[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 30.946 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
MAX3400 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:10:
@job115 @Stoksbrood @rhwerkman vrijdag flink aan de bak. Zit nu de Q1 te kijken en de GT Pro (wel tuned dus) rijdt 3:50 en een beetje als snelste.
Ik pruttel wel ergens op de achtergrond mee :)

Morgenochtend eerst Harderwijk onveilig maken met de lesmotor O-)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:10:
@job115 @Stoksbrood @rhwerkman vrijdag flink aan de bak. Zit nu de Q1 te kijken en de GT Pro (wel tuned dus) rijdt 3:50 en een beetje als snelste.
3:50 is denk ik een beetje vergezocht. Zeker met de track limits die Forza aanhoudt. Met de maserati moet <4:00 makkelijk te halen zijn zonder tune. Voor de andere auto's heb ik zo mijn twijfels

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:23:
[...]

3:50 is denk ik een beetje vergezocht. Zeker met de track limits die Forza aanhoudt. Met de maserati moet <4:00 makkelijk te halen zijn zonder tune. Voor de andere auto's heb ik zo mijn twijfels
We gaan het merken; heb nog niet echt inzichtelijk welke auto's goed met banden of benzine omgaan.

Ach, laptimes; grote kans dat ik minstens 1x de auto ff parkeer om naar toilet te gaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:37:
[...]

We gaan het merken; heb nog niet echt inzichtelijk welke auto's goed met banden of benzine omgaan.

Ach, laptimes; grote kans dat ik minstens 1x de auto ff parkeer om naar toilet te gaan.
Afgelopen weekend met Stoksbrood en Nielles wat rondjes gedaan en benzine leek een stuk harder te gaan dan bandjes (dus geen voordeel voor de stuurtjes!). Maar het zou dus wel zo kunnen zijn dat bepaalde auto's een nadeel hebben qua verbruik. Ik weet dat in Forza 6 de R8 aanzienelijk sneller door z'n brandstof heen ging dan de andere Forza GT auto's

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Wellicht een idee om in het excel bestand ook even een le mans gedeelte te zetten zodat we iig naar de rondetijden kunnen kijken?

Overigens moet ik mezelf afmelden voor le mans. Vriendin net terug van een lange reis en mijn rust is dus ook verdwenen. Toen ik zei dat ik vrijdag dit plan had keek ze me een beetje moeilijk aan. Toen ik voorstelde om de race samen te rijden en dus een aantal rijderswissels te doen werd ik helemaal voor gek verklaard. Om de goede orde een beetje te bewaren meld ik mijzelf bij deze af

En ik maar een grote mond hebben dat ik niet onder de plak zit ;(

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Tijn96 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:48:
Wellicht een idee om in het excel bestand ook even een le mans gedeelte te zetten zodat we iig naar de rondetijden kunnen kijken?

Overigens moet ik mezelf afmelden voor le mans. Vriendin net terug van een lange reis en mijn rust is dus ook verdwenen. Toen ik zei dat ik vrijdag dit plan had keek ze me een beetje moeilijk aan. Toen ik voorstelde om de race samen te rijden en dus een aantal rijderswissels te doen werd ik helemaal voor gek verklaard. Om de goede orde een beetje te bewaren meld ik mijzelf bij deze af

En ik maar een grote mond hebben dat ik niet onder de plak zit ;(
Niet 2 xboxen dat jullie tegelijk kunnen rijden? :P

Maar vrees dat vriendinlief toch wat belangerijk is dan zo'n stomme xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

timmie271 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:09:
[...]

Niet 2 xboxen dat jullie tegelijk kunnen rijden? :P

Maar vrees dat vriendinlief toch wat belangerijk is dan zo'n stomme xbox :+
Ik vrees ook met grote vrezen inderdaad. Gelukkig zijn de "seizoens races" lekker doordeweeks :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond gewoon droge race ondanks dat gisteren het best erg nat was op de baan.

Zorg dat je alles opgeladen hebt (controller / headset), firmwares up to date/gecheckt en de lobby is rond 19:45 open.

Tot over een uurtje of 13!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand uit lobby 2 nog een screenshot van de resultaten van de Mugello race?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:13:
Heeft iemand uit lobby 2 nog een screenshot van de resultaten van de Mugello race?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k5wTZJBmlFBPK53OKxzuN8qB/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ben er niet bij vanavond, megadrukke weken dus vanavond vrij voor m'n vriendin.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lobby indeling LeMans (15 juni 2018 @ 20:00)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Ample Energy, Baloutje07, gamebifi, KillerR NL, MusiQ2, Nielless, rhwerkman, Stoksbrood, timmie271
  • Mogelijk: -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:28
@MAX3400 Ik ben er vanavond niet bij. Veel raceplezier allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MariusV schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:47:
@MAX3400 Ik ben er vanavond niet bij. Veel raceplezier allemaal!
Op de een of andere reden was je al weggevallen in mijn vorige post dus dat komt goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik weet niet zeker of ik het ga halen vanavond. Probeer het maar kan niks garanderen

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Dat is mijn screenshot :+

Tot over een uurtje iedereen die racet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:47:
[...]

Tot over een uurtje iedereen die racet :)
Zit er klaar voor; uit sociale overwegingen maar even 2 TV's in de huiskamer gezet. Op zich niet eens een gek idee want dan morgen ook makkelijker LeMans kijken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:16:
[...]

Zit er klaar voor; uit sociale overwegingen maar even 2 TV's in de huiskamer gezet. Op zich niet eens een gek idee want dan morgen ook makkelijker LeMans kijken enzo.
Kun je nu voetbal kijken racen tegelijk :+

Hier ben ik gewoon naar boven verbannen door m'n pa die voetbal wil kijken en geen racegeluiden wil horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:17:
[...]

Kun je nu voetbal kijken racen tegelijk :+

Hier ben ik gewoon naar boven verbannen door m'n pa die voetbal wil kijken en geen racegeluiden wil horen :)
Uit huis gaan!!! Jij of je pa :+

Is er voetbal dan? #care met/zonder NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:18:
[...]

Uit huis gaan!!! Jij of je pa :+

Is er voetbal dan? #care met/zonder NL...
Heb boven ook al m'n spul staan dus anders had ik alles weer moeten verkassen :+
In de zomer weer 2.5 weken zonder ouders O-)

Portugal/Spanje is vanavond. Heb verder ook niks gevolgd oid. Wist niet eens dat het gisteren begon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Checkt iedereen nog even de pit-entry?? Die is best lastig(er) want 2x chicane met bandenstapels!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:28
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 06:46:
Vanavond gewoon droge race ondanks dat gisteren het best erg nat was op de baan.

Zorg dat je alles opgeladen hebt (controller / headset), firmwares up to date/gecheckt en de lobby is rond 19:45 open.

Tot over een uurtje of 13!!!
En als je een moderne tv hebt: hou de afstandsbediening bij de hand, want hij zal vast vanwege een of ander eco-systeem zichzelf willen uitschakelen tijdens de race :+

Rijden we in het donker trouwens?

En wat moet ik nog checken om de mics te horen? Alleen IPv6 uit?

[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 15-06-2018 19:37 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ample Energy nope, hier in huis doen we niet aan eco-gelul...

We rijden een dag-circuit maar ik geef geen garantie over welke zon/inval de game ons geeft. Gister had in felle zon tegen, vanmiddag alleen wolkjes.

[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Kan iemand straks even wat zeggen zodat ik weet of ik jullie kan verstaan of niet? Ik ga er vanuit van niet, want ik heb zelf geen mic.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:51:
Kan iemand straks even wat zeggen zodat ik weet of ik jullie kan verstaan of niet? Ik ga er vanuit van niet, want ik heb zelf geen mic.
Hoor je ons slap lullen? Voornamelijk @timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Hoor je ons slap lullen? Voornamelijk @timmie271
Nope. Niet slap en ook niet inhoudelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:55:
[...]

Nope. Niet slap en ook niet inhoudelijk :+
Meh... Jammer weer... Volgende keer ff wat testen voor de volgende race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:51:
Speel je op pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Laptop, ja. W10 Pro x64.
IPv6 staat uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een streampje:
YouTube: Justen

Hopelijk gaat 't goed!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:59:
[...]

