[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 175 Laatste
Acties:
  • 469.596 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-05 14:13
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:16:
[...]

Ik had al ff wat dom zitten kijken en mochten die gratis coins na exchange release van de ico nog niet vrijkomen voor verkoop dan ga ik voor die 500 WHEN 22 minuten ouwehoeren met een nucleair fusion expert.

Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Prijs in when staat niet in verhouding tot dollar tarief. Bestaan die gasten wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

er is maar 1 ding zeker hier , en dat is dat bitcoin uiteindelijk tot ongekende hoogte gaat stijgen.
wij grappen nu over 8 jaar geleden dat je pizza en bier kon kopen van bitcoin
maar over tien jaar ligt indereen dubbel als je verteld dat je bitcoin kon kopen voor 10k

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
tias86 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:22:
Ton leeft je schoonmoeder nog? of heeft ze lekker gekookt?
Ze wil d'r thee niet opdrinken. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-06 12:34
Crypts schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:06:
[...]

Heb het een dagje gedaan in een easyhash pool maar kwam met ~95h/s op 2,5 etn geloof ik. 150 per dag lijkt me ietsjes veel te rooskleurig maar wie weet?

Edit: in vergelijking met btcz verstookt mijn cpu wel minder, 26/27W tegen 35~38 op btcz.
De ene calculator is de andere niet inderdaad :F maar als ik het gemiddelde pak zou ik rond de 90 uit moeten komen. Toch bijna $3 per dag, nog altijd meer dan nu het geval. Ga ‘m gewoon eens ter vervanging van 400h/s ByteCoin 24 uur inzetten en kijken wat het opgelevert heeft... zou dan om en nabij de 40-45 moeten gaan worden. Meten = weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wait, ETN mobile minen, gratis coins?
Kan dat ook op iOS? :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:23:
er is maar 1 ding zeker hier , en dat is dat bitcoin uiteindelijk tot ongekende hoogte gaat stijgen.
wij grappen nu over 8 jaar geleden dat je pizza en bier kon kopen van bitcoin
maar over tien jaar ligt indereen dubbel als je verteld dat je bitcoin kon kopen voor 10k
Je kan nu ook pizza en bier kopen van bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ton Hasselt schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:25:
[...]

Je kan nu ook pizza en bier kopen van bitcoin.
vanaf het moment toen ik zag dat ik vergeten was om er 1 bij te zetten was het wachten op dit slappe inkoppertje ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Sterker nog hè dat hele hodl gekut is voor de mensen die of te laat hebben verkocht, dus vastzitten en de eigen fout goed lullen door te stellen dat "dit" toch echt een hodl munt is......

Of een hodler is een new die wijsgemaakt is dat hodlen slim is om uiteindelijk meer mensen erin te laten trappen en een hodler te worden en geld over de rug van deze.lui te verdienen.

Hoe eerder je dit principe snapt Hoe eerder crypto winstgevend wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:47
Sam2013 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:16:
T'is toch een groot toneelspel.
Crypto is te gek gaaf top. Maar elk mj tje heeft gewoon geen waarde. Dat blijkt maar weer.met bijv. ICX. Die koop ik zondag voor 1.75. Btc stijgt ietSie en een platform komt erbij komt en tadaa me geld meer dan verdubbeld naar 80 k.

Nou geloof me dat de aziaten allang de icx hebben geowned. En aan de waarde van het muntje structureel niets veranderd is.

Sterker nog. Over een paar dagen pik ik ze weer voor 2 usd per stuk en verkoop ze weer voor dubbel weekj/maandje later.

Gewoon een kwestie van iets geduld.is deze wild westen= winnende tactiek.
"En een platform komt erbij"? Je snapt dat ICX nu op 2 exchanges terecht komen die op nummer 5 en 6 staan qua volume, met een 24h handelsvolume van $1.5 miljard in totaal? De stijging is exorbitant, maar dat dit voor een grote stijging zorgt lijkt me nou ook niet zo apart.

Daarnaast was het voor Koreanen vrij lastig om ICX te kopen vanwege regulatie die er in Korea geldt, dus nee, er is niks aan het muntje zelf veranderd, maar wel aan de beschikbaarheid.

Ik hoop voor jou en mij dat het gaat lukken om ze over een paar dagen voor $2 op te pikken, maar ik denk niet dat het gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Sam2013 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:27:
Sterker nog hè dat hele hodl gekut is voor de mensen die of te laat hebben verkocht, dus vastzitten en de eigen fout goed lullen door te stellen dat "dit" toch echt een hodl munt is......

Of een hodler is een new die wijsgemaakt is dat hodlen slim is om uiteindelijk meer mensen erin te laten trappen en een hodler te worden en geld over de rug van deze.lui te verdienen.

Er zijn anders tal van voorbeelden waarbij men er achteraf kwam dat men na al het handelen en traden, meer winst had behaald over dezelfde periode door simpelweg te holden. Je stelling is daarom niet alleen erg stellig, maar ook nog onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grappig ,icx is ven bijna weer voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
Bmfd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:28:
[...]

"En een platform komt erbij"? Je snapt dat ICX nu op 2 exchanges terecht komen die op nummer 5 en 6 staan qua volume, met een 24h handelsvolume van $1.5 miljard in totaal? De stijging is exorbitant, maar dat dit voor een grote stijging zorgt lijkt me nou ook niet zo apart.

Daarnaast was het voor Koreanen vrij lastig om ICX te kopen vanwege regulatie die er in Korea geldt, dus nee, er is niks aan het muntje zelf veranderd, maar wel aan de beschikbaarheid.

Ik hoop voor jou en mij dat het gaat lukken om ze over een paar dagen voor $2 op te pikken, maar ik denk niet dat het gaat lukken.
En hopelijk nog een tokenswap deze maand. Ben benieuwd of we daar snel informatie over gaan krijgen. Daarnaast zijn ze met een tour bezig. Morgen Singapore, 27 maart - Shanghai en 29 maart Tokyo.

25 maart dus op Bithumb. Ik schrok vanmorgen van me portfolio in positieve zin. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07

Holden is misschien niet de meest lucratieve, maar wel de makkelijkste strategie die je kunt toepassen. Zeker als je geen kaas hebt gegeten van handelen, niet weet wanneer je moet kopen en verkopen kun je beter de hold strategie toepassen. Je weet dan bijna zeker dat je geen geld verliest door slechte trades e.d. Handelen moet je uiteindelijk ook liggen he. Als je weet dat je daar niet goed in bent of gewoonweg wilt holden vanwege het gemak moet je dat gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

lighting_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:22:
[...]

Prijs in when staat niet in verhouding tot dollar tarief. Bestaan die gasten wel
Geen idee 😂 heb ingeschreven met m'n spam adres en een compleet nutteloos wachtwoord. App is inmiddels alweer van m'n phone af. Heb die recovery woorden en wachtwoord opgeslagen en over een jaartje ofzo kijk ik wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je nu een coin heb die nagenoeg stil staat , en de munten er omheen schieten geregeld de lucht in dan laat je toch als holder een pak geld liggen?of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-06 17:18
Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:37:
als je nu een coin heb die nagenoeg stil staat , en de munten er omheen schieten geregeld de lucht in dan laat je toch als holder een pak geld liggen?of zie ik dat verkeerd
Lijkt mij ook. Of per ongeluk hoddlen op een munt die langzaam dood bloedt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Ligt eraan welke coin je hold lijkt mij. Als je alleen maar prutcoins hebt, schiet het niet op idd. Maar achter groene candles aanjagen is vaak ook niet de winnende tactiek, aangezien je vaak dan al te laat bij het feestje bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08
Dat zie je verkeerd.
Net al meer reacties die van jou afkomstig zijn. Helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcon
  • Laatst online: 10-05-2024
Als je nu in BTC zit, terwijl je ook in ERA had kunnen zitten dan laat je toch een pak geld liggen? Of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pirodr01 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Ligt eraan welke coin je hold lijkt mij. Als je alleen maar prutcoins hebt, schiet het niet op idd. Maar achter groene candles aanjagen is vaak ook niet de winnende tactiek, aangezien je vaak dan al te laat bij het feestje bent.
mee eens ,maar als je met een vast bedrag jaagt en je bent van de tien keer 6 keer wel op tijd is het winstgevend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:40:
[...]

mee eens ,maar als je met een vast bedrag jaagt en je bent van de tien keer 6 keer wel op tijd is het winstgevend
Als je met die andere 4 keer verliest, kun je je dus afvragen of je niet beter af was geweest door een aantal stabiele, veelbelovende coins gewoon te holden. Los van de extra tijdsinvestering, stress en alles eromheen.

Probeer het gerust, maar als het zo simpel was, zou dan inmiddels niet iedereen al miljonair zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door pirodr01 op 21-03-2018 21:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zo hey... en nu wil je zeker wel een echte Tweakers sticker? Dit soort vruchtbare bijdrages zijn een ware utopie. :+

*ps, je geboortejaar gebruiken in je nickname is echt 2017 :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-03-2018 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

pirodr01 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:41:
[...]

Als je met die andere 4 keer verliest, kun je je dus afvragen of je niet beter af was geweest door een aantal stabiele, veelbelovende coins gewoon te holden. Los van de extra tijdsinvestering, stress en alles eromheen.

Probeer het gerust, maar als het zo simpel was, zou dan inmiddels niet iedereen al miljonair zijn?
daar gaat het toch om ,dat is het leuke aan crypto ,tijd verdrijf ,hobby,spanning...heerlijk
het is net sport..balen als je verliest en juichen als je wint

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 21-03-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:43:
[...]

daar gaat het toch om ,dat is het leuke aan crypto ,tijd verdrijf ,hobby,spanning...heerlijk
Dat is wat anders, dan heb je het over vermaak en tijdverdrijf, dat is iets anders dan de meest winstgevende tactiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dakillerbean schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:24:
[...]

De ene calculator is de andere niet inderdaad :F maar als ik het gemiddelde pak zou ik rond de 90 uit moeten komen. Toch bijna $3 per dag, nog altijd meer dan nu het geval. Ga ‘m gewoon eens ter vervanging van 400h/s ByteCoin 24 uur inzetten en kijken wat het opgelevert heeft... zou dan om en nabij de 40-45 moeten gaan worden. Meten = weten 8)
Meten=weten idd dus gewoon proberen. Dit is wat ik nu krijg via easyhash:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lGhyebM.jpg

Toch een stuk minder dan via jouw berekening en meestal komt de laagste uit. Of haal je zelfs die niet. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 21-03-2018 21:45 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crypts schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:44:
[...]

[afbeelding]

Toch een stuk minder dan via jouw berekening en meestal komt de laagste uit. Of haal je zelfs die niet. :+
stoppen met werken?.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

[afbeelding]

Ik heb op mijn tel met gemiddeld 19 hs ook 23 etn in een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:03
Hoeveel hash hebben jullie toegewezen gekregen in die electroneum app? En met welke telefoon?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
Pelox schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:50:
Hoeveel hash hebben jullie toegewezen gekregen in die electroneum app? En met welke telefoon?
De ene keer 16, de andere keer 21 op mijn S8+.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik heb van mijn hobby al mijn werk gemaakt dus no can do. :P

Even gekeken nog naar het systeem verbruik en dat valt nog meer mee, op btcz 65W en nu steady 52W, dat scheelt best een klap... Puur cpu en fan die wat minder hoeven te werken cq warm worden. Belasting is nog steeds full load.

Edit: temperatuur van cpu ligt ook een goede 10 graden lager.

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 21-03-2018 21:51 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoor ook niemand meer over reddcoin , is die inmiddels ook overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:21
Ton Hasselt schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Op mijn pc haal ik makkelijk 350h/s met enkel m'n CPU en maar de helft van mijn threads.
Moet hem nog finetunen, GPU kan ook, maar die staan VTC te minen.
Hoe kan je zo weinig ETN hebben met een hashrate van 350/H?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Pelox schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:50:
Tussen de 20 en 40.. S7 edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Als ik het goed begrijp kan je nog geen ETN minen op een iPhone toch?
Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:50:
Ik ben met een paar tientjes ingestapt op 87 sat ofzo.
Geen idee wat het gaat worden, maar het is er wel erg stil rondom.

[ Voor 69% gewijzigd door RickvN op 21-03-2018 21:52 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:50:
[...]

De ene keer 16, de andere keer 21 op mijn S8+.
Bijzonder! Ik heb 29 op een S7 d:)b

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Pelox schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:51:
[...]

8)7 nou dan deinstalleer ik de boel wel weer :P wat is dit voor onzin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ja en nee. Ook als je actief trade kun je toevallig andere coins zwaar de lucht in zien schieten. Er zal altijd een moment zijn dat je een mooie(re) kans mist. Maar soms kun je ze ook makkelijk pakken. Heb ook wel eens 2x 10% gepakt op dezelfde stijging. Het draait ook een beetje om discipline.

Zo had ik bijvoorbeeld 50.000 bytecoins met 3% winst verkocht omdat ie maar wat bleef hangen. 2 dagen later ging ie echt x5 ofzo. Dus had ik beter kunnen holden. Er blijft echter een punt dat verkopen verstandig is. Alle munten die ik hodl zijn veel meer waard geweest. Das een beginnersfout van me geweest. Alles steeg toch wel door. Als ze in de toekomst ooit nog eens flink de lucht in gaan pak ik zeker mn winst en koop ik wel terug in een dip. Dips blijken toch altijd terug te keren.

Daarbij is traden in een bullish markt niet zo moeilijk, als de alts sneller stijgen dan bitcoin zoals afgelopen december/januari, pak je echt keer op keer mooie percentages. Traden in een bearish markt is een stuk lastiger. Je hebt dan sneller de kans dat je tegen de lamp loopt.

Bovendien moet je de tijd er voor hebben/maken. Als je veel tijd om handen hebt en het traden leuk vind om te doen is het prachtig. Maar als je een jong gezinnetje en een vaste baan ernaast hebt dan kan het ook behoorlijk wat stress opleveren. De markt wacht niet tot je savonds even wat tijd hebt om mooie ritjes te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
bij verschilt t ook van 15 tot 32 htc10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
RickvN schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:51:
Als ik het goed begrijp kan je nog geen ETN minen op een iPhone toch?
Nee shitcoins werken niet op premium telefoons of andersom, kies maar welke het meest van toepassing is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
[...]

[afbeelding]

Die heb ik mobiel met 15-21h/s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:52:
[...]

Ja en nee. Ook als je actief trade kun je toevallig andere coins zwaar de lucht in zien schieten. Er zal altijd een moment zijn dat je een mooie(re) kans mist. Maar soms kun je ze ook makkelijk pakken. Heb ook wel eens 2x 10% gepakt op dezelfde stijging. Het draait ook een beetje om discipline.

Zo had ik bijvoorbeeld 50.000 bytecoins met 3% winst verkocht omdat ie maar wat bleef hangen. 2 dagen later ging ie echt x5 ofzo. Dus had ik beter kunnen holden. Er blijft echter een punt dat verkopen verstandig is. Alle munten die ik hodl zijn veel meer waard geweest. Das een beginnersfout van me geweest. Alles steeg toch wel door. Als ze in de toekomst ooit nog eens flink de lucht in gaan pak ik zeker mn winst en koop ik wel terug in een dip. Dips blijken toch altijd terug te keren.

Daarbij is traden in een bullish markt niet zo moeilijk, als de alts sneller stijgen dan bitcoin zoals afgelopen december/januari, pak je echt keer op keer mooie percentages. Traden in een bearish markt is een stuk lastiger. Je hebt dan sneller de kans dat je tegen de lamp loopt.

Bovendien moet je de tijd er voor hebben/maken. Als je veel tijd om handen hebt en het traden leuk vind om te doen is het prachtig. Maar als je een jong gezinnetje en een vaste baan ernaast hebt dan kan het ook behoorlijk wat stress opleveren. De markt wacht niet tot je savonds even wat tijd hebt om mooie ritjes te pakken.
het laatste stukje geld dus ook voor mij ,vaak kom je thuis en heb je de boot gemist ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:51:
[...]

[...]

Hoe kan je zo weinig ETN hebben met een hashrate van 350/H?
Dat is op m'n mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Pelox schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:51:
[...]

Hier 32/H op een Samsung Galaxy S8.
Ik ben erg benieuwd wat je PC doet met Android en de App. Volgens mij hebben ze op de PC de boel geblokkeerd, want ik haal maar net meer als op mijn telefoon.

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpman op 21-03-2018 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:58:
[...]

Ik doe echt iets verkeerd blijkbaar 8)7 ik haal regelmatig de helft op dus een S8 Plus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Richh schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:01:
[...]

Ik doe echt iets verkeerd blijkbaar 8)7 ik haal regelmatig de helft op dus een S8 Plus 8)7
Misschien wat te veel apps open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036187

Bmfd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Als zij zeggen dat ze op een bepaalde tijd een snapshot maken, kun je er ook gewoon van uitgaan dat die snapshot op dat moment is gemaakt. Dat kun je voor de rest niet nakijken o.i.d.
Mja waarschijnlijk wel, thanks. Ik twijfel wel nog om ze nu al weg te halen omdat ze '21 March 00:00 UTC+8' zeiden. Ik dacht dat dat vanochtend was, maar kan dat niet even goed morgenochtend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:58:
[...]

[...]

