Daar zeg je wat. Als we de lijn van 2014 gaan volgen dan zou dat best nog eens kunnen. Toen stabiliseerde BTC ook rond een punt. Als dat nu tussen $8000-$10000 is dan is dat wel goed om te weten natuurlijkdrijfhout schreef op zondag 25 maart 2018 @ 01:17:
[...]
De laatste dagen ( naar mijn mening dan ) wel.
Die grote stijgingen in december vorig jaar waren een stuk minder gezond.
Misschien is dit wel de waarde waar de BTC op gaat stabiliseren, wie weet.
O vast, maar ik ben bang dat 't stabiliseren na een soortgelijke dieptepuntje als die van april '14 is. Ik kan die opmerkingen & grafiekjes dat we '14 nadoen niet vergeten. De laatste dagen hebben we er weer even aan mogen ruiken, maar ik weet niet of die zure appel al op was. Positief gezien hou ik rekening met een goed bijkoopmoment rond 9/10 april.drijfhout schreef op zondag 25 maart 2018 @ 01:17:
[...]
De laatste dagen ( naar mijn mening dan ) wel.
Die grote stijgingen in december vorig jaar waren een stuk minder gezond.
Misschien is dit wel de waarde waar de BTC op gaat stabiliseren, wie weet.
De interesse in Bitcoin neemt volgens Google Trends wel af gezien over de afgelopen 90 dagen. Misschien neemt de waarde dan nog verder af maar dat gaan we vanzelf meemaken. Dan zou Chris’ theorie kunnen uitkomen en zal de geschiedenis zich wederom herhalen.
https://trends.google.nl/...ate=today%203-m&q=Bitcoin
https://trends.google.nl/...ate=today%203-m&q=Bitcoin
Ik vind het alleen maar positief dat “de bakker om de hoek” niet meer over Bitcoins praat, want op dat punt is het altijd het gevaarlijkst.
De mensen die er nu nog in zitten zijn de mensen die er vertrouwen in hebben en die haken een stuk minder snel af, een stuk gezonder maar mijn mening.
Hopelijk komen de noobs niet gelijk terug mocht de BTC toevallig weer gaan moonen
De mensen die er nu nog in zitten zijn de mensen die er vertrouwen in hebben en die haken een stuk minder snel af, een stuk gezonder maar mijn mening.
Hopelijk komen de noobs niet gelijk terug mocht de BTC toevallig weer gaan moonen
O, da's een erg interessant grafiekje. Interesse lijkt nu stabiel - da's dus goed. Maar nog interessanter is dat Nederland op plaats 3 staat van landen waar het meeste naar Bitcoin gezocht wordt. Dat is potentieel erg goed nieuws want - dat betekent dat in een heel groot deel van de wereld de hype nog lang niet zo groot geweest is als hier. En dat de hype daar dus nog zou kunnen komen!
Leuk wakker worden als CampusCoin even 140% heeft gedaan vannacht. Waarschijnlijk een pump n dump en er zat niet zo heel veel geld in, maar toch. :)En een goede morgen allemaal!
Om geld te verdienen heb je toch juist de gek (=noobs/de bakker om de hoek) nodig om er €20.000 voor te betalen (=moonen)? Als je er voor het geld in zit dan. Hij gaat toch niet "toevallig" moonen omdat er mensen inzitten met vertrouwen?drijfhout schreef op zondag 25 maart 2018 @ 01:56:
Ik vind het alleen maar positief dat “de bakker om de hoek” niet meer over Bitcoins praat, want op dat punt is het altijd het gevaarlijkst.
Edit: in context met je eerdere posts die ik niet had gelezen
[ Voor 5% gewijzigd door Pos2007 op 25-03-2018 09:03 ]
Nog een samenwerking voor BMW, deze keer met een werkende exchange.
https://www.hln.be/geld/e...-bmw-s-verkopen~af5256e7/
Allemaal instappen in de Lidl-coin voor je de M5 naar de maan mist.
https://www.hln.be/geld/e...-bmw-s-verkopen~af5256e7/
Allemaal instappen in de Lidl-coin voor je de M5 naar de maan mist.
Dacht er gisteren aan een deel van mijn Verge te kopen en daarna terug te kopen. Toch niet gedaan maar als ik zo terug kijk had het niet verkeerd uitgepakt. Ga het toch binnenkort echt doen!
Ben een HODL mannetje dus doet pijn om zoiets te proberen.
Bmw mag zo onderhand wel een serverpark van 30.000m2 gaan bouwen om alleen al al die coins en wallets te bewaren. Tjonge. Volgende aankondiging ‘BMW in bezit van meer coins dan Binance’ ?
Wat een mooi begin van de dag!
XRP = trash
Niet echt verrassend natuurlijk...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
hoe gaat het met ven ? is het nog een idee om straks mee te liften in juni
voor die schamele $3 hoef je het niet te laten
ik denk dat er nog wel wat valt te snoepen
voor die schamele $3 hoef je het niet te laten
ik denk dat er nog wel wat valt te snoepen
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 11:23 ]
De vraag eerder gesteld, echter geen antwoord. Nogmaals proberen.
Heb mij ingeschreven voor verschillende Airdrops. Gebruik voor ERC20 tokens de Imtoken wallet. Als deze tokens verstuurd worden naar mijn wallet worden ze dan automatisch zichtbaar in mijn wallet of moet ik eerst het contract adress activeren in de wallet?
Heb mij ingeschreven voor verschillende Airdrops. Gebruik voor ERC20 tokens de Imtoken wallet. Als deze tokens verstuurd worden naar mijn wallet worden ze dan automatisch zichtbaar in mijn wallet of moet ik eerst het contract adress activeren in de wallet?
ff kijken hoe het morgen gaat met VergeDJ-Promo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:53:
Dacht er gisteren aan een deel van mijn Verge te kopen en daarna terug te kopen. Toch niet gedaan maar als ik zo terug kijk had het niet verkeerd uitgepakt. Ga het toch binnenkort echt doen!Ben een HODL mannetje dus doet pijn om zoiets te proberen.
Ben niet bekend met Imtoken Wallet maar als die niet in de lijst staat moet je hem handmatig invoeren lijkt me.. zo werkt het bij de meeste wallets.ThijsM schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:28:
De vraag eerder gesteld, echter geen antwoord. Nogmaals proberen.
Verwijderd
zit er nog potentie in nano?
doet al tijden niks meer
doet al tijden niks meer
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 11:48 ]
Verwijderd
Ik heb mijn NANO verkocht voor WANchain. We zullen zien hoe dat gaat uitpakkenVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:47:
doet al tijden niks meer
DGD ook niet. De markt lijkt ook weer af te vlakken dus daar ga ik straks op 38xxxx mooi in stappen.
Vast wel, in 2021 wordt dat zo'n coin die, na 3 jaar schamelijk te hebben bewogen ineens weer in actie komt.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:47:
doet al tijden niks meer
Deze markt draai in een algoritme van 4.
XRP = trash
Het is weer een troosteloze bedoeling met de BTC.
Hij blijft maar hangen en gaat niet voor of achteruit.
Dit is nu al een tijdje zo.
Slecht nieuws is de oorzaak ook niet want behalve wat FUD is er niets aan de hand.
De marktwaarde totaal blijft ook maar schommelen tussen de $300-350B. Dit moet echt boven de 400-450B wil het leuk worden.
https://coinmarketcap.com/charts/
Ik zit erin voor de langere termijn met als doel juni/juli op winst te komen staan. Extra fiat gaat er alleen in als de markt weer bullish wordt.
Slecht nieuws is de oorzaak ook niet want behalve wat FUD is er niets aan de hand.
De marktwaarde totaal blijft ook maar schommelen tussen de $300-350B. Dit moet echt boven de 400-450B wil het leuk worden.
Ik zit erin voor de langere termijn met als doel juni/juli op winst te komen staan. Extra fiat gaat er alleen in als de markt weer bullish wordt.
