[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.707 views

Onderwerpen

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12 08:26
Voor de zekerheid 2395 JesusCoins gescoord voor morgen. Lach me een breuk als die ineens omhoog gaat als ik morgenavond aan het Paas diner (Lees: SchransGourmet) zit. Kwamen die 140 ByteCoins die ik daar blijkbaar nog had staan nog van pas...

Komt die Katholieke opvoeding van vroeger toch een beetje boven drijven...

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Dakillerbean schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:42:
Voor de zekerheid 2395 JesusCoins gescoord voor morgen. Lach me een breuk als die ineens omhoog gaat als ik morgenavond aan het Paas diner (Lees: SchransGourmet) zit. Kwamen die 140 ByteCoins die ik daar blijkbaar nog had staan nog van pas...

Komt die Katholieke opvoeding van vroeger toch een beetje boven drijven...
Gaat soms gigantisch omhoog, goed in de gaten houden dus. d:)b

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-12 05:58
als het hier bij blijft , en weer omhoog gaat vind ik het prima , sta met de aankopen van gisteren nog in de plus , hou ze lekker vast , hou wel van een gokje ....

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
cryptore schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:58:
als het hier bij blijft , en weer omhoog gaat vind ik het prima
No way dat dit het laatste punt is...

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:03:
[...]

No way dat dit het laatste punt is...
i hope so
zou mooi zijn zeg VEN kopen voor 0,50 $

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Zoals het de laatste weken gaat word dit 2014 V2. Dat zou betekenen dat de bodem er nog lang niet is. Iedere keer als er een nieuwe low gehaalt word gaat het een beetje omhoog om vervolgens net zo hard weer in te zakken. Er is van herstel gewoon nog geen sprake en de downtrend gaat door. Mensen mogen mij gerust negatief noemen dat ik dit zeg, maar ik zie het als realistisch en niet als negatief.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:11:
[...]

Zoals het de laatste weken gaat word dit 2014 V2. Dat zou betekenen dat de bodem er nog lang niet is. Iedere keer als er een nieuwe low gehaalt word gaat het een beetje omhoog om vervolgens net zo hard weer in te zakken. Er is van herstel gewoon nog geen sprake en de downtrend gaat door. Mensen mogen mij gerust negatief noemen dat ik dit zeg, maar ik zie het als realistisch en niet als negatief.
helemaal mee eens in normale woorden DIIKKE correctie..............

Prepare for the next ATH

• Helix
  • Laatst online: 18:05
Daar lijkt het ook zeker op, maar laten we het niet als feiten brengen, want niemand weet waar het naartoe gaat.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:11:
[...]

Mijn gevoel zij al hetzelfde .. en ik denk dat we stijgingen gewoon even uit ons hoofd moeten zetten.
Je kan of op de dalingen speculeren en hier sterker uitkomen, of je duikt in fiat / hodl .. maar een stijging is een brug te ver momenteel. 2014V2 is een scenario waar we denk ik rekening mee moeten gaan houden nu. :/

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik blijf voorlopig fiat................

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
sourcecode schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:15:
Ik blijf voorlopig fiat................
Ik niet. }:O

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

weet ff niet wanneer jij bent ingestapt ?

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
sourcecode schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:17:
[...]

weet ff niet wanneer jij bent ingestapt ?
Halverwege vorig jaar.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Toen kreeg je Bitcoins nog bij de boter en Litecoins bij iedere €10 euro boodschappen toch?

ps .. not sure, maar wie weet ziet een ander hetzelfde als ik. Staat er nu echt een bot op GDAX op het BTC/USD pair continu zijn eigen munten te verkopen en in te kopen ... 15 btc volume .. je kan'm niet missen. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Turbo-Puppy op 31-03-2018 23:23 ]

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Toen kreeg je Bitcoins nog bij de boter en Litecoins bij iedere €10 euro boodschappen toch?
Yep, en een stapeltje Ven bij Vencodrop.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

dan heb je nog een buffer, maar zou toch plan B gaan maken

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

[...]

ps .. not sure, maar wie weet ziet een ander hetzelfde als ik. Staat er nu echt een bot op GDAX op het BTC/USD pair continu zijn eigen munten te verkopen en in te kopen ... 15 btc volume .. je kan'm niet missen. 8)7
tja wie wil er nu nog BTC muntjes kopen ?

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
sourcecode schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:24:
[...]

Ik heb m'n inleg + flink wat winst begin januari al opgenomen, speel nu enkel nog met m'n overige winst.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:24:
[...]

Consider it done ... dit komt in ieder geval niet goed. In dit tempo kan ik maandag m'n auto gaan inleveren. -O-
Wilde wachten tot LTC de €88 zou raken, want dan is het echt all hell break loose time ... maar ti's goed geweest. Morgen een -10% zou me niets verbazen. Is het +10, dan maak ik dat wel weer een keer goed.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Consider it done ... dit komt in ieder geval niet goed. In dit tempo kan ik maandag m'n auto gaan inleveren. -O-
Wilde wachten tot LTC de €88 zou raken, want dan is het echt all hell break loose time ... maar ti's goed geweest. Morgen een -10% zou me niets verbazen. Is het +10, dan maak ik dat wel weer een keer goed.
merry pasen :)

Prepare for the next ATH

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gaat goed komen ... Er is nagenoeg instant een soort rust in me waardoor ik me 10 x beter voel. :)
Geen stalen ballen ... maar vurenhout. Nog best lang uitgehouden vond ik. :Y

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:14:
[...]
2014V2 is een scenario waar we denk ik rekening mee moeten gaan houden nu. :/
Als ik deze zie dan ben ik er vrij zeker van dat we er nog lang niet zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zxjg1SuHQetKdXE8g4kqHCnR/full.png

Om maar even positief te zijn zou deze mij dan ook weer niet verbazen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cjyVzUI6ULiJ6eGyqqFSiSfn/full.png

Op de korte termijn zie ik het trouwens nog wel de 6k raken met dan een bounce naar 7k of hoger. Dat is wel een leuk ritje om te pakken.

Verwijderd

sorry mannen..ik rij geen fiat
ik ga waar de koers me brengt
behaard en ongewassen onder ga ik mijn lot
maar als een beer zal ik boven deze put uit stijgen en mijn prijzen claimen
samen met suny lu aan een cocktail op het strand :P
(of berooit en straat arm bedelen langs de weg 8)7 )

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2018 23:40 ]

• Ton Hasselt
Kodiaq?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

bizar hoe sterk die BNB blijft

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Zeg dat wel :o

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ooo hebben sommigen hoopvol voor morgen/maandag de JesusCoin aangeschaft? Tof idee, maar ter (her)opvoeding: Met Pinksteren ging Jezus pas skyrocket naar de hemel hé, niet met pasen. Pinksteren valt dit jaar op 20 mei.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:41:
Ooo hebben sommigen hoopvol voor morgen/maandag de JesusCoin aangeschaft? Tof idee, maar ter (her)opvoeding: Met Pinksteren ging Jezus pas skyrocket naar de hemel hé, niet met pasen. Pinksteren valt dit jaar op 20 mei.
je weet toch
dat je tegenwoordig voor het event moet kopen en verkopen?
dus ze zijn ruim op tijd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2018 23:43 ]

• ggj87
Even aluhoedje:

https://www.barchart.com/futures/futures-expirations

Met de vorige futures datums werd de prijs ook al gedrukt. Misschien dat het tot september nog laag blijft en daarna weer omhoog gaat? Dan is het 2014=2018 plaatje wel compleet.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wil je bots in paniek zien ... GDAX --> LTC/EUR _O-

• Chris.nl
  • Niet online
_ burp

[ Voor 114% gewijzigd door Chris.nl op 01-04-2018 01:41 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Dat bitcoin logo op het eind ook _O-

• peschinl
  • Laatst online: 00:48
doet me beetje denken aan stiften

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:01:
pietje...fiat ;w
jantje...fiat ;w
dirk.....fiat ;w
losers....fiat ;w
dartfreak.. *O* positief :)F geen fiat oOo en gaat de uitdaging aan :)F
to the moooooooooooooooooonnnnnnnnnnnn d:)b
of denken jullie anders -O-
Denk anders.
A. Hij gaat wel omhoog en voorlopig zit je twee jaar in een bearmarket.
B. Ergens zit er een pijl in je hoofd, want mensen die niet zeggen wat jij wil horen een mindere Pasen toewensen, dan ben je gewoon niet goed snik.

XRP = trash

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12 10:18
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l6wvzXMS6Qpfafhc5cl7Za8T/full.jpg

Verwijderd

Ik ben door de loterij van NEX ICO gekomen en heb de mogelijkheid daar in te gaan investeren. Grote kans dat ik dat ga doen. Heb de laatste tijd al veel geinvesteerd, dus twijfel daarom nog een beetje. Echter zie ik NEX als de belangrijkste ICO van dit moment en wil ik hem eigenlijk ook niet mislopen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

[...]
Dit is bij GDAX onmogelijk gemaakt, je mag/kunt je eigen munten niet kopen. Er zitten dus minimaal 2 traders geld uit te wisselen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Taro schreef op zondag 1 april 2018 @ 08:44:
[...]

Dit is bij GDAX onmogelijk gemaakt, je mag/kunt je eigen munten niet kopen. Er zitten dus minimaal 2 traders geld uit te wisselen.
Twee accounts bij 1 trader zou kunnen?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Midacmm schreef op zondag 1 april 2018 @ 08:53:
[...]

Twee accounts bij 1 trader zou kunnen?
Echt 2 verschillende accounts natuurlijk wel, 2 verschillende API-keys niet. Maar ik zou niet weten waarom je je eigen munten zou kopen, want dat kost je een x bedrag per keer.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12 08:26
Chris.nl schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:41:
Nou dat wordt dan ff tijdje hodlen dan ;) zojuist -50% op JC dus gaat prima :+

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Tjonge jonge....Sinds donderdag al geld overgemaakt via overschrijving naar mn gdax....Nog steeds geen fiat aanwezig, echter op coinbase staat er dat er in dit paasweekend de transacties later zullen uitgevoerd worden. Onvoorstelbaar toch.....Banken werken nu dus niet ?! Precies of er manueel iemand goedkeuring moet geven voor de overschrijving. Te gek voor woorden.

• Bmfd
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bmfd op 01-04-2018 09:35 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
We gaan door het putje! Kom op, -25%, voor minder doe ik het niet :p

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Rebbelx schreef op zondag 1 april 2018 @ 09:32:
Tjonge jonge....Sinds donderdag al geld overgemaakt via overschrijving naar mn gdax....Nog steeds geen fiat aanwezig, echter op coinbase staat er dat er in dit paasweekend de transacties later zullen uitgevoerd worden. Onvoorstelbaar toch.....Banken werken nu dus niet ?! Precies of er manueel iemand goedkeuring moet geven voor de overschrijving. Te gek voor woorden.
Target2 is dicht; dinsdagochtend ben je de eerste :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:44
Rebbelx schreef op zondag 1 april 2018 @ 09:32:
Nog een reden om crypto (btc imho) als valide betaal middel te gaan gebruiken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 08:50

• AtlAntA
Was al vergeten dat het vandaag 1 april is. * AtlAntA doet het internet maar even uit voor vandaag.

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 08:50
AtlAntA schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:05:
[...]

Was al vergeten dat het vandaag 1 april is. * AtlAntA doet het internet maar even uit voor vandaag.
Ach, ik ben er zeker van dat er vandaag minstens 5 coins gaan crashen/moonen door een slecht begrepen aprilvis.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Als de hele wereld wacht op hun deposits dan zal dinsdag wel een goede dag worden in cryptoland

PSN: Oldzkoel

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:26
Ik had mijzelf voorgenomen 1 jaar niet te kijken (hodl) en ik ga verder toch niets ondernemen, maar kon mij toch even niet inhouden. Nu is het alleen extra zuur dat ik ETH op 1200 (en hoger) heb gezien en nu op 300 staat: dat laat wel zien dat hodl absoluut niet altijd de juiste stap is geweest. Zelfs door niet op de toppen te verkopen en in de dalen te kopen had ik nu een veelvoud van mijn huidige ETH kunnen hebben.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Slomy schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:33:
Ik had mijzelf voorgenomen 1 jaar niet te kijken (hodl) en ik ga verder toch niets ondernemen, maar kon mij toch even niet inhouden. Nu is het alleen extra zuur dat ik ETH op 1200 (en hoger) heb gezien en nu op 300 staat: dat laat wel zien dat hodl absoluut niet altijd de juiste stap is geweest. Zelfs door niet op de toppen te verkopen en in de dalen te kopen had ik nu een veelvoud van mijn huidige ETH kunnen hebben.
had had had

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Adviseer om nieuwe kopers niet BTC te Investeren.

Want, je kan netzogoed aan een netwerk meedoen waar je zelf verdient dan de miners.

• Rebbelx
  • Laatst online: 03-12 09:42
Slomy schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:33:
Sinds wanneer is hodl en niet kijken naar je portfolio hetzelfde ? Ik hodl ook maar dat wil daarom niet zeggen dat niet naar mn portfolio kijk. Soms doen er zich gewoon opportuniteiten voor waar je gewoon MOET op inspelen / reageren. Bv de gigantische run in december. Ik was te laat ingestapt maar had ik begin 2017 ingestapt en vervolgens zo een gigantische stijging meegemaakt, had ik wel eieren voor mijn geld gekozen. HODL kan je doen voor een paar maanden of voor een paar jaren. Persoonlijk HODL ik tot wanneer ik het gevoel heb dat het echt een bedrag is wat echt een invloed kan hebben op mijn dagdagelijkse leven. Is dat na 2 maanden, dan so be it...is dat na 2 jaar, ook goed

• AtlAntA
Rebbelx schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:53:
[...]

Sinds wanneer is hodl en niet kijken naar je portfolio hetzelfde ? Ik hodl ook maar dat wil daarom niet zeggen dat niet naar mn portfolio kijk. Soms doen er zich gewoon opportuniteiten voor waar je gewoon MOET op inspelen / reageren. Bv de gigantische run in december. Ik was te laat ingestapt maar had ik begin 2017 ingestapt en vervolgens zo een gigantische stijging meegemaakt, had ik wel eieren voor mijn geld gekozen. HODL kan je doen voor een paar maanden of voor een paar jaren. Persoonlijk HODL ik tot wanneer ik het gevoel heb dat het echt een bedrag is wat echt een invloed kan hebben op mijn dagdagelijkse leven. Is dat na 2 maanden, dan so be it...is dat na 2 jaar, ook goed
Zeer degelijk plan maar hoeveel invloed op je dagelijkse leven wil je? 4 ipv 5 dagen per week werken? Of meteen met pensioen kunnen in bv Dubai? Lijkt me zeer moeilijk om niet greedy te worden en dan het risico over het hoogste punt heen (december 2017) te zijn.

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Hé leuk, geen IP ban op mijn woonland meer, kan ik behalve alleen lezen nu ook reageren :) (ja ben te lui voor VPN)

JESUS RED vandaag +2,27% en +5,8%

• ggj87
Ik zou bij holden alleen bij een bepaald percentage verkopen én wanneer de koers piekt, dus wanneer de rsi hoog staat (is geen garantie voor een daling maar vaak wel).

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

AtlAntA schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:04:
[...]

Zeer degelijk plan maar hoeveel invloed op je dagelijkse leven wil je? 4 ipv 5 dagen per week werken? Of meteen met pensioen kunnen in bv Dubai? Lijkt me zeer moeilijk om niet greedy te worden en dan het risico over het hoogste punt heen (december 2017) te zijn.
Afgelopen december dachten we de helft van de hypotheek af te kunnen betalen of meer. :P

Nu hebben we besloten dit jaar de Saab te vervangen voor een jaguar s-type en zou het leuk zijn als we van de zomer een gedeelte uit crypto kunnen bekostigen. :P

Je stelt je wensen bij he. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:39:
[...]

Afgelopen december dachten we de helft van de hypotheek af te kunnen betalen of meer. :P

Nu hebben we besloten dit jaar de Saab te vervangen voor een jaguar s-type en zou het leuk zijn als we van de zomer een gedeelte uit crypto kunnen bekostigen. :P

Je stelt je wensen bij he. :)
Een bekerhouder of sky-leder beklede handrem moet haalbaar zijn ... :+

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ok hoop dat het met iedereen nog goed gaat qua financiën:)!
, top weekje hier gehad op ICX en HTMLCoin, nu vanaf de zijlijn aan het toekijken en af te wachten om in te stappen.

Net wel weer +/- 2 mil HTMLCoin voor 5 sat gekocht, en ik zit nog te broeden op een goed inkoopmoment op Powr de komende 2 maanden. ICX Blijf ik voorlopig eventjes vanaf totdat hij 1,40 of zo is.

[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 01-04-2018 11:51 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:28:
Vind deze voorspelling trouwens wel leuk. Die staat er al meer dan een maand en tot nu toe klopt ie aardig goed. Het lijkt alleen wat sneller te gaan: https://longforecast.com/...2017-2018-2019-btc-to-usd

Op naar 2020 :)
De site past zich wel snel aan volgens mij ;)

Rapapa...

• anboni
  • Laatst online: 17:44

• Ton Hasselt
Vrolijk Pasen allemaal. 😇

• p0st
  • Laatst online: 13:03

p0st

Dutch Reefer

Vrolijk pasen! Ook aan alle Govert fans hihi :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

middag alle
ff een vraagje,ik zoek op de website van kin naar een wallet
is die er nog niet?
waar laten jullie dan je kin munten?

• TrasherNL
Zien jullie die buy walls op Kraken (buy 2060 XBT @ 6500 USD en buy 1968 XBT @ 5250 EUR)?
Bizar grote orders voor een relatief kleine exchange als Kraken. Zijn deze walls door Kraken zelf geplaatst om manipulatie zoals eerder deze week op OKEx (bitcoins dumpen tot ver onder de marktwaarde om liquidatie en stop-loss van andere handelaren te triggeren) te voorkomen, een soort van plunge protection dus? Er is vrijdag al een korte dump geweest van 500+ coins tot 5250 EUR, toen viel die wall mij voor het eerst op.

De koers zakt ondertussen gestaag die richting op en is bij de USD al tot $70 van de wall genaderd. Ik ben benieuwd of de walls blijven staan, of verplaatst worden, mocht het zover komen. Wordt mijn buy-order op 6450 USD nog gevuld als het op andere exchanges onder de 6500 USD gaat?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:35:
middag alle
is die er nog niet?
Je kan ze gewoon zetten op een wallet die ERC20 coins ondersteunt

• Tominatie
  • Niet online
TrasherNL schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:35:
Zien jullie die buy walls op Kraken (buy 2060 XBT @ 6500 USD en buy 1968 XBT @ 5250 EUR)?
Bizar grote orders voor een relatief kleine exchange als Kraken. Zijn deze walls door Kraken zelf geplaatst om manipulatie zoals eerder deze week op OKEx (bitcoins dumpen tot ver onder de marktwaarde om liquidatie en stop-loss van andere handelaren te triggeren) te voorkomen, een soort van plunge protection dus? Er is vrijdag al een korte dump geweest van 500+ coins tot 5250 EUR, toen viel die wall mij voor het eerst op.

De koers zakt ondertussen gestaag die richting op en is bij de USD al tot $70 van de wall genaderd. Ik ben benieuwd of de walls blijven staan, of verplaatst worden, mocht het zover komen. Wordt mijn buy-order op 6450 USD nog gevuld als het op andere exchanges onder de 6500 USD gaat?
Nee hij moet bij Kraken de 6450 aanraken om jouw kooporder te triggeren.

• cryptore
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:35:
middag alle
is die er nog niet?
Enjin wallet ondersteund deze

• TrasherNL
Tominatie schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:38:
[...]

Nee hij moet bij Kraken de 6450 aanraken om jouw kooporder te triggeren.
Ja, dat is duidelijk, maar ik vraag mij af wat daar de slagingskans van zo'n order zou zijn. Met het normale Kraken handelsvolume komen we nooit door die wall heen, ookal is de prijs elders lager.
Of de wall wordt verlaagd, of de prijs moet lang genoeg lager blijven zodat de arbitrage handelaren tijd hebben om bitcoins naar kraken over te maken, want ik geloof niet dat deze handelaren op dit moment genoeg bitcoins bij Kraken voorraad hebben om hier doorheen te komen.

• mich78
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Tijdje geleden uitgestapt omdat mensen zeiden dat ik het moest omzetten in Fiat. Ik heb deze. En jullie? Maar andere keren hoor ik jullie weer praten over Saabs, jaguars en lambo’s. Wat is t nou?

Afbeeldingslocatie: https://media.autoweek.nl/m/vzqykrfbncai_480.jpg

• Tominatie
  • Niet online
TrasherNL schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:43:
[...]

Ja, dat is duidelijk, maar ik vraag mij af wat daar de slagingskans van zo'n order zou zijn. Met het normale Kraken handelsvolume komen we nooit door die wall heen, ookal is de prijs elders lager.
Of de wall wordt verlaagd, of de prijs moet lang genoeg lager blijven zodat de arbitrage handelaren tijd hebben om bitcoins naar kraken over te maken, want ik geloof niet dat deze handelaren op dit moment genoeg bitcoins bij Kraken voorraad hebben om hier doorheen te komen.
Zulke walls worden vaak weggehaald maar het kan ook gewoon een grote investeerder zijn die denkt; bitcoin staat wel erg laag, lets do thisssss. Dan wordt het natuurlijk wel moeilijk om door die wall te komen maar als bitcoin steeds lager raakt op andere exchanges zal die wall echt wel opgegeten worden want iedereen zal sellen. Alleen zal het lang duren.

• Tominatie
  • Niet online
Ik ben op de TRX trein gestapt, hoop dat het een mooie daytrade gaat worden. Ik mis het USDT/fiat leven totaal niet, ook al ga je soms weer 50$ in waarde omlaag. Misschien daalt 'ie nog lager dan de 6600-7000 zone of blijven we hier nog een tijd inhangen. We gaan het zien.

Verwijderd

Bloedt langzaam dood...

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11 09:34
Nee dank je

PSN: Marselaar

• Tominatie
  • Niet online
Waarom zo negatief, we beginnen gewoon weer rond de 5,5k - 6k om van daaruit verder te bouwen aan een gezondere marktstijging. De hype is weg, weakhands verdwijnen en zo gaan we beginnen aan een nieuw crypto avontuur.

Edit: denk zelf trouwens niet dat we veel lager gaan dan waar we nu staan maar iedereen heeft zijn eigen visie :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tominatie op 01-04-2018 13:33 ]

Verwijderd

Hoe wil je dit dan noemen? Tijdelijke dip? van 17k euro naar 5,35 euro

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11 09:34
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:38:
[...]

Hoe wil je dit dan noemen? Tijdelijke dip? van 17k euro naar 5,35 euro
Het klonk als een verwensing... 8)7

PSN: Marselaar

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Persoonlijk vind ik wat we nu zien nog vervelend, maar de angst zit hem in een mass dump, ergens komt een punt dat een groot deel besluit dat het tot hier en niet verder gaat. Het punt dat we met euro’s per minuut compleet in elkaar storten... als dat maar uitblijft, dan kun je dat positief noemen, en gaan we vanzelf wel weer omhoog.

Mijn gok is dat $6500 of LTC €88 het absolute dieptepunt zal zijn. We stuiteren als een raket omhoog bij die punten is al eerder gebleken. Ik vermoed dat we dan begin van de avond gaan meemaken.

• cryptore
verge gaat lekker op dit moment , mag van mij doorzetten

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:51
cryptore schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:05:
Laat maar doorgaan om straks weer te sellen om zo weer als hij dropt wat extra verge in bezit te hebben :)

Je kunt er bijna op wachten straks

• cryptore
EHA1337 schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:07:
[...]

Laat maar doorgaan om straks weer te sellen om zo weer als hij dropt wat extra verge in bezit te hebben :)

Je kunt er bijna op wachten straks
klopt helemaal , zo doe ik het ook

Verwijderd

cryptore schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:05:
Good luck, verge en trx moet je net op het goede moment instappen en weer uitstappen.

• BLACKfm
  • Laatst online: 22-12 16:21

BLACKfm

O_o

mich78 schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:45:
Tijdje geleden uitgestapt omdat mensen zeiden dat ik het moest omzetten in Fiat. Ik heb deze. En jullie? Maar andere keren hoor ik jullie weer praten over Saabs, jaguars en lambo’s. Wat is t nou?

[afbeelding]
Als ik nu uitstap kan ik wel een oud fiat panda-tje betalen. Op het hoogtepunt was het nog een leuke Mazda MX 5 NB (die ik al even wil hebben) :P.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Neo 40 euro nu

• Chris.nl
  • Niet online
Sam2013 schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:49:
Ok hoop dat het met iedereen nog goed gaat qua financiën:)!
Jazeker, financiën en crypto zijn gescheiden en ik ben content met m'n portfolio. Zelfs nu een leuk bedragje.
, top weekje hier gehad op ICX en HTMLCoin, nu vanaf de zijlijn aan het toekijken en af te wachten om in te stappen.

Net wel weer +/- 2 mil HTMLCoin voor 5 sat gekocht, en ik zit nog te broeden op een goed inkoopmoment op Powr de komende 2 maanden. ICX Blijf ik voorlopig eventjes vanaf totdat hij 1,40 of zo is.
Goed bezig d:)b
Sam2013 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:27:
Sterker nog hè dat hele hodl gekut is voor de mensen die of te laat hebben verkocht, dus vastzitten en de eigen fout goed lullen door te stellen dat "dit" toch echt een hodl munt is......

Of een hodler is een new die wijsgemaakt is dat hodlen slim is om uiteindelijk meer mensen erin te laten trappen en een hodler te worden en geld over de rug van deze.lui te verdienen.

Hoe eerder je dit principe snapt Hoe eerder crypto winstgevend wordt.
Ok, ik hap.

Ik hobby met een hodl strategie / mindset. Ik begrijp wel dat je door een topic als dit inziet dat vermeerderen door daytraden zeker lucratief kan zijn. Maar het een sluit het ander niet uit, hodl kan bijvoorbeeld ook met coins die op het juiste moment gekocht hebt (moment van verkopen heeft daar ook invloed op). Er hangen hier daytraders met de beste hodl-potjes d:)b die kunnen dat dagelijks verantwoorden. Ik hou wat potjes vast die ik misschien 2021 pas kan uitleg(g)en.

Weigeren om geld wat ik kan missen met verlies terug te halen hoeft niet als straf te voelen imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 01-04-2018 15:07 ]

Verwijderd

zo dan..ook all in op bnb

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:27:
Sterker nog hè dat hele hodl gekut is voor de mensen die of te laat hebben verkocht, dus vastzitten en de eigen fout goed lullen door te stellen dat "dit" toch echt een hodl munt is......

Of een hodler is een new die wijsgemaakt is dat hodlen slim is om uiteindelijk meer mensen erin te laten trappen en een hodler te worden en geld over de rug van deze.lui te verdienen.

Hoe eerder je dit principe snapt Hoe eerder crypto winstgevend wordt.
Meh. Holden kan prima zijn als je echt hold, dus jaren niet weken of maanden. Als je BTC gekocht hebt op 500 dollar en ETH op 20 dollar is holden zo slecht nog niet. Mogelijk doet BTC over een paar jaar 50k en ETH 5k, niets mis met al die jaren holden dan.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:45:
[...]

Persoonlijk vind ik wat we nu zien nog vervelend, maar de angst zit hem in een mass dump, ergens komt een punt dat een groot deel besluit dat het tot hier en niet verder gaat. Het punt dat we met euro’s per minuut compleet in elkaar storten... als dat maar uitblijft, dan kun je dat positief noemen, en gaan we vanzelf wel weer omhoog.

Mijn gok is dat $6500 of LTC €88 het absolute dieptepunt zal zijn. We stuiteren als een raket omhoog bij die punten is al eerder gebleken. Ik vermoed dat we dan begin van de avond gaan meemaken.
is dat al wel eens gebeurd dat iedereen in paniek zijn munten dumpt?

• Tominatie
  • Niet online
Jeetje govert wordt behoorlijk gedumpt zie ik, om in de gaten te houden dus? :9

Neo begint ook wel echt heel laag te komen, wordt wel heel verleidelijk allemaal op deze manier..

Edit: BTC ook onder de 6600, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 01-04-2018 15:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:18:
[...]

is dat al wel eens gebeurd dat iedereen in paniek zijn munten dumpt?
Die crash vanaf 20.000.

• gabn88
  • Nu online
Er komt zo een spike van jewelste, Ltc gaat naar €76,50. BTC naar $5700, ETH naar €250. Happy shopping!

Verwijderd

gabn88 schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:33:
Er komt zo een spike van jewelste, Ltc gaat naar €76,50. BTC naar $5700, ETH naar €250. Happy shopping!
Je bent "in the know"? :/

• Stoffa
  • Laatst online: 20:29
Neuh, hij is gewoon "in the now" vermoed ik.

Verwijderd

Ergens zal er wel weer een flinke bounce komen om je op het verkeerde been te zetten terwijl de downtrend voorlopig nog wel doorgaat.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:41:
Ergens zal er wel weer een flinke bounce komen om je op het verkeerde been te zetten terwijl de downtrend voorlopig nog wel doorgaat.
Voor BTC zal dat ergens rond de 6k zijn gok ik.

Verwijderd

sinds jullie aankondigen dat het nog harder naar beneden gaat ,gaat alles omhoog???????
tja, dat geeft alleen maar aan dat het allemaal duimzuigerij is

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:45:
[...]
Persoonlijk vind ik wat we nu zien nog vervelend, maar de angst zit hem in een mass dump, ergens komt een punt dat een groot deel besluit dat het tot hier en niet verder gaat. Het punt dat we met euro's per minuut compleet in elkaar storten... als dat maar uitblijft, dan kun je dat positief noemen, en gaan we vanzelf wel weer omhoog.

Volgens mij hebben diverse exchanges al heel handige handelsstops ingebouwd (om wellicht zelf laag in te kopen en) om voor (andere) traders de koers niet te snel te laten zakken...

Diverse exchanges hebben niet voor niets de grootste wallets.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:54:
sinds jullie aankondigen dat het nog harder naar beneden gaat ,gaat alles omhoog???????
Een korte stijging en alles gaat omhoog ? Mkay...
Negeer de overduidelijke downtrend die nog niet voorbij is en stop er nog wat fiat in :P

• Bmfd
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:54:
We zitten al maanden in een downtrend, dat de koers dan even een paar minuten/uren/dagen omhoog gaat zegt niet zoveel.
Pagina: 1 ... 41 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!