Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik ben toe aan een nieuwe telefoon.Nu heb ik een normale maar het moet nu een smartphone worden.Ik heb wel een aantal eisen voor de telefoon.

goed accuduur
goed bereik om te bellen en gebelt worden
scherm minimaal 4.5 inch of groter
krasvrij scherm
tusssen de 200 en 500 euro

'hij moet ook tegen kunnen dat je hem soms laat vallen.Ik ben hulpbehoevend waarbij mijn handen schokken waarrdoor ik soms iets laat vallen.

Ook iets zwaarrder wat handig is want dan voel ik tenminste dat ik iets in mijn handen heb.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Zoals ik al melden ik heb nu een normmale telefoon wat nu een smartphone moet worden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb gekeken naar de
blackview bv 6000

deze heeft een grote accu ,kan tegen vallen en ze zeggen een goede antenne om mee te bellen.
...

Alle reacties

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou gewoon een "normale" smartphone nemen met een hoesje die alle klappen kan opvallen.

Bijvoorbeeld één van Otterbox en dan de Otterbox Commuter bijvoorbeeld.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
en welke telefoon denkt u dan aan om daarin te doen

• SilentDecode
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 21:49
Je zou kunnen overwegen om voor een OnePlus 3T te gaan. Voor wat je krijgt zijn het stevige telefoons die tegen een stoot kunnen, scherm is 5,5" full HD, Gorilla Glass, weegt zo'n 150 gram, grote accu, etc.

https://oneplus.net/nl/3t

Daarna doe je er een Otterbox omheen om de stoten te absorberen.

Plezant. Krokant. Galant.

• -The_Mask-
  • Niet online
SilentDecode schreef op zondag 22 januari 2017 @ 15:13:
Je zou kunnen overwegen om voor een OnePlus 3T te gaan. Voor wat je krijgt zijn het stevige telefoons die tegen een stoot kunnen, scherm is 5,5" full HD, Gorilla Glass, weegt zo'n 150 gram, grote accu, etc.

https://oneplus.net/nl/3t

Daarna doe je er een Otterbox omheen om de stoten te absorberen.
Ik heb niet het idee dat zo'n dure high-end smartphone ook maar een enkel voordeel voor gator855 gaat zijn boven een goede mainstream smartphone.
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 15:07:
en welke telefoon denkt u dan aan om daarin te doen
Ik zou een zoeken met een vrij kale Android versie met 2GB werkgeheugen en 16GB opslag, bijvoorbeeld één van Motorola. Daar heeft Otterbox wel hoesjes voor en dat zijn lekker vlotte telefoons.

Is het trouwens echt alleen maar bellen wat je er mee gaat doen? Dan zou 1GB RAM en 8GB opslag namelijk ook prima moeten zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door -The_Mask- op 22-01-2017 15:29 ]

AMD Nieuwsdiscussie

• SilentDecode
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 21:49
-The_Mask- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 15:22:

Ik heb niet het idee dat zo'n dure high-end smartphone ook maar een enkel voordeel voor gator855 gaat zijn boven een goede mainstream smartphone.
Duur? Als je duur gaat praten, ga je over de 700 euro heen.
De OnePlus 3T valt in zijn budget, dus waarom eigenlijk niet?

Plezant. Krokant. Galant.

• -The_Mask-
  • Niet online
Omdat het dan op zo'n 450 euro uitkomt, terwijl met een bedrag van 200 euro het precies hetzelfde bereikt kan worden. Een duurdere telefoon zorgt er namelijk niet voor dat je beter kunt bellen.

pricewatch: Motorola Moto G (2015) 1GB ram, 8GB opslag Zwart
pricewatch unsorted: Otterbox Commuter Motorola Moto G (3rd gen) Case - Black...

Werkt voor bellen even goed.

[ Voor 81% gewijzigd door -The_Mask- op 22-01-2017 15:35 ]

AMD Nieuwsdiscussie

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit betreft aankoopadvies en hoort dus in de MAA thuis, maar je hebt al een aankoopadvies topic lopen: Op zoek naar rugged smartphone.

In dit topic ben je ook op zoek naar een stevige smartphone, dus graag verder in het andere topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.