[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.725 views

Onderwerpen

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Malarky schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:05:
Om de week is er wel een vriend/collega/kennis/familielid van mij wat er aan de slag gaat met Kraken. Account aanmaken + euro's storten lukt in 48u op Kraken, daar Ripple kopen (razendsnel en super goedkoop), die transferen naar Binance (heb je een account in 10minuten) en aan de slag met alle coins.

Zie de nadelen hier niet van?
Kraken werkt als een speer. Had op een zondagmiddag geld overgemaakt en kreeg maandagochtend om 11 uur een mailtje van Kraken dat er een deposit was gedaan. Heerlijk (en onverwacht trouwens ook) :o

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

ksborg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:50:
[...]

Kraken werkt als een speer. Had op een zondagmiddag geld overgemaakt en kreeg maandagochtend om 11 uur een mailtje van Kraken dat er een deposit was gedaan. Heerlijk (en onverwacht trouwens ook) :o
Ik doe ook alles via Kraken. Werkt heel fijn en zijn relatief goedkoop.

Verwijderd

Alles wordt weer lekker groen :Y

De lente is hier.

Laat het maar groeien en bloeien :Y

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:01:
Even ter verduidelijking.

Als je lekker lang wil wachten dan is coinbase goedkoper. Maar wil je instant zul je met creditcard moeten betalen. Komt er nog ff 6% bovenop bij coinbase.
Lekker lang valt wel mee hoor. Ik heb tot nu toe nooit langer dan anderhalve werkdag moeten wachten. En iirc komt die wachttijd door de betrokken banken. Wil je snel en actief kunnen handelen dan moet je er gewoon voor zorgen dat je fiat op je exchange naar keuze hebt klaarstaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
Even je quote aangepast. ;)
Malarky schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:05:
Om de week is er wel een vriend/collega/kennis/familielid van mij wat er aan de slag gaat met Kraken. Account aanmaken + euro's storten lukt in 48u op Kraken, daar Ripple kopen (razendsnel en super goedkoop), die transferen naar Binance (heb je een account in 10minuten) en aan de slag met alle coins. EN DIE XRP HODLEN! 8)

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Hoop dat er geen mensen in Centra zaten?>

En BPT weer bijgekocht op 0,28 cent. 1700 stuks *O*

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:10:
[...]

Lekker lang valt wel mee hoor. Ik heb tot nu toe nooit langer dan anderhalve werkdag moeten wachten. En iirc komt die wachttijd door de betrokken banken. Wil je snel en actief kunnen handelen dan moet je er gewoon voor zorgen dat je fiat op je exchange naar keuze hebt klaarstaan.
Ja dat noem ik lang. dat is gewoon nietmeer van deze tijd.

Heb net nog een stackje NEO gehaald We gaan crashen!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
Ik weet niet of het hierboven al gemeld is, maar ik heb de afgelopen weken 2x BTC gekocht via Satos. Ging bijzonder makkelijk en snel en volgens mij zijn ze ook zo ongeveer de goedkoopste. Binance wallet adres ingevoerd en het stond er snel op.

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:32:
Hoop dat er geen mensen in Centra zaten?>

En BPT weer bijgekocht op 0,28 cent. 1700 stuks *O*
Wordt tijd dat we in de beta mogen :)

Koers van BPT is al een tijd echt een achtbaan in sats.

• tias86
EHA1337 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:50:
[...]

Wordt tijd dat we in de beta mogen :)

Koers van BPT is al een tijd echt een achtbaan in sats.
Ze zijn bezig met testen, duurt tussen twee weken en twee maanden voor het een public beta word.
De testers zijn onder NDA. Zodra de Beta voor het grote publiek toegankelijk word, starten ze de marketing machine en een viral campaign. Dus ik zie het op termijn zonnig in. En de prijs is nu onder ico in $ dan.
Ik ziet het nog steeds makkelijk x10 doen op termijn.

• DeeSung
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:02:
[...]

Ze zijn bezig met testen, duurt tussen twee weken en twee maanden voor het een public beta word.
De testers zijn onder NDA. Zodra de Beta voor het grote publiek toegankelijk word, starten ze de marketing machine en een viral campaign. Dus ik zie het op termijn zonnig in. En de prijs is nu onder ico in $ dan.
Ik ziet het nog steeds makkelijk x10 doen op termijn.
Wat zijn de redenen dat je BPT heb? Kan je beter BNB halen toch?

• tias86
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:07:
[...]
Wat zijn de redenen dat je BPT heb? Kan je beter BNB halen toch?
Omdat ik denk dat BPT serieus gaat mee doen straks.
Social trading, instant betaling in euro via ideal Bunq, en ze gaan meer valuta toevoegen GBP USD etc en meer betalings mogelijkheden. Meer dan 50 cryptos komen erop, en het is zeer gericht op nieuwkomers door strak en simpel design. Als je kijkt wat de BNB nu doet met een veel grotere supply, zie ik veel groei potencieel voor BPT. En ik ga dus geen BNB kopen voor 13,36$ maar BPT voor 0.28$.
Het token BPT word gebruikt om in te kopen voor social trading en fees te betalen.
En het is nu al verhandelbaar op Kucoin en Idex, en het aantal exchanges word ook uitgebreid. Dit in tegenstelling tot BNB Coss Kushares etc.

Als jij denkt dat BNB nog x10 gaat doen zou ik vol inzetten als ik jou was (y)
Kijk ook wat Ethos al heeft gedaan zonder product en met een hogere supply.
BPT heeft nog niks gedaan aan marketing. Omdat het nog niet klaar is voor de grote massa, wat ik logisch vind.

En wat ik heb gelezen,is dat ze nu in private BETA versie al BTC ETH XRP BCC en LTC hebben toegevoegd.
Dus dit is mijn motivatie om in BPT te stappen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door tias86 op 03-04-2018 13:45 ]

• EHA1337
  • Nu online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:15:
[...]

Social trading, instant betaling in euro via Bunq, meer dan 50 cryptos komen erop, en het is zeer gericht op nieuwkomers door strak en simpel design. Als je kijkt wat de bnb nu doet met een veel grotere supply, zie ik veel groei potencieel voor BPT. En ga dus geen BNB kopen voor 13,36$ maar BPT voor 0.28$.
/same :)

• Grono112
  • Registratie: December 2006
[...]

Social trading, instant betaling in euro via Bunq, meer dan 50 cryptos komen erop, en het is zeer gericht op nieuwkomers door strak en simpel design. Als je kijkt wat de bnb nu doet met een veel grotere supply, zie ik veel groei potencieel voor BPT. En ga dus geen BNB kopen voor 13,36$ maar BPT voor 0.28$.
Heb je Blockpoort wel eens vergeleken met Ethos? Ik moet zeggen dat ik bias ben (HODL BQX/Ethos zins Aug 2017) maar heb er veel vertrouwen in hun aanpak die tevens wereldwijd gericht is. Nu hoop ik zeker dat ze slagen omdat ik mijn patriottische gevoelens niet echt kan onderdrukken :)F

Verwijderd

- Hier doen we dus niet aan -

[ Voor 135% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 14:26 ]

• AtlAntA
En wat doet een announcement channel precies?

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 14:26 ]

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:50:
[...]

Heb de post aangepast. :) .

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

AtlAntA schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:50:
[...]

Typische pump/dump groups. Ledenwerving. Jeuuj. Hebben we hier niet nodig.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• tias86
Volgens mij is het gtewoon spam, heb al TR gestuurd.

• AtlAntA
Ah ja zie het. Volgens mij staat in de topicwarning dat dit hier niet is toegestaan.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
AtlAntA schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:06:
[...]

Ah ja zie het. Volgens mij staat in de topicwarning dat dit hier niet is toegestaan.
inderdaad. daarnaast is het een vandaag geregistreerd account(aangemaakt voor spam, lijkt het).
Dus klinkt als een hoop BS. ga lekker ergens anders je pump dump promoten

[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 03-04-2018 14:10 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Don't let the door hit you on your way out! (altijd al willen zeggen)

• DeeSung
  • Niet online
[...]

Social trading, instant betaling in euro via ideal Bunq, en ze gaan meer valuta toevoegen GBP USD etc en meer betalings mogelijkheden. Meer dan 50 cryptos komen erop, en het is zeer gericht op nieuwkomers door strak en simpel design. Als je kijkt wat de BNB nu doet met een veel grotere supply, zie ik veel groei potencieel voor BPT. En ik ga dus geen BNB kopen voor 13,36$ maar BPT voor 0.28$.
Het token BPT word gebruikt om in te kopen voor social trading en fees te betalen.
En het is nu al verhandelbaar op Kucoin en Idex, en het aantal exchanges word ook uitgebreid. Dit in tegenstelling tot BNB Coss Kushares etc.

Kijk ook wat Ethos al heeft gedaan zonder product en met een hogere supply.
BPT heeft nog niks gedaan aan marketing. Omdat het nog niet klaar is voor de grote massa, wat ik logisch vind.

En wat ik heb gelezen,is dat ze nu in private BETA versie al BTC ETH XRP BCC en LTC hebben toegevoegd.
Dus dit is mijn motivatie om in BPT te stappen ;)
Ik doe niet aan social trading ik doe mijn eigen research dus voor mij heeft t geen zin maar NEX daarintegen.

Daar worden de fees onderverdeelt over de coinhouders. Hier haal je dus veeeeel meer profijt uit. De big ballers zullen voor deze platformen gaan kiezen.

• tias86
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:16:
[...]

Ik doe niet aan social trading ik doe mijn eigen research dus voor mij heeft t geen zin maar NEX daarintegen.

Daar worden de fees onderverdeelt over de coinhouders. Hier haal je dus veeeeel meer profijt uit. De big ballers zullen voor deze platformen gaan kiezen.
Owk dacht dat je het over BNB vs BPT had maar nu dus weer NEX? Investeer je daar toch in! (y)
Helemaal aangezien dat je al weet dat de big ballers daar voor zullen gaan, maakt het een no brainer zogezegd! _O-

En de social trading feature is voor mensen die niet zo goed met daytraden zijn, ze kunnen daardoor succesvolle daytraders volgen en hun moves kopieren. Waardoor de succesvolle daytraders BPT verdienen, en de mensen die slecht zijn met daytraden wel goede trades gaan maken.
En als ik dit forum zo lees zitten er hier nogal wat die er moeite mee hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door tias86 op 03-04-2018 14:28 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:16:
[...]

Er kunnen toch prima meerdere platformen naast elkaar bestaan? Ik zie niet in waarom het meteen weer een concurrentiestrijd moet zijn. Blockport en NEX zijn naar mijn mening beide prima projecten die focussen op (gedeeltelijke) decentralisatie.

Ik zou zelf niet zo snel de trades van een ervaren trader overnemen, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die daar wel interesse in hebben. Als je op bijvoorbeeld Reddit kijkt, dan zie je dat er heel veel mensen zijn die wel in crypto willen investeren en willen daytraden, maar er zelf niet genoeg tijd en/of kennis voor hebben. Ik kan me best voorstellen dat dit een oplossing biedt voor hen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wie heeft er allemaal al een klein beetje FOMO op XVG nu?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

hmr

DAMAGE schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:31:
;w

Binnen 24-uur mijn 25k stack toen verkocht.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
FOMO? hell no. 12 duizend van gekocht een aantal dagen terug. Wetende dat het voor de announcement gaat stijgen.

• DeeSung
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:20:
[...]

Owk dacht dat je het over BNB had maar nu dus weer NEX? Investeer je daar toch in! (y)
Helemaal aangezien dat je al weet dat de big ballers daar voor zullen gaan, maakt het een no brainer zogezegd! _O-
Noemde bnb als voorbeeld omdat daar ook de fees worden vermindert en eigenlijk niet erg interessant is voor de long run.

Ik ga zoiezo wel investeren in NEX niet de loterij gewonnen :S. Niet alleen omdat de standaart fees al erg laag zijn voor NEX. Als je verkoopt zelfs 0% fee. Daar heb je meer aan dan fee korting voor blockport.

Nederlanders kunnen gewoon nu via ideal betalen en elk ander land kan je al crypto met fiat kopen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:50
Greymore1 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:34:
[...]

FOMO? hell no. 12 duizend van gekocht een aantal dagen terug. Wetende dat het voor de announcement gaat stijgen.
ik ook lekker 16 april afwachten }:O

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:51
Hallo allemaal,

Ik ben ook zo'n 4 maanden begonnen met investeringen in crypto, idee voorafgaande was om eigenlijk alles in big caps te investeren ivm een lager risico (weet niet of hier echt sprake van is geweest gezien de volatiliteit :P ).

terugkijkend op de afgelopen maanden had ik beter 100% in bitcoin kunnen investeren volgens:
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

Bitcoin dominance is namelijk behoorlijk gestegen, vooral ten opzichte van ethereum.

Nu vraag ik mij af hoe jullie de toekomst van bijvoorbeeld ethereum tov bitcoin zien, ook in combinatie met de mogelijke wijziging van een bear naar bull market?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
https://coinmarketcap.com/currencies/get-protocol/

GET staat ook lekker laag, market cap van net aan USD 5 miljoen. Misschien toch nog wat daarin stoppen.

• DeeSung
  • Niet online
Berry powel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:39:
Hallo allemaal,

Ik ben ook zo'n 4 maanden begonnen met investeringen in crypto, idee voorafgaande was om eigenlijk alles in big caps te investeren ivm een lager risico (weet niet of hier echt sprake van is geweest gezien de volatiliteit :P ).

terugkijkend op de afgelopen maanden had ik beter 100% in bitcoin kunnen investeren volgens:

Bitcoin dominance is namelijk behoorlijk gestegen, vooral ten opzichte van ethereum.

Nu vraag ik mij af hoe jullie de toekomst van bijvoorbeeld ethereum tov bitcoin zien, ook in combinatie met de mogelijke wijziging van een bear naar bull market?
Proof of work gaat eruit. Zo zie ik de toekomst. Alles wordt efficienter.

Je Computational power kan je dan gewoon verkopen. Bijv. Renderfarms of iets dergelijks.

• noobstep
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-12-2019
Jullie hadden het net over het kopen van coins op de exchanges, maar hoe kun je het beste van binance naar fiat gaan? Voor de aankoop gebruik ik litebit maar ook coinbase, zou gewoon de zelfde weg terug gaan maar vraag me af als er betere alternatieven zijn

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Iemand een idee waarom ShipChain zo laag staat? Het werd zo hard gehyped tijdens de ico (eigenlijk was er zelfs geen ico omdat het in de presale allemaal uitverkocht was). Het heeft nu maar een marketcap van 11 miljoen. Of is er slechts nieuws geweest?

• DeeSung
  • Niet online
noobstep schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:42:
Jullie hadden het net over het kopen van coins op de exchanges, maar hoe kun je het beste van binance naar fiat gaan? Voor de aankoop gebruik ik litebit maar ook coinbase, zou gewoon de zelfde weg terug gaan maar vraag me af als er betere alternatieven zijn
Het beste is als je rechtstreeks aan een persoon verkoopt. Die handelaren rekenen een aantal % op je verkoop.

• noobstep
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-12-2019
DeeSung schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:44:
[...]

Het beste is als je rechtstreeks aan een persoon verkoopt. Die handelaren rekenen een aantal % op je verkoop.
Misschien wel de goedkooptste, maar dan zou je die persoon ook moeten vinden en vertrouwen. Ookal zijn die exchages ook niet geheel betrouwbaar maar ik doe het eerder via hun dan een random person

• Bmfd
Berry powel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:39:
Hallo allemaal,

Ik verwacht zelf dat bitcoin straks iets beter gaat presteren dan Ethereum. Ik denk namelijk dat Ethereum minder explosief gaat groeien dan dat we voorheen gezien hebben. De stijging van Ethereum werd voor een groot deel veroorzaakt door alle ICOs. Nu zie je steeds vaker dat ICOs worden gehouden op andere platforms en waar er voorheen alleen Ethereum werd opgehaad tijdens ICOs, kun je nu steeds vaker betalen met andere coins.

Daarnaast komen er steeds meer concurrende platformen (NEO, ICX, Wanchain, Vechain, Cardano, EOS etc.) en ik denk dat dat ook wel een effect gaat hebben op Ethereum.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Je zou nu maar in CTR zitten, ouch :p

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
Rookert25 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:40:
https://coinmarketcap.com/currencies/get-protocol/

GET staat ook lekker laag, market cap van net aan USD 5 miljoen. Misschien toch nog wat daarin stoppen.
Toch weer een stel opgepakt op IDEX _/-\o_

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:07:
Alles wordt weer lekker groen :Y

De lente is hier.

Laat het maar groeien en bloeien :Y
Ik vraag me al langer af of dat wellicht effect heeft op de koers! Zeker omdat blijkbaar de afgelopen jaren altijd in april de koers begon te stijgen. (En vaak in januari daalde).

• DeeSung
  • Niet online
noobstep schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:51:
[...]

Misschien wel de goedkooptste, maar dan zou je die persoon ook moeten vinden en vertrouwen. Ookal zijn die exchages ook niet geheel betrouwbaar maar ik doe het eerder via hun dan een random person
Ja echt vertouwen is moeilijk te vinden. Drm komt er ook zon smartcontract die zich voorgaat doen als midden persoon. De toekomstziet er goed uit.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
drijfhout schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:56:
Je zou nu maar in CTR zitten, ouch :p
Ik snap niet dat er nog kopers zijn. Wat bezielt die mensen? :S

• DeeSung
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:52:
[...]

Ik verwacht zelf dat bitcoin straks iets beter gaat presteren dan Ethereum. Ik denk namelijk dat Ethereum minder explosief gaat groeien dan dat we voorheen gezien hebben. De stijging van Ethereum werd voor een groot deel veroorzaakt door alle ICOs. Nu zie je steeds vaker dat ICOs worden gehouden op andere platforms en waar er voorheen alleen Ethereum werd opgehaad tijdens ICOs, kun je nu steeds vaker betalen met andere coins.

Daarnaast komen er steeds meer concurrende platformen (NEO, ICX, Wanchain, Vechain, Cardano, EOS etc.) en ik denk dat dat ook wel een effect gaat hebben op Ethereum.
Eth is traag en duur en er zitten veeel projecten in die een scam zijn.

Verwijderd

Specy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:59:
[...]

Ik vraag me al langer af of dat wellicht effect heeft op de koers! Zeker omdat blijkbaar de afgelopen jaren altijd in april de koers begon te stijgen. (En vaak in januari daalde).
Natuurlijk gaat dat op! Bitcoin is de grote oranje zon. Zodra het zonnetje hoger gaat staan beginnen alle plantjes (de altcoins) te groeien. Wees wederom niet te laat met oogsten van de vruchten anders verrot alles.

Afgelopen december/januari was het kas seizoen. Die krijgen we ook weer.

Dus eind augustus oogsten, rond oktober weer investeren voor het kas seizoen.

Nee geen idee eigenlijk dus.

• DeeSung
  • Niet online
Dubbel sorry

[ Voor 93% gewijzigd door DeeSung op 03-04-2018 15:14 ]

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011

koelebobes

Wen BTC €100K

Bij mij begint toch een beetje Fomo in te kicken bij XVG. Heeft iemand hier een mening over ?

BTC €94.837,08

• nemesis2212
koelebobes schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:14:
Bij mij begint toch een beetje Fomo in te kicken bij XVG. Heeft iemand hier een mening over ?
kopen nu het nog kan. haha nee ik heb er niet zoveel maar hij stijgt wel erg hard vandaag.

heeel benieuwd wat er 16 april aangekondigt gaat worden.

Verwijderd

30.000 gekocht op 0.047. We zien wel, als hij in de buurt inleg komt dan 50% verkopen.

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
Ik denk dat ie de komende week gestaag doorgaat naar de 7 en 8 cent.

• hmr

hmr

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat ie de komende week gestaag doorgaat naar de 7 en 8 cent.
Domme move dan van mij om die 25k te verkopen. Gelukkig heb ik nog een stack die ik heb ingekocht op 0,14 cent... haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ik ben ingestapt. Was ik al maar ik heb er toch nog wat bijgekocht.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
nemesis2212 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:16:
[...]

kopen nu het nog kan. haha nee ik heb er niet zoveel maar hij stijgt wel erg hard vandaag.

heeel benieuwd wat er 16 april aangekondigt gaat worden.
Exit-scam, in ieder geval niets positiefs. Verge is een complete shitcoin, mensen gaan hier hun vingers aan branden (alweer).

Wot-stats

• tias86
Ik zou niet instappen meer nu, maar je weet het nooit. Alleen jij beslissen wat je doet, mischien komt er wel een nieuwe ath, misschien klettert het weer in elkaar als jij instapt... vragen vragen

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:50
poderosoo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:19:
[...]

Exit-scam, in ieder geval niets positiefs. Verge is een complete shitcoin, mensen gaan hier hun vingers aan branden (alweer).
ik heb er alleen maar aan verdient aan Verge :+

• hmr

hmr

[...]

Kan je dit wellicht wat beter onderbouwen? ;(

@bie100 : ik ook :) 4000% :p

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 03-04-2018 15:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rechtzodiegaat
bie100 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:21:
[...]

ik heb er alleen maar aan verdient aan Verge :+
Ik ook en niet zo'n beetje ook. Tot drie keer toe een verdubbeling gepakt. Ben nu met nummer vier bezig. Sterker nog, daar is ie al weer langs.

• nemesis2212
[...]

die mening is op basis van mislukte Wrath protocol launch en de inzameling van laatst? tja je hoeft niet te investen maar als hij straks wel 3x over de kop gaat lacht iedereen zich dood met dikke winst

Verwijderd

Verge gaat wel lekker ja, mooie coin op dit moment om wat op te daytraden om procentjes te pakken.

Verder totaal geen fomo van mijn kant. Denk echt dat ze de 17e (16e is al verplaatst) niet veel te melden hebben.

Voor de believers en vaste hodlers hoop ik op iets heel moois. Maar ik heb zelf niet zo'n hoge pet op van Verge. Hun strategie qua announcements e.d. is echt pijnlijk onprofessioneel om aan te aanschouwen, al blijkt het toch altijd goed te werken.

• tias86
Misschien dumpen die Sunerock en consorten de hele meuk nu wel, weet jij het, en op 16 April niet voo r het eerst met een slecht verhaal komen (lees bijvoorbeeld weer een nieuwe datum waar ze die geweldige partner dan ECHT aankondigen). Of ze veranderen de crypto wereld.. zoals ze zelf zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door tias86 op 03-04-2018 15:26 ]

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:24:
Hun strategie qua announcements e.d. is echt pijnlijk onprofessioneel om aan te aanschouwen, al blijkt het toch altijd goed te werken.
Inderdaad, het was mij een totaal raadsel dat die munt na die wanvertoning niet naar de 1,5 a 2 cent klapte.

Maar goed, ik pak geld met dat ding dus ik piep niet.

• Rechtzodiegaat
Hun strategie qua announcements e.d. is echt pijnlijk onprofessioneel om aan te aanschouwen, al blijkt het toch altijd goed te werken.
Inderdaad, het was mij een totaal raadsel dat die munt na die wanvertoning niet naar de 1,5 a 2 cent klapte.

Maar goed, ik pak geld met dat ding dus ik piep niet.

EDIT: geen idee waarom, maar mijn bericht staat er twee keer...

[ Voor 7% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 03-04-2018 15:25 ]

• Bmfd
[...]

Verwacht je echt dat ze een exit-scam gaan doen? Ik heb zelf helemaal niets met Verge, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat dat niet gaat gebeuren. Ze hebben er zelf totaal geen baat bij en gezien het feit dat de SEC zich de afgelopen tijd wat meer bezig is gaan houden met crypto zouden ze zich gigantisch in de problemen werken en dat weten ze zelf ook. Dat gaat dus niet gebeuren.

• nemesis2212
Bmfd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:26:
[...]

Verwacht je echt dat ze een exit-scam gaan doen? Ik heb zelf helemaal niets met Verge, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat dat niet gaat gebeuren. Ze hebben er zelf totaal geen baat bij en gezien het feit dat de SEC zich de afgelopen tijd wat meer bezig is gaan houden met crypto zouden ze zich gigantisch in de problemen werken en dat weten ze zelf ook. Dat gaat dus niet gebeuren.
idd alles verkopen en wegrennen met het geld kan je niet veroorloven en is heel dom. Helemaal als je als main developer al tig keer met je kop op youtube te zien bent.

• poderosoo
nemesis2212 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:22:
[...]

die mening is op basis van mislukte Wrath protocol launch en de inzameling van laatst? tja je hoeft niet te investen maar als hij straks wel 3x over de kop gaat lacht iedereen zich dood met dikke winst
Op basis van alles omtrent het hele project. De head-developer heeft een criminal record en zijn funds frozen bij verschillende exchanges. Ze hebben mcAfee betaald om in december te shillen. Halen hun deadlines niet. Ik zie dus ook niet in waarom nu deze partnership echt zoveel impact gaat hebben. Welk groot bedrijf zou een privacy-focused shitcoin gaan gebruiken met algehele regulering die eraan komt? Announcements van announcements zijn altijd teleurstellend. Daarnaast investeer je niet met verge maar is het pure speculatie.

En een potentiële 3x vind ik zelf niet echt de moeite waard met zo'n risico op een scam. Maar ik snap dat veel mensen in dit topic van 'lekker traden op binance' houden dus deze onzin toch wel kopen. Maargoed, 100% dat verge keihard gedumpt wordt de 16e.

Wot-stats

• tias86
nemesis2212 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:27:
[...]

idd alles verkopen en wegrennen met het geld kan je niet veroorloven en is heel dom. Helemaal als je als main developer al tig keer met je kop op youtube te zien bent.
Met dat geld laat ie zijn kop gewoon verbouwen, kan allemaal tegenwoordig :P

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Dat soort uitspraken moet je altijd een beetje mee oppassen. Zo stellig iets beweren waarvan je zelf ook niet 100% weet of het klopt.

Trouwens, Poderoso. Die naam komt mij bekend voor. Vroeger BF1942 gespeeld toevallig?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:11
Hier wat Verge nog van vorig jaar. Met de onwijze pump toen niet verkocht waar ik nog spijt van heb.
Ga ze net voor de aankondiging dumpen.

• hmr

hmr

DAMAGE schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:32:
[...]

Dat soort uitspraken moet je altijd een beetje mee oppassen. Zo stellig iets beweren waarvan je zelf ook niet 100% weet of het klopt.

Trouwens, Poderoso. Die naam komt mij bekend voor. Vroeger BF1942 gespeeld toevallig?
Wel opvallend dat dergelijke uitspraken altijd zo stellig worden gedaan, en als men er dan op in gaat blijft een gedegen uitleg - vaak - achterwege :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rechtzodiegaat
DJ-Promo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:33:

Juust'm.

• DJ-Promo
Alleen het juiste moment vinden :P. Leuk wat ETH mee pakken voor in een nieuwe project (minder scam :P).

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Voor de believers en vaste hodlers hoop ik op iets heel moois. Maar ik heb zelf niet zo'n hoge pet op van Verge. Hun strategie qua announcements e.d. is echt pijnlijk onprofessioneel om aan te aanschouwen, al blijkt het toch altijd goed te werken.
Ik ben (ook) erg sceptisch over Verge. Ik denk dat er 16 17 april helemaal geen grote reclamecampagne van hun nieuwe partner start of de beloofde annoucement vanuit Verge komt. Hoogstens een 'keep the faith' tweet of opmerking op reddit. Ik denk dat het uiteindelijk niets wordt.

Dat ik het geen sympathieke coin om te hodl'n vind, neemt niet weg dat er leuke ritjes op gemaakt kunnen worden door anderen.

- edit -

Een van m'n beste maten hodl't Verge, ik gun hem dat Verge uiteindelijk HET cryoto succes wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 03-04-2018 15:42 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• poderosoo
DAMAGE schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:32:
[...]

Klopt, maar dit is gewoon mijn vermoeden als je een beetje de lijn doortrekt van wat er allemaal omtrent verge speelt/heeft gespeeld.
Sommige projecten zijn zoveel red flags dat ik soms echt verbaasd ben dat mensen het uberhaubt kopen, zelfs al is het enkel om te traden vandaar misschien mijn wat stellige uitspraak.

Ja gespeeld :)

Wot-stats

• nemesis2212
DJ-Promo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:33:
Hier wat Verge nog van vorig jaar. Met de onwijze pump toen niet verkocht waar ik nog spijt van heb.
ja goede oude tijd in december toen je 6500 verge voor 50 euro kon kopen...waar is die tijd gebleven haha

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

poderosoo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:37:
[...]

Klopt, maar dit is gewoon mijn vermoeden als je een beetje de lijn doortrekt van wat er allemaal omtrent verge speelt/heeft gespeeld.
Sommige projecten zijn zoveel red flags dat ik soms echt verbaasd ben dat mensen het uberhaubt kopen, zelfs al is het enkel om te traden vandaar misschien mijn wat stellige uitspraak.

Ja gespeeld :)
Bij de clan DCB ook? DCB-DAMAGE hier. Goede oude tijd. BF1942 CTF was de shit. Zal het topic niet vervuilen met mijn offtopic geneuzel verder.

Tsja we zullen moeten afwachten tot de 17e wat er gaat gebeuren. Alles met crypto dat zich nog niet bewezen heeft blijft een gok. Je moet er in geloven of je doet dat niet. Zo simpel is het.

Verwijderd

Verge of geen Verge het maakt mij niet uit. Ik ben niet emotioneel betrokken bij welke munt dan ook.
Winst is winst en tot de 16de valt er nog wel wat te halen denk ik.

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:41:
Verge of geen Verge het maakt mij niet uit. Ik ben niet emotioneel betrokken bij welke munt dan ook.
Winst is winst en tot de 16de valt er nog wel wat te halen denk ik.
True. Wel een bumpy ride. In het laatste kwartier gewoon 5% gezakt. Haha!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
pff.. was ik bijna in Verge gefomo-ed..

Zero.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:42:
[...]

True. Wel een bumpy ride. In het laatste kwartier gewoon 5% gezakt. Haha!
Hij was de hele dag al steeds steady aan het klimmen. Nu voor het eerst een paar kleine bumps. Denk ook dat er nog wel wat te halen valt.

• Rechtzodiegaat
Pelox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:43:
Oh, hij is alweer 1,5% gestegen zojuist zie ik. Haha!

• Rechtzodiegaat
DAMAGE schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:43:
[...]

Denk ook dat er nog wel wat te halen valt.
Ja die klimt rustig door. Morgenochtend 8 cent?

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:37:
[...]

Ik ben (ook) erg sceptisch over Verge. Ik denk dat er 16 april helemaal geen grote reclamecampagne van hun nieuwe partner start of de beloofde annoucement vanuit Verge komt. Hoogstens een 'keep the faith' tweet of opmerking op reddit. Ik denk dat het uiteindelijk niets wordt.

Dat ik het geen sympathieke coin om te hodl'n vind, neemt niet weg dat er leuke ritjes op gemaakt kunnen worden door anderen.
Let op allemaal! Iedereen die een beetje bezig is met Verge: De 'announcement' van Verge is verplaatst van 16 naar 17 april!

Sunerock heeft dit zelf bekend gemaakt in een interview van de Larry en Joe show.

Houd hier rekenening mee op je daytrade of swingtrades.

Verder ben ik ook bang dat het nieuws behoorlijk tegen zal vallen, vooral nu de verwachtingen zo hoog liggen.

Ben wel heel benieuwd. Ze houden altijd wat leven in de brouwerij.

• EHA1337
  • Nu online
Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:43:
[...]

Oh, hij is alweer 1,5% gestegen zojuist zie ik. Haha!
Ik zou helemaal gek worden als ik mn candles op 1m zet :+

Krijg je dit soort berichten

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:44:
[...]

Let op allemaal! Iedereen die een beetje bezig is met Verge: De 'announcement' van Verge is verplaatst van 16 naar 17 april!

Sunerock heeft dit zelf bekend gemaakt in een interview van de Larry en Joe show.

Houd hier rekenening mee op je daytrade of swingtrades.

Verder ben ik ook bang dat het nieuws behoorlijk tegen zal vallen, vooral nu de verwachtingen zo hoog liggen.

Ben wel heel benieuwd. Ze houden altijd wat leven in de brouwerij.
8)7

Zero.

• Rechtzodiegaat
EHA1337 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:44:
[...]

Ik zou helemaal gek worden als ik mn candles op 1m zet :+

Krijg je dit soort berichten
Gewoon een kaarsje aansteken en gaan slapen.

• DJ-Promo
nemesis2212 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:39:
[...]

ja goede oude tijd in december toen je 6500 verge voor 50 euro kon kopen...waar is die tijd gebleven haha
Ja of 7500 voor 44 en die dan zien stijgen naar ongekende hoogte en zo dom zijn niet te verkopen :o

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:43:
Je kan hem best aanschaffen om een rit(je) te maken hoor. Hij is wellicht volatiel perfect voor de kortere termijn.

• Rechtzodiegaat
Chris.nl schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:46:
[...]

Je kan hem best aanschaffen om een rit(je) te maken hoor. Hij is wellicht volatiel perfect voor de kortere termijn.
In oktober naar de 1 dollar. Prima.

https://www.stocksgazette...isputed-coin-of-the-year/

• hmr

hmr

DJ-Promo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:45:
[...]

Ja of 7500 voor 44 en die dan zien stijgen naar ongekende hoogte en zo dom zijn niet te verkopen :o
Met dom geluk heb ik alles verkocht op 1 cent onder de ATH.... ;) heeeerlijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
Chris.nl schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:46:
[...]

Ja na die stijging van circa 45% vandaag is dit inderdaad weer een goed punt om erin te springen 8)7

• Rechtzodiegaat
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:48:
[...]

Ja na die stijging van circa 45% vandaag is dit inderdaad weer een goed punt om erin te springen 8)7
Hij stijgt ook nu nog steeds harder dan de andere muntjes dus overstappen loont tot zo ver.

• Chris.nl
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:48:
[...]

een ritje is een ritje

• Bmfd
poderosoo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:31:
[...]

Op basis van alles omtrent het hele project. De head-developer heeft een criminal record en zijn funds frozen bij verschillende exchanges. Ze hebben mcAfee betaald om in december te shillen. Halen hun deadlines niet. Ik zie dus ook niet in waarom nu deze partnership echt zoveel impact gaat hebben. Welk groot bedrijf zou een privacy-focused shitcoin gaan gebruiken met algehele regulering die eraan komt? Announcements van announcements zijn altijd teleurstellend. Daarnaast investeer je niet met verge maar is het pure speculatie.

En een potentiële 3x vind ik zelf niet echt de moeite waard met zo'n risico op een scam. Maar ik snap dat veel mensen in dit topic van 'lekker traden op binance' houden dus deze onzin toch wel kopen. Maargoed, 100% dat verge keihard gedumpt wordt de 16e.
Ik denk dat er redelijk wat bedrijven te porren zijn voor een samenwerking als je ze $2.5 miljoen aanbiedt. Als de developers daarnaast ook nog beloven dat ze de hele integratie voor hun rekening nemen, zie ik zo’n samenwerking echt wel gebeuren. Zo’n bedrijf maakt het echt niet zoveel uit zo lang ze er geld voor vangen. Ik denk dat je dan wat meer in de richting van Wikipedia en Pornhub o.i.d. moet kijken waarbij je Verge als betaalmiddel kunt gebruiken.

• Pelox
hmr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:47:
[...]

Met dom geluk heb ik alles verkocht op 1 cent onder de ATH.... ;) heeeerlijk!
Met wat domme "pech" had ik dik ingekocht op 12 cent... :F

Ik ben dus een beetje bang voor Verge..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 03-04-2018 15:58 ]

Zero.

• hmr

hmr

Pelox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:50:
[...]

Met wat domme "pech" had ik heb dik ingekocht op 12 cent... :F

Zoals aangegeven heb ik een rebuy gedaan op 14 cent ;)... dus wees niet bang.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rechtzodiegaat
Pelox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:50:
[...]

Met wat domme "pech" had ik heb dik ingekocht op 12 cent... :F

hmr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:50:
[...]

Zoals aangegeven heb ik een rebuy gedaan op 14 cent ;)... dus wees niet bang.
Ik herinner mij nog dat ie 1,4 cent was twee weken geleden of zo. Haha! Wat een wereld.

[ Voor 23% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 03-04-2018 15:51 ]

• tias86
Klopt een stijging is een stijging en een daling is een daling 8)7
Bedoel alleen te zeggen over het algemeen gesproken, na een fikse stijging wat we nu zien absoluut geen goed punt om er nu in te fomo en. Wil niet zeggen dat het slecht uitpakt! Zou het alleen niet adviseren! (y)

• Chris.nl
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:52:
[...]

Klopt een stijging is een stijging en een daling is een daling 8)7
Bedoel alleen te zeggen over het algemeen gesproken, na een fikse stijging wat we nu zien absoluut geen goed punt om er nu in te fomo en. Wil niet zeggen dat het slecht uitpakt! Zou het alleen niet adviseren!
Je hebt gelijk, het is over het algemeen onverstandig om na of tijdens een fikse stijging in te stappen. Daarom sta ik momenteel (begonnen in dec '17) nog verlies, zeker over m'n dec / jan ingekochte fomo potjes. Ik zou er inderdaad beter aan doen om dat niet te adviseren. Goed dat je me hieraan herinnert.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:02
Guttegut, het standaard gezeur op verge weer. Ja, ik vind het ook niet de meest professionele coin ooit, maar er gebeurd tenminste een hoop. Deadlines worden soms niet gehaald, maar het resultaat wel, dan al niet iets later. Daarbij is er veel communicatie richting de community.

Er zijn zat coins/projecten die een stuk professioneler ogen, maar nauwelijks iets van zich laten horen. Je kunt bij vrijwel elke coin wel je vraagtekens hebben. Succes in ieder geval met het afzeiken van het project, ondertussen kijk ik wel naar die mooie groene cijfertjes "+35%".

Ik vind het roepen van "exit scam" etc een klein beetje kansloos om eerlijk te zijn. Volgens mij is elke coin in dit topic al 100 keer een shitcoin/scam genoemd. En hoe vaak was dat het echt? :')

• tias86
Inverted_World schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:57:
Guttegut, het standaard gezeur op verge weer. Ja, ik vind het ook niet de meest professionele coin ooit, maar er gebeurd tenminste een hoop. Deadlines worden soms niet gehaald, maar het resultaat wel, dan al niet iets later. Daarbij is er veel communicatie richting de community.

Er zijn zat coins/projecten die een stuk professioneler ogen, maar nauwelijks iets van zich laten horen. Je kunt bij vrijwel elke coin wel je vraagtekens hebben. Succes in ieder geval met het afzeiken van het project, ondertussen kijk ik wel naar die mooie groene cijfertjes "+45%".

Ik vind het roepen van "exit scam" etc een klein beetje kansloos om eerlijk te zijn. Volgens mij is elke coin in dit topic al 100 keer een shitcoin/scam genoemd. En hoe vaak was dat het echt? :')
monero gold, bitconnect, Centra vandaag,, er zijn er vast nog een stuk meer en er zullen er ook meer komen.
Pagina: 1 ... 46 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!