Ik ben erg benieuwd wat je PC doet met Android en de App. Volgens mij hebben ze op de PC de boel geblokkeerd, want ik haal maar net meer als op mijn telefoon.
Op mijn pc gebruik ik geen Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:50
Hier 42 op een Oneplus 5t al 70 etn mee verdiend. Ben op een ander systeem met minergate aan het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe,,er komt weer beweging in de handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:50:
Reddcoin, de blockchain aan m'n been 😂

Reddcoin is niet heel actief bezig heb ik het idee. De redding is geweest dat ze op een grote Aziatische exchange terecht zijn gekomen, het 24h volume is sindsdien bizar hoog voor een coin als RDD. In de meest recente lage bitcoin prijs zakte hij maar een paar satoshi, nadeel is dat ie ook amper meestijgt nu, vergeleken met de andere munten. Maar whitepaper is onlangs weer vernieuwd, en ze blijven maar beloven dat redd-id eraan komt. Al vanaf 2014 😂 kijken hoelang ze dat trucje nog volhouden.

Het is wachten tot er een andere beter presterende 'social media coin' komt. Dan kan het wel eens rap gebeurd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
kleefding schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:04:
Hier 42 op een Oneplus 5t al 70 etn mee verdiend. Ben op een ander systeem met minergate aan het testen
En hoeveel is 70 etn waard dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
golfgti5 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:16:
[...]

En hoeveel is 70 etn waard dan?
100 duzend euro

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Misschien wat te veel apps open staan?
Dat zou toch niet uit moeten maken? :P

Ik ga echt geen apps sluiten voor 0,01 cent aan coins per dag hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Richh schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:20:
[...]

Dat zou toch niet uit moeten maken? :P

Ik ga echt geen apps sluiten voor 0,01 cent aan coins per dag hoor :P
Niet de etn-app natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het gekke is dat als ik in de BIOS Intel Virtualization Technology uit zet, ik een hogere hash rate haal in de ETN Android App.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:52:
[...]

Echt heel herkenbaar! Vooral het laatste stuk geldt idem voor mij.

En op de piek verkopen en lager terugkopen blijft lastig, je weet nooit wanneer dat is. Dus hodl ik stug door tot ze een punt bereiken waar ik met mezelf heb afgesproken dat genoeg genoeg is. En dat ga ik niet voor de 50e keer herhalen ;)
kleefding schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:04:
Minergate... leuk voor de beginner maar als je het mining truukje met command line tools je even eigen maakt, scheelt een hoop hashpower. Minergate “steelt” je hashrate. En dat is geen onzin, heb zelf ook in het begin Bytecoin gemined met Minergate. Dacht dat 600h/s best netjes was. Tot ik over die “scam” las en me ging verdiepen in alternatieve manieren met andere mining pools. Ineens 780h/s, da’s aanzienlijk. Maar toen was ik al 4 maanden en 30.000 bytecoins verder. Weet nu wel beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 596157

Btw voor TRX staan er ook wat evenementen op het programma komende twee maanden, weet iemand daar wat meer van?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:21:
Het gekke is dat als ik in de BIOS Intel Virtualization Technology uit zet, ik een hogere hash rate haal in de ETN Android App.
Uitzetten!!!!!! Alles uitschakelen desnoods wat chips van je moederbord zagen.

Alles voor die etn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
Wauw, ICX eindelijk omhoog! Ben toch blij dat ik die zo koppig als het maar kon ben blijven hodl'en. Ten opzichte van ETH en BTC nu een leuke winst mee, die de rest van de verliezen een beetje compenseert. In $ waarde is het nog een drama, maar je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 596157 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:22:
Btw voor TRX staan er ook wat evenementen op het programma komende twee maanden, weet iemand daar wat meer van?
Deze maand de launch van hun testnet en eind mei de launch van hun mainnet. Ik hou me niet echt bezig met Tron, dus voor de rest heb ik geen idee wat er nog meer op de planning staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Alles voor die etn
Binnenkort een ETN-smartphone. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kunnen we niet gewoon even een lijst van de 10 meest populaire telefoons maken en de hahsrate vermelden? Zijn we gelijk klaar met dat gezeik over het kansloos minen van kansloze munten die nu niet en nooit niet ene reet waard worden.

Desnoods een eigen topic .. maar iedere 2 minuten lezen dat iedere telefoon van 2017/2018 ergens tussen de 18 en 28h/s doet geloof ik wel .. surprise ...al die cpu en mem modules zijn 1 pot nat ditto voor de Android versie, is dus zo vreemd niet. Zijn we er nu klaar mee? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Alles voor die etn
SCHAKEL UIT DAN!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
En we wachten tot de btc weer stijgt 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Turbo-Puppy schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:25:
Kunnen we niet gewoon even een lijst van de 10 meest populaire telefoons maken en de hahsrate vermelden? Zijn we gelijk klaar met dat gezeik over het kansloos minen van kansloze munten die nu niet en nooit niet ene reet waard worden.

Desnoods een eigen topic .. maar iedere 2 minuten lezen dat iedere telefoon van 2017/2018 ergens tussen de 18 en 28h/s doet geloof ik wel .. surprise ...al die cpu en mem modules zijn 1 pot nat ditto voor de Android versie, is dus zo vreemd niet. Zijn we er nu klaar mee? -O-
Kansloze munt die nooit wat waard gaat worden? -O- en lambo en moon dan?

Geen lambo? Geen moon? -O- ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Idd, what the fuck doe je met mijn kasteel? ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
[...]

:(:)

Maar wel een dikke hashrate! oOo

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1053047

Ik weet het: buy low en sell high, maar ik heb het idee dat ICX geen correctie meer te wachten staat ten opzichte van de rest..

Ga eze week ergens toch maar al mijn VEN omzetten in ICX :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi

:O ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dakillerbean

Dat “kansloos” was anders al goed voor een gratis weekend weg, gratis Raspberry Pi 3b+ en nu een best leuke PF die me vermoedelijk een gratis zomervakantie op gaan leveren. Met de koers van nu al halverwege de laatste, dus zo heel kansloos vind ik het niet... wie het kleine niet eert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Die gun ik jou van ganser harte, en t.z.t. hoor ik graag alles over je aankoop, opties en topsnelheid. ;)
Tot die tijd geloof ik wel dat je telefoon muntjes mined met X-snelheid. :Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Cryptominen doe je dus op dit soort hardware

Afbeeldingslocatie: https://content.hwigroup.net/images/products_xl/421393/2/sapphire-radeon-rx-vega-64-nitro-8gb.jpg
Mijn AMD RX Vega 64 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:33:

[afbeelding]
Met een stuk of 10, en liever 30 begint dat er op te lijken ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 596157

Anoniem: 1053047 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:32:
Ik weet het: buy low en sell high, maar ik heb het idee dat ICX geen correctie meer te wachten staat ten opzichte van de rest..

Gewaagd, vindt ven als icx wel stabiel! En zeker voor de lange termijn wel veel potentie zoals ik heb gelezen en qua product!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 19:09

Psssst het is niet eens echt minen wat er gebeurt. Het is een simulatie. De app gooit je specs op een bult (vrij geheugen zorgt ervoor dat dezelfde telefoons verschillende hash rates halen) en daarop wordt de hash rate berekend. Het is 1 gigantische pr stunt en aan dit topic is te merken dat het zeer goed werkt. ;)

[afbeelding]
Ik heb een evga 1070 in een rig hangen die het anders ook nog prima doet. :p

[ Voor 17% gewijzigd door AtlAntA op 21-03-2018 22:36 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Turbo-Puppy schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:35:
[...]

Met een stuk of 10, en liever 30 begint dat er op te lijken ja.
Het is eigenlijk gewoon mijn gaming GPU die nu ook wat te doen heeft als ik aan het werk ben of slaap :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Turbo-Puppy schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:33:
[...]

Die gun ik jou van ganser harte, en t.z.t. hoor ik graag alles over je aankoop, opties en topsnelheid. ;)
Tot die tijd geloof ik wel dat je telefoon muntjes mined met X-snelheid. :Y
Fair enough. Ik kreeg er zelf ook al best genoeg van, al die berichten. Iedereen mined namelijk sneller als mij ;(

Zelfs @Dhr. Satoshi die 3 dagen later is begonnen heeft me al ingehaald.

Kut ethereum electroneum met die klote mobile kut miner. :r

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 21-03-2018 22:43 . Reden: Dommigheid ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 09:03
Dus je zet n app op je telefoon die je helemaal niets oplevert en roept dan wat voor hashrate je wel niet haalt 8)7
Ik mis iets denk ik

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
AtlAntA schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:35:
Jeetje die dikke versie met ACX3.0 koeler? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:35:
[...]

Psssst het is niet eens echt minen wat er gebeurt. Het is een simulatie. De app gooit je specs op een bult (vrij geheugen zorgt ervoor dat dezelfde telefoons verschillende hash rates halen) en daarop wordt de hash rate berekend. Het is 1 gigantische pr stunt en aan dit topic is te merken dat het zeer goed werkt. ;)

[...]

Yup, voor echte info, het delen van waardevolle informatie en tips moet je hier echt niet meer zijn idd.. Met wat scrollen komt er af en toe nog wel eens een glimlach tevoorschijn maar dat is het wel zo’n beetje.. (helaas)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:38:
[...]

Fair enough. Ik kreeg er zelf ook al best genoeg van, al die berichten. Iedereen mined namelijk sneller als mij ;(

Zelfs @Dhr. Satoshi die 3 dagen later is begonnen heeft me al ingehaald.

Kut ethereum met die klote mobile kut miner. :r
Ethereum? Beter, waar? 2 ETH per dag minen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
shovelhead1340 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:39:
Dus je zet n app op je telefoon die je helemaal niets oplevert en roept dan wat voor hashrate je wel niet haalt 8)7
Ik mis iets denk ik
Je mist 2 gratisch ETN per dag 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt

[afbeelding]
Van de week eens met mijn 2 1080ti extreme kaarten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Je mist 2 gratisch ETN per dag 8)
Ruim 3. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekker je high end mobiel stuk maken.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
New Yorker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:45:
Lekker je high end mobiel stuk maken.
Het is simulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Anoniem: 1053047 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:32:

Ik doe deels met je mee. Lets hope so. Er zijn nog wat leuke data`s in het verschiet heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

D-Ed schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Yup, voor echte info, het delen van waardevolle informatie en tips moet je hier echt niet meer zijn idd.. Met wat scrollen komt er af en toe nog wel eens een glimlach tevoorschijn maar dat is het wel zo’n beetje.. (helaas)
Ik voel me wel een beetje mede schuldig daarvoor. Maar ik denk tevens dat het ermee te maken heeft dat crypto steeds bekender wordt, en dat je nu ziet dat idioten zoals mij ook instappen.

Dit is natuurlijk positief voor de markt (aangezien er dom geld instroomt) maar het is tevens nadelig voor de serieuzere mensen die er waarschijnlijk al langer inzetten. Hun wereldje met gelijk gestemde early adopters, vaak technisch inzichtelijke mensen met serieuzere aard, wordt langzaam afgebroken door moon en lambo boys.

Sorry daarvoor.

Aan de andere kant lijkt de crypto markt een beetje hetzelfde te doen, met coins en ico's die de grond uitschieten als paddestoelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Ik voel me wel een beetje mede schuldig daarvoor. Maar ik denk tevens dat het ermee te maken heeft dat crypto steeds bekender wordt, en dat je nu ziet dat idioten zoals mij ook instappen.

Dit is natuurlijk positief voor de markt (aangezien er dom geld instroomt) maar het is tevens nadelig voor de serieuzere mensen die er waarschijnlijk al langer inzetten. Hun wereldje met gelijk gestemde early adopters, vaak technisch inzichtelijke mensen met serieuzere aard, wordt langzaam afgebroken door moon en lambo boys.

Sorry daarvoor.

Aan de andere kant lijkt de crypto markt een beetje hetzelfde te doen, met coins en ico's die de grond uitschieten als paddestoelen.
Persoonlijk vind ik wat jij doet nog niet eens zo erg, ook al kan het af en toe wel iets minder. Wat ik persoonlijk het meest irritante vind, zijn de mensen die echt 0,0 onderzoek hebben gedaan voordat ze in crypto stapten, nog steeds geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en vervolgens de meest obvious vragen op dit forum komen stellen en anderen het werk te laten doen, omdat ze zelf te lui zijn om 5 minuten onderzoek te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 19:09
Bmfd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:54:
[...]

Persoonlijk vind ik wat jij doet nog niet eens zo erg, ook al kan het af en toe wel iets minder. Wat ik persoonlijk het meest irritante vind, zijn de mensen die echt 0,0 onderzoek hebben gedaan voordat ze in crypto stapten, nog steeds geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en vervolgens de meest obvious vragen op dit forum komen stellen en anderen het werk te laten doen, omdat ze zelf te lui zijn om 5 minuten onderzoek te doen.
Dat lijkt me meer een kwaaltje te zijn die bij de huidige generatie past en niet zozeer in de crypto community.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1053047

AtlAntA schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:57:
[...]

Dat lijkt me meer een kwaaltje te zijn die bij de huidige generatie past en niet zozeer in de crypto community.
De gene-ratio?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
[...]

Nahjah, persoonlijk kan ik me er niet echt aan storen. Je hebt altijd de optie om snel een paar regels naar beneden te scrollen voor de volgende post. Maar dit is wel persoonlijk. Niet persoonlijk bedoeld ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Sorry daarvoor.

Sja, ik geef je deels gelijk maar je overdrijft het wel dus eigenlijk kan ik (gezien je post geschiedenis) niet eens aanvoelen of dit een grappig bedoelde post is of dat je het ook meent..

Ik mis gewoon het respect naar elkaar.. Het maakt niet eens uit of je wel of niet een bepaald ‘kennis niveau’ hebt vwb crypto..

Tweakers waardig is in mijn optiek gewoon onderzoekend vermogen, elkaar de helpende hand bieden én een zinvolle discussie over ALLES kunnen voeren.. Dat platte gedoe is gewoon geestdodend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:00:
[...]

Nahjah, persoonlijk kan ik me er niet echt aan storen. Je hebt altijd de optie om snel een paar regels naar beneden te scrollen voor de volgende post. Maar dit is wel persoonlijk. Niet persoonlijk bedoeld ofzo.
Die paar regels zijn tegenwoordig een paar pagina’s geworden :+

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik houd ook van goed geplaatste grapjes/gifjes en /of memes maar... Ach tja.. Laat maar.. Ik ga mijn Discords groepjes nog maar eens langs ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Och god, gaan we weer de het is nu allemaal kut en vroeger was het beter kant op. Dan pas je je maar aan ja! Go with the flow, when in Egypt do what Egyptians do! Als je als 'allochtoon' een 'autochtoon' topic binnenwandelt pas je aan. Als je je ergens weg laat 'pesten' dan had je vaker je stem moeten laten horen.

Wees een beetje flexibel, het is goddomme een slowchat ja! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:10:
Och god, gaan we weer de het is nu allemaal kut en vroeger was het beter kant op. Dan pas je je maar aan ja! Go with the flow, when in Egypt do what Egyptians do! Als je als 'allochtoon' een 'autochtoon' topic binnenwandelt pas je aan. Als je je ergens weg laat 'pesten' dan had je vaker je stem moeten laten horen.

Wees een beetje flexibel, het is goddomme een slowchat ja! :+
Helemaal mee eens. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Ok... zet er net iemand 16000 VEN op IDEX in de verkoop.. natuurlijk net als ik wat wil verdienen aan arbritage. Wat een timing toch weer. En ruim onder wat ik er voor wil hebben ook nog. Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Het is wel waar dat in de tijd dat ik hier rondlurkte (ook nog de voorloper op het slowchat topic) er veel TA werd gepost, meer tips en tricks voor trading en ook potentiële buitenkansjes. Dat wordt wel steeds minder. Steeds meer geschreeuw om niets zoals vanmiddag met die 2 procent stijging en daling. _O-

Weet ook niet zo goed wat er allemaal gebeurd is. Het is natuurlijk zo dat afgelopen 3 maanden alles zo explosief gestegen is dat jan en alleman ook maar een knuistje vol crypto kocht. Met de gevolgen van dien ook zichtbaar in dit topic.

De markt is net zo raar geworden met elke week een paar coins die helemaal je van het zijn en de week daarop bijna compleet niet meer meedoen. De buitenkansjes op mooie projecten worden ook dunner, en als een niet serieus persoon een tip heeft, tja moet je het dan ook aannemen?

Koop bitshares.

Ik ben het wel met je eens dat veel jongere mensen gewoon uit luiheid hier komen als een soort persoonlijke Google, zelf stoor ik me hier niet echt aan. Maar ik kan me voorstellen dat als je al lang een Tweaker bent en op je eigen vertrouwde forum een soort van 'weggejaagd' door allemaal nieuwkomers met een boel lol en een beker kleingeld in crypto dat het wel frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
D-Ed schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:04:
[...]

Die paar regels zijn tegenwoordig een paar pagina’s geworden :+

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik houd ook van goed geplaatste grapjes/gifjes en /of memes maar... Ach tja.. Laat maar.. Ik ga mijn Discords groepjes nog maar eens langs ;)
Het moet ook maar in je smaak vallen. Ik moet zeggen dat er de laatste dagen duidelijk minder op de man wordt gespeeld. De humor is in stand gebleven maar niet elke post kan puur informatief zijn. Ik vis de nuttige posts er echter maar wat graag tussen uit. En een beetje glimlachen tussendoor is wel fijn.

Om te eindigen met een toepasselijke "quote" voor jou :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
We gaan zo de nacht in. Ik zag net ineens allemaal dikke sell walls verschijnen op GDAX maar dat kunnen ook bots zijn met hun vage redenen. Ben benieuwd of ik morgenvroeg wakker word of wakker schrik.
Pagina: 1 ... 5 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!