Vraag

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

Ik zoek een smartphone.

Geen samsung ,anders maakt het mij niet veel.Er komt een hoesje om ,echter de telefoon moet wel van stevig martiaal gemaakt zijn.Verder een goede accu die lange stand-by tijd heeft en een scherm van +/- 5,5 inch.

de afmetingen of het gewicht maakt niet zo veel.Het hoeft niet het snelst te zijn of zo,maar wel nog lang mee kunnen met de tijd.Voornamelijk voor bellen , sms'en en appen.

heb gehad ruggear rg 310 + 600 + 730 , facom f400 , huwawei nova , cat s30 + s31 , nokia 1 .Dit was het echter allemaal niet.

budget tot 400,- euro

Weten jullie misschien iets?

(Moet er nog iets meer bij?)

Alle reacties

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 13:32
Heb je zelf al iets gevonden dat in je eisen past?

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je had al 3 andere topics hierover :? Kunnen we daar niet verder?

Op zoek naar telefoon
smartphone
Op zoek naar rugged smartphone

Het laatste topic staat nog open.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 11-04-2018 14:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
och ja,maar nu een gewone,geen rugged

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

13art

Moderator Mobile
Misschien even goed bedenken wat je precies wil... Ik gooi de andere topics dicht, voor zover die niet al dicht zijn, om verwarring te voorkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 11-04-2018 14:53 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 09:02

Voodoo

Lurker

Is tweedehands een optie?

Verwijderd

Topicstarter
l3art schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:52:
[mbr]Misschien even goed bedenken wat je precies wil... Ik gooi de andere topics dicht, voor zover die niet al dicht zijn, om verwarring te voorkomen.[/]
Bedankt,ik weet niet hoe dat moet

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ga niet tweedehands liggen doen

Verwijderd

Topicstarter
Dacht aan nokia 7+ of sony xa2 of zo,is at iets denken jullie?
Misschien moet je ook even de forum regels lezen:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Meerdere berichten onder elkaar zetten is niet nodig, daarvoor kan je de edit knop gebruiken. Zo hoef je ook geen meerdere topics te openen omdat je dan je eerdere bericht kan aanpassen. Zo houden we het forum schoon.[

[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 11-04-2018 18:18 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:32:
Het hoeft niet het snelst te zijn of zo,maar wel nog lang mee kunnen met de tijd.Voornamelijk voor bellen , sms'en en appen.

heb gehad ruggear rg 310 + 600 + 730 , facom f400 , huwawei nova , cat s30 + s31 , nokia 1 .Dit was het echter allemaal niet.
Waarom niet? Ik zie niet in waar bovenstaande toestellen tekort schieten op de gebieden bellen/sms'en/appen.

Waarom wil je eerst een rugged toestel en nu weer niet?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-11 15:03
Koop een xiaomi mi a1. Goedkope, mooie en snelle telefoon met android one.
https://tweakers.net/pric...64gb-zwart/specificaties/

[ Voor 37% gewijzigd door Hugo! op 11-04-2018 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Richh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:02:
[...]

Waarom niet? Ik zie niet in waar bovenstaande toestellen tekort schieten op de gebieden bellen/sms'en/appen.

Waarom wil je eerst een rugged toestel en nu weer niet?
Vooral die verekte flapjes voor alles en duur voor wart je krijgt

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:05:
[...]

Vooral die verekte flapjes voor alles en duur voor wart je krijgt
True, maargoed dat is een keuze natuurlijk :P afhankelijk van hoe je met je smartphone om gaat zitten die flapjes en extra bescherming er niet voor niks op. Waarom heb je eerder wel gekozen voor rugged toestellen?

Maar wat was er mis met de Huawei Nova en de Nokia 1? Ik ben er geen fan van, maar voor enkel bel/sms/whatsapp moet het toch wel voldoende zijn. Wat vond je er zelf niet goed aan? Dat geeft voor ons wat meer richting aan wat je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Nokia 1 klein scherm,maar dat wist ik en zwakke tot zeer zwakke accu

en de nova was niet erg robuust/stevig,zelf met de toevoeging van een hoesje

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Rugged is vaak stof en of water dicht, dus daar betaal je extra voor. Dat je daarvoor flapjes e.d. nodig hebt is begrijpelijk. Maar wat heb je zelf al gevonden toen je, je wensen toepaste op de Pricewatch? Je geeft eigenlijk op dit moment te weinig wensen aan, want wat ga je er mee doen? Voorkeur voor resolutie?

Strava & Untappd - Do not combine!

Verwijderd

Topicstarter
bellen, sms en , app en soms internet.Scherm en zo dat maakt niks.

Kwam uit bij de nokia 7+ , sony xa2 , blackberry motion , nokia 8 , nokia 2 en de huawei p20 lite.Is een van deze iets of niet?

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Bellen, SMS, app (geen idee welke) en soms internet kunnen ze allemaal, zet ze eens in een vergelijker en bekijk wat de verschillen / overeenkomsten zijn. Natuurlijk hebben er hier mensen ervaring met een of twee toestellen, maar waarschijnlijk niemand met allemaal. De keuze is vooral aan jou hierbij en onderzoek zal je dan ook zelf moeten doen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Verwijderd

Topicstarter
nokia 7+ , sony xa2 , blackberry motion , nokia 8 , nokia 2 en de huawei p20 lite

Welke is dan de beste van deze in jullie opinie?

• Richh
Dus van een Nokia 2 en Nokia 8 vraag je je af welke het beste is?

Welke is beter? Een VW Up of een Audi A6? Nouja, de A6 natuurlijk. Maar als jij liever een paar duizend euro voor jezelf houdt, makkelijk wil inparkeren, je niet blauw wil betalen aan benzine, dan kan zo'n Up maar zo de beste keuze voor jou zijn. Niet voor niks kiezen er meer mensen voor zo'n auto dan voor een A6.

Je vraag is veel te breed om een serieus antwoord op te geven :P je moet echt meer specifiek maken wat je zoekt en wat je wil.

Ik zou zelf een 7+ halen, maar dat is zo persoonlijk en afhankelijk van eigen voorkeuren dat je helemaal niks hebt aan die tip.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 11-04-2018 16:01 ]

• Vircos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-10 15:42
Xiaomi Redmi Note 4. Hier in NL al te krijgen voor rond €150. Erg fijn toestel.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:53
Nokia 7+

Verwijderd

sony z5 premium full hd scherm met 4k resolutie 23 megapixel camera en mega snel 5.5 inch scherm en waterdicht ..... en zonder al te veel neppe systeem apps zoals bij de meeste telefoons waar je geen klote aan hebt

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:12:
sony z5 premium full hd scherm met 4k resolutie 23 megapixel camera en mega snel 5.5 inch scherm en waterdicht ..... en zonder al te veel neppe systeem apps zoals bij de meeste telefoons waar je geen klote aan hebt
Misschien moet je niet 4 jaar oude telefoons aanraden. Die zijn niet goed meer te krijgen en er is ook geen enkele ondersteuning meer voor. Plus ze zij een stuk trager dan nieuwe.

Verwijderd

qua traagheid doet die echt niks onder dan de huidige toestellen laat staan zijn beeldkwaliteit en camera met enige 4k display en verslaat meeste huidige toestellen op alle fronten... maar was goed bedoeld hoor

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:53:
qua traagheid doet die echt niks onder dan de huidige toestellen laat staan zijn beeldkwaliteit en camera met enige 4k display en verslaat meeste huidige toestellen op alle fronten... maar was goed bedoeld hoor
Hij krijgt geen updates mee. Dus beveiliging loopt achter. Een oude snapdragon 810 is vergelijkbaar met een nieuwe 660 maar dan een stuk minder zuinig.

hij heeft minder ram en opslag dan de meeste nieuwe telefoons.

4K display heb je vrijwel niets aan. De meeste telefoons in die prijsklasse hebben overigens ook een 18:9 scherm met ~ 2160x1080.

De camera heeft veel pixels en is wel goed maar ook al een paar jaar oud dus minder. hij heeft bijvoorbeeld geen dubbelle camera.
Dat is de oude nokia. Die is nu voor onder de €150 te krijgen. Vergelijk eens met de 7 plus. Tenzij jij denkt dat je die Z5 premium voor minder dan €250 kan krijgen, dan moet je hem vergelijken met de nokia 6 2018.

[ Voor 20% gewijzigd door Philip Ross op 12-04-2018 10:59 ]

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-11 15:03
Zoals ik gister al zei zou ik een xiaomi mi a1 halen. De telefoon kost nog geen 200 euro. Je draait een stock Android (android one) en is meer dan snel genoeg voor wat jij voor taken wil doen met je telefoon.

Goed je moet het natuurlijk zelf weten maar je vraagt onze mening en lijkt er niks mee te doen.
Pagina: 1