Hallo. Ik wil graag de ASUS MG279Q Bestellen, Maar ik heb gehoord dat je er vaak een binnenkrijgt met een defecte pixel. Maar bij welke site kan ik hem Terugsturen daarvoor?
Vraag
Alle reacties
bel met de winkels die in best buy staan . over de garantie van de dead pixel ding.. Tevens als je weet dat het type bekend staat om dit defect.. waarom dan toch kiezen voor deze
Ik vind het een erg mooi scherm, alleen jammer over die defecte pixels dus vandaar.
Laatst nog een topic over gezien, je zit btw in verkeerde sectie met dit topic.
deze vond ik net Welke winkel geeft volledige pixelgarantie?
deze vond ik net Welke winkel geeft volledige pixelgarantie?
[ Voor 35% gewijzigd door Hackus op 01-04-2018 15:14 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vragen over winkels & shopping horen in het Shopping Forum
Move VB -> SF
Move VB -> SF
Oslik blyat! Oslik!
Ook een monitor mag je binnen 14 dagen terug sturen conform de wet koop op afstand. Elke webwinkel moet hem dus retour nemen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar dat kan je wel iedere keer verzendkosten kosten(van jou terug naar de winkel). Tevens ben je je geld een paar tot 14 dagen kwijt. Dus dat kan een tijdrovende klus worden.Tsurany schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:49:
Ook een monitor mag je binnen 14 dagen terug sturen conform de wet koop op afstand. Elke webwinkel moet hem dus retour nemen.
Zoals ook in het Shopping Forum - Beleid staat, is het niet de bedoeling om te vragen naar ervaringen met webshops. Dit is daarop ook geen uitzondering en krijgt een slotje van mij.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.