Lege notificaties

Pagina: 1
Acties:

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vermoed dat er in een topic twee posts van mij zijn aangepast/verwijderd, en dat vervolgens het het hele topic de bitbucket in gegaan is. Dit resulteert in de volgende notificaties:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PBDJPU4ZMVZdTg2Q220JCPQm/full.png
Dit levert verder geen probleem op, maar ziet er niet zo netjes uit. Verder ben ik uiteraard reuze benieuwd wat er nou daadwerkelijk in die notificaties stond :P (hoewel dat laatste er uiteraard niet meer toe doet)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je niet toevallig de username weggepaint? In een ander topic is namelijk bij een vergelijkbaar geval alleen de topictitel uit de notificatie verdwenen, niet de rest ook.
Foutieve notificaties

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TommyboyNL dit is zo te zien de notificatie 'Een moderator heeft een bericht van jou bewerkt'. Waarschijnlijk is het bericht vervolgens verwijderd, waardoor je dus een lege notificatie overhoudt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 19:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er zijn inderdaad een aantal reacties getrasht uit W10 key migratie, product code verwijderd nadat ze waren aangepast.

[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 03-04-2018 12:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:19:
Heb je niet toevallig de username weggepaint? In een ander topic is namelijk bij een vergelijkbaar geval alleen de topictitel uit de notificatie verdwenen, niet de rest ook.
Foutieve notificaties
Nope, niks gepaint. Dit is een directe cutout uit mijn scherm.

@rens-br @Orion84 Dat verklaart het dan. Het zou mooi zijn als dit gefikst wordt, maar ikzelf zou het lekker laag op de todo lijst zetten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een bekende issue, die inderdaad laag op de priolijst staat...

Intentionally left blank

Pagina: 1