Bij mij veranderde het straks op de UPS-site naar ‘rescheduled for 31 May end of day’. Er staat ook ‘in transit’, inderdaad. Op de site van OnePlus staat nog steeds vandaag.PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:44:
[...]
Bij deze de OnePlus tracker screenshot.
[afbeelding]
Ik had eerst de 256Gb versie besteld bij BelSimpel, vooral om dat deze op dat moment de kortste levertijd had, hij zou dus net voor mijn vakantie moeten binnenkomen.
Toen bleek dat de 128 wel weer op voorraad zou zijn en de 256 nog even op zich liet wachten heb ik even een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Ze hebben het direct aangepast en gaven aan dat ik naar alle waarschijnlijkheid mijn nieuwe telefoon (de 128GB versie dus) morgen mag verwelkomen:)
Toen bleek dat de 128 wel weer op voorraad zou zijn en de 256 nog even op zich liet wachten heb ik even een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Ze hebben het direct aangepast en gaven aan dat ik naar alle waarschijnlijkheid mijn nieuwe telefoon (de 128GB versie dus) morgen mag verwelkomen:)
Afgelopen vrijdag besteld (128GB, midnight black), met toen inderdaad 2 weken levertijd. Net even gebeld, wordt inderdaad morgen geleverd
Abonnement, toestel voor 480 euro (256GB) en nu maar gedowngrade naar 128GB voor 432 euro.PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:55:
[...]
Kan je dan niet beter annuleren en via OP zelf bestellen? Ik heb de mijne dus net ontvangen (zonder priority shipping). Met priority heb je 'm (nog) sneller. Of heb jij i.c.m. abonnement?
@RedPixel dat is het verschil dus, de 128gb versie kunnen ze wel snel leveren. De 256 variant duurt (veel) langer. Ik heb ook niet perse zoveel opslag nodig, nu met de OP3 "maar" 64gb maar nooit vol. Maar als je een abonnement afsluit en je ziet dat het "maar" 2 euro (pm) scheelt klik je al snel de duurste variant aan.
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Update: op de site van OnePlus staat nu ook 'in transit'.Jackssonss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:06:
[...]
Bij mij veranderde het straks op de UPS-site naar ‘rescheduled for 31 May end of day’. Er staat ook ‘in transit’, inderdaad. Op de site van OnePlus staat nog steeds vandaag.
Nu vind ik het niet erg als ik hem vandaag niet zou krijgen, maar ik vind het wél vervelend dat er eerst staat dat hij vandaag bezorgd wordt en dat het vervolgens wordt veranderd in morgen. Als ze dat beloven ga je toch 'zitten wachten' en nu ben ik heel de dag hiervoor thuis gebleven...
Bij mij stond er ook in transit op de site van Oneplus, maar dit bericht is getypt op de OP6! Ik zal dus verhuizen naar het andere topic.
net is de status van mijn bestelling bij belsimpel veranderd naar:
Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Denk dat ik hem wel morgen binnenkrijg
Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Denk dat ik hem wel morgen binnenkrijg
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Aangezien ik inmiddels ook druk bezig ben met het instellen van mijn OP6, verhuis ik ook naar het andere topic. Mensen, succes!
Mijn reviews al gezien?
Net berichtje van belsimpel. Pakketje overgedragen aan postnl
@Kadardar Hier hetzelfde verhaal.
Bizarre is dat ik vanmorgen een mail kreeg met teksten als:
Om 17:00 veranderd de status van mn order naar: "Op voorraad en alvast voor je gereserveerd." Dit is nog steeds de 256GB versie. Dus ik bel de klantenservice en die zegt: ja de telefoon is er toch en wordt vanavond verstuurd, morgen heb je hem (256GB) thuis!
Vervolgens (18:17) krijg ik een mail:
CC: @RedPixel @PeacekeeperNL
O.b.v. daarvan er voor gekozen om naar de 128GB versie te switchen.. Op dit moment weten we niet wanneer we het toestel kunnen leveren. We verwachten niet dat dit in de nabije toekomst zal zijn, dus zeker niet deze week.
Om 17:00 veranderd de status van mn order naar: "Op voorraad en alvast voor je gereserveerd." Dit is nog steeds de 256GB versie. Dus ik bel de klantenservice en die zegt: ja de telefoon is er toch en wordt vanavond verstuurd, morgen heb je hem (256GB) thuis!
Dat is dus vrijdag. Ik weet het niet meer.Goed nieuws: we weten wanneer je OnePlus 6 256GB Midnight Black geleverd wordt. Je kunt je bestelling verwachten op 1 juni 2018.
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Bij mij is ie vanmiddag ook bezorgd.Daimen schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:21:
Bij mij stond er ook in transit op de site van Oneplus, maar dit bericht is getypt op de OP6! Ik zal dus verhuizen naar het andere topic.
Eindelijk maar toch! Ook mijn toestel is bij belsimpel de deur uit
Ruim binnen de genoemde levertijd toen je bestelde dusEllnsbv schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:22:
Eindelijk maar toch! Ook mijn toestel is bij belsimpel de deur uit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja had er een beeyje een zwaar hoofd in maar valt me toch nog mee. Al is t lang niet zo snel als oneplus kon leveren.CLB schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:29:
[...]
Ruim binnen de genoemde levertijd toen je bestelde dus
Geen touw aan vast te knopen dus hahahaBoschR schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:56:
[...]
O.b.v. daarvan er voor gekozen om naar de 128GB versie te switchen.
[...]
Dat is dus vrijdag. Ik weet het niet meer.
Mijn reviews al gezien?
Ja das erg vervelend, enige wat ik nog kan bedenken is nog een keer bellen. Ze zijn open tot 23:00 geloof ik/ Wellicht dat zij nu het definitieve antwoord kunnen geven zodat jij weer kan kiezen voor de 128 GB of 256 GB. Andere kant het is 1 dag extra, als je daar 2x de opslag krijgt heb ik daar wel 1 dag voor over, maar dat ben ik.BoschR schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:56:
[...]
O.b.v. daarvan er voor gekozen om naar de 128GB versie te switchen.
[...]
Dat is dus vrijdag. Ik weet het niet meer.
Ik heb het toestel los gekocht, heb nog een abo tot december maar ik wou terug naar android... badly
Gister besteld om 21:00u, vanmorgen om 9u bericht dat ie verzonden is en komt morgen al.
Wel priority gekozen
Wel priority gekozen
Net ook het mailtje gehad van Belsimpel dat de Oneplus 6 Midnight Black 128gb is verzonden.
Het is dat dit qua abbonement goedkoper was als simonly , anders had ik hem ook besteld bij Oneplus zelf.
Het is dat dit qua abbonement goedkoper was als simonly , anders had ik hem ook besteld bij Oneplus zelf.
Dan had je de 16e moeten bestellen daar, dan had je 'm allang gehad. Ach, toestel komt eraan, have fun!Ellnsbv schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:47:
Al is t lang niet zo snel als oneplus kon leveren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En nu dus toch: morgen tussen 18:00 en 22:00. Krijg net een PostNL notificatie...PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Geen touw aan vast te knopen dus hahaha
Bij belsimpel besteld en hij is nu onderweg, helaas zonder mijn Nylon bumper case en dan dus eerst maar tijdelijk met het bijgeleverde doorzichtige hoesje doen. Ben benieuwd naar de snelheid, heb nu een OnePlus 3T en wel een mooie stap
https://powershellisfun.com
Dit is bij OnePlus? Ik heb zonder priority dinsdag om ~23:00 besteld, de volgende ochtend een melding dat ie verzonden was maar UPS zegt dat er alleen een label is aangemaaktmregeling schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:16:
Gister besteld om 21:00u, vanmorgen om 9u bericht dat ie verzonden is en komt morgen al.
Wel priority gekozen
Ook al gehoord wat er in je post doos zit? 128 gb of 256gb?BoschR schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:03:
[...]
En nu dus toch: morgen tussen 18:00 en 22:00. Krijg net een PostNL notificatie...
of wordt dat de verrassing?
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 31-05-2018 09:30 ]
De 256GB versie. Als ik mijn order online moet geloven en de mevrouw van de klantenservice. Als er de 128GB versie is zit is het feest compleetKadardar schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:30:
[...]
Ook al gehoord wat er in je post doos zit? 128 gb of 256gb?
of wordt dat de verrassing?

iemand al opgevallen dat de 6 in Belgie duurder is dan bij One Plus zelf? Overal zie ik prijzen van 549 euro voor de 64GB versie? En 619 euro voor de 128Gb versie?
https://www.bol.com/nl/p/..._20858-20934-oneplus-6_3_
https://www.alternate.be/...d1-4e7c-8874-98d810a55bd1
Zijn geen officiële dealers, dus die kopen ook maar weer via via in en willen nog wat winst maken.
Als Belg kun je toch gewoon via OnePlus / bestellen in Nederland, voor de adviesprijs
Als Belg kun je toch gewoon via OnePlus / bestellen in Nederland, voor de adviesprijs
Ja bij oneplus.RobinF schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:34:
[...]
Dit is bij OnePlus? Ik heb zonder priority dinsdag om ~23:00 besteld, de volgende ochtend een melding dat ie verzonden was maar UPS zegt dat er alleen een label is aangemaakt
Is aangekomen nu dus kan hem ophalen.
Vind het echt super snel. 1,5 dag
Dat is inderdaad vlot, mijne is nog niet eens bij UPSmregeling schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:33:
[...]
Ja bij oneplus.
Is aangekomen nu dus kan hem ophalen.
Vind het echt super snel. 1,5 dag
Waarschijnlijk geen een winkel die echt groot durft in te kopen voor deze toestellen waardoor ze de normale prijs betalen. Winkel wilt natuurlijk ook een beetje winst maken dus die marge komt er boven op.Acemath schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:39:
iemand al opgevallen dat de 6 in Belgie duurder is dan bij One Plus zelf? Overal zie ik prijzen van 549 euro voor de 64GB versie? En 619 euro voor de 128Gb versie?
besimpel.nl heeft de laatste 3 dagen al meer dan 380 bestellingen voor de oneplus 128 gb midnight black (want die heb ik gekocht en kwam er zo popup van wij hebben dit toestel x aantal keer verkocht gister), geen idee of andere lagere versies in die calculatie zitten, hoeveel er in de backorder stonden geen idee maar die zijn er allemaal uit gegaan geloof ik dus die heeft echt een flinke batch besteld aangezien ze nog steeds op voorraad zijn.Maar daar heb je als Belg niets aan ben ik bang van maar dat zou een reden kunnen zijn.
Als Belg kun je daar ook bestellen hoor, dus als je een los toestel zoekt is dat een optie.Kadardar schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:46:
Maar daar heb je als Belg niets aan ben ik bang van maar dat zou een reden kunnen zijn.
8GB/256GB versie al niet meer leverbaar via OnePlus zag ik..
Laat maar..
Mijn S8 plus is beyond repair nu, dus heb een Oneplus 6 besteld. Kan nu eindelijk zakelijk via Amazon.de met verlegde btw. Als het goed is heb ik hem zaterdag ben benieuwd.
Ga eindelijk weer veel kunnen modden en van die Samsung bloatware af zijn.
Ga eindelijk weer veel kunnen modden en van die Samsung bloatware af zijn.
Pakketje binnen. Helemaal happy. Op naar het andere topic😁
Verwijderd
Mensen, ik heb nog steeds een probleem. 22 mei zat ik op het puntje van mijn stoel om de Oneplus 6 256gb te bestellen. Duurder lang om er tussen te komen. Na 20 min kon ik mijn order betalen. Hipay gaf me de keuze om met verschillende betaalmethodes te betalen. Ik heb gekozen voor Ideal, want ja, das wel zo ideaal... (Mollie payments heeft de ideal transactie verzorgt.) Dus ik heb het geld overgemaakt en het is van mijn rekening afgeschreven. Echter heeft oneplus dit geld nooit ontvangen zeggen ze. Mollie heeft het geld wel degelijk overgemaakt. Oneplus heeft het dus niet gekregen en ik krijg dus geen telefoon zeggen ze. Hier baal ik ENORM van. Want ruim €600,- is ontzettend veel geld voor een student. Al heel veel gemaild met Oneplus maar blijven ontkennen dat ze het hebben gekregen. Via de chat zeggen ze dat ik het vanzelf weer teruggestort krijg maar dit is inmiddels al ruim een week geleden. Ik weet het niet meer. Kan iemand mij advies geven want ik wil die telefoon!!!
Ook hier binnen, ook ik ga verkassen naar het volgende topic 
Nou succes want het is wel balen voor je want 600+ verliezen wordt niemand blij van. Maar helaas zou je even door door moeten bijten bij oneplus of mollie om wat meer bewijs aan te kunnen leveren. Je kan ook een screenshot van je bank maken waar het transactienummer opstaat. Als het van jou rekening af is maar nooit bij oneplus is aangekomen MOET het ergens bij Mollie liggen of de OnePlus medewerker had ze dag gewoon niet en zei gewoon bij voorbaat al nee. Geld verdwijnt niet zo maar, tenzij je met een of andere meester oplichter in zee bent gegaan. Ik zie beide partijen daar niet voor aan.
Wat zegt Mollie zelf als je contact met hun opneemt? Als zij zeggen dat het geld over is gemaakt vraag dan naar iets wat oneplus ook kan zien als bewijs. Dan kan je aangeven dat Mollie aangeeft dat het geld wel dergelijk is overgemaakt met de/het bewijs code/nummer of wat dan ook. Lijkt mij ook dat je iets van een order bevestiging hebt gehad van oneplus als je netjes door het hele proces heen bent gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:24:
Mensen, ik heb nog steeds een probleem. 22 mei zat ik op het puntje van mijn stoel om de Oneplus 6 256gb te bestellen. Duurder lang om er tussen te komen. Na 20 min kon ik mijn order betalen. Hipay gaf me de keuze om met verschillende betaalmethodes te betalen. Ik heb gekozen voor Ideal, want ja, das wel zo ideaal... (Mollie payments heeft de ideal transactie verzorgt.) Dus ik heb het geld overgemaakt en het is van mijn rekening afgeschreven. Echter heeft oneplus dit geld nooit ontvangen zeggen ze. Mollie heeft het geld wel degelijk overgemaakt. Oneplus heeft het dus niet gekregen en ik krijg dus geen telefoon zeggen ze. Hier baal ik ENORM van. Want ruim €600,- is ontzettend veel geld voor een student. Al heel veel gemaild met Oneplus maar blijven ontkennen dat ze het hebben gekregen. Via de chat zeggen ze dat ik het vanzelf weer teruggestort krijg maar dit is inmiddels al ruim een week geleden. Ik weet het niet meer. Kan iemand mij advies geven want ik wil die telefoon!!!
Nou succes want het is wel balen voor je want 600+ verliezen wordt niemand blij van. Maar helaas zou je even door door moeten bijten bij oneplus of mollie om wat meer bewijs aan te kunnen leveren. Je kan ook een screenshot van je bank maken waar het transactienummer opstaat. Als het van jou rekening af is maar nooit bij oneplus is aangekomen MOET het ergens bij Mollie liggen of de OnePlus medewerker had ze dag gewoon niet en zei gewoon bij voorbaat al nee. Geld verdwijnt niet zo maar, tenzij je met een of andere meester oplichter in zee bent gegaan. Ik zie beide partijen daar niet voor aan.
Het is toch de Midnight Black 128 GB geworden, met oog op het gebruik van een walletcase zie ik niet veel erin om te wachten op de Silk White. Morgen ophalen en dan zien hoe lang het duurt eer de wallet case + screenprotector binnenkomen bij Belsimpel 
Ik moet hem nog ophalen, maar nieuwe hardware wordt ik blij van
Ik moet hem nog ophalen, maar nieuwe hardware wordt ik blij van
Haha cool, je had anders nog 6 daagjes moeten wachten, toch wel lang ja als je 'n nieuwe gadget wiltSuicyder schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:04:
Het is toch de Midnight Black 128 GB geworden
Maandatavond besteld bij OnePlus zelf inclusief Sandstone cover en beschermglas.
Dinsdag ochtend bericht dat hij verscheept is, woensdag avond geleverd.
Top levering via OnePlus.
Heerlijk weer om na een paar jaar Samsung weer terug te zijn bij OnePlus.
Dinsdag ochtend bericht dat hij verscheept is, woensdag avond geleverd.
Top levering via OnePlus.
Heerlijk weer om na een paar jaar Samsung weer terug te zijn bij OnePlus.
@CLB
Mja dat valt wel mee, maar de Silk White toevoeging is nutteloos als hij toch in een wallet gestoken wordt. Net als mijn OP3, die is er vrijwel nooit uit gekomen.
Mja dat valt wel mee, maar de Silk White toevoeging is nutteloos als hij toch in een wallet gestoken wordt. Net als mijn OP3, die is er vrijwel nooit uit gekomen.
Eens! Veel plezier ermeeSuicyder schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:10:
@CLB [...] de Silk White toevoeging is nutteloos als hij toch in een wallet gestoken wordt.
Ik vrees dat je NOG een probleem hebt.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:24:
De 256 versie is voorlopig niet (meer) leverbaar! Dus nog langer wachten....
"May The Force be with me"
Blij dat ik nog even heb gebeld.... blijkbaar ging de orderstatus niet standaard naar levering toestel de volgende dag. Bleef hangen op wachten op het hoesje.
Ondanks dat er op de speciale Oneplus 6 V&A pagina staat dat dit automatisch goed gaat
edit:
Bij Belsimpel dus
Ondanks dat er op de speciale Oneplus 6 V&A pagina staat dat dit automatisch goed gaat
edit:
Bij Belsimpel dus
[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 01-06-2018 14:35 ]
Wel slecht dat die 256 GB versie nu al niet meer leverbaar is..
Laat maar..
Verwijderd
Tip, bol.com verkoopt nu ook 128GB model mirror black. Wel wat duurder dan de normale prijs, maar wel betere retour voorwaarden en service dan een Belsimpel bv. Zie: https://www.bol.com/nl/p/...d-zwart/9200000094152079/
Gisteravond de 128GB Midnight black besteld via belsimpel, levertijd van 2 weken.
Mirror black was meteen leverbaar, maar midnight ziet er mooier uit, worth the wait.
Mirror black was meteen leverbaar, maar midnight ziet er mooier uit, worth the wait.
Woensdag bij OnePlus besteld (standard shipping) en vrijdag ging ie daar de deur uit. UPS kon niet leveren/inklaren in het weekend en is vandaag langs geweest met de bestelling.
Zodra ik thuis ben maar even instellen!
Zodra ik thuis ben maar even instellen!
Mijn S8+ is dood en de S9 vind ik niet zo spannend, ik wil nu eens kiezen voor een ander toestel na jaren Samsung en dat wordt dan de Oneplus 6 heb ik besloten.
Kleur wordt denk ik Midnight Black keer wat anders dan glanzend en de Silk white vind ik ook wel mooi maar is dat niet meer voor de vrouwen?
