Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Xiaomi Mi Mix 2SXiaomi heeft de Mi Mix 2S gepresenteerd. De Android-smartphone heeft een Qualcomm Snapdragon 845-soc, tegenover de 835 van de originele Mi Mix 2. Bovendien beschikt hij nu over een dubbele camera..

De primaire camera heeft een Sony IMX363, een 1/2,6"-grote sensor met pixels van 1,4 micron groot en een resolutie van twaalf megapixel. De lens heeft een diafragma van f/1.8. Hij heeft een dualpixelsysteem voor autofocus. De secundaire camera heeft een Samsung S3K3M3, een 1/3,4"-grote sensor met pixels van 1 micron groot en eveneens een resolutie van twaalf megapixel en een f/2.4-lens. De secundaire camera maakt 'optische zoom' mogelijk door een brandpunt dat twee keer zover ligt.

De Mix 2S werkt net als de Mix 2 ook op in de Benelux gebruikte banden voor 4g, vermoedelijk omdat Xiaomi het toestel gaat uitbrengen in Spanje, Portugal en Polen. In die drie Europese landen is de fabrikant actief. Officieel verkoopt Xiaomi zijn toestellen niet in de Benelux, al hebben diverse webwinkels Xiaomi-telefoons wel in de verkoop.

De telefoon draait op een Snapdragon 845-soc van Qualcomm. Dat is de nieuwste soc voor high-end smartphones van Qualcomm. De Kryo 385-processorkernen werken op maximaal 2,8GHz. De soc heeft een Adreno 630-gpu op maximaal 710MHz. Xiaomi stopt daar 6 of 8GB lpddr4x-geheugen bij. De Mix 2S zal verschijnen in varianten met 64, 128 en 256GB aan ufs-opslag.

De telefoon heeft een vingerafdrukscanner aan de achterkant en een regulier scherm zonder uitsparing. Eerdere geruchten wezen op een vingerafdrukscanner achter het scherm en een notch in de rechterbovenhoek, maar die geruchten blijken niet waar. De frontcamera zit onder het scherm, in de linkeronderhoek.

Het toestel heeft net als de Mix 2 een 6"-lcd met een resolutie van 2160x1080 pixels. De smartphone meet 150,9x74,9mm, waarmee hij net kleiner is dan de Mix 2. De telefoon komt in april uit en kost in China vanaf 3299 yuan, omgerekend momenteel ongeveer 511 euro met btw erbij. De duurste configuratie, 8GB/256GB, krijgt een adviesprijs van 3999 yuan, ongeveer 620 euro met btw.

Nieuws:
• 27-03-2018: nieuws: Xiaomi presenteert Mi Mix 2S met Snapdragon 845-soc en dubbele camera

Toestel
Xiaomi Mi Mix 2S
Besturingssysteem

Android 8.0 Oreo
Scherm

5,99" 2160x1080 HDR
Processor
Qualcomm Snapdragon 845
Processorsnelheid
2,8GHz
Videochip
Adreno 630
Werkgeheugen
Maximaal 8GB
Opslaggeheugen
Maximaal 256GB
Extern geheugen
Niet aanwezig
Accucapaciteit
3400mAh
Frontcam
5MP
Camera

Dubbele 12MP
Afmetingen

150,9x74,9x8,1mm
Gewicht

189 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Vingerafdrukscanner
Wireless charging
USB C met snellaadmogelijkheden

Handleiding

X
Adviesprijs

X
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UzSejKi1OKE]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:16
Ik ben wel geïnteresseerd in deze telefoon maar zou m graag eerst in het echt willen zien. Ik las een tijdje terug dat mediamarkt ook telefoons van Xiaomi gaat verkopen, maar ik heb ze er nog niet gezien. Weet iemand toevallig of dit model daar ook verkocht gaat worden? :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-08 02:51
Ik vermoed dat ie net als de Mi Mix 2 niet waterproof is: YouTube: Mi Mix 2 Water Tests
Klopt het dat er nu nog geen één Xiaomi telefoon waterdicht is? wat zou de reden daarvan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tosemime schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:46:
Ik ben wel geïnteresseerd in deze telefoon maar zou m graag eerst in het echt willen zien.
Zijn wel meer shops die Xiaomi verkopen, MM heeft geen high-enders.
Kosten

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Jammer dat deze niet bij Mediamarkt te koop zal zijn. Was toch mooi makkelijk geweest. Ik heb nog niet eerder een telefoon uit china laten komen. Zie nu een 64gb versie op dealextreme.com voor 537, lijkt me een mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 00:29

Jebus4life

BE User

Ga nog een aantal weekjes afwachten naar beschikbaarheid toe (en kijken wat dat met de prijs doet). Maar wat een prachtig toestel vind ik dit. Zowel qua look (toch net dat tikkeltje beter dan de originele mi mix 2) als specs.

