Planetarion: GoT galaxy volgende ronde.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben dus een actieve Planetarion speler en ik vind het een goed idee om een planetarion galaxy op te richten nadat deze ronde is afgelopen. Ik wil dus graag mensen die zelfs soms 's nachts inloggen en ERG actief zijn op Planetarion en mIRC. Verder moet je goede tacktieken weten enz. enz. Omdat ik dit idee heb hoef ik natuurlijk geen GC te wezen. Ik ben daar nog niet helemaal geschikt voor, die kiezen we later wel, maar eerst wil ik genoeg mensen hebben die intresse hebben en erg actief zijn. P.S: Ik wil dat alle mensen het spel nu al spelen en dus geen uitleg nodig hebben.

Zeggen jullie maar hoe jullie het vinden.

• RedHat
  • Laatst online: 08-02 20:37
ik ben nog een beetje newb in't spel, maar als ik groter word join ik de [GoT] Gamers galaxy, als dat zou mogen van de lijder daar. ;)

Verwijderd

ik doe mee!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

hmmm, lijkt dit op Earth 2025?

BF1: Don-Panio

• frennek
Op zondag 15 juli 2001 19:31 schreef UneXpeCteD- het volgende:
ik doe mee!
jaja, ik weet dat jij meedoet. Wij hebben al tacktieken besproken :P .

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 19:37 schreef -[=SARGE=]- het volgende:

[..]

jaja, ik weet dat jij meedoet. Wij hebben al tacktieken besproken :P .
:D

• Patryn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
Count me in !!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

sorry, wil iemand uitleggen wat dit is?, een tekst based game ofzo?

• Patryn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
ik zou zeggen kijk even op http://www.planetarion.com daar vind je genoeg info.

• frennek
Helaas Predator, omdat je niet weet wat voor spel het is, kan je niet meedoen. Ik wil geen n00bs. Alleen ervaren mensen die weten wat ze doen.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ahhhhhhhhh, ik zeg toch niet dat ik mee wil doen?, ik vraag alleen of dit een game is die vergelijkbaar is met earth 2025 (oftewel, industry bouwen, dingen bouwen, etc. economisch sterk worden met goed leger.... Is effe leuk, verveelt snel. In earth sta ik altijd hoog in de lijsten, dan is het echt nie meer leuk, want niemand atack je meer (zeker nie met 1,3m tanks :)

maar ik heb die site bekeken en het is volgens mij iets geadvanceerder als earth.

• FreakR
  • Laatst online: 09:20
Als het een beetje een gezellige galaxy wordt wil ik er ook wel in! :) Ik vind PA wel leuk ik heb er alleen nu ****** aan want ik zit in een ****** galaxy :(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

kan je ook je account nu overzetten in de got galaxy? ag wtf ik doe mee! als ik het dan nog leuk vin want begin het na een halfjaartje aardig saai te vinden...

hjad het gedaan zodat ik in de pauze's wat te doen heb... was wel leuk maar toen kwamk dr achter dat er op 1 pc nhl99 stond... :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik ook wel, en Ugamer denk ik ook wel :) .

Steam

Verwijderd

U riep?

Verwijderd

Lijkt me wel leuk, alleen wil ik dit keer geen roiddarm zijn :D

Verwijderd

Xit al in een goede galaxy voor volgende ronde... :)
Maar de alliance wilik wel joinen als die er komt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja het is enigszins te vergelijken met earth 2025 en Utopia. Ik doe zelf sinds kort mee (moet een accountje bemannen ;)).

Sarge, in welk galaxy zit je? Ben wel benieuwd hoe groot je bent ;)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:03 schreef IceStorm het volgende:
Ja het is enigszins te vergelijken met earth 2025 en Utopia. Ik doe zelf sinds kort mee (moet een accountje bemannen ;)).

Sarge, in welk galaxy zit je? Ben wel benieuwd hoe groot je bent ;)
wil wel eens weten in welke DE icestorm zit :)

Verwijderd

Maareuh.. ik zit dus nu in XFF... Zou ook kunnen dat ik dan in de alliance van GoT kan en in XFF tegelijk? Want dan kanik ook meer hulp regelen enzo.. :)

Ow ja... mijn GC is MoW van XFF.... >:) ... :D

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:07 schreef Raven_ het volgende:
Maareuh.. ik zit dus nu in XFF... Zou ook kunnen dat ik dan in de alliance van GoT kan en in XFF tegelijk? Want dan kanik ook meer hulp regelen enzo.. :)

Ow ja... mijn GC is MoW van XFF.... >:) ... :D
was je score?
ik sta nu op 10 milj

• pica
Hehehe, ik ben iets groter als reef nu, dus zoiets ongeveer :) .

Steam

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Goede tactieken in PA? Euh?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:30 schreef Timpie2000 het volgende:
Goede tactieken in PA? Euh?
ja :) attacken met allies etc... goede schepen gebruiken

Verwijderd

ik zit in 101:9 en sarge (=assassin) in 20:23...

• pica
242:4:21 hier, samen met ugamer, FANG-BF

Steam

Verwijderd

ik heb je ff geadd op icq...

Verwijderd

Als ik de volgende ronde nog speel wil ik er ook wel in.

Verwijderd

De volgende ronde kom ik in een galaxy die als ze nu bij elkaar zaten dik over de 100 miljoen punten zouden zitten.
En ik denk niet dat een GoT galaxy dat ooit zal halen >:)

Verwijderd

wait and see >:)

• IceStorm

IceStorm

Ik zit dus nu een account van een vriend te beheren (gedwongen :P). Ik heb me ooit in een ver verleden al eens ingeschreven maar nooit wat mee gedaan. Nu ben ik redelijk verslaafd gewoon omdat het weer eens wat anders is. Ik heb wel 2 ages Utopia gespeelt en hoewel dat er op lijkt zijn er toch veel dingen anders.
Het is wel een kewl spel en ik doe de volgende keer ook zeker onder mijn eigen account mee.

Grootste nadeel van PA is dat het VEELS te defensief is ingesteld. Dat je backup kunt krijgen is briljant maar het wordt teveel als je ook van buiten je eigen gal backup kan krijgen dmv alliances. Daarnaast maken de roidfarms het te makkelijk om zonder aan te vallen TOCH te groeien, iets waar ik me nu al aan erger (na 2 weken spelen :P).

Ik hoop dan ook dat daar nog een keer over nagedacht wordt. Volgende keer doe ik weer met wat vrienden mee en dan kan ik mijn eigen tactieken toepassen. Ik weet vrij zeker dat met een goed galaxy je echt binnen no time op 10 miljoen staat (ik sta nu op 2,7, een groei van 120% in 2 weken :)).

Als PA weer 'werkt' zal ik eens wat mensen gaan scannen :P Ik denk niet dat jij mij volgende keer in GoT galaxy kunt terug vinden maar iig wel in PA :).

Verwijderd

heej mischien kunnen jullie alllemaal in onze galaxy? we hebben toch nog aardig wat mensen nodig!

• frennek
Ik wil dus alleen goede mensen nemen, die veel actief zijn en aanvallen zien aankomen. We moeten dus allemaal voor defense regelen enz, want DAN worden we groot, omdat we niks verliezen door de attacks. En verder kan ik niks bedenken, omdat ik niet weet wat voor schepen er volgende ronde komen. Dan ben ik tijden bezig met goede tacktieken enz. Als je intresse hebt, moet je me gewoon adden op ICQ. We moeten binnenkort maar een mIRC kanaal nemen.

• frennek
P.S: als je naar mijn planeet gaat kijken, kom je er al gauw achter dat het niet al te groot is. Dat komt door mijn F*CK galaxy die teveel n00bs heeft. Het is dan wel Hollands, maar het heeft TEVEEL n00bs :( . Verder wil ik ons galaxy in TFD krijgen en andere grote alliances.

