Cogitationis poenam nemo patitur
State of Decay 3!Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:20:
Days Gone!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2018 23:22 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Blijf vooelopig op horizon 4 hangen als intressante game tot nu toe.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat is er dan zo goed aan? Forza Horizon? Microsoft koopt een aantal studio's? (rare was ook zo'n succes)Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:19:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet tevreden bent? Beste MS presentatie in jaren.
Verder voornamelijk multiplatform games en geen USP.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Oh hell yea, mensen van gebouwen trappen was mn hobby in die game!

[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2018 23:24 ]
Wow je moet wel een echt gamer zijn in hart en nieren. Of je vindt echt heel weinig leuk, maar dit is toch zoals een E3 show hoort? Alleen maar nieuwe beelden back to back. Sommigen zijn echt niet te pleasen geloof ik.Polycom schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:22:
[...]
Wat is er dan zo goed aan? Forza Horizon? Microsoft koopt een aantal studio's? (rare was ook zo'n succes)
Ja maar het is bij Microsoft he, bij Sony had het geweldig geweest.Beakzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Wow je moet wel een echt gamer zijn in hart en nieren. Of je vindt echt heel weinig leuk, maar dit is toch zoals een E3 show hoort? Alleen maar nieuwe beelden back to back. Sommigen zijn echt niet te pleasen geloof ik.
Doen ze hopelijk volgend jaar. Dan gewoon games voor de X en Pro gaan ontwikkelen.uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:24:
Ik snap niet dat we het nog hebben over een PS5 en Xbox (whatever nummer er dan komt). Deze generatie kan nog erg lang mee. Zeker als ze de originele xbox en ps laten vervallen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het gaat om de Microsoft presentatie.. leuk hoor al die games maar ik snap niet waarom ik nu een xboxone moet kopen?Beakzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Wow je moet wel een echt gamer zijn in hart en nieren. Of je vindt echt heel weinig leuk, maar dit is toch zoals een E3 show hoort? Alleen maar nieuwe beelden back to back. Sommigen zijn echt niet te pleasen geloof ik.
Dat zou eigenlijk wel de betere oplossing zijn. We moeten echter nog minimaal 3 jaar met de basic PS4 en One S doen. Niet erg maar het houdt wel de technische vooruitgang tegen.uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:24:
Ik snap niet dat we het nog hebben over een PS5 en Xbox (whatever nummer er dan komt). Deze generatie kan nog erg lang mee. Zeker als ze de originele xbox en ps laten vervallen.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Leuk..... 403 ForbiddenRivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:16:
The Division 2 Beta registratie
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta
nginx/1.12.2
Alleen zijn er een stuk meer originele Xboxen en PlayStations dan nieuwere versies, dus als je dat doet schiet je jezelf in de voet door de markt voor je games drastisch te verkleinen.uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:24:
Daarom zie je bijna altijd bij nieuwe generaties consoles dat games ook nog voor de vorige generatie uitkomen, in ieder geval het eerste jaar.
The devil is in the details.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou je krijgt momenteel de beste versie op de XBox dan wel Win 10 pc. Veel zit er in de gamepass. En er ligt een toekomst in het verschiet met veel meer exclusives. Kom op beetje posi mag. Ik blijf ook gewoon MS games op de pc spelen. Vindt Spencer ook best.Polycom schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:26:
[...]
Het gaat om de Microsoft presentatie.. leuk hoor al die games maar ik snap niet waarom ik nu een xboxone moet kopen?
Fixed
WJHOO just cause, blijft een lekkere titel.
Edit: en tornado's?
[ Voor 27% gewijzigd door Bitterbal_ op 10-06-2018 23:28 ]
Nooit genoeg.uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:27:
Just Cause... Hoeveel explosies kunnen er nou eenmaal in een game zitten...

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2018 23:29 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2018 23:30 ]
Ja? Waar?
Waar?
Xbox Live: Miesjh NL
TBS ...oh yeah !
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Amazon.co.uk
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb een enorme Playstation bril en toch zie ik echt goeie presentatie. Hele duidelijke focus op games. En je console ook zo presenteren. Dat is het tegenovergestelde van de reveal van Xbox die finaal verkeerd ging.Polycom schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:22:
[...]
Wat is er dan zo goed aan? Forza Horizon? Microsoft koopt een aantal studio's? (rare was ook zo'n succes)
Halo en Forza vond ik er tof uit zien. 5 nieuwe studios om echt weer exclusieve dingen te maken.
80% is inderdaad multiplatform. Maar ze hebben me veel meer verrast dan ik van te voren had gedacht.
Misschien moeten we die wel eens serieus gaan spelenVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:31:
Ze hadden ons mooit tuk. Gewoon Gears 5 naast die ander emeuk.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 23:32 ]
Inderdaad. Ik ging van excitement, naar disappointment, terug naar excitement haha.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:31:
Ze hadden ons mooit tuk. Gewoon Gears 5 naast die ander emeuk.
Geef maar een gil als je Gears 4 gaat doen, moet ik ook nog eens uitspelen (ben halverwege oid)uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:31:
[...]
Misschien moeten we die wel eens serieus gaan spelen
Kon gewoon registreren nadat ik ingelogd was.
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:31:
Had niet verwacht dat die 3 gears games gerucht waar waren haha

Ik wil best wel positief zijn maar de xboxone mist gewoon de exclusieve titels die Nintendo en Sony wel hebben. Het is maar een mening hé.. als jij hier wel blij van wordt.. helemaal topBeakzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:27:
[...]
Nou je krijgt momenteel de beste versie op de XBox dan wel Win 10 pc. Veel zit er in de gamepass. En er ligt een toekomst in het verschiet met veel meer exclusives. Kom op beetje posi mag. Ik blijf ook gewoon MS games op de pc spelen. Vindt Spencer ook best.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ubervette trailer. Ik voel een pc upgrade aankomen
Maar hoeveel games speel jij per jaar dan? Want exclusives of niet, er komt gewoon een heleboel uit de komende tijd. Mij maakt het werkelijk niet uit of het exclusive is of niet, zolang het vermakelijk isPolycom schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:33:
[...]
Ik wil best wel positief zijn maar de xboxone mist gewoon de exclusieve titels die Nintendo en Sony wel hebben. Het is maar een mening hé.. als jij hier wel blij van wordt.. helemaal top
Zo heeft iedereen zijn ding.Polycom schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:33:
[...]
Ik wil best wel positief zijn maar de xboxone mist gewoon de exclusieve titels die Nintendo en Sony wel hebben. Het is maar een mening hé.. als jij hier wel blij van wordt.. helemaal top
Ik ben nooit blij geworden met playstation (of het hun lame exclusive) maar mij zie je ook niet overal negatief uiten.
MS zet gewoon een goede show neer, je hoeft geen xbox te halen. Dat is het voordeel!
En wat ziet het er weer vet uit.
En gespeeld kan worden met de One Elite controllerMartinspire schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:34:
[...]
Maar hoeveel games speel jij per jaar dan? Want exclusives of niet, er komt gewoon een heleboel uit de komende tijd. Mij maakt het werkelijk niet uit of het exclusive is of niet, zolang het vermakelijk is
De vraag is wel hoeveel 3rd party snel of direct in de game pass zitten. Ik heb geen zin om eerst een half jaar of jaar te moeten wachten...uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:35:
En wederom gewoon weer op gamepass…. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest.
En wat ziet het er weer vet uit.