Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

kloon schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:15:
Ondersteunt de mi eigenlijk wel 4G+.?
Mijn dochter heeft op haar cheap huawei 4g+.
Ik raak niet verder als 4g. Ik heb met de code *#*#4636#*#* elke band geprobeerd.
Ik heb al een aantal keer 4G+ voorbij zien komen, dus ondersteunen doet ie t zeker, ik vraag me alleen af of je dat verschil in snelheid nodig gaat hebben, ik merk het iig niet.

Bij welke provider zit je? ik zit op Tele2

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik kreeg van Tele2 een mail dat het toestel geen gebruik kan maken van 4G bellen. (bellen, dus niet data)
Klopt dit of is dit omdat ze het toestel niet herkennen?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-08 09:03
Gelunox schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 06:57:
[...]

Ik heb al een aantal keer 4G+ voorbij zien komen, dus ondersteunen doet ie t zeker, ik vraag me alleen af of je dat verschil in snelheid nodig gaat hebben, ik merk het iig niet.

Bij welke provider zit je? ik zit op Tele2
Ik zit zelf bij orange België.
Ik haal idd goede snelheden op 4G.
4G+ had nog leuker geweest omdat het kan.
Vraagje als jij die code ingeeft kan je dan even chekken welke LTE setting je in gebruik hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door kloon op 12-06-2018 15:22 ]

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Hyp Hyper schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:41:
Ik kreeg van Tele2 een mail dat het toestel geen gebruik kan maken van 4G bellen. (bellen, dus niet data)
Klopt dit of is dit omdat ze het toestel niet herkennen?
Ik denk dat dat aan Tele2 ligt, als ik in de telefoon kijk bij Settings -> simcards & mobile network -> Tele2NL zie ik onderaan "VoLTE calls aren't supported by the carrier"
kloon schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:17:
Vraagje als jij die code ingeeft kan je dan even chekken welke LTE setting je in gebruik hebt.
welke code bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gelunox schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:28:
Ik denk dat dat aan Tele2 ligt, als ik in de telefoon kijk bij Settings -> simcards & mobile network -> Tele2NL zie ik onderaan "VoLTE calls aren't supported by the carrier"
Hm vreemd; dat staat er bij mij niet. Alleen het menu met APN, Preferred network type en Mobile Networks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
*#*#4636#*#* naar deze code bellen. En daar je Simslot kiezen. Avast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Hyp Hyper schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:42:
[...]

Hm vreemd; dat staat er bij mij niet. Alleen het menu met APN, Preferred network type en Mobile Networks
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gOi6jHPm.png

Misschien het verkeerde simslot? Bij mij zit ie in slot 1
kloon schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:14:
*#*#4636#*#* naar deze code bellen. En daar je Simslot kiezen. Avast bedankt
LTE/TD-SCDMA/UMTS

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w1ONca5m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Thx dikke merci.
Mijn settings zijn dezelfde als die van jou.
Dus komt het door mijn provider.
4G it is dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als ik door de sims om te wisselen alleen een grayed out optie erbij krijg, laat ik dat maar ff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:18

4x2

lộn xộn quá

Heb 'm gisteren in gebruik genomen, even wat spul van m'n mi 6 overgezet en we zien wel.
Alleen jammer dat ik de luxe/harde screenprotector die ik er bij had besteld per ongeluk verkeerd om hield, toen zat ie vol met stof en andere onzin...

Gelukkig had ik er nog een zachte bij besteld, dus die er maar op geplakt om het scherm voorlopig heel te houden.

Ding bevalt tot nu toe erg goed, de camera is echt een grote verbetering tov de mi 6, het grotere scherm is ook precies goed (en voor wie er hier iets zei over de swipe functies op het scherm ipv de traditionele 'knoppen' onderaan: dat werkt idd geweldig)
Draadloos laden werkt ansich wel, maar door het covertje wat er omheen zit werkt het niet op alle laders, maar de bescherming weegt wat mij betreft op tegen dat kleine ongemak.
Nu nog 280 uur wachten tot ik 'm kan unlocken :X

leeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-09 16:09
Als het goed is kan je VoLTE met *#*#86583#*#* aan zetten. je kan dan ongeacht of je provider in het lijstje van de mi mix 2s staat het aanzetten bij je simkaart instellingen. Werkt bij Tele2 prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dejagan schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:20:
Als het goed is kan je VoLTE met *#*#86583#*#* aan zetten. je kan dan ongeacht of je provider in het lijstje van de mi mix 2s staat het aanzetten bij je simkaart instellingen. Werkt bij Tele2 prima nu.
Verrekt ie bij mij bij allebei de sims. (connection problem or invalid mmi code)
Had die optie ook niet grayed out staan. (helemaal niet erbij staan dus) Vreemd. (niet dat ik het mis)

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-06-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Hyp Hyper schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:18:
[...]

Verrekt ie bij mij bij allebei de sims. (connection problem or invalid mmi code)
Had die optie ook niet grayed out staan. (helemaal niet erbij staan dus) Vreemd. (niet dat ik het mis)
Kan het dan nog liggen aan je model? M1803D5XA of M1803D5XE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gelunox schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:34:
[...]

Kan het dan nog liggen aan je model? M1803D5XA of M1803D5XE?
Geen idee. Ik heb de XA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Ik ook.. raar dat het niet wil werken dan. Ik heb trouwens nu ook zo'n HD icoontje in m'n notification bar staan (van HD voice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 20:38
Hier iets geks aan de hand... Sinds gisteren in het bezit van Mi Mix 2S, global versie. Wilde graag van global stable naar developer updaten. Dit ging in het verleden altijd via de updater app.

Eergisteren is Miui 10 uitgekomen als global dev, deze zip gedownload en geprobeerd via updater app. Helaas geen succes, kom dus momenteel niet op het developer track.

Vervolgens maar bootloader unlock proberen echter is tegenwoordig de tijdspanne verhoogd van 72u naar 360u... Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Gister telefoon unlocked *O*

Overgestapt op de MIUI 10 8.6.14 Nightly + Magisk. Wel iets beter dan MIUI 9, m'n spotify notification is eindelijk leesbaar. VoLTE werkt nog steeds

Ben wel nog steeds niet heel erg fan van MIUI, aantal afwijkingen van stock android die mij gewoon niet lekker liggen (zoals bijv. notifications). Hopen dat er redelijk snel wat stock ROMs komen zonder de issues van niet werkende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Wordt je telefoon gewiped naar BL unlock?
Eigenlijk niet zoveel zin nu alles in te stellen en over 2 weken weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:00
Razer schreef op zondag 17 juni 2018 @ 16:44:
[...]

Wordt je telefoon gewiped naar BL unlock?
Eigenlijk niet zoveel zin nu alles in te stellen en over 2 weken weer :P
Ja toestel wordt altijd gewiped na een unlock.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09 22:44
Van de spaarzame negatieve punten die genoemd worden over de Mix2s, springt het scherm er het meest uit. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
floriz87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:21:
Van de spaarzame negatieve punten die genoemd worden over de Mix2s, springt het scherm er het meest uit. Wat is jullie ervaring?
Hm. Geen klachten hier. Het zwart is natuurlijk niet zo zwart als bij een AMOLED, maar de kleuren , helderheid en scherpte zijn prima vind ik. Ik heb geen problemen na de overstap van de QHD AMOLEd van m'n MOTO Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:24

FlashBang

Hoi.

Hyp Hyper schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:44:
[...]

Hm. Geen klachten hier. Het zwart is natuurlijk niet zo zwart als bij een AMOLED, maar de kleuren , helderheid en scherpte zijn prima vind ik. Ik heb geen problemen na de overstap van de QHD AMOLEd van m'n MOTO Z.
Same here, scherm valt me echt niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinquin21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:12
Mochten mensen er nog een willen.
mi mix 2s 128GB €535 shipping vanuit duitsland, via geekmaxi als je je inschrijft voor de nieusbrief nog 4% korting dus komt het totaal rond de €515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:44
pinquin21 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 04:24:
Mochten mensen er nog een willen.
mi mix 2s 128GB €535 shipping vanuit duitsland, via geekmaxi als je je inschrijft voor de nieusbrief nog 4% korting dus komt het totaal rond de €515
Bij AliExpress is ie al een tijdje 495 euro via de Mi Global Store (incl. DHL shipping waardoor je geen importbelasting betaalt). Geen inschrijvingen vereist :Y)
Ik ben momenteel nog wel content met mijn oude vertrouwde OPO maar hij begint langzaamaan toch wat kuren te vertonen en ik mis een paar features (goede camera, zelfde/beter scherm in een kleiner jasje met afgeronde hoeken, evt. draadloos laden). Het enige dat me echt nog tegenhoudt is dat ik geen hoesje wil gebruiken en daarom geen telefoon met glazen behuizing wil. Liefst heb ik alu/staal of weer sandstone plastic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Update V9.6.4.0DGMIFD is net via OTA binnen gekomen met Nederlandse taal en de MI 8 camera features zoals "studio lightning". Tevens is ook de Nederlandse taal toegevoegd.

OTA url om handmatig via update app te installeren:
http://bigota.d.miui.com/...DGMIFD_c629d9b1c1_8.0.zip

[ Voor 7% gewijzigd door Razer op 01-08-2018 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwkinderman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-08 16:01
Zijn er ook mensen die net als ik problemen met bluetooth ervaren?

Ik gebruik de Xiaomi.EU rom, als ik hem verbind met mijn autoradio dan werkt alles, maar zo nu en dan werkt alleen de microfoon niet. Dit probleem had ik ook met de Mi6. De ene keer werkt hij wel, de andere keer weer niet. Audio streamen werkt perfect, ik hoor de andere persoon ook duidelijk, maar de andere persoon hoort mij dus niet. De audiocodec heb ik ook al gewijzigd naar AptX, maar dit had ook geen effect.

Autoradio is een Pioneer DEH-X8700DAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Na lang wikken en wegen (voornamelijk de selfie-kin) toch maar voor een Mi Mix 2s gegaan, 128GB versie is €456 bij GSMweb met mijn afgesloten abo (€82 korting t.o.v. los kopen daar :o ).. Alleen wel benieuwd welke versie qua foon (China/Itn'l) en rom (China/EU/Int'l) ik krijg, zal wel de Chinese versie zijn (en zo niet, dan is 't mooi megenomen :9 ). Voor de ondersteunde 4g-frequenties maakt t overigens niet uit

[ Voor 32% gewijzigd door Alexo op 05-08-2018 16:25 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Razer schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:21:
Update V9.6.4.0DGMIFD is net via OTA binnen gekomen met Nederlandse taal en de MI 8 camera features zoals "studio lightning". Tevens is ook de Nederlandse taal toegevoegd.

OTA url om handmatig via update app te installeren:
http://bigota.d.miui.com/...DGMIFD_c629d9b1c1_8.0.zip
Sinds een week of drie ook gebruiker van een Mi Mix 2S. Nederlandse taal is een welkome toevoeging aangezien de Mix 2 er al even over beschikt. Goed om te zien dat dit al voor MIUI 10 gereleased wordt. Helaas merk ik wel een significante battery drain op deze versie t.o.v. 9.5.20. Heb jij hier ook last van? Twijfel om het toestel een factory reset te geven of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
J-D schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 23:27:
[...]

Sinds een week of drie ook gebruiker van een Mi Mix 2S. Nederlandse taal is een welkome toevoeging aangezien de Mix 2 er al even over beschikt. Goed om te zien dat dit al voor MIUI 10 gereleased wordt. Helaas merk ik wel een significante battery drain op deze versie t.o.v. 9.5.20. Heb jij hier ook last van? Twijfel om het toestel een factory reset te geven of niet.
Eigenlijk geen last van, in een nacht met sync e.d. gewoon aan verlies ik rond de 5-6 procent aan baterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
thx voor de tip mijn gsm staat nu 100% in het nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

@Razer Heb mijn toestel toch maar een reset gegeven. Mijn toestel trok zo'n 5-6 procent per uur er uit over de gehele nacht (45 procent over +- 8 uur). Ben benieuwd vannacht.

Ook een nieuwe toevoeging is "Hef op om te ontwaken" onder Weergave. Werkt vergelijkbaar met iOS waar het toestel aan gaat als deze wordt opgepakt van tafel. Alleen jammer dat er geen (versimpelde) face-unlock standaard op zit. Alhoewel ik mij afvraag hoe dat zal werken met de positie van de frontcamera in het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
J-D schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:13:
@Razer Heb mijn toestel toch maar een reset gegeven. Mijn toestel trok zo'n 5-6 procent per uur er uit over de gehele nacht (45 procent over +- 8 uur). Ben benieuwd vannacht.

Ook een nieuwe toevoeging is "Hef op om te ontwaken" onder Weergave. Werkt vergelijkbaar met iOS waar het toestel aan gaat als deze wordt opgepakt van tafel. Alleen jammer dat er geen (versimpelde) face-unlock standaard op zit. Alhoewel ik mij afvraag hoe dat zal werken met de positie van de frontcamera in het toestel.
Zet je toestel op regio Hong Kong of India en je hebt ook face unlock, theme support en nog wat kleine zaken 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Nice, bedankt voor de tip. Moet zeggen dat het aardig werkt.

De reset heeft wat betreft het leeglopen van de accu wel geholpen. Alles lijkt weer bij het 'oude' te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:51
Zijn hier tweakers die Android P hebben geinstalleerd? Zo ja, missen jullie iets in vergelijking met MIUI? Kun je na de beta op (kale) Android P blijven?.

Na wat zoekwerk de antwoorden hier gevonden. Erg jammer dat Xiaomi de kale Android versie niet verder aanbiedt.

[ Voor 42% gewijzigd door pvtonger op 07-08-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
*knip*. Reclame maken voor je V&A advertentie is niet de bedoeling.

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 10-08-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Android P up and running, werkt smooth tot nu toe met wat kleine dingen.
Alleen jammer dat Xiaomi veel nieuwe functionaliteiten er uit gesloopt heeft. Er is niet veel verschil tussen MIUI 10 beta op O en MIUI 10 beta op P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Razer schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:52:
Android P up and running, werkt smooth tot nu toe met wat kleine dingen.
Alleen jammer dat Xiaomi veel nieuwe functionaliteiten er uit gesloopt heeft. Er is niet veel verschil tussen MIUI 10 beta op O en MIUI 10 beta op P.
Globale ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

voor de geinsteresseerden, op amazon.de staat de 64gb nu voor 442 Euro, zelfde prijs als bij Banggood, maar wel met 1 dag levering uit europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorosMyrddin: Wel vanuit Europa (Frankrijk) maar helaas niet met 1 dag in huis.
Afgelopen woensdag 15-08 besteld en pas komende maandag of dinsdag in huis.

