Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Internetmarketing Beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 3.830 views

• Remy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-11 20:46

Remy

Moderator Devschuur®

I usually get 100% accuracy

Topicstarter

Internetmarketing beleid

Welkom in Internetmarketing. Dit subforum is opgezet om ruimte te bieden aan topics over alle facetten van online marketing. Vergeet niet de algemene voorwaarden en het algemeen beleid te lezen alvorens je in dit forum gaat posten, mocht je dat nog niet hebben gedaan.

Hou het leuk en interessant, dan zal het forum voor iedereen de moeite waard worden en blijven. Om te zorgen voor een goede gang van zaken gelden in ieder subforum de Algemene Voorwaarden en het Algemeen Beleid. We gaan er van uit dat je deze gelezen hebt voordat je een topic opent.

Volg voor het openen van een topic deze punten van het Algemeen Beleid om een goede start te geven aan wat een interessant en/of succesvol topic kan worden.

Inhoudsopgave
« · ^

Wat hoort hier wel?
Wat hier wel hoort zijn de volgende internet marketing onderdelen:
  • affiliate marketing (coupons, cashback)
  • banners / PPC
  • content marketing (blogging, advertorials)
  • e-mail marketing (nieuwsbrieven, campagnes)
  • personalisatie en segmentatie
  • SEA (search engine advertising)
  • social media (monitoring, management, integratie)
  • Analyse van kanalen (prestaties, doelgroepen, interne website search engine)
  • CEM/WEM/PEM (customer experience management, web experience management, persuasive engagement management)
  • CLM (customer lifecycle management)
  • SEO (inclusief content optimalisatie)
Verder alle andere vormen van online marketing die niet in bovenstaande hokjes passen.

« · ^

Wat hoort hier niet?
Wat hier niet hoort zijn de volgende zaken:
  • Spam, in welke vorm dan ook.
  • Offline marketing, in welke vorm dan ook.
  • Help, ik kan niet meer inloggen op Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever
  • Help, ik kan geen vriendjes worden met persoon X of persoon X followen etc.
  • Help, ik ben geblokkeerd door persoon X
  • Help, mijn bericht wordt niet gezien
  • Help, ik kan niet zien of persoon X online is of niet
  • Help, mijn instant messages komen niet aan
  • Help, ik heb een ander gebruikersprobleem met Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever
Supportvragen voor sociale media sites horen niet in Internetmarketing & Social media.

Bij twijfel over een topic wat niet bij bovenstaande twee zaken hoort beslist de crew over het topic.

« · ^

Contactgegevens

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True