MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Iemand gaat er hier een slechte zondag hebben als die de koers elders bekijkt.Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:15:
Als je vannacht in USDT geparkeerd stond heb je volgens livecoinwatch.com leuke zaken gedaan.
[afbeelding]
Edit: En inderdaad, dat kon nog goedkoper, daar ging BTC.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 08-04-2018 08:47 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Context: het twitteraccount met de username ‘Bitcoin’ werd op een nogal misleidende manier gebruikt om Bitcoin af te kraken en Bitcoin Cash te promoten.
Komt net ook mooi nieuws binnen van de Concierge.io (CGE) ICO, ze hebben een ex booking.com medewerker aangenomen: https://www.reddit.com/r/...lcomes_exbookingcom_tech/. Heb 2.046 stuks voor in totaal 189 Euro (destijds 2 NEO) gekocht, staat nu al op 716 Dollar en hopelijk stijgt dit nog mooi even door.
Op Twitter geven ook een aantal mensen aan dat er signalen zijn dat we met BTC ook weer de goede kant op (kunnen) gaan.
Ik zie weer licht aan het eind van de tunnel
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Edit: En ik zit er weer in na een paar keer proberen.
Edit2: Tweakers lijkt ook stuk.. Al ruim een uur geen onzin meer voorbij gekomen
[ Voor 20% gewijzigd door Acidrain op 08-04-2018 12:08 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!!!!!Acidrain schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:57:
Edit2: Tweakers lijkt ook stuk.. Al ruim een uur geen onzin meer voorbij gekomen
Zo goed?
Dat was ik. Ik had me ingeschreven uit interesse. Toen bleek dat je 1,000 ONT kon krijgen. Toen dacht, supply is max 1,000,000, stel je voor dat ze 1 dollar per stuk zijn, dan heb je gratis duizend dollardrijfhout schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:01:
[...]
Tja, wat als en stel dat ik.....
In de cryptowereld zou ik met die gedachtengang al een paar honderdduizend euro hebben laten schieten
Ik heb ook ooit zitten overwegen in litecoin te investeren voor toen een paar euro per stuk, helaas niet gedaan
That’s life
Had mij nu met huidige koers een paar ton aan euro’s opgeleverd
Daar valt ONT bij in het niets.
Net zoals op Facebook delen mensen vooral hun succes, ONT is bij mij een uitzondering...ik heb vooral velen euro’s aan mij voorbij zien gaan.
( vooral de bitcoins die ik kwijt ben geraakt omdat ze toen nauwelijks waarde hadden, die had ik toen gewoon omdat het grappig was...daar zou je nu een lambo voor kunnen kopen )
Toen op vakantie dacht ik meh, laat maar. Nu kost dat 4000 dollar
Gelukkig zat ik in VeChain sinds begin oktober
Vloeit allemaal naar NCASH hoop ik.New Yorker schreef op zondag 8 april 2018 @ 12:27:
24 uurs volume is dramatisch laag.
Ik geef altijd ook het voorbeeld van Buffet aan. Tijdens de internet bubbel zei hij ik investeer nergens in wat ik niet begrijp. Maar nu is het waarschijnlijk wel hilarisch over Amazon apple etc.
Behalve dit danAcidrain schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:57:
Meer mensen issues met inloggen op Binance? Ik was ingelogd, zag opeens dat ik niet meer bij mijn persoonlijke pagina's kon. Nu gebeurd dit wel vaker en is het meestal gewoon even opnieuw inloggen. Site weg geklikt, site opnieuw geopend en nu krijg ik system error bij het inloggen..
Edit: En ik zit er weer in na een paar keer proberen.
Je zou bijna gaan denken dat de uitspraken van Soros uit januari bedoeld waren om de koers wat te drukken, zodat ze nu tegen aantrekkelijke prijzen in kunnen stappenlighting_ schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:03:
https://www.rtlz.nl/crypt...ziet-toch-heil-in-cryptos
Ik geef altijd ook het voorbeeld van Buffet aan. Tijdens de internet bubbel zei hij ik investeer nergens in wat ik niet begrijp. Maar nu is het waarschijnlijk wel hilarisch over Amazon apple etc.
Weeer een positief signaal, het institutionele geld komt eraan, dat er maar velen mogen volgen
Coca cola ook met de blockchain aan de gang.
https://www.reuters.com/a...orced-labor-idUSKCN1GS2PY
[ Voor 49% gewijzigd door tias86 op 08-04-2018 14:23 ]
De blockchain is ook niet meer weg te denken en dit is zeker goed nieuws.tias86 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:15:
https://twitter.com/chijs/status/982863834397331457
Weeer een positief signaal, het institutionele geld komt eraan, dat er maar velen mogen volgen
Coca cola ook met de blockchain aan de gang.
https://www.reuters.com/a...orced-labor-idUSKCN1GS2PY
Maar dit hoeft totaal niet te betekenen dat een of ander muntje veel waard gaat worden.
Blockchain is 'a means to an end'.
Muntjes zijn veelal bijzaak.
Dat klopt maar het bericht is sowieso al positief.. Wat mij betreft krijgen we meer van dit soort goed onderbouwde berichten ipv de moon en hype Tweets/aankondigingen etc.Storm300 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:27:
[...]
De blockchain is ook niet meer weg te denken en dit is zeker goed nieuws.
Maar dit hoeft totaal niet te betekenen dat een of ander muntje veel waard gaat worden.
Blockchain is 'a means to an end'.
Muntjes zijn veelal bijzaak.
Het geeft vertrouwen aan de markt, laat eerst het bedrijfsleven maar vertrouwen krijgen in crypto, daarna de burger.. Dat lijkt mij voor de koersen een stuk beter in ieder geval
[ Voor 80% gewijzigd door radem205 op 08-04-2018 14:46 ]
15.30 uur :-)Greymore1 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:31:
When moon?
Nope, ik kan inloggen. Alleen zie niet graag dat mijn BTC waarde omlaag is gegaan (ONT)radem205 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:39:
Ik kom niet meer op binance. Meerderen dit probleem?
[ Voor 6% gewijzigd door H92! op 08-04-2018 14:48 ]
Zero.
En ik ben duidelijk niet de enige die zo denkt

Ordertje van 35000 euro..
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
De stijging van Ethereum werd voor een groot deel veroorzaakt door de ICO-boom. Nu het aantal ICOs afneemt, steeds meer ICOs overstappen op concurrerende platformen en er redelijk wat sell pressure vanuit ICOs is, kan het best dat de vraag naar Ethereum wat meer gaat liggen.Malantur schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:43:
Voor het eerst in een paar maanden toch nog maar eens ETH gekocht ipv BTC op GDAX. Koers staat weer op niveau van halverwege 2017, ruim voor de eindejaarspiek terwijl BTC en LTC toch nog een stuk hoger gewaardeerd zijn tegenover dezelfde periode.
En ik ben duidelijk niet de enige die zo denkt
[afbeelding]
Ordertje van 35000 euro..
Verwijderd
Recept voor een mooie stijging:Stoffa schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:16:
Hier weer een gemoedsupdate: vandaag ben ik neutraal met een snufje bullishheid (een mespuntje dan he, niet meer).
- 200 gram fomo
- 300 ml fiat
- 2 eetlepels blockchain
- theelepel weakhands
- mespuntje bullishheid
Hak de fomo fijn en braad 10 minuten in fiat op middelhoog vuur. Flikker de blockchain door de pan en voeg een mespuntje bullishheid toe en een theelepel weakhands. Laat nog 5 minuten doorbraden. Gooi hierna het geheel in een ovenschaal en laat het op 200 graden minimaal 2 uren klaar stoven op Binance.
Serveren met wat bankbilljetten om de greed mee weg te vegen. Eet smakelijk!
Al een tijdje ja, en met die versie van de app kun je ook stop limits instellen.DeeSung schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:24:
Huh zie ik binance nou in de appstore staan?
Staat al erg lang in de store, als er iets mee aan de hand was dan was dat allang duidelijk geweest.Taro schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
Op de Binance website kan ik niets vinden over de officiële iOS versie, de informatie op hun website verwijst ook nog steeds naar de versie die je buiten de App Store om moet installeren. In ieder geval maar even voorzichtig mee zijn.
Een iOS app buiten de app store installeren zoals eerst alleen kon, daar moet je pas ECHT voorzichtig mee zijn.
PS de “download on the appstore” link staat wel gewoon op de desktop versie van binance.com
[ Voor 8% gewijzigd door drijfhout op 08-04-2018 18:42 ]
Prepare for the next ATH
Wat bedoel je met erg lang? 1.5-2 weken? Want tot zeker 3-4 weken geleden kon je de iOS versie van de Binance App alleen buiten de Apple Store om installeren, dat heb ik toen ook gedaan en werkte prima. Zie ook https://support.binance.c...o-Install-Binance-iOS-APP. Ze hebben ook nergens aangekondigd dat deze nu officieel is.drijfhout schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:38:
[...]
Staat al erg lang in de store, als er iets mee aan de hand was dan was dat allang duidelijk geweest.
Een iOS app buiten de app store installeren zoals eerst alleen kon, daar moet je pas ECHT voorzichtig mee zijn.
Daar staat hij gewoon op de desktop versie van de site.
[ Voor 64% gewijzigd door drijfhout op 08-04-2018 18:47 ]
Ah, idd, thx. Dan mogen ze de verwijzingen op hun website weleens updaten.drijfhout schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:43:
Deze link https://www.binance.com/clientDownloads.html
Daar staat hij gewoon op de desktop versie van de site.
Ja behoorlijk slechte communicatie van ze.Taro schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:46:
[...]
Ah, idd, thx. Dan mogen ze de verwijzingen op hun website weleens updaten.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 08-04-2018 19:21 ]
Zero.
Verders worden zo de winnaars bekend van de 2e nex loterij.
Andere al de eerste ronde gekocht?
Lol ookal niet door de 2e ronde
[ Voor 8% gewijzigd door DeeSung op 08-04-2018 20:16 ]
DeeSung schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:14:
Binance app zo ver legit hoef ik nietmeer met die kut certificates te veranderen.
Unfortunately you have not been successful in the Neon Exchange Round 2 Lottery
Van mij mogen de auto's, raketten, en BTC drempels boven de 10k wel weer onderwerp van de dag worden ... dit is ook niks zo. Het volgen van de aandelen Randstad is afgelopen weken nagenoeg spannender dan de crypto depressie.
Geen enkel nieuws, fomo of partnership lijkt nog iets te kunnen uithalen .. als de president van KoekieJoeku last van darmgas heeft dan zakt de boel ...dat wel, maar echt positief wordt je hier ook niet van. Traden is nagenoeg kansloos en praktisch inherent aan .. "laat ik vanavond eens lekker een avondje verlies lijden"
Bijkopen...geen optie, de hele wereld zal en mag meer verdienen dan ik, van harte gegund, maar ik ben knap door m'n crypto investeringstegoed heen ... ik heb echt geen 3 maanden nodig om daar een besluit over te vormen.
en zijn twitter lijkt het er nu opTaro schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:20:
https://twitter.com/Phila...status/983025686783909888 Bitfinex account van Philakone met 490.000 Dollar aan waarde door iemand overgenomen. Zo zie je maar weer dat je uiteindelijk niets aan TA hebt
Ik ben door de eerste ronde heen sinds een week maar je kan ze nog niet kopen toch?DeeSung schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:14:
Binance app zo ver legit hoef ik nietmeer met die kut certificates te veranderen.
[ Voor 37% gewijzigd door mannowlahn op 08-04-2018 20:36 ]
[ Voor 95% gewijzigd door mannowlahn op 08-04-2018 20:36 ]
Mja.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zijn creditcard gegevens staan nu ook op Twitter...
zijn twitter is nu verwijderd? Wat is het verhaal hier achter? 490k kwijt van bitfinex en vervolgens compleet aan alle kanten gehackt?Taro schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:41:
[...]
Zijn creditcard gegevens staan nu ook op Twitter...
Snap het ook niet helemaal... Ben niet zo geïnteresseerd in dit heerschap maar er worden nogal wat claims gedaan...muffstuff schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:59:
[...]
zijn twitter is nu verwijderd? Wat is het verhaal hier achter? 490k kwijt van bitfinex en vervolgens compleet aan alle kanten gehackt?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Schijnt dat ze verder ook belastende informatie van hem hebben en dat hij bedreigd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 08-04-2018 21:17 ]
Je kan hem op zijn kant zetten maar kijken doe je er toch niet naar.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe heb je dat gedaan? En wat is je hashrate nu?
Ik zit na de laatste app updates rond de 35-41 H/s. Gaat lekker zo
42.47 nu
Joh dat is hartstikke simpel maar hash rates zijn echt niet om over naar huis te schrijven... Op een I5 laptop haalde ik iets meer dan 30 en op een xeon server ongeveer hetzelfde. Je kunt beter oude mobieltjes inzetten, die zitten ook allemaal rond de 30 nu ongeacht het aantal cores.ggj87 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:47:
[...]
Waarom zou dat niet kunnen? En die vriend mag dat hier ook best vragen hoor, we bijten niet.ggj87 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:51:
Oh ok. Kun je ook tegelijkertijd op je telefoon en laptop minen? Moest ik van een vriend vragen.
SlimPelox schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:28:
Nog even over die WHEN coins. Gisteren een expert om advies gevraagd. Puur toevallig was die expert mijn vriendin. Betaling was snel geregeld, muntjes zijn dus vrij nu
Wat zijn die when coins waard?
125 dollar voor 500 tijdens de ico geloof ik.. Ik heb er 1500 gratis en voor niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 08-04-2018 22:27 ]
Zero.
Ik heb soms erectieproblemen in deze downtrend markt , hoe los ik dit op? Moest ik van een vriend vragen. En elke ochtend word ik wakker met een hodl, is dit normaal?ggj87 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:51:
Oh ok. Kun je ook tegelijkertijd op je telefoon en laptop minen? Moest ik van een vriend vragen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 08-04-2018 22:30 ]
Verwijderd
Gedaan met Android boot usbstick. En idd schiet voor geen reet op. Gewoon net zo snel als telefoon. 30 H/sggj87 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:47:
[...]
42.47 nu
Oh my God! Doet me terugdenken aan die vragen in tienerblaadjes...Dacuuu schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:28:
[...]
Ik heb soms erectieproblemen, hoe los ik dit op? Moest ik van een vriend vragen. En elke ochtend word ik wakker met een hodl, is dit normaal?
'Ik had laatst jeuk aan mijn piemel en toen ik eroverheen gingen wrijven kwam er na een tijdje ineens wit spul uit. Het voelde wel lekker maar is dat normaal of ga ik binnenkort dood?'
Dat is fijn om te horen kom ik op 1500 dollar....Pelox schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:26:
[...]
125 dollar voor 500 tijdens de ico geloof ik.. Ik heb er 1500 gratis en voor niks.
Installeer eens een Android emulator, start die een keer of 5 op, en draai de app. Ik gok het er op dat je dan wel de 150mh/s haalt.Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:30:
[...]
Gedaan met Android boot usbstick. En idd schiet voor geen reet op. Gewoon net zo snel als telefoon. 30 H/s
Oooo jeugdherinneringen.
Valt me op dat ik vrijwel niemand IOST hoor 'prijzen'. Heb hem de afgelopen week mooi 55% zien stijgen. (Uit m'n hoofd) 23 maart gekocht op €0.016 nu €0.028
@Dakillerbean heb jij ze nog?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
2 instances van de app tegelijk op mijn MotoG draaien heeft duidelijk effect, dus 2 x 30.Turbo-Puppy schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:53:
[...]
Installeer eens een Android emulator, start die een keer of 5 op, en draai de app. Ik gok het er op dat je dan wel de 150mh/s haalt.Wat ik bedoel te zeggen, er zit kennelijk een soort high power cpu resistance ingebouwd (max. shares p/s) ... net als een ASIC restrictie in sommige algoritmes.
PC kan je inderdaad nog meer instances tegelijk draaien dus kan interessant zijn ja.
Ik pak zo'n 10 ETN per dag nu.drijfhout schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:57:
[...]
2 instances van de app tegelijk op mijn MotoG draaien heeft duidelijk effect, dus 2 x 30.
PC kan je inderdaad nog meer instances tegelijk draaien dus kan interessant zijn ja.
https://twitter.com/LitecoinFork/status/982255045348491264
LiteCoin Cash (LCC) ... waar ik onbedoeld een klap dieper in zit dan ik eigen zou willen heeft serieus een verzoek ingediend bij Coinbase.. OK, dat zullen er wel meer proberen, maar geen afwijzing gehad.
Ik zou al blij zijn als die dingen ooit $1 waard worden, maar wie weet ... ik hodl ze, kan mij het ook verrotten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Moet ik ook gaan doen, heb er ook 1500Pelox schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:26:
[...]
Over welke munt praten we - en kan je ze nu nog steeds krijgen?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik geloof echt niks meer van wat die kerel zegt, volgens mij is hij een compleet losgeslagen fantast. En dat denk ik niet door dit incident, ik denk dat al meer dan twee maand. Die kerel "rammelt" gewoon aan alle kanten...Taro schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:15:
In een zojuist verwijderde tweet stond dat ze zijn telefoongegevens hadden en alle informatie van zijn telefoon hebben overgenomen. Zo hebben ze waarschijnlijk ook zijn 2FA overgenomen om bij Bitfinex binnen te komen. Een paar dagen geleden zat hij nog te pochen met een nieuwe PC, nieuwe monitors, etc. Door zijn houding had hij ook veel vijanden en hij ging niet zo veilig om met al zijn data.
Schijnt dat ze verder ook belastende informatie van hem hebben en dat hij bedreigd wordt.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als je een tijdje van dat soort videos kijkt heb je vanzelf minder zin om de videos te kijken. Allemaal dom gewauwel van niks. Enige die ik wel eens over een chart wil horen lullen is Haejin Lee. De rest boeit mij allemaal niet zo. Sowieso die hype boys niet.TomTorquay schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:20:
[...]
Ik geloof echt niks meer van wat die kerel zegt, volgens mij is hij een compleet losgeslagen fantast. En dat denk ik niet door dit incident, ik denk dat al meer dan twee maand. Die kerel "rammelt" gewoon aan alle kanten...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Haha, ik moet ook zeggen dat ik het allemaal nogal onwaarschijnlijk en dramatisch vind overkomen. Het zou me niets verbazen als dit in scene is gezet en simpelweg een schreeuw om aandacht is.TomTorquay schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:20:
[...]
Ik geloof echt niks meer van wat die kerel zegt, volgens mij is hij een compleet losgeslagen fantast. En dat denk ik niet door dit incident, ik denk dat al meer dan twee maand. Die kerel "rammelt" gewoon aan alle kanten...
[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 08-04-2018 23:25 ]
AARGH! Ik wil dit niet!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Enige andere project wat ik heb naast VEN sinds oktober, utility tokens all the way
Delegated Proof of Stake, Proof-of-Work, Proof-of-Stake, Proof of Contribution, Proof-of-Importance.[b]Rookert25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:12:[/b
Enige andere project wat ik heb naast VEN sinds oktober, utility tokens all the way
Utility Tokens, Securities Tokens, Equity Tokens, coins.
Wat ik me afvraag aan jou is: Waar haalt VEN zijn computing power vandaan?
Zag dat:
VeChain’s Blockchain is forked and improved based on Ethereum codebase. The basic technical index can see Ethereum’s whitepaper as reference.
Below we are going to focus on discussing the technical application feature of VeChain.
Maar weet ook dat:
Blockchain is perfect for storing immutable data. But can we really harness it to run all the required DApps operations? We don’t think so. And we’re not the only ones. Take a look on what our friend Vitalik Buterin said himself about Ethereum:
„Scalability sucks; the blockchain design fundamentally relies on bottlenecks where individual nodes must process every signle transaction in the entire network.”
Nu probeer ik te begrijpen waar ze de extra power vandaan halen?
Van nodes blijkbaar, heeft iemand een goede link uitleg voor? Hoe dit netwerk gevoed wordt? Thanks
https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910jorisdeket schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:46:
[...]
Delegated Proof of Stake, Proof-of-Work, Proof-of-Stake, Proof of Contribution, Proof-of-Importance.
Utility Tokens, Securities Tokens, Equity Tokens, coins.
Wat ik me afvraag aan jou is: Waar haalt VEN zijn computing power vandaan?
Zag dat:
VeChain’s Blockchain is forked and improved based on Ethereum codebase. The basic technical index can see Ethereum’s whitepaper as reference.
Below we are going to focus on discussing the technical application feature of VeChain.
Maar weet ook dat:
Blockchain is perfect for storing immutable data. But can we really harness it to run all the required DApps operations? We don’t think so. And we’re not the only ones. Take a look on what our friend Vitalik Buterin said himself about Ethereum:
„Scalability sucks; the blockchain design fundamentally relies on bottlenecks where individual nodes must process every signle transaction in the entire network.”
Nu probeer ik te begrijpen waar ze de extra power vandaan halen?
Van nodes blijkbaar, heeft iemand een goede link uitleg voor? Hoe dit netwerk gevoed wordt? Thanks
Korte toelichting over de nodes (er zijn 101 masternodes' die aan de bak moeten, daaronder meerdere lagen van nodes).
Als ik het goed begrijp is:Rookert25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:56:
[...]
https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910
Korte toelichting over de nodes (er zijn 101 masternodes' die aan de bak moeten, daaronder meerdere lagen van nodes).
als je meer dan 250,000 VEN hebt en een gelaagde KYC ben je bij de 101 masternodes. Dus het netwerk van VEN draait hier op. Switching van VEN tokens op het Netwerk. Masternodes houden het netwerk in leven. En uiteindelijke betalingen gebeuren (inkomste en uitgave) vraag en aanbod op het ETH netwerk. Hoop dat ze plasma snel leveren dan voor VEN. Of zie ik het verkeerd? Thanks
En hoe krijg je die muntjes vrijPelox schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:28:
Nog even over die WHEN coins. Gisteren een expert om advies gevraagd. Puur toevallig was die expert mijn vriendin. Betaling was snel geregeld, muntjes zijn dus vrij nu
Door ze te betalen aan een expert
De expert kan ze na ontvangst vrij besteden.
Zero.
Printen ze nog wat tethers erbij?
[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2018 11:15 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Delta appdennis112 schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:51:
Kent iemand een app waar je een alarm kan zetten op een coin zodra die een bepaalde waarde bereikt?
Ik denk persoonlijk, en dit is nergens op gebaseerd, dat de markt dicht tegen het laagste punt aan zit en misschien hebben we het laagste punt al gehad. April zal dan ook hopelijk met groene cijfers gaan eindigen en hopelijk de komende maanden ook. Ik heb er nog wel vertrouwen in hopelijk de de meerderheid van de markt ook, to the moon!
Ja dit is een mening en die mag ik geven toch
Zero.
Verwijderd
We hebben vmware geprobeerd met meerdere roms maar die brakke oude laptop is van een maatje en die geeft direct een bsod bij emulatie. Dus toen ff geprobeerd met een bootstick en dat werkte wel. Was meer een soort experiment, ben niet van plan om zo te gaan minen...Turbo-Puppy schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:53:
[...]
Installeer eens een Android emulator, start die een keer of 5 op, en draai de app. Ik gok het er op dat je dan wel de 150mh/s haalt.Wat ik bedoel te zeggen, er zit kennelijk een soort high power cpu resistance ingebouwd (max. shares p/s) ... net als een ASIC restrictie in sommige algoritmes.
Ik hoop dat je gelijk hebtPelox schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:03:
Oké mensen, BTC gaat uiteraard naar rechts en omhoog en omlaag, maar wat verwachten jullie nou echt voor de korte en lange termijn? Ik zie al die TA ideeën maar die "experts" lullen toch alleen maar voor hun eigen straatje.
Ik denk persoonlijk, en dit is nergens op gebaseerd, dat de markt dicht tegen het laagste punt aan zit en misschien hebben we het laagste punt al gehad. April zal dan ook hopelijk met groene cijfers gaan eindigen en hopelijk de komende maanden ook. Ik heb er nog wel vertrouwen in hopelijk de de meerderheid van de markt ook, to the moon!
![]()
Ja dit is een mening en die mag ik geven toch![]()
Zelf ben ik er van overtuigd dat we ooit weer gaan stijgen en dat we op termijn wel nieuwe ATH's gaan zien. Maar of dat nu 'al' is... Dat durf ik niet te zeggen. Voor de uptrend sinds gisteren is er niet echt een grote drop of een grote stijging geweest waarmee veel volume gepaard ging.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, ik verwacht ook nu nog absoluut geen ath's (heel misschien XVG de komende week eventjes??) maar wel op de lange termijn. Ik hoop eigenlijk alleen dan we een beetje uit de negatieve spiraal komen vanaf deze maand.Richh schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:07:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt![]()
Zelf ben ik er van overtuigd dat we ooit weer gaan stijgen en dat we op termijn wel nieuwe ATH's gaan zien. Maar of dat nu 'al' is... Dat durf ik niet te zeggen. Voor de uptrend sinds gisteren is er niet echt een grote drop of een grote stijging geweest waarmee veel volume gepaard ging.
Zero.
Heb ze welgeteld 3 dagen gehad, 18% opgepakt en weer verder... beste en eigenlijk enige stijging in de afgelopen maanden, dus mooi weer verkocht met winst. Die pakken ze me niet meer afChris.nl schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:56:
offtopic:
Oooo jeugdherinneringen.
Valt me op dat ik vrijwel niemand IOST hoor 'prijzen'. Heb hem de afgelopen week mooi 55% zien stijgen. (Uit m'n hoofd) 23 maart gekocht op €0.016 nu €0.028
@Dakillerbean heb jij ze nog?
XVG gaat lekker ja, die staat bij mij (in euro's) op +59%Pelox schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:10:
[...]
Nee, ik verwacht ook nu nog absoluut geen ath's (heel misschien XVG de komende week eventjes??) maar wel op de lange termijn. Ik hoop eigenlijk alleen dan we een beetje uit de negatieve spiraal komen vanaf deze maand.
PSN ID: Svennie-NL
[ Voor 23% gewijzigd door RookieRooster op 09-04-2018 12:20 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!