Wil jij de race voor mij rijden?
Ik trap de invites er vanmiddag wel uit; heb je tijd tot woensdag ~19:00 om te reagerenTijn96 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Ik hoor graag je bevindingen van alle auto's want ik moet van de week iets gaan kiezen zonder ze allemaal gereden te hebben![]()
@MAX3400 zet mij maar op aanwezig. Ik ben waarschijnlijk niet in de mogelijkheid om te reageren op de invite dit weekend maar ben er zeker bij
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik kan je wel duwen
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Duwen jullie elkaar maar lekker aan, zolang ik er maar geen last van heb
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Wij duwen elkaar aan en dan kan je naar ons kontje kijkenNLRev0lution schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:25:
*in ons kontjeMAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:25:
[...]
Wij duwen elkaar aan en dan kan je naar ons kontje kijken

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
*echoooooo*
Het kan zomaar zijn dat ik je wel even aanduwNLRev0lution schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:25:
Grrr, invites verstuurd maar tikfout gemaakt... Natuurlijk niet race 2 maar race 3...
Anyhow, succes met reageren
Het is zelfs zo erg dat ik dat niet eens heb gezienMAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:44:
Grrr, invites verstuurd maar tikfout gemaakt... Natuurlijk niet race 2 maar race 3...
Gamertag: timmie271
Same heretimmie271 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:00:
[...]
Het is zelfs zo erg dat ik dat niet eens heb gezien

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Grammar nasi...timmie271 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:00:
[...]
Het is zelfs zo erg dat ik dat niet eens heb gezien
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S-_PGmGexXE]
Let vooral op rondje 35 op 54:00. Na 2e sector -0.305 en dan de laatste bocht het zand in rijden.. had een 1:25.6xx kunnen zijn
Let vooral op rondje 35 op 54:00. Na 2e sector -0.305 en dan de laatste bocht het zand in rijden.. had een 1:25.6xx kunnen zijn
[ Voor 51% gewijzigd door Nielless op 21-06-2018 21:13 ]
een 1:25.952 neergezet ondertussen.
[ Voor 131% gewijzigd door Nielless op 21-06-2018 20:55 ]
En ik maar denken dat ik slecht wasNielless schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:26:
een 1:52.952 neergezet ondertussen
12 bevestigd, 2 afzeggingen, 1 twijfelaar, 20 geen reaktie (voorlopig)
Bij deze;
De Dodge & SRT zijn te gevoelig op de curbstones en glijden behoorlijk graag.
De Chevy ZR1 rijd fijn maar is iets lastiger de bocht door te krijgen dan bijv. de Nissan of de BMW (Z4). Ook is de Chevy wat gevoeliger op de curbs (maar lang niet zo als de Dodge & SRT).
De Nissan rijd prima, lekker stabiel en stuurt goed. Nadeel is de turbo die nog wel eens als een verassing komt.
De BMW (Z4) rijd super, lekker strak door de bochten alleen accelereert naar mijn gevoel minder snel dan de Nissan. Wel lijkt de snelheid in minder snelle bochten hoger dan de Nissan.
Ps; Snelste ronde kunnen verbeteren naar 01:25.928 met de Nissan.
Hier en daar kon het nog beter, een 1:25.5xx is zeker mogelijk.
Filmpje ben ik vergeten te maken

Edit; Zijn er trouwens wat mensen die naar de F1 race @Oostenrijk gaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Stoksbrood op 21-06-2018 22:37 ]
Grappig dat ik een andere ervaring heb dan @Stoksbrood ; de Vipers vind ik heerlijk rijden en het stabielste maar dat voel je ook qua aanremmen/sturen want iets minder "nimble". De Z4 heeft voor mij afgedaan; het hok blijft glijden ongeacht of ik tijdig rem, laat / vroeg terugschakel etc.
De GTR en de GT rijden het fijnste maar op de een of andere manier krijg ik er geen snelheid in op de stukken waar het kan. Heb het filmpje van @Nielless een paar keer bekeken maar ik kom constant grofweg 5km/h al te kort na bocht 4 op het moment dat je onder de brug/reclamebord door gaat.
Ben nu wel consistenter langzaam op dezelfde plekken in ieder geval; laatste 2 getimede sectoren kan ik standaard 0.3s ongeveer afschrijven qua tijd. Maar ja, ik ben minder een smijter met sommige wagens en zie ook op Brands dat ik veeeeel te netjes rij; pak bijna nergens de curbs mee.
De GTR en de GT rijden het fijnste maar op de een of andere manier krijg ik er geen snelheid in op de stukken waar het kan. Heb het filmpje van @Nielless een paar keer bekeken maar ik kom constant grofweg 5km/h al te kort na bocht 4 op het moment dat je onder de brug/reclamebord door gaat.
Ben nu wel consistenter langzaam op dezelfde plekken in ieder geval; laatste 2 getimede sectoren kan ik standaard 0.3s ongeveer afschrijven qua tijd. Maar ja, ik ben minder een smijter met sommige wagens en zie ook op Brands dat ik veeeeel te netjes rij; pak bijna nergens de curbs mee.
@MAX3400 Gefeliciteerd!
Ach, mocht je het uiteindelijk niet meer bij kunnen benen (wat ik niet van mening ben). Dan kan je altijd nog een commentaarpositie innemen voor de GoT Tweakers league.MAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:41:
Ben nu wel consistenter langzaam op dezelfde plekken in ieder geval; laatste 2 getimede sectoren kan ik standaard 0.3s ongeveer afschrijven qua tijd.
Gewoon een officiële stream van maken, ga ik je voortaan OctaOlav noemen

Gefeliciteerd @MAX3400!!! Enjoy!!!
Maar dan moet hij wel mee rijden met een safety car!Stoksbrood schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:33:
[...]
Ach, mocht je het uiteindelijk niet meer bij kunnen benen (wat ik niet van mening ben). Dan kan je altijd nog een commentaarpositie innemen voor de GoT Tweakers league.
Gewoon een officiële stream van maken, ga ik je voortaan OctaOlav noemen!
Gefeliciteerd @MAX3400!!! Enjoy!!!
Die lichtjes zijn wel handig om hem te herkenen, moet nog wel een bordje op met "Pas op! Oude man"NLRev0lution schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:11:
[...]
Maar dan moet hij wel mee rijden met een safety car!
@MAX3400 Gefeliciteerd
[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 22-06-2018 11:07 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
@MAX3400 gefeliciteerd!!
Helaas doe ik vanavond niet mee.. voel me nog niet helemaal 100% en denk niet dat ik een uur lang de concentratie op het racen weet te houden..
Helaas doe ik vanavond niet mee.. voel me nog niet helemaal 100% en denk niet dat ik een uur lang de concentratie op het racen weet te houden..
Gefeliciteerd @MAX3400 !!
Vanavond? De race is woensdag pas vgmdarkkingll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:37:
@MAX3400 gefeliciteerd!!
Gelukkig is het pas op de 27e racen, je kan nog even bijtanken!darkkingll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:37:
@MAX3400 gefeliciteerd!!
Heeft @Phusebox een 2e account aangemaakt? Of een naamswijziging?darkkingll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:37:
@MAX3400 gefeliciteerd!!
Echt? Ik dacht vanavond... en nee, ik ben geen kloon van @Phusebox
@MAX3400 Van harte gefeliciteerd. Ik heb zojuist besloten om toch mee te rijden echter wel met controller ipv een stuur. Het is echt belachelijk hoeveel "makkelijker" de wagens rijden met een controller( niet dat ik nu sneller ben btw), ik ben alleen nog niet helemaal zeker of ik dat een uur achter elkaar vol ga houden....ik ga het wel beleven.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hmm, als het dan toch pas woensdag is.. ik zat de laatste keer op een 1:29 rond.... nog even oefenen en dan zit een (voor mijn doen) hoge klassering er dus wel in.
Gefeliciteerd @MAX3400!!!
Tijd voor de safetycar introductie
(ondanks dat ik er meer naast lig en langzamer ben
)
Maar es kijken wanneer ik tijd ga vinden om wat rondjes te rijden op de baan.
Als er vanavond ook nog wat mensen gaan rijden. Laat maar weten dan kan ik vast wel tijd creëren
Tijd voor de safetycar introductie
(ondanks dat ik er meer naast lig en langzamer ben
Maar es kijken wanneer ik tijd ga vinden om wat rondjes te rijden op de baan.
Als er vanavond ook nog wat mensen gaan rijden. Laat maar weten dan kan ik vast wel tijd creëren
Wat een rust jongens.. Gaat er nog geoefend worden vanavond??
Ik heel misschien. Heb in het weekend rondjes gereden om kom nu in de 1:27 laag, i.p.v. 1:28 laag. Dus er zit verbetering in!
21 bevestigd, 6 afzeggingen, 0 twijfelaar, 9 geen reaktie (voorlopig)
Allen bedankt voor de felicitaties en vleiende opmerkingen mijn kant op
Lekker een weekendje "offline" geweest, jaarvoorraadje alcohol achterover geslagen dus nu nog 2 dagen om bij te komen alvorens we gaan rijden. Morgen maar even de One X opnieuw "inrichten" want als het goed is, is er ook een SSD onderweg voor opslag van meuk.
/edit: goed verhaal, firmware update voor mijn One... Ze blijven bezig met software pushen!
Allen bedankt voor de felicitaties en vleiende opmerkingen mijn kant op
Lekker een weekendje "offline" geweest, jaarvoorraadje alcohol achterover geslagen dus nu nog 2 dagen om bij te komen alvorens we gaan rijden. Morgen maar even de One X opnieuw "inrichten" want als het goed is, is er ook een SSD onderweg voor opslag van meuk.
/edit: goed verhaal, firmware update voor mijn One... Ze blijven bezig met software pushen!
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 25-06-2018 16:59 ]
Ik wacht nog steeds met spanning af of @job115 nog een tijd neer zet onder mij ._.
Niet of, maar wanneerNielless schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:44:
Ik wacht nog steeds met spanning af of @job115 nog een tijd neer zet onder mij ._.
Tijdens die oefenrondjes na de race had ik ook een 25er, of was die langzamer? Heb Forza daarna geloof ik niet meer aangeraaktNielless schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:44:
Als je tijd noemt zal het vast wel kunnen hierNLRev0lution schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:07:
Wat een rust jongens.. Gaat er nog geoefend worden vanavond??
Rond 20:30 online gok iktimmie271 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:23:
[...]
Als je tijd noemt zal het vast wel kunnen hier
Zal de xbox voor die tijd ook even aanslingeren en updaten. Es kijken wat ik er van bak
Party staat open
Alvast voor morgen, zonnig circuit in Engeland, green lights om 20:15
Aangezien ik weet dat @skreppiedoe mogelijk met andere spullen speelt deze week, dan daar even de keuze om van lobby te wisselen met @Nielless .
In principe is hierboven alles ingedeeld volgens de scores in zijn algemeenheid; vanwege de warmte even geen zin om langdurig over de indeling na te denken.
/edit: pricewatch: Sandisk Extreme Portable SSD 500GB Zwart is binnen dus maar eens kijken of mijn (paar) gespeelde games sneller starten of "vloeiender" textures laden enzo.
Lobby indeling Brands Hatch (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Baloutje07 / drdreey1976 / Hypernova NL / KillerR NL / M en B / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
- Mogelijk: -
- Bevestigd: Alchemist V / Badmanski240 / dermouwert/ Dreadnaugh / Dutch B0nes / Intrepid NL / Kleefei NL / Mavi1976 / MusiQ2 / Nielless / superlucky luke
- Mogelijk:
Aangezien ik weet dat @skreppiedoe mogelijk met andere spullen speelt deze week, dan daar even de keuze om van lobby te wisselen met @Nielless .
In principe is hierboven alles ingedeeld volgens de scores in zijn algemeenheid; vanwege de warmte even geen zin om langdurig over de indeling na te denken.
/edit: pricewatch: Sandisk Extreme Portable SSD 500GB Zwart is binnen dus maar eens kijken of mijn (paar) gespeelde games sneller starten of "vloeiender" textures laden enzo.
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 26-06-2018 16:24 ]
Gaat de tag serie weer beginnen?MAX3400 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:15:
Alvast voor morgen, zonnig circuit in Engeland, green lights om 20:15Lobby indeling Brands Hatch (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrolLobby-host: timmie271
- Bevestigd: Baloutje07 / drdreey1976 / Hypernova NL / KillerR NL / M en B / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
Even @timmie271 taggen
- Bevestigd: Alchemist V / Badmanski240 / dermouwert/ Dreadnaugh / Dutch B0nes / Intrepid NL / Kleefei NL / Mavi1976 / MusiQ2 / Nielless / superlucky luke
- Mogelijk:
Weet je het zeker met @Nielless en @Mu.siQ in lobby2? Die rijden geloof ik wat abnormalere rondetijden dan de rest in de lobby

Met huidige groep valt 1 lobby te proberen.. online gaat het ook prima eigenlijk, dus waarom niet in een private lobby.
Mee eens. Die 2 zijn volgens mij (veel) te snel voor lobby 2.timmie271 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:34:
[...]
Gaat de tag serie weer beginnen?![]()
![]()
Weet je het zeker met @Nielless en @Mu.siQ in lobby2? Die rijden geloof ik wat abnormalere rondetijden dan de rest in de lobby
Edit:
Oh wacht. Heb niet getagd
Mee eens met @timmie271 . @Nielless en @Mu.siQ zijn (veel) te snel voor lobby 2 @MAX3400 .
[ Voor 16% gewijzigd door Jordy8 op 26-06-2018 17:57 ]
Gezien mijn snelste ronde op brands hatch lijkt t me ook niet echt verstandig om mij in lobby 2 te proppen
Gezien de puntentelling in zijn algemeenheid, was er vorig seizoen afgesproken dat je "dus" in lobby A of B werd ingedeeld. Vind het fijn dat mensen wel/niet trainen, dat tijden inzichtelijk worden en dat we "dus" weten wie er wel en niet snel is.
En nu? Moet ik dan extra tabellen bijhouden wie gemiddeld per rondje waar zou eindigen en wie gemiddeld per klasse auto hoeveel punten per race pakt?
Hier tegenover staat nu dat rijders die al 2 races hun best/bester doen en blijkbaar voldoende hebben gepresteerd om in het linkerkolommetje van de puntentelling te komen, ineens teruggezet moeten worden naar een andere lobby omdat iemand anders zegt sneller te zijn?
Vind het erg dubbel; kan er ook niet zoveel mee; een beetje goede (of slechtere) rijder settlet vanzelf in de totale punten en dwingt daarmee een startplek af voor de volgende race.
En nu? Moet ik dan extra tabellen bijhouden wie gemiddeld per rondje waar zou eindigen en wie gemiddeld per klasse auto hoeveel punten per race pakt?
Hier tegenover staat nu dat rijders die al 2 races hun best/bester doen en blijkbaar voldoende hebben gepresteerd om in het linkerkolommetje van de puntentelling te komen, ineens teruggezet moeten worden naar een andere lobby omdat iemand anders zegt sneller te zijn?
Vind het erg dubbel; kan er ook niet zoveel mee; een beetje goede (of slechtere) rijder settlet vanzelf in de totale punten en dwingt daarmee een startplek af voor de volgende race.
Mij maakt het niks uit. denk alleen dat de race voor mij, en de anderen in lobby 2 hierdoor een stuk saaier wordt.
Ik dacht echt dat jij hoger op de ranglijst stondNielless schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:18:
Mij maakt het niks uit. denk alleen dat de race voor mij, en de anderen in lobby 2 hierdoor een stuk saaier wordt.
Jep, Silverstone moeten missen wegens zakenreis ;pJordy8 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:20:
[...]
Ik dacht echt dat jij hoger op de ranglijst stond, 1 of races gemist?
Ah zo.. Dat is wel het "nadeel", als je een race mist aan het begin zit je even een paar races in lobby 2.Nielless schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:20:
[...]
Jep, Silverstone moeten missen wegens zakenreis ;p
Ik dacht echt dat je boven mij stond in het klassement dus vandaar vond ik het vreemd.
Als @MAX3400 het goed vind wil ik wel wisselen van lobby met je....met 1:28 ers pas ik daar beter denk ik.Nielless schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:49:
Gezien mijn snelste ronde op brands hatch lijkt t me ook niet echt verstandig om mij in lobby 2 te proppen
Ik heb echt 0 rondes kunnen oefenen en morgen ook geen tijd (hoogstens voor de race een paar rondjes). Dus wie nog tips heeft voor de auto dan hoor ik het graag. Anders wordt het dezelfde Z4 als silverstone.
Qua lobby hoor ik wel waar ik in zit morgen. Heb dus race gemist en daarmee een mogelijk aantal punten. Snap het idee wel hoor. Zal idd wat sneller zijn dan anderen maar zonder oefenen mis ik al snel wel wat sec per rondje denk ik
Tot morgen allemaal!
Edit 1
@Nielless ik ben benieuwd dan morgen
Edit 2
@Nielless toch niet lol.
@MAX3400 oké ik ga nog eens zoeken naar oefentijd morgen maar er zit een dag met verplichtingen aan te komen. Mogelijk dan maar de RSR puur op basis van het zo heerlijke geluid dat die maakt
bedankt voor de tip!
Qua lobby hoor ik wel waar ik in zit morgen. Heb dus race gemist en daarmee een mogelijk aantal punten. Snap het idee wel hoor. Zal idd wat sneller zijn dan anderen maar zonder oefenen mis ik al snel wel wat sec per rondje denk ik
Tot morgen allemaal!
Edit 1
@Nielless ik ben benieuwd dan morgen
Edit 2
@Nielless toch niet lol.
@MAX3400 oké ik ga nog eens zoeken naar oefentijd morgen maar er zit een dag met verplichtingen aan te komen. Mogelijk dan maar de RSR puur op basis van het zo heerlijke geluid dat die maakt
[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 26-06-2018 21:42 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
@skreppiedoe & @Nielless jullie wisselen dus van lobby om duidelijke redenen; is dat geregeld.
@Mu.siQ ik heb je zien rijden ooit een paar rondjes en denk dat de Porsche RSR of Jaguar mogelijk wel interessante wagens voor je zijn.
@Mu.siQ ik heb je zien rijden ooit een paar rondjes en denk dat de Porsche RSR of Jaguar mogelijk wel interessante wagens voor je zijn.
Ik zal vanmiddag na de wedstrijd van Duitsland maar is wat oefenrondjes gaan doen. Heb Forza niet meer aangeraakt na de race op le mans geloof ik?
Kan de C6 corvette een beetje meekomen op deze baan? Anders moet ik nog een nummer op een andere auto plakken
Kan de C6 corvette een beetje meekomen op deze baan? Anders moet ik nog een nummer op een andere auto plakken
Heb hem geprobeerd, maar op deze baan voor mij helaas te langzaam. Maar jij kan er vast mee weg komenjob115 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:07:
Ik zal vanmiddag na de wedstrijd van Duitsland maar is wat oefenrondjes gaan doen. Heb Forza niet meer aangeraakt na de race op le mans geloof ik?
Bij mij zit er iets meer dan een halve seconde tussen de ZR1 en de C7 (moet het zijn denkik?).job115 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:07:
ZR1: 01:26.149
C6: 01:26.866
Stel dat je 12 plekken per lobby hebt, dan zou je kunnen zeggen de eerste 8 zijn gelocked voor de top 8 uit de puntenstand, De laatste vier kunnen worden geclaimed op basis van rondetijd, maar alleen door diegene die op plek 9-16 staan in de totale punten.MAX3400 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:05:
Gezien de puntentelling in zijn algemeenheid, was er vorig seizoen afgesproken dat je "dus" in lobby A of B werd ingedeeld. Vind het fijn dat mensen wel/niet trainen, dat tijden inzichtelijk worden en dat we "dus" weten wie er wel en niet snel is.
Verplicht je wel die mensen te oefenen en tijden te posten, is maar een idee.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
@job115 @Stoksbrood het is inderdaad de 1 of de 7; uit mijn hoofd zit de 6 alleen als road-going in het spel?
Anyhow, ben redelijk moe maar zal vanmiddag nog even een paar rondjes trainen. Neem de GTR mee definitief. Zal me benieuwen hoe het gaat vanavond. 41 ronden aan bijna constant sturen en remmen; heb al meelij met @skreppiedoe
@Phusebox op zich zeker geen slecht idee; zal het even terugrekenen op basis van de sheets en de indeling van de vorige races.
Anyhow, ben redelijk moe maar zal vanmiddag nog even een paar rondjes trainen. Neem de GTR mee definitief. Zal me benieuwen hoe het gaat vanavond. 41 ronden aan bijna constant sturen en remmen; heb al meelij met @skreppiedoe
@Phusebox op zich zeker geen slecht idee; zal het even terugrekenen op basis van de sheets en de indeling van de vorige races.
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2018 08:22 ]
Ben echt benieuwd vanavond. Denk dat we veel "aargh!!" "Neeeee!" gaan horen wanneer mensen van de baan vliegen.
@MAX3400 @Stoksbrood Met C6 bedoel ik de generatie van de Corvette, zoals BMW doe met de E, F of G nummertjes (M3 E30, E46, E92, F30 etc.). De "oude" corvette is de C6, de nieuwe Corvette is de C7.
Er van uit gaande dat Stoks met de ZR1 de C6 bedoeld, moet 25-ers wel te halen zijn lijkt me? hoef ik gelukkig geen nummers op een andere auto te plakken
Er van uit gaande dat Stoks met de ZR1 de C6 bedoeld, moet 25-ers wel te halen zijn lijkt me? hoef ik gelukkig geen nummers op een andere auto te plakken
Iedere keer nadat ik de snelste tijd had gereden voor mezelf reed ik de auto van de baan af in de 1e bochtJordy8 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:31:
Ben echt benieuwd vanavond. Denk dat we veel "aargh!!" "Neeeee!" gaan horen wanneer mensen van de baan vliegen.
Reed met de BMW M3 E92 de meeste keren rond de 1:28.3 (in de race heb ik altijd lagere rondetijden) dus ga die ook meenemen vanavond. Heb ik gelijk een mooi geluidje erbij
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 27-06-2018 08:47 ]
De M3 ja? Die kreeg ik hier echt niet onder controle. Kan daar zelf ook nooit goede tijden mee rijden.
Ik vlieg er ook nog regelmatig van af. Gisteren nog wel m'n beste tijd verbeterd naar 1:26 nog iets, maar dat is dan meer geluk dan wijsheid.
Ik vlieg er ook nog regelmatig van af. Gisteren nog wel m'n beste tijd verbeterd naar 1:26 nog iets, maar dat is dan meer geluk dan wijsheid.
Niet meteen boos wordenjob115 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:38:
@MAX3400 @Stoksbrood Met C6 bedoel ik de generatie van de Corvette, zoals BMW doe met de E, F of G nummertjes (M3 E30, E46, E92, F30 etc.). De "oude" corvette is de C6, de nieuwe Corvette is de C7.
Ja, met de ZR1 (C6) is een 25'er ZEKER haalbaar. Mijn rondjes waren alles behalve perfect wat ik daarmee gereden heb.
Jou kennende melk je er nog wel een hoge 24'er of een zeer lage 25'er uit
Ik vond hem eigenlijk best wel prima rijden (TC staat wel aan ivm rondjes spinnen op de baan). Heb ook nog met de GTR gereden maar die ging de hele race langzamer onderaan de streep.Jordy8 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:49:
De M3 ja? Die kreeg ik hier echt niet onder controle. Kan daar zelf ook nooit goede tijden mee rijden.
Maar heb ook weer wat tips gehad van @NLRev0lution die erg goed hielpen
Lobbies veranderen nog ietsjes vandaag. Probeer om 16:30 de laatste updates/rijders te posten!
Ik meld me helaas toch af voor vanavond, er is iets tussen gekomen, tot de volgende
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Zonde man!RickS29 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:47:
Ik meld me helaas toch af voor vanavond, er is iets tussen gekomen, tot de volgende
Voor de mensen die nog twijfelen qua auto, onderstaande lijst is de top 10 qua snelste ronde tijden (zover de sheet up to date is). Let wel, dit zegt verder niets over het rijgedrag van de auto's maar meer wat men er mee kan:

Of top 10 van gemiddelde tijden (ook dit kan je in twijfel trekken, tijden zijn afhankelijk van de hoeveelheid personen en hoe dicht men bij elkaar zit qua tijden/skills etc):

[ Voor 19% gewijzigd door NLRev0lution op 27-06-2018 13:48 ]
Lobby indeling Brands Hatch (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Baloutje07 / Badmanski240 / drdreey1976 / Hypernova NL / M en B / Nielless / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Stoksbrood
- Bevestigd: Alchemist V / dermouwert/ Dreadnaugh / Dutch B0nes / Generationq87 / Intrepid NL / Kleefei NL / Mavi1976 / MusiQ2 / Skreppiedoe NL / superlucky luke
- Mogelijk:
Xbox Preview Members: ik kreeg net een nieuwe firmware-update (Alpha / Fastest) dus zet tijdig je console aan als je hieraan meedoet!!!
Hi, ik hoor net dat mijn afspraak van 18.30 u naar 19 uur is verzet. Duurt een dik uur, daarna nog een half uur naar huis. Schiet dus niet op. Start without me👍🏼 Helaas..
Succes!
Succes!
Jammer, @MariusV maar ik heb je alweer doorgestreept. Op zich niet heel erg; je zat niet in de lobby van @timmie271 dus de administratie is iets simpeler
Het is voor iedereen hetzelfde toch?? Dus ik zou niet weten waarom meelij moet hebben.Anyhow, ben redelijk moe maar zal vanmiddag nog even een paar rondjes trainen. Neem de GTR mee definitief. Zal me benieuwen hoe het gaat vanavond. 41 ronden aan bijna constant sturen en remmen; heb al meelij met @skreppiedoe
Euh, ging jij niet wisselen van stuur naar controller of andersom?skreppiedoe schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:37:
[...]
Het is voor iedereen hetzelfde toch?? Dus ik zou niet weten waarom meelij moet hebben.
20 man 1 lobby.
Veel leuker op deze baan en voor de snelle heren extra uitdaging met achterblijvers
Tevens ook realistisch, in het eggie is er ook geen aparte race voor de elite in dezelfde klasse.
Geef een duim als eensch...
Veel leuker op deze baan en voor de snelle heren extra uitdaging met achterblijvers
Tevens ook realistisch, in het eggie is er ook geen aparte race voor de elite in dezelfde klasse.
