Wreckfest spelen en op het andere scherm kijken. Als ik een game zie die me boeit gaat het op pauzeSomerenV schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:21:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het kijken van de livestream nu? Of is het fullscreen en achterover leunen?
Scherm 1: de shows
Scherm 2: Tweakers
Scherm 3: PS4 met AC origins
Scherm 2: Tweakers
Scherm 3: PS4 met AC origins
Kijk je? PC gaming show, nuRobinNL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:59:
Ben ik toevallig de enige, of waren er meer mensen die meer informatie rondom Anno 1800 hadden verwacht? De game moet in de winter verschijnen zover ik weet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik moet zeggen, besides EA, vind ik deze e3 een stuk beter dan de afgelopen paar jaar
Mja verschilt qua grafische stijl niet veel, maar zonder bouwen is het toch meer PUBG denk ik.SomerenV schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:31:
So he, ze zeggen wel eens beter goed gejat dan slecht bedacht maar dit is gewoon Fortnite Battle Royale met wat extra features.
Verder had ik verwacht dat beide shows nu wel afgelopen zouden zijn, maar ze gaan nog lekker door lol. Had nog even tukkie willen doen, maar wordt vrij krap zo haha
Amen to that!megadoom schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:38:
ik moet zeggen, besides EA, vind ik deze e3 een stuk beter dan de afgelopen paar jaar
Als je mij had gezegd dat het een aparte spelmodus was van Fortnite dan had ik het ook geloofd. De graphics, animaties, effecten, lijkt allemaal 1:1 overgenomen van Fortnite.Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:38:
[...]
Mja verschilt qua grafische stijl niet veel, maar zonder bouwen is het toch meer PUBG denk ik.
Verder had ik verwacht dat beide shows nu wel afgelopen zouden zijn, maar ze gaan nog lekker door lol. Had nog even tukkie willen doen, maar wordt vrij krap zo haha
Ik ga geen tukkie doen aangezien ik nogal een diepe slaper ben. Als ik eenmaal weg ben dan word ik een uurtje of 8 later een keer wakker, wekker of geen wekker

Ja als zelfs de PC perscon al goed te doen is. Verveel me geen moment.megadoom schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:38:
PC Gaming Show werd onder andere gesponsord door Frontier (Planet Coaster), maar ik heb geen enkele Frontier-game gezien... of heb ik iets gemist?
Niet gezien nee, maar misschien slaan ze een jaar over maar willen ze wel zorgen dat de show door kan gaan?Richh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:49:
PC Gaming Show werd onder andere gesponsord door Frontier (Planet Coaster), maar ik heb geen enkele Frontier-game gezien... of heb ik iets gemist?
Kan natuurlijk heel goed, sowieso is Frontier hard aan z'n naam aan het timmeren. Maar aan de andere kant, Acer Predator pakte ook even een minuutje om een nieuwe monitor aan te kondigenMartinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:50:
[...]
Niet gezien nee, maar misschien slaan ze een jaar over maar willen ze wel zorgen dat de show door kan gaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 12-06-2018 01:52 ]
Frontier Developments had vorige nacht een eigen livestream van Jurassic World Evolution.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Livestream van Sony is ook al online.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Heerlijk in slaap gevallen tijdens laatste kwartier van Ubisoft. Ik lees nu alleen nergens iets over een nieuwe Splinter Cell. Klopt dat?
Haha jammer hoor!Zalaroth schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 02:08:
Nieuwe splinter cell? (Niet dus xD)
Ja, de geruchten blijken niet altijd waar te zijn. Splinter Cell afwezig, Skate 4 afwezig. Of het moet zijn dat Sony die uit de hoge hoed gaat toveren. Eerst zeggen dat ze vooral focussen op 4 games; mensen verlagen verwachtingen en opeens zijn daar Final Fantasy VII, Resident Evil 2 Remake, Splinter Cell en Skate 4 als verrassing. We weten het over ~45 minuten ^^
Ik ben er ook klaar voor, een iets wat vreemde locatie waar Sony de persco houdt.
Een kerkachtige omgeving.
Een kerkachtige omgeving.
yup. Ik ben er weer na een korte nap van 2,5 uurRaem schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 02:57:
Iedereen goed geslapen? Ik ben er klaar voor!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Geslapen? Nee dan was ik niet meer wakker geworden voor de perscon
Geslapen? Gewoon ff doorbikkelenRaem schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 02:57:
Iedereen goed geslapen? Ik ben er klaar voor!
Hier ook 2 uur in slaap gevallen haha.
Ik heb ook even geslapen na Ubisoft. Had anders niet volgehouden hehe
Sony Playstation, gaat dus inderdaad voor een ander aanpak. Dieper op games die al aangekondigd zijn.
Wel geinig die tent.
Normaal hou ik totaal niet van onnodige gefruts, maar die dude op de banjo is cool
Wel geinig die tent.
Normaal hou ik totaal niet van onnodige gefruts, maar die dude op de banjo is cool
[ Voor 27% gewijzigd door muhda op 12-06-2018 03:06 ]
Die 'tent' is dus gewoon uit de game

Lol gelukkig kijken niet de personen die "vrouwen" in een game al geforceerd vinden
Ziet er weer gruwelijk vet uit
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Maar wat is nou eigenlijk gameplay? Lijkt alsof de game het vrij vaak overneemt of zie ik het nou verkeerd?
@bram1984 ik qoute je nu alvast, maar TLOU II, you are gonna love this!
Dit ziet er zo fantastisch uit.
Dit ziet er zo fantastisch uit.
Ik denk dat het gewoon gameplay is.Beakzz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:16:
Maar wat is nou eigenlijk gameplay? Lijkt alsof de game het vrij vaak overneemt of zie ik het nou verkeerd?
Dit is pure gameplay.Beakzz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:16:
Heb je net God of War gespeeld. Krijg je dit te zien.
Alleen Naughty Dogs kan dit.
Uhhh geen releasedate
Jammer!
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 03:19 ]
Dit is ook precies de reden waarom ik een PS4 Pro naast de pc heb aangeschaft. De exclusieve PS4-games zijn echt van een ongekend niveau.
Geen release date voor The Last of US II?? Of misschien op het einde van deze show?
Man man man. Ik lees op de chat van YouTube alweer "GayStation"....
Part 2 komt er aan. Wil toch zien hoe ze dit als gameplay doen. Dat wegrennen was veel te scenic.
Ik gok dat dit aan elkaar geplakt is in post editing. Cutscenes met de actie er tussen geplakt zonder de awkward stilstaan momenten tijdens de overgangBeakzz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:20:
Part 2 komt er aan. Wil toch zien hoe ze dit als gameplay doen. Dat wegrennen was veel te scenic.
New game plus voor god of war komt eraan !! Fuck yeah.
Enne the last of us 2 zag er echt bijna te realistisch uit.. was wel even slikken.
Enne the last of us 2 zag er echt bijna te realistisch uit.. was wel even slikken.
[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2018 03:24 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is dat een verrassing dan?Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:24:
Heeft Playstation nu weer de marketingdeal met COD dit jaar?
Vooral de interactie met de AI zag er heel goed uit.
Verwijderd
Uhh nee!?!muhda schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:24:
The Last of us 2, zag er bruut uit. Hopelijk laten ze de zombies en monsters er dit keer uit.
Ja helaas welMartinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:24:
Heeft Playstation nu weer de marketingdeal met COD dit jaar?

Afgelopen jaar was toch weer met Microsoft en daarvoor met Playstation?
Nee, Microsoft is alweer een tijdje geleden.Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:25:
[...]
Afgelopen jaar was toch weer met Microsoft en daarvoor met Playstation?
Je kan het bijna arrogant noemen, dat Sony alleen hun eigen 4 games gaat laten zien. Hoop stiekem toch op een verrassing.
Toch ben ik meer van de aanpak van Microsoft!
Games pompen i.p.v. deze rustige aanpak.
Gratis blackops 3 met ps plus vandaag!!
Meh.
Meh.
Nee joh, het sluipen langs Clickers heeft voor veel spannende momenten gezorgd.muhda schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:24:
The Last of us 2, zag er bruut uit. Hopelijk laten ze de zombies en monsters er dit keer uit.
Nice, Black Ops 3 gratis voor PS Plus-abonnees.
Ach, focus op waar je goed in bent. Heel andere opzet dan Xbox. Niks mis mee.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:26:
Je kan het bijna arrogant noemen, dat Sony alleen hun eigen 4 games gaat laten zien. Hoop stiekem toch op een verrassing.
Ik denk dat er nog wel een verrassing gaat komen.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:26:
Black Ops 1 was mijn laatst COD. Misschien toch maar proberen.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:26:
Nice, Black Ops 3 gratis voor PS Plus-abonnees.
Ja, dit trekt me ook niet echt. Leuk om als maandelijks dingetje te doen of elk kwartaal. Een beetje als Nintendo Direct. Beetje updates geven over what's to come. Maar E3 staat bij mij gelijk aan een propvolle persconferentie met nieuwe games, trailers en hier en daar wat gameplay. Uitgebreide gameplayvideo's komen later vaak wel.GovertNL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:26:
Microsoft heeft dat voor Sony al gedaan. "Alle" 3rd party games laten zien..GovertNL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:26:
Toch muf hoe ze eerst begonnen met een bepaalde locatie en nu wat anders .Heb niet het idee dat die andere plek zoveel nut had en vooral dient om tijd te rekken
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 03:29 ]
Is er nou een pauze ? Is de show nog niet begonnen, of kijk ik iets anders ?
Ahhh
Die tent was alleen voor The Last of Us 2 haha
Ahhh
Die tent was alleen voor The Last of Us 2 haha
[ Voor 27% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 03:29 ]
Ik wil graag zien waar Sony aan heeft gewerkt, die games van derden zie ik wel verschijnen tijdens de presentatie van uitgevers.SomerenV schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:27:
[...]
Ja, dit trekt me ook niet echt. Leuk om als maandelijks dingetje te doen of elk kwartaal. Een beetje als Nintendo Direct. Beetje updates geven over what's to come. Maar E3 staat bij mij gelijk aan een propvolle persconferentie met nieuwe games, trailers en hier en daar wat gameplay. Uitgebreide gameplayvideo's komen later vaak wel.
Ze waren eerst in een tent puur om: "Last of us 2" te showcasen en nu gaan ze terug naar de persco zaal.
Nee, lijkt erop dat die eerste zaal puur voor TLoU2 was. Na een kleine intermissie gaat het verder in de persco-zaal.RaiderZ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:30:
elke game krijgt zijn eigen zaaltje?
Ah ja, net wat we nodig hadden, panfluiten
Bij mij klapte trouwens Twitch er net uit. Dus dan maar naar Youtube
Bij mij klapte trouwens Twitch er net uit. Dus dan maar naar Youtube
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 03:32 ]
Die zalen zien er altijd prachtig uit.
Hopelijk krijgen we nu gameplay van Ghost te zien
Mn twitch atream stopte gewoon uit niks. Stond ineens offline bij de sony account en klaar..
Gelijk maar youtube gedaan.. kansloos.
En de Sony stream op YouTube heeft audio problemen.....
Haha jij maakt mijn avond haha.Beakzz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:33:
Zo klonk mijn eerste blokfluitles ook
Ik wilde net typen: Ik hoor me zusje 25 jaar geleden spelen
Hier ook.v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:34:
Mn twitch atream stopte gewoon uit niks. Stond ineens offline bij de sony account en klaar..
Wordt ook een beetje gaar van deze opzet. Gewoon knallen met die hap!
Ghost of Tsushima, gok ik ?
Gameplay ipv cgi dat is al een stuk beter.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat zijn geen misselijke graphics zeg tering.
En de combat ziet er best goed uit ook!
En de combat ziet er best goed uit ook!
Eervolle vijanden zie ik graag. Netjes op je beurt wachten
Geen probleem hier, behalve een matige panfluit meneer. (playstation kanaal)muhda schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:34:
En de Sony stream op YouTube heeft audio problemen.....
Nu pas? Je stream loopt achter.Xfade schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 03:39:
[...]
Geen probleem hier, behalve een matige panfluit meneer. (playstation kanaal)
Sony heeft al een tweede stream opgezet.
Moet zeggen de battle mechanics, zien er goed uit. ben benieuwd naar de controls.
Moet zeggen de battle mechanics, zien er goed uit. ben benieuwd naar de controls.
Ziet er schitterend uit zeg!
Serieus die wereld, die blaadjes, dat licht ziet er toch gewoon verdomd goed uit.
Echt heel ziek dit.
Echt heel ziek dit.
Ja die game staat op mijn verlanglijstje. Schitterend inderdaad. Zonder palmfluit meneer graag.
Jezus Sony weet wel hoe ze een show moeten neerzetten.
Wat een games.
Nieuwe Remedy game ziet er ook goed uit.
Wat een games.
Nieuwe Remedy game ziet er ook goed uit.
[ Voor 23% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 03:45 ]
Wrf dat was net die xbox game van remedy maar dan met een vrouw...
Wut? Nieuwe game??
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer