[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.777 views

Onderwerpen

Verwijderd

shabalala schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:14:
ik heb nog 2000 euro om extra te investeren. Haal een deel ICX en en deel Ethos en had al 100% in vechain. maar wat zijn nog meer leuke investeringen?
Als ik nu geld in crypto zou zetten zou ik NANO kopen, die staat lekker laag. En verder ONT en BNB. Wel op een mooi inkoop moment natuurlijk.

Maar zelf altijd even research doen.

Verwijderd

ik heb nog 2000 euro om extra te investeren. Haal een deel ICX en en deel Ethos en had al 100% in vechain. maar wat zijn nog meer leuke investeringen?
Als ik het wist zat ik dit te typen vanaf een zonnig strand.

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:24:
[...]

Als ik nu geld in crypto zou zetten zou ik NANO kopen, die staat lekker laag. En verder ONT en BNB. Wel op een mooi inkoop moment natuurlijk.

Maar zelf altijd even research doen.
NANO zou ik ook doen, daarnaast zou ik NEO bijkopen. BNB en ONT staan mij persoonlijk te hoog, dus daar zou ik niet voor kiezen. Daarnaast zou ik je afraden om de volledige 2000 euro nu in 1x te investeren. Ik zou bijvoorbeeld een kwart daarvan investeren en dan even aankijken wat er de komende dagen/weken gaat gebeuren.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wvhVEtJkdJrk3lmpDBO67ifo/full.png

Verwijderd

Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:29:
[...]

NANO zou ik ook doen, daarnaast zou ik NEO bijkopen. BNB en ONT staan mij persoonlijk te hoog, dus daar zou ik niet voor kiezen. Daarnaast zou ik je afraden om de volledige 2000 euro nu in 1x te investeren. Ik zou bijvoorbeeld een kwart daarvan investeren en dan even aankijken wat er de komende dagen/weken gaat gebeuren.
Goeie tip!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Mochten er trouwens mensen interesse hebben, ik heb zojuist een simpele TG opgezet voor airdrops. Daar kan iedereen eigen referral links in posten van de door hem gevonden airdrops ter kleine compensatie :).

Link kan ik via PB verstrekken, dus PB me maar.

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 06-04-2018 14:36 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou een klein plukje TenX (PAY) kopen bijvoorbeeld maximaal 100 stuks.

Sure, ze zitten al een tijdje in de downtrend, maar dit komt omdat hun cardsupplier Wavecrest door VISA is geschrapt. Deze week hebben ze in Europa een formele aanvraag voor een banklicentie ingediend, dus als alles goed gaat, dan worden ze een crypto-bank. Plus de token-structure is nu nog onduidelijk waardoor de token-prijs zo laag staat: volgens de vlogs die ze produceren, lijken ze op korte termijn een antwoord voor een nieuwe token-structure te hebben. Buy low sell high!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
Dat je als founder zo je 'concurrent' zit te bashen, lol. #onlyincryptoland
Je moet maar de nummer 2 coin een "small number of users" durven te noemen :/

Wat een figuur.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Bmfd
Richh schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:09:
[...]

Dat je als founder zo je 'concurrent' zit te bashen, lol. #onlyincryptoland
Je moet maar de nummer 2 coin een "small number of users" durven te noemen :/

Wat een figuur.
Om vervolgens een paar uur nadat je een concurrent basht met deze tweet aan te komen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CiVXAEgH9StpALpWRwnCnVE9/full.jpg

• Richh
Bmfd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:16:
[...]

Om vervolgens een paar uur nadat je een concurrent basht met deze tweet aan te komen :+

[afbeelding]
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Echt, die hele cryptomarkt gaat nog veel verder instorten. Hoe kan zo'n CEO een 'bedrijf' opzetten wat op bijna 1 miljard wordt gewaardeerd :X

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:19:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Echt, die hele cryptomarkt gaat nog veel verder instorten. Hoe kan zo'n CEO een 'bedrijf' opzetten wat op bijna 1 miljard wordt gewaardeerd :X
LOL, door te copy pasten O-)

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-01 14:13
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:41:
[...]

Ik zou een klein plukje TenX (PAY) kopen bijvoorbeeld maximaal 100 stuks.

Sure, ze zitten al een tijdje in de downtrend, maar dit komt omdat hun cardsupplier Wavecrest door VISA is geschrapt. Deze week hebben ze in Europa een formele aanvraag voor een banklicentie ingediend, dus als alles goed gaat, dan worden ze een crypto-bank. Plus de token-structure is nu nog onduidelijk waardoor de token-prijs zo laag staat: volgens de vlogs die ze produceren, lijken ze op korte termijn een antwoord voor een nieuwe token-structure te hebben. Buy low sell high!
Shillinggggg. ATH bagholder?

Wot-stats

• Guus Leeuwis
  • Niet online
poderosoo schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:22:
[...]

Shillinggggg. ATH bagholder?
Lol ;) wel een beetje. Maar tevens ook gewoon een trouwe follower 8)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Wat een stel kindjes. Het zal crypto kennende wel weer een bump opleveren voor TRX en ETH :+

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:03
Waarom zou een coinburn iets goeds zijn??

Verwijderd

Zeara schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:24:
[...]

ik zie dat eerder als falen

Verwijderd

Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:29:
[...]

bnb en vooral ont staan bij lange na nog niet waar ze gaan komen
ik denk dat ont met gemak de $5 voorbij gaat

• Richh
Zeara schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:24:
[...]

Geprogrammeerde schaarste moet in theorie de prijs opblazen. In theorie moet een verkleining van de supply bij een gelijk blijvende market cap, een stijging van de muntwaarde betekenen. Punt is dat het maar de vraag is of je market cap gelijk blijft.

Sowieso: je gaat echter geen coins van gebruikers laten verdwijnen, eigenlijk verbrand je muntjes die ook van niemand zijn en is het dus eigenlijk bullshit dat je die muntjes überhaupt mee nam om de marketcap te berekenen.

Als je het mij vraagt is TRX enkel met allerlei schimmige constructies z'n marketcap aan het opkrikken (samen met de belachelijk hoge supply).

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Richh schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:19:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Dat dacht ik ook gelijk, zo kinderachtig!

Verwijderd

heerlijk met een biertje op de vrijdag middag kijken naar de stijgende lijn van ONT
wat kun je nog meer wensen?
juist..dat xvg ook nog even mee gaat :w

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:52:
heerlijk met een biertje op de vrijdag middag kijken naar de stijgende lijn van ONT
wat kun je nog meer wensen?
juist..dat xvg ook nog even mee gaat :w
Nou je kan nog lekker blijven genieten, hij blijft namelijk maar stijgen ;)

Mijn NEO's doen het minder helaas. Het is wachten tot we eindelijk weer een groene dag gaan krijgen pff.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-01 10:50
Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:34:
[...]

Nou je kan nog lekker blijven genieten, hij blijft namelijk maar stijgen ;)

Mijn NEO's doen het minder helaas. Het is wachten tot we eindelijk weer een groene dag gaan krijgen pff.
Ik voorspel dat morgen een groene dag wordt! +7%, dus wel de moeite waard :+

Wat betreft het weer, ook vooral zon, dus goed insmeren! :P

edit: heb niet gezegd vanaf waar +7%, dus ik ga vanacht inkopen bij een 7% crash :p

[ Voor 8% gewijzigd door gabn88 op 06-04-2018 17:47 ]

• Tominatie
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:46:
[...]

Ik voorspel dat morgen een groene dag wordt! +7%, dus wel de moeite waard :+

Wat betreft het weer, ook vooral zon, dus goed insmeren! :P

edit: heb niet gezegd vanaf waar +7%, dus ik ga vanacht inkopen bij een 7% crash :p
Als we vanaf hier nog een crash krijgen van 7% zou ik daar niet erg vrolijk van worden :'(.
Achja, dan begin ik zelf ook te overwegen extra fiat erin te pompen. O-)

edit: hoop zelf dat we we een groene periode gaan krijgen. Met bitcoin weer richting 10k :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 06-04-2018 17:53 ]

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-01 18:24
Nano lijkt ook ergens heen te gaan. :)

Edit, Oeh, hij heeft me gehoord.. :X

Edit: *O*

[ Voor 43% gewijzigd door snwbrdr_NL op 06-04-2018 18:15 ]

• gabn88
snwbrdr_NL schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:04:
Nano lijkt ook ergens heen te gaan. :)

Edit, Oeh, hij heeft me gehoord.. :X

Edit: *O*
Lekkere timing (y) Ik ben er met 50% verlies uit, maar ben benieuwd of hij weer terug gaat naar de 0.0015 ;)

edit: En de minipump is alweer voorbij volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door gabn88 op 06-04-2018 18:34 ]

• Tominatie
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:23:
[...]
edit: En de minipump is alweer voorbij volgens mij.
idd, was echt zo'n pumpje die iedereen op het puntje van zijn stoel liet zitten om dan teleurgesteld terug te zakken tegen de rugleuning aan.

Btw: bitcoin over de 6600 *O* *O* *O*

LETSGO 10K SOON *O* *O* *O*

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:37:
[...]

idd, was echt zo'n pumpje die iedereen op het puntje van zijn stoel liet zitten om dan teleurgesteld terug te zakken tegen de rugleuning aan.

Nog geen plaatjes, filmpjes en schermen vol gif-jes ... ik ga even slapen, zie het zo wel. :Y

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:40:
[...]

Nog geen plaatjes, filmpjes en schermen vol gif-jes ... ik ga even slapen, zie het zo wel. :Y
Slaaplekker! Hoop dat je lekker wakker wordt zo _/-\o_

• gabn88
Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:37:
[...]

Op bitfinex is het gevecht om de 6600 nog bezig hoor :p

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 16:34
Euro/btc volume op gdax dik onder de 2000. Dat heb ik sinds ik in januari begonnen ben nog niet eerder gezien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:43:
Euro/btc volume op gdax dik onder de 2000. Dat heb ik sinds ik in januari begonnen ben nog niet eerder gezien.
Tsja, wie gaat zijn bitcoins dan ook voor deze woekerprijzen sellen??? 8)7

*kijkt naar de sellorders*

Laatmaar, daar ligt het niet aan....

• gabn88
Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:47:
[...]

Tsja, wie gaat zijn bitcoins dan ook voor deze woekerprijzen sellen??? 8)7

*kijkt naar de sellorders*

Laatmaar, daar ligt het niet aan....
Ik wil ook heel graag geloven dat we zo ineens omhoog kunnen gaan. Maar ik vertrouw het allemaal niet zo. Zit nog voor 30% van mijn pf in BTC, en 70% in fiat (naja, was 30, nu ongeveer 15% :p). Wel kooporders klaar staan voor als we een keer lekker door crashen. Tis een beetje een wazige situatie nu, er zou eigenlijk een (mits klein) herstel moeten plaatsvinden na een week waar ruim 25% aan waarde verloren ging, maar het lijkt alleen maar verder naar beneden te willen.

(en wow: vergeleken bij een maand geleden precies 40% waardeverlies!)

[ Voor 4% gewijzigd door gabn88 op 06-04-2018 19:00 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Etn had een mooi opleving maar door het gekloot van Kucoin met nieuwe security vragen was ik dus net te laat. Gaat om kruimels maar toch. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
YouTube: Will the 2018 Crypto Crash end on the 15th of April?

Hij denkt dat er een grote kans is dat het vanaf 15 april weer gaat stijgen wegens de uiterste datum voor de belastingaangifte in de VS. Wat denken jullie?

• gabn88
ggj87 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:06:

Hij denkt dat er een grote kans is dat het vanaf 15 april weer gaat stijgen wegens de uiterste datum voor de belastingaangifte in de VS. Wat denken jullie?
Als het invloed heeft zou het de komende week al merkbaar moeten zijn denk ik.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:06:

Zal misschien invloed hebben maar het kan ook negatief gaan zijn. Ik bedoel dat systeem van de Amerikanen m.b.t. crypto belasting is erg vervelend en straks merken de meeste gewoon dat er echt enorm veel geld verloren gaat aan belasting over crypto trades dat ze denken; laat maar zitten.

• Guus Leeuwis
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:09:
[...]

Als het invloed heeft zou het de komende week al merkbaar moeten zijn denk ik.
Zou het alleen maar om Amerika draaien? Er blijft in mijn ogen alleen maar negatief nieuws komen vanuit de hele wereld. Desondanks hoop ik dat je gelijk hebt.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:12:
[...]

Zou het alleen maar om Amerika draaien? Er blijft in mijn ogen alleen maar negatief nieuws komen vanuit de hele wereld. Desondanks hoop ik dat je gelijk hebt.
Tis maar net wat je wilt zien.

Ik lees juist veel positief nieuws over crypto. Exchanges die gekocht worden door andere bedrijven/investeerders bv Poloniex en Coincheck recent.
https://www.nu.nl/cryptov...yptomunten-coincheck.html

Omisego die met de grootse Zuid-Koreaanse bank gaat samenwerken: https://www.ccn.com/south...ncy-omisego-secures-deal/

Vechain wel niet met BMW samenwerken.

XVG die de hele wereld op zijn kop zet op 26mrt 16april 17 April

GET Protocol die al real life bezig is, en bij de DWWD aan tafel zat.

Zo zijn er nog veel meer voorbeelden van postieve ontwikkelingen te noemen (y)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12-2025

sourcecode

Prepare for the next ATH

voorlopig is de trend nog down............
als we morgen ochtend de 6300K aantikken verbaas me niks

Prepare for the next ATH

• Buffster
Als amateur met een interesse in TA: het lijkt erop dat de support levels voor BTC/LTC/ETH opnieuw getest zullen worden in de komende uren/dagen. Mocht de support deze keer geen stand houden, verwacht ik dat we nog wel eens een stuk verder kunnen gaan dalen. Voor andere mensen die zich met TA bezighouden... wat is jullie mening?

• Bmfd
sourcecode schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:30:
voorlopig is de trend nog down............
als we morgen ochtend de 6300K aantikken verbaas me niks
Dat is wel erg optimistisch.

• gabn88
Bmfd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:39:
[...]

Dat is wel erg optimistisch.
Klopt, ik verwacht $5800 :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:36:
Als amateur met een interesse in TA: het lijkt erop dat de support levels voor BTC/LTC/ETH opnieuw getest zullen worden in de komende uren/dagen. Mocht de support deze keer geen stand houden, verwacht ik dat we nog wel eens een stuk verder kunnen gaan dalen. Voor andere mensen die zich met TA bezighouden... wat is jullie mening?
Ik heb zo'n vermoeden dat de 6k gebroken gaat worden. We hebben vanuit de 20k de 6k getest en toen was dat de low. Alleen nu hebben we afgelopen zondag een low van 6400 gehad met een bounce naar boven de 7k en vanuit daar weer omlaag. Echt omhoog gaan we duidelijk nu niet. Gezien de koers van nu vermoed ik dat we lager dan de 6k gaan omdat we op 6400 al geen echt herstel kunnen vinden. Het is voor mij moeilijk te geloven dat we niet meer lager gaan dan 6k en bijvoorbeeld een low van 6300 of 6200 gaan vinden. Persoonlijk denk ik dat we best eens naar de 5k kunnen gaan en dan hopen dat we vanuit daar omhoog gaan en niet weer omlaag na een bounce.

• Bmfd
Lol, heeft net het hele orderboek bij GET weggevaagd. Ik vraag me af of dat de bedoeling was

[ Voor 38% gewijzigd door Bmfd op 06-04-2018 20:02 ]

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-01 22:38
PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:49:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat de 6k gebroken gaat worden. We hebben vanuit de 20k de 6k getest en toen was dat de low. Alleen nu hebben we afgelopen zondag een low van 6400 gehad met een bounce naar boven de 7k en vanuit daar weer omlaag. Echt omhoog gaan we duidelijk nu niet. Gezien de koers van nu vermoed ik dat we lager dan de 6k gaan omdat we op 6400 al geen echt herstel kunnen vinden. Het is voor mij moeilijk te geloven dat we niet meer lager gaan dan 6k en bijvoorbeeld een low van 6300 of 6200 gaan vinden. Persoonlijk denk ik dat we best eens naar de 5k kunnen gaan en dan hopen dat we vanuit daar omhoog gaan en niet weer omlaag na een bounce.
Een hoop TA lijkt neer te komen op een bear flag die vanavond compleet is met een top rond de 6620$. Als het dan dumped een test van 6400 en dan naar 5800-6000.

Ik ben geen expert, maar houd wel rekening met dit scenario. Ik hoop wel dat we de bounce omhoog binnenkort gaan zien.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Guus Leeuwis schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:12:
[...]

Geeft alleen maar aan hoe een ... "kinderachtig" dingetje crypto nog maar is eigenlijk. Amerika en belasting, owh dan moeten we 60% naar beneden, een apen bank in Azie vind iets van bitcoins .. wacht dan moeten we nog iets naar beneden, een compleet gefaalde munt gaat een partnership aan met een nog harder gefaald platform, tja, dat moet wel 800% omhoog in een uur tijd.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het spelletje heel erg leuk, en ben dol op crypto, maar het stelt natuurlijk allemaal geen ruk voor. De dollar zakt ook niet even 40% weg tegen de Euro omdat een president weer wat handelsbeperkingen omlegt. :)

Wat dat aan gaat zijn we ook allemaal maar een stelletje eerste klas randdebielen als crypto houders. :+

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ViNOK16Bit schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:59:
[...]

Een hoop TA lijkt neer te komen op een bear flag die vanavond compleet is met een top rond de 6620$. Als het dan dumped een test van 6400 en dan naar 5800-6000.

Ik ben geen expert, maar houd wel rekening met dit scenario. Ik hoop wel dat we de bounce omhoog binnenkort gaan zien.
Nice :) i hope so _/-\o_ 8) 8) 8)

Prepare for the next ATH

• Buffster
PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:49:
[...]

Ik denk zelf ook dat de 6K er op korte termijn aan gaat. Om die reden zit ik er over na te denken om nu te verkopen en bij een lagere support level terug te kopen. Ik twijfel alleen een beetje over de prijs waarop ik terug zou willen kopen als we toch gaan stijgen. Ik zit nu te denken aan ~7200, maar dat getal is een beetje uit de lucht gegrepen (10%). Ik ben benieuwd naar jouw strategie en of je op dit moment ook handelt naar je gedachten.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:03:
[...]

Ik denk zelf ook dat de 6K er op korte termijn aan gaat. Om die reden zit ik er over na te denken om nu te verkopen en bij een lagere support level terug te kopen. Ik twijfel alleen een beetje over de prijs waarop ik terug zou willen kopen als we toch gaan stijgen. Ik zit nu te denken aan ~7200, maar dat getal is een beetje uit de lucht gegrepen (10%). Ik ben benieuwd naar jouw strategie en of je op dit moment ook handelt naar je gedachten.
je wil nu in FIAT gaan ?

Prepare for the next ATH

• Buffster
Met het geld dat ik op Kraken heb staan (een relatief klein bedrag, puur voor traden) denk ik daar inderdaad over na. Mijn long term coins laat ik gewoon in de wallet.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:07:
[...]

Met het geld dat ik op Kraken heb staan (een relatief klein bedrag, puur voor traden) denk ik daar inderdaad over na. Mijn long term coins laat ik gewoon in de wallet.
mmm waarom niet eerder ?
maar goed ik zou het doen, ik zit ook nog met een klein bedrag bij kraken en sta al paar dagen fiat.
inmiddels kan ik 100 xlm meer nemen voor zelfde bedrag :)

is niet veel maar toch

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:03:
[...]

Aangezien ik in full fiat zit is het voor mij kopen op de bodem. Wanneer er een bounce is schiet het voor mij niet meer op. Ze zijn nu zo klein geworden dat voor mij het risico op verlies bij doorzakken bij een korte bounce groter is dan de winst die mogelijk te halen valt.

Waar de bodem gaat zijn heb ik alleen echt geen idee van. Ik/je kan 2 dingen doen. Kopen op bijvoorbeeld 5800 en weer verkopen als het een bounce word en geen echt stijging naar zeg 10k. De andere optie is het afwachten tot het duidelijk is dat er echt herstel komt. Dus bijvoorbeeld kopen op 7k of misschien nog hoger. Ik ben bang dat een low van 6200 tot 5800 een tijdelijke low gaat zijn en geen echte bodem. Persoonlijk ga ik het gewoon aankijken tot ik bepaalde signalen zie van herstel of voor een lagere low.

• gabn88
Bmfd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:58:
Lol, heeft net het hele orderboek bij GET weggevaagd. Ik vraag me af of dat de bedoeling was
Geniaal. De founders hebben even $38.000 binnen gehaald, kunnen ze er weer een maandje tegenaan ;)

• Buffster
sourcecode schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:11:
[...]

mmm waarom niet eerder ?
maar goed ik zou het doen, ik zit ook nog met een klein bedrag bij kraken en sta al paar dagen fiat.
inmiddels kan ik 100 xlm meer nemen voor zelfde bedrag :)

is niet veel maar toch
Ben me al een tijd in daytraden aan het verdiepen d.m.v. boeken / YT videos, maar heb gisteren pas mijn eerste geld gestort dat ik puur wil gebruiken voor traden. Mooi succesje heb je al te pakken, ben benieuwd waar het schip strandt :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:15:
[...]

Ben me al een tijd in daytraden aan het verdiepen d.m.v. boeken / YT videos, maar heb gisteren pas mijn eerste geld gestort dat ik puur wil gebruiken voor traden. Mooi succesje heb je al te pakken, ben benieuwd waar het schip strandt :)
Hopelijk op je privéstrand! Succes!

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:15:
[...]

ok nice , nou ja ik zou zeggen laat je bevindingen hier los :)

Prepare for the next ATH

• Buffster
PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:11:
[...]

Aangezien ik in full fiat zit is het voor mij kopen op de bodem. Wanneer er een bounce is schiet het voor mij niet meer op. Ze zijn nu zo klein geworden dat voor mij het risico op verlies bij doorzakken bij een korte bounce groter is dan de winst die mogelijk te halen valt.

Waar de bodem gaat zijn heb ik alleen echt geen idee van. Ik/je kan 2 dingen doen. Kopen op bijvoorbeeld 5800 en weer verkopen als het een bounce word en geen echt stijging naar zeg 10k. De andere optie is het afwachten tot het duidelijk is dat er echt herstel komt. Dus bijvoorbeeld kopen op 7k of misschien nog hoger. Ik ben bang dat een low van 6200 tot 5800 een tijdelijke low gaat zijn en geen echt bodem. Persoonlijk ga ik het gewoon aankijken tot ik bepaalde signalen zie van hertel of voor een lagere low.
Leuk om over je aanpak te lezen. Ik hoop dat je wat vaker je gedachtengang / verrichtingen zult posten, want ik vind het heel interessant!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ben fan van PilatuS :)
en hou mee een beetje aan zijn visie............

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Buffster schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:19:
[...]

Leuk om over je aanpak te lezen. Ik hoop dat je wat vaker je gedachtengang / verrichtingen zult posten, want ik vind het heel interessant!
Ik doe dat de laatste tijd wat minder hier. Bijna iedere keer komt er iemand wat ik zeg belachelijk maken met opmerkingen als: Er is niemand die het weet, alles word uit je duim gezogen en TA is bullshit.

Als het door sommige mensen wel gewaardeerd word zal ik de trolls proberen te negeren en blijf ik het af en toe posten.
sourcecode schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:22:
Ik ben fan van PilatuS :)
en hou mee een beetje aan zijn visie............

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Blijven posten. Ik vind het erg interessant om te lezen. Ignore the trolls.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Aangezien ik ook nogal heb afgegeven op “de trolls” probeer ik het tegenwoordig anders aan te pakken..

Ik probeer de opmerkingen die men als “troll-posts” kan qualificeren voortaan te zien als “mensen met een ander mening/visie”, sindsdien lees ik hier weer met veel meer plezier :9 ;)

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik zou t ook leuk vinden als je blijft posten! Vind jouw visie erg interessant.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Las dit al her en der: Soros gaat zich met crypto's bemoeien.
Persoonlijk vindt ik dat slecht nieuws...remember het Engelse Pond.
https://www.daskapital.nl...os-zet-vol-in-op-bitcoin/

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd wanneer BNB onder de 12 gaat zakken bij welke prijs voor BTC......

Prepare for the next ATH

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-01 18:24
Ook wat mij betreft blijven posten. Ik vind het erg interssant om her en der dingen op te steken,
Wie weet wordt ik er ooit ongelofelijk stinkend rijk mee (ik heb ooit gelezen dat als je rijk bent je niet meer hoeft te douchen, vandaar stinkend :9~ ), of heb ik een keer een avondje stappen verdiend over een jaar. Zoals ik het tot nu doe kost het me eerder een avondje stappen, dus blijf vooralkomen met jouw visie en/of tips!

De trolls, daar lees ik wel overheen. >:)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sourcecode schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:37:
ben benieuwd wanneer BNB onder de 12 gaat zakken bij welke prijs voor BTC......
Ik heb de laatste tijd de indruk gekregen dat BNB zich weinig aantrekt van BTC. 'k Kijk niet op exchange grafieken maar hou m'n pf bij via cointrackr.com, dus misschien heb ik een vertekend beeld? Maar BNB doet over de laatste 7 dagen +20.58% en BTC -3.34%

Hopelijk staat de BNB waarde iets meer op zichzelf.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
Wat een saaie crypto dag, er is echt niks gebeurd behalve dat ik GET voor weinig kan oppikken nu.

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:23:
[...]

Ik doe dat de laatste tijd wat minder hier. Bijna iedere keer komt er iemand wat ik zeg belachelijk maken met opmerkingen als: Er is niemand die het weet, alles word uit je duim gezogen en TA is bullshit.

Als het door sommige mensen wel gewaardeerd word zal ik de trolls proberen te negeren en blijf ik het af en toe posten.

[...]

Keep em coming, I'll stfu. ;)

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Analist Tom Lee heeft een Bitcoin Misery Index (BMI) opgesteld waarin hij op dit moment koopsignalen ziet. Tja, beetje koffiedik kijken misschien? Bitcoin is op dit moment blijkbaar "oversold".

Bron

Afbeeldingslocatie: https://thumbor.forbes.com/thumbor/960x0/smart/https%3A%2F%2Fblogs-images.forbes.com%2Fchuckjones%2Ffiles%2F2018%2F03%2FBitcoin-Tom-Lee-BMI-Bitcoin-Misery-Index.jpg

• Tominatie
  • Niet online
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:29:
Analist Tom Lee heeft een Bitcoin Misery Index (BMI) opgesteld waarin hij op dit moment koopsignalen ziet. Tja, beetje koffiedik kijken misschien? Bitcoin is op dit moment blijkbaar "oversold".

Bron

[afbeelding]
Tijd om mijn voorraad fiat erbij te halen.
Oh wacht die is op :|

Buy the dip gaat voor mij nu niet op, helaas. :S

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:19:
[...]

Hopelijk op je privéstrand! Succes!
Gaat vervelen. Ik had de malediven na 5 dagen wel gezien. Jammer, maar het leven is toch meer een n reis

• Crypts
[...]

Ach tsja, ik vind TA ook niet van toepassing op crypto's maar dat mag gezegd worden toch? Daarentegen krijg ik irl vaak te horen dat ik maar wat doe, dat het puur speculeren is, dat ik er nog wel achter kom en met niks eindig. Tsja het zal, ik sta achter wat ik doe en fuck it. Mijn keuzes en een ander vindt daar hoe dan ook wel wat van. :+

Ik draag ook netjes de consequenties van mijn acties en laat me dus ook echt niet tegenhouden door wat commentaar en al zeker niet van anoniempjes @ the internetz. :P
Als ik iemand kan helpen laat ik dat niet na, ongefundeerd commentaar mag direct richting grijze bak en als iemand wel opbouwende kritiek heeft luister ik daar aandachtig naar. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

voor de eos hodlers op het forum een site met airdrops die bezig zijn of er aan komen.
https://www.airdropsforeos.com/

dawn 3.0 is now available 8)
https://medium.com/eosio/...ow-available-49a3b99242d7

niks over een maan of lambo, gewoon indrukwekkend wat de blockchain mogelijkheden gaan zijn in de toekomst.

keurig op schema en geen grote hypes. nu weer wachten tot 1 juni en lekker blijven hoddlen

• RaptorXS
Crypts schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:41:
[...]

Ach tsja, ik vind TA ook niet van toepassing op crypto's maar dat mag gezegd worden toch? Daarentegen krijg ik irl vaak te horen dat ik maar wat doe, dat het puur speculeren is, dat ik er nog wel achter kom en met niks eindig. Tsja het zal, ik sta achter wat ik doe en fuck it. Mijn keuzes en een ander vindt daar hoe dan ook wel wat van. :+

Ik draag ook netjes de consequenties van mijn acties en laat me dus ook echt niet tegenhouden door wat commentaar en al zeker niet van anoniempjes @ the internetz. :P
Als ik iemand kan helpen laat ik dat niet na, ongefundeerd commentaar mag direct richting grijze bak en als iemand wel opbouwende kritiek heeft luister ik daar aandachtig naar. :)
Ach, als jarenlang hodler "mag"ik dat ook niet plaatsen omdat iemand zich er nogal aan stoort,
het zal me jeuken :)

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ach tsja, ik vind TA ook niet van toepassing op crypto's maar dat mag gezegd worden toch?
Tuurlijk mag dat.
als iemand wel opbouwende kritiek heeft luister ik daar aandachtig naar. :)
Ik ook.

Van mij mag alles gezegt worden, maar af en toe de manier waarop ben ik er wel een beetje klaar mee. Zeggen dat je het ergens niet mee eens bent of anders ziet vind ik echt niet erg. Alleen dingen bewust zo belachelijk mogelijk maken en zo hard mogelijk roepen dat alles wat ik zeg bullshit is, dat is iets compleet anders dan een normale manier aangeven dat je het er niet mee eens bent of vind dat het niet klopt.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:45:
[...]

Tuurlijk mag dat.

[...]

Ik ook.

Van mij mag alles gezegt worden, maar af en toe de manier waarop ben ik er wel een beetje klaar mee. Zeggen dat je het ergens niet mee eens bent of anders ziet vind ik echt niet erg. Alleen dingen bewust zo belachelijk mogelijk maken en zo hard mogelijk roepen dat alles wat ik zeg bullshit is, dat is iets compleet anders dan een normale manier aangeven dat je het er niet mee eens bent of vind dat het niet klopt.
Dat zijn toetsenbordtokkies, in het dagelijks leven hebben ze niks te vertellen.
Negeren en door.............ik neem (sommige van) jouw analyses en van andere wel mee in mijn beslissingen en daar sta ik dan ook achter ja. Is mijn geld, mijn beslissingen, mijn uiteindelijke fortuin...... :9

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:25
[...]

[...]

Blijven posten aub. ;)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

krijg ik irl vaak te horen dat ik maar wat doe, dat het puur speculeren is, dat ik er nog wel achter kom en met niks eindig. Tsja het zal, ik sta achter wat ik doe en fuck it. Mijn keuzes en een ander vindt daar hoe dan ook wel wat van. :+

Welkom bij de vereniging van crypto voor boerenlullen. Hier zit er nog zo 1, dus schaam je vooral niet.
Ik ram af en toe op de knop op GDAX .. ik win wat, en meestal verlies ik het nog sneller, mijn speculaties zijn nog taaier dan die van het weer en zijn echt nog nooit juist geweest ... ik doe ook vooral niet, wat ik wel verstandig acht op dat moment, en eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn. oOo

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Ik waardeer jouw input in het forum enorm. Lees jouw posts altijd met aandacht en neem ze erg serieus. Maar ik gebruik niet echt die TA snufjes want vindt de meeste een beetje vergezocht maar dat is mijn mening. Wel luister ik naar mijn gevoel en kijk ik wat de koers over een tijd doet. Nu zie ik dat de koers niet vooruit te branden is: Bitcoin gaat dan over 6600 maar komt geen moer verder dus verwacht ik er niet veel van en als ik jou dan zie posten en jij bent ook bearish trekt me dat altijd over de streep, zo ook nu ;)

Ook al had ik USDT afgezworen, ik hoop gewoon dat ik bij een koersdaling meer bitcoin kan kopen dan dat ik nu heb. 6000$ here we come?!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zal blijven posten :) Had een paar keer gehad dat er alleen maar negatieve reacties kwamen en verder niets. Nu ik lees dat de posts door genoeg mensen wel gewaardeerd worden ga ik er voor een paar trolls niet mee stoppen hoor :)
Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:54:
Maar ik gebruik niet echt die TA snufjes want vindt de meeste een beetje vergezocht maar dat is mijn mening.
Ik gebruik TA meer om te kijken naar wat mensen denken dat er gaat gebeuren. Sowieso geloof ik dat je de koers niet over weken en laat staan maanden kan voorspellen. Ik vind het wel handig om naar 10 verschillende te kijken en de onderbouwing erbij te lezen. Op die manier kan ik mijn eigen mening daardoor mogelijk aanpassen.

En inderdaad, er word enorm veel nutteloze troep gemaakt.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-01 22:38
Tominatie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:54:
en kijk ik wat de koers over een tijd doet.
Dan doe je dus ook TA. ;)

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:51:
[...]

Welkom bij de vereniging van crypto voor boerenlullen. Hier zit er nog zo 1, dus schaam je vooral niet.
Ik ram af en toe op de knop op GDAX .. ik win wat, en meestal verlies ik het nog sneller, mijn speculaties zijn nog taaier dan die van het weer en zijn echt nog nooit juist geweest ... ik doe ook vooral niet, wat ik wel verstandig acht op dat moment, en eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn. oOo
Ik heb alleen wel het idee dat ik weet wat ik doe, ik maak veel kansberekeningen en dat gaat heel aardig maar dat krijg en wil ik niet uitgelegd krijgen aan sommige mensen.
Zolang ik consequent in de plus eindig en mijn rekeningen ervan kan betalen zal het me werkelijk jeuken... :P

Als ik dan vroeg in de ochtend mijn buurman (crypto's? Nee dat is niks en wordt nooit wat) hoor vertrekken naar zijn werk draai ik me genoeglijk nog even om. :+
Tegen de tijd dat hij weer thuis komt heb ik een uurtje of 1,5 à 2 effectief 'gewerkt' en verder vooral ontspannende dingen gedaan, zijn ontspanning moet dan nog beginnen. :D
Voor zolang het duurt, ben me er terdege bewust van dat dit niet altijd zo door kan gaan, vind ik het wel even best. ;)

Edit: wat is er eigenlijk met etn aan de hand? Krijg nu keer op keer 'no response from blockchain'?

[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 06-04-2018 22:19 ]

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Heb t idee dat er zo weer n (mini) bulltrap komt

Edit: nooit naar mij luisteren. Zit er voor de zoveelste keer naast :+

[ Voor 43% gewijzigd door Goh op 06-04-2018 22:36 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:00:
[...]

, een apen bank in Azie vind iets van bitcoins .. wacht dan moeten we nog iets naar beneden, . :+
Wat is een apen bank?

• RaptorXS
Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/sites/default/files/inline-images/2018-04-06_10-33-11.jpg?itok=mciTaTIK
:)

Verwijderd

goede avond crypto vrienden..
even wat verplichtingen achter de rug
en inmidels 7 flessen heinekken vedder
weer achter mijn screen gekropen en zie dat ont gewoon lekker door ramt richting nieuwe neo..wat een heerlijke dag *O*
kwestie van een paar maanden

heerlijk simpel spelletje dit...
nog een maand of 8 en we kunnen gaan genieten
lang leven de moonnnnnnnnnnnnn

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2018 22:40 ]

Verwijderd

was het nu gevoel voor de bal..of voor de munt :-(
*O* :)F *O* :)F *O*

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 16:43

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

In ieder geval de first hit op google als je dat intypt ...

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1804/389898/bswW7zDC.jpg

Voor meer foto's zou je ook "monkey bench" of "affen bank" kunnen proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-04-2018 22:58 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 16:34
Zou het daadwerkelijk effect op de koers hebben dat einde van het tax season in de us? Eerst hadden we futures die afliepen. Daarna was er een ban in Korea die wel of niet doorging. Toen was er het Chinese Nieuwjaar. Daarna nog een bult Mt gox
Fud. Zou dit dan echt de ommekeer zijn?

Ik denk van niet. Ik denk dat we de gehele lente en zomer nog doorzakken om pas in december weer op het huidige niveau te staan. Onderbouwt op alleen mijn gevoel hoor. Maar imho is crypto zwaargewond met veel bloedverlies en dat bloeden is pas met de kerst gestopt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:58:
Ik zal blijven posten :) Had een paar keer gehad dat er alleen maar negatieve reacties kwamen en verder niets. Nu ik lees dat de posts door genoeg mensen wel gewaardeerd worden ga ik er voor een paar trolls niet mee stoppen hoor :)

[...]

Ik gebruik TA meer om te kijken naar wat mensen denken dat er gaat gebeuren. Sowieso geloof ik dat je de koers niet over weken en laat staan maanden kan voorspellen. Ik vind het wel handig om naar 10 verschillende te kijken en de onderbouwing erbij te lezen. Op die manier kan ik mijn eigen mening daardoor mogelijk aanpassen.

En inderdaad, er word enorm veel nutteloze troep gemaakt.
Er zijn altijd negatieve reacties wat je ook post. Het mooie van crypto zou moeten zijn dat je een grote familie bent met het zelfde idee, zoals vroeger met bitcoin. Tegenwoordig is er ook veel gehaat onderling op wie welke coin hold. Zelfs tot aan verwenzingen aan toe dat je broke gaat er op. Dat is eigenlijk compleet tegen het idee van crypto in en ik heb geen idee hoe dat zo gekomen is. Enige wat ik kan bedenken is dat het om concurentie gaat. We zouden ons goed moeten realiseren dat als een coin het goed doet (tegen alle verwachtingen in) dat dat juist mooi is voor crypto. Maar goed bewijst maar weer dat we nog een lange weg te gaan hebben. Maar maakt niet uit. Het is ok.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Helemaal loesoe in the skyz with diamonds

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-01 15:26
Hoe heerlijk al een aantal dagen in fiat te zitten. Niet zien wat je altcoins doen, maar gewoon ff afwachten. Geen achterlijke dalingen of stijgingen, (check de prijs een keer of 2 per dag nu). Ben wel bang de stijging te missen, maar de stress om telkens overal op te letten die ik nu niet heb is wel heerlijk.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
bobdigi schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:18:
Hoe heerlijk al een aantal dagen in fiat te zitten. Niet zien wat je altcoins doen, maar gewoon ff afwachten. Geen achterlijke dalingen of stijgingen, (check de prijs een keer of 2 per dag nu). Ben wel bang de stijging te missen, maar de stress om telkens overal op te letten die ik nu niet heb is wel heerlijk.
Eigenlijk dus hetzelfde zoals ik met mijn IOTA HODL strategie :9

Verwijderd

wat veel lekkerder is is om wakker te worden en je ONT to the moon te zien
die gaat maar door
wat ik al zei ,de nieuwe neo

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-01 15:26
D-Ed schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:32:
[...]

Eigenlijk dus hetzelfde zoals ik met mijn IOTA HODL strategie :9
IOTA, één van mijn eerste aankopen had ik nog steeds op verlies gestaan nu, maar wel minder. Holden was wel beter geweest achteraf.

Maar de rust van afgelopen dagen is wel lekker, er niet naar omkijken om het zo te zeggen. Volg het wel allemaal, zie gemiste kansen, maar het voelt wel lekker. Even niks doen, heerlijk (tenzij BTC naar de 10.000 gaat natuurlijk). Maar de paar dagen rust die ik nu heb (gehad) voelen wel erg goed.Fijn weekend iedereen!.

Verwijderd

bobdigi schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:54:
[...]

IOTA, één van mijn eerste aankopen had ik nog steeds op verlies gestaan nu, maar wel minder. Holden was wel beter geweest achteraf.

Maar de rust van afgelopen dagen is wel lekker, er niet naar omkijken om het zo te zeggen. Volg het wel allemaal, zie gemiste kansen, maar het voelt wel lekker. Even niks doen, heerlijk (tenzij BTC naar de 10.000 gaat natuurlijk). Maar de paar dagen rust die ik nu heb (gehad) voelen wel erg goed.Fijn weekend iedereen!.
ik zou onrustig worden zonder munten ;w

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:42:
wat veel lekkerder is is om wakker te worden en je ONT to the moon te zien
die gaat maar door
wat ik al zei ,de nieuwe neo
Heerlijk wakker worden idd, is nu 90% van m'n portfolio. Erg leuk om een keer zo'n muntje te hebben, neo was vorig jaar lange tijd kommer en kwel. Straks krijgen we er ook nog ONT gas bij :). Nano en ICX voorbij zelfs nu, snap echt niet waarom die zo laag staan...

Nu de rest van de muntjes nog, een volledig groene coinmarketcap is mooi.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Het zoveelste weekend op rij dat ik 's avonds terug ga naar fiat omdat het sentiment negatief is, maar ik wakker word en zie dat ik beter had kunnen blijven zitten en dan een mooie winst had gemaakt. Volgende week ga ik van vrijdag op zaterdag gewoon toekijken.

Afijn, ik steek nu niet alles terug in de muntjes die ik had, maar kies all in voor ONT, dus die zal wel dalen, sorry @Verwijderd!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
Taro schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 08:46:
Het zoveelste weekend op rij dat ik 's avonds terug ga naar fiat omdat het sentiment negatief is, maar ik wakker word en zie dat ik beter had kunnen blijven zitten en dan een mooie winst had gemaakt.
Herkenbaar. En die ene keer dat ik dacht 'Verge pakt vanaf die 6 cent wel door naar 8 cent vannacht, stond de volgende ochtend de boel op 4,5 cent. Dat verhaal van die supermarktrij had ik al eens verteld hè... _O-
Pagina: 1 ... 55 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!