Wow, je hebt er wel heel weinig vertrouwen in. Ik denk zelf ook dat hij wel weer wat gaat dalen maar wat jij suggereert verwacht ik niet, eerlijk gezegd.gabn88 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:09:
MOON LAMBO, etc etc etc. Oftewel, we zitten bijna (helemaal) op de top, nu kopen == zeker verlies lijden. Veel sterkte voor alle toekomstige bag holders, ik zie jullie wel weer rond de $5-$6k (BTC wel te verstaan).
Super mooi gebaar van je. Als ik win krijg de helft van mij
Vraagje? ben je nu echt serieus of is dit een grapje?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:03:
De markt begint er eindelijk weer normaal uit te zien ..
In de top vinden we weer BTC, ETH, BCH, LTC, XRP ..zo wil ik het zien.
Opgesodemieterd met die ada, trx xvg wan en al die andere Chinese troep en kansloze projecten.
Van zo'n top 10 wordt ik redelijk gelukkig in huidige volgorde.![]()
Wat mij betreft schrappen we alles buiten de top 20 op dit moment, en zien we die nooit meer terug ...allemaal ruis in de crypto markt.
btw, LTC lijkt momenteel wel een beetje het achtergestelde kind te worden in de stijging ... Samen met XRP de enige shitcoins in de top 5 momenteel.![]()
(als iets niet hard genoeg stijgt, dan vind ik dat per definitie een shitcoin ja)
Haha, bij dit soort reacties vind ik het altijd heerlijk om iemand zijn posthistorie terug te kijkengabn88 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:09:
MOON LAMBO, etc etc etc. Oftewel, we zitten bijna (helemaal) op de top, nu kopen == zeker verlies lijden. Veel sterkte voor alle toekomstige bag holders, ik zie jullie wel weer rond de $5-$6k (BTC wel te verstaan).
De frustratie spat er vanaf en je laat je zo wel heel erg kennen.gabn88 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:55:
Heb de opleving $6700 tot $8400 niet meegemaakt, maar blijkbaar weinig gemist, nu alweer laag in de $7900 en het ziet er naar uit dat we gewoon een nieuwe low gaan maken.
(..)
[ Voor 6% gewijzigd door Bmfd op 20-04-2018 18:25 ]
Nee joh, zonder jouw link had ik dit nooit geweten. Dus hou zelf maar als je wint.jorisdeket schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:14:
[...]
Super mooi gebaar van je. Als ik win krijg de helft van mij
Nee, dit meen ik eigenlijk wel .. maar het is geen geheim meer dat ik enorm tegenstander ben van deze hoeveelheid coins (lees: rotzooi) Allemaal verkapte start ups, onzin en fondswerving. In mijn beleving is crypto nooit zo bedoeld. XVG spant echt de kroon daarin.jorisdeket schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:15:
[...]
Vraagje? ben je nu echt serieus of is dit een grapje?
De rest zie ik ook liever komen dan gaan ... stuk of 20 kansrijke projecten is voldoende.
Kort samengevat, er moet veel meer geld naar Litecoin.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
Nee, dit meen ik eigenlijk wel .. maar het is geen geheim meer dat ik enorm tegenstander ben van deze hoeveelheid coins (lees: rotzooi) Allemaal verkapte start ups en onzin en fondswerving. In mijn beleving is crypto nooit zo bedoeld. XVG spant echt de kroon daarin.![]()
De rest zie ik ook liever komen dan gaan ... stuk of 20 kansrijke projecten is voldoende.
En verder xvg
Maar al die projecten zijn toch ergens (klein) begonnen? Het is wel kort door de bocht om te zeggen dat de rest nu geen kans meer verdient. Wie weet wat we dan mislopen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
Nee, dit meen ik eigenlijk wel .. maar het is geen geheim meer dat ik enorm tegenstander ben van deze hoeveelheid coins (lees: rotzooi) Allemaal verkapte start ups, onzin en fondswerving. In mijn beleving is crypto nooit zo bedoeld. XVG spant echt de kroon daarin.![]()
Mooi laten lullen joh die haters. /Care
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eensch, het merendeel van alle nieuwe coins van de afgelopen pak em beet 8 maanden zijn allemaal goudzoekers die niks nieuws bieden en alleen maar mee willen liften op de hype. Buiten dat ze niks bieden schaden ze ook nog eens het imago van crypto in zijn geheel waardoor veel mensen nog argwanend naar dit wereldje kijken.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
Nee, dit meen ik eigenlijk wel .. maar het is geen geheim meer dat ik enorm tegenstander ben van deze hoeveelheid coins (lees: rotzooi) Allemaal verkapte start ups, onzin en fondswerving. In mijn beleving is crypto nooit zo bedoeld. XVG spant echt de kroon daarin.![]()
Een flinke purge zou in mijn optiek niet verkeerd zijn.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Pure angst dat de 'gevestigde' orde op zijn klote gaat krijgen van die 'shitcoins'.
mhm, dat zou mooi zijn hoor, maar niet per definitie een beweegreden. Wat dat betreft sta ik hier iets anders in dan wat crypto geworden is, en eigenlijk precies zoals ik al noemde, het is nu een soort kickstarter platform aan het worden, dat stoort me vooral. We zijn een beetje zwerfhandel aan het drijven nu, speculeren op start ups, die er vooral belang bij hebben zoveel mogelijk geld zelf te onttrekken. Dat stoort me behoorlijk. In die optiek is BTC geweldig (voor mij tenminste), en het feit Charlie Lee zijn LTC verkocht heeft ook een mooi gebaar richting de support.tias86 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:24:
[...]
Kort samengevat, er moet veel meer geld naar Litecoin.
Maakt verder niet uit ... ik heb gewoon niets met de meeste alts ..duidelijk waarom inmiddels. Ik hou het wel bij de top 10, de rest heeft mijn interesse totaal niet.
Zeker ... alle alts bij elkaar zijn nog geen kras op de dominantie die BTC kent ... dit is iets waar ik echt wakker van lig, dit zijn niet handige uitspraken volgens mij ... ook jij weet beter.Storm300 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:30:
[...]
Pure angst dat de 'gevestigde' orde op zijn klote gaat krijgen van die 'shitcoins'.
[ Voor 18% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-04-2018 18:34 ]
'alles buiten de top 20 eruit'Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
Er zit zoveel goeds daarin, terwijl EOS, ADA, TRX, ETC in de top 20 staat. Coins zoals REQ, POWR, NANO, ARK, WTC hebben echt wel mooie toepassingen en hoop ik dat je niet onder de noemer 'alles buiten top 20 is kut' schaart.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ik hou het bij coins die ergens ver vanaf de top 100 staan, die top 10 interesseert mij dan weer niet behalve btc.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:31:
[...]
mhm, dat zou mooi zijn hoor, maar niet per definitie een beweegreden. Wat dat betreft sta ik hier iets anders in dan wat crypto geworden is, en eigenlijk precies zoals ik al noemde, het is nu een soort kickstarter platform aan het worden, dat stoort me vooral. We zijn een beetje zwerfhandel aan het drijven nu, speculeren op start ups, die er vooral belang bij hebben zoveel mogelijk geld zelf te onttrekken. Dat stoort me behoorlijk. In die optiek is BTC geweldig (voor mij tenminste), en het feit Charlie Lee zijn LTC verkocht heeft ook een mooi gebaar richting de support.
Maakt verder niet uit ... ik heb gewoon niets met de meeste alts ..duidelijk waarom inmiddels. Ik hou het wel bij de top 10, de rest heeft mijn interesse totaal niet.
Maar ben je dan ineens van standpunt veranderd? Ik weet niet of je nog altijd Litecoin Cash in je PF hebt, maar dat vind ik haast nog een grotere shitcoin dan XVG.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:31:
[...]
mhm, dat zou mooi zijn hoor, maar niet per definitie een beweegreden. Wat dat betreft sta ik hier iets anders in dan wat crypto geworden is, en eigenlijk precies zoals ik al noemde, het is nu een soort kickstarter platform aan het worden, dat stoort me vooral. We zijn een beetje zwerfhandel aan het drijven nu, speculeren op start ups, die er vooral belang bij hebben zoveel mogelijk geld zelf te onttrekken. Dat stoort me behoorlijk. In die optiek is BTC geweldig (voor mij tenminste), en het feit Charlie Lee zijn LTC verkocht heeft ook een mooi gebaar richting de support.
LCC is ook rotzooi, net als een zak WPR .. WEP .. WRP .. weet ik veel die ik nog heb op Binance.Bmfd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:35:
[...]
Maar ben je dan ineens van standpunt veranderd? Ik weet niet of je nog altijd Litecoin Cash in je PF hebt, maar dat vind ik haast nog een grotere shitcoin dan XVG.
Achteraf ook spijt van .. Ondanks ik de schuldige ben hierin, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Het is gewoon zonde dat het originele idee achter de eerste crypto munten (alternatief betaalmiddel) zo ondergesneeuwd is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En daarnaast heb je er ook nog eens geen reet aan om zulke uitspraken te doen. Het is slechts een meninkje die helemaal niets zal veranderen. Hoogstens levert het doelloze welles nietes discussies op. Had het laatst ook al eens gezegd; zo klaar met dat domme moddergooierij. Niks constructiefs aan.Storm300 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:30:
[...]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zekers, maar jouw stelling dat buiten de top 20 per definitie alles shit is raakt kant nog wal.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:31:
Zeker ... alle alts bij elkaar zijn nog geen kras op de dominantie die BTC kent ... dit is iets waar ik echt wakker van lig, dit zijn niet handige uitspraken volgens mij ... ook jij weet beter.
Veel van die munten hebben nog geen werkend produkt en er zullen er echt een aantal zijn waarvan hun produkt beter zal zijn de huidige top 20.
Totaal met je eens dat het merendeel (misschien wel 95%) ook echt shit is en als startup/crowdfunding is opgezet, maar time will tell!!
Sell orders zijn hier afgegaan, stap later wel weer op
happy trading for the rest
happy trading for the rest
Waar spant XVG de kroon in precies?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
In vragen naar de bekende weg, om vervolgens een paar open deuren in te trappen ... vind je het goed als ik deze even inhoudelijk oversla ... ligt er er net even iets TE dik op.
Je roept maar wat dus..Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:51:
[...]
In vragen naar de bekende weg, om vervolgens een paar open deuren in te trappen ... vind je het goed als ik deze even inhoudelijk oversla ... ligt er er net even iets TE dik op.
Ben begonnen in november 2017 begonnen met cryptocurrency en veel bijgeleerd op dit gebied.
Wat mij opvalt is dat dit forum 70% bestaat uit Slow chat tot de laagste bodem soms, dit is wel jammer.
Want de blockchain techniek is een uitermate mooie techniek om deels van gecentraliseerd naar gedecentraliseerd te gaan.
De angst die ik had toen ik pas instapte in november dat het te laat was. Maar hoe meer ik er over begon te lezen hoe geïnteresseerder ik werd.
We staan nog in de kinderschoenen van de techniek ook al laten de prijzen wat anders zien. De opkomst met de ERC20 token in ETH met smart contracts gaf een babyboom van ICO's en er werd gretig gebruik van gemaakt om geld te maken.
Zie het als vroeger bij de grens wissel kantoor bij ons in de buurt. Mensen stonden geld te wisselen en maakte winst hier uit.
Het zijn van die tijden dat iedereen denkt dat ie goud in zijn handen heeft en het sprookje van je project begint echt te leven. Sommige vallen voor de charme van de white paper of de buzz woorden die voorbij komen.
Er zijn projecten die zich laten zien buiten de blockchain wereld en dit bestempeld alleen maar het vertrouwen van hun project.
Zie naar de stocks van de internet aandelen in 2014

https://medium.com/parati...e-mechanisms-1fde33f2bc8e
Een beginnende markt is altijd zoekende wat de meeste potentie heeft.
Als je me persoonlijke mening wil horen; is het gevaarlijk om de meute te volgen hierin. Als mens heb je
bevestiging nodig in het accepteren van je keuze. Zie hier na Marktcap, telegramgroep, etc
https://docs.google.com/s...QAUIf86EYh4QZo/edit#gid=0
Deze gebruiker van Reddit heeft de tijd genomen om de top 100 te beschrijven en te ordenen.
Ik ga niet ontkennen dat er op een paar projecten veel potentie zitten want je moet niet vergeten dat 99% een
uitstervend ras is.
Over de blockchain techniek is er op dit moment weinig mee te doen. Alleen met trading gaat het je geld opleveren. De prijzen liegen er om. De blockchain is op dit moment traag en duur.
https://www.want.nl/ethereum-bitcoin-investeren/
Deze las ik toen we in de berenmarkt zaten en als trouwe HODLEr me muntjes zag verdampen.
Het deed pijn en vele namen hun winstnemingen, het deed me ook beseffen waarom hij dat zei:
Niet omdat de berenmarkt volop bezig was en je winst zag verdampen maar ook dat de technologie achter ETH en BTC op een laag vuurtje staat.
En dan heb ik het meer over de transactie snelheid en de FEES op de transactie.
Heb me zakken goed gevuld in de berenmark dus kan zeker niet klagen.
Heb 1 utility token en geloof niet in een verspreide portfolio om je risico te minimaliseren.
Ik hoop dat 2018 de mensen slimmer worden en een verdienmodel zoeken in hun projecten en welk probleem het kan oplossen in de hedendaagse tijd en het belangrijkste is het kostenbesparend?
Nog een goed filmpje om mee af te sluiten en hoop dat je er de tijd voor neemt:
Wat mij opvalt is dat dit forum 70% bestaat uit Slow chat tot de laagste bodem soms, dit is wel jammer.
Want de blockchain techniek is een uitermate mooie techniek om deels van gecentraliseerd naar gedecentraliseerd te gaan.
De angst die ik had toen ik pas instapte in november dat het te laat was. Maar hoe meer ik er over begon te lezen hoe geïnteresseerder ik werd.
We staan nog in de kinderschoenen van de techniek ook al laten de prijzen wat anders zien. De opkomst met de ERC20 token in ETH met smart contracts gaf een babyboom van ICO's en er werd gretig gebruik van gemaakt om geld te maken.
Zie het als vroeger bij de grens wissel kantoor bij ons in de buurt. Mensen stonden geld te wisselen en maakte winst hier uit.
Het zijn van die tijden dat iedereen denkt dat ie goud in zijn handen heeft en het sprookje van je project begint echt te leven. Sommige vallen voor de charme van de white paper of de buzz woorden die voorbij komen.
Er zijn projecten die zich laten zien buiten de blockchain wereld en dit bestempeld alleen maar het vertrouwen van hun project.
Zie naar de stocks van de internet aandelen in 2014

https://medium.com/parati...e-mechanisms-1fde33f2bc8e
Een beginnende markt is altijd zoekende wat de meeste potentie heeft.
Als je me persoonlijke mening wil horen; is het gevaarlijk om de meute te volgen hierin. Als mens heb je
bevestiging nodig in het accepteren van je keuze. Zie hier na Marktcap, telegramgroep, etc
https://docs.google.com/s...QAUIf86EYh4QZo/edit#gid=0
Deze gebruiker van Reddit heeft de tijd genomen om de top 100 te beschrijven en te ordenen.
Ik ga niet ontkennen dat er op een paar projecten veel potentie zitten want je moet niet vergeten dat 99% een
uitstervend ras is.
Over de blockchain techniek is er op dit moment weinig mee te doen. Alleen met trading gaat het je geld opleveren. De prijzen liegen er om. De blockchain is op dit moment traag en duur.
https://www.want.nl/ethereum-bitcoin-investeren/
Deze las ik toen we in de berenmarkt zaten en als trouwe HODLEr me muntjes zag verdampen.
Het deed pijn en vele namen hun winstnemingen, het deed me ook beseffen waarom hij dat zei:
Niet omdat de berenmarkt volop bezig was en je winst zag verdampen maar ook dat de technologie achter ETH en BTC op een laag vuurtje staat.
En dan heb ik het meer over de transactie snelheid en de FEES op de transactie.
Heb me zakken goed gevuld in de berenmark dus kan zeker niet klagen.
Heb 1 utility token en geloof niet in een verspreide portfolio om je risico te minimaliseren.
Ik hoop dat 2018 de mensen slimmer worden en een verdienmodel zoeken in hun projecten en welk probleem het kan oplossen in de hedendaagse tijd en het belangrijkste is het kostenbesparend?
Nog een goed filmpje om mee af te sluiten en hoop dat je er de tijd voor neemt:
En ondertussen komt ShipChain met geweldig nieuws. Neem het van iemand aan die jaren in de logistiek zit: ShipChain heeft gigantisch potentieel:Adnanos schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:05:
[...]
En shipchain blijft maar gaan ... + 100% ondertussen
DHL Features ShipChain in 2018 Blockchain Logistics Report
Greenville, SC April 20, 2018 -- Deutsche Post (DHL), a global leader in logistics, is endorsing the need for blockchain technology to revolutionize the industry and is recognizing ShipChain as the solution. The industry as it currently stands is plagued by a number of inefficiencies explained by ShipChain in their whitepaper. The DHL Customer Solutions & Innovation team represented by Dr. Markus Kückelhaus, Vice President Innovation and Trend Research, Gina Chung, Global Director Innovation and Trend Research and Matthias Heutger, Senior Vice President, Global Head of Innovation, is confident that ShipChain’s revolutionary platform will eliminate these issues and increase value as they explained in the official DHL report, “Blockchain In Logistics” which features ShipChain.
According to Roger Crook, former CEO at DHL Global Forwarding, Freight and Chief Strategy Officer of ShipChain, “Blockchain will be a big game changer for supply chains and logistics to reduce inefficiencies and enable integration across the supply chain. It is great to see leading logistics company DHL seeing and investigating the opportunity to use smart contracts and blockchain in the future to help solve inefficiencies and to help to integrate supply chains in the future.”
The DHL Customer Solutions & Innovation team that researched and wrote the report involving ShipChain believe that “blockchain has the significant potential to increase efficiency along the entire logistics and settlement process including trade finance and help to resolve disputes in the logistics industry.” They look to ShipChain’s “track and trace” platform to enable smart contracts that are boosting accuracy and transparency. They go on to say that “by joining forces, we can create the right foundations for successful industry adoption of blockchain and we can ultimately unlock new value in logistics.”
ShipChain CEO John Monarch says, “It’s exciting to see companies at the scale of DHL investigating blockchain and smart contracts, and we’re very proud to have been one of their example cases. We thoroughly enjoyed our discussions with the DHL team, and look forward to continued conversations with them.“
To read the entire report by DHL, please click on the button below.
https://shipchain.us17.li...d=e56beb380c&e=5b9641ad6e
Haha leuk man.. alle Verge haters komen langzaam weer tevoorschijn. Je bent een tegenstander van verkapte start-ups, onzin en fondsenwerving. Volgens mij is Verge geen van allen. Maar Verge spant daarin wel de kroon (aha....). Er zijn een stuk of 20 kansrijke projecten in jouw optiek maar je houd het bij de top10. In de top10 zie ik Ripple staan... als iets geen crypto genoemd mag worden dan is het ripple wel. Waarom hou je het trouwens bij de top10? Zijn de top10 coins de enige echte crypto coins? Omdat ze in de top10 staan of heb je een andere betere reden dan dat?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]
In je andere post lees ik weer dat alleen de top10 je interesse heeft.. hoe vind je dan 20 kansrijke projecten? Wat vind je van bitcoin cash dan? Is dat ook zo een geweldige coin?
Anyway.. ik vind jouw avatar erg mooi, ook die van @Slux trouwens... hoop dat je die zo houd voorlopig:
https://cryptoglobalist.c...tpay-litecard-on-the-way/
Binnenkort: TOKENPAY=VERGE=LITECOIN
Ah ok , nu snap ik het.Slux schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:54:
[...]
Dan doe ik het maar.
XVG The biggest shitcoin ever
Goed dat je een constant niveau aanhoud in al je berichten.
Nu begrijp ik die shit steeds
Schept wel weer een duidelijk beeld, Shitcoin hodl'er for life, en afgeven op waar je niet aan mee kunt doen. Lekker consistent ook trouwens ... toppertje.wehave schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:00:
[...]
Ik zie verge meer als het virus die iedereen infecteert![]()
![]()
Trouwens mensen hier met TokenPay TPAY?
Staat op ATH, hoe vaak zie je dat nou nog deze tijd
haha grootste shitcoin is BTC.
Het draait alleen door zijn naamsbekendheid.
Blijft ze posten joh!
Wil even weten wat een ander zou doen in mijn geval.
Had 330 VEN en heb daar eergisteren 50% van verkocht om ICX te kopen.
Twijfel een beetje of ik niet 100% in ICX moet gooien tot het evenement van de 30ste of ben ik dan te inhalig.
Het is minder winst maar ook minder verlies. Maar zal een munt als icx of ven wel echt in de min gaan? Zijn redelijk stabiele munten.
Had 330 VEN en heb daar eergisteren 50% van verkocht om ICX te kopen.
Twijfel een beetje of ik niet 100% in ICX moet gooien tot het evenement van de 30ste of ben ik dan te inhalig.
Het is minder winst maar ook minder verlies. Maar zal een munt als icx of ven wel echt in de min gaan? Zijn redelijk stabiele munten.
Ik heb ook een leuke computer..
Wow , dat is waar je mee komt hahaTurbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 19:51:
[...]
Schept wel weer een duidelijk beeld, Shitcoin hodl'er for life, en afgeven op waar je niet aan mee kunt doen. Lekker consistent ook trouwens ... toppertje.![]()
Blijft ze posten joh!
Moet ik ergens op reageren?
Nee, liever helemaal niet meer zelfs, hoor het wel als die XVG niks meer waard is of er een Lambo voor de deur staat.wehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:01:
[...]
Wow , dat is waar je mee komt haha
Moet ik ergens op reageren?
Ok dan begreep ik dat stukje nog wel..Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:02:
[...]
Nee, liever helemaal niet meer zelfs, hoor het wel als die XVG niks meer waard is of er een Lambo voor de deur staat.
We houden je op de hoogte.
Goedzo, sluiten we bij deze hoofdstuk XVG definitief af ..akkoord?wehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:03:
[...]
Ok dan begreep ik dat stukje nog wel..
We houden je op de hoogte.
Voor nuTurbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:03:
[...]
Goedzo, sluiten we bij deze hoofdstuk XVG definitief af ..akkoord?
Denk niet dat je hem snapt hoor, over een tijdje zal je misschien wel inzien dat je geloof in shitcoins toch niet zo slim is als je denktwehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 19:42:
[...]
Ah ok , nu snap ik het.
Goed dat je een constant niveau aanhoud in al je berichten.
Nu begrijp ik die shit steeds
[ Voor 197% gewijzigd door Slux op 20-04-2018 20:10 ]
De woordkeuze "shitcoin"is wellicht wat ongelukkig gekozen, maar die categorie coins, waarvan duidelijk mag wezen waar ik op doel is zo volatiel en afhankelijk van fud en fomo dat het eigenlijk maar 1 winnaar oplevert, en dat is vaak de initiator zelf.
Ik bedoel het verder niet verkeerd, maar de hoger ingeschaalde coins zijn evenwel veerkrachtig, maar komen altijd wel terug naar een acceptabel punt, tja, die hebben geen explosieve stijgingen van 200%, maar ook geen dalingen van 150% in een dag. In die optiek vond ik XVG een goed voorbeeld.
Begrijp me niet verkeerd, handel er in zoveel je wil, maar neem ook voor lief dat het soms verkeerd kan gaan. Om die reden vind ik het gewoon rommel, de prijs leunt niet op het product of dienst maar op de hoeveelheid hype die de community kan creëren, en dat is niet goed. Mijn overtuiging is dan, dat moet je niet willen supporten joh, als je van crypto houd, in de zin van geld maken of techniek of blockchain of welke technische uitvloeiing dan ook, dan blijf je daar ver bij vandaan, dat soort munten zijn vaak symbool voor zelfverrijking en op geen enkele wijze dragen die bij aan een sterker wordende of toenemende mate van acceptatie van crypto.
Alts, prima .. maar ze hebben heel vaak een aantal scherpe kanttekeningen ... vaak niet voor crypto algemeen.
Ik bedoel het verder niet verkeerd, maar de hoger ingeschaalde coins zijn evenwel veerkrachtig, maar komen altijd wel terug naar een acceptabel punt, tja, die hebben geen explosieve stijgingen van 200%, maar ook geen dalingen van 150% in een dag. In die optiek vond ik XVG een goed voorbeeld.
Begrijp me niet verkeerd, handel er in zoveel je wil, maar neem ook voor lief dat het soms verkeerd kan gaan. Om die reden vind ik het gewoon rommel, de prijs leunt niet op het product of dienst maar op de hoeveelheid hype die de community kan creëren, en dat is niet goed. Mijn overtuiging is dan, dat moet je niet willen supporten joh, als je van crypto houd, in de zin van geld maken of techniek of blockchain of welke technische uitvloeiing dan ook, dan blijf je daar ver bij vandaan, dat soort munten zijn vaak symbool voor zelfverrijking en op geen enkele wijze dragen die bij aan een sterker wordende of toenemende mate van acceptatie van crypto.
Alts, prima .. maar ze hebben heel vaak een aantal scherpe kanttekeningen ... vaak niet voor crypto algemeen.
[ Voor 100% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-04-2018 20:21 ]
Het blijft hier toch ook maar apart volk. Roepen dat Verge de grootste scam ooit is, en wanneer ze dan toch met een grote partner als Mindgeek aankomen gewoon stug blijven door zeiken. Het lijkt wel een kleuterklas soms.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is het toch ook, kijk maar terug in de geschiedenis ervan.zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:16:
Het blijft hier toch ook maar apart volk. Roepen dat Verge de grootste scam ooit is, en wanneer ze dan toch met een grote partner als Mindgeek aankomen gewoon stug blijven door zeiken. Het lijkt wel een kleuterklas soms.
Mooie pump en dump coin, lekker FOMO creëren de boel pumpen om vervolgens weer een zooitje bagholders achter te laten, en elke keer trappen mensen er weer in.
Net zo iets als een tron.
Je kan ook gewoon echt reageren op wat hij zegt.Slux schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:20:
[...]
Is het toch ook, kijk maar terug in de geschiedenis ervan.
Mooie pump en dump coin, lekker FOMO creëren de boel pumpen om vervolgens weer een zooitje bagholders achter te laten, en elke keer trappen mensen er weer in.
ben wel benieuwd naar je reactie.
Digipulse gaat ook lekker zeg! Krijg er nog 11 van de airdrop, toch bijna 60$ waard nu en dat voor alleen de telegram joinen, ongekend! Daar zou ik 14 uur voor moeten afwassen in het restaurant waar ik werkte. Maak van crypto airdrops mijn bijbaantje, fuck het jeugdloon haha.
de waarde is gehalveerd vriend, wat wil je precies horen?zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:16:
Weet je wat, voor jou dan, en speciaal voor jou omdat je het toch niet in gaat zien.
VERGE is geweldig .. MOON Lambo, Hoeren en MASTURBEREN .. XVG is het beste dat crypto ooit is overkomen, en zonder deze munt zou mijn eenzame seksleven compleet in elkaar vallen ...
Ik gun iedereen die geïnvesteerd heeft en bijgedragen heeft aan deze geweldige mogelijkheid meer hoeren dan lambo's ... ik meen het echt, spijtig genoeg denkt men wereldwijd... "wat een ruk ding die xvg, dumpen dat ding" , en is de waarde compleet door helft in slechts 2 dagen tijd, maar hey ... wel blijven volhouden dat het geweldig is, en ooit de $40 gaat bereiken, we weten dat het niet zo is, maar ik ben te eigenwijs omdat aan te nemen voor waar en zit er te diep in .. dus het moet maar.
VERGE IS DE BOMB !!! MOON MOON MOON
[img] plaatst 22 plaatjes van opstijgende raketten [img]
14 uur voor $60?Tominatie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:24:
Digipulse gaat ook lekker zeg! Krijg er nog 11 van de airdrop, toch bijna 60$ waard nu en dat voor alleen de telegram joinen, ongekend! Daar zou ik 14 uur voor moeten afwassen in het restaurant waar ik werkte. Maak van crypto airdrops mijn bijbaantje, fuck het jeugdloon haha.
Ik werk er nog geen 2 uur voor.
Wat verwacht je dan van het topic met het laagste niveau van heel T.net ?zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:16:
Mindgeek accepteert een Verge, nou nou is dat dan ook meteen een partnerschip ?wehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:23:
[...]
Je kan ook gewoon echt reageren op wat hij zegt.
ben wel benieuwd naar je reactie.
Kijk het gemiddelde volume van een XVG marketcap, community, zegt toch genoeg ?
Door die 'shitcoins' hebben ik al meerde male mijn inzet eruit gehaald.Slux schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:07:
[...]
Denk niet dat je hem snapt hoor, over een tijdje zal je misschien wel inzien dat je geloof in shitcoins toch niet zo slim is als je denkt
Dus tja wat is slim.
Wat is jou strategie?
Tsja, het minimum jeugdloon ligt in Nederland echt extreem laag (vooral in de horeca). Wil nu gaan werken bij een medicijnenbedrijf: verdient ten minste wel een tientje per uur.Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:26:
[...]
14 uur voor $60?
HORECA is echt een afrader, pittig zwaar om uren achter elkaar af te wassen (vooral als het druk is) en er een enorme druk op je wordt gezet dat je het snel moet doen. En dat doe je dan allemaal voor 3,80 per uur ofs.
Beetje trieste reactie dit. Reageer eens inhoudelijk op mijn eerdere post. Als je het over reageren op FUD enzo hebt... BTC is wel lekker stabiel gebleven onder alle onzin berichten van JP Morgan, regulering etc etc... doe normaal man. Hebben jullie nou dat bericht over de NDA met tokenpay al gelezen dan?? Samenwerking met jullie liefje Litecoin?? En tokenpay / verge zijn best buddies. Al die andere coins die je zo geweldig vind hebben nog helemaal niks voortgebracht.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:26:
[...]
de waarde is gehalveerd vriend, wat wil je precies horen?
Weet je wat, voor jou dan, en speciaal voor jou omdat je het toch niet in gaat zien.
VERGE is geweldig .. MOON Lambo, Hoeren en MASTURBEREN .. XVG is het beste dat crypto ooit is overkomen, en zonder deze munt zou mijn eenzame seksleven compleet in elkaar vallen ...
Ik gun iedereen die geïnvesteerd heeft en bijgedragen heeft aan deze geweldige mogelijkheid nog meer heren dan lambo's ... ik meen het echt, spijtig genoeg denkt men wereldwijd... "wat een ruk ding die xvg, dumpen dat ding" , en is de waarde compleet door helft in slechts 2 dagen tijd, maar hey ... wel blijven volhouden dat het geweldig is, en ooit de $40 gaat bereiken, we weten dat het niet zo is, maar ik ben te eigenwijs omdat aan te nemen voor waar en zit er te diep in .. dus het met maar.
VERGE IS DE BOMB !!! MOON MOON MOON
[[url=" [b]plaatst 22 plaatjes van opstijgende raketten[/b] "]afbeelding[/url]]
Jullie willen crypto als betaalmiddel zien en wanneer dat gebeurd hebben jullie alleen maar commentaar.
Meer dan 1 heel uur voor $60?Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:26:
[...]
14 uur voor $60?
Daar komt in m'n bed nog niet voor uit.
O nee, toch wel, ik werk in de zorg 
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Nog grotere scam dan XVG ... werken mag, en moet lonend zijn, ik zou me kapot schamen om personeel naar huis te sturen met minimum loon, ook de 17/18 jarige krijgen minimum +10% , en delen gewoon mee in de winst eind van het jaar, daarbij wordt er voortdurend een oogje toegeknepen als men ergens om vraagt ... prima, meenemen, gaan we het niet over hebben .. en als ik voor jou de btw op een scooter, fiets op televisie, mijn part een Xbox kan verrekenen, dan doe ik dat met plezier .. dat beetje werk wat het met zich meebrengt neem ik voor lief.Tominatie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:24:
Stoer...Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:26:
[...]
14 uur voor $60?
Je begrijpt toch wel dat een uurloon afhankelijk is van leeftijd?
Als je over uurloon praat en niet in jaarsalaris dan praat je sowieso over bijbaantjes....
Ah je licht de boel ook nog is op door de btw van xboxen van werknemers af te trekken? Leuk van onze belastingcentenTurbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:32:
[...]
Nog grotere scam dan XVG ... werken mag, en moet lonend zijn, ik zou me kapot schamen om personeel naar huis te sturen met minimum loon, ook de 17/18 jarige krijgen minimum +10% , en delen gewoon mee in de winst eind van het jaar, daarbij wordt er voortdurend een oogje toegeknepen als men ergens om vraagt ... prima, meenemen, gaan we het niet over hebben .. en als ik voor jou de btw op een scooter, fiets op televisie, mijn part een Xbox kan verrekenen, dan doe ik dat met plezier .. dat beetje werk wat het met zich meebrengt neem ik voor lief.
Mijn strategie kan je zo terug lezen, ik loop inmiddels bij de voedselbank zo slecht in crypto voor mij geweestwehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:29:
[...]
Door die 'shitcoins' hebben ik al meerde male mijn inzet eruit gehaald.
Dus tja wat is slim.
Wat is jou strategie?
ik verdien ook aan de shitcoins maar dat betekend niet dat er potentie of toekomst in zit, mensen die dat wel roepen, stappen vaak net pas in het cryptowereldje en kijken alleen met oogkleppen op en denken dat het de nieuwe BTC gaat worden.
Nou ja, aanwezig zijn, ik bepaal zelf m'n werktijden.Chris.nl schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:31:
[...]
Meer dan 1 heel uur voor $60?
Ik ga als ik er genoeg van heb, duurt nooit lang.
Maar goed ook, als ik soms zie waar die belastingcenten heen gaanMachlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:35:
[...]
Ah je licht de boel ook nog is op door de btw van xboxen van werknemers af te trekken? Leuk van onze belastingcenten
Naar xboxen blijkbaar, leuk man.Tominatie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:36:
[...]
Maar goed ook, als ik soms zie waar die belastingcenten heen gaan![]()
Hier idem, gewoon een dikke 12 euro netto per uur.. met mijn HBO diploma en 10 jaar ervaring..Chris.nl schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:31:
[...]
Meer dan 1 heel uur voor $60?
Zero.
Geef jij dan eens een altcoin aan die mooi steady omhoog gaat? Op dit moment zijn alle coins pump en dump. Neem nou eens mijn favoriete coin Icon. Pump en dump xl. Ik had hem allang weer naar de 10 dollar verwacht. Icx/won pair. Dit wordt een storm loop. Maar zie de koers. Zodra Bitcoin hard daalt fliklert alles in elkaar. En begint ook icon weer bij 2 dollar. Met Ven net zo. Het is sell the news all over. En de meeste coins hebben slechts een goed idee maar geen real life usecase. Dat je Tron noemt snap ik helemaal. Maar je kan niet ontkennen dat Verge flink aan de weg timmert. Ja ze missen wel eens een deadline en de communicatie is om te huilen ja. Maar ze maken vervolgens wel alles waar. En zie laatst het nieuwsbericht op de frontpage. Mensen die hier ook posten vielen bijna over elkaar heen om de lezers te waarschuwen over de grote scam coin Verge. En verwijzen naar de subreddit waar all e bashers samen komen. Dan heb je wat mij betreft geen leven en ben je een zielig hoopje mens.Slux schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:20:
[...]
Is het toch ook, kijk maar terug in de geschiedenis ervan.
Wow, zelfs in fabrieken waar je ongeschoold kan werken verdien je meer. (achja, dat is dan ook wel echt k*t werk)Pelox schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:37:
[...]
Hier idem, gewoon een dikke 12 euro netto per uur.. met mijn HBO diploma en 10 jaar ervaring..
Ja dat is spijtig, gun iedereen het beste.Slux schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:35:
[...]
Mijn strategie kan je zo terug lezen, ik loop inmiddels bij de voedselbank zo slecht in crypto voor mij geweest![]()
ik verdien ook aan de shitcoins maar dat betekend niet dat er potentie of toekomst in zit, mensen die dat wel roepen, stappen vaak net pas in het cryptowereldje en kijken alleen met oogkleppen op en denken dat het de nieuwe BTC gaat worden.
Maar je gooit nu alles op een hoop, zowel mensen als coins.
Ja, laten we het daar over hebben ...wat er over omzet en winst betaald moet worden laten we gemakshalve buiten beschouwing ...Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:35:
[...]
Ah je licht de boel ook nog is op door de btw van xboxen van werknemers af te trekken? Leuk van onze belastingcenten
Man, ik heb meer personeel gehad dan in dit forum, zeg mij niets.DeTowel schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:33:
[...]
Stoer...
Je begrijpt toch wel dat een uurloon afhankelijk is van leeftijd?
Als je over uurloon praat en niet in jaarsalaris dan praat je sowieso over bijbaantjes....
Het is toch echt zo.. en ik heb toch een redelijk salaris als ik het vergelijk met andere zorgfuncties..Tominatie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:
[...]
Wow, zelfs in fabrieken waar je ongeschoold kan werken verdien je meer. (achja, dat is dan ook wel echt k*t werk)
Zero.
Herkenbaar! Maar ach, terwijl ik dit met 1 hand type, kriebel ik met de ander een 1op1 cliënt over z'n bolletje, terwijl die een Calimero DVDtje aan het koekeloeren is... 'k Had het erger kunnen treffen, ben de halve dag aan het fietsen, wandelen en kroelenPelox schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:37:
[...]
Hier idem, gewoon een dikke 12 euro netto per uur.. met mijn HBO diploma en 10 jaar ervaring..
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ja ik zit op het pluche in een staffunctie.. ben 1 van de zakkenvullers zeg maarChris.nl schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:40:
[...]
Herkenbaar! Maar ach, terwijl ik dit met 1 hand type, kriebel ik met de ander een 1op1 cliënt over z'n bolletje, terwijl die een Calimero DVDtje aan het koekeloeren is... 'k Had het erger kunnen treffen, ben de halve dag aan het fietsen, wandelen en kroelen
Zero.
Dus omdat je omzet en winst betaald mag je de belasting oplichten? Mooie redenatie... ik betaal ook belasting over mijn loon... ga ook is kijken of ik een nieuwe PC kan kopen.... (????)Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:
[...]
Ja, laten we het daar over hebben ...wat er over omzet en winst betaald moet worden laten we gemakshalve buiten beschouwing ...
lijkt wel een scam..Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:46:
[...]
Dus omdat je omzet en winst betaald mag je de belasting oplichten? Mooie redenatie... ik betaal ook belasting over mijn loon... ga ook is kijken of ik een nieuwe PC kan kopen.... (????)
Wahaha touché.. denk dat we met dit bericht ook wel klaar zijn met @Turbo-Puppy ... reageert nergens inhoudelijk op.
Ja, dat kan ik, en mag ik, en doe ik ook ... zonder enige schaamte zelfs. Als het een probleem oplevert, dan sta ik daar zelfs voor in.Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:46:
[...]
Dus omdat je omzet en winst betaald mag je de belasting oplichten? Mooie redenatie... ik betaal ook belasting over mijn loon... ga ook is kijken of ik een nieuwe PC kan kopen.... (????)
En die PC kun jij inderdaad (al dan niet deels) gewoon aftrekken indien je deels werkzaamheden daarop uitvoert die direct met je functie te maken hebben, betrekking hebben op je werkgever of aanverwant, of zelfs geheel ten dele vallen aan je werk. Geen enkel probleem, al wil je er 5 GTX 10- nog wat kaarten in hebben ...
Steek de helft van de tijd die je druk met mij te volgen in goede coins en/of projecten, dan ben je met een half jaar stikstervende rijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-04-2018 20:52 ]
Je probeert je er nu uit te lullen maar je hebt jezelf al verlult... je verrekent btw van xboxen van personeel.. en je knijpt een oogje toe. niks met functie te maken. Je snapt zelf ook wat ik bedoel.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:49:
[...]
Ja, dat kan ik, en mag ik, en doe ik ook ... zonder enige schaamte zelfs. Als het een probleem oplevert, dan sta ik daar zelfs voor in.
En die PC kun jij inderdaad (al dan niet deels) gewoon aftrekken indien je deels werkzaamheden daarop uitvoert die direct met je functie te maken hebben, betrekking hebben op je werkgever of aanverwant, of zelfs geheel ten dele vallen aan je werk. Geen enkel probleem, al wil je er 5 GTX 10- nog wat kaarten in hebben ...
En het mooie is, dat maakt me geen reet uit ...Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:52:
[...]
Je probeert je er nu uit te lullen maar je hebt jezelf al verlult... je verrekent btw van xboxen van personeel.. en je knijpt een oogje toe. niks met functie te maken. Je snapt zelf ook wat ik bedoel.
Overigens mag ik dat ding gewoon als belastingvrije gift schenken, dat valt ruim binnen de kaders, dus er is überhaupt geen probleem.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-04-2018 20:56 ]
Ben je goed voor je personeel, zijn zij goed voor jou.Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:52:
[...]
Je probeert je er nu uit te lullen maar je hebt jezelf al verlult... je verrekent btw van xboxen van personeel.. en je knijpt een oogje toe. niks met functie te maken. Je snapt zelf ook wat ik bedoel.
Jij bent niet echt slim. En als jij er 10 high end kaarten in zet moet je aantonen dat die noodzakelijk zijn voor je werk.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:53:
[...]
En het mooie is, dat maakt me geen reet uit ...Alleen al omdat jij dat toch niet gaat veranderen.
Geen coin, er gaat niks steady omhoog om ook weer omlaag te gaan, dat zijn de verdien puntjes, maar om nu een coin de hemel in te prijzen omdat een porno site ze als betaal middel accepterenzwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:
[...]
Geef jij dan eens een altcoin aan die mooi steady omhoog gaat? Op dit moment zijn alle coins pump en dump. Neem nou eens mijn favoriete coin Icon. Pump en dump xl. Ik had hem allang weer naar de 10 dollar verwacht. Icx/won pair. Dit wordt een storm loop. Maar zie de koers. Zodra Bitcoin hard daalt fliklert alles in elkaar. En begint ook icon weer bij 2 dollar. Met Ven net zo. Het is sell the news all over. En de meeste coins hebben slechts een goed idee maar geen real life usecase. Dat je Tron noemt snap ik helemaal. Maar je kan niet ontkennen dat Verge flink aan de weg timmert. Ja ze missen wel eens een deadline en de communicatie is om te huilen ja. Maar ze maken vervolgens wel alles waar. En zie laatst het nieuwsbericht op de frontpage. Mensen die hier ook posten vielen bijna over elkaar heen om de lezers te waarschuwen over de grote scam coin Verge. En verwijzen naar de subreddit waar all e bashers samen komen. Dan heb je wat mij betreft geen leven en ben je een zielig hoopje mens.
Ik zie hem niet, en elke keer gebeurt het zelfde met zulke coins, als voorbeeld tron had een ''partnership'' met de zo genoemde Chinese netflix, alleen jammer dat de chinezen er zelf nog nooit van gehoord hadden.
Verge is net zo, het gaat altijd zo op het forum een shitcoin komt in het nieuws iedereen FOMO en blijven als bagholder over, noem maar coin op een BTC na waar dat niet mee is gebeurt.
er komt altijd een kamp uit die helemaal pro is waar je geen kritiek op mag hebben want hun coin enz, als we een paar jaar verder zijn kan je er pas iets over zeggen.
En ik heb nooit gezegd dat een XVG een scam is, wel een shitcoin net als 95+% van alle coins, die coins verpesten de markt, maar wel leuk dat je er aan kan verdienen
Met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor, toen o.a. een LTC/ETH nog op een paar euro stond was ik met een aanzienlijk bedrag ingestapt, en December had ik 90% verkocht.wehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:
[...]
Ja dat is spijtig, gun iedereen het beste.
Maar je gooit nu alles op een hoop, zowel mensen als coins.
Denk dat je toch met oogkleppen kijkt (met alle respect) want mensen en coins op een hoop vergelijking slaat nergens op
Jij zou juist shitcoins moeten omarmen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:53:
[...]
En het mooie is, dat maakt me geen reet uit ...Alleen al omdat jij dat toch niet gaat veranderen.
Overigens mag ik dat ding gewoon als belastingvrije gift schenken, dat valt ruim binnen de kaders, dus er is überhaupt geen probleem.
Ik omarm jou reacties al door er repliek te geven .. dat is voor mij voldoende "shit" voor 1 avond.wehave schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:57:
[...]
Jij zou juist shitcoins juist moeten omarmen.
Uhu... het boeit mij verder ook niet hoor maar je doet alsof je een crypto idealist bent maar je normen en waarden sluiten er totaal niet bij aa blijkt uit je posts. Wanneer reageer je eens op mijn eerste reactie op jou... of ben je nog aa het uitzoeken hoe het precies zit met tokenpay/verge/litecoin 😂Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:53:
[...]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik je vraag niet gezien heb, en gezien de aard van het bericht ook niet de behoefte heb deze terug te gaan zoeken, maar als jij je vraag nog eens wilt stellen, en dat op een fatsoenlijke manier doet, waarbij ik het idee krijg dat de vraag daadwerkelijk uit interesse voortkomt i.p.v. provocatie, dan ga ik daar met tenminste 2 alinea's op reageren.Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:03:
[...]
Uhu... het boeit mij verder ook niet hoor maar je doet alsof je een crypto idealist bent maar je normen en waarden sluiten er totaal niet bij aa blijkt uit je posts. Wanneer reageer je eens op mijn eerste reactie op jou... of ben je nog aa het uitzoeken hoe het precies zit met tokenpay/verge/litecoin 😂
Je werkt je zelf wel behoorlijk in de shit idd.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:58:
[...]
Ik omarm jou reacties al door er repliek te geven .. dat is voor mij voldoende "shit" voor 1 avond.
Dat bedoel ik Slux. En ik prijs Verge aan niemand aan. Ik kan alleen niet tegen dat gebash. Al zie ik wel Verge op termijn nog wel veel hoger gaan. En zo zijn er nog wel een aantal. Maar op dit moment is puur speculeren.
Je mag zo goed zijn voor je personeel als je wil, daar staat echter tegenover dat je beperkt voorbelasting mag aftrekken als je over een bepaalde grens gaat.Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:54:
[...]
Ben je goed voor je personeel, zijn zij goed voor jou.
XRP = trash
Turbo beseft niet dat de belastingdienst nu meeleest.
Lees maar terug man... als je het te veel moeite vind prima... dan heb je bij deze verloren.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:05:
[...]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik je vraag niet gezien heb, en gezien de aard van het bericht ook niet de behoefte heb deze terug te gaan zoeken, maar als jij je vraag nog eens wilt stellen, en dat op een fatsoenlijke manier doet, waarbij ik het idee krijg dat de vraag daadwerkelijk uit interesse voortkomt i.p.v. provocatie, dan ga ik daar met tenminste 2 alinea's op reageren.
Nu tevreden?zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:07:
Turbo beseft niet dat de belastingdienst nu meeleest.
https://www.belastingdien...stenregeling.html#HL-08.1
Bestaat er ook nog een btw verleg regel over overuren dan wel adv / snipper uren die niet opgenomen worden ...
Je kunt de regels erbij halen.. en alternatieven bedenken maar je hebt jezelf al lang verraden.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:10:
[...]
Nu tevreden?
Bestaat er ook nog een btw verleg regel over overuren dan wel adv / snipper uren die niet opgenomen worden ...
Je hoeft mij de regels niet uit te leggen. Ik werk er al 12,5 jaar.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:10:
[...]
Nu tevreden?
Niet zo gemeen.Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:13:
[...]
Je kunt de regels erbij halen.. en alternatieven bedenken maar je hebt jezelf al lang verraden.
Binnenkort zijn we de beste vriendjes als we LTC ook binnenhalen.
Zal ik anders even de statutaire inschrijvingen mailen zodat je een volledige klacht kunt indienen?Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:13:
[...]
Je kunt de regels erbij halen.. en alternatieven bedenken maar je hebt jezelf al lang verraden.
Als ik je reacties bekijk dan zal dat ergens in de koffiehoek zijn, of een extern callcenter ... in ieder geval geen inspecteur of iets dat daar bij in de buurt komt.zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:14:
[...]
Je hoeft mij de regels niet uit te leggen. Ik werk er al 12,5 jaar.
[ Voor 36% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-04-2018 21:16 ]
Ben het met je eens.zwembroek schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:06:
Dat bedoel ik Slux. En ik prijs Verge aan niemand aan. Ik kan alleen niet tegen dat gebash. Al zie ik wel Verge op termijn nog wel veel hoger gaan. En zo zijn er nog wel een aantal. Maar op dit moment is puur speculeren.
Verge gaat zeker nog stijgen.
Veel andere alt coins ook dat kun je ook zien aan de Dominance percentage.
We liggen nu weer op februari niveau ongeveer.
Ik verwacht dat de BTC nog wel een paar procent meer in Dominance zal dalen.
Het totaal market cap is nu 375B dit loopt de laatste dagen ook lekker op.
Allemaal positieve ontwikkelingen ook al zijn we nog niet terug op januari niveau.
Een extreme bullish stijging zal het niet worden (hoop ik) want dit geeft veel onstabiliteit en kans op een crash die truuk hebben we eerder meegemaakt en mensen zijn voorzichtiger geworden.
De komende weken zullen dus beslissend zijn en als er niets gebeurd en we weer inkakken is het jammer maar komt er later een nieuwe poging.
Goed.. we gaan mensen nu persoonlijk aanvallen en en hele groep callcenter-medewerkers als minderwaardig wegzetten. Word er niet beter op zo...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:15:
[...]
Zal ik anders even de statutaire inschrijvingen mailen zodat je een volledige klacht kunt indienen?
[...]
Als ik je reacties bekijk dan zal dat ergens in de koffiehoek zijn, of een extern callcenter ... in ieder geval geen inspecteur of iets dat daar bij in de buurt komt.
De boel (proberen) intimideren is inderdaad een stuk beter ...Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:18:
[...]
Goed.. we gaan mensen nu persoonlijk aanvallen en en hele groep callcenter-medewerkers als minderwaardig wegzetten. Word er niet beter op zo...
Om een inhoudelijke reactie vragen is intimideren? Laten we ons maar tot crypto beperken want gaat helemaal nergens meer over nu.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:19:
[...]
De boel (proberen) intimideren is inderdaad een stuk beter ...
AmenMachlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:21:
[...]
Laten we ons maar tot crypto beperken want gaat helemaal nergens meer over nu.
Zero.
Dit kleuterklasje vinden wij niet raar, dit vinden wij alleen heel bijzonder...........
Bron?
Verge gaat misschien nog stijgen, net als alle andere coins maar de kans is net zo groot dat het niet gebeurt
en zegen ...Machlah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:21:
[...]
Om een inhoudelijke reactie vragen is intimideren? Laten we ons maar tot crypto beperken want gaat helemaal nergens meer over nu.
laten we er maar over op houden.
En mocht ik iemand in welke zin dan ook gekwetst hebben ...het was onbewust, zeker niet mijn intentie, van minderwaardigheid wil ik geenszins weten, en vooraleer, mijn excuses bij deze.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!