Opzich zou ik aan 64GB wel genoeg hebben maar voor 50 euro extra heb je dan wel weer 128GB met 8GB geheugen maar of je het verschil tussen 6 en 8 gaat merken betwijfel ik?!?!
Kleur wordt denk ik Midnight Black keer wat anders dan glanzend en de Silk white vind ik ook wel mooi maar is dat niet meer voor de vrouwen?
Opzich zou ik aan 64GB wel genoeg hebben maar voor 50 euro extra heb je dan wel weer 128GB met 8GB geheugen maar of je het verschil tussen 6 en 8 gaat merken betwijfel ik?!?!
Als jij Silk White mooi vind neem je die toch? Ik vind 'm erg mooi en had 'm serieus overwogen als er een 256GB-variant was
RAM zul je nauwelijks merken, en je hebt geen matte 6/64GB'er dusja...
Silk White verkoop gaat over 10 minuten van start..
Laat maar..
Klopt, heb 'm net besteld inclusief een karbon bumper case.melk0r schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:51:
jammer dat die er niet in het wit is, maar die gaat er alleen om als het toestel even wat extra bescherming verdient (dagje festival bijv.)
als het goed is wordt die a.s. vrijdag geleverd, ben benieuwd
Bij OnePlus jamelk0r schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:51:
Jammer (maar op zich wel logisch) dat er op OnePlus.com maar 1 voucher per keer gebruikt mag worden.
Ik zou graag de studentenkorting combineren met de voucher voor een gratis case die ik heb gekregen door bij een eurotour event te zijn, maar dat kan helaas niet.
Ach ja, geneuzel in de marge natuurlijk
Ik zou graag de studentenkorting combineren met de voucher voor een gratis case die ik heb gekregen door bij een eurotour event te zijn, maar dat kan helaas niet.
Ach ja, geneuzel in de marge natuurlijk

Bullets wireless al uitverkocht zie ik.
Hebben meerdere die bullets een paar weken terug al besteld met die vouchers van het event in London?
Dacht dat ze die bullets vanaf 5 juni gingen versturen maar zie nergens iets staan
Gr. Kees
Dacht dat ze die bullets vanaf 5 juni gingen versturen maar zie nergens iets staan
Gr. Kees
Maximaal een week, meestal 5 dagenVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:24:
Hoelang is de OnePlus gem onderweg?
Laat maar..
Er zijn mensen die het toestel in België bestellen (zoals ik) en dan de btw kunnen terug vorderen. Dan komt dat nog goedkoper uit dan bij One Plus zelf. Ze zijn een bedrijf buiten de EU en daar is er geen "verlegging" van btw mogelijk.Acemath schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:39:
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik kan de btw ook terug vorderen maar heb bij Belsimpel gevraagd of dit via hen (aangezien ze in Nederland gelocaliseerd zijn) mogelijk is (intracommunautaire verwerving).
Heb al 24 uur geen antwoord desondanks ze op de website claimen binnen de 12 uur te antwoorden.
Iemand een idee of dit zou werken?
Heb al 24 uur geen antwoord desondanks ze op de website claimen binnen de 12 uur te antwoorden.
Voor iedereen die nog een 64GB Mirror Black wil kopen, hij kost nu €512,19 bij Amazon.de met gratis Next Day delivery.
https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_api_i_IhVfBbTX7W9Y9
https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_api_i_IhVfBbTX7W9Y9
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Mensen, ik heb nog steeds een probleem. 22 mei zat ik op het puntje van mijn stoel om de Oneplus 6 256gb te bestellen. Duurder lang om er tussen te komen. Na 20 min kon ik mijn order betalen. Hipay gaf me de keuze om met verschillende betaalmethodes te betalen. Ik heb gekozen voor Ideal, want ja, das wel zo ideaal... (Mollie payments heeft de ideal transactie verzorgt.) Dus ik heb het geld overgemaakt en het is van mijn rekening afgeschreven. Echter heeft oneplus dit geld nooit ontvangen zeggen ze. Mollie heeft het geld wel degelijk overgemaakt. Oneplus heeft het dus niet gekregen en ik krijg dus geen telefoon zeggen ze. Hier baal ik ENORM van. Want ruim €600,- is ontzettend veel geld voor een student. Al heel veel gemaild met Oneplus maar blijven ontkennen dat ze het hebben gekregen. Via de chat zeggen ze dat ik het vanzelf weer teruggestort krijg maar dit is inmiddels al ruim een week geleden. Ik weet het niet meer. Kan iemand mij advies geven?
Niet bellen of via chat maar alles via email doen (eventueel wel bellen om ontvangst bevestiging)Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:45:
Mensen, ik heb nog steeds een probleem. 22 mei zat ik op het puntje van mijn stoel om de Oneplus 6 256gb te bestellen. Duurder lang om er tussen te komen. Na 20 min kon ik mijn order betalen. Hipay gaf me de keuze om met verschillende betaalmethodes te betalen. Ik heb gekozen voor Ideal, want ja, das wel zo ideaal... (Mollie payments heeft de ideal transactie verzorgt.) Dus ik heb het geld overgemaakt en het is van mijn rekening afgeschreven. Echter heeft oneplus dit geld nooit ontvangen zeggen ze. Mollie heeft het geld wel degelijk overgemaakt. Oneplus heeft het dus niet gekregen en ik krijg dus geen telefoon zeggen ze. Hier baal ik ENORM van. Want ruim €600,- is ontzettend veel geld voor een student. Al heel veel gemaild met Oneplus maar blijven ontkennen dat ze het hebben gekregen. Via de chat zeggen ze dat ik het vanzelf weer teruggestort krijg maar dit is inmiddels al ruim een week geleden. Ik weet het niet meer. Kan iemand mij advies geven?
Bewijs van overschrijving door sturen. Als niets werkt rechtsbijstand verzekering er op.
En dat het (iets) langer dan 1 week duurt voordat je het geld hebt is op zich niets om je zorgen over te maken. Zo lang kan het helaas wel eens duren.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hoe heb je precies betaald dan en via welke website ? Zou Mollie payments contacten want er is gewoon iets niet goed gegaan lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:45:
Ik hoop de mijne vandaag ook te ontvangen, einde dag volgens dhlMeulendijks89 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:20:
Vandaag de OnePlus 6 128GB Silke White ontvangen! Wat een beauty en wat een snelheid
Ik heb gisteren de mijne besteld, 14 juni zou hij moeten binnenkomen. Samen met een houten hoesje. ben zeer benieuwd.
Vannacht om 01.00 uur 128gb midnight black besteld bij OnePlus zelf. Zojuist een mail ontvangen dat DHL voor morgen einde van de dag komt leveren.
Snelle service!
Snelle service!
Shanquish schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:22:
[...]
Ik hoop de mijne vandaag ook te ontvangen, einde dag volgens dhl
Jullie zullen tevreden zijnMesmancer schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:25:
Ik heb gisteren de mijne besteld, 14 juni zou hij moeten binnenkomen. Samen met een houten hoesje. ben zeer benieuwd.
Wil ook een hoesje bestellen, Sandstone. Maar vind de verzendkosten wel prijzig bij OnePlus voor een hoesje maar goed..
Ik heb nu een LeEco Le S3 X626, en dat ding is na een goed begin inmiddels verworden tot een drama/ Batterij gaat zeer snel leeg en de GPS faalt als een malle. Maar daar ben ik dus binnenkort van af.Meulendijks89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:16:
[...]
[...]
Jullie zullen tevreden zijn
Wil ook een hoesje bestellen, Sandstone. Maar vind de verzendkosten wel prijzig bij OnePlus voor een hoesje maar goed..
Ik zit er nu mee te pielen. kom van een OP3 af en het is toch allemaal wel serieus een beetje sneller weer.Meulendijks89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:16:
[...]
[...]
Jullie zullen tevreden zijn
Een beetje?Shanquish schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:03:
[...]
Ik zit er nu mee te pielen. kom van een OP3 af en het is toch allemaal wel serieus een beetje sneller weer.
Mag ik vragen of je voor priority verzending hebt gekozen?marinos88 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:56:
Vannacht om 01.00 uur 128gb midnight black besteld bij OnePlus zelf. Zojuist een mail ontvangen dat DHL voor morgen einde van de dag komt leveren.
Snelle service!
Als je nu de 128GB midnight black besteld staat er als verwachte levering 12 juni voor Priority en 14 juni voor Standard.
Ik heb gemerkt dat die indicaties helemaal weinig van kloppen. Waar je meer op moet letten is de dag van shipment.Nmgn schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:40:
[...]
Mag ik vragen of je voor priority verzending hebt gekozen?
Als je nu de 128GB midnight black besteld staat er als verwachte levering 12 juni voor Priority en 14 juni voor Standard.
Bij de model selectie op de oneplus website staat "Wordt onmiddellijk verzonden", we gaan het meemaken.polopolo150 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:42:
[...]
Ik heb gemerkt dat die indicaties helemaal weinig van kloppen. Waar je meer op moet letten is de dag van shipment.
Ja heb wel priority verzending gekozen. Kon het niet latenNmgn schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:40:
[...]
Mag ik vragen of je voor priority verzending hebt gekozen?
Stond wel bij de product pagina dat hij direct verzonden wordt, dit was voor 00.00 nog niet zo.
De verwachte leverdatum na het bestellen was 12 juni geloof ik, maar kreeg daarna een mail van DHL dat hij morgen bezorgd wordt.
Volgens DHL is hij nu in Polen. Ben benieuwd!
Misschien bij Belsimpel bestellen dan, daar hebben ze de hoesjes ook en geen verzendkosten!Meulendijks89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:16:
[...]
De standstone is daar nu helaas niet op voorraad.
Ik heb normaal verzenden gedaan, maar volgens mijn tracker (UPS) is hij nu eveneens in Polen. Nou.. wie gaat hem het eerste hebben?marinos88 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Ja heb wel priority verzending gekozen. Kon het niet laten.
Stond wel bij de product pagina dat hij direct verzonden wordt, dit was voor 00.00 nog niet zo.
De verwachte leverdatum na het bestellen was 12 juni geloof ik, maar kreeg daarna een mail van DHL dat hij morgen bezorgd wordt.
Volgens DHL is hij nu in Polen. Ben benieuwd!
Goed dat ging rapper dan ik dacht, hij is binnen... kortom priority is geldklopperij. UPS was snel genoeg
Ik had hem inderdaad ook vandaag binnen, met priority. Maakt dus niks uitMesmancer schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:13:
Goed dat ging rapper dan ik dacht, hij is binnen... kortom priority is geldklopperij. UPS was snel genoeg
€10marinos88 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:19:
[...]
Ik had hem inderdaad ook vandaag binnen, met priority. Maakt dus niks uit
Silk White versie is al een tijdje uitverkocht via de website van OnePlus zelf maar er is een limited drop op 12 juni om 10 uur CET
Laat maar..
Belsimpel stuurt een btw factuur. Dus daar kan je de btw wel van terugvragen.CedricV schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:08:
Ik kan de btw ook terug vorderen maar heb bij Belsimpel gevraagd of dit via hen (aangezien ze in Nederland gelocaliseerd zijn) mogelijk is (intracommunautaire verwerving).
Ik heb mijn order zelf ook bij belsimpel geplaatst.
*knip*. Hier hebben we de V&A voor.
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 11-06-2018 17:23 ]
Yes, dat ga ik proberen idd.
En anders ga ik gewoon werktelefoon er naast gebruiken.
Nog een vraag, nu ben ik dus zo ver om een goedkoop abonnement af te sluiten via belsimpel.nl met toestel.
Neig vanwege de lage prijzen naar BEN, die volgens mij functioneert op T-mobile netwerk.
Ook is alleen de Mirror black 64GB aanwezig, de minst boeiende uitvoering in mijn ogen.
Op zich maakt het me weinig uit of ik 64-128-256 GB heb, maag wat denken jullie dat marktwaarde over een paar jaar is?
Is het aannemelijk dat 2e hands een 128/256 veel makkelijker te verkopen is dan de "kleine" glimmend zwarte 64?
Volgende keer voor je iets post even de topic waarschuwing lezen. Vragen over prijzen horen niet in het ervaringen topic. Heb deze keer je bericht verplaatst
En anders ga ik gewoon werktelefoon er naast gebruiken.
Nog een vraag, nu ben ik dus zo ver om een goedkoop abonnement af te sluiten via belsimpel.nl met toestel.
Neig vanwege de lage prijzen naar BEN, die volgens mij functioneert op T-mobile netwerk.
Ook is alleen de Mirror black 64GB aanwezig, de minst boeiende uitvoering in mijn ogen.
Op zich maakt het me weinig uit of ik 64-128-256 GB heb, maag wat denken jullie dat marktwaarde over een paar jaar is?
Is het aannemelijk dat 2e hands een 128/256 veel makkelijker te verkopen is dan de "kleine" glimmend zwarte 64?
Volgende keer voor je iets post even de topic waarschuwing lezen. Vragen over prijzen horen niet in het ervaringen topic. Heb deze keer je bericht verplaatst
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 11:00 ]
Belsimpel heeft wel lekker ingekocht. Alles staat nu op 3 weken, terwijl OnePlus zelf alles direct verstuurd. Voor de BTW is Belsimpel helaas handiger.
Ik kan ook bevestigen dat via normale shipping via OnePlus het behoorlijk snel gaat. afgelopen zaterdag besteld, vandaag geleverd. Ik heb de 128GB midnight black.
Shipping vanuit Polen op de 11e gestart, de 12e rond de middag binnen.
Agreed, ook erg jammer dat accessoires een beetje ondergeschoven lijken te worden. De flipcover is er nog steeds niet bij ze. Had die toch sneller verwacht.PWM schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:43:
Belsimpel heeft wel lekker ingekocht. Alles staat nu op 3 weken, terwijl OnePlus zelf alles direct verstuurd. Voor de BTW is Belsimpel helaas handiger.
Bullets Wireless precies hetzelfde, bij Belsimpel besteld vanwege het niet betalen van verzendkosten die 3 weken kan ik wel even wachten. Blijkt er na bestelling bij je orderstatus te staan dat er helemaal nog geen levertijd bekend is. Iets dat daarna werd bevestigd door de klantenservice.Suicyder schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:43:
[...]
Agreed, ook erg jammer dat accessoires een beetje ondergeschoven lijken te worden. De flipcover is er nog steeds niet bij ze. Had die toch sneller verwacht.
Misschien handig als je niet weet wanneer je kan leveren het er ook gewoon bij te zetten in plaats van die 3 weken. Nu zit ik met een betaalde bestelling en geen flauw idee wanneer ik ook maar verder iets van informatie krijg.
Dit is wellicht dan ook iets voor @Belsimpel.nl om te verbeteren. 3 weken roepen bij onbekende levertijden is niet handig. Zelfs al komt het binnen die 3 weken, wees duidelijk en eerlijk over levertijden en dan bedoel ik niet alleen zodra er na bestelling om gevraagd wordt.
Precies! Heb ik de klantenservice ook laten weten en ze zouden er naar gaan kijken. Ben benieuwd of ze er wat mee doen.Suicyder schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:05:
Dit is wellicht dan ook iets voor @Belsimpel.nl om te verbeteren. 3 weken roepen bij onbekende levertijden is niet handig. Zelfs al komt het binnen die 3 weken, wees duidelijk en eerlijk over levertijden en dan bedoel ik niet alleen zodra er na bestelling om gevraagd wordt.
Yep zelfde hier.vinest schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:38:
Ik kan ook bevestigen dat via normale shipping via OnePlus het behoorlijk snel gaat. afgelopen zaterdag besteld, vandaag geleverd. Ik heb de 128GB midnight black.
Gisteren besteld met standaard shipping en volgens T&T is die al mijn kant op aan het komen.
Via Belsimpel duurt het wel erg lang op dit moment.
Ik heb nadat ik in 2016 mijn geliefde Oneplus 1 verloren heb en daarna een goedkoop toestel heb aangeschaft nu toch maar weer een Oneplus 6 128 besteld bij Oneplus NL. Gisteravond rond 24.00 uur heb ik hem besteld en kreeg vanmorgen te horen dat hij morgen aankomt.
Kan niet wachten! Kriebels.........
Kan niet wachten! Kriebels.........
Jeroen
De 6 besteld 
De 5T verkocht, al had ik die ook nog makkelijk kunnen houden. Echt een top toestel. Maar je bent een nerd of je bent geen nerd
Voor priority gekozen omdat ik het risico niet wil lopen dat hij dit weekend niet arriveert. Zaterdag wordt namelijk de 5T opgehaald.
De 5T verkocht, al had ik die ook nog makkelijk kunnen houden. Echt een top toestel. Maar je bent een nerd of je bent geen nerd
Voor priority gekozen omdat ik het risico niet wil lopen dat hij dit weekend niet arriveert. Zaterdag wordt namelijk de 5T opgehaald.
[ Voor 105% gewijzigd door outlandos op 12-06-2018 19:22 ]
Ik moet eind van de maand naar China voor mijn werk en wil even kijken of ik tijd vrij kan maken om ergens een een 1+ 6 op te pikken.
Is er iemand die iets kan zeggen of er meerdere versies zijn waardoor ik op een Europees netwerk problemen kan verwachten?
Ja ik weet dat ik het moet aangeven bij terugkomst, dat gaat me lukken. Vraag gaat dus puur even om de technische kant van het verhaal...
@Anonymoussaurus Jij wellicht een idee?
Is er iemand die iets kan zeggen of er meerdere versies zijn waardoor ik op een Europees netwerk problemen kan verwachten?
Ja ik weet dat ik het moet aangeven bij terugkomst, dat gaat me lukken. Vraag gaat dus puur even om de technische kant van het verhaal...
@Anonymoussaurus Jij wellicht een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Saffie_time op 13-06-2018 13:31 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
"Wordt onmiddellijk verzonden" my ass.
Staat nu al een dag op Shipment is processing.
Jun 12, 2018 10:26 am
Shipment is processing.
Shipment is processing.
Gisteravond om 19:00 besteld en hier ook nog de status shipment is processing. Heb jij trouwens voor priority gekozen?Hyack schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:32:
"Wordt onmiddellijk verzonden" my ass.
Shipment is processing.
Belsimpel verkoopt volgens de website nog dagelijks 100+ toestellen, ben benieuwd of ze deze keer voldoende hebben ingekocht
Ja, want een vriend had dat vorige week ook gedaan op dinsdagavond en hij had hem donderdag al binnen. Dus ik dacht dat ik het ook donderdag binnen zou krijgen. Blijkt het dat ze nu op woensdag nog steeds niet hebben verzonden.outlandos schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:28:
[...]
Gisteravond om 19:00 besteld en hier ook nog de status shipment is processing. Heb jij trouwens voor priority gekozen?
Zelf op zondagavond de OP6, case en tempered glass besteld, en vandaag afgeleverd. Gewoon via de normale verzendmethode. Nog geen 3 dagen is netjes.
En wat een snelheidsverschil met een Nexus 5
En wat een snelheidsverschil met een Nexus 5
Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.