[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.112 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Ik heb meerdere wallets, waarom weet ik niet meer. Maar ga nu alles naar mijn paper wallet sturen. Heb geen idee hoeveel ETN er op staat. Volgens mij was dat een pens werk om te controleren toen ik ze nog aan t minen was.
Succes! Nog een dikke 12 uren te gaan tot de fork.

Vergeet niet om na de fork je ETN er weer uit te halen. Je kunt dit vrij makkelijk doen via je mobile miner wallet. Bij ontvangen is er een optie om je ETN vanuit een offline wallet te importeren.

Geen idee of je moet invullen hoeveel je wilt importeren of dat er een optie is je paper wallet compleet leeg te trekken.

Het algemene advies omtrent paper wallets is om ze in 1 keer leeg te trekken en niet in gedeeltelijke transacties. Waarom dat zou moeten weet ik niet.

Om eventuele netwerkkosten te dekken heb ik zelf 1 ETN in mn mobile miner laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:39:
[...]

Moon? zwaar in de min had al lang op $50 moeten staan. _/-\o_
En denk dat er nog aardig wat tweakers zijn die wachten op de $7 door al dat geshill, voordat ze uberhaubt weer quitte staan.

Dus hierbij de gouden shill tip.

Shill alleen coins die nog moeten gaan moonen. Niet degene met een giga marketcap en tig keer ico prijs zijn. Bij voorbaat dank. Groeten van de voorzitter van het shill commite
Ik heb m'n vinger op de sell-knop gehad op 0.00083 en toch vast gehouden.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Succes! Nog een dikke 12 uren te gaan tot de fork.

Vergeet niet om na de fork je ETN er weer uit te halen. Je kunt dit vrij makkelijk doen via je mobile miner wallet. Bij ontvangen is er een optie om je ETN vanuit een offline wallet te importeren.

Geen idee of je moet invullen hoeveel je wilt importeren of dat er een optie is je paper wallet compleet leeg te trekken.

Het algemene advies omtrent paper wallets is om ze in 1 keer leeg te trekken en niet in gedeeltelijke transacties. Waarom dat zou moeten weet ik niet.

Om eventuele netwerkkosten te dekken heb ik zelf 1 ETN in mn mobile miner laten staan.
Op de offline wallet staan ze ook prima. Iig totdat er een doel voor is.
Ik had ze op de app omdat je volgens mij niet direct vanuit de miningpool naar een paperwallet kon sturen of zoiets dergelijks, is alweer een hele tijd geleden.
Zie ook dat er nog geen txHash is gegenereerd voor de laatste transactie, dus zal wel aardig even duren.
Bedankt iig.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibravis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Dus de webwallet van electroneum doet ook niet mee?

Hoe kom ik aan de paper wallet? Kan die niet vinden op de site
Op de electroneum website bij downloads kijken. Je komt dan vervolgens op de Github? Pagina. Hier staan een aantal downloads, voornamelijk mining software. Helemaal rechtsbovenin staat paperwallet generator. Je kunt hem downloaden als zip, of online uitvoeren. Ik heb dat laatste gedaan, want toch kleingeld.

Hier kun je online een wallet genereren en opslaan als pdf. Heb hem zelf uitgeprint maar hoeft niet perse.

Je kunt de QR code scannen van je publieke deposit adres om daar je coins heen te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Ik heb VEN gekocht tussen 3.300 en 76.000, maak me geen zorgen hoor. Mooi PwC berichtje weer vandaag, ze zijn samen met XRP dichtst bij grootschalige implementatie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:34:
Waar zijn alle VEN-haters als die moon gaat?
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08
Blik1984 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:54:
[...]

Je bedoelt net zo omlaag ging als de andere coins? En die VEN lovers waren er volgens mij gewoon
Zo is dat.
Er is niets mis met VEN.
Als je toch een "hater" zou moeten zijn pak dan de BTC.

Enige coin loyaliteit ontbreekt hier toch al. :'(
De ene keer is het TRX, dan XVG, BCN, nu weer ZIL enz.
Het lijkt het weer wel, niets is zo veranderlijk als de coin-van-de-dag.
De ene dag is het een moon coin de volgende dag een shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Blik1984 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:54:
[...]

Je bedoelt net zo omlaag ging als de andere coins? En die VEN lovers waren er volgens mij gewoon
Exact en net zoals de meeste de laatste weken groene kaarsen laten zien.