Edit: Ik zie net op Track & Trace van Post NL dat de mobiel vandaag 18-08 nog wordt bezorgd.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 19-08-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 09:14
Ik had hem besteld op amazon en na 1 dag in huis, dankzij de gratis 30 dagen prime :) ik ben er tot nu toe echt heel tevreden over! De unboxing was echt prachtig. Nu nog uitgebreid testen maar de eerste indrukken zijn echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Iemand nog wat leuke (AliExpress-)cases aan te bevelen? Wil 'm wat 'chique' aankleden, in de lijn van de Emerald/Jade Special Editions. Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1D9QweBjTBKNjSZFNq6ysFXXaV/For-Xiaomi-Mi-Mix-2s-Case-5-99-inch-Soft-TPU-Silicone-Art-Colorful-Back-Cover.jpg_640x640q90.jpg

Daarnaast: iemand nog een wat 'stuggere'/stroevere case als suggestie? De standaard case is zo glad als een paling in een emmer snot. Vond nog wel wat leuke Mofi-cases met stof en (nep)leer.
Mi Mix 2S 128GB gisteren trouwens binnengekomen via GSMWeb. Was gewoon de Global/XA-versie :D en dat voor €456

[ Voor 40% gewijzigd door Alexo op 27-08-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 16:05

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb mijne al een paar weken in gebruik, jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom. Al die tijd heb ik twee prangende vragen gehad:

- Is het 't waard om nu al te updaten naar MIUI 10 dmv de beta?
- Hoe in godsnaam zorg je er voor dat whatsapp niet al zijn foto's meteen in je gallery propt (internet heeft alleen hele omslachtige manieren die maar tijdelijk werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Persoonlijk vind ik MIUI 10 wel iets fijner dan 9, zit zelf eigelijk nog steeds te wachten tot ik iets meer stock android kan krijgen met alle functies werkend. Lijkt de goede mensen van xda-dev nog niet helemaal gelukt te zijn, vooral die dual camera is een probleem schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dennis de Vries schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:43:
- Hoe in godsnaam zorg je er voor dat whatsapp niet al zijn foto's meteen in je gallery propt (internet heeft alleen hele omslachtige manieren die maar tijdelijk werken)
Dat ligt aan je Gallery app dus pak eens een andere zou ik zeggen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Dennis de Vries schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:43:
->
How to hide WhatsApp images from gallery in Android?
  1. Go to the file manager of your phone. Most of the android have it in default, and in case if your smartphone or tablet doesn’t have it, you can download it from the Google Play Store for free. There are so many free file manager apps available in the play store, but ES File Manager is one of the best.
  2. Go to the Whatsapp folder. It can be in your SD card if you have it installed, or even in your phone’s internal storage.
  3. Click the Media, inside the WhatsApp folder. Inside it, go to the WhatsApp images folder. Then at the bottom left of your display, you will see an ‘+’ icon with the ‘new’ label below it, or go to options and click on add new. Afterwards, click on File option which yo can see.
  4. Name the file .nomedia. You’re now done. Head to the default Gallery app of your smartphone, and you cannot see your WhatsApp images there (clear the cache and data if you still see).
  5. To view them again in your Gallery, you will just require to go to the WhatsApp images, and delete the .nomedia file which is in there. You’ll be able to see them again, and in case you don’t, clear the cache and data once again.
Volgens mij werkt dit al jaren goed bij de meesten.

[ Voor 3% gewijzigd door Alexo op 29-08-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Alexo schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:54:
[...]

->

[...]

Volgens mij werkt dit al jaren goed bij de meesten.
Bedankt voor je tip, echter heb ik dit al gedaan en na ongeveer twee weken verschenen alle whatsapp afbeeldingen weer doodleuk in de gallery :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Dennis de Vries schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:32:
[...]

Bedankt voor je tip, echter heb ik dit al gedaan en na ongeveer twee weken verschenen alle whatsapp afbeeldingen weer doodleuk in de gallery :-(
Misschien dat 'ie met elke Whatsapp-update dit .nomedia-bestand er weer uitgooit dan.. Idee om Whatsapp niet automatisch te laten updaten? Je hebt wel (shady) apps in Google Play installeren die het op de een of andere manier voor elkaar (lijken te) krijgen, maar ik vind dat niet zo'n fijn idee :X

-edit- Blijkbaar heeft Whatsapp nu ook zelf die functie ingebouwd, deze al eens geprobeerd? Vast wel natuurlijk, maar toch.. Klik.

[ Voor 18% gewijzigd door Alexo op 29-08-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Alexo schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:55:
[...]

Misschien dat 'ie met elke Whatsapp-update dit .nomedia-bestand er weer uitgooit dan.. Idee om Whatsapp niet automatisch te laten updaten? Je hebt wel (shady) apps in Google Play installeren die het op de een of andere manier voor elkaar (lijken te) krijgen, maar ik vind dat niet zo'n fijn idee :X

-edit- Blijkbaar heeft Whatsapp nu ook zelf die functie ingebouwd, deze al eens geprobeerd? Vast wel natuurlijk, maar toch.. Klik.
Super handig dat ze dit eindelijk hebben ingebouwd. Helaas lijkt dit nog niet voor non-Beta gebruiekrs beschikbaar te zijn, en de Beta zit vol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razer
Voor iedereen nu beschikbaar, je kunt updaten naar Android P. De weekly releases zijn nu beschikbaar gesteld, updaten kan gewoon via updater app:

http://en.miui.com/download-343.html

Version: 8.9.7 (MIUI10) is Android P gebaseerd op MIUI 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Razer schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:48:
Voor iedereen nu beschikbaar, je kunt updaten naar Android P. De weekly releases zijn nu beschikbaar gesteld, updaten kan gewoon via updater app:

http://en.miui.com/download-343.html

Version: 8.9.7 (MIUI10) is Android P gebaseerd op MIUI 10.
Hij miept dat hij niet kan verifiëren omdat de Android versie niet overeenkomt met de huidige. (duh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Hyp Hyper schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:37:
[...]

Hij miept dat hij niet kan verifiëren omdat de Android versie niet overeenkomt met de huidige. (duh)
Even kijken of je de 8.8.4 beta kunt vinden, na die updaten en dan naar deze :)

Gevonden:

http://bigota.d.miui.com/..._8.8.4_0299f6e84c_8.0.zip

Eerst naar 8.8.4, als het goed is krijg je dan vanzelf al nieuwe OTA aangeboden 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Razer op 10-09-2018 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• one-77
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11-2022
Sins kort heb ik ook een Mi Mix 2s, echter krijg ik mijn hotmail account niet goed gesynchroniseerd met microsoft exchange (zowel op global stable als developer). De instellingen heb ik letterlijk overgenomen van mijn Nexus 6p. Wanneer ik handmatig synchroniseer krijg ik geen foutmeldingen, maar contacten, mail en kalender items komen niet op mijn telefoon binnen.

Update: mail en calendar synchroniseren maar contacten nog niet

[ Voor 8% gewijzigd door one-77 op 11-09-2018 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Razer schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:42:
[...]

Even kijken of je de 8.8.4 beta kunt vinden, na die updaten en dan naar deze :)

Gevonden:

http://bigota.d.miui.com/..._8.8.4_0299f6e84c_8.0.zip

Eerst naar 8.8.4, als het goed is krijg je dan vanzelf al nieuwe OTA aangeboden 8)
Yes thanks. Dat werkte!
Vooralsnog ziet alles er goed uit. :)

Edit: ik merk dat ie een stukkie sneller is geworden. De interface is meer 'snappy', apps starten sneller op en de widgets reageren sneller. Optimalisatie van Pie?

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-09-2018 14:43 ]

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ik merk vooral dat in de nieuwe versie (Miui 10, 8,9.7.) mijn notificaties erg wisselvallig zijn.
Soms een melding (mijn smartwatch trilt), maar niks in het scherm, soms wel een pop-up van WhatsApp of Telegram (vooral als er in sommige groepen iets gebeurd). Instellingen als 'autostart', 'altijd op achtergrond draaien', 'notificatie-instellingen van foon en apps' allemaal vol open en nog geeft ie maar van een handje vol apps meldingen door. Hierdoor mis ik best wat berichten, wat behoorlijk irritant is aan de nieuwe build.

• Hyp Hyper
TheKeeper schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:59:
Ik merk vooral dat in de nieuwe versie (Miui 10, 8,9.7.) mijn notificaties erg wisselvallig zijn.
Soms een melding (mijn smartwatch trilt), maar niks in het scherm, soms wel een pop-up van WhatsApp of Telegram (vooral als er in sommige groepen iets gebeurd). Instellingen als 'autostart', 'altijd op achtergrond draaien', 'notificatie-instellingen van foon en apps' allemaal vol open en nog geeft ie maar van een handje vol apps meldingen door. Hierdoor mis ik best wat berichten, wat behoorlijk irritant is aan de nieuwe build.
Hm. Bij mij komt alles wel door. Alleen had ik gistermiddag dat toen ik de telefoon even in 'niet storen stand' had staan en er daar weer uit had gehaald, de geluiden van de notificaties het niet meer deden. Een herstart hielp ook niet. Na vanmorgen wat pielen met de geluidsniveau's waren ze er ineens weer.
Alleen Facebook geeft niet alles door, maar dat was onder Oreo ook al zo.