Nu de twijfel of ik nog een jaartje met m'n Honor 8 doe, of deze haal :o

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tosemime schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:13:
Jammer dat deze niet bij Mediamarkt te koop zal zijn.
Hoeft niet direct uit China hoor, zijn gewoon goede NL-shops die dit apparaat (vast gaan) aanbieden.
Jebus4life schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:22:
Zowel qua look (toch net dat tikkeltje beter dan de originele mi mix 2) als specs.
Ik ben normaliter niet zo van Xiaomi, maar deze Mi Mix 2S doet ook wel iets bij me ja, haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
CLB schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:23:
[...]

Hoeft niet direct uit China hoor, zijn gewoon goede NL-shops die dit apparaat (vast gaan) aanbieden.
Misschien offtopic maar zou je een voorbeeld kunnen geven van een Nederlandse winkel/webshop die deze zou kunnen aanbieden? Ik kom via www.xiaomikopen.nl bijvoorbeeld op banggood.com en gearbest.com, bedoel je zulke shops? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat zou kunnen inderdaad, ik doelde onder andere op Belsimpel (met keuze voor abonnementen if needed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
CLB schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:35:
Dat zou kunnen inderdaad, ik doelde onder andere op Belsimpel (met keuze voor abonnementen if needed)
O joh, ik dacht dat Xiaomi nog helemaal niet op deze manier in Nederland verkocht werd, dat Mediamarkt de eerste in NL was die het merk op deze manier verkocht |:(

Alleen nog niet op voorraad, zal eens informeren wanneer dat ongeveer zal zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik ben benieuwd wat Belsimpel ervoor gaat vragen. Ik heb hem inmiddels besteld in China voor ongeveer 510 euro incl. verzending. Ik heb ooit de eerste Mix gehad, maar daar viel bijna niet mee te bellen vanwege het ontbreken van een echte oorspeaker. Aangezien ik verder wel onder de indruk was en de aardig goede reviews over de 2S, ga ik nu voor de Mix 2S dus.

De prijs en de camera (die aardig goed schijnt te zijn) gaven voor mij de doorslag boven bijvoorbeeld de Huawei P20 Pro. (die natuurlijk wel een nog betere camera heeft) Ook zie ik de 'notch' van veel andere toestellen niet zitten vanwege het feit dat Android er nog niet helemaal goed mee om weet te gaan en het er sowieso niet mooi uitziet. Selfies maak ik nooit. :P

Nu anderhalve week wachten..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 15:53
Nu met aankondiging dat Mi Mix 2S in de het Android P beta programma zit, en je dus gewoon heerlijke clean Android kunt draaien maakt dit plots een heel interessant toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Al een tijdje deze telefoon in bezit. Sinds gisteren de P beta erop gezet en wat werkt het smooth. De camera app is alleen nog niet beschikbaar wel kan je de Google cam Port installeren en dat werkt opzich ook prima!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Pukson schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:57:
Al een tijdje deze telefoon in bezit. Sinds gisteren de P beta erop gezet en wat werkt het smooth. De camera app is alleen nog niet beschikbaar wel kan je de Google cam Port installeren en dat werkt opzich ook prima!
Blijft de fotokwaliteit gelijk daarbij? Één van de redenen dat ik voor de 2S gekozen hebt is het feit dat ie aardige foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Hyp Hyper schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:26:
[...]

Blijft de fotokwaliteit gelijk daarbij? Één van de redenen dat ik voor de 2S gekozen hebt is het feit dat ie aardige foto's kan maken.
Met Gcam is het nagenoeg gelijk of miss wel beter in low light. Enige nadeel is dat je geen portret foto's kan maken nog omdat de dual camera niet supported is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
(jarig!)
Ik heb 2 weken geleden de mi mix 2 gekocht voor 350e. Ik kon geen reden vinden om 200 euro bij te leggen voor 2s met betere camera en een iets betere processor.

Ik vind de mi mix 2 (niet s) nog steeds de beste buy die iemand die niet veel fotografeert kan doen. Of zijn er andere verbeteringen aan de 2s die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Laatst online: 30-08 17:47
Weten jullie of de bands van de S2 in Nederland op 4G werken? Ik heb ergens gelezen (bron kwijt) dat de 8 GB versie alle bans ondersteund. Goede deals zijn natuurlijk welkom 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
liter schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:49:
Weten jullie of de bands van de S2 in Nederland op 4G werken? Ik heb ergens gelezen (bron kwijt) dat de 8 GB versie alle bans ondersteund. Goede deals zijn natuurlijk welkom 😉
Zelfde als gewone Mi Mix 2, alle bands worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Northside schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:33:
Ik heb 2 weken geleden de mi mix 2 gekocht voor 350e. Ik kon geen reden vinden om 200 euro bij te leggen voor 2s met betere camera en een iets betere processor.

Ik vind de mi mix 2 (niet s) nog steeds de beste buy die iemand die niet veel fotografeert kan doen. Of zijn er andere verbeteringen aan de 2s die ik gemist heb?
Draadloos laden? Voor mij niet zo belangrijk.
Voor mij is de camera wel een issue, maar als dat je niet interesseert kun je beter de 2 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Heb de 2s inmiddels ook via AliExpress besteld voor €510, benieuwd wanneer ik m heb!

Ben wel fan van kale android, heb hiervoor een aantal Nexus telefoons gehad, dus maar eens kijken hoe dat werkt met de Android p beta er op krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
Ik heb gelezen dat je voor Android P je bootloader moet unlocken. Kan je dan nog wel alle apps gebruiken? Volgens mij werken ING en Ziggo dan niet? En heb je met de beta wel ota updates? Anders blijf je checken en flashen 😉

[ Voor 4% gewijzigd door liter op 10-05-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:36
Op de site https://tradingshenzhen.com wordt de 8gb versie aangeboden voor € 627. Iemand bekend met deze shop? En de firmware : Original (EN/CHN), die kun je gewoon gebruiken hier in NL toch? of moet je een worldwide versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
Volgens mij is het verschil de rom. Dus misschien geen Google play store en extra Chinese apps ingebakken. Zou wel tzt de internationale rom flashen. Met deze shop heb ik geen ervaring.

@Tosemime heb je de telefoon al binnen? Heb je nog invoerbelasting betaald?

[ Voor 17% gewijzigd door liter op 12-05-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Nog niet, ik denk ergens in de loop van komende week! Heb zo'n DHL service van AliExpress er bij gedaan, als ik het goed begreep betaal je dan geen invoerrechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tosemime schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:46:
Nog niet, ik denk ergens in de loop van komende week! Heb zo'n DHL service van AliExpress er bij gedaan, als ik het goed begreep betaal je dan geen invoerrechten
Klopt. Eerst naar UK met UPS, dan naar NL met DHL. In totaal zo'n anderhalve week. DHL tracking wordt dus pas actief als ie in de UK is. (dan duurt het nog maar 1 of 2 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Hyp Hyper schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:28:
[...]

Klopt. Eerst naar UK met UPS, dan naar NL met DHL. In totaal zo'n anderhalve week. DHL tracking wordt dus pas actief als ie in de UK is. (dan duurt het nog maar 1 of 2 dagen)
Volgens de UPS website tracking is het morgen eind van de dag in de UK, dus hoop dat het dan woensdag/donderdag in nederland is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tosemime schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:23:
[...]

Volgens de UPS website tracking is het morgen eind van de dag in de UK, dus hoop dat het dan woensdag/donderdag in nederland is :)
Oh dat is snel. Hopelijk komt die van mij ook zo snel. Zal nog eens het UPS-nummer vragen. Ze speelden de vermoorde onschuld toen ik die vroeg terwijl ik die de vorige keer ook kreeg na vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 15:55
2 mei de 2s bij geekbuying besteld tot op heden nog niet verzonden. het is de 128gb versie ;-( #duurtlang.
was voor 571 euro. zou andere shops overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
rob2011 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:31:
2 mei de 2s bij geekbuying besteld tot op heden nog niet verzonden. het is de 128gb versie ;-( #duurtlang.
was voor 571 euro. zou andere shops overwegen.
Annuleren en deze bestellen.

Die versturen in een paar dagen. Wel even vragen of ze zeker stock hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-05-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 15:55
@Hyp Hyper top bedankt heb nog wel een coupon GKBAUG35 voor de GeekBuying $591 voor als je heel lang kan wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wil @CLB of iemand anders een Levertijd & Prijzen topic aanmaken? De laatste paar berichten horen in zo'n topic thuis, maar dat is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:39
ik heb nu een xiaomi mi mix 2s

zou deze beter presteren dan de oneplus 6 ? want vond de camera van de 5 niet zo bijzonder goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Volgens DXO kan je best mooie plaatjes schieten met de mi mix 2s. Je hebt hem zelf dus kan je oordelen erover. OnePlus weten we allemaal pas vanavond hoe die presteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Ik heb mijn 2s ook zojuist ontvangen! Eerste indruk is erg positief, super mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
@Tosemime Welke variant heb je precies?
Hoelang heb je er op moeten wachten vanaf het bestelmoment? Als ik op Alieexpres kijk dan staat er oevral dat dat 30-37 dagen kan duren voordat je hem in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Ik heb de witte 64gb versie, besteld bij AliExpress met de DHL service. Vorige week maandag besteld, net ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
De 8gb versie in het zwart besteld, ben benieuwd.Ik had nog even op de presentatie van de 1+ 6 gewacht, maar kon daar toch niet echt enthousiast van worden ondanks dat die toch wel wat goedkoper is.

Is mijn eerste Android, dus zal wel even wennen worden na 6 jaar Windows en daarvoor Symbian.

[ Voor 19% gewijzigd door Twardt op 16-05-2018 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tosemime schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:39:
Ik heb de witte 64gb versie, besteld bij AliExpress met de DHL service. Vorige week maandag besteld, net ontvangen :)
Lekker dan. Jij hebt hem later besteld dan ik en hebt hem al binnen. Blijkbaar was wit eerder in stock dan zwart. :'(
Hij komt deze middag aan in the UK als het goed is, dus hoop hem snel te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-05-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Hyp Hyper schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Lekker dan. Jij hebt hem later besteld dan ik en hebt hem al binnen. Blijkbaar was wit eerder in stock dan zwart. :'(
Hij komt deze middag aan in the UK als het goed is, dus hoop hem snel te hebben.
Lucky me! :P maar bij mij ging het vrij snel toen het eenmaal in engeland was aangekomen. Bij mij was de telefoon maandag om 18:00 in Engeland en dus gister eind van de middag bij mij thuis. Dus met een beetje geluk heb je m morgen of vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tosemime schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Lucky me! :P maar bij mij ging het vrij snel toen het eenmaal in engeland was aangekomen. Bij mij was de telefoon maandag om 18:00 in Engeland en dus gister eind van de middag bij mij thuis. Dus met een beetje geluk heb je m morgen of vrijdag
Morgen is vrijdag. :P
Heb vaker bij hen besteld en inderdaad duurt het nog 1 á 2 dagen nadat ie in de UK is. Zal maandag op zijn vroegst worden aangezien ik het weekend weg ben.
Bevalt ie je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Oeps, zat nog met woensdag in mn hoofd :+

Ja bevalt me erg goed. Ontwerp is super, telefoon is mega snel en heeft een mooi scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
vind ik ook

de oneplus 6 is pas aangekondigd maar ben blij dat ik de xiaomi mi mix 2s heb gekocht

denk dat de camera beter gaat presteren en deze ondersteund project treble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
weet er iemand wat het verschil is met de global rom en eur rom ?

is er een verschil met updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Vincent91 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:22:
weet er iemand wat het verschil is met de global rom en eur rom ?

is er een verschil met updates ?
https://forum.xda-develop...post73916245#post73916245

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vincent91 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:13:
vind ik ook

de oneplus 6 is pas aangekondigd maar ben blij dat ik de xiaomi mi mix 2s heb gekocht

denk dat de camera beter gaat presteren en deze ondersteund project treble
Ik heb de Mix 2S vooral gekocht omdat ie de 'notch' niet heeft. Bijna alle toestellen met een groot relatief schermoppervlak hebben dat vermaledijde ding. Ik vind het mooi boven een dunne rand te hebben zonder zo'n uitstulping. Dan maar een wat grotere 'kin' en de front-camera daar. (maak toch geen selfies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
:9 :o ben ook blij dat deze geen notch heeft !

ben gewoon niet overtuigd door de oneplus 6

vind de keramieke achterkant van de xiaomi mooier

de oneplus 6 heeft enkel glas voor snellere 4g en geen wireless charging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:48
Even een paar vragen aan gebruikers van deze smartphone. (i) is de Mi x2S in het dagelijks gebruik zwaar als je naar het gewicht kijkt? (ii) hoe zijn de ervaringen met de kwaliteit van de foto's?
Hoor graag jullie bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:32
Interessante telefoon dit. Ben vooral nieuwsgierig naar een vergelijk tussen de Mi x2s en de 1+6. En dan vooral op camera gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Voor mij hetzelfde. Het gewicht van de Mi x2S valt mee? En de foto's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:32
Heb nu een Honor 8 die nog prima bevalt en rete snel is. Maar ergens gaat het toch kriebelen voor wat anders. En dan zeker geen hoofdprijs betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hanske1
  • Laatst online: 18:38
Leuke aanbieding nu op Banggood, $495 voor de 64 GB uitvoering met code 5BGMIX2SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08 09:29
Werkt Google Pay hier eigenlijk op out of the box? Momenteel gebruik ik dit echt wel veel. Of moet dit met de global rom of hoe zit dat?

Ik dacht dat enkel Google certified devices + locked bootloader devices Google Pay krijgen, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe het net zit (en ik vind er niet betrekkelijk veel info over).

@Hanske1 die aanbieding, heb je ook een rechtstreekse link? Via Banggood moet hij dan best in een EU warehouse zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ff. Een vraag zijn er bij dit toestel ook navigatie buttons op het scherm? Of kun je alleen maar gebruik maken van de swipe gesture due Xiaomi aanbiedt bij dit toestel? Graag een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
zuukie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:43:
Ff. Een vraag zijn er bij dit toestel ook navigatie buttons op het scherm? Of kun je alleen maar gebruik maken van de swipe gesture due Xiaomi aanbiedt bij dit toestel? Graag een reactie
Bij het instellen van de telefoon kan je zelf kiezen of je swipe gestures wilt of nav bar. Zelf gebruik ik de swipe optie en werkt heerlijk en kan niet meer zonder. Give it a try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Laatst online: 18:38
@ venqwish, laten verzenden via DHL , dan schijnt t te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nou, hij is binnen en vooralsnog valt ie niet tegen. Loeisnel en een mooi scherm. De rest zal ik de komende dagen maar eens gaan testen.

Ik heb eerder de allereerste Mix gehad en daar viel niet mee te bellen vanwege het ontbreken van een telefoonspeaker. (raar alternatief via resonantie) Dat is nu gelukkig geen probleem meer.
Pukson schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:56:
[...]

Bij het instellen van de telefoon kan je zelf kiezen of je swipe gestures wilt of nav bar. Zelf gebruik ik de swipe optie en werkt heerlijk en kan niet meer zonder. Give it a try
Gisteren meteen gedaan en het werkt inderdaad super en bijna intuïtief. Plus dat je nóg meer scherm hebt voor je iconen etc.
Hanske1 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:14:
@ venqwish, laten verzenden via DHL , dan schijnt t te kloppen.
Nee, Priority Direct Mail. Wel even navragen bij BG of ze nog steeds de kosten vergoeden als je toch moet bijbetalen.

[ Voor 55% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-05-2018 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
http://www.xinhuanet.com/english/2018-05/23/c_137198686.htm

kijk eens hoeveel volk dat er buiten staat te wachten,wist niet dat xiaomi zo aantrekkelijk was in west europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb een probleem met de playstore op mn xiaomi

zou graag mn apps willen updaten via data maar wilt enkel over wifi ,bij instelling aangepast maar nog steeds niks

Vincent, volgende keer graag de wijzigen knop gebruiken om je bericht aan te passen ipv meerdere berichten onder elkaar te zetten. (y)

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 23-05-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

Zojuist besteld via https://tradingshenzhen.c...mi-mimix2s-8gb-256gb.html d:)b

Hopen dat alles goed gaat, tot zo ver geen negatieve bevindingen over deze shop kunnen vinden op tweakers of andere plekken.

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ook hier besteld bij Belsimpel, hoop hem morgen of overmorgen in handen te hebben!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
mafiatounes schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:32:
Ook hier besteld bij Belsimpel, hoop hem morgen of overmorgen in handen te hebben!
Niet slecht daar. Los 562 euro en als je toch een abonnement nodig hebt 480 euro. (24*20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
weet iemand hoe de update support is bij xiaomi ? heb momenteel mui 9.5 en security patch van april

is die beter dan oneplus of slechter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Vincent91 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:55:
weet iemand hoe de update support is bij xiaomi ? heb momenteel mui 9.5 en security patch van april

is die beter dan oneplus of slechter ?
Updates zijn altijd goed bij Xiaomi, er zijn ook meerdere rom versies, en de Mi Mix 2s heeft ook project treble met al een beta van Android P. Denk dat beide merken aan elkaar gewaagd zijn op het vlak van update beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
zuukie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:54:
Even een paar vragen aan gebruikers van deze smartphone. (i) is de Mi x2S in het dagelijks gebruik zwaar als je naar het gewicht kijkt? (ii) hoe zijn de ervaringen met de kwaliteit van de foto's?
Hoor graag jullie bevindingen.
Hij is maar 10 gram zwaarder dan mijn Moto Z (volgens GSMarena) maar voelt meer dan dat zwaarder aan. Mogelijk is dat een indruk door de keramische case. Die overigens (nog steeds) aan de gladde kant is; dus als je hem zonder hoes gebruikt goed vasthouden en niet op gladde hellende oppervlakken leggen.

Mijn eerste indruk van de foto's is dat die een stuk beter zijn dan die van Moto Z. Natuurlijk is dat maar relatief, maar het geeft voor mij al aan dat het geen troep is. Ik zal dit weekend verder experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Thanks. Ben komend weekend benieuwd naar je overige bevindingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04

4x2

lộn xộn quá

Hanske1 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:00:
Leuke aanbieding nu op Banggood, $495 voor de 64 GB uitvoering met code 5BGMIX2SG
Bedankt voor de tip, heb 'm maar besteld, vind het scherm van m'n mi 6 eigenlijk net te klein (komende vanaf een 5.5"zenfone 3)
Het draadloos laden en betere camera zijn dan mooi meegenomen.
Twijfelde 3 weken geleden om 'm in China zelf mee te nemen, maar voor deze prijs is ie incl PDM & insurance net zo duur als daar, dus dan is dit net zo makkelijk.

Kan de mi 6 mooi de plek innemen van m'n ZF3 als werk e-mail / backup telefoon en de ZF3 gaan we dan wel eens lekker met ROM's spelen.
En ik vind het gewoon leuk om telefoons uit te proberen :X

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
zuukie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:06:
Thanks. Ben komend weekend benieuwd naar je overige bevindingen
Niet heel veel kunnen/willen testen vanwege het weer, maar kan melden dat als de telefoon een grote investering voor je is, je echt de meegeleverde back-case moet gebruiken. De mijne is vanwege de gladheid van de keramische casing al twee keer op de tegelvloer beland. Gelukkig nog zonder schade. Bij droge handen moet je hem goed vasthouden en op een glad oppervlak (houten salontafelblad in dit geval) heeft hij maar een klein tikje nodig om een stuk te schuiven.

Ik heb nog niet veel met de camera getest, maar qua scherpheid zit hij aardig goed. Beter dan m'n Moto Z in elk geval. De AI-modus heb ik nog niet getest.

Met de batterij haal ik de 24 uur makkelijk bij gemiddeld gebruik, (paar gesprekken en nu nog wat veel spelen met de telefoon) maar dat is het ook zo'n beetje. Ok, niet indrukwekkend.

Hij is supersnel en wordt minder heet bij zwaar gebruik dan m'n Moto-Z. (SD 820)
Vooralsnog erg tevreden. Qua prijs/kwaliteit een erg goede deal volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
De MM2s heeft ARCore ondersteuning gekregen; https://androidcommunity....-this-bandwagon-20180529/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twardt
Zojuist de telefoon ontvangen. Eerste indruk is goed en snel. Maar moet nog wel wennen aangezien dit mijn eerste Android telefoon is. Hiervoor altijd Windows phone gebruikt, dus dat is wel omschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:05

FlashBang

Hoi.

Na de Mi 8 aankondiging toch voor de Mix 2S gegaan. EUR 480 voor de 6 GB/128 GB versie bij Gearbest met Priority Line (dus douanekosten terug), kon ik hem ook echt niet voor laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
Ik dacht dat de Mix 2s ook face unlock zou hebben. Kan het echter niet in de settings vinden.Kan iemand er meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:49

Is b20 alleen aanwezig in de 256gb versie?
Ik heb tele2 en moet die hebben...gave telefoon!

Nope. Zo te zien alle banden. Vind het wel vreemd dat deze duurder is dan de mi8. En die heeft een amoled scherm. In hoeverre ga je dat zien?

[ Voor 45% gewijzigd door groxgrox op 01-06-2018 06:24 ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Twardt schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:47:
Ik dacht dat de Mix 2s ook face unlock zou hebben. Kan het echter niet in de settings vinden.Kan iemand er meer over vertellen?
Voor Face Unlock moet je bij de Mi 8 zijn, dit zit niet op de Mix 2S.

Edit: iets duidelijker, de Mi 8 Explorer Edition heeft een hoogwaardige implementatie van 3D face unlock. De Mix 2S heeft wel face unlock, maar een basic implementatie die net als de OP6 veel gemakkelijker voor de gek kan worden gehouden.

[ Voor 28% gewijzigd door FlashBang op 01-06-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
FlashBang schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:28:
Na de Mi 8 aankondiging toch voor de Mix 2S gegaan. EUR 480 voor de 6 GB/128 GB versie bij Gearbest met Priority Line (dus douanekosten terug), kon ik hem ook echt niet voor laten liggen!
Weet je dit zeker? Dit is namelijk volgens mij niet altijd het geval, dacht dat er een kleinere kans op importheffing is, maar mocht deze er zijn dat je dan zelf verantwoordelijk bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Razer schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:30:
[...]

Weet je dit zeker? Dit is namelijk volgens mij niet altijd het geval, dacht dat er een kleinere kans op importheffing is, maar mocht deze er zijn dat je dan zelf verantwoordelijk bent.
Ja, dit weet ik zeker! Vanuit Gearbest zelf op FOK:

Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een G-W warenhuis.
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Priority Line".
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Registered Air Mail". De voorwaarde is wel dat "Priority Line" NIET beschikbaar is voor dit product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb nu de mi mix2S een paar dagen en ben er dik tevreden van !

[ Voor 60% gewijzigd door Vincent91 op 01-06-2018 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-08 09:03
Zonet die van mij gekocht op grossoshop.
White edition 6 gig ram 128 rom voor 550€.
Van China naar Italië en zo naar België op 8 a 10 dagen. Volgens mijn messenger gesprek kreeg ik 2 jaar beloofde ze. Nu maar afwachten. Wel versie staat er op de global rom, is da versie 9,5?

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twardt
Op de mijne staat 9.5.6.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Gister telefoon binnen gekregen! Ik zit op de chinese ROM en ik mag 360 uur wachten voor het unlocken :')

Met een klein beetje moeite heb ik google play store erop gekregen en ga ik 'm maar soortvan half gebruiken tot ik TWRP erop kan gooien en de boel kan rooten.

Overigens alles goed verlopen via shenzhen trading, doorlooptijd van een dag of 10.

Edit: nieuwe post toegevoegd

Heeft iemand al draadloos laden geprobeerd? Het viel mij op dat bij de Zens Qi draadloos laadstation - 10W alles gewoon prima normaal werkt, maar als ik 'm op de Zens Qi Single Wireless Charger Wit leg m'n touch compleet haywire gaat wanneer ik het scherm aanraak.

[ Voor 43% gewijzigd door Gelunox op 02-06-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ja.. heb een simpele QI (bamboo) charger van ALI-express gescoord. Laadt prima op, maar ik ben er niet zo blij mee dat de telefoon ook als hij vol is gewoon warm blijft itt laden via de kabel. Is dat normaal bij dit soort chargers of doet een betere charger dat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

@Hyp Hyper begint ie bij jou meteen met opladen zodra je 'm er op legt of duurt het een paar seconden?
Ik merk namelijk aan mijn draadloze laders dat deze eerst lijken te communiceren over het opladen alvorens daadwerkelijk vermogen op de lijn te zetten. En de mijne is van het opladen nog niet warm geworden voor zover mij is opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Gebruiken jullie de mix zonder bescherming of met het hoesje dat bij in de doos zat. Of mss een andere case vanuut China? Foto's zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gelunox schreef op zondag 3 juni 2018 @ 00:23:
@Hyp Hyper begint ie bij jou meteen met opladen zodra je 'm er op legt of duurt het een paar seconden?
Ik merk namelijk aan mijn draadloze laders dat deze eerst lijken te communiceren over het opladen alvorens daadwerkelijk vermogen op de lijn te zetten. En de mijne is van het opladen nog niet warm geworden voor zover mij is opgevallen.
Als ik hem er goed op leg vrijwel meteen volgens mij. Na een nachtje op de lader gelegen te hebben was ie heet. Misschien te goedkope lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

@kloon
Ik heb er wat op ebay besteld om te kijken of er wat moois/practisch tussen zit, het hoesje wat in de doos zat is iig onprettig, rand aan de onderkant te scherp.

- https://www.ebay.com/itm/282785915249?var=583048529392
- https://www.ebay.com/itm/183229490246?var=690507756176
- https://www.ebay.com/itm/112978986222?var=413356914869
- https://www.ebay.com/itm/132589332174?var=431931887247
- https://www.ebay.com/itm/273198241801?var=572470764619

vooralsnog de eerste erop zitten, rest is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Super!
Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 14:30
Heb de mi mix 2s, global rom, nu een paar dagen in bezit. Tot nu toe maar 1 probleem ontdekt eigenlijk. Bluetooth audio werkt niet. Connecten en pairen lukt met carkit of soundbar maar zodra ik audio afspeel dan hoor ik niets. Streamen lijkt niet goed te werken. Iemand hier toevallig ook problemen mee?

Heb al verschillende audio codecs geprobeerd via developer options en ook bluetooth auto connect, maar helaas.

PS: verder wel tevreden over telefoon

[ Voor 4% gewijzigd door skyrebel op 04-06-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
skyrebel schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:01:
Heb de mi mix 2s, global rom, nu een paar dagen in bezit. Tot nu toe maar 1 probleem ontdekt eigenlijk. Bluetooth audio werkt niet. Connecten en pairen lukt met carkit of soundbar maar zodra ik audio afspeel dan hoor ik niets. Streamen lijkt niet goed te werken. Iemand hier toevallig ook problemen mee?
Hmm.. ik zal het binnenkort eens testen in de auto. Ik laat het weten.

Edit: Ik heb het getest: Het geluid van YouTube streamt prima via Bluetooth naar m'n auto. Ik hoop binnenkort BT-oortjes binnen te krijgen. Ik laat nog weten of die het ook goed doen.
(je hebt wel aan beide kanten het BT-volume aanstaan? :o )

[ Voor 21% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-06-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 14:30
Hyp Hyper schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:32:
[...]

Hmm.. ik zal het binnenkort eens testen in de auto. Ik laat het weten.

Edit: Ik heb het getest: Het geluid van YouTube streamt prima via Bluetooth naar m'n auto. Ik hoop binnenkort BT-oortjes binnen te krijgen. Ik laat nog weten of die het ook goed doen.
(je hebt wel aan beide kanten het BT-volume aanstaan? :o )
Thx voor reactie. Voor de carkit heb ik nu een app geïnstalleerd en die lukt het wel om geluid te streamen. Soundbar werkt nu ook, zonder app. Beetje vreemd. Wil binnenkort denkelijk wel de EU Rom proberen. Ontbreken van NL taal is toch wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
skyrebel schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:47:
[...]

Thx voor reactie. Voor de carkit heb ik nu een app geïnstalleerd en die lukt het wel om geluid te streamen. Soundbar werkt nu ook, zonder app. Beetje vreemd. Wil binnenkort denkelijk wel de EU Rom proberen. Ontbreken van NL taal is toch wel vervelend.
Dat is wat minder ja. Met Morelocale krijg ik het meeste wel in het Nederlands, maar die resette om de haverklap weer naar Engels. Gek genoeg blijft ie nu al 2 dagen wel op Nederlands staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Ok ik zit met een aantal vragen.
Donderdag de mi binnen gekregen.
jammer genoeg een chinees model waar ze zelf de globel version opgezet hebben.
de boothloader is dus al unlockt . En deze moet vogens xda ook zo blijven op mijn chinees model
Opzich geen probleem want alles werkt zeer goed behalve google pay natuurlijk.

Nu is mijn vraag kan ik de telefoon updaten naar de EU rom en de boothloader terug locken ?
ik heb model M1803D5XE en zit op versie 9 5 19 0ODGMIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwkinderman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-08 16:01
Volgens mij is het niet mogelijk als je de xiaomi.eu rom geinstalleerd hebt om daarna de bootloader weer te locken.

Toevallig ook mensen die de overstap van de Mi6 naar de Mix2s gemaakt hebben? Ik ben benieuwd naar het verschil in batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

verschil in batterijduur kan je waarschijnlijk niet objectief vertellen. Ik ga er niet vanuit dat mensen die overstappen een ongesleten batterij in hun oude telefoon hebben dus 99% kans dat iedereen zegt dat de nieuwe telefoon een veel betere batterijduur heeft.

los daar van: Nog een week en dan kan ik eindelijk de bootloader unlocken *O*

Weet iemand toevallig het antwoord op de volgende vragen:

- Ik lees op XDA dat TWRP niet blijft na een reboot tenzij je MAGISK geflasht heb, hoe zit dat?
- Krijg je weer opnieuw 360 uur wachttijd als je de bootloader lockt na flashen?
- Kan je TWRP gebruiken als je de bootloader na flashen gelockt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 15:53
Wie komt er net zosls mij van oled af? En ervaart dat tijdens het scrollen de text uitsmeert. Op de mi mix 2 was dit heel erg het geval. Heeft de 2s hier ook zoveel last van?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Bassbounce schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:05:
Wie komt er net zosls mij van oled af? En ervaart dat tijdens het scrollen de text uitsmeert. Op de mi mix 2 was dit heel erg het geval. Heeft de 2s hier ook zoveel last van?
Ik kom van een Moto Z met amoled af en zie geen rare dingen. Heb je een filmpje met een voorbeeld? Dan kan ik kijken of het me herkenbaar voorkomt.

Moet zeggen dat ik sowieso niks mis aan het scherm van de 2S. Gewoon mooi helder en scherp met prima kleuren. Kleuren hoeven voor mij sowieso niet onnatuurlijk te knallen. Het zal wel wat batterijduur kosten natuurlijk. (IPS LCD tov Amoled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 15:53
Hyp Hyper schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:01:
[...]

Ik kom van een Moto Z met amoled af en zie geen rare dingen. Heb je een filmpje met een voorbeeld? Dan kan ik kijken of het me herkenbaar voorkomt.

Moet zeggen dat ik sowieso niks mis aan het scherm van de 2S. Gewoon mooi helder en scherp met prima kleuren. Kleuren hoeven voor mij sowieso niet onnatuurlijk te knallen. Het zal wel wat batterijduur kosten natuurlijk. (IPS LCD tov Amoled)
https://www.reddit.com/r/...em_ghostingglowblur_when/

Hier staan wat onduidelijke filmpjes, het is meer met het scrollen dat de text wat uitrekt.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Ondersteunt de mi eigenlijk wel 4G+.?
Mijn dochter heeft op haar cheap huawei 4g+.
Ik raak niet verder als 4g. Ik heb met de code *#*#4636#*#* elke band geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:49
Deze is nu in de aanbieding voor 519 dollar, leuke prijs dacht ik.

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_1698637.html

Iemand hem nog ergens voordeliger gevonden? Twijfel tussen deze of toch wachten op de mi8 die voordeliger is (waarschijnlijk) en amoled heeft....
Wat is jullie advies?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
http://www.grossoshop.net...-mix-2s-6-64gb-black.html

Verzending is wel 20€. Had de mijne op 6 dagen in huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Bassbounce schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:08:
[...]

https://www.reddit.com/r/...em_ghostingglowblur_when/

Hier staan wat onduidelijke filmpjes, het is meer met het scrollen dat de text wat uitrekt.
Ik zie wat je bedoelt. Het lukt me niet dat effect te reproduceren. Misschien wil iemand anders het nog checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-08 02:51
groxgrox schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:38:
Deze is nu in de aanbieding voor 519 dollar, leuke prijs dacht ik.

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_1698637.html

Iemand hem nog ergens voordeliger gevonden? Twijfel tussen deze of toch wachten op de mi8 die voordeliger is (waarschijnlijk) en amoled heeft....
Wat is jullie advies?
weet niet of ik hier ook prijzen mag plaatsen, maar bij banggood nu in pre-order voor 416,82 met kortingscode 6BGMIX2S (excl shipping)
Pagina: 1 2 3 Laatste