Laptop, ja. W10 Pro x64.
IPv6 staat uit.
Check bij sounds -> plackback ook even je default devices. Daar heb ik de vorige keer eea aangepast en stuff disabled :+
Check ook de xbox app. Die wil soms ook wel eens wat random stuff op default gooien.
Stoksbrood schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:00:
Ik heb een streampje:

Hopelijk gaat 't goed!
Doet nog niks..

[ Voor 39% gewijzigd door NLRev0lution op 15-06-2018 20:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:00:
Ik heb een streampje:

Hopelijk gaat 't goed!
Je zit toch te kakken???💩🐣

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:33
Damn Ben te laat :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ten 1e, 2,5u rijden is lang! Ten 2e, een ontiegelijk mooi gevecht met @MAX3400 gehad van een klein half uur.

Heb me kostelijk vermaakt, hier doe ik het voor _/-\o_ ! Elkaar net genoeg laten leven maar toch een beetje afdwingen! Heerlijk 8)

Heren, bedankt! Was een mooie race :D

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Zo, druk hier :P Nog een race aan het doen of te verkrampt om nog te kunnen typen?

Dat was wel een ervaring, zeg! Ben benieuwd naar wat ik zal dromen, haha. En ik zal het maar niet over m'n resultaat hebben :+

Toen ik werd gelapt waren de bolletjes die jullie moesten aanduiden heel doorzichtig en dus slecht zichtbaar. Na een paar keer begon ik me af te vragen of dat misschien betekende dat jullie door me heen konden (is dat zo?), maar uit voorzorg ben ik maar steeds ruim van te voren flink aan de kant gegaan. Ik hoop in ieder geval dat ik niemand heb gehinderd!

Hoe was jullie ervaring? Nog leuke gevechten gehad? En hoe vaak moesten jullie de pit in?

Fijne avond in ieder geval en bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:57:
Zo, druk hier :P Nog een race aan het doen of te verkrampt om nog te kunnen typen?

Dat was wel een ervaring, zeg! Ben benieuwd naar wat ik zal dromen, haha. En ik zal het maar niet over m'n resultaat hebben :+

Toen ik werd gelapt waren de bolletjes die jullie moesten aanduiden heel doorzichtig en dus slecht zichtbaar. Na een paar keer begon ik me af te vragen of dat misschien betekende dat jullie door me heen konden (is dat zo?), maar uit voorzorg ben ik maar steeds ruim van te voren flink aan de kant gegaan. Ik hoop in ieder geval dat ik niemand heb gehinderd!

Hoe was jullie ervaring? Nog leuke gevechten gehad? En hoe vaak moesten jullie de pit in?

Fijne avond in ieder geval en bedankt allemaal!
Toen ik een keer spinde nadat je mij ervoorbij liet klapte je keihard op m'n neus :+

Ben zelf 4x gaan pitten geloof ik :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgende endurance is al besproken en tenminste 3 rijders bevestigd, namelijk @rhwerkman , @timmie271 en mezelf.

6H on Nordschleife

Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze race pas verreden na seizoen 3 en gezien de doorlooptijd, maar een keertje in het weekend plannen, denk ik zo.

@Stoksbrood fijn gevecht inderdaad, jammer dan die ene stapel met banden. Denk dat we dit vaker gaan meemaken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tusTTbDJe02Ms1nVa5b2q2Hz/medium.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:08:
Volgende endurance is al besproken en tenminste 23 rijders bevestigd, namelijk @rhwerkman en mezelf + @timmie271 /me die de route niet kent.

[h1]6H on Nordschleife[/h]

Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze race pas verreden na seizoen 3 en gezien de doorlooptijd, maar een keertje in het weekend plannen, denk ik zo.

@Stoksbrood fijn gevecht inderdaad, jammer dan die ene stapel met banden. Denk dat we dit vaker gaan meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
timmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:01:
[...]

Toen ik een keer spinde nadat je mij ervoorbij liet klapte je keihard op m'n neus :+

Ben zelf 4x gaan pitten geloof ik :P
Ja, dat je een ghost zou worden na een spin wist ik gelukkig, al heb ik volgens mij uit reflex nog even aan het stuur getrokken :P
Je ging die ronde niet erg lekker. Na die laatste spin ben ik maar lekker door gereden. Maar goed, je was me overduidelijk vanaf ronde 1 de baas.

Overigens wel grappig dat er met gemiddeld nog geen 53 kilometer meer dan ik heb gereden twee keer zo veel moest worden gepit. Stel je voor dat je daily driver zo veel zou vragen :+

@MAX3400, 6 uur..? ;w
Maar aan de andere kant, als je de Nordschleife wilt kunnen dromen... :9

Waarom moest je trouwens de eerste ronde de pit in? Ik vond het wel prettig, aangezien ik lekker een "Le Mans-ervaring" had doordat ik in de spiegel naar je koplampen moest zoeken en een afwijkende lijn moest gaan rijden! Erg leuk zo, ondanks dat ik weinig heb kunnen socializen voor een vrijdagavond :+

[ Voor 18% gewijzigd door Ample Energy op 15-06-2018 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:41:
[...]

Ja, dat je een ghost zou worden na een spin wist ik gelukkig, al heb ik volgens mij uit reflex nog even aan het stuur getrokken :P
Je ging die ronde niet erg lekker. Na die laatste spin ben ik maar lekker door gereden. Maar goed, je was me overduidelijk vanaf ronde 1 de baas.

Overigens wel grappig dat er met gemiddeld nog geen 53 kilometer meer dan ik heb gereden twee keer zo veel moest worden gepit. Stel je voor dat je daily driver zo veel zou vragen :+

@MAX3400, 6 uur..? ;w
Maar aan de andere kant, als je de Nordschleife wilt kunnen dromen... :9
Na 2 uur en 20 minuten wilde het niet helemaal meer bij mij :+ Ben zelfs na het rechte stuk met blokkerende banden vol rechtdoor geschoten...

En ik verbruikte tussen de 9,4 en 10% brandstof per rondje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
timmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:46:
[...]

Na 2 uur en 20 minuten wilde het niet helemaal meer bij mij :+ Ben zelfs na het rechte stuk met blokkerende banden vol rechtdoor geschoten...

En ik verbruikte tussen de 9,4 en 10% brandstof per rondje O-)
Toen je meteen al bij me weg reed was mijn plan rustig aan te doen met de brandstof en banden. Helaas werkt dat voor geen meter als je met richting de 300 over de rechte stukken schiet en moest ik dus met lede ogen aanzien hoe je op je gemak de pitstop kon maken en ik alsnog de meter flink zag dalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Toen je meteen al bij me weg reed was mijn plan rustig aan te doen met de brandstof en banden. Helaas werkt dat voor geen meter als je met richting de 300 over de rechte stukken schiet en moest ik dus met lede ogen aanzien hoe je op je gemak de pitstop kon maken en ik alsnog de meter flink zag dalen :+
De maserati was op zn best op de rechte stukken inderdaad. In de bochten viel ie wel wat tegen ondanks dat @rhwerkman de 2e plek met ruime voorsprong behield. Kan ook zijn dat ik gewoon zo slecht ben met sturen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mu.siQ @Nielless @bifi_G60 jammer dat jullie er niet (tijdig) bij konden zijn. Had zeker wat concurrentie toegevoegd op de baan gezien de relatief kleine afstanden onderling. Als je naar de totale afstand kijkt die gereden is, zat er maar 2% verschil in de top 5.

@bifi_G60 ik heb je voor 20:00 meerdere keren een invite gestuurd toen je zowel offline als online werd weergegeven; zijn die uberhaupt aangekomen?

@Ample Energy noodpitstop om mijn controller aan kabel te leggen. Soms schakelt die dan om, dus veiliger in de pits dan op rechte stuk. Wel jammer, de Lambo was zuinig zat en als ik na lap 4 was gestopt, had ik 1 pitstop daarna kunnen uitsparen.

@Ample Energy ga maar vast trainen voor Nordschleife. Gister nog 1 rondje ff getest maar de auto's zijn bijzonder stabiel in vergelijking met het wegdek daar.

Goed, zometeen de 24H van LeMans dus ik ben wel onder de pannen tot morgenmiddag 15:00 en ook nog de MotoGP dus goed race-weekend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Nee heb geen invite gezien was wel express de Xbox aan gaan zetten om maar gewoon op de grond te gaan staan,was nog bezig met de kids :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:46:
Nee heb geen invite gezien was wel express de Xbox aan gaan zetten om maar gewoon op de grond te gaan staan,was nog bezig met de kids :(
Da's wel ***** want aangezien @Stoksbrood nog op de plee zat, heb ik aan iedereen in de lobby gevraagd of ze persoon A of B online zagen. Zelfs nog 30 seconden voor de start nog invites verstuurd naar de missende rijders ongeacht hun online/offline status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
Heb zelfs in de warmup lap nog geroepen op Xbox chat "abort warmup lap!" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Jammer inderdaad. Had graag mee gedaan, maar mn baas had gisteren zijn laatste dag en wilde persé nog wat biertjes doen met t personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:30:
Jammer inderdaad. Had graag mee gedaan, maar mn baas had gisteren zijn laatste dag en wilde persé nog wat biertjes doen met t personeel.
Was het gezellig??

Kan je nu gaan trainen voor de Nordschleife >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:33:
[...]

Was het gezellig??

Kan je nu gaan trainen voor de Nordschleife >:)
Gezellig was het zeker.
Nordschleife doe ik zeker aan mee!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:33:
[...]

Gezellig was het zeker.
Nordschleife doe ik zeker aan mee!! 8)
En dat is 4... *O*

/edit: zit even te kijken maar is 11 augustus een idee voor de Nordschleife? In ieder geval geen F1 dat weekend maar kweenie of er dan mensen op vakantie zijn?

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:35:
[...]

En dat is 4... *O*

/edit: zit even te kijken maar is 11 augustus een idee voor de Nordschleife? In ieder geval geen F1 dat weekend maar kweenie of er dan mensen op vakantie zijn?
11 augustus heb ik geen verjaardagen/vakanties gepland.
Nadeel is wel dat ik iedere zaterdag tot 16:00 moet werken dus 16:30 thuis ben. De beste tijd zou voor mij dus 's avonds zijn. Als we rond 18:00/18:30 beginnen zijn we rond 0:00/0:30 klaar. Voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Als het 2 uurtjes was deed ik wel mee, maar 6 uur..... :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
@MAX3400 Ik had helaas sociale verplichtingen die later toegevoegd werden aan de agenda. De 2.4Hr dus niet mee kunnen doen. Balen, want het leek me wel tof.

Wat betreft Nordschleiffe, gaaf! 6 uur is wel echt lang hoor, met welk idee is 6 uur bedacht? Lijkt mij wel tof. Welke auto's? En wanneer? Met mijn onregelmatige werk altijd maar afwachten...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mu.siQ geen idee hoe we erop kwamen maar was gister een beetje spontaan idee.

@rhwerkman beetje tegenstand qua running time... Allicht nadenken over 3 of 4 uur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik heb eerder een aankondiging over 2.4hr van LeMans zien langskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:06:
Ik heb eerder een aankondiging over 2.4hr van LeMans zien langskomen?
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3" ??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lvd19Z2aIVxfujaMUzS85CBk/medium.jpg
Waar was je gister??? :+

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
Like I said, sociale onvoorziene verplichtingen. Maar wel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:45:
@Mu.siQ geen idee hoe we erop kwamen maar was gister een beetje spontaan idee.

@rhwerkman beetje tegenstand qua running time... Allicht nadenken over 3 of 4 uur??
Waarom ook niet gewoon 2.4 uur? al ben ik ook wel blij met 3 of 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rhwerkman schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:45:
[...]

Waarom ook niet gewoon 2.4 uur? al ben ik ook wel blij met 3 of 4
Hahaha, je oké, weet ook niet precies meer waarom die tijd dan genoemd is.

Dus: 2.5h Nordschleife ergens in augustus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:35:
[...]

En dat is 4... *O*

11 augustus ben ik waarschijnlijk ergens op vakantie als het allemaal doorgaat :P
MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:47:
[...]

Hahaha, je oké, weet ook niet precies meer waarom die tijd dan genoemd is.

Dus: 2.5h Nordschleife ergens in augustus!!
Deed jij niet gewoon iets waardoor er 5:30 uur Nordschleife stond als de te rijden baan voor dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed en slecht nieuws voor Brands Hatch; ik zit voorlopig dik een seconde boven de tijden van enkele frontrunners. Dat gezegd; tijden gezet zonder geluid en middels game-streaming over WiFi.

Er zal dus vast nog wel iets aan tijd te vinden zijn op de baan; van de week even snuffelen of de Lambo iets kan en de XKR maar voorlopig lijkt mijn voorkeur te liggen bij de Z4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Ik ga in ieder geval voor de meest wendbare en stabiele auto. 1 klein foutje en je verliest flink wat tijd door het gras en/of gravel.

Dus denk dat ik zelf ook voor de Z4 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond nog even iets gereden, vanochtend Excel aangepast. Vooralsnog 27 blank.

Moet nog wel ff flink aan de bak want @NLRev0lution @Turbo Timmeh en @job115 staan bizar hoog in de leaderboards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Oefenen is echt een must als je goed mee wil komen tegenwoordig. Dat heb ik wel ondervonden met de race op Mugello.

Dus de meeste zijn goed bezig en worden een flink stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Vanavond de controller even aanslingeren. Kijken of ik op Brands Hatch enigzins mee kan komen! Aan de tijden te zien zowel de viper als de z4 even goed proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jordy8 @Tijn96 de Z4 vind ik erg glibberig in bepaalde bochten dus doe je gordels vast. Misschien dat ik me ook nog ff meld online; poging met de Lambo ertegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:11:
@Jordy8 @Tijn96 de Z4 vind ik erg glibberig in bepaalde bochten dus doe je gordels vast. Misschien dat ik me ook nog ff meld online; poging met de Lambo ertegenaan gooien.
Probeer de Nissan eens, echt heerlijk stabiel! Ik ben er ook wel even bij vanavond, stuur maar invite ofzo :)

@Turbo Timmeh hoe krijg je het voor elkaar met de Dodge? Lijkt wel of ik bij elke bocht wat snelheid tekort kom (op de snellere na). Ga ik dan een versnelling lager zitten dan ga ik glijden. Met de Z4 en de Nissan kom ik makkelijker aan de lage 26ers ten opzichte van alle andere auto's.

[ Voor 27% gewijzigd door NLRev0lution op 18-06-2018 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

NLRev0lution schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:18:
[...]

Probeer de Nissan eens, echt heerlijk stabiel! Ik ben er ook wel even bij vanavond, stuur maar invite ofzo :)
Vanavond ook die maar eens proberen dan! Zowel op silverstone als op mugello kwam ik niet aan de tijden die jullie er mee rijden. Misschien dat het me deze keer lukt!

Vanaf een uur of 8 vanavond ben ik online te vinden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

@NLRev0lution Zal vanavond proberen een snel rondje te rijden en deze op te slaan.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Zag dit voorbij komen in mijn Facebook feed: MASTER BRANDS HATCH WITH JIMMY BROADBENT

Misschien dat iemand er iets aan heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier de bounty hunt van vorige Forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Wat mis ik de UI van Forza 6 toch... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No way dat ik vanaaf kom racen. Ben er even niet bij met mijn hoofd en erg moe (denk een after LeMans dipje).

Oh, de invites voot de volgende race gaan er waarschijnlijk aankomende vrijdag al uit. Eerder dan nodig maar het weekend waarschijnlijk eventjes een paar dagen buiten de deur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
Net 41 rondes gereden op Brand Hatch. Pitstop was nodig wegens fuel. Laatste ronde nog even de snelste ronde neergezet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HwPqdC0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:12:
No way dat ik vanaaf kom racen. Ben er even niet bij met mijn hoofd en erg moe (denk een after LeMans dipje).

Oh, de invites voot de volgende race gaan er waarschijnlijk aankomende vrijdag al uit. Eerder dan nodig maar het weekend waarschijnlijk eventjes een paar dagen buiten de deur.
Bij dezen alvast afgemeld 😉

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Nielless waar is je opname? Ik heb toch nog net ff de euvele moed gehad voor 26:447 in de SRT.
Phusebox schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:43:
[...]

Bij dezen alvast afgemeld 😉
Moet ik je gewoon van de lijst strepen tot eind juli?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 18-06-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:07:
@Nielless waar is je opname? Ik heb toch nog net ff de euvele moed gehad voor 26:447 in de SRT.

[...]

Moet ik je gewoon van de lijst strepen tot eind juli?
Ja doe maar. Hopelijk met een andere klasse en wat meer rust doe ik weer mee...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Nielless schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:35:
Net 41 rondes gereden op Brand Hatch. Pitstop was nodig wegens fuel. Laatste ronde nog even de snelste ronde neergezet.

[afbeelding]
Nette tijd hoor! Nu moet ik echt gaan oefenen komende paar dagen want het hele weekend ook niet thuis. En de het aantal race ronden staat dus op 41 ronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:59:
[...]

Nette tijd hoor! Nu moet ik echt gaan oefenen komende paar dagen want het hele weekend ook niet thuis. En de het aantal race ronden staat dus op 41 ronden?
Yup, heb de laps aangepast aan het begin van het topic.

Stom circuit; waar ik vroeger last had van de laatste 2 timed sectoren, lijk ik nu mijn tijd te verliezen in de eerste en vierde bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:13:
[...]

Stom circuit; waar ik vroeger last had van de laatste 2 timed sectoren, lijk ik nu mijn tijd te verliezen in de eerste en vierde bocht.
Het is inderdaad een heel technisch circuit. Heb nu een paar rondjes in-game gereden en nog niet het idee gehad dat er iets lekker ging.... Ik voel dus met je mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:13:
[...]

Moet zeggen dat het filmpje wat je poste me aardig geholpen heeft qua rempunten. Nu zaak om net even iets verder te gaan (die ruimte is er) zonder de fout in te gaan, foutje is snel gemaakt op dit circuit helaas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:04:
[...]

Moet zeggen dat het filmpje wat je poste me aardig geholpen heeft qua rempunten. Nu zaak om net even iets verder te gaan (die ruimte is er) zonder de fout in te gaan, foutje is snel gemaakt op dit circuit helaas!
En de gevolgen zijn best groot na een fout. Of je moet geluk hebben dat je de baan weer op glijd en daardoor een stuk hebt afgesneden :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nielless
"Even" een 1:26.057 gereden om een opname te maken :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=czfuvbF4qcY]
Heel veel dedication in bocht 1

[ Voor 50% gewijzigd door Nielless op 19-06-2018 20:28 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nielless
Weet ook niet of ik deze al een keer heb laten zien.. maar hier speel ik op: :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mkb8v4Ch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Nielless schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:13:
Weet ook niet of ik deze al een keer heb laten zien.. maar hier speel ik op: :P
[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nielless schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:59:
Even een 1:26.057 gereden om een opname te maken :P
[video]
Heel veel dedication in bocht 1
Goed.. laatste sector oefenen.. eerste sector ben ik nog wel sneller, 2e zal gelijk op zijn, maar in de laatste paar bochten laat ik het liggen. Mooie ronde!

:( Rij ik een 1:26,162, vervolgens in de eerste 2 sectoren 2 tienden sneller, vervolgens start finish over met +8 honderdsten. daarentegen rij ik wel constante 1,26 en een beetje. Ben wel er wel even klaar mee komende dagen :+

[ Voor 21% gewijzigd door NLRev0lution op 20-06-2018 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
NLRev0lution schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:28:
[...]

...daarentegen rij ik wel constante 1,26 en een beetje...
Nice! Ik reed ook constant 1:26.laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee of ik nog zin heb om te oefenen. Bocht 1 blijft ruk en sinds gister ineens ruzie met de laatste bocht; glijden met de GTR en de Dodge...

Op zich ook niet heel erg om eens een paar plekken op te geven in de race, of de hele tijd dezelfde plek als ik weer bonje heb met @Stoksbrood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:59:
Op zich ook niet heel erg om eens een paar plekken op te geven in de race, of de hele tijd dezelfde plek als ik weer bonje heb met @Stoksbrood
Met mij heb je geen bonje, vriendschappelijke tikjes zijn het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Constant 1:28 laag hier :+ ;w
Dus zo erg is het nog niet bij jou @MAX3400 ;)

Ik ga dit weekend maar eens een flinke oefensessie rijden. Kijken of ik überhaupt nog een beetje dicht bij de tijden kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk @Jordy8 maar ik rij amper consistent. Net uit frustratie de Xbox gewoon uitgezet tijdens racen. Bijna 2 seconden verval tussen 2 laps; met rewind een bocht 6x verschillend (en van de baan) aanremmen.

Denk dat het een struggle gaat worden volgende week. Of een briljant momentje... We'll see :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:47:
Leuk @Jordy8 maar ik rij amper consistent. Net uit frustratie de Xbox gewoon uitgezet tijdens racen. Bijna 2 seconden verval tussen 2 laps; met rewind een bocht 6x verschillend (en van de baan) aanremmen.

Denk dat het een struggle gaat worden volgende week. Of een briljant momentje... We'll see :'(
Ik heb die ronde alleen maar aan elkaar kunnen knopen door een rewind :')
Dus, samen lekker achteraan lopen klooien? :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:54:
[...]

Ik heb die ronde alleen maar aan elkaar kunnen knopen door een rewind :')
Dus, samen lekker achteraan lopen klooien? :(:)
Doen we!!! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Heb zelf geen mogelijkheid meer om te oefenen tot de race dus wellicht voeg ik me bij jullie in de achterhoede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Fijne auto die nissan, dank voor de tip!
Met 7 oefen rondjes kwam ik op een lage 1:27 uit.
Nu nog maar even kijken hoe het bandenverbruik zich doet. De vorige race was dat een drama, net aan een 1 stopper kunnen doen en eindigen in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:59:
Geen idee of ik nog zin heb om te oefenen. Bocht 1 blijft ruk en sinds gister ineens ruzie met de laatste bocht; glijden met de GTR en de Dodge...

Als ik jou was zou ik toch nog eens met de Z4 proberen te rijden...
Het wennen duurde bij mij een goede 10 rondjes maar uiteindelijk kan je er wel degelijk snel mee rondkomen. Weet alleen nog niet welke van de 2 ik fijner vind (#56 lijkt langere versnellingen te hebben). Met #55 heb ik de hoge 1:25 neer kunnen zetten.

Heb een ronden of 10 lage 1:26'ers kunnen rijden maar ben ook een keer of 2 er grandioos vanaf geschoten :+

Ik moet er nog eens goed voor gaan zitten met de Nissan, Dodge (eventueel de SRT) en beide Corvettes.
Morgen overdag (tot een uur of half 2 heb ik eventueel wat tijd.

Indien ik er een mooi rondje uit weet te halen zal ik de ronde hier posten.

[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 21-06-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Stoksbrood schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Als ik jou was zou ik toch nog eens met de Z4 proberen te rijden...
Het wennen duurde bij mij een goede 10 rondjes maar uiteindelijk kan je er wel degelijk snel mee rondkomen. Weet alleen nog niet welke van de 2 ik fijner vind (#56 lijkt langere versnellingen te hebben). Met #55 heb ik de hoge 1:25 neer kunnen zetten.

Heb een ronden of 10 lage 1:26'ers kunnen rijden maar ben ook een keer of 2 er grandioos vanaf geschoten :+

Ik moet er nog eens goed voor gaan zitten met de Nissan, Dodge (eventueel de SRT) en beide Corvettes.
Morgen overdag (tot een uur of half 2 heb ik eventueel wat tijd.

Indien ik er een mooi rondje uit weet te halen zal ik de ronde hier posten.
Ik hoor graag je bevindingen van alle auto's want ik moet van de week iets gaan kiezen zonder ze allemaal gereden te hebben :+

@MAX3400 zet mij maar op aanwezig. Ik ben waarschijnlijk niet in de mogelijkheid om te reageren op de invite dit weekend maar ben er zeker bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Ik hoor graag je bevindingen van alle auto's want ik moet van de week iets gaan kiezen zonder ze allemaal gereden te hebben :+
Ik ga m'n best voor je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Stoksbrood schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Ik ga m'n best voor je doen :)
Dank u vriendelijk!

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.