• Razer
Neem aan dat jullie inmiddels ook de 8.9.13 OTA hebben binnen gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Razer schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:37:
Kreeg geen notificatie, maar nu gestart. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Even een dingetje waar ik me aan stoor:
Na een tijdje werken de VOL.UP/VOL.DOWN-knoppen niet meer om mijn media-geluid aan te passen, zowel tijdens het afspelen van media als daarbuiten (bijv. in home screen). Knoppen functioneren wel (screenshot met POWER+VOL.DOWN blijft werken). Na een reboot werkt het wel weer zoals het hoort :X
Gebeurt zowel in Silent, DND als normale modus.

-edit- gevonden wat het veroorzaakt: De 'clear recent items' zorgt dat de volumeknoppen niet meer het mediavolume aanpassen. 9.6.4.0 Global Stable. Bug gemeld bij Xiaomi en is blijkbaar bekend.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DpNJTcu.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Alexo op 16-09-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:22
Razer schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:37:
Waarom komen ze nog met zo'n update?
Miui 10 globale stable is inmiddels al uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5vcHD2dQs5sJyC7MKgufJAoj/thumb.png

edit:
Oeps, ik zit in het verkeerde topic. Ik heb een Mix 2 |:(

[ Voor 8% gewijzigd door BizzieBis op 17-09-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
BizzieBis schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:52:
[...]

Waarom komen ze nog met zo'n update?
Miui 10 globale stable is inmiddels al uit

[Afbeelding]
Omdat jij op Android 8 zit en de global beta op Android 9 :)

Totaal andere base...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:22
Mijn fout, ik zit in het verkeerde topic te posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 11:58
Ik kreeg zojuist miui 10.0.2.0 binnen.
Zit nog steeds op Android O helaas. Had gehoopt op P. (Zit niet op beta, Intune mdm policy dus mag eigenlijk niet rooten..)

Moet zeggen dat miui 10 er wel stukken beter uit ziet.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

• Hyp Hyper
Voor P hoef je niet te rooten of unlocken, hè. Zie de aanwijzingen van Roy.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-09-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
Hebben jullie ook slechtere prestaties na de update naar miui 10? De benchmarks zijn ook slechter, op geekbench haar ik maar een score van 1300 single core en 6200 multi core terwijl dit hiervoor 2460 en 7000 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Yanii3004 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:19:
Hebben jullie ook slechtere prestaties na de update naar miui 10? De benchmarks zijn ook slechter, op geekbench haar ik maar een score van 1300 single core en 6200 multi core terwijl dit hiervoor 2460 en 7000 was.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nUCXDLP.png

Heb je wel al geupdate naar 8.9.20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
Ik heb nu de laatste ota update (10.0.2.0, android 8) sinds vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Yanii3004 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:19:
Op mijn Mi Mix 2s Global 6/128, Stock 10.0.2.0:
Geekbench 4.3:
Single-core: 1307
Multi-core: 6252

Antutu 7.1.0:
CPU: 91530
GPU: 106816
UX: 57434
RAM: 10379
Total: 266159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
Dus ik ben niet alleen haha. Ik ga kijken om de android pie beta te installeren. Kan je deze flashen zonder gegevens te verliezen? Of ben je je gegevens kwijt na het flashen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ja.. hij was leeg helaas. De weekly's daarna laten wel alles intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Eerste keer switch van Stable naar Dev channel wordt je toestel gewiped, zodra je op dev channel zit blijven bij volgende OTA's je data uiteraard wel behouden.

Komende 3 weken overigens geen software updates ivm feestdagen in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Gisteren ook Android P binnen gekregen (non beta).
Wel vreemd. Kreeg een update melding waar alleen "bug fixes" in de changelog stond.
Na de update staat er ineens Android 9 in de eigenschappen.

Heb wel een vreemd probleem sinds MIUI 10.
Het scherm gaat constant aan in mn broekzak en gaat dan nummers zitten drukken op de emergency call dialer...
Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Csotranme op 17-10-2018 13:05 ]

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

@Csotranme Dat komt waarschijnlijk door een instelling bij lockscreen waarbij het scherm aan gaat voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

MIUI 10.0.4.0 kwam binnengerold (Stable). Helaas nog geen oplossing voor mijn probleem dat VOL.UP en VOL.DOWN. niet meer werkt na het legen van de app-geschiedenis of na ±10 minuten van inactiviteit (= app-geschiedenis wordt geleegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:52
Bij mij is gisteren ook MIUI 10.0.4.0 binnengekomen. Gelijk geüpdatet, maar nu heb ik het bijzondere probleem dat ik geen internet heb. WiFi werkt perfect, bellen ook maar 4g krijg ik op geen manier aan de praat. Iemand nog tips verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
DKjordy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:06:
Bij mij is gisteren ook MIUI 10.0.4.0 binnengekomen. Gelijk geüpdatet, maar nu heb ik het bijzondere probleem dat ik geen internet heb. WiFi werkt perfect, bellen ook maar 4g krijg ik op geen manier aan de praat. Iemand nog tips verder?
Wat heb je al gedaan. APN gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
Hyp Hyper schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:32:
[...]

Wat heb je al gedaan. APN gecheckt?
Ja, APN gecheckt en handmatig ingesteld. Vanuit Security app cache gecleared en deep clean gedaan. Verder restricties op app data usage etc gecheckt, klopt nog allemaal. Ook limieten qua data aangepast en aan/uit gezet, maar niets wilt helpen.

Vanmiddag nieuwe simkaart besteld bij KPN, krijg ik morgen binnen en anders toch maar terug naar fabrieksinstellingen, hopen dat het daarmee gefixt wordt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Hmm balen, bij mij ging de transitie naar 10.0.4.0 (Android Pie) wel soepel (met VF). Hopen op beter nieuws straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
DKjordy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:35:
[...]

Ja, APN gecheckt en handmatig ingesteld. Vanuit Security app cache gecleared en deep clean gedaan. Verder restricties op app data usage etc gecheckt, klopt nog allemaal. Ook limieten qua data aangepast en aan/uit gezet, maar niets wilt helpen.

Vanmiddag nieuwe simkaart besteld bij KPN, krijg ik morgen binnen en anders toch maar terug naar fabrieksinstellingen, hopen dat het daarmee gefixt wordt!
Dan heb je wel zo'n beetje alles gedaan ja. Ben bang dat een nieuwe simkaart het niet op gaat lossen als de huidige het voor de update goed deed. Terug naar fabrieksinstellingen lijkt me inderdaad de volgende logische stap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DKjordy
Hyp Hyper schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:26:
[...]

Dan heb je wel zo'n beetje alles gedaan ja. Ben bang dat een nieuwe simkaart het niet op gaat lossen als de huidige het voor de update goed deed. Terug naar fabrieksinstellingen lijkt me inderdaad de volgende logische stap.
Vreemd (en heel gelukkig) genoeg heeft een nieuwe simkaart mijn probleem verholpen. Misschien is het puur toeval geweest dat het probleem zich voordeed toen de update werd uitgevoerd, maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Ik zit er aan te denken om een Mi Mix 2s te kopen, het enige wat mij er van weerdhoudt is MIUI, is het mogelijk om op de Android P beta te blijven (want die is stock, toch) of levert dat teveel bugs op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 16:49
@Verona27 Ik weet niet hoe goed hij is voor de Mix 2S, maar op mijn Redmi Note 4 draai ik al een tijdje LineageOS, en die is er ook voor de Mix 2S. Praktisch stock mogelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
LOTG schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:04:
@Verona27 Ik weet niet hoe goed hij is voor de Mix 2S, maar op mijn Redmi Note 4 draai ik al een tijdje LineageOS, en die is er ook voor de Mix 2S. Praktisch stock mogelijk zo.
Geen problemen dan met bank apps ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 16:49
Verona27 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:19:
[...]

Geen problemen dan met bank apps ed?
Met die van de Rabobank in elk geval niet. Tenminste, ik heb geen NFC dus ermee betalen bij de pin automaat gaat sowieso niet maar voor de rest kan ik er gewoon geld mee over maken en met vingerafdruk bevestigen en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Sinds de update naar 10.0.4.0 wil de auto brightness niet meer werken. Staat nochtans aan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Oef geen idee. Ik heb wel het probleem sinds 10.0.4.0 dat mijn Nova Launcher soms voor 4-5 seconden 'leeg' blijft als ik terug ga naar mijn beginscherm vanuit een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
MorosMyrddin schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:02:
Sinds de update naar 10.0.4.0 wil de auto brightness niet meer werken. Staat nochtans aan. Iemand een idee?
Bij mij werkt het nog gewoon sinds 10.0.4.0

Ik heb dan wel weer het probleem dat de 3 knoppen onderaan het scherm soms ineens verdwenen zijn.
Heb dan gewoon een wit of zwart balkje zonder knoppen.

Locken en weer ontgrendelen verhelpt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Ik krijg de hele tijd meldingen over een upgrade naar 10.0.6.0. Als ik naar System Updates ga krijg ik kort de 'changelog' te zien maar verandert hij weer naar 'No updates found'. Meer mensen dit probleem? Zit op Global Stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Alexo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:57:
Ik krijg de hele tijd meldingen over een upgrade naar 10.0.6.0. Als ik naar System Updates ga krijg ik kort de 'changelog' te zien maar verandert hij weer naar 'No updates found'. Meer mensen dit probleem? Zit op Global Stable.
Ik zit ook op global. Ik krijg geen melding...
Vind het trouwens sowieso lang duren voor een update sinds 10.0.4.0 ben ik niet gewend van Xiaomi...

Ik heb trouwens wel het idee dat het volume via een headset minder is geworden.
Zat voorheen altijd op ongeveer 75% qua volume. Net tegen de begrenzing aan waar je doorheen moet drukken.
Zit nu altijd op 100% en vind het nog steeds te weinig in bijvoorbeeld het vliegtuig.
Zit gemiddeld 4x per maand in een vliegtuig dus ben gewisseld naar m'n iPad mini voor muziek voor deze reden...

Gebruik Sennheiser IE 80 btw met de standaard usb-c naar 3,5 converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Csotranme schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:38:
[...]

...

Ik heb trouwens wel het idee dat het volume via een headset minder is geworden.
Zat voorheen altijd op ongeveer 75% qua volume. Net tegen de begrenzing aan waar je doorheen moet drukken.
Zit nu altijd op 100% en vind het nog steeds te weinig in bijvoorbeeld het vliegtuig.
Zit gemiddeld 4x per maand in een vliegtuig dus ben gewisseld naar m'n iPad mini voor muziek voor deze reden...

Gebruik Sennheiser IE 80 btw met de standaard usb-c naar 3,5 converter.
Ah nog iemand met die vaststelling. Is mij een beetje storend.

Wat men vorig problem betreft, de auto brightness, dit is na enkel soft reboots terug in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Update: regio veranderen naar o.a. India en updates zoeken werkte :) zit nu op 10.0.6.0

yo

[ Voor 10% gewijzigd door Alexo op 27-11-2018 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
Alexo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:08:
Update: regio veranderen naar o.a. India en updates zoeken werkte :) zit nu op 10.0.6.0

[Afbeelding]
Ah zonder aanpassen van de locatie krijg ik hem nu ook binnnen :) .

Zit wel in Madrid nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Mi Mix 2s bij Belsimpel de Global Version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
Heeft er iemand al ervaringen met custom roms op de mi mix 2s? Ik ben MIUI echt beu aan het raken dus ik zou graag overgaan naar een custom rom maar ik zit nog te twijfelen tussen de Pixel Experience en ArrowOs.

Ik ben vooral bang voor de camera.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 09:37

YES

Moderator General Chat
Yanii3004 schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:21:
Heeft er iemand al ervaringen met custom roms op de mi mix 2s? Ik ben MIUI echt beu aan het raken dus ik zou graag overgaan naar een custom rom maar ik zit nog te twijfelen tussen de Pixel Experience en ArrowOs.

Ik ben vooral bang voor de camera.

Alvast bedankt!
Ik heb de Mi Mix 2S nu 2 dagen in mijn bezit en moet nog even wachten tot ik de bootloader mag unlocken. Daarna ga ik er een custom ROM op zetten. Ik zit zelf te denken aan Lineage OS of Pixel Experience. Beiden beweren in ieder geval dat de camera gewoon werkt.

Als ik één van beide ROMs erop heb staan kan ik wel posten hoe het bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
YES schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:10:
[...]

Ik heb de Mi Mix 2S nu 2 dagen in mijn bezit en moet nog even wachten tot ik de bootloader mag unlocken. Daarna ga ik er een custom ROM op zetten. Ik zit zelf te denken aan Lineage OS of Pixel Experience. Beiden beweren in ieder geval dat de camera gewoon werkt.

Als ik één van beide ROMs erop heb staan kan ik wel posten hoe het bevalt!
Ik heb eergisteren ArrowOs erop gezet en hij valt me tot nu toe heel goed! Er stond een standaard camera app op maar deze was heel gelimiteerd van functies en de shutterspeed was heel laag. Na lang zoeken en verschillende apk's te installeren heb ik eindelijk een gcam mod gevonden dat werkt :)

Dus tot nu toe heel tevreden! Nog geen grote problemen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 09:37

YES

Moderator General Chat
Yanii3004 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:36:
[...]

Ik heb eergisteren ArrowOs erop gezet en hij valt me tot nu toe heel goed! Er stond een standaard camera app op maar deze was heel gelimiteerd van functies en de shutterspeed was heel laag. Na lang zoeken en verschillende apk's te installeren heb ik eindelijk een gcam mod gevonden dat werkt :)

Dus tot nu toe heel tevreden! Nog geen grote problemen gevonden.
Zou je kunnen aangeven welke gcam mod je hebt gevonden/gebruikt? Kan mij eventueel ook nog van pas komen ;) Geen idee of je hier zo'n link mag plaatsen, maar als dat niet mag zou je hem dan via een privé berichtje kunnen sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
YES schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:41:
[...]

Zou je kunnen aangeven welke gcam mod je hebt gevonden/gebruikt? Kan mij eventueel ook nog van pas komen ;) Geen idee of je hier zo'n link mag plaatsen, maar als dat niet mag zou je hem dan via een privé berichtje kunnen sturen?
https://www.celsoazevedo....id/google-camera/dev-bsg/

Laatste MI8 versie gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
YES schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:41:
[...]

De laatste versie van de mi8 werkte niet bij mij helaas, ik heb deze versie: MGC_6.1.013_MI8_POCO_FINAL_V1a.apk

Ik heb wel een fix geflashed via twrp, ik weet niet meer welke dat was maar even googlelen en je vind hem wel ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste