Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is dat een zender bij de NPO?MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:45:
Lol @ Eurosport... LMP staat voor Le Mans Politiek
zeker... nu live de Le Mans Politiek 24...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 11:53 ]
Inhalen mag alleen via de voorzitter?
Eerlijk gezegd vind ik de LMP 1 klasse dit jaar echt wel een teleurstelling, gelukkig zijn de andere klasses wél spannend,
People as things, that’s where it starts.
Nee, mag alleen als je NPO Plus hebt!
Mee eens, maar dat is de schuld van Porsche/Audi/Peugeot die de sport verlaten.RobinHood schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:54:
[...]
Inhalen mag alleen via de voorzitter?![]()
Eerlijk gezegd vind ik de LMP 1 klasse dit jaar echt wel een teleurstelling, gelukkig zijn de andere klasses wél spannend,
Maar ben wel benieuwd of ze gaan terugkomen nu de nieuwe regels bekend gemaakt zijn voor 2020. Wie weet!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik wilde het al niet zeggen.... lijkt wel of ze Amerikanen ingehuurd hebben.MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:56:
Is het iemand al opgevallen dat sommige van de pitcrew nog groter/ronder zijn dan het Michelin-mannetje??
Als je daar de pitcrew bij NASCAR of INDY soms ziet...... hun Red Bull zit in hamburgers lijkt wel... en veel...
Rebellion #1 heeft een deur issue! Moet boxen als ie dat niet dicht krijgt.
Edit: lijkt nu dicht, blijft ie dat ook op hoge snelheid?
edit 2: yep!
[ Voor 17% gewijzigd door iichel op 17-06-2018 12:02 ]
Aan de andere kant; iemand die goed is in zijn werk, maakt niet uit of ie geel, transgender of 300kg is.
Kom mijn velgen/banden maar eens vervangen; oerdegelijk staal uit Ingolstadt maatje 18"...iichel schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:07:
2 kistjes bier tillen is 1 ding, snel die dingen op een racewagen hangen en snel weer over de pitlijn trekken is een tweede
Die Tom Kristensen is best grappig met die interactieve TV. Hij kan niet tekenen maar weet wel goed over te brengen wat er bedoeld wordt.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Het stukje "waar heb je wel eens een fout gemaakt?" was wel geinig, Kristensen begint direct het hele circuit in te kleuren.MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:09:
[...]
Kom mijn velgen/banden maar eens vervangen; oerdegelijk staal uit Ingolstadt maatje 18"...![]()
Die Tom Kristensen is best grappig met die interactieve TV. Hij kan niet tekenen maar weet wel goed over te brengen wat er bedoeld wordt.
"i am not joking"

Gister toch ook met die crash in Porsche?RobinHood schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:11:
[...]
Het stukje "waar heb je wel eens een fout gemaakt?" was wel geinig, Kristensen begint direct het hele circuit in te kleuren.
"i am not joking"
Tekent een rechte lijn ver buiten de track en daarna een soort van explosie-krabbeltje van een 3-jarige
Scandinavische humorMAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Gister toch ook met die crash in Porsche?
Tekent een rechte lijn ver buiten de track en daarna een soort van explosie-krabbeltje van een 3-jarige
En blijkbaar hoef je geen van Gogh te zijn om Le Mans coureur te zijn, wie had dat gedacht?
Fun fact: de pit crew in NASCAR (de personen die daadwerkelijk om de auto heen rennen) zijn oud college atleten. Dit zijn meestal mensen die de NFL niet hebben gered. Deze personen zijn echt wel in shape. Zelfs de grote mannen.Ad de Jong schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:58:
[...]
Ik wilde het al niet zeggen.... lijkt wel of ze Amerikanen ingehuurd hebben.
Als je daar de pitcrew bij NASCAR of INDY soms ziet...... hun Red Bull zit in hamburgers lijkt wel... en veel...
In American Football heb je de lineman, die op de line of scrimmage staan. Deze mannen zijn heel groot, maar stiekem heel snel, explosief, en vrij behendig.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 17-06-2018 12:20 ]
Alles is groter in de Joe Ess of Ee... And we end up with shit like this:Niellie41 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:18:
[...]
In American Football heb je de lineman, die op de line of scrimmage staan. Deze mannen zijn heel groot, maar stiekem heel snel, explosief, en vrij behendig.

Meer dan 400 pounds en 6ft10 hoog
Wie riep er ook alweer over sandbagging??? De Corvette rijdt nu 3:49 per rondje
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 17-06-2018 12:32 ]
Die gast ie niet groot, die kleinere is Roel van VelzenMAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Alles is groter in de Joe Ess of Ee... And we end up with shit like this:
[afbeelding]
Meer dan 400 pounds en 6ft10 hoog
Volgens mij is 'ie groot zat om de football nog over de goalpost te dunkenAd de Jong schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:40:
[...]
Die gast ie niet groot, die kleinere is Roel van Velzen![]()
@iichel wachten op een stop & go dan maar?
GO SMP!!!
Gezien hoe hij rijdt, ik gok een lekke band.
Nope, lijkt me een electronisch probleem van de motor. Ze kunnen geen gas meer geven boven x% pedal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
F5?Pierre schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:23:
Wat is er met die Toyota
Denk eerder iets electronisch gezien hij steeds 79/80 rijdt, of is dat voor de veiligheid?
Omdat de auto in full course yellow mode rijdt. Dat is max. 80km/u.BasV. schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:23:
Eerder elektronische problemen, hij blijft hangen op 80.
Is dus voor veiligheid ja.Marc3l schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:24:
Denk eerder iets electronisch gezien hij steeds 79/80 rijdt, of is dat voor de veiligheid?
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:25 ]
Ja inderdaad, je zag ook op display van het stuur rechtsonder een geel vlak met tekst (allicht full coarse ofzo)CH4OS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:24:
[...]
Omdat de auto in full course yellow mode rijdt. Dat is max. 80km/u.
Niellie41 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:24:
Of proberen ze hun team orders te maskeren onder de categorie “technical issues” en zorgen ze er zo voor dat de #8 een of meerdere ronden voor is?

Begreep net sowieso al dat Alonso de #8 niet gaat/mag finishen??Niellie41 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:24:
Of proberen ze hun team orders te maskeren onder de categorie “technical issues” en zorgen ze er zo voor dat de #8 een of meerdere ronden voor is?

Is meestal bij Toyota, eigenlijk.MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:26:
Begreep net sowieso al dat Alonso de #8 niet gaat/mag finishen??
Mond houden.... #pirouette enzzo
Korte stop, nauwelijks iets nagekeken .... weird shit
[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 17-06-2018 13:28 ]
EDIT:
Eurosport heeft even verder gekeken; de auto heeft 12 rondjes gereden, terwijl hij normaal 11 rondjes rijdt. Dus was het inderdaad een brandstof dingetje.
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:30 ]
Wat een oelewappersCH4OS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:28:
Bij Eurosport hadden ze het erover dat het wellicht een rekenfoutje was met brandstof en hij dus te weinig bij zich had. Zou mij niet verbazen, aangezien de auto alleen getankt is.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Toyota Hybrid Master Race

Kan dat niet dan? Deze stint leek een ronde langer dan normaal.
FTFY

Als de #8 wint, en Alonso rijdt hem niet over de finish, telt hij dan wel voor zijn triple crown?MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:26:
[...]
Begreep net sowieso al dat Alonso de #8 niet gaat/mag finishen??
Ja.UltraSub schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:31:
[...]
Als de #8 wint, en Alonso rijdt hem niet over de finish, telt hij dan wel voor zijn triple crown?
Ja, want alle drie de coureurs winnen dan de race.UltraSub schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:31:
[...]
Als de #8 wint, en Alonso rijdt hem niet over de finish, telt hij dan wel voor zijn triple crown?
Uiteraard, maar ze willen toch winnen hier, dan moeten ze ook zorgen dat er voldoende peut in zit.Hoyden schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:30:
[...]
Dat was ook zo.Hoyden schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:30:
Ik las je bericht als Oelewappers -> EurosportPierre schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:33:
[...]
Uiteraard, maar ze willen toch winnen hier, dan moeten ze ook zorgen dat er voldoende peut in zit.
11 rondjes (ok de ronden zijn lang maar toch) klinkt ook niet erg zuinig trouwens. Vraag me af of een langzamer tempo maar minder brandstofverbruik niet alsnog sneller isCH4OS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:28:
Bij Eurosport hadden ze het erover dat het wellicht een rekenfoutje was met brandstof en hij dus te weinig bij zich had. Zou mij niet verbazen, aangezien de auto alleen getankt is.
EDIT:
Eurosport heeft even verder gekeken; de auto heeft 12 rondjes gereden, terwijl hij normaal 11 rondjes rijdt. Dus was het inderdaad een brandstof dingetje.
Want zo'n stop kost je iets van 30 seconden of zo?
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2018 13:35 ]
Toyota kennende mag een Japanner winnend over de lijn komen. En terecht (voor de #8 wagen) want ook de snelste qualifier.Niellie41 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:32:
[...]
Ja, want alle drie de coureurs winnen dan de race.
Nee, dat kan pas vanaf 2020/2021.
Heeft ook te maken met de grootte van de tank en het verbruik uiteraard.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:34:
11 rondjes (ok de ronden zijn lang maar toch) klinkt ook niet erg zuinig trouwens. Vraag me af of een langzamer tempo maar minder brandstofverbruik niet alsnog sneller is
Zo'n stop is wel wat langer, de snelheid in de pitsstraat is lager (max 60km/u) en volgens mij gaat het tanken ook niet zo snel.Want zo'n stop kost je iets van 30 seconden of zo?
[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:36 ]
Lol beide
Is dat zo? Bij Eurosport zitten ook wel aardige gasten met kennis. Wel wisselend, net zoals bij Rtl7.
Rick heeft tenminste écht verstand van zaken, komt met feitjes en opmerken die ook echt iets toevoegen. Prettig commentaar jaMartinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:36:
Rick Winkelman en Mike Hezemans zijn nu anders prima imo

fookin mad fer it
Mooie strijd bij BMW vs Porsche trouwens. Hmm nu ineens +1 ronde op live timing
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2018 13:39 ]
Het gaat Toyota om überhaupt die overwinning binnen te slepen en doet dat dan denk ik het liefste met een Japanse coureur. Alonso is slechts een meelifter.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:38:
Met 2 ronden achterstand gaat #7 hem nu niet meer winnen. Of Toyota moet echt zelf teamorders gaan geven maar ik denk niet dat die rijders gaan luisteren dan haha
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:40 ]
Ik snap het, maar een Alonso-overwinning geeft ze wel meer exposure lijkt me. En dat is ze ook wel wat waard. Je kunt alles winnen maar als niemand het ziet, heb je er weinig aanCH4OS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:39:
[...]
Het gaat Toyota om überhaupt die overwinning binnen te slepen en doet dat dan denk ik het liefste met een Japanse coureur. Alonso is slechts een meelifter.Ben echt benieuwd of hij volgend jaar meedoet als hij dit jaar al direct wint.
Bij endurance racing gaat het om de auto, niet de persoon.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:40:
Ik snap het, maar een Alonso-overwinning geeft ze wel meer exposure lijkt me. En dat is ze ook wel wat waard. Je kunt alles winnen maar als niemand het ziet, heb je er weinig aan.
Laat ik het zo zeggen: als Alonso wint, verkopen ze meer Toyota's. Ongeacht hoe WEC werktCH4OS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:41:
[...]
Bij endurance racing gaat het om de auto, niet de persoon.
Niet dat ik het #8 niet gun.
Is ook lastig, een werkende radio bouwen die 4km over het circuit zou kunnen uitzendeniichel schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:40:
Volgens WEC team heeft de #7 z'n pit-in call gemist.

Ik denk dat "Toyota oppermachtig op Le Mans en scoort 1-2 na 24 uur" een betere kop is.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:42:
Laat ik het zo zeggen: als Alonso wint, verkopen ze meer Toyota's. Ongeacht hoe WEC werkt
Niet dat ik het #8 niet gun.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:45 ]
JaMartinspire schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:39:
Gaat Rick eigenlijk de race afsluiten bij RTL?

Edit: ehm...de 8 inderdaad....ben ook niet meer zo fris na zoveel uur.
[ Voor 27% gewijzigd door CaptainPanda op 17-06-2018 13:52 ]
Buemi en Nakajima rijden in de #8CaptainPanda schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:50:
De winst hadden Buemi en Nakajima nog tegoed uit 2016, dus sowieso gaat Toyota ervoor zorgen dat de #7 gaat winnen.
Een stint van 10 rondjes is geloof ik 45 minuten. Eén pitstop had dus sowieso gemoeten.MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:54:
Waarom nu stoppen met de #8? Dat red je toch niet, nog een uur rijden op 1 tank?
[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2018 13:56 ]
rondjes rijden, ieder rondje is andersMAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:58:
[afbeelding]
Had ook mijn andere decoder nog kunnen aansluiten maar ff geen zin in.
ora et labora
Moeten ze het wel uitrijden, daar ging het 2 jaar geleden een beetje misSaturnus schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:57:
Ja alles is volgens script. De 2016 jongens gaan winnen, en daarbij Alonso. Wel vooraf bepaald. Wel marketing.

Go Rossi.....