Grappig bij mij gaat er pas weer fiat in als we serieus kelderen.HoppyF schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:37:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
HoppyF schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:37:
Duidelijk te zien wie het eerst in het groen zal staan ;-)Flagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:43:
[...]
Grappig bij mij gaat er pas weer fiat in als we serieus kelderen.
Zal ervan afhangen of btc eerst richting de 12k gaat of richting de 6k.karimmm schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:47:
[...]
[...]
Duidelijk te zien wie het eerst in het groen zal staan ;-)
Doe maar eerst naar de 6k, dan ff de zakken vullen en dan naar de 12k en de zakken serieus vullen.
[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 25-03-2018 12:53 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Volgens mij zit hoppy in ven daar word je niet zo blij van op het moment dat snap ik .
Ik heb ook een beetje VEN, 60 stuks om precies te zijn, maar daar heb ik al een keer eerder flink winst op gepakt en later laag terug gekocht dus bij een koers van 4 usd heb ik alweer winst. Heb mijn sell order van 7.25usd wel verlaagd naar 4.5. ben er wel klaar mee.tias86 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:53:
Volgens mij zit hoppy in ven daar word je niet zo blij van op het moment dat snap ik .
Daarna alles op HAND ws voor een klein poosje, eens kijken of die nog een paar keer flink gepumpt wordt, al geeft die op dit moment ook alleen maar low fives overigens.
De helft van mijn PF is VEN.tias86 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:53:
Maar zoals eerder gezegd is dit lange termijn. Facedown heeft dit ook vaak genoeg uitgelegd.
Waar is hij eigenlijk?
Ik stop er meer in als de markt bullish wordt niet al het ATL bereikt wordt.
Wanneer er een ATL komt weet je dit ook niet alleen achteraf.
Al eerder dacht men dat het dieptepunt bereikt was wat dus onjuist was.
Daar ga ik mij dus niet op richten.
FaceDown heeft een tijdelijke ban, alsof de VENkoers nu geen straf genoeg is
[ Voor 41% gewijzigd door Chris.nl op 25-03-2018 13:02 ]
Gelijk heb je!Flagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:57:
[...]
Ik heb ook een beetje VEN, 60 stuks om precies te zijn, maar daar heb ik al een keer eerder flink winst op gepakt en later laag terug gekocht dus bij een koers van 4 usd heb ik alweer winst. Heb mijn sell order van 7.25usd wel verlaagd naar 4.5. ben er wel klaar mee.
Daarna alles op HAND ws voor een klein poosje, eens kijken of die nog een paar keer flink gepumpt wordt, al geeft die op dit moment ook alleen maar low fives overigens.
Kijk ook is naar ENG of METAL MTL, als je die venntjes op binance hebt? Zit potentieel in
Ik vind het dal makkelijker te voorspellen dan de highs moet ik zeggen. Laatste keren precies op het dieptepunt bijgekocht, maar helaas met te weinig om alweer in het groen te staan in totaal.HoppyF schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:59:
[...]
De helft van mijn PF is VEN.
Maar zoals eerder gezegd is dit lange termijn. Facedown heeft dit ook vaak genoeg uitgelegd.
Waar is hij eigenlijk?
Ik stop er meer in als de markt bullish wordt niet al het ATL bereikt wordt.
Wanneer er een ATL komt weet je dit ook niet alleen achteraf.
Al eerder dacht men dat het dieptepunt bereikt was wat dus onjuist was.
Daar ga ik mij dus niet op richten.
Ik heb ook een beetje spijt van die laatste dip, niks bijkocht. Het meeste herpakt zich al gauw heel wat procentjes. Sta je er toch weer een stuk beter voorFlagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:04:
[...]
Ik vind het dal makkelijker te voorspellen dan de highs moet ik zeggen. Laatste keren precies op het dieptepunt bijgekocht, maar helaas met te weinig om alweer in het groen te staan in totaal.
Ik heb toen alleen mijn nxt positie meer dan verdubbeld voor stuivers, die daarna met leuke winst verkocht en vervolgens weer in van alles verlieslatend gestoken.tias86 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:06:
[...]
Ik heb ook een beetje spijt van die laatste dip, niks bijkocht. Het meeste herpakt zich al gauw heel wat procentjes. Sta je er toch weer een stuk beter voor
Per saldo geen reet mee opgeschoten.
That's cryptolife.
Verwijderd
Toch weer een bloody sunday 😑
Vanavond weer eens even een lekker potje rouletten.
Als de tafel bullish wordt speel ik 3,5,7,9,12,14,18,19,21
Als de tafel bearish gaat speel ik
0,2,4,10,11,13,24
Ik hoop langzaam op te spelen tot een leuk bedrag om het laatste kwartier voor alles of niets te gaan.
Vanavond weer eens even een lekker potje rouletten.
Als de tafel bullish wordt speel ik 3,5,7,9,12,14,18,19,21
Als de tafel bearish gaat speel ik
0,2,4,10,11,13,24
Ik hoop langzaam op te spelen tot een leuk bedrag om het laatste kwartier voor alles of niets te gaan.
Daar ga ik geen moeite voor doen, klein beetje winst pakken en het dan weer verliezen.Flagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:13:
[...]
Ik heb toen alleen mijn nxt positie meer dan verdubbeld voor stuivers, die daarna met leuke winst verkocht en vervolgens weer in van alles verlieslatend gestoken.
Per saldo geen reet mee opgeschoten.![]()
That's cryptolife.
Natuurlijk is er winst te behalen door laag te kopen in een dip.
Je weet alleen niet of de dip wel een echte dip was of dat er nog eentje komt die nòg lager is.
Daarvan hebben we de laatste weken genoeg voorbeelden gezien.
Een dip is niet erg als er maar herstel volgt.
Dat gebeurt ook wel maar soms moet je wel weken wachten. Het is niet anders.
Kom over een week wel weer terug en kijk af en toe naar de ontwikkelingen.
Mooi aantal om mee te spelen. We zitten nu bijna op de 18 miljoen van de 75. We hebben wel wat whales nodig vandaag.
Staat op reddit verschillende berichten die zeggen dat de partnership sowieso doorgaat of het doel wel of niet wordt gehaald. Kan alleen geen bevestiging vinden van sunerok. Blijft een lastige gok.
Staat op reddit verschillende berichten die zeggen dat de partnership sowieso doorgaat of het doel wel of niet wordt gehaald. Kan alleen geen bevestiging vinden van sunerok. Blijft een lastige gok.
koelebobes schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:26:
[...]
We zullen het zien, ik heb er nog 30,000 klaar staan maar weet niet wat ik zal doen afwachten op de aankondiging of de deadline wordt niet gehaald en de munt valt naar zijn ondergang. Als hij nog een klein beetje stijgt kan ik eruit stappen zonder verlies en dan aankijken wat er gebeurt op maandag.
Sunerok heeft op twitter gezegd geen 75m geen partnership als reactie op iemands tweet. En 15M is van 1 donateur.. TokenpayVittok schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:41:
Mooi aantal om mee te spelen. We zitten nu bijna op de 18 miljoen van de 75. We hebben wel wat whales nodig vandaag.
[...]
BTC €94.837,08
Verwijderd
Het hele crypto gebeuren blijft een lastige gok als de markt door whales zo makkelijk is te manipuleren. Zet je van tevoren geen strategie uit en laat je je teveel door hebzucht leiden dan wordt je effectief kapot gespeeld.Vittok schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:41:
[...]
Vind het een rare gang van zaken voor als nog bij xvg. Als die mogelijke partnership 2,2 miljoen moet kosten (zou niet weten waarom eigenlijk, beetje onkosten maak je natuurlijk wel zakelijk vliegticket uit eten een paar keer..) Dan hang je toch niet volledig op de crypto moon boys community, je kan ook op zoek naar andere investeerders van buiten af. Als het dan toch gegarandeerd zo`n grote deal word, krijg je vast wel mensen mee.. Moet je wel van de bank af en achter de pc vandaan, dat dan weer wel.
Zo hoort het ook. Never chase the fomoFlagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 12:43:
[...]
Grappig bij mij gaat er pas weer fiat in als we serieus kelderen.
laat me eigen wel verassentias86 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:26:
Vind het een rare gang van zaken voor als nog bij xvg. Als die mogelijke partnership 2,2 miljoen moet kosten (zou niet weten waarom eigenlijk, beetje onkosten maak je natuurlijk wel zakelijk vliegticket uit eten een paar keer..) Dan hang je toch niet volledig op de crypto moon boys community, je kan ook op zoek naar andere investeerders van buiten af. Als het dan toch gegarandeerd zo`n grote deal word, krijg je vast wel mensen mee.. Moet je wel van de bank af en achter de pc vandaan, dat dan weer wel.
Wat een wereld.... DNT is gisteren uit de dood opgestaan door een pump en dump en ineens ziet cryptoland dat de coin leeft en er winst mee te halen is. En nu gaat die ineens weer in de lift...
En soms allemaal maar afvragen waarom het zo een instabiele markt is
En soms allemaal maar afvragen waarom het zo een instabiele markt is
[ Voor 32% gewijzigd door RickvN op 25-03-2018 15:02 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Is ONT interessant om in de gaten te houden? Is al en paar keer tegen de 17000 aangestoten zonder succes en gaat er nu weer naartoe..
"Bitcoin kan geen echte munt worden, daar is het te volatiel voor"
> we schommelen nu al tijden tussen de $8500 en $9000
"Als Bitcoin stil staat, stijgen de altcoins"
> Bitcoin dominance zit redelijk stabiel rond de 44%
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
er gebeurt ook echt geen kloot, bitcoin moet ff goed door de ondergrens zakken waardoor wij meer btc kunnen aanschaffen dan eerstRichh schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:06:
Ik ga is ff een poging wagen tot het "actief" traden naast m'n hodls, 50 euro is het startbedrag.
1ste trade is NEBL, nu bijna -10% al dus top
1ste trade is NEBL, nu bijna -10% al dus top
Het feit dat je minder dan 6 dagen al bestempeld als "al tijden" dan bevestig je vooral de volatiliteit.Richh schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:06:
Je bent wel echt een terechte cryptobadge-bezitter met die down to earth mentaliteit van jeFlagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:22:
[...]
Het feit dat je minder dan 6 dagen al bestempeld als "al tijden" dan bevestig je vooral de volalitilteit.
Ik heb er ook niet om gevraagd en zie het eerder als een brandmerk...Richh schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:23:
[...]
Je bent wel echt een terechte cryptobadge-bezitter met die down to earth mentaliteit van je
Daarom ben ik hier ook minder aanwezig, gaat ie hopelijk vanzelf weer weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 25-03-2018 16:27 ]
Verwijderd
ik heb telcoin al aan boord
pfffffffffff.....van morgen mijn dnt verkocht, zie ik nu dat ie bijna weer 100% is gegaan
zit niet mee vandaag
dnt 84%
oax 27%
tnt 17%
enj 17%
mod 25%
vib 27%
allemaal munten die nooit niks doen stijgen,,en de grote spelers zijn afwezig?...hoe kan dat????
pfffffffffff.....van morgen mijn dnt verkocht, zie ik nu dat ie bijna weer 100% is gegaan
zit niet mee vandaag
dnt 84%
oax 27%
tnt 17%
enj 17%
mod 25%
vib 27%
allemaal munten die nooit niks doen stijgen,,en de grote spelers zijn afwezig?...hoe kan dat????
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 16:43 ]
CMPCO Campuscoin 244 SAT op Cryptopia "Huge partnership announcement coming for CampusCoin on March 26th at 7 AM UTC. Countdown timer on site. Stay tuned!" Zal het nog een keer herhalen. Prijs is niks op dit moment. Kan misschien nog wel verdubbelen als het echt goed nieuws is.
TRX 24h volume is fors aan het afnemen. Hopelijk gaat die nu even dippen zodat m'n buys doorgaan
.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik blijf het triest vinden dat dit soort teams het nodig achten om op deze manier hun eigen coin te pumpen. Maak het dan gewoon bekend als het toch zo'n groot nieuws is.Greymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:43:
CMPCO Campuscoin 244 SAT op Cryptopia "Huge partnership announcement coming for CampusCoin on March 26th at 7 AM UTC. Countdown timer on site. Stay tuned!" Zal het nog een keer herhalen. Prijs is niks op dit moment. Kan misschien nog wel verdubbelen als het echt goed nieuws is.
Only three days remaining until our team unveils our revolutionary partnership
Voor mij is dit ook direct een behoorlijke red flag, dit komt zo onprofessioneel over.The wait is almost over! Under 48 hours until the release of CampusCoin's game changing partnership. Stay tuned
Hoeveel TEL heb je? hij staat nu best hoog. Is al een 25% increase als je het laag hebt gekocht.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:33:
ik heb telcoin al aan boord
zit niet mee vandaag
dnt 84%
oax 27%
tnt 17%
enj 17%
mod 25%
vib 27%
(bijna 30%)
Geen nieuws van TELcoin team zelf ook niks op reddit dus dit is een pump. Mogelijk daalt hij weer, maar je weet nooit.
[ Voor 11% gewijzigd door Greymore1 op 25-03-2018 17:04 ]
Verwijderd
thx voor de tip
maar ik hodl al die coins tot de kerst
casinocoin dan boven de 25 cent.
en met wat geluk telcoin ook
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 17:11 ]
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:10:
thx voor de tip
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:22:
ben nu eenmaal geen hodl man..alleen mijn berg casinocoin kom ik niet aan , die groeit
Verwijderd
beter lezen rick..ik hodl niks
alleen mijn pensioen coins
tot aan de kerst blijven alle kleine coins staan om groot te groeien
zullen een paar afvallers tussen zitten,maar dat is in gecalculeerd
alleen mijn pensioen coins
tot aan de kerst blijven alle kleine coins staan om groot te groeien
zullen een paar afvallers tussen zitten,maar dat is in gecalculeerd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 17:27 ]
Verwijderd
Waar koop jij die Casinocoin?Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:10:
thx voor de tip
Ik ga ook een paar tientjes omtoveren tot miljoenen
Verwijderd
ik koop ze op nlexchVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:28:
[...]
Waar koop jij die Casinocoin?
Ik ga ook een paar tientjes omtoveren tot miljoenen
elke keer als ik een paar tientjes winst heb vul ik die wallet aan
en heb ik het mis..jammer dan
heb ook een berg html,maar daar geloof ik minder in
heb vijf stapels ,er hoeft er maar 1 te moonen
maar ik geloof zwaar in die csc
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 17:32 ]
Oh tuurlijk Kucoin down als we wat geld willen verdienen met Telcoin.
Werkt hier gewoon hoor, net nog wat muntjes gekochtGreymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:40:
Oh tuurlijk Kucoin down als we wat geld willen verdienen met Telcoin.
Blijft vast staan op loading bij mij. The usual.Nukubu schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:42:
[...]
Werkt hier gewoon hoor, net nog wat muntjes gekocht
Oh das klote, andere browser misschien proberen? Hier werkt ie goed in ChromeGreymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:43:
[...]
Blijft vast staan op loading bij mij. The usual.
Verwijderd
als casinocoin op een grotere exchance komt net als telcoin , kan het snel gaan denk ik
denk dat ik reddcoin er maar helemaal uit gooi...daar gebeurd weinig mee.
volgens mij ben ik 1 van de weingen die nog redd heeft
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 18:05 ]
Verwijderd
Hier ook rdd bagholderVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:03:
als casinocoin op een grotere exchance komt net als telcoin , kan het snel gaan denk ik
Ik heb ze!Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:03:
REDD koop je wanneer je even geen aansteker in de buurt hebt om geld in de brand te zetten.
Is nooit wat geweest, zal nooit wat worden, en eigenlijk een wonder dat het nog bestaat.
REDD kun je vergelijken met douchen in een poncho .. volstrekt kansloos, maar het kan.
Ik zal je wat minder duimpjes omhoog geven, wellicht speelt dat ook meeFlagg schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:25:
Daarom ben ik hier ook minder aanwezig, gaat ie hopelijk vanzelf weer weg.
Verwijderd
hahahahhaha....f++kTurbo-Puppy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:14:
[...]
Ik heb ze!![]()
REDD koop je wanneer je even geen aansteker in de buurt hebt om geld in de brand te zetten.
Is nooit wat geweest, zal nooit wat worden, en eigenlijk een wonder dat het nog bestaat.
REDD kun je vergelijken met douchen in een poncho .. volstrekt kansloos, maar het kan.
ach..ik heb er niet al te veel
dan maar laten staan tot het weg rot
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 18:17 ]
Ja chrome werkt. Thanks voor het idee. Zijn alweer een uurtje verder, maar toch een klein beetje winst kunnen behalen.Nukubu schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:45:
[...]
Oh das klote, andere browser misschien proberen? Hier werkt ie goed in Chrome
Ligt het aan mij of ligt de handel nu al 2 weken echt compleet dood op z'n rug een beetje stuiptrekkingen te vertonen? Volume is om te janken, de kaders waarin we handelen zijn voorspelbaar, iedere onbenul weet dat BTC op 8500 kopen, even later op 9000 mogelijk en haalbaar is, de hele rotzooi er achter hangt zo vast als een huis aan de BTC. En wat je ook koopt, ja je zal wel stijgen, maar allemaal relatief. Blijven zitten in waar je zat levert per saldo hetzelfde op. Beetje overheids tactiek ... veel geld rondpompen om eind van de tour niets bereikt te hebben, of hetzelfde als wanneer je niets deed.
"CMPCO" Noem het maar Compostcoin, is nog steeds aan het stijgen. "Huge partnership announcement coming for CampusCoin on March 26th at 7 AM UTC. Countdown timer on site. Stay tuned!" Afgelopen dagen 150% gestegen, zit er meer in? Ik weet het niet. Het ligt aan wat voor partnership. Hij is wel heel goedkoop dus ruimte om nog verder te groeien. Op cryptopia.
Hoewel ik je gelijk geef is dit natuurlijk een hele gekke combi.Turbo-Puppy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:25:
Volume is om te janken, de kaders waarin we handelen zijn voorspelbaar
Want blijkbaar doet niemand dit getuige het lage volume. Makkelijk 4% pakken tochiedere onbenul weet dat BTC op 8500 kopen, even later op 9000 mogelijk en haalbaar is
Jij moet wel een hele grote stack van die dingen hebben. Dit is al de 3e keer vandaag dat je dit post.Greymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:28:
"CMPCO" Noem het maar Compostcoin, is nog steeds aan het stijgen. "Huge partnership announcement coming for CampusCoin on March 26th at 7 AM UTC. Countdown timer on site. Stay tuned!" Afgelopen dagen 150% gestegen, zit er meer in? Ik weet het niet. Het ligt aan wat voor partnership. Hij is wel heel goedkoop dus ruimte om nog verder te groeien. Op cryptopia.
Verwijderd
Ik bewaar het tot het eind der tijden.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:14:
[...]
wat doen we er mee?
bewaren...of op de beld gooien
Verwijderd
pfffff...en danPilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:09:
[...]
Jij moet wel een hele grote stack van die dingen hebben. Dit is al de 3e keer vandaag dat je dit post.
hij zegt niks verkeerds toch
3x per dag posten op deze manier is gewoon spam.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:11:
[...]
pfffff...en dan
hij zegt niks verkeerds toch
Nee hoor. Als je mij een beetje kent dan deel ik graag informatie dat wellicht een winst op kan leveren. Die 60$ die ik er in heb zitten is meer speelgeld wat ik nog over heb van de barre tijden op cryptopia. En ook is de CMPCO een coin die is aanbevolen door een helderziende een maandje terug geloof ik. Heeft zij toch gelijk gehad of is dit het voor deze coin? Er is altijd twijfel, maar niet geschoten is altijd mis.PilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:09:
[...]
Jij moet wel een hele grote stack van die dingen hebben. Dit is al de 3e keer vandaag dat je dit post.
Verwijderd
spam..draai het om..word het maps..een map naar winst is wat die gast ons verteld ,meer nietPilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:15:
[...]
3x per dag posten op deze manier is gewoon spam.
en als jij denkt dat die paar mensen op dit forum een munt omhoog kunnen helpen , dan is het wel bizar slecht met je gesteld
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 19:20 ]
Prima dat je post over een munt natuurlijk. Alleen zodra dat 3x per dag is over dezelfde munt begint het toch wel erg op spam te lijken.Greymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:17:
[...]
Nee hoor. Als je mij een beetje kent dan deel ik graag informatie dat wellicht een winst op kan leveren. Die 60$ die ik er in heb zitten is meer speelgeld wat ik nog over heb van de barre tijden op cryptopia. En ook is de CMPCO een coin die is aanbevolen door een helderziende een maandje terug geloof ik. Heeft zij toch gelijk gehad of is dit het voor deze coin? Er is altijd twijfel, maar niet geschoten is altijd mis.
Hier ga ik niet eens op reageren.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:17:
[...]
spam..draai het om..word het maps..een map naar winst is wat die gast ons verteld ,meer niet
en als jij denkt dat die paar mensen op dit forum een munt omhoog kunnen helpen , dan is het wel bizar slecht met je gesteld
Mijn redenatie om het er nog een keer over te hebben is simpelweg omdat er mensen zijn die wat later op het forum komen en soms ook niet de dagcomments door gaan lezen. Het is zeker niet om mensen deze coin te laten kopen omdat ik er zo veel van zou hebben(wat dus niet het geval is). Zo zie je maar, niet ieder mens is hetzelfde.PilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:15:
[...]
3x per dag posten op deze manier is gewoon spam.
Verwijderd
Komt nog wel...Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:22:
[...]
was al gemeld ,maar die coin stijgt nergens op
Verwijderd
zou ik ook niet doen ,je weet ook wel dat het klopt ,hier is een munt echt niet omhoog te krijgenPilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:21:
[...]
Prima dat je post over een munt natuurlijk. Alleen zodra dat 3x per dag is over dezelfde munt begint het toch wel erg op spam te lijken.
[...]
Hier ga ik niet eens op reageren.
Zie vorige reactie.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:24:
[...]
zou ik ook niet doen ,je weet ook wel dat het klopt ,hier is een munt echt niet omhoog te krijgen
Verwijderd
jup..daar ging het over
altijd meteen dat hatelijke gedoe en naar beneden halen
laat ze gewoon hun dingen melden..niks mis mee, ik hoor het graag
Kijk eens naar je eigen reactie. Als je normaal reageert krijg je een normale reactie terug.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:26:
[...]
jup..daar ging het over
altijd meteen dat hatelijke gedoe en naar beneden halen
laat ze gewoon hun dingen melden..niks mis mee, ik hoor het graag
Verwijderd
ik begrijp nu waar ik mee praat.PilatuS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:28:
[...]
Kijk eens naar je eigen reactie. Als je normaal reageert krijg je een normale reactie terug.
geen reactie meer
Verwijderd
dank je voor het delen van deze infoGreymore1 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:28:
Verwijderd
toch vreemd dat het zo weinig doet met de munt
om dan ook maar ff wat spam op het vuur te gooien , casinocoin draait ook op de ripple blockchain
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 19:35 ]
+300% in een uur ... kweet het zo zeker, dat ik er geen dubbeltje op investeer.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:33:
[...]
toch vreemd dat het zo weinig doet met de munt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!