast betaald met creditcard.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verkeerd topic ;)

[ Voor 88% gewijzigd door WhateverSuitsU op 15-09-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:52
Priority shipping is blijkbaar grote onzin. Ik heb zaterdag rond 20 uur besteld. Volgens OnePlus zou ik met priority shipping rond woensdag het toestel binnen hebben. Zonder zou hij dinsdag worden verzonden en op z'n laatst 1 oktober binnen komen. Aangezien een aantal mensen in deze thread Al aangaven dat dat vaak onzin is heb ik geen priority gekozen.

Vandaag de bevestiging gekregen van verzending, morgen verwachte binnenkomst. Dus nee, priority is nergens voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanne-B88
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 16:26
Wat was de modus operandi toen in het verleden nieuwe modellen werden uitgebracht? Daalde het oude model vervolgens in prijs, of werd deze simpelweg niet langer aangeboden? Zit te twijfelen of ik de 6 nu gewoon kan bestellen, of dat het nut heeft nog even te wachten en te kunnen profiteren van een eventuele prijsdaling nadat de opvolger is uitgebracht.

Ik verwacht uiteraard niet dat iemand hier een glazen bol heeft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Wanne-B88 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:42:
Wat was de modus operandi toen in het verleden nieuwe modellen werden uitgebracht? Daalde het oude model vervolgens in prijs, of werd deze simpelweg niet langer aangeboden? Zit te twijfelen of ik de 6 nu gewoon kan bestellen, of dat het nut heeft nog even te wachten en te kunnen profiteren van een eventuele prijsdaling nadat de opvolger is uitgebracht.

Ik verwacht uiteraard niet dat iemand hier een glazen bol heeft.. :)
Zodra het nieuwe model uitkomt is het oude niet meer verkrijgbaar, althans niet bij OnePlus. Aan prijsdalingen doen ze sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag
Ik zou graag de Oneplus 6 een keer willen bezichtigen voor de aankoop, maar ik kan 'm in de grotere winkels niet gevonden krijgen. Heeft iemand een tip waar ik zou kunnen kijken?
Ik weet dat belsimpel 'm aanbied, maar de dichtst bijzijnde belsimpel winkel ligt al een eindje rijden van me vandaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mediamarkt, BCC, Coolblue, Kpn, telfort, ziggo winkels

Alvast bedankt,

Groeten Eindhovenaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41
Als je daadwerkelijk in Eindhoven woont dan is BelSimpel Tilburg het dichtse bij.
Andere winkels verkopen geen OnePlus.

Tenzij het wellicht "scalpers"(die kopen zelf in, in plaats van officieel) of tweede hands zaken zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genbu
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-01-2021
https://androidworld.nl/nieuws/oneplus-pop-store/

Op 31 oktober kun je vanaf 12.00 uur terecht in de pop-up store in amsterdam.
gaat hier om de presentatie van de 6T maar ongetwijfelt zal de 6 hier ook te vinden zijn.
Niet echt om de hoek voor jou maar wel een kans de telefoon te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart
product: OnePlus 6

Beide linkjes zijn wat "vernield" maar als je erop klikt, krijg je een overzicht te zien van alle relevante topics over beide produkten inclusief vragen "waar te koop", "levertijd", "features", "accesoires", etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
@Verwijderd het is niet nodig om voor zo'n kleine vraag een heel topic te starten, dus ik heb even je post samengevoegd met: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Oneplus 6 besteld voor 348 euro incl priority shipping hiero met de code AFF105_06GEEKBUY - Global Rom versie en dan vanuit HK. Ben benieuwd of alles goed gaat :)

https://www.geekbuying.co...-Mirror-Black-398946.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanne-B88
Ik blijf ook maar aan het loeren naar de Oneplus 6. Had stiekem de hoop dat Belsimpel een voorraad had liggen en die met een prijsverlaging weg zou zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wanne-B88 schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:57:
Ik blijf ook maar aan het loeren naar de Oneplus 6. Had stiekem de hoop dat Belsimpel een voorraad had liggen en die met een prijsverlaging weg zou zetten..
Dat mogen ze vast niet van oneplus.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 08:34
OnePlus 6 voor 326€ op gearbest momenteel!

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Ik heb um gister voor 352 te pakken gekregen bij Banggood + PDM en verzekering. De 64gb mirror weliswaar, had natuurlijk liever een 128 midnight black maar je kunt niet alles hebben..

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:39
Ben aan het kijken voor m'n vriendin. Verwachten jullie nog Black Friday deals ergens?