Jouw bericht lokt gewoon e.e.a. uit wat nergens voor nodig is. Jij hebt blijkbaar een bak VEN en je winsten zijn je (door mij in ieder geval) gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
0x (ZRX) niet te stoppen, gaat eigenlijk net zo lekker als ZIL maar is hier totaal onder de radar

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Op de offline wallet staan ze ook prima. Iig totdat er een doel voor is.
Ik had ze op de app omdat je volgens mij niet direct vanuit de miningpool naar een paperwallet kon sturen of zoiets dergelijks, is alweer een hele tijd geleden.
Zie ook dat er nog geen txHash is gegenereerd voor de laatste transactie, dus zal wel aardig even duren.
Bedankt iig.
Ja de transacties duren lang. Die asic miners spammen het netwerk lekker vol met micro transacties. Die van mij deed er 3 uren over van moment van verzenden naar voltooide transactie.

Ik doelde meer op dat je ETN coins niet meer op de paperwallet staan op op het moment dat je ETNX wilt gaan claimen met deze wallet.

Waarom precies weet ik niet, dit wordt geadviseerd op de website van Electronero zelf.

En graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42
Ven is mijn grootste aandeel in mijn PF heb er nu gemiddeld 350% winst op behaald. Daarom love Ven. De coin boeit me niet, het geld wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Terwijl btc probeert de 9400 aan te tikken lijkt het of xrp telkens naar beneden gaat...

[ Voor 4% gewijzigd door dabla op 10-05-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hazecase schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:08:
Ven is mijn grootste aandeel in mijn PF heb er nu gemiddeld 350% winst op behaald. Daarom love Ven. De coin boeit me niet, het geld wel :)
Tuurlijk, als het op wat levert zijn we er bij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
dabla schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:09:
Terwijl btc probeert de 9400 aan te tikken lijkt het of xrp telkens naar beneden gaat...
Ripple XRP is de enige coin die zich los van de BTC durft te bewegen.
Best bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Arrien schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:06:
0x (ZRX) niet te stoppen, gaat eigenlijk net zo lekker als ZIL maar is hier totaal onder de radar
Nee hoor wilde al meerdere keren instappen maar blijft telkens maar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONT gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Cobus79 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:12:
FF noob vraag weer; ik wil opnemen vanaf binance, naar mij Rabo-rek. Ik zie dat er 0,0005 BTC fee wordt gerekend, is dat de miners-fee (en hoef ik dus verder niks te doen?)? En (zo ja), gaat het met zo'n lage fee dan niet heel lang duren?
Ik weet niet of je jouw btc al hebt verstuurd, maar nog even een tip:

Bitonic raadt het zelf af om rechtstreeks vanaf een exchange btc naar hen te sturen. Zoals @anboni al aangaf, exchanges bundelen meerdere transacties samen en daar moet je op wachten voordat de transactie verstuurd wordt, daarna moet je nog wachten totdat die bevestigd wordt op de blockchain. Aangezien Bitonic zichzelf (en de klant vast ook wel een beetje) wilt beschermen tegen de sterke koerswisselingen, willen ze de transactie binnen een bepaald tijdframe bij Bitonic ontvangen hebben. Als de funds niet op tijd binnen komen, sturen ze de transactie automatisch retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DJ-Promo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Nee hoor wilde al meerdere keren instappen maar blijft telkens maar gaan.
Je kunt altijd instappen, het beste moment is toch niet te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
HoppyF schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Ripple XRP is de enige coin die zich los van de BTC durft te bewegen.
Best bijzonder.
Ok ma kzie nu dat btc ook weer is gezakt na 9300, wat vertraging in de app, maar idd is mij ook al opgevallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
HoppyF schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:05:
[...]
De ene dag is het een moon coin de volgende dag een shitcoin.
Dat zijn wel direct 2 uitersten, maar, ZIL is de afgelopen dagen/weken een erg mooie investering gebleken, maar dat kan niet iedere dag zo doorgaan. Sommigen holden zo'n munt voor langere tijd, andere maken ieder moment opnieuw de afweging om te blijven zitten of niet. Ik ben iemand die op de laatste manier denkt. Je ziet hier heel veel mensen die in een munt geloven, maar die ook nog erg veel moeten stijgen willen ze weer quitte spelen. Ik denk dat crypto voornamelijk wordt gedreven door fomo en nieuws en dat kan op ieder moment van de dag de wereld ingeslingerd worden.

Tot een paar uur geleden vond ik ZIL bijvoorbeeld een mooie munt om op mee te liften, maar of ik er op lange termijn vertrouwen in heb weet ik niet. De afgelopen uurtjes zie ik een neerwaartse trend en daarom zoek ik een andere munt die op korte termijn een opwaartse trend zou kunnen maken. Vandaar bijvoorbeeld de switch van ZIL naar ONT van zojuist, terwijl ik vanochtend vroeg nog ONT voor ZIL heb verkocht :)

Holden in bijv. BTC, ETH, NEO geloof ik echt in, maar daar moet je niet dagen achter elkaar +10% op verwachten. Een shitcoin kan op dag x erg mooi nieuws hebben, gevolgd door een pump, dan is het tijdelijk een mooie coin om het korte termijn rendement, maar niet omdat je er voor de lange termijn in geloofd.

