Verwijderd
Oh en als jullie die GoT gal gaan beginnen, of zelfs alliance hehehe, pass me ff de coords.
Dan vinden jullie tenminste een paar leuke verrassingen als jullie wakker worden.
En TFD, spijt me zeer, leuk idee maar hele slechte organisatie. PHNX overheersend, no way. Spelen geen grote rol van betekenis, eigenlijk een hele kleine.
Misschien dat ze het volgende ronde iets beter zullen doen inzake nieuwe alliances die ze aangaan. Hier zijn een paar andere bij betrokken, lolol, nog meer roids voor mij
Maar geen zorgen, zal goed zorgen voor die mooie glimmende roids
Ik hoor het wel...
da's 1 sucker die de volgende ronde niet moet gaan overleven.Op woensdag 22 augustus 2001 12:32 schreef Paestero het volgende:
Pain will die.. SOON
vanaf de 1e tick moet die hond 0xDEADBEEF worden
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Gooi mij er ook maar bij (als er nog plaats is)Op zondag 12 augustus 2001 13:52 schreef Raikane het volgende:
Heb ff dit topic nog is doorgelezen en een lijstje gemaakt met mensen die (eventueel) mee willen doen.
-[=SARGE=]-
UneXpeCteD-
Patryn
JeanLucPicard
The Invisible
mr.iceman
Kamikazi
Sephiroth
REFUSED
klmurphy
Urios
Kunyfyer
Raikane
Ik zit nu in hetzelfde galaxy als Urios
http://backup.fryingdutch.netOp dinsdag 21 augustus 2001 22:57 schreef The Dude het volgende:
hmm vreemd dat ik er niet bij staat anyways TFD is lekker gaar de laatste tijd. De webpagina is al tijden half dood ed. dus echt duidelijke info is er niet. Ik vind het allemaal een beetje rommelig.
ja, zoek jij zijn coods ff op?Op woensdag 22 augustus 2001 17:27 schreef Firefox het volgende:
[..]
da's 1 sucker die de volgende ronde niet moet gaan overleven.
vanaf de 1e tick moet die hond 0xDEADBEEF worden
Verwijderd
Op de site staat weinig info en geen screenies.
Is dit turnbased ala play by (e)mail spellen ?
Alleen text ?
Maps entext ?
Zou iemand wat meer kennen vertellen ?
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Verwijderd
Hadden wel mazzel dat grotendeel van zijn vloot weg was.. maar die vloot kwam in laatste tick nog ff op bezoek
meteen 700K losses aan onze kant (wat wil je met 44K spectre tegenover je >:( )
http://www.strikerz.net/~peter/paes-battle.html
Dit zijn de 3 battle tick waar ik bij was
Ik was voor deze battle 61 milj groot..
Verwijderd
BTW 157:2 zoekt nog mensen voor volgende ronde. Goede spelers kunnen nog een plekje krijgen. Nog 3 open ruimtes.
Voor de donation periode was 157:2 no.2 in grootte na de FU2 galaxies. Dus... denk er over na.
JK
157:2:23
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Op dit moment zit er niemand op het kanaal. Maar iemand die de galaxy gaat opzetten, moet wel even zo snel mogelijk dit kanaal registreren. Heb je ook P erbij, dat werkt een stuk beter en veiliger.Op donderdag 23 augustus 2001 14:11 schreef NoordGestoord het volgende:
#GoT op irc.planetarion.com al in gebruikt?
heel erg leuk een got alliantie maar hou je wel rekening met de spreiding in tijd en locatie van je members?
Ik ben hc van de winnende alliantie van deze ronde, en als je ziet hoeveel problemen wij snachts al hebben om een aanval af te wenden, dan zijn jullie dus allemaal dood.
Vergeet het niet, ronde 5 word een battle tussen de grote machten waarbij de kleintjes moeten opdraaien voor de verliezen.
Maw zit je niet in 1 van de top 10 allianties word je gewoon als roidfarm gebruikt.
Daarom doe wijs, join een bestaande (als het dan perse moet nederlandse alliantie als tfd)
De moeite en resources die je nodig hebt om een goed werkende site/db acces en members te krijgen liggen vele malen hoger dan het maximale positieve resultaat op dit moment.
Voor de kenners hier de battle NoCeX (of Nosex voor onze tegenstanders) versus WTF + EL word heel erg interessant
Dus zorg dat je erbij bent. En even een mededeling voor de wtf+el aanhangers, die zijn onderling zo verdeeld dat een vruchtbare samenwerking nog steeds ver te zoeken is.
Iemand schreef dit al op het forum
elysium gaat niet samen met wp en fury
legion heeft problemen haar vea wing en lang niet alle vts members staan positief tegenover de breuk met xanadu en zullen ivm de vriendschap die afgelopen ronde is opgebouwd ook nog steeds liever wp dan xanadu te grazen nemen.
de combinatie is dus redelijk zwak.
De volgende ronde zal binnenkort beginnen, dus voor en tegenstanders zie jullie dan.
En als je me nog eens wil spreken dan kan dat. Ik ben bijna altijd te vinden in #xanadu waar ik @TOL ben.
Ik ben vanaf vanavond tot een vrijdag weg. lees commentaar dus later wel.
Akita
is goed, ik ondertussen maar weer verder bezig mijn HC te overtuigen en te pushenOp maandag 27 augustus 2001 12:01 schreef The_outer_limits het volgende:
Ow Noordgestoord, ik spreek nog wel een paar keer met je, ben voorlopig dus even niet in staat om met spinnerke en anderen te spreken.
Maar ik kom terug en ga er dan weer hard tegenaan.
Niet alleen besluiten steeds meer die-hards te stoppen.
Tevens wil een gedeelte van de alliantie niet mee.
ik denk dat je beter even lekker onderuit kan gaan zitten, en gewoon relaxen.
Je kan toch niets doen, en de mensen die wat kunnen doen doen dit niet omdat het teveel bezwaren opleverd.
het is een padstelling.
tfd zal in de huidige vorm eerst moeten sneuvelen voordat er echt actie word ondernomen.
TFD = partyclan
en dat is leuk maar dat hou je niet vol.
Akita
je vergeet dat ik niet wil achteruitzitten en relaxen aangezien ik geen Planetarion speel alleen maar voor de lol, prestatie hoort er bij mij wel degelijk bij.Op maandag 27 augustus 2001 17:56 schreef The_outer_limits het volgende:
vergeet dat dus maar. je hc heeft het niet meer.
Niet alleen besluiten steeds meer die-hards te stoppen.
Tevens wil een gedeelte van de alliantie niet mee.
ik denk dat je beter even lekker onderuit kan gaan zitten, en gewoon relaxen.
Je kan toch niets doen, en de mensen die wat kunnen doen doen dit niet omdat het teveel bezwaren opleverd.
het is een padstelling.
tfd zal in de huidige vorm eerst moeten sneuvelen voordat er echt actie word ondernomen.
TFD = partyclan
en dat is leuk maar dat hou je niet vol.
Verwijderd
Ronde 5 een battle van de grotere, mmzzzzz, eerst maar eens de stats zien, en dan niet de tijdelijke en degene van de betaOp maandag 27 augustus 2001 11:46 schreef The_outer_limits het volgende:
Invasion of the GOT n00bs
heel erg leuk een got alliantie maar hou je wel rekening met de spreiding in tijd en locatie van je members?
Ik ben hc van de winnende alliantie van deze ronde, en als je ziet hoeveel problemen wij snachts al hebben om een aanval af te wenden, dan zijn jullie dus allemaal dood.
Vergeet het niet, ronde 5 word een battle tussen de grote machten waarbij de kleintjes moeten opdraaien voor de verliezen.
Maw zit je niet in 1 van de top 10 allianties word je gewoon als roidfarm gebruikt.
Daarom doe wijs, join een bestaande (als het dan perse moet nederlandse alliantie als tfd)
De moeite en resources die je nodig hebt om een goed werkende site/db acces en members te krijgen liggen vele malen hoger dan het maximale positieve resultaat op dit moment.
Voor de kenners hier de battle NoCeX (of Nosex voor onze tegenstanders) versus WTF + EL word heel erg interessant
Dus zorg dat je erbij bent. En even een mededeling voor de wtf+el aanhangers, die zijn onderling zo verdeeld dat een vruchtbare samenwerking nog steeds ver te zoeken is.
Iemand schreef dit al op het forum
elysium gaat niet samen met wp en fury
legion heeft problemen haar vea wing en lang niet alle vts members staan positief tegenover de breuk met xanadu en zullen ivm de vriendschap die afgelopen ronde is opgebouwd ook nog steeds liever wp dan xanadu te grazen nemen.
de combinatie is dus redelijk zwak.
De volgende ronde zal binnenkort beginnen, dus voor en tegenstanders zie jullie dan.
En als je me nog eens wil spreken dan kan dat. Ik ben bijna altijd te vinden in #xanadu waar ik @TOL ben.
Ik ben vanaf vanavond tot een vrijdag weg. lees commentaar dus later wel.
Je roept terecht dat WTF en EL niet samen zullen gaan, vooralsnog slaapt EL nog steeds met VTS en dat zal wel zou blijven.
WP en Fury, ook erg onzeker, en de tags van het eind van deze ronde zeggen helemaal niets, maar dat weet je zelf ook.
NoCeX zou kunnen werken, maar Cell is en blijft een zwak onderdeel. Xanadu krijgt het nog zwaar denk ik zo en zal de stuwende kracht moeten zijn in deze "nieuwe triad" .
En wees voorbereid op een paar verrassingen
Verwijderd
Hahaha. Die kapoet machen. Gvd. Ik was 112 miljoen, door een aanval van 9 mensen (4 ingal) tegelijk (3.4 miljoen incoming tegen mijn 470k defense) ben ik nu 34 miljoen (2 keer salvage)
dus die 157:2:7 mag er ook wel aan. Blah. Was de grootste speler van de galaxy. En binnenkort niet meer
ROFL!! Maja mijn fleet is onderwegOp maandag 03 september 2001 17:44 schreef JKMaztah het volgende:
157:2:7
Hahaha. Die kapoet machen. Gvd. Ik was 112 miljoen, door een aanval van 9 mensen (4 ingal) tegelijk (3.4 miljoen incoming tegen mijn 470k defense) ben ik nu 34 miljoen (2 keer salvage)
dus die 157:2:7 mag er ook wel aan. Blah. Was de grootste speler van de galaxy. En binnenkort niet meer
[edit]
Fleet 1
Attack Frelo (157:2:7)
[ETA 8 hours] Attack 3 hours
Verwijderd
Aaaah weer donations. Nu word ik lekker weer 120 miljoen
Hmmz nee sorryOp dinsdag 04 september 2001 22:04 schreef JKMaztah het volgende:
Ben jij die Terranca in die ultra-multi galaxy waarvan no.1, Terranca dus, ong. 480 miljoen is en de overige 24 galmembers <1 miljoen?
Aaaah weer donations. Nu word ik lekker weer 120 miljoen
Maja thx voor die target, heb ongeveer 60 metal roids per uur gejat
Verwijderd
You're welcome. Hihihi. Donations. Ben nu weer 133 miljoen. Damn, ik kon gewoon 280 miljoen zijn geweest nu. GRRRR
Waarom ben je eruit gekickt? inactiviteit? zo ja, dan is Xanadu niets voor jou..Op dinsdag 04 september 2001 22:17 schreef JKMaztah het volgende:
The_Outer_Limits, zou je me in Xanadu kunnen krijgen? Ik ben net namelijk uit ViruS gekickt en zoek nu een nieuwe alliance
Luggage of Rincewind : 132.5.1
Zal wel geinig zijn om voor de 2e keer deze ronde het rooie ENEMY lampje op te zien lichten.
Zorgt voor wa tafwisseling voro mijn laatste PA dagen.
* Jive gaat dus echt nevah nooit niet voor zo'n brakke game betalen waarie al aan ingeleverde uren minstens 3 servers van had kunnen laten draaien.
Verwijderd
empirequest is een goeie.
al een mooi alliance gevonden :-)
allemaal dutch.
Verwijderd
Ze gaven als excuus dat ik nooit op IRC kwam.
Dooohhhh, als ik niet ge auto-v'ed word en dus word gezien als not-Virus (terwijl ik dan [V|TE]JK heet, de sukkels, ze zagen mij zelfs een keer voor Ely aan, best grappig) en zo'n beetje elke keer als ik het IRC kanaal binnenkwam en bijna meteen gekickt werd... Dan is dat niet zo gek.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe (goede) alliance, volgende ronde speel ik namelijk weer mee, iemand regelt een account voor mij.