Wat is de beste laptop voor studenten?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.062 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jj

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2018 01:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
“Koop altijd bij Coolblue als je een laptop koopt”... goed advies kerol, ga maar lekker naar facebook ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22
"Deze artikel"? Toen ben ik al gestopt. Tip: laat je teksten altijd door iemand nalezen. Verder weet ik niet of je toestemming hebt gevraagd maar anders is het gewoon spam.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@sig69 wat is er mis met '' deze artikel ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het goed bedoeld, maar het is overduidelijk dat je er niet bepaald veel vanaf weet. Ook komt het over als een ad voor Coolblue en zit het bomvol met spelfouten. Dit soort 'advies' kan je vaak beter voor je houden.

Om de centrale vraag te beantwoorden: de beste laptop voor studenten is in 99% van de gevallen een ex-zakelijke laptop ( Latitude, Precision, Elitebook, dat soort modellen) zonder SSD ( ik heb goede ervaringen met verkoper Oudji) waar de student dan vervolgens zijn eigen SSD in zet. De prijs/ kwaliteit-verhouding is niet te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:20:
Is tevens niet de enige fout. De website staat ook vol met taalfouten.
Als je hier wat leuks van wilt maken zal je het qua taal en inhoud heel erg moeten verbeteren. ;)

Google eens wat rond en kijk hoe andere sites dit soort adviezen aanpakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Panini op 01-05-2018 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Palmolive Kun je mij attenteren waar de spelfouten zijn zodat ik het kan verbeteren. Ik ben zelf een beginnende ICT'er. Ik wil mensen helpen en mezelf verbeteren in dit vak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Is wel erg gebroken Nederlands, een paar spelfoutjes tot daar aan toe maar bijna elke zin zit vol met fouten zoals willekeurige hoofdletters, constant wisselen tussen afkorting en volle naam, verkeerde leestekens en fouten zoals 'De keuze is aan jouw.', 'SSD schijf' en 'Kies dan voor een HDD omdat.' Omdat wat, daarom?...

Verder is:
Zelf heb ik mijn laptop bij Coolblue gekocht. Waarom? omdat Coolblue de goedkoopste winkel is voor laptops.
Gewoon onjuist, heb zelf ook al meer dan een keer een laptop bij CoolBlue gekocht, prima service maar lang niet altijd de goedkoopste, beetje jammer om advies te geven wat niet klopt.
Coolblue is zeer een goede winkel
Oke heel goed dat is ;)
Voor de processor raadt ik I5/I7 voor gamers & voor programmeurs.
Apart advies, Notepad++ doet het prima op een simpele Pentium of i3, dit hangt volledig af van de gebruikte programma's, verder game je niet beter op een i7 zonder dedicated GPU dan op een i5 met GPU...
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:20:
Tip

Verder helpt de 'font-size: 3px' niet echt voor de leesbaarheid van 'Home' bovenaan de pagina.
Goed bedoelde pagina, maar de informatie is niet correct en geschreven op een manier die alles behalve uitnodigt om het te lezen helaas, een hele hoop te verbeteren!

Edit:
De meest populaire laptops voor studenten zijn de Macbooks.
Rijke studenten die een Macbook kunnen betalen, zeker als je het over SSD's en i7's hebt......

[ Voor 5% gewijzigd door RGAT op 01-05-2018 00:45 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:09
Gezien je reacties in andere onderwerpen ben je alleen maar reclame aan het maken voor je site. Niet zo netjes lijkt me zo.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:29:
@Palmolive Kun je mij attenteren waar de spelfouten zijn zodat ik het kan verbeteren. Ik ben zelf een beginnende ICT'er. Ik wil mensen helpen en mezelf verbeteren in dit vak.
attenteren>>>> daar begint het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:48

Umbrah

The Incredible MapMan

Je site geeft bovendien nogal wat security fouten. Niet alleen worden er veel ads en cross site scripts gevonden, je gebruikt ook nog eens op het eigen domein mixed content.

Bovendien leest het door de fouten, en de stopwoordjes erg lastig, en is het bovendien veelal foute informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biscuit
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-03 14:27
Niet slecht bedoeld, maar dit doet me een beetje denken aan de gemiddelde spreekbeurten die ik gaf op het vmbo.

Verder is het altijd goed om je te verdiepen in dingen die je aandacht trekken, ga daar zeker mee door, ook is het helemaal top dat je een hele website hebt neergezet die voor iedereen te benaderen is (timmer de volgende versie wel wat beter in elkaar nadat je je wat meer hebt verdiept in de stof)

Naast hobby zie ik verder geen toekomst in je website. Mensen hebben altijd wel een kennis of een 'neefje' die hun van aankoopadvies kunnen voorzien. Daarnaast kunnen ze nog altijd bij een winkel terecht.

Ik raad je aan rustig beetje bij beetje bij te leren, misschien leer je bovendien wat meer op het gebied van hardware of web development.

Verder zou ik niet door gaan met het verspreiden van je website via het Forum zonder relevante toevoeging, de bedoeling zal wel goed zijn, maar dit is bijna de definitie van spam.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel allemaalvoor jullie harde kritiek. Zal er aan werken om het te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Mensen kom op, ga hier niet serieus op in. Alle tijd die we hieraan besteed hebben is al verspild. Dit is toch niet het niveau wat we op tweakers nastreven.

En iemand die niet snapt dat “deze artikel” fout is, en ook niet op het idee komt om hier zelf achteraan te zoeken wat er niet klopt, mag keihard zijn neus stoten wat mij betreft. Die “website” hangt van onlogica aan elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Qua SEO is het zo erg nog niet :P

Edit: dat dit als beste antwoord mankeert maakt iig wel duidelijk dat je aan het linkdroppen bent om pageviews te krijgen. Dat is gewoon spam en niet toegestaan op Tweakers. Daar zal een modje straks wel wat aan doen :)

[ Voor 77% gewijzigd door Richh op 01-05-2018 01:22 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Richh Ik heb de website van mijn bericht weggehaald. ik wilde gewoon kritiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 01:37:
@Richh Ik heb de website van mijn bericht weggehaald. ik wilde gewoon kritiek :)
Dat blijkt uit niets: je plaatst je bericht in een “aankoopadvies”-forum, niet in een forum om vragen te stellen over je business model.

Je zette ook nergens in je oorspronkelijke bericht dat je kritische menigen wilde horen, je gooide gewoon een link naar je website met een algemene stelling erbij dat dit “advies voor studenten” is. Maar uitgaande van het goede, kritiek heb je nu genoeg dus doe er wat mee.

Lees even een BBG op Tweakers, verdiep je in het begrip ‘journalistiek’ en lees taaladvies.net, misschien dat je dan al wat nuttigs van je website kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:53

br00ky

Moderator Harde Waren
@TheITguy, dit is gewoon spam. Als je maar 1 dag van je account wilt gebruik maken is dat prima, maar anders kan je daar maar beter mee stoppen :). Er zijn andere, betere manieren om je website te laten toetsen zoals te laten beoordelen door vrienden, collega's of klasgenoten. Linkdroppen hier is in ieder geval niet de bedoeling.

Dat geldt ook voor het posten van je website in andere topics. Laat dat ook achterwege. Je site bevat erg veel fouten. Dat is niet erg, want je begint net, maar je bent dus nog niet klaar om dat advies te verspreiden.

[ Voor 24% gewijzigd door br00ky op 01-05-2018 08:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.