Jazeker, financiën en crypto zijn gescheiden en ik ben content met m'n portfolio. Zelfs nu een leuk bedragje.
, top weekje hier gehad op ICX en HTMLCoin, nu vanaf de zijlijn aan het toekijken en af te wachten om in te stappen.
Net wel weer +/- 2 mil HTMLCoin voor 5 sat gekocht, en ik zit nog te broeden op een goed inkoopmoment op Powr de komende 2 maanden. ICX Blijf ik voorlopig eventjes vanaf totdat hij 1,40 of zo is.
Goed bezig

Sam2013 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:27:
Sterker nog hè dat hele hodl gekut is voor de mensen die of te laat hebben verkocht, dus vastzitten en de eigen fout goed lullen door te stellen dat "dit" toch echt een hodl munt is......
Of een hodler is een new die wijsgemaakt is dat hodlen slim is om uiteindelijk meer mensen erin te laten trappen en een hodler te worden en geld over de rug van deze.lui te verdienen.
Hoe eerder je dit principe snapt Hoe eerder crypto winstgevend wordt.
Ok, ik hap.
Ik hobby met een hodl strategie / mindset. Ik begrijp wel dat je door een topic als dit inziet dat vermeerderen door daytraden zeker lucratief kan zijn. Maar het een sluit het ander niet uit, hodl kan bijvoorbeeld ook met coins die op het juiste moment gekocht hebt (moment van verkopen heeft daar ook invloed op). Er hangen hier daytraders met de beste hodl-potjes

die kunnen dat dagelijks verantwoorden. Ik hou wat potjes vast die ik misschien 2021 pas kan uitleg(g)en.
Weigeren om geld wat ik kan missen met verlies terug te halen hoeft niet als straf te voelen imo.
[
Voor 3% gewijzigd door
Chris.nl op 01-04-2018 15:07
]