[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.727 views

Onderwerpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:30:
[...]

Kan over 2 weken weer heel anders zijn natuurlijk.

Persoonlijk heb ik in tegenstelling tot jullie allemaal, stuk voor stuk, nooit mijn vertrouwen verloren in crypto.

Ik hodl jullie allemaal de moeder.

d:)b
Ik ook en met name XVG. Ik heb ergens in januari gevraagd of Verge hier vloeken in de kerk was. Dat was zo dus heb ik daarna maar wijs mijn mond gehouden tot ik de laatste week weer wat discussie over verge voorbij zag komen. Nu durf ik er ook weer over te praten :)

Verwijderd

DJ-Promo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:00:
[...]

Hier hetzelfde. Alleen Verge in de plus qua inleg.
Wat hodl je allemaal naast html! _/-\o_
BTC, DGB, RDD, BTS, GVT en MOON :') en nog 200 XVG, beetje BNB

En natuurlijk: ETN!

Een mooie crapfolio waar ik waarschijnlijk nog jaren plezier aan ga hebben.

[EDIT] ik zit ook nog met een kleine 100 euro in een ico van Kryll.

Ik weet niet eens meer wat ik allemaal hodl. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 21:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:03:
[...]

Ik ook en met name XVG. Ik heb ergens in januari gevraagd of Verge hier vloeken in de kerk was. Dat was zo dus heb ik daarna maar wijs mijn mond gehouden tot ik de laatste week weer wat discussie over verge voorbij zag komen. Nu durf ik er ook weer over te praten :)
Dat klinkt bijna als een verborgen jeugdtrauma man. Goed dat je je eigen plan trekt.

Toch mooi hoe Verge altijd weer weet te verbazen.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wanneer knapt de XVG ballon? Ik ben zojuist uitgestapt :)

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
H92! schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:13:
Wanneer knapt de XVG ballon? Ik ben zojuist uitgestapt :)
Net voorbij de 1000 dus zie die nog wel verder knallen.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Uit de downtrend? of voor de 8000 usd weer naar beneden knallen en een all time low behalen?
Lastig...

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Blockport krijgt waarschijnlijk ook atomic swaps integratie. Dat is heel goed nieuws.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
drijfhout schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:18:
[...]

Net voorbij de 1000 dus zie die nog wel verder knallen.
denk idd tot announcement dat hij lekker doorstijgt :9

$$

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:09:
[...]

Nou die MOON doet ineens +98% :D

Verwijderd

Worden Ven en ICX tegen gehouden? zit amper beweging in.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:36:
[...]

Nou die MOON doet ineens +98% :D
Hahhaha als ie van 1 naar 2 sats springt ja

Ik heb dat ook met html als ie van 5 naar 6 sats springt. Ineens 30 euries erbij of eraf :')

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

beany

Meeheheheheh

Hmm, op Bittrex is de TUSD (TrueUSD) verschenen. Blijkbaar als tegenhanger/alternatief voor USDT.

Meer info: https://blog.trusttoken.c...-with-tether-8690184df5e0

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:56:
[...]

Ach, ik zit erin met een euro of 600. Spaarrekening blijft groeien en 't leven is goed.

Geld is maar geld. Tis makkelijk om te hebben maar de echte rijkdom van het leven zul je er niet in vinden.
Alles wat ik erin heb gestoken had ik anders uitgegeven aan onzin waarschijnlijk, mijn vriendin zegt dat ik minstens 5 chinese gezinnen onderhoudt via dat goede doel genaamd AliExpress. :P

Of weer wat onzinnigs voor een auto, of zoals gisteren 2 kaartjes Roger Waters en een overnachting met 4 gangen diner en ontbijt bij het Fletcher Amsterdam hotel oid (die hebben een shuttle naar het Ziggo Dome.:P)

Ik zie zoveel mensen die zich zorgen maken hoe ze hun vermogen moeten beheren dat ik dat een stap voor wil zijn. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:38:
[...]

Hahhaha als ie van 1 naar 2 sats springt ja

Ik heb dat ook met html als ie van 5 naar 6 sats springt. Ineens 30 euries erbij of eraf :')
Heel herkenbaar _/-\o_

Verwijderd

nemesis2212 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:23:
[...]

denk idd tot announcement dat hij lekker doorstijgt :9

$$
Zou altijd het inlegbedrag er uithalen.

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:38:
Hmm, op Bittrex is de TUSD (TrueUSD) verschenen. Blijkbaar als tegenhanger/alternatief voor USDT.

Meer info: https://blog.trusttoken.c...-with-tether-8690184df5e0
Wat zijn die nog waard als die handelsoorlog uit de hand gaat lopen.

Verwijderd

ik zit de hele middag en avond al te wachten op die down trend die voorspeld werd rond de 7315
we zitten inmiddels rond de 7490
gaat ie nog komen?
(liever niet natuurlijk)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:09:
[...]

Dat Kryll is toch wel een prachtige ICO. In eerste instantie hadden ze een hardcap van $29 miljoen (144 miljoen tokens voor $0.2), maar toen brak de bearmarket aan en besloten ze de supply voor de tokensale te verlagen naar 40 miljoen, wat neerkomt op een hardcap van $8 miljoen. Erg indrukwekkend dat ze zodanig hebben kunnen bezuinigen dat ze de benodigde financiering met meer dan 70% hebben kunnen verlagen. _O- Lijkt me heerlijk om op zo'n manier geld binnen te kunnen halen.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:03:
[...]

Er zijn hier genoeg mensen die XVG hebben maar die houden allemaal wijs hun mond. Vooral ook omdat je die bashes overal al 30 keer gelezen hebt en ze hier niet persee nog een keer wilt lezen :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:46:
ik zit de hele middag en avond al te wachten op die down trend die voorspeld werd rond de 7315
gaat ie nog komen?
(liever niet natuurlijk)
Even m'n bol oppoetsen.. Nee we knallen volgas door. Morgen wakker worden op de 12k.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

gaat ie nog komen?
(liever niet natuurlijk)
Zit er alweer aan te denken om misschien een beetje te verkopen om weer lager in te kunnen stappen, durf het nog niet helemaal. :) Ik had deze redelijk solide stijging niet echt verwacht tbh, en ben bang dat ie ook nog weer zal zakken voor we de 9K weer gaan halen.

Choices choices. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

als er nu eens heel erg slecht nieuws zou komen over ripple
zou die dan stijgen? :P

Verwijderd

Dit was het, de laatste megadip is geweest...we gaan nu gestaag naar boven, hier en daar uiteraard wat kleinere dipjes maar the only way is up. De bakker op de hoek en het leuke spontane buurmeisje van je tante zijn definitief uitgestapt met gigantisch verlies om nooit meer terug te keren.

To the moon we go boys !

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:47:
[...]

Dat Kryll is toch wel een prachtige ICO. In eerste instantie hadden ze een hardcap van $29 miljoen (144 miljoen tokens voor $0.2), maar toen brak de bearmarket aan en besloten ze de supply voor de tokensale te verlagen naar 40 miljoen, wat neerkomt op een hardcap van $8 miljoen. Erg indrukwekkend dat ze zodanig hebben kunnen bezuinigen dat ze de benodigde financiering met meer dan 70% hebben kunnen verlagen. _O- Lijkt me heerlijk om op zo'n manier geld binnen te kunnen halen.
Hahhaha ja echt machtig mooi. Zal mij benieuwen wat ermee gebeurd zodra ze een exchange hitten. Denk wel dat als de markt weer eens goed bullish gaat voor een langere periode dat het nog wel leuk kan worden. Als ik mn geld eruit haal of verdubbel zou al leuk zijn, pomp ik het dan in BNB.

Ben er ingestapt op een tip en leek me wel leuk om eens een ico te doen. Was ook mooie lage buy in, minimale investering 100 dollar :')

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:29
gaat ie nog komen?
(liever niet natuurlijk)
Voor wat het waard is, ik ben zeer bullish.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:08:
It's over, dit komt nooit meer goed. Het einde van de crypto currency.
?????????????????????

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dacuuu schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:48:
[...]

Even m'n bol oppoetsen.. Nee we knallen volgas door. Morgen wakker worden op de 12k.
*O* *O* *O* , laten we de pensioenpremie's wel een dagje langer liggen ... :Y ;)

Nee, ik denk dat we wel vlug naar de 10k gaan weer, wat schommelig over de 11, piekje op 12, maar zeker geen ATH, wellicht een fractie hoger ... op en 12.5, en dan flikkeren we weer een eind terug. Dit blijft zich herhalen tot eind Q3 denk ik .. en een lekkere dip of flinke piek tussen week 29 en 35.

Tot Q3 durf ik in ieder geval wel fiat trading aan...pas eind van het jaar zie je uitschieters komen, the usual.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:52:
als er nu eens heel erg slecht nieuws zou komen over ripple
zou die dan stijgen? :P
Ja mooi hè de gemiddelde coin stijgt 30% in een dag wanneer er een counter op een site gezet wordt voor een announcement dat er wellicht een partner is gevonden.

XRP heeft al een voet binnen de deur en hebben de eerste producten al werkend bij 100+ financiële instellingen (voornamelijk xcurrent overigens, xrp bij een 5 tal inmiddels in gebruik en enkele pilots/tests)

Maar stijging welnee, teveel mensen zijn bang voor de benodigde marketcap om echt een aantal keer over de kop te gaan. (En dus geen lambo met 50€ :') inleg) Die mensen hebben ook dusdanig weinig vertrouwen in cryptocurrency in het algemeen dat ze blijkbaar de huidige ATH marketcap heel veel vonden. En dat dat nooit x100 kan in de toekomst. Of geen idee hebben wat er in 5+ jaar kan gebeuren.

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:13:
[...]

Ja mooi hè de gemiddelde coin stijgt 30% in een dag wanneer er een counter op een site gezet wordt voor een announcement dat er wellicht een partner is gevonden.

XRP heeft al een voet binnen de deur en hebben de eerste producten al werkend bij 100+ financiële instellingen (voornamelijk xcurrent overigens, xrp bij een 5 tal inmiddels in gebruik en enkele pilots/tests)

Maar stijging welnee, teveel mensen zijn bang voor de benodigde marketcap om echt een aantal keer over de kop te gaan. (En dus geen lambo met 50€ :') inleg) Die mensen hebben ook dusdanig weinig vertrouwen in cryptocurrency in het algemeen dat ze blijkbaar de huidige ATH marketcap heel veel vonden. En dat dat nooit x100 kan in de toekomst. Of geen idee hebben wat er in 5+ jaar kan gebeuren.
je zou denken dat hij een keer ontploffen moet?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Ofwel .. XRP is niet lucratief genoeg ...al kan ik dat iets begrijpen met zo'n MC. x5 zou al gigantisch zijn.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:15:
[...]

Ofwel .. XRP is niet lucratief genoeg ...al kan ik dat iets begrijpen met zo'n MC. x5 zou al gigantisch zijn.
x6 en hij is gewoon weer waar hij was

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:16:
[...]

x6 en hij is gewoon weer waar hij was
Maar .. en corrigeer me gerust als ik het verkeerd heb, toen waren er er aanzienlijk minder XRP in omloop, en zover mij bekend worden er momenteel grote hoeveelheden de markt in gezet om aandeel te winnen ...wat doorgaans betekend dat je de MC moet delen door meer munten ... gevalletje vraag/aanbod.

Verwijderd

[...]

Ik weet dat je XRP fan bent en hodlt enzo.

Maar XRP is toch wel het het minst crypto van alle crypto's en komt het dichtste bij fiat met zoveel bank graaiende handjes in de blockchain.

Het is echt de anti crypto der crypto's en totaal niet gangster.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je er leuke winst op maakt.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:06:
[...]

Hahhaha ja echt machtig mooi. Zal mij benieuwen wat ermee gebeurd zodra ze een exchange hitten. Denk wel dat als de markt weer eens goed bullish gaat voor een langere periode dat het nog wel leuk kan worden. Als ik mn geld eruit haal of verdubbel zou al leuk zijn, pomp ik het dan in BNB.

Ben er ingestapt op een tip en leek me wel leuk om eens een ico te doen. Was ook mooie lage buy in, minimale investering 100 dollar :')
Als we weer in een bullmarket terecht komen geeft zo'n ICO inderdaad een mooi rendement. _/-\o_

Toch wel mooi, wij zijn al blij als een coin eens in de zoveel tijd 20% doet op een dag, maar het echte geld wordt toch wel echt bij de teams zelf verdiend. Neem als voorbeeld de NEX-ico. Ze hebben een team van 11 personen (waarvan 5 co-founder zijn) en 3 adviseurs. Tijdens de ICO wordt $25M opgehaald en daarbovenop verdelen de co-founders nog 10 miljoen tokens (per co-founder 2 miljoen tokens met een waarde van $2M). Not bad :)

Ook als adviseur valt er goed geld te verdienen. De topadviseurs (Ian Balina, McAfee etc.) vragen tussen de 1 en 2 procent van de totale supply voor hun diensten. Levert toch aardig wat op als er een marketcap van $100M wordt bereikt. :)

• drijfhout
Heb toen XRP nog “in” was, er een hoop van gekocht op ongeveer 50 cent per stuk.
Verkocht op ongeveer 2 euro.

Goede winst op gemaakt, maar zou ze nu met geen stok meer aanraken.
Geen idee waarom maar heb er voortaan geen goed gevoel meer bij.

Verwijderd

drijfhout schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:22:
Heb toen XRP nog “in” was, er een hoop van gekocht op ongeveer 50 cent per stuk.
Verkocht op ongeveer 2 euro.

Goede winst op gemaakt, maar zou ze nu met geen stok meer aanraken.
Geen idee waarom maar heb er voortaan geen goed gevoel meer bij.
toch denk ik wel dat als straks meer dan 80% van de munten weg zakt in het crypmoeras ripple op de juiste plank staat met de overlevers

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:21:
[...]

Als we weer in een bullmarket terecht komen geeft zo'n ICO inderdaad een mooi rendement. _/-\o_

Toch wel mooi, wij zijn al blij als een coin 20% doet op een dag, maar het echte geld wordt toch wel echt bij de teams zelf verdiend. Neem als voorbeeld de NEX-ico. Ze hebben een team van 11 personen (waarvan 5 co-founder zijn) en 3 adviseurs. Tijdens de ICO wordt $25M opgehaald en daarbovenop verdelen de co-founders nog 10 miljoen tokens (per co-founder 2 miljoen tokens met een waarde van $2M). Not bad :)

Ook als adviseur valt er goed geld te verdienen. De topadviseurs (Ian Balina, McAfee etc.) vragen tussen de 1 en 2 procent van de totale supply voor hun diensten. Levert toch aardig wat op als er een marketcap van $100M wordt bereikt. :)
Ja het grote geld wordt achter de schermen verdiend. Het is ook niet raar dat die ico's de grond uitpoppen als paddenstoelen.

Gigantische bedragen bij de meeste startups, waar maar weinig tegenover hoeft te staan. Een whitepaper en website is genoeg voor 15 miljoen in een paar weken.

Doe er een beta platform en wallet bij en je haalt het dubbele. Om je dood te lachen.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ripple begint straks te stijgen uit het niets en stopt niet meer. Flagg multimiljonair. Eigen circus, etc.

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:25:
[...]

toch denk ik wel dat als straks meer dan 80% van de munten weg zakt in het crypmoeras ripple op de juiste plank staat met de overlevers
Investeer je om te verdienen of om te overleven?, dan kan je net zo goed naar euro.
En verder wat turbo puppy zegt, ze gaan de komende maanden miloenen xrp per maand op de markt brengen, Dat zal de prijs niet omhoog drijven ben ik bang.

• Dacuuu
[...]

Dit denk ik dus ook. Verwacht gewoon niet dat het goed blijft gaan met honderden Crypto munten. Ik verwacht dat alleen de munten met een echt doel over zullen blijven.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:29
Greymore1 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:27:
Ripple begint straks te stijgen uit het niets en stopt niet meer. Flagg multimiljonair. Eigen circus, etc.
Haha eigen circus ik moest hardop lachen. :o

• drijfhout
[...]

Het zou best kunnen hoor, als mijn gevoel 100% van de tijd zou kloppen dan zou ik nu lekker zitten te rentenieren :p

Ik weet ook niet precies waarom ik het niet vertrouw, misschien omdat ik er al dik op heb gecasht en dat niet snel nog een keer zie gebeuren.

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:28:
[...]

Investeer je om te verdienen of om te overleven, dan kan je net zo goed naar euro.
En verder wat turbo puppy zegt, ze gaan de komende maanden miloenen xrp per maand op de markt brengen, Dat zal de prijs niet omhoog drijven ben ik bang.
als het ooit echt gebruikt gaat worden zijn het er te weinig
iedereen in de wereld een rippletje of 5 en ze zijn op :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 22:32 ]

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:30:
[...]

Maar dat kan tegelijkertijd ook het argument zijn om xrp dan juist niet te gebruiken toch?

Time will tell, heb echt geen idee wat xrp gaat doen.

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:32:
[...]

Maar dat kan tegelijkertijd ook het argument zijn om xrp dan juist niet te gebruiken toch?

Time will tell, heb echt geen idee wat xrp gaat doen.
oke...dan maar xvg *O*

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:30:
[...]

Banken style ..

Ach meneer .. 300.00 lenen .. nee, dat gaan we niet doen hoor, kan absoluut niet. Heeft u wellicht iets van vastgoed? Ja, maar dat is maar 240.000 waard, JA .. MAAR .. dat wordt ooit wel 300.000 waard meneer, in ruil voor een krabbel en verpanding van het eigendom gaat die lening er wel komen.

ergo, een bank bepaald zelf gewoon wat iets waard is, en is het niet genoeg, dan verzinnen ze dat stukje er wel bij ...dat is toevallig 1 van de dingen waar ze wel steengoed in zijn. :+ Wellicht 1 van de redenen dat ze er zoveel in bezit hebben, en vooral houden ??

Geen idee, ik noem maar zo een zijstraat op nu.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:21:
[...]

Ik weet dat je XRP fan bent en hodlt enzo.

Maar XRP is toch wel het het minst crypto van alle crypto's en komt het dichtste bij fiat met zoveel bank graaiende handjes in de blockchain.

Het is echt de anti crypto der crypto's en totaal niet gangster.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je er leuke winst op maakt.
Ja weet ik maar ik ben geen anti bank cryptohippie die denkt dat cryptocurrency fiat en de financiële sector in zijn geheel gaat (of moet) vervangen. :)

De bankensector heeft de afgelopen decennia alleen gedaan waar wij met zijn allen om vroegen. Hoge winsten, veel rendement genereren en het kan ons niet schelen hoe. En ja dat gaat een keer goed mis maar ipv dat we dan met zijn allen de hand in eigen boezem steken is het veel leuker en vooral makkelijker om iemand de schuld te kunnen geven.

Toen de bomen nog tot in de hemel reikten had niemand een enkel probleem met de financiële sector, echt heel raar. ;)

De excessen moet je er nu ff uit halen en weer verder, maar omdat 1% van de bankiers een Godsyndroom had is het een beetje jammer om de gehele sector af te schrijven. Maar dat is een beetje het huidige sentiment, kapitalisme en graaien is verschrikkelijk als iemand anders het doet. En vervolgens stoppen "we" ons spaargeld in crypto om zelf te kunnen graaien waar mogelijk. :+

Het liefst goedpraten natuurlijk met: "zij deden het ook, nu ben ik aan de beurt". _O-

Ben overigens geen fan van welke crypto dan ook, maar Ripple inc heeft so far de beste kaarten een daadwerkelijk winstmakend bedrijf te worden en ik hoop stiekem dat xrp daar een grote rol in gaat spelen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 03-04-2018 22:47 ]

Verwijderd

ach je leest het net allemaal
we betalen mega bedragen voor nieuwe munten die een idee op papier hebben
al die stromen geld van ons gaan weer daar heen waar ze vandaan komen
juist
de bank

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Greymore1 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:27:
Hehe dat zou een ffing bizar circus worden zeg... :P

En ik mik niet op miljonair, ik mik op 50% of meer van de hypotheek afbetalen, en een lollige (2dehands) auto eraan overhouden.

En dat over 5+ jaar overigens, niet de 17de. :+

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:43:
[...]

En ik mik niet op miljonair, ik mik op 50% of meer van de hypotheek afbetalen, en een lollige (2dehands) auto eraan overhouden.

al deze doelen zijn bereikt als casinocoin de 10 cent aan tikt
dan neem ik afscheid van de muntjes
mag overigens ook de 17de :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 22:47 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:36:
[...]

Ja weet ik maar ik ben geen anti bank cryptohippie die denkt dat cryptocurrency fiat en de financiële sector in zijn geheel gaat (of moet) vervangen. :)

De bankensector heeft de afgelopen decennia alleen gedaan waar wij met zijn allen om vroegen. Hoge winsten, veel rendement genereren en het kan ons niet schelen hoe. En ja dat gaat een keer goed mis maar ipv dat we dan met zijn allen de hand in eigen boezem steken is het veel leuker en vooral makkelijker om iemand de schuld te kunnen geven.

Toen de bomen nog tot in de hemel reikten had niemand een enkel probleem met de financiële sector, echt heel raar. ;)

De excessen moet je er nu ff uit halen en weer verder, maar omdat 1% van de bankiers een Godsyndroom had is het een beetje jammer om de gehele sector af te schrijven. Maar dat is een beetje het huidige sentiment, kapitalisme en graaien is verschrikkelijk als iemand anders het doet. En vervolgens stoppen "we" ons spaargeld in crypto om zelf te kunnen graaien waar mogelijk. :+

Het liefst goedpraten natuurlijk met: "zij deden het ook, nu ben ik aan de beurt". _O-

Ben overigens geen fan van welke crypto dan ook, maar xrp heeft so far de beste kaarten een daadwerkelijk winstmakend bedrijf te worden en ik hoop stiekem dat xrp daar een grote rol in gaat spelen. ;)
Voor mijn part gaan de banken het ripple systeem helemaal omarmen en zelfs XRP gebruiken als munteenheid. Dan hopen dat de banken de XRPwaarde gaan reguleren, en doen waar ze goed in zijn. Wordt ie vanzelf gewaardeerd op €1000 euro door die graaiers :)

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:47:
[...]

Voor mijn part gaan de banken het ripple systeem helemaal omarmen en zelfs XRP gebruiken als munteenheid. Dan hopen dat de banken de XRPwaarde gaan reguleren, en doen waar ze goed in zijn. Wordt ie vanzelf gewaardeerd op €1000 euro door die graaiers :)
mee eens ,amen

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:43:
[...]

Die doelstellingen heb ik al gehaald en hodl met de rest rustig verder, ben wel een early btc/ltc adapter. 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:46:
[...]

al deze doelen zijn bereikt als casinocoin de 10 cent aan tikt
dan neem ik afscheid van de muntjes
mag overigens ook de 17de :P
Hahaha ja zo'n onwaarschijnlijk pennystock equivalent van crypto heb ik ook, als HAND 10 cent wordt... :+

Kan alleen nog geen goede reden bedenken waarom dat zou gaan gebeuren, maar ergens 1.4 miljoen van hebben geeft desalniettemin een rijk gevoel. _O-

Verwijderd

daar hoor ik je vaker over maar ken het niet...HAND

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:36:
[...]

Ben overigens geen fan van welke crypto dan ook, maar xrp heeft so far de beste kaarten een daadwerkelijk winstmakend bedrijf te worden en ik hoop stiekem dat xrp daar een grote rol in gaat spelen. ;)
Wat je zegt klopt helemaal en komt ook voort uit de hebzucht van de meeste mensen. Toen je met 35k bruto jaarsalaris een hypotheek van 500k kon nemen wist iedereen eigenlijk wel dat zoiets niet klopte.

Daarnaast denk ik dat veel mensen in crypto wel van een gokje houden. Dat zie je nu heel goed terug met Verge.

Ripple is toch een beetje recht toe recht aan met een professionele bedrijfsgerichte aanpak, voor de kortere termijn lang niet zo spannend. Maat uiteindelijk zul je er de vruchten wel van plukken, mits het hele crypto gebeuren blijft doorgroeien natuurlijk.

Het is in mijn optiek altijd beter om standvast achter een crypto te staan dan wat achter de pumpjes aanhollen.

• drijfhout
Even een waarschuwing voor tweakers die net zoals mij gratis airdrops afgaan.
Pas op voor de Dentacoin airdrop.

Ze vroegen om mijn wallet adres en mijn private key, dit zaakje stinkt dus aan alle kanten ( uiteraard ook zelf die gegevens niet gegeven )

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:52:
daar hoor ik je vaker over maar ken het niet...HAND
Houden zo, is de zoveelste game/gok/whatever muntje die de wereld gaat veroveren met een zeer goed team, prima roadmap en dito whitepapers. :P

En da's duidelijk geen koopadvies, was toevallig het goedkoopste pair op hitbtc met usdt en ik wilde ergens meer dan een miljoen van hebben... Omdat het kan. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:53:
[...]

Wat je zegt klopt helemaal en komt ook voort uit de hebzucht van de meeste mensen. Toen je met 35k bruto jaarsalaris een hypotheek van 500k kon nemen wist iedereen eigenlijk wel dat zoiets niet klopte.

Daarnaast denk ik dat veel mensen in crypto wel van een gokje houden. Dat zie je nu heel goed terug met Verge.

Ripple is toch een beetje recht toe recht aan met een professionele bedrijfsgerichte aanpak, voor de kortere termijn lang niet zo spannend. Maat uiteindelijk zul je er de vruchten wel van plukken, mits het hele crypto gebeuren blijft doorgroeien natuurlijk.

Het is in mijn optiek altijd beter om standvast achter een crypto te staan dan wat achter de pumpjes aanhollen.
Ik heb 500€ in xrp gestoken vlak voor de megapiek (0.90€ my god what was I thinking) en dat blijft gewoon staan tot blut of Give me the moneeeeyyy!!!! En met een stiekem beetje traden meer vergaren.

En ik heb nog een keertje 400€ als speelgeld erin gegooid waar ik vrijwel volledig onzinnige handel mee drijf. En dan maar kijken welk hoopje het over 5 jaar het beste gedaan heeft. :+

Hoe dan ook als morgen alles weg is /care, 3 avonden casino was duurder geweest en minder lang lol van. :P

[ Voor 58% gewijzigd door Flagg op 03-04-2018 23:02 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:56:
[...]

Houden zo, is de zoveelste game/gok/whatever muntje die de wereld gaat veroveren met een zeer goed team, prima roadmap en dito whitepapers. :P

En da's duidelijk geen koopadvies, was toevallig het goedkoopste pair op hitbtc met usdt en ik wilde ergens meer dan een miljoen van hebben... Omdat het kan. :)
Zo wil ik naar de 1 miljoen Linda, ben al ver.

Verwijderd

Afgelopen weekend weer familie feestje met diezelfde ooms die in december bitcoin zus en bitconnect zo zaten te brullen.
Het topic cryptocurrencies werd vermeden en ik heb zelfs niets gehoord wat ook maar rijmt op 'coin'.

Zou dit dan het dieptepunt (en ideale koopmoment) zijn?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:00:
Afgelopen weekend weer familie feestje met diezelfde ooms die in december bitcoin zus en bitconnect zo zaten te brullen.
Het topic cryptocurrencies werd vermeden en ik heb zelfs niets gehoord wat ook maar rijmt op 'coin'.

Zou dit dan het dieptepunt (en ideale koopmoment) zijn?
Oh heerlijk lijkt me dat, ik zou er hele avond het gesprek naar Crypto sturen, en dan maar kijken naar de vernietigende blikken van tante naar oom. Eindelijk een leuke verjaardag. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:00:

Zou het dieptepunt (en ideale koopmoment) er zijn?
Het is nu een punt waarop veel mensen verlies staan of gemaakt hebben. Als het gesprek over crypto's gaat zullen de meesten die laat in zijn gestapt er een negatieve houding over hebben en dat gesprek afwimpelen.

Het is wachten tot de eerste kennissen/vrienden weer een paar tientallen duizendjes verdienen met crypto. En dan begint het hele bullrun gebeuren gewoon weer opnieuw.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:05:
[...]
Het is wachten tot de eerste kennissen/vrienden weer een paar tientalen duizendjes verdienen met crypto.
_/-\o_ _/-\o_

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:05:
[...]

Het is nu een punt waarop veel mensen verlies staan of gemaakt hebben. Als het gesprek over crypto's gaat zullen de meesten die laat in zijn gestapt er een negatieve houding over hebben en dat gesprek afwimpelen.

Het is wachten tot de eerste kennissen/vrienden weer een paar tientallen duizendjes verdienen met crypto. En dan begint het hele bullrun gebeuren gewoon weer opnieuw.
Ik verdien ze liever zelf.

Verwijderd

Hahaha ik vind het sowieso al veel te gek gaan met jou, 25k erin 45k eruit... Wel lef :Y

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Zo mijn portfolio is nu eindelijk opgebouwd met de munten die ik wil en lange tijd ga houden. Dat was mijn eerste objectief. Het tweede zal nu zijn om af en toe bij te kopen op dips en zo mn holdings uit te breiden. Hoop dat we nog paar maanden in deze bearmarket blijven, kan ik goedkoop blijven bijkopen. Dan mag de markt knallen :-)

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:10:
[...]

Hahaha ik vind het sowieso al veel te gek gaan met jou, 25k erin 45k eruit... Wel lef :Y
Op tijd instappen in november en op tijd er weer uit. Jammer dat de handel in poppers daarna een beetje mislukt is. You win some you lose some.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:15:
[...]

Op tijd instappen in november en op tijd er weer uit. Jammer dat de handel in poppers daarna een beetje mislukt is. You win some you lose some.
Daarom. Ik ben zeer bullish voor de gay scene in 2019. Die poppers komen weer helemaal terug.

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:17:
[...]

Daarom. Ik ben zeer bullish voor de gay scene in 2019. Die poppers komen weer helemaal terug.
Je moet de markt een beetje aftasten. Tot nu toe interesseert het me echt geen flikker.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:09:
[...]

Ik verdien ze liever zelf.
Me too. Maar ik bedoel voor de onzekere nocoiners die nog in moeten stappen. Dikke fomo gaat die arme zieltjes veroveren.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Heb gehoord dat electroneum al een tijdje onder een 51% attack zit.

Verwijderd

DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:23:
Neeeeee serieus? Ik vond het net zo leuk om te minen :(

• Ton Hasselt
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:23:
Hoe bedoel je?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bij minen is een meerderheidsaandeel een heel slecht iets ... zo slecht, dat je met zo'n aandeel in staat bent om zaken in de blockchain zelfstandig te accorderen waardoor die zijn entiteit verliest. :)

(lees:waardeloos wordt)

for reference: Bitmain had zelf zoveel scrypt mining power in bezit dat die zijn gaan verkopen omdat LTC anders niets meer waard zou kunnen zijn, die hebben op top 46% van alle hashpower in bezit gehad. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-04-2018 23:34 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wanneer 1 partij meer dan 51% van de miningkracht in handen heeft is het mogelijk een blockchain te beinvloeden. Je hebt 51% of meer nodig om dingen te aan te passen op een blockchain. 1 van de voorwaarde's van een veilige blockchain is dat de langste keten de juiste is. Wanneer iemand dus in zijn 1tje die langste keten kan maken is het mogelijk om dingen aan te passen die niet de bedoeling zijn. Een blockchain is veilig wanneer niemand meer dan 51% van de miningkracht heeft. Zodra er iemand dat wel heeft is de blockchain niet meer betrouwbaar. Het hele punt van een blockchain is decentralisatie. Zeg dat de grootste partij 20% heeft is het onmogelijk een chain te maken die niet klopt, bij 51% kan dat dus wel.

Edit: Bij Bitcoin is de blocktime bijvoorbeeld 10 minuten. Is er meer miningkracht gaat de moeilijkheid omhoog om die 10 minuten te behouden. Iedere 10 minuten is er een block waarbij 12.5 Bitcoins gemaakt worden. Ook alle transacties zitten in zo'n block. Iedere 10 minuten een is er dus een block, en dan block naar block naar block is de blockchain. Wanneer iemand 51% van de miningkracht heeft is het mogelijk een foute chain te maken. Dan is het dus mogelijk om te zeggen dat de foute chain de juiste is. Stel ik maak een foute chain waarbij ik zeg 1000BTC overgemaakt te hebben naar Henk. Wanneer ik niet die 51% heb zullen andere miners zeggen: Stop die 1000BTC dat klopt niet ! Dat is het hele punt van een decentrale blockchain, dat niemand foute transacties kan maken. Die 51% is dus een groot probleem. Dit is ook wat het blockchain systeem zo mooi maakt. Coins overmaken (het is niet eens overmaken, het is puur een aanpassing van de blockchain die aangeeft welk adres hoeveel coins heeft) zonder centrale partij en zonder het probleem dat iemand er mee kan prutsen. Dit maakt de blockchain een geweldige uitvinding en daarom is het ook zo'n hype. Satoshi heeft een manier gevonden om veilig iets te versturen zonder dat ook maar iemand het kan beinvloeden en zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen. Dat is niemand anders in de geschiedinis tot nu toe ooit gelukt. Alleen die 51% verpest dat dus compleet. Als er iemand 51% van de Bitcoin miningkracht zou hebben is dat eigenlijk het einde van Bitcoin. Er zijn dus ook coins waarbij er wel mensen zijn die meer dan 51% in handen hebben, dat systeem is dus niet te vertrouwen. Het mooiste van het hele blockchain verhaal is dus veiligheid zonder mogelijkheid tot het aanpassen zonder iemand te moeten vertrouwen.

Megaedit, ik weet het. Denk leg het maar gelijk wat duidelijker uit :P

[ Voor 54% gewijzigd door PilatuS op 04-04-2018 00:11 ]

• drijfhout
Bij electroneum is de boel natuurlijk qua mining ook vrij makkelijk te faken.
De app meet de prestaties van het apparaat maar gebruikt niet daadwerkelijk resources.
Dus wanneer je aangepaste device info weet door te geven ( of 1 seconde de prestaties kan boosten ) kun je heel wat beter minen ;)

Verwijderd

Ik blijf gewoon doorminen tot ze een officieel bericht uitsturen.

Of tot de eerste double spend, dan zie ik geen hoop meer.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:45:
Ik blijf gewoon doorminen tot ze een officieel bericht uitsturen.

Of tot de eerste double spend, dan zie ik geen hoop meer.
Als de blockchain waarin je mined ongeldig wordt, dan zijn al je geminde coins zgn. "orphanded" .. dat kan met terugwerkende kracht, zoiets al eens meegemaakt met Verge waar bij de fork 2 blockchains naast elkaar liepen en doodleuk wel in de nieuwe reeks begonnen te nummeren. (AikaPool) ... ik had in 1 nacht zoveel Verge gemined dat ik al bijna een nieuwe motorfiets besteld had bij wijze van ...

Als je wil weten hoe dat kan, zoek ik mijn post history, heb toen een paar mooie uitlatingen van vreugde met foto's hier gedaan. 8)7

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:50:
[...]

Als de blockchain waarin je mined ongeldig wordt, dan zijn al je geminde coins zgn. "orphanded" .. dat kan met terugwerkende kracht, zoiets al eens meegemaakt met Verge waar bij de fork 2 blockchains naast elkaar liepen en doodleuk wel in de nieuwe reeks begonnen te nummeren. (AikaPool) ... ik had in 1 nacht zoveel Verge gemined dat ik al bijna een nieuwe motorfiets besteld had bij wijze van ...

Als je wil weten hoe dat kan, zoek ik mijn post history, heb toen een paar mooie uitlatingen van vreugde met foto's hier gedaan. 8)7
Indien het waar is (geen officiële statement gezien nog) lijkt er geen kwaad in de zin te zijn aan de kant van bitmain en is het gewoon pure slordigheid aan de kant van electroneum. Maar goede reclame is dit zeker niet. Ik mag hopen dat ze dit rechtrekken.

• Dacuuu
Prima nacht gehad zo te zien. En nu door omhoog.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:23
Flagg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:51:
[...]
Kan alleen nog geen goede reden bedenken waarom dat zou gaan gebeuren, maar ergens 1.4 miljoen van hebben geeft desalniettemin een rijk gevoel. _O-
Dat had ik met Paccoin, die had ik 2.9 miljoen, ook alleen omdat het kon :)

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Rebbelx schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:15:
Zo mijn portfolio is nu eindelijk opgebouwd met de munten die ik wil en lange tijd ga houden. Dat was mijn eerste objectief. Het tweede zal nu zijn om af en toe bij te kopen op dips en zo mn holdings uit te breiden. Hoop dat we nog paar maanden in deze bearmarket blijven, kan ik goedkoop blijven bijkopen. Dan mag de markt knallen :-)
Durf je t aan bij te kopen met de btc die steeds verder afzakt?

Welke alts heb je als vragen mag?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:06:
[...]

Durf je t aan bij te kopen met de btc die steeds verder afzakt?

Welke alts heb je als vragen mag?
Tja...ik ben van het oordeel dat het ooit wel eens zal keren en dan is het toch wel beter in een dalende markt bij te kopen dan in een stijgende...Dit zijn trouwens steeds kleine bedragen :-)

Heb nu wat Bitcoin, Ethereum, Lisk, Vechain en Crypterium

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Hm had vanmorgen toch moeteb terugkopen denk ik.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
ggj87 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:43:
Hm had vanmorgen toch moeteb terugkopen denk ik.
Wat staat er op dit moment hoger dan vanochtend? Waarom zou je het nu dan niet doen?

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
h8bal schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:45:
[...]

Wat staat er op dit moment hoger dan vanochtend? Waarom zou je het nu dan niet doen?
Ik denk dat hij Verge bedoelt. Die stond gisteravond op 6,2 cent en heeft vanmorgen vroeg op iets boven de 5 cent gestaan en staat nu weer op 5,5 cent.

Maar die kun je inderdaad gerust weer kopen, die gaat vandaag gewoon weer naar de 6,5 a 7 cent.

[ Voor 12% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 04-04-2018 09:47 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
h8bal schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:45:
[...]

Was gisteren toch maar uit LTC gestapt. Had hem 7 euro goedkoper terug kunnen kopen.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Vanaf waneer kun je Thor krijgen voor je VEN (VET)?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Pranjic schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:52:
Vanaf waneer kun je Thor krijgen voor je VEN (VET)?
Planning staat ergens op juni, verwacht zelf laatste week. Reken op begin juli, dan zit je goed :)

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Adnanos schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:43:
Iemand een idee waarom ShipChain zo laag staat? Het werd zo hard gehyped tijdens de ico (eigenlijk was er zelfs geen ico omdat het in de presale allemaal uitverkocht was). Het heeft nu maar een marketcap van 11 miljoen. Of is er slechts nieuws geweest?
Ik heb het een beetje uitgezocht en er is geen slecht nieuws geweest. Dus ik heb een beetje gekocht, want deze staat ontzettend laag momenteel.

Verwijderd

Spam, en doe niet zo kinderachtig en wees gewoon een vent

[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 04-04-2018 13:01 ]

• nemesis2212
lees de forum regels? :F

je dacht ik zal even credits halen bij de admin om hem groetjes te doen? hahah

[ Voor 49% gewijzigd door Grotman op 04-04-2018 13:18 ]

• h8bal
  • Registratie: September 2006
Gereport. Veel van die "signal" groeps zijn eerder pump&dump groepen. Vooral als dat dan nog eens van een pas geregistreerde gebruiker komt :(

[ Voor 39% gewijzigd door Grotman op 04-04-2018 13:19 ]

• tias86
Vooral gaan quoten dan 8)7 Geen aandacht geven en rapporteren. (y)

Verwijderd

h8bal schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:46:
[...]

Gereport. Veel van die "signal" groeps zijn eerder pump&dump groepen. Vooral als dat dan nog eens van een pas geregistreerde gebruiker komt :(
Lieve vriend, dit is geen spam en ook geen pump en dump groep.
Kijk even voordat je oordeelt.

• nemesis2212
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:52:
[...]

Lieve vriend, dit is geen spam en ook geen pump en dump groep.
Kijk even voordat je oordeelt.
wat is het dan wel?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
Nog mensen Reddcoin hier? Gisteren is de Reddcard uitgekomen.

PSN: Maichel

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:23
was gisteren naast XVG mijn enige munt in het groen, vroeg me al af waarom

PSN ID: Svennie-NL

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Svennie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:57:
[...]

was gisteren naast XVG mijn enige munt in het groen, vroeg me al af waarom
Serieus? , ik heb echt een boel coins en 99% was in het groen.
Welke coins heb je :? :?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:30
Voor de slowchatters onder ons die niet altijd op GoT zijn, zijn er weer een stuk of 10 plekjes vrij in de Whatsapp groep.
Pagina: 1 ... 48 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!