Foutieve notificaties

Pagina: 1
Acties:

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Hallo :)F

Van (waarschijnlijk) 1 post krijg ik 3 verschillende meldingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iVGnzBIvg0BeB6lzDbGFoplk/medium.jpg
Enkel de eerste is klikbaar, de andere 2 niet. Tevens wordt de titel van het topic niet weergegeven.

Lijkt me een stoute bug :)

Grtz Matthijs.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:48

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik had exact dezelfde bug! Kreeg ook 3 notificaties. Ik kon er echter maar 1 aanklikken, bij de onderste 2 gebeurde niks als ik ze aanklikte. Ik kreeg alleen de notificatie weg door op "Alles markeren als gelezen" te klikken.

Steam/Discord: Flimovic

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoals vaker gezegd, dat zijn notificaties van reacties die zijn verwijdert door crew. Jij kan niet bij het bericht, dus staat er geen titel en kan je 'm dus ook niet aanklikken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hero of Time schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:18:
Zoals vaker gezegd, dat zijn notificaties van reacties die zijn verwijdert door crew. Jij kan niet bij het bericht, dus staat er geen titel en kan je 'm dus ook niet aanklikken.
Weet je het zeker? Ik kan die posts die dan weggegooid zouden zijn niet terugvinden. :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-11 13:23
Ja maar... ik heb helemaal niet gereageerd. :o

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

In dit geval gaat het om de TS van het topic, waar meerdere mensen meerdere keer gementioned worden (waaronder @MK1998NL en @Flimovic, dus ik gok dat het daarom fout gaat...)

Even een test, levert dit ook twee notificaties op, @MK1998NL ?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Nope dit levert 1 notificatie op :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Hier inderdaad ook 3-voudige notificatie, bij vorige topics niet gebeurd. :)

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Migrator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:35:
In dit geval gaat het om de TS van het topic, waar meerdere mensen meerdere keer gementioned worden (waaronder @MK1998NL en @Flimovic, dus ik gok dat het daarom fout gaat...)

Even een test, levert dit ook twee notificaties op, @MK1998NL ?
Dacht ik ook al aan, maar staan twee verschillende tijden in de screenshot, vooral die van 11:17 kan ik geen post vinden.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Is misschien de post transactietijd dermate lang geweest? Dat heb ik ook wel eens met statsposts bij DPC, hoewel ik daar zelden iemand in tag (en sowieso niet in startpost) met een @ ...

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

naitsoezn schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:38:
[...]

Dacht ik ook al aan, maar staan twee verschillende tijden in de screenshot, vooral die van 11:17 kan ik geen post vinden.
Oh ja, nu je het zegt...
Suicyder schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:37:
Hier inderdaad ook 3-voudige notificatie, bij vorige topics niet gebeurd. :)
Maar jij wordt in de betreffende TS maar één keer gementioned...

... zou het dan komen dat de notificaties een beetje overstuur zijn van de onmogelijke hoeveelheid tags die in die enkele post staan? Zou ook de notificatie van 11:17 verklaren, als toen het topic werd verstuurd en alles pas om 11:18 was verwerkt. Ofzo :P

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Migrator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:40:
[...]
... zou het dan komen dat de notificaties een beetje overstuur zijn van de onmogelijke hoeveelheid tags die in die enkele post staan? Zou ook de notificatie van 11:17 verklaren, als toen het topic werd verstuurd en alles pas om 11:18 was verwerkt. Ofzo :P
Dat zou ook mijn gok zijn.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-11 13:23
Ik had moeite om het nieuwe topique te plaatsen, omdat ik de topiquereeks eerst verkeerd had. Ik heb dan ook meerdere keren op topique plaatsen geduwd, om vervolgens een foutmelding te krijgen dat dat nummer niet bestond.

Wellicht dit een oorzaak?

[ Voor 35% gewijzigd door Jolke op 07-12-2017 13:48 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Wuuuuut onmogelijk veel tags in ons chique topique? Jullie moeten ons topique verwarren met een andere... :>

Steam/Discord: Flimovic

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Flimovic schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:54:
Wuuuuut onmogelijk veel tags in ons chique topique? Jullie moeten ons topique verwarren met een andere... :>
Het zijn in ieder geval niet onmogelijk veel tags: wij hebben ze in ons topique staan :+

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Migrator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:40:
[...]

Mwah, ik startte in de HK ooit een topic over "verhalen vertellen met gebruik van tags" (die overigens vrij snel gesloten werd. :P ). In mijn openingspost haalde ik al de 50 tags of zo. :+

Eat the bugs, live in a pod

Pagina: 1