<offtopic>
Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 7109)
ice! je bent gepromoveerd!
</offtopic>
Wat zijn die thiefs dan? ben pas helft 3de ronde begonnen
<edit>
typo
</edit>
Verwijderd
<offtopic>
Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 7109)
Verwijderd
everquest is ook webbased, en daar zie je genoeg screenshots van. en dan vooral de betere op de homepage. dus waarom hier niet?Op maandag 16 juli 2001 17:09 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Hehehe, die vraag vroeg ik ook eerst. Tis een webbased spel, dus geen screenshots.
Stel je voor... een scheepje wat metal, crystal & eonium van je tegenstander jat bij een aanvalOp dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef UneXpeCteD- het volgende:
Wat zijn die thiefs dan? ben pas helft 2de ronde begonnen
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
cool als die terug komen!Op dinsdag 17 juli 2001 11:34 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Thieves waren er in de 2e ronde. Die steelde schepen als ik me kan herinneren. In de 3e ronde kwamen de nutteloze cargoships die de resources die je van de astroids kreeg steelde. Verder zoek ik nog steeds leden.
Das al 4 weken zo oidOp dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef UneXpeCteD- het volgende:
<offtopic>
ice! je bent gepromoveerd!
</offtopic>
Verwijderd
oh viel me net pas opOp dinsdag 17 juli 2001 12:24 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das al 4 weken zo oidToch bedankt.
Thieves zijn cool. Als die hetzelfde zijn als in Utopia ga ik roelen
Verwijderd
Wordt gebruik gemaakt van een aparte IRC server, speciaal voor Planetarion. irc.planetarion.comOp dinsdag 17 juli 2001 12:53 schreef Rude-e het volgende:
hmm, heb net een paar ontwerpen gezien op de site, en die zijn er gaaf uit, maar ik las ook ergens dat er hulp werd gevraagd via IRC, maar welke kanalen worden er eigenlijk gebruikt? en zijn er ook kanalen voor newbies?
Verwijderd
Verwijderd
Woa...Op dinsdag 17 juli 2001 13:29 schreef -=Indigo=- het volgende:
Thiefs zijn wat anders dan cargopods.
In de 2de ronde had je Thiefs en Pirates. De Thief kon kon kleinere schepen van de vijand jatten, en de Pirate de grotere. Als je veel van die dingen had kwam je nadat je iemand gedefend had vaak met een grotere fleet terug dan dat je meegenomen had
Verwijderd
zeker!Op dinsdag 17 juli 2001 17:29 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Woa...!!! Ik heb wat gemist.. ik kwam einde vorige ronde pas bij planetarion...
Maar als zoiets terug erin wordt gezet over paar weken...
Verwijderd
Dus thieves gaan heel belangrijk worden... hmm...Raven: btw. You know spinner right.. ? Do u know if thieves or something like that are coming back next round?
<<naam ge-edit i.v.m privacy..>>: thieves and pirates are coming back and a new stealing dreadnaught
next round
for definate
and they are also going to serve another BIGGER purpose but im not allowed to tell
sorry
Raven: yes!! hhm.. that was quite stupid...I could just see that at the site portal...
But thnx..
Verwijderd
1. defineer ERG actief. Niet iedereen kan 24 uur per dag online zijn. Niet iedereen heet HLpDsK.Op dinsdag 17 juli 2001 18:19 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Tja, de eisen zijn nu zo'n beetje:
1. ERG actief zijn.
2. Veel op mIRC zijn.
3. Weten welke schepen goed tegen welke zijn enz.
4. Kunnen luisteren naar nieuwe ideën en niet te veel zeuren.
Daar heb je ook zo lekker veel aanOp woensdag 18 juli 2001 09:24 schreef marble het volgende:
maargoed, ik zit wel in een leuke galaxy, en heb meteen 100k eonium gedoneerd gekregen
Misschien over 3 daagjes als ie uit protection is en mag gaan happen met zuh pods bij de roid farm?Op woensdag 18 juli 2001 09:25 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Daar heb je ook zo lekker veel aan
AUOp woensdag 18 juli 2001 09:36 schreef Kamikazi het volgende:
offtopic:
w00000000t... vannacht 340 roids gejat....
ja, ok, misschien heb je er niet veel aan...Op woensdag 18 juli 2001 09:25 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Daar heb je ook zo lekker veel aan
Goed gerekendOp woensdag 18 juli 2001 09:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
AU.. Das een nasty wake up voor die andere. Maar hoe groot ben je dan wel niet (ff rekenen, 340 = 30% van totaal van ZIJN roids = target size is minstens 1133 roids, dus dan zul jij ook minstens zoiets moeten zijn
)
Dit is leukerOp woensdag 18 juli 2001 11:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
8 [marble planet] marble ruler 1 3.201
Verwijderd
you've got a point thereEn ik denk dat er teveel GoT/PA-players zijn om in een galaxy te proppen, dus waarom niet gewoon een [GoT]-alliance?
Verwijderd
En de slimmerikken die doorhadden dat die dingen als Flak diende voor hun andere schepenOp dinsdag 17 juli 2001 11:38 schreef UneXpeCteD- het volgende:
[..]
cool als die terug komen!ohja het waren cargoships.. domme dingen alleen n00bs hadden die
Vraagje: hoe verdedig jij je tegen incoming dreadnoughts?! P10 gals staan erom bekend graag aan te vallen met 1500+ dreadnoughtsOp woensdag 18 juli 2001 15:54 schreef JKMaztah het volgende:
Ships (38905 units total)
Interceptor 480 Phoenix 2422
Warfrigate 2316 Dreadnaught 444
Spider 24034 Wraith 8102
Astropod 1007
PDS (5000 units total)
Meson Cannon 4070 Hyperon Turret 720
Neutron Emitter 183 Ion Turret 27
Ik = Geen n00b.
BTW Ik hou niet van IRC. Je hebt er nl. geen reet aan. En ik denk dat er teveel GoT/PA-players zijn om in een galaxy te proppen, dus waarom niet gewoon een [GoT]-alliance?
Verwijderd
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Best wel beetje dubbele postOp woensdag 18 juli 2001 21:23 schreef JohnnyBravo het volgende:
aah.. planetarion, weer een beetje in mijn straatje, voor tools kijk op www.patools.net
Verwijderd
Verdedigen hoef ik zelf bijna nooit te doen. Ik word ook nooit buiten parallel 2 aangevallen. We zijn ViruS, Tuba, G-II en we krijgen altijd ongeveer 80k defense per planeetOp woensdag 18 juli 2001 18:44 schreef Kamikazi het volgende:
[..]
Vraagje: hoe verdedig jij je tegen incoming dreadnoughts?! P10 gals staan erom bekend graag aan te vallen met 1500+ dreadnoughts
En als je geen IRC gebruikt, hoe regel jij je defence?! ICQ alleen?!
Ennuh... nadeel van een GoT-alliance is dat alle spelers verspreid zitten over meerdere parallels... dus hogere eta, en das lastig bij attacks in parallel!!
Alleen... is mij verteld dat ze dat parallel weer gaan afschaffen... dus de eta van parallel = cluster... dan zou het wel vet zijn
BTW.... ff snel polletje... cloacking ships of nie?! Ik zeg ja... cloacking rulez
Hallee
68:10 is wel humor... vooral als je in dezelfde parallel zit en je kan goed met ze opschietenOp donderdag 19 juli 2001 04:14 schreef JKMaztah het volgende:
[..]
Hebben ook een keer defense gekregen van 68:10, was heel errug leuk.
[GoT]
= beter dan
Gathering of Tweakers (xx:xx)
MULTI MULTI!!Op vrijdag 20 juli 2001 18:33 schreef REFUSED het volgende:
* MOL wil ook best meedoen...
heb met 2 accounts deze ronde de 10 miljoen gehaald en met degene waarmee ik nu speel ben ik GC en 7 miljoen...
helaas mag ik vanwege mijn functie in mijn huidige alliance geen andere alliances joinen...Op vrijdag 20 juli 2001 19:25 schreef Booster het volgende:
GoT Alliance geintresseerde:
1. Booster (226:15:5)
2. Kamikazi (89:10:5)
nog meer? een Alliance met 2 leden is iig makkelijk communiceren
Verwijderd
En 1tje in een 12 ...Op vrijdag 20 juli 2001 23:33 schreef Raymond v/d H het volgende:
pomtiedom... kon je geen leuk target verzinnen in de 9th par ?
Verwijderd
TFD neemt weer leden aan door middel van het orgaan TFD-juniorOp zaterdag 21 juli 2001 04:39 schreef JKMaztah het volgende:
IK WIL OOOOOOOK IN TFD!!! AAAAAHHHH
Inderdaad * FailFr8er is ook TFD.Op zaterdag 21 juli 2001 06:15 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
TFD neemt weer leden aan door middel van het orgaan TFD-junior
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Hoe bedoel je... Hijs beroemd..6:x:x Dragonus Prime 107734/43190
- likmaicond (6:x:x) 5 6400
- likmaicond (6:x:x) 6 2960
+ duvel (199:22:11) 5 12000
+ Dibbers (199:22:16) 7 1100
- Cyberhell (6:x:x) 4 20732
- the madness of hell (6:x:xx) 4 8833
- BF-HOME (242:x:x) 4 29622
- Cybermoon (6:x:x) 4 7750
- Brookfield (6:x:x) 4 6540
- Brookfield (6:x:x) 5 3380
- DONTKNOWANAMEWHATSNOTTAKEN (242:x:x) 5 21100
- the conquerers (19:4:23) 5 414
- the conquerers (19:4:23) 8 3
+ xxxClassifiedxxx (242:16:10) 4 29500
+ xxxClassifiedxxx (242:16:10) 5 590
- janjan (41:10:8) 6 0
Verwijderd
Hhmm...We are doing some spring cleaning in the code on Thursday, rewriting the wave system is part of it. We will introduce some nice new wave things on Thursday afternoon that we have wanted for some time, so stay tuned. Also found a good optimise in the wave page, whic will reduce load on the all too popular page (-: Stand by for more updates.
Verwijderd
whehehOp donderdag 26 juli 2001 00:35 schreef Raven_ het volgende:
Hhm... Ik onderhoud een account van iemand die mee doet aan de PA beta ronde 5 en check wat ik bij message of the day zag:
[..]
Hhmm...
Verwijderd
Verwijderd
Alsof wij daar wat aan kunnen doen... Ik heb uit mijn gal stuk of 3 mensen zelf en hardhandig (he ugamer.. he jeanlucpicard..Op maandag 30 juli 2001 13:29 schreef bibabolle het volgende:
hmhm kheb ff wat coords bekeken van wat mensen hier maar superveel zitten in een crappy gal onder de 200 million
ik ben zelf maar 9 mil omdat ik tijden lang een farm was maar ik zit teminste in een gal 630 mil
hehe, jij bent ook gematst?Op zaterdag 21 juli 2001 08:23 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Inderdaad * NG is ook TFD.
Het blijft alleen lastig om erin te komen, het duurt wel ff voordat je echt in de TFD zelf komt!? (btw LONG LIVE RED-GUY)
ik zit momenteel ook in de beta, en kan je wel vertellen wat de wave verandering inhoudt,Op donderdag 26 juli 2001 00:35 schreef Raven_ het volgende:
Hhm... Ik onderhoud een account van iemand die mee doet aan de PA beta ronde 5 en check wat ik bij message of the day zag:
[..]
Hhmm...
TDF? The Dominion FeanOp maandag 30 juli 2001 19:06 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
kom bij TFD, ben je de 3e Heerenvener
Lag Warfare... count me in! Met Lag Warfare win ik alles!Op donderdag 26 juli 2001 12:05 schreef Raven_ het volgende:
Update!! Ik heb lijst van research te pakken gekregen voor nieuwe ronde:
[afbeelding]
..
Verwijderd
Verwijderd
In een galaxy of in een alliance? Wat pica komt niet daar in de galaxy...Op zondag 12 augustus 2001 13:52 schreef Raikane het volgende:
Heb ff dit topic nog is doorgelezen en een lijstje gemaakt met mensen die (eventueel) mee willen doen.
-[=SARGE=]-
UneXpeCteD-
Patryn
JeanLucPicard
The Invisible
mr.iceman
Kamikazi
Sephiroth
REFUSED
klmurphy
Urios
Kunyfyer
Raikane
NopeOp zondag 12 augustus 2001 14:47 schreef Raven_ het volgende:
[..]
In een galaxy of in een alliance? Wat pica komt niet daar in de galaxy...
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij niet, logisch eigenlijk...Op zondag 12 augustus 2001 14:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Nopeik kom bij reefje en ijsje
.
Unexpected ging toch ook bij ons?
Verwijderd
Verwijderd
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq