Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• vlietster
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 01-04 21:39
Er loopt op het moment ook weer een actie op ibood

https://www.ibood.com/ele...ink-20-smart-speaker.html

• NoFate
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01-04 21:13
ok, ben dus ook geintereseerd in een wifi speaker met GA
ik heb eerst gekeken naar de sonos one / ikea symfonisk
maar blijkbaar hebben deze geen cast ingebouwd, maw, je kan deze niet als default speaker configureren in de google home app

uiteindelijk op deze uitgekomen... jbl link xx heeft wel cast ingebouwd

kan iemand me dus bevestigen, dat ik gewoon kan zeggen:
Hey google, speel radio x

en dus niet!
Hey google speel radio x op JBL ?

zenders van tunein bv

bedankt

• NoFate
alsook 2de vraag, waarom zou ik eigenlijk een JBL kopen ipv een officiele google home? welke meerwaarde heeft de JBL ? (buiten batterij)

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:26
Ja, dat werkt gewoon, je hoeft geen JBL te noemen, en de batterij was voor mij de reden om de JBL te kiezen. In de tuin of in de badkamer, ideaal!

Fiat 500e - 7250Wp solar - R&M Nevo Nuvinci

• NoFate
merci
maar uiteindelijk toch gekozen voor de officiele google home, puur omwille van de cast updates/firmwares
heb een groot vermoeden, dat wanneer routines en continued conversation en anddere leuke functies er gaan aankomen (in het NL) dat we deze veel later gaan zien op andere merken , of zelfs misschien niet...

je merkt meestal dat andere merken al na korte tijd stoppen met updates

nuja, is puur een veronderstelling, we zien wel

• The.Terminator
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:55

The.Terminator

Un boer met bier

NoFate schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:30:
merci
maar uiteindelijk toch gekozen voor de officiele google home, puur omwille van de cast updates/firmwares
heb een groot vermoeden, dat wanneer routines en continued conversation en anddere leuke functies er gaan aankomen (in het NL) dat we deze veel later gaan zien op andere merken , of zelfs misschien niet...

je merkt meestal dat andere merken al na korte tijd stoppen met updates

nuja, is puur een veronderstelling, we zien wel
Hoe is het geluid van de Home met muziek afspelen, heb wel enkele reviews gelezen / gezien, maar kan nog niet echt zeggen welke nu beter is (ik vermoed de JBL aangezien dat echt voor muziek is)

KingofDarts.com - Dart score calculator en houd geavanceerde statistieken bij | Beschikbaar in Google Playstore en Apple App store

• NoFate
The.Terminator schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:06:
[...]

Hoe is het geluid van de Home met muziek afspelen, heb wel enkele reviews gelezen / gezien, maar kan nog niet echt zeggen welke nu beter is (ik vermoed de JBL aangezien dat echt voor muziek is)
Wellicht wel, maar als je 2 homes zet zal kwaliteit ook beter zijn, voor beetje meer geld dan, maar wel altijd een up to date toestel, wat wel cruciaal is met een Google assistant

• vlietster
Ik heb een JBL Link 20 en een Link 300 en een Link 500 en een Google Home Mini, ik kan geen verschil merken door de updates, ze werken tot nu toe allemaal gelijk op spraakcommando's etc, degene die het dichtst bij staat geeft het antwoord.

• emmerx
  • Laatst online: 20:21
Ik wil 2 link300 of link20 speakers gaan gebruiken voor stereo weergave.
Liefst via bluetooth, heb op die lokatie wel een draadloos netwerk maar geen internetverbinding.
JBL klantenservice geeft aan dat het mogelijk is, maar zie nergens referenties.
Iemand hier gelukt?

Draadloos laden op onze Zon

• Marselaar
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 02-04 14:40
vlietster schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:53:
Weet iemand of er een opvolger komt voor de Link 20? Ik zie dat hij op diverse plaatsen uitverkocht wordt, en bij BCC is hij afgeprezen met als tekst uitlopend model.
Ik heb deze vraag via de JBL site gesteld. Link 20 is bij JBL uit het assortiment en er is niets bekend over een opvolger.

Weet iemand of er veel verschil is tussen de JBL link 10 en JBL Link 20? Heeft de 10 ook de brom/plop geluidjes waar over gesproken wordt? Ik overweeg een link 20 als slimme opvolger van mijn flip 3, maar misschien voldoet de 10 ook wel?

• Pepperoni
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:15
Marselaar schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Ik heb deze vraag via de JBL site gesteld. Link 20 is bij JBL uit het assortiment en er is niets bekend over een opvolger.

Weet iemand of er veel verschil is tussen de JBL link 10 en JBL Link 20? Heeft de 10 ook de brom/plop geluidjes waar over gesproken wordt? Ik overweeg een link 20 als slimme opvolger van mijn flip 3, maar misschien voldoet de 10 ook wel?
De 10 heeft minder speaker vermogen, de 20 klinkt dus voller. Volgens mij heeft de 20 ook een grotere accu en gaat iets langer mee op accu, maar dat durf ik niet met zekerheid uit m'n hoofd te zeggen. Daarentegen is de 10 natuurlijk kleiner en dus makkelijker mee te nemen. Bij mijn weten zijn dat alle verschillen. Ik heb de 20 en had ook de ervaringen met ploppen gelezen, maar in 6 maanden nog nooit gehoord.

• vlietster
Marselaar schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Ik heb ze beide, zoals gezegd is de 10 een stuk compacter, de 20 heeft betere bas en geluid, mogelijkheden zijn hetzelfde, ik heb mijn 2e 20, de eerste voor garantie vervangen (hield er helemaal mee op), het geplop is mij ook onbekend.