Goedkoopste die ik zie is $389.99 bij gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32
Mijn OP6 op 1 november besteld bij Gearbest is zojuist verzonden. Er waren honderden bestellingen binnen gekomen ivm een aanbieding. Hierdoor was de OP6 niet meer op voorraad. Nu afwachten hoelang het duurt via EU Priority Line. Verwachting 15-25 dagen.... Wachten duurt lang!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanne-B88
Zojuist de 64gb versie gekocht via amazon.de voor €417. Ik ben tevreden met deze prijs.

https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:17
Wanne-B88 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:26:
Zojuist de 64gb versie gekocht via amazon.de voor €417. Ik ben tevreden met deze prijs.

https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Yes, Amazon.de is momenteel de goedkoopste denk ik, met volgende dag aflevering.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/krRLHRd.png

De 128 GB variant voor € 459,00. Betreft wel de Mirror Black versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Bij GB zie ik de 128gb versie in midnight en mirror black voor € 391,-
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:53
Alieunited schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:57:
Bij GB zie ik de 128gb versie in midnight en mirror black voor € 391,-
Klik
Deze was ik ook tegengekomen, maar ik begrijp dat de 'A6000' versie dan weer de chinese editie my hydrogenOS ipv OxygenOS is? In de FAQ spreken de verschillende mensen elkaar ook tegen :P

• slayerrp
  • Laatst online: 28-04 23:11
Frant!c schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:34:
[...]

Deze was ik ook tegengekomen, maar ik begrijp dat de 'A6000' versie dan weer de chinese editie my hydrogenOS ipv OxygenOS is? In de FAQ spreken de verschillende mensen elkaar ook tegen :P
Ik zit ook te azen op een mooi goedkope OnePlus 6, maar ben ook bang dat als ik hem bestel bij BG dat ik 1, kans heb op HydrogenOs ipv OxygenOs en 2. eventuele importkosten die hem dan gelijk weer duurder maken dan de deal van Amazon..... keuzes :X

Update:
Nog ff wat verder gekeken naar het toestel via GearBest, ga dan denk ik toch maar voor Amazon ga.
Gearbest bied maar 1 jaar garantie :/ en als je pech hebt, krijg je ook nog importheffing en wordt het toestel helemaal duur.

[ Voor 17% gewijzigd door slayerrp op 22-11-2018 02:36 ]

• LogEnd28
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Ben ook op zoek naar de Oneplus 6, hoop dat ie voor rond de 400 komt deze bf/cm!

• slayerrp
LogEnd28 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:55:
Ben ook op zoek naar de Oneplus 6, hoop dat ie voor rond de 400 komt deze bf/cm!
Mocht je wel de gok willen nemen met chinese shops, de 64Gb nu via Geekbuying voor 369 : https://www.geekbuying.co...-Mirror-Black-398946.html

• LogEnd28
  • Niet online
slayerrp schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:31:
[...]

Mocht je wel de gok willen nemen met chinese shops, de 64Gb nu via Geekbuying voor 369 : https://www.geekbuying.co...-Mirror-Black-398946.html
Ben 'm tegengekomen maar ben toch een beetje huiverig voor Chinees spul, is ook de reden dat ik Xiaomi etc. voorlopig mijdt 8)7

En ja ik weet dat Oneplus van Oppo komt maar Oneplus heeft toch al iets meer voet aan de grond gekregen in NL wat me iets meer geruststelt

• slayerrp
LogEnd28 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:40:
[...]

Ben 'm tegengekomen maar ben toch een beetje huiverig voor Chinees spul, is ook de reden dat ik Xiaomi etc. voorlopig mijdt 8)7

En ja ik weet dat Oneplus van Oppo komt maar Oneplus heeft toch al iets meer voet aan de grond gekregen in NL wat me iets meer geruststelt
Op zich heb ik wel het vertrouwen in het spul, maar je hebt maar 1 jaar garantie tov normale 2 jaar en je hebt kans dat je je toestel met HydrogenOs ipv OxygenOs krijgt.
En mocht je gepakt worden voor importkosten, dan komt er meteen 110 euro bovenop je 370 en is je grootste winst er alweer af.

Edit : Met een promotiecode is 364 voor een 128Gb Mirror Black via Gearbest dan wel heel erg verleidelijk..... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door slayerrp op 22-11-2018 18:25 ]

• dannelini
Vandaag aangekomen. 2 weken geleden besteld. Geen extra kosten o.i.d. en oxygen os voorgeinstalleerd. Helemaal goed.

• slayerrp
dannelini schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:20:
Vandaag aangekomen. 2 weken geleden besteld. Geen extra kosten o.i.d. en oxygen os voorgeinstalleerd. Helemaal goed.
Via ?

• LogEnd28
  • Niet online
Nog even een vraagje over de referral codes voor accessoires. Weet dat je ze niet mag posten/vragen naar, maar mag vragen over wel? O-) Geldt die alleen als je de oneplus 6 via hun eigen site koopt, of kan je ook met bewijs van aankoop o.i.d. aanspraak maken op accessoires via hun site? Ze hebben de oneplus 6 niet eens meer op voorraad nu

[ Voor 12% gewijzigd door LogEnd28 op 22-11-2018 19:35 ]

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Flappie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:07:
[...]

Yes, Amazon.de is momenteel de goedkoopste denk ik, met volgende dag aflevering.

[Afbeelding]

De 128 GB variant voor € 459,00. Betreft wel de Mirror Black versie.
De prijzen zijn flink omhoog gegaan :( .
64gb 493€
128gb 539€
256gb is nu 509€

What to do.. echt tot vrijdag wachten en nog meer korting verwachten of de drukte voorblijven en alvast bestellen. Ik hoef niet perse een 256gb versie, de prijs moet gewoon omlaag O-)

• LogEnd28
  • Niet online
BraX schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:18:
[...]

De prijzen zijn flink omhoog gegaan :( .
64gb 493€
128gb 539€
256gb is nu 509€

What to do.. echt tot vrijdag wachten en nog meer korting verwachten of de drukte voorblijven en alvast bestellen. Ik hoef niet perse een 256gb versie, de prijs moet gewoon omlaag O-)
Ik hoop dat ie naar 400 zakt, dan ga ik 'm halen, zal t hier posten als ik iets zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:16
Bij Belsimpel Black Friday

OnePlus 6 128GB Mirror Black € 479,00 https://www.belsimpel.nl/oneplus-6/128gb-zwart/los-toestel

OnePlus 6 256GB Midnight Black € 529,00 https://www.belsimpel.nl/...idnight-black/los-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogEnd28
  • Niet online
Hij staat nu op amazon voor 420!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
PlayBox schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:18:
Bij Belsimpel Black Friday

OnePlus 6 128GB Mirror Black € 479,00 https://www.belsimpel.nl/oneplus-6/128gb-zwart/los-toestel

OnePlus 6 256GB Midnight Black € 529,00 https://www.belsimpel.nl/...idnight-black/los-toestel
Hmm ging te hard bij belsimpel. Uitverkocht helaas.. Nog maar even geduld hebben, of toch maar wennen aan Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dannelini schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:20:
Via welke verzendmethode bij Geekbuying??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:31:
[...]

Via welke verzendmethode bij Geekbuying??
Gewoon HKEU Priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Vorige week bij Amazon.de besteld. Niet op voorraad. Ben benieuwd of hij nog op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan Mulder
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-10-2024
(Verwijderd)

[ Voor 90% gewijzigd door Jonathan Mulder op 03-12-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
zunrob schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:33:
Vorige week bij Amazon.de besteld. Niet op voorraad. Ben benieuwd of hij nog op voorraad komt.
Vandaag even gechat met Amazon.de, maar dat leverde niet veel op. Ze zeiden dat er veel vraag was een dat ze daarom verwachten dat ie binnenkort weer op voorraad is. Ik ben erg benieuwd, ik vraag me namelijk af of OnePlus nog wel ergens voorraad heeft liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

11-11 besteld bij Gearbest, nu binnen *O*

Nou nog naar huis...

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Amazon.de vertelde me deze week dat de telefoon vandaag of gisteren verzonden zou worden. Online zie ik nog steeds niets staan. Betreft de rode 128GB variant. Iemand anders een OP6 in bestelling bij Amazon.de of besteld rondom black friday en deze al wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Zorro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:34:
11-11 besteld bij Gearbest, nu binnen *O*

Nou nog naar huis...
Heb je douane kosten moeten betalen? Zo niet, welke verzendmethode heb je gebruikt om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Wyhi schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:02:
[...]

Heb je douane kosten moeten betalen? Zo niet, welke verzendmethode heb je gebruikt om dit te voorkomen?
Besteld via link in het China forum op Fok!, verzenden via EU Priority Line.

Vaker zo gedaan, nog nooit douane kosten betaald via deze manier. Nu dus ook niet :)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oneplus 6 8GB 256GB kost hier €455 heel scherpe prijs als je het mij vraagt!

https://www.efox-shop.com...-amoled-bildschi-g-311252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Voor degenen die de 7 nog te duur vinden (of wellicht de koptelefoonaansluiting missen zoals ik), de OnePlus 6 is nu voor slechts 429 te koop bij Amazon.de Kan niet wachten totdat ik 'm binnen heb! (aangezien ik nog een oude brakke Samsung Note IV heb). Gaat trouwens om de 8GB, 128GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Is er nog ergens een goede deal beschikbaar voor de OnePlus 6 256GB Midnight Black? Nieuw met garantie bedoel ik dan. Ik zoek een opvolger voor mijn 3T maar ben nog niet bereid de 3,5mm jack op te geven.

Huawei P30

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.