Ik zit er in ieder geval niet in omdat ik op de lange termijn in bepaalde munten geloof, behalve ADA misschien. Anderen geloven echt in een munt en willen daardoor rijk worden, maar omdat het geloof zo groot is pakken ze ook gedurende langere tijd een neerwaartse trend mee, dat is erg slecht voor je rendement, ook op lange termijn.

Afijn, en door!

Ps. zo te zien de juiste keuze gemaakt met de ZIL -> ONT switch.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TRAC gaat echt goed zeg oOo (sta nu al 50% winst), het enige is dat ik er veel meer van had moeten kopen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Taro schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Dat zijn wel direct 2 uitersten, maar, ZIL is de afgelopen dagen/weken een erg mooie investering gebleken, maar dat kan niet iedere dag zo doorgaan. Sommigen holden zo'n munt voor langere tijd, andere maken ieder moment opnieuw de afweging om te blijven zitten of niet. Ik ben iemand die op de laatste manier denkt. Je ziet hier heel veel mensen die in een munt geloven, maar die ook nog erg veel moeten stijgen willen ze weer quitte spelen. Ik denk dat crypto voornamelijk wordt gedreven door fomo en nieuws en dat kan op ieder moment van de dag de wereld ingeslingerd worden.

Tot een paar uur geleden vond ik ZIL bijvoorbeeld een mooie munt om op mee te liften, maar of ik er op lange termijn vertrouwen in heb weet ik niet. De afgelopen uurtjes zie ik een neerwaartse trend en daarom zoek ik een andere munt die op korte termijn een opwaartse trend zou kunnen maken. Vandaar bijvoorbeeld de switch van ZIL naar ONT van zojuist, terwijl ik vanochtend vroeg nog ONT voor ZIL heb verkocht :)

Holden in bijv. BTC, ETH, NEO geloof ik echt in, maar daar moet je niet dagen achter elkaar +10% op verwachten. Een shitcoin kan op dag x erg mooi nieuws hebben, gevolgd door een pump, dan is het tijdelijk een mooie coin om het korte termijn rendement, maar niet omdat je er voor de lange termijn in geloofd.

Ik zit er in ieder geval niet in omdat ik op de lange termijn in bepaalde munten geloof, behalve ADA misschien. Anderen geloven echt in een munt en willen daardoor rijk worden, maar omdat het geloof zo groot is pakken ze ook gedurende langere tijd een neerwaartse trend mee, dat is erg slecht voor je rendement, ook op lange termijn.

Afijn, en door!

Blijft lastig omdat het nu eenmaal een dynamische markt is.
Per dag verschilt het enorm.
Het sentiment speelt ook mee net als in de reguliere aandelenmarkt.
Dat is iets wat ik een paar maanden geleden hier instapte, niet mijn verwachting.
Ik had van de crypto juist minder emotie verwacht en meer rationele overwegingen.
Helaas. Niet dus.
Daar moet ik het mee doen want zo werkt het blijkbaar, ik verbaas me hier soms wel over.

Een HODLer maakt pieken en dalen niet mee, maar pakt ook geen verlies.
Hij maakt de balans pas op aan het eind van de rit of dit niet over weken/maanden/jaren is.
Die strategie heeft nadelen maar ook voordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Ja volgens mij wel. Ik heb inderdaad een paper wallet aangemaakt via de site van Electroneum zelf (downloads).

Daar de payouts van m'n mobile miner heengestuurd, 400 stuks :'). Die laten staan tot de fork is geweest waarbij ze een snapshot maken van het ETN netwerk.

Na de fork je paper wallet leegtrekken. Niet in gedeeltes gewoon in 1 keer.

Deze lege paper wallet kun je vervolgens gebruiken om je ETNX te claimen. Op het moment van de snapshot staat je balans geregistreerd en krijg je volgens de Electronero site een 1:1 claim.

Nog nooit gedaan dus leek me wel grappig om zoiets te proberen. Al zal die 400 ETNX nog niet eens een dubbeltje waard zijn en dus ook nergens tradable.

Volgens mij identiek aan het Litcoin cash claim proces.

[edit] ik zie net dat mijn 2e account ook niet meer pending is! Dat worden dus 700 coins in totaal. Wat ik heb gedaan is miner stoppen, uitloggen. Inloggen en miner weer starten. Zag deze tip op reddit en blijkbaar werkte het hier.

Nice. Weer een shitcoin voor de verzameling.
Ben nu al een half uur bezig geweest om een Electronero paper wallet aan te maken en da's gelukt en volgens de tlgrambot heb ik er ook al 50 op staan.(jeuh) En hij is al een half uur onderweg om de electroneum naar mijn (electroneum) paper wallet te sturen. Tis niet de snelste blockchain ter wereld geloof ik. Wat een armoede. :P

Heb alles al geprobeerd maar pending blijft pending, straalt weinig vertrouwen uit zo'n project. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:24:
[...]