Geef een duim als eensch...
[ Voor 4% gewijzigd door dr_dreey op 27-06-2018 18:06 ]
Dat klopt, maar ik heb bijna de hele career met de controller uitgespeeld. Het enige verschil is dat ik nu zonder abs rij.MAX3400 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:52:
[...]
Euh, ging jij niet wisselen van stuur naar controller of andersom?
@dr_dreey tel ik er 22? Ja, het kan en het is best eens te proberen.
Andersom: als er in de eerste 5 ronden meerdere (stabiele) spelers disconnecten etc, overnieuw beginnen in de 2 geposte lobbies?
Andersom: als er in de eerste 5 ronden meerdere (stabiele) spelers disconnecten etc, overnieuw beginnen in de 2 geposte lobbies?
Ik vind 't een keer het proberen waardMAX3400 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:05:
@dr_dreey tel ik er 22? Ja, het kan en het is best eens te proberen.
Volgens mij zijn de stabiliteitsproblemen grotendeels opgelost die we in s1 en s2 ervaarde.
Even @timmie271 taggen: we doen dus 1 lobby!!!
Ik verwacht (nadruk!!!) dat zoveel mogelijk mensen zo rap mogelijk om/na 20:00 op mij joinen.
Raken we mensen kwijt in de pre-race settings of in de eerste 5 laps, quitten we en dan zsm de lobbies optuigen volgens MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3"
/edit: en nu ga ik eten; tot 20:00!!!
Ik verwacht (nadruk!!!) dat zoveel mogelijk mensen zo rap mogelijk om/na 20:00 op mij joinen.
Raken we mensen kwijt in de pre-race settings of in de eerste 5 laps, quitten we en dan zsm de lobbies optuigen volgens MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3"
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2018 18:13 ]
Mijn schema is een beetje in de war gegooid. Mocht ik 5 minuten voor de race niet online zijn, gewoon de race startenMAX3400 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:12:
Even @timmie271 taggen: we doen dus 1 lobby!!!
Ohh gaaf 1 grote lobby!!!
Dat gaat gezellig worden! Daar kijk ik wel naar uit.
Totdat je achteraan startkleefei schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:21:
Ohh gaaf 1 grote lobby!!!
Nee juist niet! Als het even kan start ik achteraan. Lekker veel battles! Ik kom vanzelf weer bij jou in de buurt
Jammer om te horen maar ik hou het in mijn achterhoofd. In geval van "crashende lobby", probeer anders rond 20:25 online te zijn. Tegen die tijd kan je zien of we nog rijden en/of je een invite hebt liggen.job115 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:15:
[...]
Mijn schema is een beetje in de war gegooid. Mocht ik 5 minuten voor de race niet online zijn, gewoon de race starten
Wat getag weer zeg 
Maar ben voor om 1 lobby te proberen
Maar ben voor om 1 lobby te proberen
Ik ben er klaar voor denk ik.. Net nog heel even de nissan getest en ik reed meteen een 1:25,858
LETS GO!
LETS GO!
Xbox gaat zo aan en ik zal de lobby dan maar alvast open zetten.NLRev0lution schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:49:
Ik ben er klaar voor denk ik.. Net nog heel even de nissan getest en ik reed meteen een 1:25,858![]()
LETS GO!
Grote kans dat ik niet aanwezig ben direct; nog ff een ei leggen @Stoksbrood en/of roken...
Joinen via xbox lukt zo 1 2 3 niet?
Edit, gelukt geloof ik
Edit, gelukt geloof ik
[ Voor 27% gewijzigd door Mu.siQ op 27-06-2018 20:02 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
je zit er in toch?Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:01:
Joinen via xbox lukt zo 1 2 3 niet?
Edit, gelukt geloof ik
Nope, geen moment stiltedarkkingll schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:05:
Is iedereen zo stil of?
Dit topic is gesloten.