Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

En @MAX3400 tag maar wat je wilt ik kan er gewoon niet zijn met de race
Gamertag: timmie271
Jullie hebben trouwens wel echt mijn meldingensysteem gesloopt
Challenge accepted!timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:48:
[...]
Jullie hebben trouwens wel echt mijn meldingensysteem geslooptkrijg alleen nog maar een melding van een pm...
Krijgen we er ook een bonus tabje voor in de Excel-lijst?MAX3400 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:31:
[...]
Ben absoluuuut te druk met nadenken; heb nu een reminder in mijn agenda en zal dit weekend iets over Nordschleife gaan roepen.
Vanavond en morgen nog maar even oefenen, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben voor maandag..
Geen idee of @NLRev0lution zin heeft om het sheet aan te passenrhwerkman schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 04:05:
[...]
Krijgen we er ook een bonus tabje voor in de Excel-lijst?
Neerhwerkman schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 04:05:
[...]
Krijgen we er ook een bonus tabje voor in de Excel-lijst?
NeeMAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Geen idee of @NLRev0lution zin heeft om het sheet aan te passen
Het is veel te warm
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
Nadat we eerder dit seizoen de 2.4H van LeMans hebben gereden, bij deze de aankondiging om ook een extraatje aan racing-skill te leveren in de vorm van een race op de Nordschleife. De 24H race op dit circuit bestaat al sinds 1970 en er rijden grote namen mee ondanks de risico's van het (dodelijke) circuit.De bedoeling is om 3H lang met de de Forza GT auto's (met de vaste tunes) dit circuit te verkennen inclusief de bekende schade aan banden&benzine. Aangezien het een beetje vakantie-periode is/wordt, bij deze even de mogelijkheid om aan te geven wanneer je wil/kan. Quote & post even de specifieke datums dat je zeker mee kan rijden; wel graag voor 4 augustus!
Start van de race is om 20:00
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
Deze race telt niet mee voor het kampioenschap in seizoen 3 maar is vrijwillig.
@timmie271
Mijn voorkeur geniet 10, 11, 12, 17, 18 of 19. Als het anders wordt, snipper ik wel.MAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
Nadat we eerder dit seizoen de 2.4H van LeMans hebben gereden, bij deze de aankondiging om ook een extraatje aan racing-skill te leveren in de vorm van een race op de Nordschleife. De 24H race op dit circuit bestaat al sinds 1970 en er rijden grote namen mee ondanks de risico's van het (dodelijke) circuit.
De bedoeling is om 3H lang met de de Forza GT auto's (met de vaste tunes) dit circuit te verkennen inclusief de bekende schade aan banden&benzine. Aangezien het een beetje vakantie-periode is/wordt, bij deze even de mogelijkheid om aan te geven wanneer je wil/kan. Quote & post even de specifieke datums dat je zeker mee kan rijden; wel graag voor 4 augustus!
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
@timmie271
13, 18, 19 en 20 augustus. Ik kan niks snipperenMAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
Nadat we eerder dit seizoen de 2.4H van LeMans hebben gereden, bij deze de aankondiging om ook een extraatje aan racing-skill te leveren in de vorm van een race op de Nordschleife. De 24H race op dit circuit bestaat al sinds 1970 en er rijden grote namen mee ondanks de risico's van het (dodelijke) circuit.
De bedoeling is om 3H lang met de de Forza GT auto's (met de vaste tunes) dit circuit te verkennen inclusief de bekende schade aan banden&benzine. Aangezien het een beetje vakantie-periode is/wordt, bij deze even de mogelijkheid om aan te geven wanneer je wil/kan. Quote & post even de specifieke datums dat je zeker mee kan rijden; wel graag voor 4 augustus!
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
@timmie271
Probeer er bij te zijn maandag!
Gisteren niet echt lekker: 2:15/16 herhaalbaar maar dirty.
Nurburg kan ik alleen de 11e zeker niet.
[ Voor 11% gewijzigd door mr.paaJ op 21-07-2018 23:58 ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
10, 11, 12, 13 en 19 augustus zou ik kunnenMAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
XBL: Hypernova NL | YouTube
11, 12, 18 en 19.MAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
@timmie271
Andere dagen kan ik in principe ook, maar door dit pokken weer slaap ik voor geen meter dus wordt een race tot 11 me een beetje te laat
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
10,11,12,13,17,19,20MAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:
10 augustus
11 augustus
12 augustus
13 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
20 augustus
@timmie271
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Stuur me beiden even een DM als dat zou kunnen
@timmie271 want geen host want neef op bezoek
Moet ik namens jou even klagen tegen m'n neef
Kan niet garanderen dat ik mee kan rijden, vandaar dat ik minimaal 1 dag van tevoren laat horen of ik aanwezig ben op de grid (even ongeacht de datum dan).MAX3400 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:Nordschleife Endurance Race - 3H Forza Motorsport 7
RACEDAY

Gisteren eindelijk de laatste zaken in het huis af kunnen maken zodat de stukadoor vandaag kan beginnen.
Houd in dat ik afgelopen week helemaal niet heb kunnen oefenen.
Voordeel; Over een week (of 2) eindelijk weer in m'n Playseat racen in plaats van een stuur aan m'n bureau vast te schroeven

Hopelijk straks wat tijd om in te rijden en een keuze te maken voor de auto die ik ga gebruiken.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Zou je even kunnen laten weten welke auto het wordt? Ik heb geen zin om naast de race nog rondjes te gaan rijden...Stoksbrood schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:24:
[...]
Kan niet garanderen dat ik mee kan rijden, vandaar dat ik minimaal 1 dag van tevoren laat horen of ik aanwezig ben op de grid (even ongeacht de datum dan).
RACEDAY![]()
Gisteren eindelijk de laatste zaken in het huis af kunnen maken zodat de stukadoor vandaag kan beginnen.
Houd in dat ik afgelopen week helemaal niet heb kunnen oefenen.
Voordeel; Over een week (of 2) eindelijk weer in m'n Playseat racen in plaats van een stuur aan m'n bureau vast te schroeven!
Hopelijk straks wat tijd om in te rijden en een keuze te maken voor de auto die ik ga gebruiken.
Wat voor auto wil je?job115 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:46:
[...]
Zou je even kunnen laten weten welke auto het wordt? Ik heb geen zin om naast de race nog rondjes te gaan rijden...
Meer grip of wil je meer glijden?
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Voor jou en Job kunnen we vast een uitzondering maken om met de MX-5 te rijden van een aantal seizoenen terug. Misschien hebben andere dan ook de kans om eens te winnenStoksbrood schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Wat voor auto wil je?
Als ik 'm zelf mag upgraden en tunen, jahoorJordy8 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:56:
[...]
Voor jou en Job kunnen we vast een uitzondering maken om met de MX-5 te rijden van een aantal seizoenen terug. Misschien hebben andere dan ook de kans om eens te winnen

Zolang het maar een beetje kan meekomen. Ik zat te denken aan de R8Stoksbrood schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Wat voor auto wil je?
[ Voor 45% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 09:36 ]
EDIT: Als ik de eerste pagina zie is daar nog niet de puntenstand bijgewerkt
[ Voor 51% gewijzigd door Tijn96 op 23-07-2018 10:58 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Gewoon Lambo, maar dan hoop ik wel dat je achteraan start!job115 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:14:
[...]
Zolang het maar een beetje kan meekomen. Ik zat te denken aan de R8
Vind de Lambo wel wat gevoeliger op de curbs op dit circuit dan bijvoorbeeld de Dodge/SRT, BMW Z4 of Nissan. Bij twijfel zou ik in jou geval "gewoon" de Lambo of de R8 pakken, dan weet je wat je onder je reet hebt.
Ik denk dat je zelf wel ongeveer weet hoe de auto's rijden en je zal zeer waarschijnlijk ook weer gewoon de snelste man op de baan zijn
R8 ligt lekker op de baan inddjob115 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:14:
[...]
Zolang het maar een beetje kan meekomen. Ik zat te denken aan de R8
Ik vind de rest te traag door de bochten gaan voor mn gevoel, of het is harder werken om dezelfde rondetijden als met de Lambo te rijden.. Heb nu de Lambo goed onder controle dus vind het gezegend!Stoksbrood schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:35:
@job115, de Lambo is het snelste rond te krijgen op het circuit maar heeft volgens mij ook het meeste last van slijtage. De R8 is ook behoorlijk rap rond te krijgen had ik van @Nielless begrepen.
Vind de Lambo wel wat gevoeliger op de curbs op dit circuit dan bijvoorbeeld de Dodge/SRT, BMW Z4 of Nissan. Bij twijfel zou ik in jou geval "gewoon" de Lambo of de R8 pakken, dan weet je wat je onder je reet hebt.
Ik denk dat je zelf wel ongeveer weet hoe de auto's rijden en je zal zeer waarschijnlijk ook weer gewoon de snelste man op de baan zijn, ben heel benieuwd waarmee je op de grid staat.
Maar goed, @job115 is uniek. Volgens mij maakt het geen reet uit welke auto hij neemt..
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 23-07-2018 13:42 ]
Hahahah, hij zei reetNLRev0lution schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:42:
[...]
Maar goed, @job115 is uniek. Volgens mij maakt het geen reet uit welke auto hij neemt..

@Tijn96 zal zometeen alles ff updaten, heb laptop mee voor als ik zometeen bij de garage zit.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 23-07-2018 13:57 ]
De R8 is een stuk minder gevoelig voor de curbs, precies de reden dat ik dat ding neem.
Ik mag volgende week langs de garage.. Krijg een dagje de nieuwe Fiesta ST-line mee.. Iets met nieuwe baan, lease auto en uitzoeken
[ Voor 23% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 14:07 ]
Hahahaha, hij zei ST-linedarkkingll schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:06:
Ik mag volgende week langs de garage.. Krijg een dagje de nieuwe Fiesta ST-line mee.. Iets met nieuwe baan, lease auto en uitzoeken

Anyhow, feli alvast met baan & waggie uitzoeken!
Niet iedereen heeft zo'n rappe waggie als jou nodigMAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:16:
[...]
Hahahaha, hij zei ST-line![]()
De ST-line mist vooral het 200pk blok. Maar heeft wel een heerlijk strak onderstel met een fijne 3 pitter en 6 bakMAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:16:
[...]
Hahahaha, hij zei ST-line![]()

Voor de snelheid/acceleratie heb ik de Triumph, Als die het weer doet
[ Voor 6% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 14:44 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Lobby indeling Yas Marina Full (23 juli @ 20:15)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Badmanski420 / Baloutje07 / drdreey1976 / Hypernova NL / MusiQ2 / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Stoksbrood
- Mogelijk: -
- Bevestigd: Alchemist V / Disarmed070 / Dreadnaugh / Dutch B0nes / Kleefei NL / Lappiehero / Mavi1986 / Nielless / Unigo
- Mogelijk: -
Even goed opletten:
Met 20 man durf ik het nog wel aan dus om 20:00 open alleen ik een lobby en proberen we met zijn alleen 1 lobby te rijden; plek zat op Yas Marina om je plekkie te vinden.
Mocht het zo zijn dat tijdens het laden van de lobby er al mensen uitvallen/disconnecten, dan gaan we a.s.a.p. in de 2 lobbies rijden zoals hierboven aangegeven.
* MAX3400 zit nu bij de garage om de auto te laten uitlijnen.
@timmie271 taggen omdat het kan
Ja, 27 idd...Disarmed070 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:31:
Misschien heb ik het gemist. maar hoeveel ronde zijn het vanavond? (neem aan 27 of zo)
Ben erg druk; mis soms ook wat (natuurlijk ook de leeftijd en warmte). Betreffende posts aangepast.
@Intr3pid DM... Geen verplichte pitstop
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 23-07-2018 17:11 ]
Ik ook want hilarisch om terug te lezenkleefei schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:27:
Ik ben nu al zenuwachtig voor de pit strategie van alchemist...
Hoop wel dat we 1 lobby kunnen rijden trouwens; naar elkaar zwaaien rondom de pitstops.
Ik heb je een dm gestuurd als t goed is voor wanneer dit niet het geval is 😁MAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:29:
[...]
Ik ook want hilarisch om terug te lezen![]()
Hoop wel dat we 1 lobby kunnen rijden trouwens; naar elkaar zwaaien rondom de pitstops.
Ga nou maar poepen. Anders ben je te laat.Stoksbrood schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:09:
@job115, als je wilt weten wat ik met de R8 heb gereden; 02:10.412
Net 4x8 rondjes gereden met @Stoksbrood :
1e race: ik geen verlichting
2e race: Stokmik geen verlichting
3e race: allebei verlichting
4e race: ik geen verlichting
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Lampen zat naast de baanNielless schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:14:
Hoop dat ik dadelijk wel verlichting heb op de auto.. nieuwe bug..
Net 4x8 rondjes gereden met @Stoksbrood :
1e race: ik geen verlichting
2e race: Stokmik geen verlichting
3e race: allebei verlichting
4e race: ik geen verlichting

Amerikaans Engelse plastic prut; zaten er pedalen in of daadwerkelijk een motor?rhwerkman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:21:
[...]
Oeh, dat had ik gisteren op de ring in het donker in de Hennessey Venom
3ds fc: 4270-0926-7440
Nee, het was een omgebouwde skelterMAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:25:
[...]
Amerikaans Engelse plastic prut; zaten er pedalen in of daadwerkelijk een motor?
Ziggo?dr_dreey schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:21:
Wederom disconnected en mega lag
[ Voor 19% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 20:23 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
@Jordy8
3ds fc: 4270-0926-7440

Zelfs in spectate mode word ik eruit gemikt, jammer maar is niet anders.
Tot de volgende keer mannen.
[ Voor 96% gewijzigd door dr_dreey op 23-07-2018 20:48 ]
ik ga 113 bellen
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 23-07-2018 21:28 ]
I served in a company of heroes.
Maar pfoe, klamme handjes die laatste rondes. Heerlijk
@MAX3400 What happened? Disconnect?
[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 23-07-2018 21:32 ]

[ Voor 53% gewijzigd door NLRev0lution op 23-07-2018 21:27 ]

Wel lekker geraced
[ Voor 24% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 21:34 ]
Lap 24: Geen pitstop gemaakt -> P6
Lap 25: @Stoksbrood redt het niet met z'n BMW -> P5
Lap 27: Nog geen pitstop gemaakt. 12% fuel / tyres 75% -> P5
Geslaagde race
[ Voor 11% gewijzigd door Nielless op 23-07-2018 21:33 ]
Knap gedaan zonder pitstopNielless schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:32:
Lap 1: Auto mist teveel snelheid -> P17
Lap 24: Geen pitstop gemaakt -> P6
Lap 25: @Stoksbrood redt het niet met z'n BMW -> P5
Lap 27: Nog geen pitstop gemaakt. 12% fuel / tyres 75% -> P5![]()
Geslaagde race

Nog een gevecht gehad met @Stoksbrood. jammer van het tikje. Denk dat ik fout zat maar weet t niet zeker?

Ik vond het ook een leuke race. Jammer voor de mensen waarbij het fout ging. Maar ik heb wederom genoten!
www.mariovisser.com
Race incidentjeTijn96 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:37:
Ik heb wederom genoten heren!
Nog een gevecht gehad met @Stoksbrood. jammer van het tikje. Denk dat ik fout zat maar weet t niet zeker?
Gevecht was verder wel lekker. Die BMW gaat toch hard door de bochten maar de top ligt op 260 jammer genoeg.
Heb voor de start van de race gekozen tussen de R8, Mclaren (zelfde als @Nielless & dezelfde strategie) of de BMW.
Gezien de BMW zo lekker door de bochten gaat had ik hiervoor gekozen, achteraf niet de beste keuze maar wel een hele goede en spannende race gehad
Thx iedereen!
Haha ja. Toen dacht ik nog wel even nu weer vol gas en kijken of ik kan verdedigen, maar dat was na een rondje ook wel weer klaar. Toen maar rustig aan gedaan, want bij het oefenen stond ik 10m na ronde 27 zonder brandstof.kleefei schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:38:
Haha inderdaad. Ik blij dat ik je toen voorbij was, om de volgende ronde de zelfde muur te kussen....
Ik vond het ook een leuke race. Jammer voor de mensen waarbij het fout ging. Maar ik heb wederom genoten!
11 & 12 augustus vind alweer 42ste 24 uur van Zolder plaats in het altijd zonnige België! Nu ga ik hier aan mee doen in een Porsche Cayman GT4 (zie onderstaande foto) maar er doen nog tal van auto's mee. Volgens mij tikken we de 50 auto's aan dit jaar en dat allemaal tegelijk op een circuit van 4KM. Alles doet mee: Van Norma prototype tot een BMW 325i. Genoeg te zien dus!

Ik geef je graag alle informatie mocht je het leuk vinden om te komen kijken!
Entree is 15 eu en parkeerkaart 25eu
[ Voor 16% gewijzigd door darkkingll op 23-07-2018 22:01 ]
Zaterdag is ook een mooie dag als je moet kiezen! Supportklasses overdag, gridwalk waar iedereen welkom is en de start om 16:30darkkingll schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:00:
Ooh gaaf!! Jammer dat ik de 12e een avonddienst heb, maar ik zal eens kijken of ik de andere dag langs kan komen.. wel een leuk stukje rijden op de motor
Helemaal goed!darkkingll schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:13:
Hmm, zal eens even kijken, hou je via dm wel op de hoogte
Maar ik heb uiteindelijk niks gemist van de race? Hier zat in de middag het internet al kloten
[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 23-07-2018 22:47 ]

I served in a company of heroes.
Ik heb niks op te merken. Kwam er pas te laat achter waar ik je het best in zou kunnen halen, helaas.Mu.siQ schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:26:
@job115 JEZUS, die laatste paar rondes. Naar mijn inziens was t fair racen en plaatsen van mijn auto. Hoop dat het van die kant ook zo was/leek! Zo niet, please let me know!
Maar pfoe, klamme handjes die laatste rondes. Heerlijk
@MAX3400 What happened? Disconnect?
Verhuizen is ook veel leukertimmie271 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:41:
Als je volgend jaar weer mee doet kom ik misschien wel langs. Dit keer komt het niet goed uit vanwege wissel naar ander huis in dat weekend (van oom en tante die ik weg moet brengen) en zondag werk... Maar wie weet volgend jaar mooi op de motor zodra ik die heb
Maar ik heb uiteindelijk niks gemist van de race? Hier zat in de middag het internet al kloten
Je hebt een prachtige race gemist met daarin verschillende tactieken die soms wel soms niet werkte
Rij je ook weleens op Zandvoort? Daar kom ik toch wel regelmatig.Tijn96 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:51:
Zoals ik in de lobby al had verteld, het volgende:
11 & 12 augustus vind alweer 42ste 24 uur van Zolder plaats in het altijd zonnige België! Nu ga ik hier aan mee doen in een Porsche Cayman GT4 (zie onderstaande foto) maar er doen nog tal van auto's mee.
....
Het is ook maar verhuizen voor 4 weken (huis, konijn en kat-oppas) dus dat scheeltTijn96 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:41:
[...]
Verhuizen is ook veel leuker![]()
Je hebt een prachtige race gemist met daarin verschillende tactieken die soms wel soms niet werkte
De laatste race ben ik er weer bij normaal gesproken
[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 24-07-2018 09:46 ]
Ja af en toe wel maar dan meer met youngtimers (964RS). Zo gaan we misschien meedoen aan de 24u van de DNRT welke dan 12 uur assen en 12 uur zandvoort is in 1 weekend. Spannend idee.mannetje19 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:42:
[...]
Rij je ook weleens op Zandvoort? Daar kom ik toch wel regelmatig.
Dit omdat we met de Cayman meedoen aan de Belcar en die rijden alleen in België. Voor volgend jaar liggen er alweer andere plannen op de plank dus wellicht meer op z'voort te vinden tzt.
[ Voor 20% gewijzigd door Tijn96 op 24-07-2018 09:51 ]
Dit topic is gesloten.