Mijn vraag
Wat is het beste advies die je kan geven voor beginnende websites?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 12:23 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 12:23 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Sinds wanneer? De 1e laptop die jij aanbeveelt in je lijstje is bijvoorbeeld bij Coolblue duurder dan de goedkoopste aanbieder.Ik adviseer je om een laptop te kopen bij Coolblue. Coolblue heeft scherpe prijzen voor een laptop.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat stamt van dit topic af:Nat-Water schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:25:
Lees 'm sowieso even na. Er zitten grammaticale fouten in.
Verder is het veel droge stof, en is me niet duidelijk waarom je sommige laptops highlight t.o.v. anderen.
Enne,
[...]
Sinds wanneer? De 1e laptop die jij aanbeveelt in je lijstje is bijvoorbeeld bij Coolblue duurder dan de goedkoopste aanbieder.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hoezo "meer persoonlijk"?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:36:
@nino_070 omdat mijn website meer persoonlijk is dan andere websites
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Spendeer er mee tijd aan dan dit topicVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:18:
Mijn vraag
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq