Planetarion: GoT galaxy volgende ronde.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 7109)
<offtopic>

ice! je bent gepromoveerd! :D

</offtopic>

Wat zijn die thiefs dan? ben pas helft 3de ronde begonnen :o

<edit>
typo |:(
</edit>

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 17:09 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Hehehe, die vraag vroeg ik ook eerst :) . Tis een webbased spel, dus geen screenshots.
everquest is ook webbased, en daar zie je genoeg screenshots van. en dan vooral de betere op de homepage. dus waarom hier niet?

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef UneXpeCteD- het volgende:

Wat zijn die thiefs dan? ben pas helft 2de ronde begonnen :o
Stel je voor... een scheepje wat metal, crystal & eonium van je tegenstander jat bij een aanval >:)

Verwijderd

ohh die was ook bij de vorige ronde hoe heettie die ook weer?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
cargopods ofzo

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Thieves waren er in de 2e ronde. Die steelde schepen als ik me kan herinneren. In de 3e ronde kwamen de nutteloze cargoships die de resources die je van de astroids kreeg steelde. Verder zoek ik nog steeds leden.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 11:34 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Thieves waren er in de 2e ronde. Die steelde schepen als ik me kan herinneren. In de 3e ronde kwamen de nutteloze cargoships die de resources die je van de astroids kreeg steelde. Verder zoek ik nog steeds leden.
cool als die terug komen! >:) ohja het waren cargoships.. domme dingen alleen n00bs hadden die :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef UneXpeCteD- het volgende:
<offtopic>
ice! je bent gepromoveerd! :D
</offtopic>
Das al 4 weken zo oid :P Toch bedankt.

Thieves zijn cool. Als die hetzelfde zijn als in Utopia ga ik roelen :P

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 12:24 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Das al 4 weken zo oid :P Toch bedankt.

Thieves zijn cool. Als die hetzelfde zijn als in Utopia ga ik roelen :P
oh viel me net pas op :o

Verwijderd

hmm, heb net een paar ontwerpen gezien op de site, en die zijn er gaaf uit, maar ik las ook ergens dat er hulp werd gevraagd via IRC, maar welke kanalen worden er eigenlijk gebruikt? en zijn er ook kanalen voor newbies?

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 08:02
Thiefs zijn wat anders dan cargopods.
In de 2de ronde had je Thiefs en Pirates. De Thief kon kon kleinere schepen van de vijand jatten, en de Pirate de grotere. Als je veel van die dingen had kwam je nadat je iemand gedefend had vaak met een grotere fleet terug dan dat je meegenomen had :)

• Kamikazi
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 12:53 schreef Rude-e het volgende:
hmm, heb net een paar ontwerpen gezien op de site, en die zijn er gaaf uit, maar ik las ook ergens dat er hulp werd gevraagd via IRC, maar welke kanalen worden er eigenlijk gebruikt? en zijn er ook kanalen voor newbies?
Wordt gebruik gemaakt van een aparte IRC server, speciaal voor Planetarion. irc.planetarion.com

Zijn genoeg channels aanwezig voor newbies, daarnaast kan je makkelijk zelf kanalen registreren & onderhouden...

Al zit ik (uit het oogpunt van spionnetjes) op een andere IRC server :)

Verwijderd

sorry voor d elate reactie maar ik wil er best bij komen als er een plekkie over is.

Ik ben dan nog niet al te goed. Speel nu mijn eerste ronde en zit in een bagger galaxy.

Zou ik toch wel in een zo'n galaxy willen zitten.

• Kamikazi
  • Niet online
Mijn gal is vol.... sorry!!

Verwijderd

nee ik bedoel voor de volgende ronde.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:29 schreef -=Indigo=- het volgende:
Thiefs zijn wat anders dan cargopods.
In de 2de ronde had je Thiefs en Pirates. De Thief kon kon kleinere schepen van de vijand jatten, en de Pirate de grotere. Als je veel van die dingen had kwam je nadat je iemand gedefend had vaak met een grotere fleet terug dan dat je meegenomen had :)
Woa... :9~ !!! Ik heb wat gemist.. ik kwam einde vorige ronde pas bij planetarion... :'(
Maar als zoiets terug erin wordt gezet over paar weken... :9~

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:29 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Woa... :9~ !!! Ik heb wat gemist.. ik kwam einde vorige ronde pas bij planetarion... :'(
Maar als zoiets terug erin wordt gezet over paar weken... :9~
zeker! :9~

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Tja, de eisen zijn nu zo'n beetje:
1. ERG actief zijn.
2. Veel op mIRC zijn.
3. Weten welke schepen goed tegen welke zijn enz.
4. Kunnen luisteren naar nieuwe ideën en niet te veel zeuren.

Verwijderd

hhm.. ik ken iemand die spinner kent (klinkt stupid maar is zo, hij was een multihunter die een multi neer haalde in mijn gal).. check this:
Raven: btw. You know spinner right.. ? Do u know if thieves or something like that are coming back next round?
<<naam ge-edit i.v.m privacy.. :) >>: thieves and pirates are coming back and a new stealing dreadnaught
next round
for definate
and they are also going to serve another BIGGER purpose but im not allowed to tell
sorry
Raven: yes!! hhm.. that was quite stupid... :) I could just see that at the site portal... |:(
But thnx.. :)
Dus thieves gaan heel belangrijk worden... hmm...

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 18:19 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Tja, de eisen zijn nu zo'n beetje:
1. ERG actief zijn.
2. Veel op mIRC zijn.
3. Weten welke schepen goed tegen welke zijn enz.
4. Kunnen luisteren naar nieuwe ideën en niet te veel zeuren.
1. defineer ERG actief. Niet iedereen kan 24 uur per dag online zijn. Niet iedereen heet HLpDsK.
2. En dan constant bullsjit lullen. Het is een spel ja ik zal wel op mirc aanwezig zijn, maar verwacht niet zoiets als 5 uur lullen over een spel waarbij zo'n 4x per dag inloggen meer dan genoeg is.
3. Dat gaat weer helemaal veranderen met de komst van thieving.
4. dat kan ik altijd. :P

• d33n
  • Laatst online: 25-01 11:24
* d33n zit in 192:6

ben gister begonnen, dus ik kom er wel een beetje laat mee :P

maargoed, ik zit wel in een leuke galaxy, en heb meteen 100k eonium gedoneerd gekregen :)

nog 4 weekjes tot de volgende ronde, toch?

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 18 juli 2001 09:24 schreef marble het volgende:
maargoed, ik zit wel in een leuke galaxy, en heb meteen 100k eonium gedoneerd gekregen :)
Daar heb je ook zo lekker veel aan :P

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 09:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Misschien over 3 daagjes als ie uit protection is en mag gaan happen met zuh pods bij de roid farm? :P

Maar goed je hebt inderdaad meer aan metal & crystal... om roids te scannen en te initiaten in het begin! >:)

Daarna is het attackuh geblazen :D

offtopic:
w00000000t... vannacht 340 roids gejat....

Hallee!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 18 juli 2001 09:36 schreef Kamikazi het volgende:
offtopic:
w00000000t... vannacht 340 roids gejat....
AU ;).. Das een nasty wake up voor die andere. Maar hoe groot ben je dan wel niet (ff rekenen, 340 = 30% van totaal van ZIJN roids = target size is minstens 1133 roids, dus dan zul jij ook minstens zoiets moeten zijn :P)

• d33n
Op woensdag 18 juli 2001 09:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

ja, ok, misschien heb je er niet veel aan...
maar tis toch aardig van die gast, ik kom daar een beetje de newbie uithangen, en hij zegt meteen, hier, krijg je wat eonium.

heb maar meteen op hem gevote voor GC :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
8 [marble planet] marble ruler 1 3.201 :)

Steam

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 09:42 schreef IceStorm het volgende:

[..]

AU ;).. Das een nasty wake up voor die andere. Maar hoe groot ben je dan wel niet (ff rekenen, 340 = 30% van totaal van ZIJN roids = target size is minstens 1133 roids, dus dan zul jij ook minstens zoiets moeten zijn :P)
Goed gerekend :)

Ikke ben nu 1000 roids... ben er alweer een paar kwijt :D

Ik ben er 2 dagen geleden ook 225 kwijtgeraakt :(

Oepz... ff de ally uithangen... def needed ;)

>:)

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 11:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
8 [marble planet] marble ruler 1 3.201 :)
Dit is leuker :D

Planet [192:6:8]: marble ruler of marble planet, Rank: 153,830 [down 274], Rank in Cluster: 505 [down 1], Rank in Parallel: 6,007 [down 10], Rank in Galaxy: 16 [no change]

of

Planet [192:6:8]: marble ruler of marble planet, Score History: 523,505~528,796~537,487~2,563~3,215, Asteroid History: 72~72~72~1~1, Rank History: 126,847~127,257~127,705~154,350~153,830

Conclusie: je hebt de plek ingenomen van iemand die ge-exiled is uit die gal...

Groetjes!

edit:
Tis een gal... geen planet |:(

• IceStorm

IceStorm

Kamikazi, waar haal je die info vandaan? Ja ik ben een n00b dat klopt maar ik ken alleen http://pa.igalaxie.net/ en die ligt plat op zijn bek :)

• Kamikazi
  • Niet online
Inloggen op IRC, en dan naar een channel gaan met daarin een Planetarion bot...

!help voor de commando's die je kan gebruiken...

die 2 dingen kan je vinden via @r <je coords> en @l <je coords>

Volgens mij kan je dat ook doen op http://www.patools.net

Groetjes!

• IceStorm

IceStorm

PAtools = http://pa.igalaxie.net/ ;) Toch bedankt.

Alleen daar kun ik dus nu niks vandaan halen en op werk heb ik geen irc.. Bah :)

• Kamikazi
  • Niet online
Aha :)
Ach jah, de battlecalc ligt er ook al uit :P

Ik zit ook op me werk... maar heb lekker wel IRC :D

Verwijderd

Halloooo

Battlecalc? http://battlecalc.shoq.com

Ik zit in 157:2

Mijn details:

Ships (38905 units total)

Interceptor 480 Phoenix 2422
Warfrigate 2316 Dreadnaught 444
Spider 24034 Wraith 8102
Astropod 1007

PDS (5000 units total)

Meson Cannon 4070 Hyperon Turret 720
Neutron Emitter 183 Ion Turret 27

Ik = Geen n00b.

Ik zou wel graag in een GoT-gal zitten, is wel grappig.:P

Neeeeee, weet je wat echt f*cking klote is: Parallel 2 had eerst een alliance, [THOR]. Erg groot, 8 members in Universe top 100. Toen besloten de grootste THOR gals zich af te splitsen in FU2. En FU2 begon ons ineens aan te vallen. Kijk maar eens hoe groot FU2 is nu. Nummer 8, 14, 19, 32, 72 en 83 in Universe top 100. Auw... :)

BTW Ik hou niet van IRC. Je hebt er nl. geen reet aan. En ik denk dat er teveel GoT/PA-players zijn om in een galaxy te proppen, dus waarom niet gewoon een [GoT]-alliance?

• d33n
En ik denk dat er teveel GoT/PA-players zijn om in een galaxy te proppen, dus waarom niet gewoon een [GoT]-alliance?
you've got a point there :P

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 11:38 schreef UneXpeCteD- het volgende:

[..]

cool als die terug komen! >:) ohja het waren cargoships.. domme dingen alleen n00bs hadden die :D
En de slimmerikken die doorhadden dat die dingen als Flak diende voor hun andere schepen :) en dan met name hun pods :)

Die "n00bs" die dat deden stonden ongeveer allemaal in de top 100 :)

/me ook trouwens, op plaatsje 84 :P

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 15:54 schreef JKMaztah het volgende:
Ships (38905 units total)

Interceptor 480 Phoenix 2422
Warfrigate 2316 Dreadnaught 444
Spider 24034 Wraith 8102
Astropod 1007

PDS (5000 units total)

Meson Cannon 4070 Hyperon Turret 720
Neutron Emitter 183 Ion Turret 27

Ik = Geen n00b.

BTW Ik hou niet van IRC. Je hebt er nl. geen reet aan. En ik denk dat er teveel GoT/PA-players zijn om in een galaxy te proppen, dus waarom niet gewoon een [GoT]-alliance?
Vraagje: hoe verdedig jij je tegen incoming dreadnoughts?! P10 gals staan erom bekend graag aan te vallen met 1500+ dreadnoughts :D

En als je geen IRC gebruikt, hoe regel jij je defence?! ICQ alleen?!

Ennuh... nadeel van een GoT-alliance is dat alle spelers verspreid zitten over meerdere parallels... dus hogere eta, en das lastig bij attacks in parallel!!

Alleen... is mij verteld dat ze dat parallel weer gaan afschaffen... dus de eta van parallel = cluster... dan zou het wel vet zijn >:)

BTW.... ff snel polletje... cloacking ships of nie?! Ik zeg ja... cloacking rulez :D

Hallee

Verwijderd

als iedereen Mil-scans heb kan je het beste gaan voor hetgeen emt de meeste vuurkracht.. Boeit het verder toch niet zoveel...

Kijk anders even op de Planetarion fora voor verdere informatie.. geen vande 2 is slecht, hangt een beetje van je "stijl" af.

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

aah.. planetarion, weer een beetje in mijn straatje, voor tools kijk op www.patools.net

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• Kamikazi
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 21:23 schreef JohnnyBravo het volgende:
aah.. planetarion, weer een beetje in mijn straatje, voor tools kijk op www.patools.net
Best wel beetje dubbele post |:( Staat hierboven ook al... 3x ofzo :Y)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 18:44 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Vraagje: hoe verdedig jij je tegen incoming dreadnoughts?! P10 gals staan erom bekend graag aan te vallen met 1500+ dreadnoughts :D

En als je geen IRC gebruikt, hoe regel jij je defence?! ICQ alleen?!

Ennuh... nadeel van een GoT-alliance is dat alle spelers verspreid zitten over meerdere parallels... dus hogere eta, en das lastig bij attacks in parallel!!

Alleen... is mij verteld dat ze dat parallel weer gaan afschaffen... dus de eta van parallel = cluster... dan zou het wel vet zijn >:)

BTW.... ff snel polletje... cloacking ships of nie?! Ik zeg ja... cloacking rulez :D

Hallee
Verdedigen hoef ik zelf bijna nooit te doen. Ik word ook nooit buiten parallel 2 aangevallen. We zijn ViruS, Tuba, G-II en we krijgen altijd ongeveer 80k defense per planeet :P

Is wel grappig. Toen de grote FU2-aanvallen kwamen (50-80k per planeet), was er meer dan 2x zoveel defense. Vooral van ViruS en G-II. Hebben ook een keer defense gekregen van 68:10, was heel errug leuk. Van de ong. 9 FU2 aanvallen werden er 7 compleet teruggetrokken.

[GoT]
= beter dan
Gathering of Tweakers (xx:xx)

Als je [GoT] veel tegenkomt ziet het er leuk uit :9.

En aangezien ik de War-side heb gekozen deze ronde ben ik niet echt voor gecloakde schepen. Leuk voor de verrassing, maar goed: 1 mil scan en je verrassing is weg...

• FailFr8er
  • Nu online
* FailFr8er wil ook wel meedoen.
Ik ben alleen 12milj maar dat komt omdat er ook in mijn galaxy alleen maar n00bs zitten!?
ICQ me maar ff, dan geef ik je mn coods (adden = reden!)

• Kamikazi
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 04:14 schreef JKMaztah het volgende:

[..]

Hebben ook een keer defense gekregen van 68:10, was heel errug leuk.

[GoT]
= beter dan
Gathering of Tweakers (xx:xx)
68:10 is wel humor... vooral als je in dezelfde parallel zit en je kan goed met ze opschieten >:)

Nadeel van GoT als ally blijft dat je allemaal over heel PA verspreid zit (andere clusters & parallels)

• Booster
  • Laatst online: 24-01 17:08

Booster

Superuser

We kunnen wel eens gaan kijken hoeveel mensen er exact mee willen doen in die alliance?

1. Booster (226:15:5)
2. ...

next!

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Kamikazi
  • Niet online
2. Kamikazi 89:10:5

<edit>Duh wel me volledige coords :)</edit>

Verwijderd

Ik ga als'et goed is al in een soort van GoT galaxy...
;) naar bepaalde mensen hiero... >:) .. :)

Verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:16 ]

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:16 ]

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik vraag me af of een galaxy met Tweakers dus vrijwel allemaal Nederlandsers gaat werken. Mijn alliance (The Frying Dutchmen) heeft dat experiment deze ronde en ik ben er nog niet zo over te spreken, maar als jij ervoor kiest om +/- 10 tweakers ind e galaxy te doen en de rest uit andere tijdzones ben ik zeker je man!

Maar, er zijn wel enkele voorwaarden aan een galaxy verbonden mocht ik hem willen joinen

1) IRC-activity is in Planetarion heel belangrijk, vooral met masses, defence enz gaat IRC stukken sneller dan PA-mail
2) zoals ik al zei: full time zone coverage
3) alleen PA die hards, ik zie mezelf er als één (klinkt arrogant, is het ook een beetje)

Ik zit al een tijdje in TFD en doe het aardig goed deze ronde, VeX meerdere keren succesvol van me afgeslagen en toch nog 1K+ roids gehaald. Ik zou zeggen, mail me eens op [email]vanderschaaf25@hotmail.com[/email] of kom op irc.planetarion.com #fryingdutchmen ik ben die gare @ a.k.a. [31337]J-roen of [FRIES]J-roen :-)

mvg Jeroen

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Op vrijdag 20 juli 2001 18:33 schreef REFUSED het volgende:
* MOL wil ook best meedoen...
heb met 2 accounts deze ronde de 10 miljoen gehaald en met degene waarmee ik nu speel ben ik GC en 7 miljoen...
MULTI MULTI!! :P

* MOL MOL heeft momenteel 4 sectoren onder zijn hoede, maar dat is omdat al die mensen met vakantie zijn.

Ik doe in de volgende ronde niet mee met een eventuele GoT galaxy, maar een alliance lijkt me wel intressant. Ik heb namelijk een aanbieding gekregen van enkele mensen die een galaxy gaan opzetten met mensen die in deze ronde een score hebben van minimaal 10 miljoen. Lijkt me wel leuk, en de kans is groot dat ik weer MoC wordt :7

• Booster

Booster

Superuser

GoT Alliance geintresseerde:

2. Kamikazi (89:10:5)

nog meer? een Alliance met 2 leden is iig makkelijk communiceren :+

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 20 juli 2001 19:25 schreef Booster het volgende:
GoT Alliance geintresseerde:

2. Kamikazi (89:10:5)

nog meer? een Alliance met 2 leden is iig makkelijk communiceren :+
helaas mag ik vanwege mijn functie in mijn huidige alliance geen andere alliances joinen...

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

overigens ben je niet zo groot als je 10M bent..

Verwijderd

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:37 ]

Verwijderd

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:37 ]

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:38 ]

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
pomtiedom... kon je geen leuk target verzinnen in de 9th par ? :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:33 schreef Raymond v/d H het volgende:
pomtiedom... kon je geen leuk target verzinnen in de 9th par ? :)
En 1tje in een 12 ... :D

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:38 ]

Verwijderd

Ben nu allemaal resources aan het donaten aan andere kleinere planeten, deze ronde is toch zo voorbij.

157:2:23

Volgens mij zit ik in de grootste galaxy tot nu toe hier.

IK WIL OOOOOOOK IN TFD!!! AAAAAHHHH

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 21 juli 2001 04:39 schreef JKMaztah het volgende:
IK WIL OOOOOOOK IN TFD!!! AAAAAHHHH
TFD neemt weer leden aan door middel van het orgaan TFD-junior

• FailFr8er
  • Nu online
Op zaterdag 21 juli 2001 06:15 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

TFD neemt weer leden aan door middel van het orgaan TFD-junior
Inderdaad * FailFr8er is ook TFD.
Het blijft alleen lastig om erin te komen, het duurt wel ff voordat je echt in de TFD zelf komt!? (btw LONG LIVE RED-GUY O-))

• Bart Coppens
TFD heeft niet echt wat je noemt 'klantenservice'. Honderden mailtjes naar allerlei personen omdat ik van galaxy was verwisseld (we hebben handmatig 2 gals bij elkaar gevoegd), maar nooit 1 antwoord. Dan ben ik het daar maar afgetrapt.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• Kamikazi
  • Niet online
Het intereseert mij echt niet meer of je binnen parallel aanvalt ja of nee... :) Aangezien P10 een complete ally is op dit moment >:)

Ennuh ik zal die targets es ff meenemen :)

En nog 1 opmerking: 10 milj. is nie groot... zelfs IK ben nog ietsje groter :)

Hallee

Verwijderd

Ouchies...:
6:x:x Dragonus Prime 107734/43190
- likmaicond (6:x:x) 5 6400
- likmaicond (6:x:x) 6 2960
+ duvel (199:22:11) 5 12000
+ Dibbers (199:22:16) 7 1100
- Cyberhell (6:x:x) 4 20732
- the madness of hell (6:x:xx) 4 8833
- BF-HOME (242:x:x) 4 29622
- Cybermoon (6:x:x) 4 7750
- Brookfield (6:x:x) 4 6540
- Brookfield (6:x:x) 5 3380
- DONTKNOWANAMEWHATSNOTTAKEN (242:x:x) 5 21100
- the conquerers (19:4:23) 5 414
- the conquerers (19:4:23) 8 3
+ xxxClassifiedxxx (242:16:10) 4 29500
+ xxxClassifiedxxx (242:16:10) 5 590
- janjan (41:10:8) 6 0
Hoe bedoel je... Hijs beroemd.. >:)
Heb wel ff paar co-ords ge-edit... :)

• Booster

Booster

Superuser

Ik heb nog wel een paar leuke targets voor jullie >:)

- heavens gone and hell is here (126:16:20) 8 28750
- Scottin (16:18:5) 7 3600
- ImperialPlanet (271:25:20) 6 8293

Verwijderd

Hhm... Ik onderhoud een account van iemand die mee doet aan de PA beta ronde 5 en check wat ik bij message of the day zag:
We are doing some spring cleaning in the code on Thursday, rewriting the wave system is part of it. We will introduce some nice new wave things on Thursday afternoon that we have wanted for some time, so stay tuned. Also found a good optimise in the wave page, whic will reduce load on the all too popular page (-: Stand by for more updates.
Hhmm... :)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 00:35 schreef Raven_ het volgende:
Hhm... Ik onderhoud een account van iemand die mee doet aan de PA beta ronde 5 en check wat ik bij message of the day zag:
[..]

wheheh :)
cool
ik zag het ;)
ik ga nog even wat dreads bouwen...

[raven]
moeilijk he quote en img :P :+
[/raven]

Verwijderd

Update!! Ik heb lijst van research te pakken gekregen voor nieuwe ronde:
Afbeeldingslocatie: http://www.manandboy.co.uk/hosted/planetarion/r5.gif
>:) .. :P

Verwijderd

>:)

Verwijderd

Errug grappug. Maar komt er nu een GoT alliance ofzo? Zou leuk zijn.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

* Murphy is ook al 4 dagen aan het meedoen :)
Wat is die site soms trouwens traaaaaag :(
Maar goed ik heb dus ook wel belangstelling.

Verwijderd

hmhm kheb ff wat coords bekeken van wat mensen hier maar superveel zitten in een crappy gal onder de 200 million :(
ik ben zelf maar 9 mil omdat ik tijden lang een farm was maar ik zit teminste in een gal 630 mil :9

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 13:29 schreef bibabolle het volgende:
hmhm kheb ff wat coords bekeken van wat mensen hier maar superveel zitten in een crappy gal onder de 200 million :(
ik ben zelf maar 9 mil omdat ik tijden lang een farm was maar ik zit teminste in een gal 630 mil :9
Alsof wij daar wat aan kunnen doen... Ik heb uit mijn gal stuk of 3 mensen zelf en hardhandig (he ugamer.. he jeanlucpicard.. ;) ) neer gehaald door verschillende redenen. En we blijven hele tijd met newbies.... :Z

• Terranca
  • Laatst online: 08-02 14:28
3. Terranca (160:1:1)

Ik doe alles om uit dat klote gal te komen waar ik nu in zit :) Grootste deel zijn te hard n00bs..

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 21 juli 2001 08:23 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Inderdaad * NG is ook TFD.
Het blijft alleen lastig om erin te komen, het duurt wel ff voordat je echt in de TFD zelf komt!? (btw LONG LIVE RED-GUY O-))
hehe, jij bent ook gematst? :)

mvg J-roen

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 26 juli 2001 00:35 schreef Raven_ het volgende:
[..]

ik zit momenteel ook in de beta, en kan je wel vertellen wat de wave verandering inhoudt,

je kan nu van te voren aangeven hoeveel scans je maximaal wil gebruiken, zodat je na een geblockte scan niet weer opnieuw hoeft te scannen, dus gebruik je 10 news-scans bv. en worden er 3 geblockt, dan ben jer er dus 4 kwijt, maar heb je wel meteen je scan, dit scheelt de server dus die News-scan blocked pagina om te laden. Overigens kun je nu ook dmv link buttons op galaxy page scannen [s][u][p][m][n]

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 30 juli 2001 10:13 schreef klmurphy het volgende:
* NG is ook al 4 dagen aan het meedoen :)
Wat is die site soms trouwens traaaaaag :(
Maar goed ik heb dus ook wel belangstelling.
kom bij TFD, ben je de 3e Heerenvener :)

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Op maandag 30 juli 2001 19:06 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

kom bij TFD, ben je de 3e Heerenvener :)
TDF? The Dominion Fean :? :P
(edit: The Frying Dutch |:()
Er is nog een Heerenvener: 268:21:9
Ikzelf zit op 197:18:3 maar ben dus net begonnen.

Maar goed, nog 12 dagen te gaan dewdz!
Wat gaan we doen met de galaxy?

• Bart Coppens
And now, the reset is near....
Nog 1 dag & 7 uur.
Is er iemand van plan een GoT galaxy te doen, dan kan ik dat laten weten aan de mensen van mijn gal.

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen. :)

Wie maakt er ff een lijst met peeps die mee doen?

Verwijderd

ik zou ook graag meedoen met GoT-galaxy :)
ben op dit moment iets groter dan 30m

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik wil ook wel meedoen :)

• pica
Op donderdag 26 juli 2001 12:05 schreef Raven_ het volgende:
Update!! Ik heb lijst van research te pakken gekregen voor nieuwe ronde:
[afbeelding]
>:) .. :P
Lag Warfare... count me in! Met Lag Warfare win ik alles! :P

Steam

Verwijderd

Heb ff dit topic nog is doorgelezen en een lijstje gemaakt met mensen die (eventueel) mee willen doen.

-[=SARGE=]-
UneXpeCteD-
Patryn
JeanLucPicard
The Invisible
mr.iceman
Kamikazi
Sephiroth
REFUSED
klmurphy
Urios
Kunyfyer
Raikane

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 13:52 schreef Raikane het volgende:
Heb ff dit topic nog is doorgelezen en een lijstje gemaakt met mensen die (eventueel) mee willen doen.

-[=SARGE=]-
UneXpeCteD-
Patryn
JeanLucPicard
The Invisible
mr.iceman
Kamikazi
Sephiroth
REFUSED
klmurphy
Urios
Kunyfyer
Raikane
In een galaxy of in een alliance? Wat pica komt niet daar in de galaxy... ;)

• pica
Op zondag 12 augustus 2001 14:47 schreef Raven_ het volgende:

[..]

In een galaxy of in een alliance? Wat pica komt niet daar in de galaxy... ;)
Nope :) ik kom bij reefje en ijsje :P .
Unexpected ging toch ook bij ons? :?

Steam

Verwijderd

ik wil ook wel meedoen

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Een GoT-Alliance is dan idd een beter idee :)
Als er zoveel mensen mee willen doen...

• Bart Coppens
Ik wil ook best wel meedoen.

Verwijderd

weet iemand wat er met PA aan de hand is?
Bij mij staat de tijd/ticks stil sinds gisteravond... :(

• d33n
tsjah, et wordt gehost bij chello he ;)
misschien hebben hun ook wel "lag warfare" daaro :P

• Kamikazi
  • Niet online
Kami is nu 95 miljoen :)

Gal is bijna 1 miljard... wiehoe :)

Wie weet nog een leuk target voor me paar laatste Havoc daagjes? :)

Ciao!

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 14:51 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Nope :) ik kom bij reefje en ijsje :P .
Unexpected ging toch ook bij ons? :?
Volgens mij niet, logisch eigenlijk... :)
Can't wait till next round.. :D

Verwijderd

hmm vreemd dat ik er niet bij staat anyways TFD is lekker gaar de laatste tijd. De webpagina is al tijden half dood ed. dus echt duidelijke info is er niet. Ik vind het allemaal een beetje rommelig.

Verwijderd

ik ga al in een andere galaxy, die ik opricht met vrienden
mijn coords zijn 21:15:3 (en ik word momenteel neergebeukt door galmates omdat ik dat wilde (kut havoc)) maar goed, we hebben nog 1 a 2 mensen nodig, icq je email adres en je krjigt de galpass voor volgende ronde.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 18:57 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

hehe, jij bent ook gematst? :)

mvg J-roen
met dbz's kan je ook in TFD komen :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

GoT als galaxy heb ik geen behoefte in, ik heb al een plekkie in een nieuwe galaxy met vrinden...

een GoT Retall-Alliantie lijkt me wel een leuke...
als 1 iemand uit de alliantie aangevallen wordt pakt _IEDEREEN_ uit de alliantie die aanvaller aan, en de verdediging van het doelwit wordt verder door de eigen Galaxy opgevangen...

op die manier heeft de aanvaller 2 keuzes... thuis dood gaan of bij de aanval. Zou geestig zijn... met een beetje grote zware groep en een duidelijk signaal dat je al gehakt wordt als je launched (en dus niet terugtrekken omdat hij terug trekt, maar gewoon de aanval doorzetten en slachten he?!?)

Attack one of us for anyreason and DIE! (terug naar score <1M)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Klopt 't dat je in de volgende ronde weer in de zelfde galaxy zit?

is voor mij niet te hopen...

Verwijderd

klopt niet, join gewoon een andere

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm is het helemaal met FireFox eens ;)

Niet 1 gal maar gewoon een 'verbond'. Zeker met aanvallen kun je dan een vuist maken.
Ik heb wel zin in de volgende ronde ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste