Ik had een wekker (05:15) en een halve liter koffie van het tankstion nodig om wakker te wordenNielless schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:32:
[...]
Iets met vroeg wakker en Tweakers die er gisteravond weer uitlag @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271
Heb de teller al gereset nadat het aantal ineens lager werd. Ook kreeg ik geen meldingen meer en die krijg ik nog steeds nietMu.siQ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:50:
@MAX3400 goede beslissingen. Zo goed en gesmeerd als de voorgaande keren zo random verliep het deze keer. Niets aan te doen (meer), maar naar mijn idee goed opgelost binnen de mogelijkheden.
Ook bedankt voor het compliment, de Porsche voelde zich wel wat eenzaam tussen alle lamborghinis haha. Op de rechte stukken was het drama, maar aanremmen en sommige bochten uit ging wat vlotter. Leverde leuke gevechten op, al baalde ik van mijn crash ergens in het begin. Stond wat hoger
Al met al leuke gevechten gehad met @rhwerkman @Stoksbrood @Jordy8 uit mijn hoofd! Tot Yas Marina!
Oh, geen idee waarom maar de trent schijnt te zijn @timmie271 te taggen. Vooruit
Maar blijkbaar ben ik wel een populair tagpersoon
Gamertag: timmie271