Gamertag: timmie271
3:50 is denk ik een beetje vergezocht. Zeker met de track limits die Forza aanhoudt. Met de maserati moet <4:00 makkelijk te halen zijn zonder tune. Voor de andere auto's heb ik zo mijn twijfelsMAX3400 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:10:
@job115 @Stoksbrood @rhwerkman vrijdag flink aan de bak. Zit nu de Q1 te kijken en de GT Pro (wel tuned dus) rijdt 3:50 en een beetje als snelste.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
We gaan het merken; heb nog niet echt inzichtelijk welke auto's goed met banden of benzine omgaan.job115 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:23:
[...]
3:50 is denk ik een beetje vergezocht. Zeker met de track limits die Forza aanhoudt. Met de maserati moet <4:00 makkelijk te halen zijn zonder tune. Voor de andere auto's heb ik zo mijn twijfels
Ach, laptimes; grote kans dat ik minstens 1x de auto ff parkeer om naar toilet te gaan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Afgelopen weekend met Stoksbrood en Nielles wat rondjes gedaan en benzine leek een stuk harder te gaan dan bandjes (dus geen voordeel voor de stuurtjes!). Maar het zou dus wel zo kunnen zijn dat bepaalde auto's een nadeel hebben qua verbruik. Ik weet dat in Forza 6 de R8 aanzienelijk sneller door z'n brandstof heen ging dan de andere Forza GT auto'sMAX3400 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:37:
[...]
We gaan het merken; heb nog niet echt inzichtelijk welke auto's goed met banden of benzine omgaan.
Ach, laptimes; grote kans dat ik minstens 1x de auto ff parkeer om naar toilet te gaan.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Overigens moet ik mezelf afmelden voor le mans. Vriendin net terug van een lange reis en mijn rust is dus ook verdwenen. Toen ik zei dat ik vrijdag dit plan had keek ze me een beetje moeilijk aan. Toen ik voorstelde om de race samen te rijden en dus een aantal rijderswissels te doen werd ik helemaal voor gek verklaard. Om de goede orde een beetje te bewaren meld ik mijzelf bij deze af
En ik maar een grote mond hebben dat ik niet onder de plak zit
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Niet 2 xboxen dat jullie tegelijk kunnen rijden?Tijn96 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:48:
Wellicht een idee om in het excel bestand ook even een le mans gedeelte te zetten zodat we iig naar de rondetijden kunnen kijken?
Overigens moet ik mezelf afmelden voor le mans. Vriendin net terug van een lange reis en mijn rust is dus ook verdwenen. Toen ik zei dat ik vrijdag dit plan had keek ze me een beetje moeilijk aan. Toen ik voorstelde om de race samen te rijden en dus een aantal rijderswissels te doen werd ik helemaal voor gek verklaard. Om de goede orde een beetje te bewaren meld ik mijzelf bij deze af
En ik maar een grote mond hebben dat ik niet onder de plak zit![]()
Maar vrees dat vriendinlief toch wat belangerijk is dan zo'n stomme xbox
Ik vrees ook met grote vrezen inderdaad. Gelukkig zijn de "seizoens races" lekker doordeweekstimmie271 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:09:
[...]
Niet 2 xboxen dat jullie tegelijk kunnen rijden?
Maar vrees dat vriendinlief toch wat belangerijk is dan zo'n stomme xbox
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Zorg dat je alles opgeladen hebt (controller / headset), firmwares up to date/gecheckt en de lobby is rond 19:45 open.
Tot over een uurtje of 13!!!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
NLRev0lution schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:13:
Heeft iemand uit lobby 2 nog een screenshot van de resultaten van de Mugello race?
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Lobby indeling LeMans (15 juni 2018 @ 20:00)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Ample Energy, Baloutje07, gamebifi, KillerR NL, MusiQ2, Nielless, rhwerkman, Stoksbrood, timmie271
- Mogelijk: -
Op de een of andere reden was je al weggevallen in mijn vorige post dus dat komt goed uitMariusV schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:47:
@MAX3400 Ik ben er vanavond niet bij. Veel raceplezier allemaal!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Dat is mijn screenshot
Tot over een uurtje iedereen die racet
Zit er klaar voor; uit sociale overwegingen maar even 2 TV's in de huiskamer gezet. Op zich niet eens een gek idee want dan morgen ook makkelijker LeMans kijken enzo.
Kun je nu voetbal kijken racen tegelijkMAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:16:
[...]
Zit er klaar voor; uit sociale overwegingen maar even 2 TV's in de huiskamer gezet. Op zich niet eens een gek idee want dan morgen ook makkelijker LeMans kijken enzo.
Hier ben ik gewoon naar boven verbannen door m'n pa die voetbal wil kijken en geen racegeluiden wil horen
Uit huis gaan!!! Jij of je patimmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:17:
[...]
Kun je nu voetbal kijken racen tegelijk
Hier ben ik gewoon naar boven verbannen door m'n pa die voetbal wil kijken en geen racegeluiden wil horen
Is er voetbal dan? #care met/zonder NL...
Heb boven ook al m'n spul staan dus anders had ik alles weer moeten verkassenMAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:18:
[...]
Uit huis gaan!!! Jij of je pa![]()
Is er voetbal dan? #care met/zonder NL...
In de zomer weer 2.5 weken zonder ouders
Portugal/Spanje is vanavond. Heb verder ook niks gevolgd oid. Wist niet eens dat het gisteren begon
En als je een moderne tv hebt: hou de afstandsbediening bij de hand, want hij zal vast vanwege een of ander eco-systeem zichzelf willen uitschakelen tijdens de raceMAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 06:46:
Vanavond gewoon droge race ondanks dat gisteren het best erg nat was op de baan.
Zorg dat je alles opgeladen hebt (controller / headset), firmwares up to date/gecheckt en de lobby is rond 19:45 open.
Tot over een uurtje of 13!!!
Rijden we in het donker trouwens?
En wat moet ik nog checken om de mics te horen? Alleen IPv6 uit?
[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 15-06-2018 19:37 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
We rijden een dag-circuit maar ik geef geen garantie over welke zon/inval de game ons geeft. Gister had in felle zon tegen, vanmiddag alleen wolkjes.
[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 19:42 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hoor je ons slap lullen? Voornamelijk @timmie271Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:51:
Kan iemand straks even wat zeggen zodat ik weet of ik jullie kan verstaan of niet? Ik ga er vanuit van niet, want ik heb zelf geen mic.
Nope. Niet slap en ook niet inhoudelijkMAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:54:
[...]
Hoor je ons slap lullen? Voornamelijk @timmie271
Meh... Jammer weer... Volgende keer ff wat testen voor de volgende race...
Speel je op pc?Ample Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:51:
Kan iemand straks even wat zeggen zodat ik weet of ik jullie kan verstaan of niet? Ik ga er vanuit van niet, want ik heb zelf geen mic.
Laptop, ja. W10 Pro x64.
IPv6 staat uit.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Check bij sounds -> plackback ook even je default devices. Daar heb ik de vorige keer eea aangepast en stuff disabledAmple Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:59:
[...]
Laptop, ja. W10 Pro x64.
IPv6 staat uit.
Check ook de xbox app. Die wil soms ook wel eens wat random stuff op default gooien.
Doet nog niks..Stoksbrood schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:00:
Ik heb een streampje:
YouTube: Justen
Hopelijk gaat 't goed!
[ Voor 39% gewijzigd door NLRev0lution op 15-06-2018 20:02 ]
Je zit toch te kakken???💩🐣Stoksbrood schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:00:
Ik heb een streampje:
YouTube: Justen
Hopelijk gaat 't goed!
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 22:48 ]
Heb me kostelijk vermaakt, hier doe ik het voor
Heren, bedankt! Was een mooie race
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Dat was wel een ervaring, zeg! Ben benieuwd naar wat ik zal dromen, haha. En ik zal het maar niet over m'n resultaat hebben
Toen ik werd gelapt waren de bolletjes die jullie moesten aanduiden heel doorzichtig en dus slecht zichtbaar. Na een paar keer begon ik me af te vragen of dat misschien betekende dat jullie door me heen konden (is dat zo?), maar uit voorzorg ben ik maar steeds ruim van te voren flink aan de kant gegaan. Ik hoop in ieder geval dat ik niemand heb gehinderd!
Hoe was jullie ervaring? Nog leuke gevechten gehad? En hoe vaak moesten jullie de pit in?
Fijne avond in ieder geval en bedankt allemaal!
Toen ik een keer spinde nadat je mij ervoorbij liet klapte je keihard op m'n neusAmple Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:57:
Zo, druk hierNog een race aan het doen of te verkrampt om nog te kunnen typen?
Dat was wel een ervaring, zeg! Ben benieuwd naar wat ik zal dromen, haha. En ik zal het maar niet over m'n resultaat hebben
Toen ik werd gelapt waren de bolletjes die jullie moesten aanduiden heel doorzichtig en dus slecht zichtbaar. Na een paar keer begon ik me af te vragen of dat misschien betekende dat jullie door me heen konden (is dat zo?), maar uit voorzorg ben ik maar steeds ruim van te voren flink aan de kant gegaan. Ik hoop in ieder geval dat ik niemand heb gehinderd!
Hoe was jullie ervaring? Nog leuke gevechten gehad? En hoe vaak moesten jullie de pit in?
Fijne avond in ieder geval en bedankt allemaal!
Ben zelf 4x gaan pitten geloof ik
6H on Nordschleife
Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze race pas verreden na seizoen 3 en gezien de doorlooptijd, maar een keertje in het weekend plannen, denk ik zo.@Stoksbrood fijn gevecht inderdaad, jammer dan die ene stapel met banden. Denk dat we dit vaker gaan meemaken!
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 23:11 ]
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:08:
Volgende endurance is al besproken en tenminste 23 rijders bevestigd, namelijk @rhwerkman en mezelf + @timmie271 /me die de route niet kent.
[h1]6H on Nordschleife[/h]
Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze race pas verreden na seizoen 3 en gezien de doorlooptijd, maar een keertje in het weekend plannen, denk ik zo.
@Stoksbrood fijn gevecht inderdaad, jammer dan die ene stapel met banden. Denk dat we dit vaker gaan meemaken!
Ja, dat je een ghost zou worden na een spin wist ik gelukkig, al heb ik volgens mij uit reflex nog even aan het stuur getrokkentimmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:01:
[...]
Toen ik een keer spinde nadat je mij ervoorbij liet klapte je keihard op m'n neus
Ben zelf 4x gaan pitten geloof ik
Je ging die ronde niet erg lekker. Na die laatste spin ben ik maar lekker door gereden. Maar goed, je was me overduidelijk vanaf ronde 1 de baas.
Overigens wel grappig dat er met gemiddeld nog geen 53 kilometer meer dan ik heb gereden twee keer zo veel moest worden gepit. Stel je voor dat je daily driver zo veel zou vragen
@MAX3400, 6 uur..?
Maar aan de andere kant, als je de Nordschleife wilt kunnen dromen...
Waarom moest je trouwens de eerste ronde de pit in? Ik vond het wel prettig, aangezien ik lekker een "Le Mans-ervaring" had doordat ik in de spiegel naar je koplampen moest zoeken en een afwijkende lijn moest gaan rijden! Erg leuk zo, ondanks dat ik weinig heb kunnen socializen voor een vrijdagavond
[ Voor 18% gewijzigd door Ample Energy op 15-06-2018 23:47 ]
Na 2 uur en 20 minuten wilde het niet helemaal meer bij mijAmple Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:41:
[...]
Ja, dat je een ghost zou worden na een spin wist ik gelukkig, al heb ik volgens mij uit reflex nog even aan het stuur getrokken![]()
Je ging die ronde niet erg lekker. Na die laatste spin ben ik maar lekker door gereden. Maar goed, je was me overduidelijk vanaf ronde 1 de baas.
Overigens wel grappig dat er met gemiddeld nog geen 53 kilometer meer dan ik heb gereden twee keer zo veel moest worden gepit. Stel je voor dat je daily driver zo veel zou vragen![]()
@MAX3400, 6 uur..?![]()
Maar aan de andere kant, als je de Nordschleife wilt kunnen dromen...
En ik verbruikte tussen de 9,4 en 10% brandstof per rondje
Toen je meteen al bij me weg reed was mijn plan rustig aan te doen met de brandstof en banden. Helaas werkt dat voor geen meter als je met richting de 300 over de rechte stukken schiet en moest ik dus met lede ogen aanzien hoe je op je gemak de pitstop kon maken en ik alsnog de meter flink zag dalentimmie271 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:46:
[...]
Na 2 uur en 20 minuten wilde het niet helemaal meer bij mijBen zelfs na het rechte stuk met blokkerende banden vol rechtdoor geschoten...
En ik verbruikte tussen de 9,4 en 10% brandstof per rondje
De maserati was op zn best op de rechte stukken inderdaad. In de bochten viel ie wel wat tegen ondanks dat @rhwerkman de 2e plek met ruime voorsprong behield. Kan ook zijn dat ik gewoon zo slecht ben met sturenAmple Energy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:50:
[...]
Toen je meteen al bij me weg reed was mijn plan rustig aan te doen met de brandstof en banden. Helaas werkt dat voor geen meter als je met richting de 300 over de rechte stukken schiet en moest ik dus met lede ogen aanzien hoe je op je gemak de pitstop kon maken en ik alsnog de meter flink zag dalen
@bifi_G60 ik heb je voor 20:00 meerdere keren een invite gestuurd toen je zowel offline als online werd weergegeven; zijn die uberhaupt aangekomen?
@Ample Energy noodpitstop om mijn controller aan kabel te leggen. Soms schakelt die dan om, dus veiliger in de pits dan op rechte stuk. Wel jammer, de Lambo was zuinig zat en als ik na lap 4 was gestopt, had ik 1 pitstop daarna kunnen uitsparen.
@Ample Energy ga maar vast trainen voor Nordschleife. Gister nog 1 rondje ff getest maar de auto's zijn bijzonder stabiel in vergelijking met het wegdek daar.
Goed, zometeen de 24H van LeMans dus ik ben wel onder de pannen tot morgenmiddag 15:00 en ook nog de MotoGP dus goed race-weekend!!!
Da's wel ***** want aangezien @Stoksbrood nog op de plee zat, heb ik aan iedereen in de lobby gevraagd of ze persoon A of B online zagen. Zelfs nog 30 seconden voor de start nog invites verstuurd naar de missende rijders ongeacht hun online/offline status.bifi_G60 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:46:
Nee heb geen invite gezien was wel express de Xbox aan gaan zetten om maar gewoon op de grond te gaan staan,was nog bezig met de kids
Was het gezellig??Nielless schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:30:
Jammer inderdaad. Had graag mee gedaan, maar mn baas had gisteren zijn laatste dag en wilde persé nog wat biertjes doen met t personeel.
Kan je nu gaan trainen voor de Nordschleife
Gezellig was het zeker.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Was het gezellig??
Kan je nu gaan trainen voor de Nordschleife
Nordschleife doe ik zeker aan mee!!
En dat is 4...Nielless schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Gezellig was het zeker.
Nordschleife doe ik zeker aan mee!!
/edit: zit even te kijken maar is 11 augustus een idee voor de Nordschleife? In ieder geval geen F1 dat weekend maar kweenie of er dan mensen op vakantie zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 16:38 ]
11 augustus heb ik geen verjaardagen/vakanties gepland.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:35:
[...]
En dat is 4...
/edit: zit even te kijken maar is 11 augustus een idee voor de Nordschleife? In ieder geval geen F1 dat weekend maar kweenie of er dan mensen op vakantie zijn?
Nadeel is wel dat ik iedere zaterdag tot 16:00 moet werken dus 16:30 thuis ben. De beste tijd zou voor mij dus 's avonds zijn. Als we rond 18:00/18:30 beginnen zijn we rond 0:00/0:30 klaar. Voor mij prima.
Wat betreft Nordschleiffe, gaaf! 6 uur is wel echt lang hoor, met welk idee is 6 uur bedacht? Lijkt mij wel tof. Welke auto's? En wanneer? Met mijn onregelmatige werk altijd maar afwachten...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
@rhwerkman beetje tegenstand qua running time... Allicht nadenken over 3 of 4 uur??
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3" ??Mu.siQ schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:06:
Ik heb eerder een aankondiging over 2.4hr van LeMans zien langskomen?

Waar was je gister???
[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 19:14 ]
Waarom ook niet gewoon 2.4 uur? al ben ik ook wel blij met 3 of 4MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:45:
@Mu.siQ geen idee hoe we erop kwamen maar was gister een beetje spontaan idee.
@rhwerkman beetje tegenstand qua running time... Allicht nadenken over 3 of 4 uur??
Hahaha, je oké, weet ook niet precies meer waarom die tijd dan genoemd is.rhwerkman schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:45:
[...]
Waarom ook niet gewoon 2.4 uur? al ben ik ook wel blij met 3 of 4
Dus: 2.5h Nordschleife ergens in augustus!!
11 augustus ben ik waarschijnlijk ergens op vakantie als het allemaal doorgaatMAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:35:
[...]
En dat is 4...
Deed jij niet gewoon iets waardoor er 5:30 uur Nordschleife stond als de te rijden baan voor dat moment?MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:47:
[...]
Hahaha, je oké, weet ook niet precies meer waarom die tijd dan genoemd is.
Dus: 2.5h Nordschleife ergens in augustus!!
Er zal dus vast nog wel iets aan tijd te vinden zijn op de baan; van de week even snuffelen of de Lambo iets kan en de XKR maar voorlopig lijkt mijn voorkeur te liggen bij de Z4.
Dus denk dat ik zelf ook voor de Z4 ga.
Moet nog wel ff flink aan de bak want @NLRev0lution @Turbo Timmeh en @job115 staan bizar hoog in de leaderboards.
Dus de meeste zijn goed bezig en worden een flink stuk sneller
Probeer de Nissan eens, echt heerlijk stabiel! Ik ben er ook wel even bij vanavond, stuur maar invite ofzoMAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:11:
@Jordy8 @Tijn96 de Z4 vind ik erg glibberig in bepaalde bochten dus doe je gordels vast. Misschien dat ik me ook nog ff meld online; poging met de Lambo ertegenaan gooien.
@Turbo Timmeh hoe krijg je het voor elkaar met de Dodge? Lijkt wel of ik bij elke bocht wat snelheid tekort kom (op de snellere na). Ga ik dan een versnelling lager zitten dan ga ik glijden. Met de Z4 en de Nissan kom ik makkelijker aan de lage 26ers ten opzichte van alle andere auto's.
[ Voor 27% gewijzigd door NLRev0lution op 18-06-2018 12:29 ]
Vanavond ook die maar eens proberen dan! Zowel op silverstone als op mugello kwam ik niet aan de tijden die jullie er mee rijden. Misschien dat het me deze keer lukt!NLRev0lution schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:18:
[...]
Probeer de Nissan eens, echt heerlijk stabiel! Ik ben er ook wel even bij vanavond, stuur maar invite ofzo
Vanaf een uur of 8 vanavond ben ik online te vinden!
XBL: Hypernova NL | YouTube
Misschien dat iemand er iets aan heeft.
Oh, de invites voot de volgende race gaan er waarschijnlijk aankomende vrijdag al uit. Eerder dan nodig maar het weekend waarschijnlijk eventjes een paar dagen buiten de deur.