Ben nu al een half uur bezig geweest om een Electronero paper wallet aan te maken en da's gelukt en volgens de tlgrambot heb ik er ook al 50 op staan.(jeuh) En hij is al een half uur onderweg om de electroneum naar mijn paper wallet te sturen. Tis niet de snelste blockchain ter wereld geloof ik. Wat een armoede. :P

Heb alles al geprobeerd maar pending blijft pending, straalt weinig vertrouwen uit zo'n project. :+
Klopt. Die Electronero is ook een onofficiële shitfork. Maar ik doe gewoon voor de grap eens mee om wat ervaring op te doen. Wie weet krijgt ooit 1 van mijn grotere holdings nog eens een fork met claim, dan weet ik vast een beetje hoe zoiets werkt.

Het netwerk is inderdaad zo traag als stront. Maar eind deze maand krijgt ETN een officiële fork die asic mining onmogelijk maakt, waardoor het netwerk niet meer volgespamd wordt met microtransacties van asic payouts. Samen met nog wat andere kleine verbeterpunten.

Voor deze officiële fork hoef je trouwens niets te ondernemen.

Verder heb ik zoals je overduidelijk kunt zien totaal geen leven en verdiep ik me veel te veel in dit soort kansloze ongein :') :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://imgur.com/a/MlLwiCW

M'n TA zegt moon. Ben allang blij dat GVT weer rustig omhoog beweegt, mag wel weer wat actie komen. oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 10-05-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik zie trouwens dat er een Binance iOS app is, maar die staat niet in de app store. Weet iemand waarom?

App: https://support.binance.c...o-Install-Binance-iOS-APP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Verwijderd hoe ziet je pf er momenteel uit qua shit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:35:
[...]

Klopt. Die Electronero is ook een onofficiële shitfork. Maar ik doe gewoon voor de grap eens mee om wat ervaring op te doen. Wie weet krijgt ooit 1 van mijn grotere holdings nog eens een fork met claim, dan weet ik vast een beetje hoe zoiets werkt.

Het netwerk is inderdaad zo traag als stront. Maar eind deze maand krijgt ETN een officiële fork die asic mining onmogelijk maakt, waardoor het netwerk niet meer volgespamd wordt met microtransacties van asic payouts. Samen met nog wat andere kleine verbeterpunten.

Verder heb ik zoals je overduidelijk kunt zien totaal geen leven en verdiep ik me veel te veel in dit soort kansloze ongein :') :F
Lol het feit dat ik meedoen zegt genoeg. :P maar is wel meteen de laatste keer ws, teveel gezeik en teveel tijd weggegooid met deze exercitie, zelfs slapen was nuttiger geweest.

Maar het is idd grappig om een keer gedaan te hebben, weet je ook weer hoe dat (ongeveer) werkt en dat ik het niet nog een keer ga doen. Voel menet zo'n circusaap die door hoepeltjes moet springen voor een klein bedorven stukje banaan. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afijn, en door!

Ik dus niet, ik verkocht VEN om ZIL te kopen
Wrong move :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Precies op het juiste moment Ven bijgekocht gisteren, ook weleens fijn!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Storm300 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Waar waren alle VEN-lovers toen deze in maart 'down the drain' ging?!
Man man man.............. 8)7

Voor mij een prima muntje om geld mee te verdienen, niks meer en niks minder.
Heb in al die tijd gewoon gezegd dat ik geloofde in het muntje hoor... :D VEN VEN VEN VEN VENBOYS

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het schijnt dat KNC, POA en Ven op bitfinex gelist gaan worden. (gerucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:46:
Precies op het juiste moment Ven bijgekocht gisteren, ook weleens fijn!
Heb je de min op je totale inleg al weg kunnen poetsen? Scheelde niet veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
hmr schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Heb in al die tijd gewoon gezegd dat ik geloofde in het muntje hoor... :D VEN VEN VEN VEN VENBOYS
Klopt en ook lekker blijven doen! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Storm300 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:53:
[...]

Klopt en ook lekker blijven doen! :9
Ik heroverweeg aan het eind van het jaar mijn VEN positie weer.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel uit ZIL gestapt met een klein winstje. Trend naar beneden lijkt ingezet.

Edit: En hij gaat weer omhoog |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2018 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Chris.nl schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Heb je de min op je totale inleg al weg kunnen poetsen? Scheelde niet veel toch?
Vorige week liep in bijna quitte maar toen kwam er weer een dip waardoor ik nu op -10% sta. Komt goed!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik HOLD nu al een tijdje XLM.. maar begin het geduld een beetje te verliezen (ja ik weet het, je zou deze long term hold moeten zien). Stijgt gestaag en vlakt constant af of daalt zelfs.. wat zijn hier de ervaringen met XLM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
@Ton Hasselt Idex is weer online. #Holochain :)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Mij ook overhaald om maand of 3 geleden in te stappen in VEN. Was enorm veel FOMO hier en hoog gekocht. 41 stuks dacht ik. Nu ben ik nog steeds in de MIN maar duurt idd niet meer lang of in de plus, eindelijk :-)

GVT ook gekocht , maar nog steeds in MIN, pfew :(

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:56:
Snel uit ZIL gestapt met een klein winstje. Trend naar beneden lijkt ingezet.
nee juist niet doen.....de ergste dip van 2500 naar 1900 is nu wel geweest. Nu gaan we weer terug op de weg naar 2500....... :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:44:
@Verwijderd hoe ziet je pf er momenteel uit qua shit?
Mijn PF staat al een paar dagen bijna compleet stil in BTC waarde, en schommelt wat op en neer in fiat waarde. Ik kijk er eerlijk gezegd weinig naar om, laat het lekker staan zoals het staat.

Mochten we schandalig hard gaan moonen stijgt het allemaal wel weer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:49:
Het schijnt dat KNC, POA en Ven op bitfinex gelist gaan worden. (gerucht)
Ja ze zijn gelist! :)F

Ben benieuwd, denk dat dit heel goed nieuws is voor Ven, nog meer mogelijkheden om 'm te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:44:
[...]

Lol het feit dat ik meedoen zegt genoeg. :P maar is wel meteen de laatste keer ws, teveel gezeik en teveel tijd weggegooid met deze exercitie, zelfs slapen was nuttiger geweest.

Maar het is idd grappig om een keer gedaan te hebben, weet je ook weer hoe dat (ongeveer) werkt en dat ik het niet nog een keer ga doen. Voel menet zo'n circusaap die door hoepeltjes moet springen voor een klein bedorven stukje banaan. :P
Haha wat ben je allemaal aan het doen dan? Ik had binnen 5 minuten een wallet aangemaakt en heb die uitgeprint en de .pdf opgeslagen. Hierna mijn ETN erheen gestuurd. Al met al zo'n 10 a 15 minuten werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cursquidHome schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:00:
[...]

nee juist niet doen.....de ergste dip van 2500 naar 1900 is nu wel geweest. Nu gaan we weer terug op de weg naar 2500....... :) .
Ik denk dat je gelijk hebt... Op FOMO weer ingestapt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Mijn PF staat al een paar dagen bijna compleet stil in BTC waarde, en schommelt wat op en neer in fiat waarde. Ik kijk er eerlijk gezegd weinig naar om, laat het lekker staan zoals het staat.

Mochten we schandalig hard gaan moonen stijgt het allemaal wel weer mee.
Ah, ik bedoelde te vragen welke rits coins je allemaal hebt. 'k Heb (zoals ik het me herinner) zo vaak gelezen dat je ergens een handje van meepakte dat ik ff benieuwd ben naar het lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
[...]

Afijn, en door!

Dan koop ik jouw muntjes wel. Ik ben zojuist in ZIL gestapt. Hij staat toch weer 20% lager dan vanochtend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sorry hoor, het is dom om in ZIL te stappen denk ik. Is gewoon behoorlijk gepumpt door de listings op bithumb en upbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
tijd dat die gaat knallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Haha wat ben je allemaal aan het doen dan? Ik had binnen 5 minuten een wallet aangemaakt en heb die uitgeprint en de .pdf opgeslagen. Hierna mijn ETN erheen gestuurd. Al met al zo'n 10 a 15 minuten werk...
Niet op een tablet, moest met HTML viewers aan de gang om de (enkel offline) paper wallet generator van electronero aan de gang te krijgen. :P weigerde steeds onder de gegenereerde wallet te "downloaden".

De electroneum online versie ging idd in 5 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

blabla1986 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Dan koop ik jouw muntjes wel. Ik ben zojuist in ZIL gestapt. Hij staat toch weer 20% lager dan vanochtend >:)
Kan niet, ik heb mijn eigen muntjes + wat extra al weer teruggekocht :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Ah, ik bedoelde te vragen welke rits coins je allemaal hebt. 'k Heb (zoals ik het me herinner) zo vaak gelezen dat je ergens een handje van meepakte dat ik ff benieuwd ben naar het lijstje.
Wat ik nu hodl is dit:
https://cointrackr.com/s/no6YmfJLUCnEh

En trade wat op yobit met wat kleingeld. Momenteel TRX.

En natuurlijk heb ik nog 25 WPR van @Tominatie en wat ETN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Tominatie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:04:
Sorry hoor, het is dom om in ZIL te stappen denk ik. Is gewoon behoorlijk gepumpt door de listings op bithumb en upbit.
ik hoop dat je ongelijk hebt. Ik denk dat dit wel een coin is die in potentie nog een keer kan verdubbelen.
Hun eerste versie van Scilla die eraan zit te komen geeft denk ik nog wel ruimte om te stijgen tot het event.
misschien een gevalletje sell the news (event)????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RmNL90 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:57:
Ik HOLD nu al een tijdje XLM.. maar begin het geduld een beetje te verliezen (ja ik weet het, je zou deze long term hold moeten zien). Stijgt gestaag en vlakt constant af of daalt zelfs.. wat zijn hier de ervaringen met XLM?
Ik begin ook mijn geduld te verliezen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:09:
[...]

Wat ik nu hodl is dit:
https://cointrackr.com/s/no6YmfJLUCnEh

En trade wat op yobit met wat kleingeld. Momenteel TRX.

En natuurlijk heb ik nog 25 WPR van @Tominatie en wat ETN.
DGB!! *O* :Y

Hier ook het grootste gedeelte van mijn pf met 21%

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 10-05-2018 13:15 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zou ZIL etc. links laten liggen. Mijn picks zouden zijn (voor korte termijn)
WPR 1390 sats
GVT 22700 sats
APPC 6400 sats
EVX 17530 sats

Ben benieuwd hoe het staat over 2 á 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:11:
[...]

ik hoop dat je ongelijk hebt. Ik denk dat dit wel een coin is die in potentie nog een keer kan verdubbelen.
Hun eerste versie van Scilla die eraan zit te komen geeft denk ik nog wel ruimte om te stijgen tot het event.
misschien een gevalletje sell the news (event)????
We zullen zien, voor de long term wellicht wel oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Nu online

orf

RmNL90 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:57:
Ik ben blij dat ik het verkocht heb op 29 april:
orf schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:14:
Niet om het er in te wrijven, maar ik ben blij dat ik XLM verkocht heb op 29 april. Uiteindelijk zonder winst of verlies verkocht, maar ik vond dat al heel wat nadat ik 3,5 maand op verlies had gestaan ermee. Nu is het 3,3% minder waard dan toen. Ik vind het maar een beetje kwakkelende coin. Ik houd het wel gewoon bij BTC. Dat werkt prima voor me. :)
De koers is nu ruim 17% lager dan toen. Dat scheelt iets van € 800 en volgens mij scheelde het gisteren meer dan € 1.000. Ik ben blij dat ik er vanaf ben zonder verlies. Ik had er best wat van verwacht na de stijging begin dit jaar, maar het betaalde niet uit wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:14:
[...]

DGB!! *O* :Y

Hier ook het grootste gedeelte van mijn pf met 21%
Gaat altijd lekker rustig door die DGB. Masr potver had ze moeten cashen afgelopen bullrun. Bijna alles verdampt afgelopen dip.

Gaat sowieso snel weer de top 50 in hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:18:
[...]

Gaat altijd lekker rustig door die DGB. Masr potver had ze moeten cashen afgelopen bullrun. Bijna alles verdampt afgelopen dip.

Gaat sowieso snel weer de top 50 in hoop ik.
Is naast xrp mijn cash cow. Staat nu op +250% zo'n beetje oOo

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Jouw move om -all fuckin' in- te gaan op IOST pakt ook lekker uit gast. Goeie keus geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Jouw move om -all fuckin' in- te gaan op IOST pakt ook lekker uit gast. Goeie keus geweest.
Ik kan dat ook wel waarderen! All-in en op een niet gehypte coin, Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Ik kan dat ook wel waarderen! All-in en op een niet gehypte coin, Chapeau!
inderdaad achteraf is het altijd makkelijk. Met de kennis van nu had ik alles op ZIL gezet en had ik nu +300%.
Maarja ik moest zo nodig weer voor een gespreide PF kiezen :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Mijn PF is te lang. Ga echt wat dingen schrappen die daarna hard zullen stijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
algemeen vraagje welke sites houden jullie in de gaten om te polsen wanneer de hype weer langzaam voorbij is?

Dit forum en de coin sites die ik bezit zijn nu de gene die ik het meest in de gaten hou

[ Voor 29% gewijzigd door cursquidHome op 10-05-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
DJ-Promo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:29:
Mijn PF is te lang. Ga echt wat dingen schrappen die daarna hard zullen stijgen :P.
Heel herkenbaar. Mijn portfolio is vandaag ook weer wat langer geworden met ZIL en AION. Daarnaast nog VEN, ICX, LTC, PRL, LSK, GVT, NEO en NANO. Nog tips welke munten ik moet schrappen? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mijn VEN gaat lekker hoor, is na BTC mijn grootste pf aandeel. Zit nog met een zakje Nano, WTC en Neo welke niet echt op stoom lijken te komen. Wellicht zet ik WTC en Nano om naar VEN voor mainnet launch om het verlies van de afgelopen maanden mee te compenseren.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
blabla1986 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:34:
[...]

Heel herkenbaar. Mijn portfolio is vandaag ook weer wat langer geworden met ZIL en AION. Daarnaast nog VEN, ICX, LTC, PRL, LSK, GVT, NEO en NANO. Nog tips welke munten ik moet schrappen? :X
Heb er genoeg van deze lijst maar VEN, ICX en NANO blijven. Zou zelf LTC, PRL en GVT na een stijging weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Ja ze zijn gelist! :)F

Ben benieuwd, denk dat dit heel goed nieuws is voor Ven, nog meer mogelijkheden om 'm te krijgen.
Niks officieel nog ?

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:32:
algemeen vraagje welke sites houden jullie in de gaten om te polsen wanneer de hype weer langzaam voorbij is?

Dit forum en de coin sites die ik bezit zijn nu de gene die ik het meest in de gaten hou
Binance. Mocht de daling zijn ingezet weet je meestal: de hype is over. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Haha als we het over lange portfolio's hebben. Alles waar ik met meer dan 50 euro in zit: icx, ven, get, omg, xlm, strat, eth, iota, INS, ADA, IOST, DBC, RLC, NEO, SENC, LTC, DADI, AMB, KCS, ELEC, NAS, PAY, ETHOS, ARK, XVG, APPC, SUB, CPX, CAT, ELIX, ECC, HT, LUX, EOS en GTO.

Nou ben ik zelf al aan het kijken welke ik ga schrappen, wil meer in RLC, IOST en HT. Zat te denken aan ICX, want die staat echt al een tijd stil en zie ik geen 50% meer doen in twee maanden tijd. Ook XLM staat op het lijstje om geschrapt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
spietie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:00:
Mij ook overhaald om maand of 3 geleden in te stappen in VEN. Was enorm veel FOMO hier en hoog gekocht. 41 stuks dacht ik. Nu ben ik nog steeds in de MIN maar duurt idd niet meer lang of in de plus, eindelijk :-)

GVT ook gekocht , maar nog steeds in MIN, pfew :(
Bedoel je met in de min, minder Euro of Dollar waarde of minder BTC?
De koers wordt natuurlijk nog steeds beïnvloed door de BTC, en deze is nog niet terug op de koers van een paar maanden geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Vind het grappig dat een coin als ven, een push krijgt door een nieuw listing, bedoel het is niet zo dat ven ergens ver weg op een shady exchange staat te wachten op het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pf is nu goed te over zien
10% ZIL :(
90%CSC *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:44:
Vind het grappig dat een coin als ven, een push krijgt door een nieuw listing, bedoel het is niet zo dat ven ergens ver weg op een shady exchange staat te wachten op het grote publiek.
Ik ook, andere nieuwsberichten zijn veel belangrijker. Maar goed, ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:45:
[...]

Ik ook, andere nieuwsberichten zijn veel belangrijker. Maar goed, ik klaag niet :)
Die kakt ook wel weer in straks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:44:
Mijn pf is nu goed te over zien
10% ZIL :(
90%CSC *O*
Jou PF kun je checken zonder te scrollen op je mobiel _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Jou PF kun je checken zonder te scrollen op je mobiel _/-\o_ .
Nu wel ja..ghehehe :P
Maar kan morgen zo weer anders zijn 8)

(behalve natuurlijk die 90%csc)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
According to an analysis of Chinese coin currency analysts, Coinis is tied up with buyers and sellers within the 10-day bit coin market. As a result, trading volume increased and BTC quotes fluctuated slightly. In addition, the 24-hour bollinger band has shrunk to indicate a short-term price hike. The BTC 's uptrend is now heading upwards on the 10 - day high ($ 9,446) and is expected to recover to the $ 10,000 level if it surpasses the 10 - day high. On the other hand, if BTC falls below the short-term support line of 50 hours (US $ 9,227), the BTC price is likely to hit a new low in adjustment pressure. The short-term trend of the BTC market is likely to be determined by the short-term buying power and the selling power.
Maak je borst maar nat jongens. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:44:
Heb je helemaal gelijk in, maar bitfinex is wel een beetje de crème de la crème wat groot geld betreft. Daar zitten de rijkaards die hun neus ophalen en op de grond spugen als ze Binance horen.

Het feit dat je minimaal 10k moet meenemen om een nieuw account aan te maken zegt wel genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:48:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, maar bitfinex is wel een beetje de crème de la crème wat groot geld betreft. Daar zitten de rijkaards die hun neus ophalen en op de grond spugen als ze Binance horen.

Het feit dat je minimaal 10k moet meenemen om een nieuw account aan te maken zegt wel genoeg.
Nog een paar maanden dan zit ik daar ook *O*
Maar zal niet spugen hoor :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
[...]

Volumes : $550.126.552 Bitfinex
: $2.173.499.391 Binance

Dit is volgens cmc, maar misschien zie ik wat over het hoofd?

[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 10-05-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Nu ik dit lees toch maar niet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Thnx, vandaag is m'n inleg verdubbeld toevallig, zit volgens cointrackr op €2093,56 terwijl ik €1000 ingelegd heb. Nog 110% stijging ofzo en ik heb m'n initiële doel van 440% behaald. Maar ik krijg al fomo bij het idee van uitstappen. Wat nou als ik m'n doel behaal voordat er een nieuwe bullrun is en ik tijdens zo'n run nog eens makkelijk 440% kan pakken? 't Volume doet het leuk dus kans dat ie een volgende run meedoet lijkt me aanzienlijk.

't Dood of de gladiolen spel gaat iig leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
[...]

hoort ZIL daar dan ook niet thuis oOo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIL blijft nu ff hangen rond de 25000
Ik denk dat het straks wel weer gaat stijgen richting de 22cent :Y
Ven daalt al weer dus dan blijft de schade beperkt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik stop steeds meer in RLC........
killer coin _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Dit is volgens cmc, maar misschien zie ik wat over het hoofd?
Massa is kassa.... Denkt dat er meer een overweging achter zit dat ze niet jan en allemaal willen hebben bij hun support afdeling en wat profesionelere gebruikers willen hebben..

Daarnaast hebben ze minder listings enzo... is wel verklaarbaar dus.

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 10-05-2018 14:08 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:35:
[...]

Weet jij misschien hoe het komt dat mijn gemined ETN niet wordt verzonden naar m'n portefeuille? Dit zou automatisch moeten gebeuren bij iedere 10ETN, maar ik heb nu al ruim 160 stuks die niet verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
hmr schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:07:
[...]

Massa is kassa.... Denkt dat er meer een overweging achter zit dat ze niet jan en allemaal willen hebben bij hun support afdeling en wat profesionelere gebruikers willen hebben..

Daarnaast hebben ze minder listings enzo... is wel verklaarbaar dus.
Kan best zo zijn ja.

Maar eigenlijk helemaal geen reden voor een pump aangezien volume van binance 3 keer zo groot is.

[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 10-05-2018 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Weet jij misschien hoe het komt dat mijn gemined ETN niet wordt verzonden naar m'n portefeuille? Dit zou automatisch moeten gebeuren bij iedere 10ETN, maar ik heb nu al ruim 160 stuks die niet verstuurd worden.
Dit hebben ze gedaan omdat het netwerk momenteel compleet overbelast is. Komt binnenkort een officiële hardfork voor.

Toevallig heb ik na 5 weken stug doormijnen mijn pending balans gisteren in mijn wallet gekreken. 310 stuks. Vanochtend het balans van mijn 2e account ook. Ook 320 stuks.

Het gaat in fases, je zou kunnen proberen om de miner uit te zetten, helemaal uit te loggen, opnieuw in te loggen en het minen weer te starten. Dit helpt bij sommige mensen.

Maar ze komen uiteindelijk zeker door. Je zult niets kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

tias86 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:11:
[...]

Kan best zo zijn ja.

Maar eigenlijk helemaal geen reden voor een pump aangezien volume van binance 3 keer zo groot is.
Het feit dat het kennelijk serieuzer wordt genomen kan toch voor een pump zorgen. Zodra GET van die shit handelsplatformen komt en wordt gelist op een grote Exchange zal hij ook pumpen..

edit: leuk dat het opeens schapen zijn.... haha

edit twee: nu heb je die opmerking weggehaald.

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 10-05-2018 14:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ZIL is weer opgestegen, maar ik twijfel om bij te kopen, of dat hij niet door de dampkring komt en zo weer terug naar aarde valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
hmr schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:26:
[...]

Het feit dat het kennelijk serieuzer wordt genomen kan toch voor een pump zorgen. Zodra GET van die shit handelsplatformen komt en wordt gelist op een grote Exchange zal hij ook pumpen..

edit: leuk dat het opeens schapen zijn.... haha

edit twee: nu heb je die opmerking weggehaald.
edit drie: dat klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je zult maar vergeten zijn dat je op zoveel exchanges aan het handelen was en nog een verloren bitcoin tegen komt
Maakt het weekje toch nog een beetje leuk na het missen van de LTC snel trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik stap ook bij een listing op Binance in GET met 1k fiat hoor.. ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Binance goes Dutch 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l4MFcBbh1FnhOyE3nI5Y9hDI/full.jpg
Binance.com is now available in Dutch. You can change the language to Dutch from the top right corner of the website.
Edit: @Tominatie is snel. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bmfd op 10-05-2018 14:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Beveiligings recommandaties: [...]
Kimlik avı saldırılarını önlemek içinwww.binance.comadresini ziyaret ettiğinizden emin olun

Ziet er goed uit :)

Pagina: 1 ... 170 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!