Mijn vraag
ik ben toe aan een nieuwe telefoon.Nu heb ik een normale maar het moet nu een smartphone worden.Ik heb wel een aantal eisen voor de telefoon.
goed accuduur
goed bereik om te bellen en gebelt worden
scherm minimaal 4.5 inch of groter
krasvrij scherm
tusssen de 200 en 500 euro
'hij moet ook tegen kunnen dat je hem soms laat vallen.Ik ben hulpbehoevend waarbij mijn handen schokken waarrdoor ik soms iets laat vallen.
Ook iets zwaarrder wat handig is want dan voel ik tenminste dat ik iets in mijn handen heb.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zoals ik al melden ik heb nu een normmale telefoon wat nu een smartphone moet worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken naar de
blackview bv 6000
deze heeft een grote accu ,kan tegen vallen en ze zeggen een goede antenne om mee te bellen.
...
ik ben toe aan een nieuwe telefoon.Nu heb ik een normale maar het moet nu een smartphone worden.Ik heb wel een aantal eisen voor de telefoon.
goed accuduur
goed bereik om te bellen en gebelt worden
scherm minimaal 4.5 inch of groter
krasvrij scherm
tusssen de 200 en 500 euro
'hij moet ook tegen kunnen dat je hem soms laat vallen.Ik ben hulpbehoevend waarbij mijn handen schokken waarrdoor ik soms iets laat vallen.
Ook iets zwaarrder wat handig is want dan voel ik tenminste dat ik iets in mijn handen heb.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zoals ik al melden ik heb nu een normmale telefoon wat nu een smartphone moet worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken naar de
blackview bv 6000
deze heeft een grote accu ,kan tegen vallen en ze zeggen een goede antenne om mee te bellen.
...