• brainsie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 24-01 08:48
Ik heb zojuist de Link 20 van iBood ontvangen en ben van plan deze in de woonkamer te gebruiken. Vooral omdat ik ook slimme verlichting heb en ik met de Assistent deze kan besturen.
Nu is mijn vraag of het slecht voor het apparaat is om deze aan te laten staan en aan de oplader te laten?
Ik wil natuurlijk niet eerst de aanknop van de JBL gaan zoeken om de lampen aan te zetten.

• vlietster
brainsie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:52:
Ik heb zojuist de Link 20 van iBood ontvangen en ben van plan deze in de woonkamer te gebruiken. Vooral omdat ik ook slimme verlichting heb en ik met de Assistent deze kan besturen.
Nu is mijn vraag of het slecht voor het apparaat is om deze aan te laten staan en aan de oplader te laten?
Ik wil natuurlijk niet eerst de aanknop van de JBL gaan zoeken om de lampen aan te zetten.
Lijkt mij geen enkel probleem, staat hier vaak ook continu aan, ik weet zo niet wat het stroomverbruik in standby is, de Google mini trekt mijn powerbank toch vrij snel leeg, die dingen staan natuurlijk wel constant te luisteren en zitten in je wifi netwerk.

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
Sinds 2 dagen de Link 500 , erg fraai geluid , enigste wat tegen valt is de Google Assistent , reageert er wisselend , soms totaal niet , soms na 10x proberen ,soms wel weer als ik in de keuken sta .

Is dit normaal of hoe dit te verbeteren ?

[Voor 29% gewijzigd door ramrodwillem op 16-10-2019 19:24]

• vlietster
ramrodwillem schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:14:
Sinds 2 dagen de Link 500 , erg fraai geluid , enigste wat tegen valt is de Google Assistent , reageert er wisselend , soms totaal niet , soms na 10x proberen ,soms wel weer als ik in de keuken sta .

Is dit normaal of hoe dit te verbeteren ?
Ik heb er hier geen last van, heb de Link 10 en de Link 20 en de Link 300 en de Link 500 en de Google mini, degene waar ik het dichtst bij sta pakt het commando op, ik merk geen verschil tussen de Google en de JBLs, wel is het zo dat je bij vrij hoog volume echt erover heen moet schreeuwen, door het geluid hoort hij je niet meer, ook dat is bij alle apparaten gelijk.

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
Alles opnieuw ingesteld en met het commando Ok Google werkt het prima .

Wel wat andere dingetjes , net tijdens het afspelen van Spotify via mn mobiel naar de 500 valt de BT van de 500 weg , lamp brand niet meer .

Ook het verbinden van mn IMac met de 500 gaat vaak niet , muis en toetsenbord hebben hier geen last van .

Zou de BT van de 500 van beroerde kwaliteit kunnen zijn of gewoon defect ?

• vlietster
ramrodwillem schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:33:
Alles opnieuw ingesteld en met het commando Ok Google werkt het prima .

Wel wat andere dingetjes , net tijdens het afspelen van Spotify via mn mobiel naar de 500 valt de BT van de 500 weg , lamp brand niet meer .

Ook het verbinden van mn IMac met de 500 gaat vaak niet , muis en toetsenbord hebben hier geen last van .

Zou de BT van de 500 van beroerde kwaliteit kunnen zijn of gewoon defect ?
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat de 500 op bluetooth kon, ik zou hem eens een harde reset geven en opnieuw proberen, ik ga hem hier ook eens even testen op bluetooth, heb hier alleen geen Apple.

• emmerx
  • Laatst online: 20:21
emmerx schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:25:
Ik wil 2 link300 of link20 speakers gaan gebruiken voor stereo weergave.
Liefst via bluetooth, heb op die lokatie wel een draadloos netwerk maar geen internetverbinding.
JBL klantenservice geeft aan dat het mogelijk is, maar zie nergens referenties.
Iemand hier gelukt?
Nog niemand hier -succesvol- een stereo setup gemaakt van 2 Links dmv Bluetooth?

Draadloos laden op onze Zon

• Matuna
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:23
Zocht de prijs zonet eens op van een JBL Link 300, "geen prijs bekend".

Zou dit betekenen dat de huidige line-up (10,20,300,500) vervangen wordt door de nieuwe JBL Link Music?

• vlietster
Matuna schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:42:
Zocht de prijs zonet eens op van een JBL Link 300, "geen prijs bekend".

Zou dit betekenen dat de huidige line-up (10,20,300,500) vervangen wordt door de nieuwe JBL Link Music?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit inderdaad het geval is, en dat er uitverkocht wordt op dit moment, de Link 20 is al een tijdje niet meer leverbaar.

• The.Terminator
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:55

The.Terminator

Un boer met bier

vlietster schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:09:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat dit inderdaad het geval is, en dat er uitverkocht wordt op dit moment, de Link 20 is al een tijdje niet meer leverbaar.
De Link 20 is iig meer verkrijgbaar dan de Portable.

Deze is alleen bij JBL en Expert te verkrijgen (helaas heb ik bonnen van Bol.com).
Deze wisten niet of die in het assortiment komt.

Kan ook nergens een datum vinden waarop deze op meerdere plekken te koop is.

KingofDarts.com - Dart score calculator en houd geavanceerde statistieken bij | Beschikbaar in Google Playstore en Apple App store

• Michel5128
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20:07
Sinds enige tijd zijn wij in het bezit van een Link 20 en een Link 300. Beide werken perfect samen, ook met stem herkenning. Omtrent de Link 20 heb ik een vraag:

Bij het aanzetten van de 20 duurt het soms erg lang voordat deze wifi verbinding heeft. Het lijkt dat hij na pas na een tijdje begint met zoeken (wifi led knippert). Is er een sneltoets of een andere manier om dit sneller te laten verlopen? Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True