• IceStorm

IceStorm

OH ik ben iemand die zich overal mee bemoeit dus dat ga ik nu ook maar doen :P
Als je een GOED galaxy wilt hebben moet je naast actieve spelers ook mensen hebben die samen 24/7 online zijn. Een galaxy met alleen europeanen gaat fout. Waarom? Er komt een attack om 12 uur 's nachts. Twee die-hard GoT-ters zien die attack HOOGUIT en als jij je bed uit komt rollen ben je compleet afgeslacht :)
Dus alleen mensen van GoT is niet het allerbeste idee DENK ik ;)

Maar eigenlijk mag ik nog niks zeggen na 2 weken spelen :+

• pica
Op zondag 15 juli 2001 22:48 schreef IceStorm het volgende:
OH ik ben iemand die zich overal mee bemoeit dus dat ga ik nu ook maar doen :P
Als je een GOED galaxy wilt hebben moet je naast actieve spelers ook mensen hebben die samen 24/7 online zijn. Een galaxy met alleen europeanen gaat fout. Waarom? Er komt een attack om 12 uur 's nachts. Twee die-hard GoT-ters zien die attack HOOGUIT en als jij je bed uit komt rollen ben je compleet afgeslacht :)
Dus alleen mensen van GoT is niet het allerbeste idee DENK ik ;)

Maar eigenlijk mag ik nog niks zeggen na 2 weken spelen :+
HlpDsk! :P

Steam

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:19 schreef ugamer het volgende:

[..]

was je score?
ik sta nu op 10 milj
Nu hebik:
Ships (11636 units total)

Interceptor 935 Phoenix 2522
Warfrigate 2380 Devastator 120
Starcruiser 40 Dreadnaught 60
Spider 1664 Wraith 2921
Black Widow 494 Astropod 500

PDS (3500 units total)

Meson Cannon 2600 Hyperon Turret 400
Neutron Emitter 400 Photon Cannon 100

Asteroids (395 total)

Metal 236 Crystal 141
Eonium 16 Uninitiated 2
Ik heb altijd ronde getallen maar nu is'er wat vanaf aangezien m'n GC onder aanval is en ik help met defenden. :)
50k incoming enemy, 80 k defense.. >:)

• frennek
Maar ik hoop dan ook dat er mensen uit ons gal 's nachts gaan inloggen. En anders ga ik amerikanen werven. Misschien nog een Australiër. Verder wil ik doormiddel van de server naast mijn bed 's nachts kunnen inloggen.

• IceStorm

IceStorm

Sarge, ik spreek jou morgen denk ik wel even :) Even inventariseren hoe mijn vrienden de volgende ronde willen spelen. Want ik wil volgende ronde ff echt spelen :P

Raven, beetje weinig PDS niet? Ik heb iig nog Ion Turrets >:) :P
Hmm 80k attacks hebben we hier nog niet gehad. Van de week kwamen er 15.000 scheepjes naar mij (das dus dodelijk voor mij :P) kreeg ik 60.000 backup.. Oftewel 3 ticks later gingen er nog maar 3.000 schepen naar huis en waren de defenders niks kwijt :P Alleen balen dat ze NET de dag daarvoor de salvage regel hadden omgegooit |:( :)

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier moet ik natuurlijk even op reageren >:)

Aangezien ik in 89:10 zit...

Ik negeer ff die posts van PA te defensief ingesteld zijn etc... we hebben niet voor niets nu een nieuwe salvage calc rule... gebaseerd op defence verloren schepen ipv aanval verloren schepen... defence wordt dus nie meer interesant.

De nieuwe roid cap formula is ook nie echt boeiend... als je wraiths of bw's meestuurd is het ook niet boeiend..

Oh ja.. nog ff mijn gegevens uit PA :7

Ships (28979 units total)

Interceptor 8976 Phoenix 3316
Warfrigate 1919 Devastator 8
Starcruiser 74 Dreadnaught 249
Spider 13724 Wraith 128
Black Widow 174 Astropod 411

PDS (14628 units total)

Meson Cannon 10600 Hyperon Turret 3167
Neutron Emitter 550 Photon Cannon 197
Ion Turret 114

Asteroids (1046 total)

Metal 439 Crystal 270
Eonium 66 Uninitiated 271

Halleeeeeeeee :)

• pica
Ships (17150 units total)

Interceptor 2601 Phoenix 3989
Warfrigate 2260 Dreadnaught 168
Spider 7450 Wraith 200
Black Widow 100 Astropod 382

PDS (5821 units total)

Meson Cannon 3005 Hyperon Turret 1509
Neutron Emitter 749 Photon Cannon 375
Ion Turret 183

Asteroids (308 total)

Metal 170 Crystal 103
Eonium 35 Uninitiated 0

Ben flink wat roids kwijtgeraakt...

Steam

• Kamikazi
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 22:56 schreef IceStorm het volgende:

Hmm 80k attacks hebben we hier nog niet gehad.
Ach ik heb al 320k attacks gehad... :D

Verwijderd

Ion turrets vinnik onnodig... in plaats van ion turrets bouw ik black widows. die zijn nog mobiel ook... :)
Maar ben ff bezig om flink wat crystal op te sparen... :)
Want ik kan alles wel re-de-lijk aan... alleen die dreads/spectres maken echt korte metten met me... grrrr...

• Kamikazi
  • Niet online
Ion turrets slopen je dreads... BW's zorgen er alleen voor dat ze niets kunnen doen in die attack

oftewel
Turrets roeleren tegenover dreads :)

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 23:06 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Ach ik heb al 320k attacks gehad... :D
ik al 700k :)
700k hostile tegen 1000k friendly
veeeeeel salvage :P

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Als iemand nu even een IRC kanaaltje opengooit op de pa server dan kunnen we meteen zien wie er actief is en wie niet :)

Tada, dat kan ik natuurlijk ook zelf doen ;) En het is geworden....... #GOT, cu in there

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 15 juli 2001 23:00 schreef Kamikazi het volgende:
Ik negeer ff die posts van PA te defensief ingesteld zijn etc... we hebben niet voor niets nu een nieuwe salvage calc rule...
Ok, dan ben ik heeeel benieuwd hoeveel attacks jou Galaxy gemiddeld op dagbasis te verwerken krijgt. Die nieuwe salvage regel is goed alleen niet voor kleine planets.
Maar als ik kijk hoeveel attacks ik in Utopia per dag kreeg dan is PA dus ECHT wel defensief.

edit:
Zucht, PA is weer eens zo goed als offline :P

• Kamikazi
  • Niet online
Ongeveer 3 in de week... waarvan 100% recalled...

Als ik daarvan moet leven (van 3 attacks in de week & daarnaast 100% recallen!) zou ik dus echt niet groeien! Dus ik val alleen maar aan, en zorg ervoor dat ik minstens 1/3 van me fleet thuis heb! De rest mag mijn PDS opknappen.

Groetjes!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik doe al drie rondes mee met PA, maar ik vrees dat ik er binnenkort mee ga stoppen. Ik heb de ene aanval nog niet verwerkt, en de andere kwam af. En als ik dan eens aanviel mislukte het, zodat ik weer 3/4 fleet kwijt was. Komt nog bij dat ik uit TFD gekicked ben :(

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• frennek
zo te zien zijn er aardig wat mensen die planetarion spelen. Nu moeten ze ook nog in ons galaxy komen :) .

• frennek
Op maandag 16 juli 2001 10:44 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik doe al drie rondes mee met PA, maar ik vrees dat ik er binnenkort mee ga stoppen. Ik heb de ene aanval nog niet verwerkt, en de andere kwam af. En als ik dan eens aanviel mislukte het, zodat ik weer 3/4 fleet kwijt was. Komt nog bij dat ik uit TFD gekicked ben :(
Daarom wil ik een actief galaxy oprichten zodat we die aanvallen aan zien komen en defense kunnen regelen. Ik ben pas geleden ook heel wat kwijt geraakt. Daar baal ik echt van :( . En dat komt omdat ik vaak de enige ben die 's nachts nog om 12 uur online is. Dan komen juist die attacks :( .

• Kamikazi
  • Niet online
Hehehe leve de nachtdienstuh!! En tsjah ben gewoon een nachtbraker...

Weet zeker dat ik de volgende ronde in een hele leuk gal zit... >:) Maar dan wel met Australiers & Amerikanen erbij... dat roelz :)

Ennuh... de reset is over 3 weken hoor ik steeds meer :r Duz tsjah... dat wordt nog ff snel groeien... ik vind 10 milj. nie genoeg ;)

• IceStorm

IceStorm

Lol, 3 attacks per week. Das dus WEL defensive :P Ga maar eens Utopia (Battlefields) spelen. Dan krijg je rustig 3 attacks per dag.

Btw, is PA bij iedereen ook BRAK?

• Kamikazi
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 12:31 schreef IceStorm het volgende:
Lol, 3 attacks per week. Das dus WEL defensive :P
Is niets defensive aan... men recalled al op het moment dat ik 3000 astropods ter defence stuur... men scanned veel te weinig... informatie = macht >:)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 juli 2001 12:40 schreef Kamikazi het volgende:
informatie = macht >:)
Klopt :) Btw wat is een 'fatsoenlijk' amplifier/roid ratio? Want op dit moment 'doe ik maar wat' ;).
En zeg nu even of PA dood is ja of nee op dit moment :P

• Kamikazi
  • Niet online
Geloof 3,6x zoveel amps als roids... maar ja hoezo dan?! Initieer je zelf nog roids?! >:)

En ja PA ligt er bij mij uit!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 juli 2001 12:51 schreef Kamikazi het volgende:
Geloof 3,6x zoveel amps als roids... maar ja hoezo dan?! Initieer je zelf nog roids?! >:)
Nee ik heb mezelf tot "Intelligence" benoemt. Ik heb dus een amps/roid ratio van 6 >:) :P Dus scans lukken altijd wel ;)
Roids haal ik gewoon bij een roid farm. Hoewel ik er nu even geen nodig heb (ben laatst van 120 naar 200 gegaan).
Mooi zo dat niemand er op kan, hoef ik ook niet bang te zijn voor attacks ;) (net nog gecheckt, geen aanvallen).
Kan ik morgen weer wat scheepjes bouwen.

• Kamikazi
  • Niet online
Hehehe wij hebben scanplanets in de gal... gewoon focking veel amps en daarna cloacking scheepjes... niemand die je meer durft aan te vallen :P

En tsjah... ik ken nog steeds attackuh hoor :) Alleen kan ik geen plaatjes kijken maar ja dan browse je toch text-only ;)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 juli 2001 12:57 schreef Kamikazi het volgende:
En tsjah... ik ken nog steeds attackuh hoor :) Alleen kan ik geen plaatjes kijken maar ja dan browse je toch text-only ;)
Ja dat gaat me nu IETS te langzaam. Heb net 5 min moeten wachten op een Gal status screen ;).

Ja ik ben dus ook scanplanet in mijn galaxy. Scannen is leuk :P

• Bart Coppens
Op maandag 16 juli 2001 12:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja dat gaat me nu IETS te langzaam. Heb net 5 min moeten wachten op een Gal status screen ;).
Woho, jij kan tenminste nog van scherm veranderen! Bij mij vind de linker'balk' het niet meer nodig om te laden.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 08:02
Ik speel ook al vanaf de eerste ronde Planetarion. Ik zit nu in een galaxy met mensen bij wie ik een jaar geleden ook al zat, en de volgende ronde gaan we zeker wel weer zo door. M'n galaxy (76:1) is nu 230M en we groeien wel lekker.
We zitten nu in [one] en dat is echt een mega grote paralel alliance. Alleen is er wat ruzie onstaan tussen de fury en legion gals en is ie nu opgesplitst.
Alleen staan we nu ook tegenover 253:1 en die staan in de top10 universe, dus dat is wel wat minder.

• Kamikazi
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 13:30 schreef -=Indigo=- het volgende:
Alleen is er wat ruzie onstaan tussen de fury en legion gals en is ie nu opgesplitst.
Hehehe tell me about it... ik heb via onze alliance de website bemachtigd waar we een leuke gal status page konden opvragen.... heette diefury.htm

Was errug pijnlijk... >:)

• Kamikazi
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 13:14 schreef Bart Coppens het volgende:

Woho, jij kan tenminste nog van scherm veranderen! Bij mij vind de linker'balk' het niet meer nodig om te laden.
Die heb ik ook niet nodig om me links te vinden... gewoon met je muis eroverheen gaan en wachten tot je bijv. fleet.cfg ziet... dan weet ik dat daar military zit :)

Ennuh... openen in nieuwe vensters helpt ook errug goed!

• Kamikazi
  • Niet online
BTW: PA doet het weer gewoon bij mij :D

• Bart Coppens
In de vorige ronde, toen er een klein 'oorlogje' tussen Fury en Legion was, werden wij nogal neutraal: als lid van beiden hadden we van hun niets te vrezen :)

• Kamikazi
  • Niet online
Enige nadeel is: wat doe je als Fury vraagt om defence bij een aanval van Legion en andersom?! :P

Hou je je dan ook afzijdig?! Dat wordt je dan niet in dank afgenomen!!

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik doe ook mee!

• frennek
Ik moet eerst nog bekijken wie er allemaal mee gaat doen. Maar ik ken je dus persoonlijk Mr.Iceman, maar je bent niet echt actief genoeg met Planetarion hoor.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 15:53 schreef mr.iceman het volgende:
Ik doe ook mee!
hmm jij moet eerst getest worden..... en je moet veel actief zijn....

• Kamikazi
  • Niet online
Is 13 u/d actief genoeg :P

BTW... ben under attack bij 46:10
Moet ff discussieren met ze ;)

• IceStorm

IceStorm

Phew, het werkt weer en ik ben net klaar met 40 x pIII 1 gigjes neerplanten dus nu neem ik ff vrij :P Eens kijken wat er allemaal gebeurt is in PA.

• frennek
Op maandag 16 juli 2001 16:33 schreef Kamikazi het volgende:
Is 13 u/d actief genoeg :P

BTW... ben under attack bij 46:10
Moet ff discussieren met ze ;)
Ja, dit is zeker weten actief genoeg.

Verwijderd

hmm, klinkt interessant, maar zijn er ook screenshots van, want die kon ik nog niet vinden op de site.

• pica
Op maandag 16 juli 2001 17:07 schreef Rude-e het volgende:
hmm, klinkt interessant, maar zijn er ook screenshots van, want die kon ik nog niet vinden op de site.
Hehehe, die vraag vroeg ik ook eerst :) . Tis een webbased spel, dus geen screenshots.

Steam

• frennek
Een foto van een planeet heb ik nog nooit gezien. Het enige plaatje wat je ziet is het galaxy pic. Een soort logo dus. Verder zie je alleen namen van dingen en de aantallen. Eerst vond ik dat erg raar en erg wennen, maar daarna vond ik het erg vet hoor. Toen ik het voor het eerst zag, vond ik het stom en lomp, maar later toen ik het toch maar ging proberen was ik er niet vandaan te slaan :) .

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 18:10 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Een foto van een planeet heb ik nog nooit gezien. Het enige plaatje wat je ziet is het galaxy pic. Een soort logo dus. Verder zie je alleen namen van dingen en de aantallen. Eerst vond ik dat erg raar en erg wennen, maar daarna vond ik het erg vet hoor. Toen ik het voor het eerst zag, vond ik het stom en lomp, maar later toen ik het toch maar ging proberen was ik er niet vandaan te slaan :) .
kijk maar op www.nasa.gov daar staan foto's van planeten...

Verwijderd

ik zit nu in totaal 3 ronden in Legion en dat was hartstikke leuk :)

Lekker machtig ben je wel dan :P

Vind Planetarion deze ronde alleen ZWAAR zuigen. Helemaal niks aan, ben dus ook tijdelijk even gestopt met spelen :(

Ga misschien ooit wel weer eens beginnen, maar in zo'n brakke ronde ga ik niet tot 4 uur in de morgen defence/attacks lopen regelen.

Is wel leuk spel trouwens, maar deze ronde is fux0red :(

• frennek
Ja, ik vind deze ronde ook zuigen. De phoenix's spelen een te grote rol :( . Verder is het veelte makkelijk voor de grote gasten :( . Maar ik ben er van overtuigd dat de volgende ronde stukken beter zal gaan.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 18:50 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Maar ik ben er van overtuigd dat de volgende ronde stukken beter zal gaan.
en toen werdt je wakker? ;)

• frennek
He Pjemco, kom anders bij ons in het galaxy. We kunnen altijd kijken of het dan beter en/of leuker is. Ik zoek alleen nog Americanen. Verder wil ik zowiezo een paar roid farms nemen, als het dan nog kan. Dus de creator hours in de gaten houden. Misschien is het zo in de volgende ronde dat je niemand uit je eigen gal kan attacken, dan vind ik een stuk leuker. Verder wil ik dat de toekomstige phoenix's duurder en slechter zijn.

• IceStorm

IceStorm

Beste methode om de roidfarms uit te schakelen is vrij simpel. In de volgende ronde maak je gewoon een regel dat je per roid een bepaalde hoeveelheid PDS/schepen nodig hebt oid. Daar is vrij makkelijk iets op te bedenken ;). Daarnaast hoop ik zelf dat ze backup uit andere galaxies verbieden.

* IceStorm heeft er zin in :P NOg 3 weekjes account van vriend en dan zit het er op...

• Booster
  • Laatst online: 24-01 17:08

Booster

Superuser

* Booster is MoC van IceStorm's gal :)

Ja ik ben maar een n00b, maar ach, volgende ronde heb ik genoeg kennis om sneller te groeien denk ik. Ik hang nu op de 4.2m, maar ik ben even aan het sparen voor 1000 warfrigs :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Kamikazi
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 18:58 schreef IceStorm het volgende:
Daar is vrij makkelijk iets op te bedenken ;). Daarnaast hoop ik zelf dat ze backup uit andere galaxies verbieden.
Uuuuuuuuuhm.... waarom zouden we dan nog allies maken?! :?

• Booster

Booster

Superuser

Op maandag 16 juli 2001 19:21 schreef Kamikazi het volgende:
Kamikazi 1 - 0 IceStorm :) lol

Naja, samen aanvallen is ook wel geinig, maar alleen als je een sterk target hebt en er voor iedereen genoeg te halen valt. :)

Verwijderd

ja, we willen ook allemaal galaxy attacks gaan doen. krijgen de planeten ook geen backup uit de galaxy.

• frennek
Maar als mensen intresse hebben, moeten ze dat even zeggen en mij contacten op MSN of ICQ. Ik stop bij de 15 voor even om te kijken voor eventuele roid farms en Amerikanen.

Verwijderd

He
Ik had ook al ff met sarge gesproken over die pa gal..enz.
Lijkt me wel kewl idee.. alleen er moeten idd echt geen n00bs in de gal komen die voor het eerst PA spelen die ronde..want het is echt klote als je alles moet uitleggen en als iedereen een andere mening heeft is het ook erg vervelend om iets te organiseren
wat dus nu veel gebeurt in gals (af en toe ook bij mij in de gal)
Ik zit nu in 274:8...het gaat redelijk..we zijn de laatste weken constant aangevallen door Parallel 8 gal :(
Ik ben 3 dagen geleden door een aanval 5 Miljoen punten kwijtgeraakt..erg klote, ik had 120.000 incoming, maar ja + veel roids verloren btw
ONze gal zit in de alliance {~TSU] [JTG]--> onze eigen alliance en m8s (dat is van de parralel
en we zijn goed bevriend met 68:10, 288:2 en nog een paar grote gals..allemaal lui via cs dus das wel lache

Hier is wat info van m'n planet:

Ships (33019 units total)

Phoenix 10397 Warfrigate 5884
Dreadnaught 119 Spider 14630
Wraith 96 Black Widow 101
Astropod 1792

PDS (1 units total)

Meson Cannon 1

-----
:D, was allemaal getrashed door die aanval

Asteroids (898 total)

Metal 482 Crystal 275
Eonium 44 Uninitiated 97

en ik zit nu nabij de 12 mil |:(

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 juli 2001 19:21 schreef Kamikazi het volgende:
Nergens om. Gewoon helemaal nergens om. Maar ik vind het niet echt leuk dat het nu zo is dat je die grote alliances gewoon never aan KUNT vallen omdat ze binnen 2 min 1000k backup regelen.

• Kamikazi
  • Niet online
Maakt mij niet uit hoe groot iemand is die mij aanvalt (heb al reeds 3 aanvallen van 68:10 moeten afslaan en met success), ik ga IRC op, contact 4 allies en hoppa 100% recall binnen een uur!!

Dat is dus Planetarion!! :)

En attackuh doe je met je eigen gal... *D

• Bart Coppens
Dat is idd het punt. Grote allianties zijn té sterk en de kleine te zwak. Bij TFD moest je minstens drie uur wachten eer er iemand zin had je te verdedigen.

Verwijderd

Kamikazi: Zulke mensen hebben wou nou nodig! dan hoef je niet je alliance te vragen maar gewoon je galaxy.. :) bij grote aanvallen moeten we wel wat allies hebben ofcuz :)

Verwijderd

ronde 2 was de enige leuke ronde THIEVES :)

Deze ronde is gewoon iets als: Wie bouwt de meeste phoenix/astropods en heeft een stoere alliance..

Vorige ronde duurde te lang :( en was meer iets van "wie heeft de meeste pods" .

Ben benieuwd of meneer Spinner er ooit nog eens wat leuks van kan maken .. Ronde 1 en 2 waren GOED :9~

Daarna werd het eigenlijk alleen maar minder.. Newbie en Lowbie protection ingebouwd enzo. YUK!

Maar ja, ik zie wel weer..

• frennek
Ik vond de 3e ronde veel leuker als deze. Ik heb de 1e en 2e niet meegemaakt. Maar ik hoop dat de 5e leuker wordt en beter gebalanceerd zijn. Verder vind ik lange rondes juist veel leuker, omdat je dan veel langer bezig bent met een planeet.

Verwijderd

ik heb iig 500 dreads :+

• Kamikazi
  • Niet online
De reset is toch over 3 weken >:) YEZZ! Want deze rond is nep...

Thieves schijnen ronde 5 terug te komen (YEAH!)

En verder... tsja... dit was mijn 1e echte ronde als volwaardig lid :) Duurde ff voordat ik achter alles kwam... ben er nu ook achter da'k liever cloaking ships had gehad...

Verder... als MoC heb je het zwaar ;) Hehehe maar goed veel op IRC zitten (op school, werk & thuis)... helpt erg veel...

Ben gevraagd om volgende ronde bij een elite groepje te komen.... wordt erg interesant >:)

Maar goed vandaag wel 198 roids kwijtgeraakt... door ARROGANTE gal... |:(

Maar goed... next round plz :Y)

• Kamikazi
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 23:00 schreef ugamer het volgende:
ik heb iig 500 dreads :+
Dan freeze ik je met 300 BW's... die kosten nie zo veel ;)

• Booster

Booster

Superuser

Op maandag 16 juli 2001 23:02 schreef Kamikazi het volgende:
En die heb ik ook nog 600 staan :)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:02 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Welja dan zijn er nog maar 470 over om op je BWs te schieten :P

• IceStorm

IceStorm

Over 3 weken al :) Uhm eens kijken dan heb ik nog precies tijd om 8 miljoen te worden >:) :D

Net maar weer eens 2000 schepen besteld :)

• Kamikazi
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 02:39 schreef The Invisible het volgende:

Welja dan zijn er nog maar 470 over om op je BWs te schieten :P
:?

Dreads vallen toch geen BW's aan?! :P

En btw... heb nog Ion Turrets staan... 8-)
Pagina: 1 2 3 Laatste