Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu eenn gewone telefoon met enkel bellen en sms en ben daar zeer tevreden over.Nu wil ik toch een smartphone om met de tijd mee te gaan en alles is nu tegenwoordig met apps en dat zal ik ook maar een keertje doen.

ik wil een bateerij die 1 of 2 dagen minimaal mee gaat,mag ook langer
een groot scherm rond de 5 inch of groter
4g en nfc
gps/glonass
goed geluid met bellen
goede bereikbaarheid
ip68

tussen de 200 en 450 euro

ik wil geen chinese troep telefoon,maar een ggoede waar ik nuen in de toekomst mee voort kan.

wat raden julli mij aan?Want ik heb er geen verstand van

ik heb enkel naar de blackview bv6000 gekeken,maar weet niet of dit iets is vvooral door de li-pol batterij

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 16:20

Grannd

da Granndest

Probeer eerst een paar kanshebbers te selecteren en daarvan de plus- en minpunten te vergelijken, mogelijk kunnen we je als je dat heb gedaan je hier ook verder helpen, met deze vraag gaan mensen willekeurig toestellen roepen terwijl het nog niet echt duidelijk is wat je echt belangrijk vind en verwacht van je nieuwe telefoon.

Je kan in de pricewatch aan de zijkant toestellen filteren op precies de opties die je hier zojuist geeft:

categorie: Smartphones

Je kan vanaf daar direct doorklikken naar reviews van de toestellen die je vind.

Verwijderd

Topicstarter
4g
gps/glonass
200/450 euro
goede accu
goede bereikbaarheid
3 gb werkgeheugen minimaal
4,7 tot 5,5 inch scherm
wat zwaarder in de hand
krasvrijscherm
kan tegen water/stof
geen heel helder scherm
android 6 of 7
goede snelle procesor
geen chinese troep
nog lang up te date/nog lang mee voort kunnen

wat is een goede die hier aan voloet,want met verglijken kom je nog niet zo heel ver

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies en hoort dus eigenlijk thuis in: Mobile Aankoopadviesforum. Maar het is in de MAA ook niet de bedoeling om een boodschappenlijstje te dumpen en hopen dat wij met het perfecte toestel aankomen.

Ga eerst zelf even wat onderzoek doen. Zet bijvoorbeeld je bovenstaande eisen even in de https://tweakers.net/pricewatch/ en selecteer wat toestellen waarvan jij denkt dat ze wat zijn.

Kom je er vervolgens nog niet uit, maak dan even een nieuw topic aan en zet daar neer wat je zelf al gevonden hebt en lees ook Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum even door.

Tevens is dit je derde aankoopadvies topic, wellicht moet je eerst even bedenken wat voor toestel je wilt voordat je een MAA topic opent en je weer allerlei adviezen krijgt waar je vervolgens niks mee doet.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 24-04-2017 15:45 ]

Dit topic is gesloten.