Bij dezen alvast afgemeld 😉MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:12:
No way dat ik vanaaf kom racen. Ben er even niet bij met mijn hoofd en erg moe (denk een after LeMans dipje).
Oh, de invites voot de volgende race gaan er waarschijnlijk aankomende vrijdag al uit. Eerder dan nodig maar het weekend waarschijnlijk eventjes een paar dagen buiten de deur.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moet ik je gewoon van de lijst strepen tot eind juli?
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 18-06-2018 21:08 ]
Ja doe maar. Hopelijk met een andere klasse en wat meer rust doe ik weer mee...MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:07:
@Nielless waar is je opname? Ik heb toch nog net ff de euvele moed gehad voor 26:447 in de SRT.
[...]
Moet ik je gewoon van de lijst strepen tot eind juli?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nette tijd hoor! Nu moet ik echt gaan oefenen komende paar dagen want het hele weekend ook niet thuis. En de het aantal race ronden staat dus op 41 ronden?Nielless schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:35:
Net 41 rondes gereden op Brand Hatch. Pitstop was nodig wegens fuel. Laatste ronde nog even de snelste ronde neergezet.
[afbeelding]
Yup, heb de laps aangepast aan het begin van het topic.Tijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:59:
[...]
Nette tijd hoor! Nu moet ik echt gaan oefenen komende paar dagen want het hele weekend ook niet thuis. En de het aantal race ronden staat dus op 41 ronden?
Stom circuit; waar ik vroeger last had van de laatste 2 timed sectoren, lijk ik nu mijn tijd te verliezen in de eerste en vierde bocht.
Het is inderdaad een heel technisch circuit. Heb nu een paar rondjes in-game gereden en nog niet het idee gehad dat er iets lekker ging.... Ik voel dus met je meeMAX3400 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:13:
[...]
Yup, heb de laps aangepast aan het begin van het topic.
Stom circuit; waar ik vroeger last had van de laatste 2 timed sectoren, lijk ik nu mijn tijd te verliezen in de eerste en vierde bocht.
Moet zeggen dat het filmpje wat je poste me aardig geholpen heeft qua rempunten. Nu zaak om net even iets verder te gaan (die ruimte is er) zonder de fout in te gaan, foutje is snel gemaakt op dit circuit helaas!MAX3400 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:13:
[...]
Yup, heb de laps aangepast aan het begin van het topic.
En de gevolgen zijn best groot na een fout. Of je moet geluk hebben dat je de baan weer op glijd en daardoor een stuk hebt afgesnedenNLRev0lution schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:04:
[...]
Moet zeggen dat het filmpje wat je poste me aardig geholpen heeft qua rempunten. Nu zaak om net even iets verder te gaan (die ruimte is er) zonder de fout in te gaan, foutje is snel gemaakt op dit circuit helaas!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=czfuvbF4qcY]
Heel veel dedication in bocht 1
[ Voor 50% gewijzigd door Nielless op 19-06-2018 20:28 ]
Nielless schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:13:
Weet ook niet of ik deze al een keer heb laten zien.. maar hier speel ik op:![]()
[afbeelding]
Goed.. laatste sector oefenen.. eerste sector ben ik nog wel sneller, 2e zal gelijk op zijn, maar in de laatste paar bochten laat ik het liggen. Mooie ronde!Nielless schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:59:
Even een 1:26.057 gereden om een opname te maken
[video]
Heel veel dedication in bocht 1
[ Voor 21% gewijzigd door NLRev0lution op 20-06-2018 13:31 ]
Nice! Ik reed ook constant 1:26.laagNLRev0lution schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:28:
[...]
...daarentegen rij ik wel constante 1,26 en een beetje...
Op zich ook niet heel erg om eens een paar plekken op te geven in de race, of de hele tijd dezelfde plek als ik weer bonje heb met @Stoksbrood
Met mij heb je geen bonje, vriendschappelijke tikjes zijn hetMAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:59:
Op zich ook niet heel erg om eens een paar plekken op te geven in de race, of de hele tijd dezelfde plek als ik weer bonje heb met @Stoksbrood
Dus zo erg is het nog niet bij jou @MAX3400
Ik ga dit weekend maar eens een flinke oefensessie rijden. Kijken of ik überhaupt nog een beetje dicht bij de tijden kan komen.
Denk dat het een struggle gaat worden volgende week. Of een briljant momentje... We'll see
Ik heb die ronde alleen maar aan elkaar kunnen knopen door een rewindMAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:47:
Leuk @Jordy8 maar ik rij amper consistent. Net uit frustratie de Xbox gewoon uitgezet tijdens racen. Bijna 2 seconden verval tussen 2 laps; met rewind een bocht 6x verschillend (en van de baan) aanremmen.
Denk dat het een struggle gaat worden volgende week. Of een briljant momentje... We'll see
Dus, samen lekker achteraan lopen klooien?
Doen we!!!Jordy8 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:54:
[...]
Ik heb die ronde alleen maar aan elkaar kunnen knopen door een rewind![]()
Dus, samen lekker achteraan lopen klooien?
Met 7 oefen rondjes kwam ik op een lage 1:27 uit.
Nu nog maar even kijken hoe het bandenverbruik zich doet. De vorige race was dat een drama, net aan een 1 stopper kunnen doen en eindigen in het rood.
Als ik jou was zou ik toch nog eens met de Z4 proberen te rijden...MAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:59:
Geen idee of ik nog zin heb om te oefenen. Bocht 1 blijft ruk en sinds gister ineens ruzie met de laatste bocht; glijden met de GTR en de Dodge...
Het wennen duurde bij mij een goede 10 rondjes maar uiteindelijk kan je er wel degelijk snel mee rondkomen. Weet alleen nog niet welke van de 2 ik fijner vind (#56 lijkt langere versnellingen te hebben). Met #55 heb ik de hoge 1:25 neer kunnen zetten.
Heb een ronden of 10 lage 1:26'ers kunnen rijden maar ben ook een keer of 2 er grandioos vanaf geschoten
Ik moet er nog eens goed voor gaan zitten met de Nissan, Dodge (eventueel de SRT) en beide Corvettes.
Morgen overdag (tot een uur of half 2 heb ik eventueel wat tijd.
Indien ik er een mooi rondje uit weet te halen zal ik de ronde hier posten.
[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 21-06-2018 09:52 ]
Ik hoor graag je bevindingen van alle auto's want ik moet van de week iets gaan kiezen zonder ze allemaal gereden te hebbenStoksbrood schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:49:
[...]
Als ik jou was zou ik toch nog eens met de Z4 proberen te rijden...
Het wennen duurde bij mij een goede 10 rondjes maar uiteindelijk kan je er wel degelijk snel mee rondkomen. Weet alleen nog niet welke van de 2 ik fijner vind (#56 lijkt langere versnellingen te hebben). Met #55 heb ik de hoge 1:25 neer kunnen zetten.
Heb een ronden of 10 lage 1:26'ers kunnen rijden maar ben ook een keer of 2 er grandioos vanaf geschoten![]()
Ik moet er nog eens goed voor gaan zitten met de Nissan, Dodge (eventueel de SRT) en beide Corvettes.
Morgen overdag (tot een uur of half 2 heb ik eventueel wat tijd.
Indien ik er een mooi rondje uit weet te halen zal ik de ronde hier posten.
@MAX3400 zet mij maar op aanwezig. Ik ben waarschijnlijk niet in de mogelijkheid om te reageren op de invite dit weekend maar ben er zeker bij
Ik ga m'n best voor je doenTijn96 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Ik hoor graag je bevindingen van alle auto's want ik moet van de week iets gaan kiezen zonder ze allemaal gereden te hebben
Dank u vriendelijk!
Dit topic is gesloten.
![]()