[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.720 views

Onderwerpen

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Slux schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:23:
Ik snap niet dat mensen hier af en toe geen winst pakken, je kan nooit verwachten dat een koerst alleen maar sky high gaat, er komen altijd dipjes, bij mij gaat het om Euro's verdienen niet hoe hoog een coin komt om hem vervolgens nooit te verkopen.

Als je er LT inzit is het zo ie zo niet verstandig om dagelijks op forums te kijken, niet goed voor je gezondheid.
Omdat mensen direct weer veel te hebberig worden als ze eenmaal groene cijfers zien. :)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
*OTA*ORIGINAL TWEAKERS AIRDROP*OTA*

Ja mensen, daar issie weer! Goed voorbeeld doet goed volgen en sinds het briljante initiatief van @Tominatie is dit alweer de 4e OTA! Het zal niet lang meer duren voordat er een standbeeld van Bitcoin wordt gemaakt ter ere van deze pionier en vereeuwigd op de Blockchain.

Waar gaat het om?
Kent u deze nog? Feathercoin (FTC), inmiddels al 5 jaar en dus bijna antiek in de crypto wereld. Ontstaan uit Litecoin met een vergelijkbare missie, maar heeft het succes niet weten te evenaren. Lang was het stil rondom FTC, tot een paar maanden geleden. Een Zweedse investeerder richt de Feathercoin Foundation op, de oorspronkelijke Developer wordt terug gehaald en een team van devs wordt opgetuigd. Binnen no time is er mobiele ondersteuning, electrum wallet en zelfs hardware Wallet support uit de grond gestampt + diverse verbeteringen van de coin zelf doorgevoerd. Helaas heeft het team verzaakt om marketing aan het team toe te voegen... Dus het Moonen laat nog even op zich wachten.

Hoeveel Lambo’s kan ik winnen?

~0,00001425 Lambo’s = 7,50 FTC
~0,00002850 Lambo’s = 15 FTC incl verdubbelaar*

Wat moet ik doen?
Stuur voor 15:30 jouw koersvoorspelling door van Litecoin op 6 mei 22:00 in dollars ($) in een privé bericht.

*Wil je kans maken op de verdubbelaar? Stuur dan naast de voorspelling een (semi)briljante tekening gebaseerd op jouw Favo coin gemaakt in Paint of een ander willekeurig tekenprogramma naar info@beau-lion.nl (of een link in het privé bericht). Een foto van een echte (stoepkrijt)tekening is uiteraard toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd.

Spelregels (Copy past vorige OTA’s..)
- De deadline is stipt 15:30. Aanmeldingen na dit tijdstip worden niet in behandeling genomen.
- Ik reageer misschien niet op deze priveberichten, na 15:30 zal ik een overzicht posten. (kan ook wat later worden)
- Om 22:00 open ik coinmarketcap en maak ik een screenshot van de Litecoin stand. Het maakt niet uit op welke seconde ik de screenshot gemaakt hebt, de screenshot is leidend.
- Er kan maar 1 winnaar zijn, mochten meerdere Tweakers onverhoopt hetzelfde bedrag gegokt hebben, of er even ver naast zitten dan is de winnaar wie het eerst zijn bericht stuurde.
- *Je geeft toestemming om je meesterwerk in een collage op te nemen die vervolgens op dit forum openbaar inzichtelijk wordt gemaakt.

May the odds be ever in your Favor

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Godverdommmmme, waarom nou weer zo enorm zakken. Gelukkig is m'n VIB gewoon weer gezakt tot aankoopprijs en niet zoals IOST en dergelijke 8)7

Sterkte @Chris.nl in deze zware tijden

Ik hoop dat we ons weer klaarmaken voor een volgende run naar 10k oOo

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Tis weer zo'ndag. 🤔

• Tominatie
  • Niet online
Hou ETC in de gaten trouwens, er staan leuke dingen voor ze gepland eind Mei. De hype lijkt nu een beetje van start te gaan met het eerste (minimale pumpje)

Launch van Radex (decentrale exchange)
Hard fork
Release mobile wallet

(zet m op je watchlist en lift bijv. mee als 'ie van de grond komt *O* )

• Tominatie
  • Niet online
Nou inderdaad en als we straks de support breken bij $9500 dan vraag ik me af waar we heengaan :S

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Nu ook onder de 8k euro op gdax. Wat (voor mij iig) toch best wel een milestone is/was. Ben benieuwd hoe het verder verloopt. Laat mijn dag er in ieder geval niet door verpesten. Nadat ik de gehele week tot gisteravond van huis ben geweest zitten we nu heerlijk achter huis. Dochter aan het spelen met een watertafel. Vrouw en ik aan de koffie. Fuck die crypto! Dit is waar ik het voor doe _/-\o_ oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:46:
Hou ETC in de gaten trouwens, er staan leuke dingen voor ze gepland eind Mei. De hype lijkt nu een beetje van start te gaan met het eerste (minimale pumpje)

Hard fork
Release mobile wallet

Goede tip. Ik verwacht ook een aardige pump in ETC aankomende dagen / weken.

Verwijderd

Heb deze morgen leuk kunnen verdienen aan VEN

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09-2025
Stond net een buywall op Bitfinex van 800 BTC op 9620$ 7(8)7

Nu 2 walls elk 1000 BTC poe hee serieus geld

[ Voor 28% gewijzigd door Midacmm op 06-05-2018 11:07 ]

• Tominatie
  • Niet online
@Midacmm ja ik zag hem ook inderdaad. Best gek gdax, bitstamp zijn al onder de 9500$ terwijl bitfinex nog rustig tegen de $9600 zit te bonken.

• Tominatie
  • Niet online
Holy moly, 2 bitfinex buy walls van 1000+

Verwijderd

EOS kakt nu aardig in, had twijfel om er in te stappen maar ik laat het lopen

• Midacmm
Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:06:
Holy moly, 2 bitfinex buy walls van 1000+
Ziek hè?
Ik weet nooit zo goed of ik ook moet reageren met mn miezerige PF in vergelijk met dat ;)

• patki
  • Laatst online: 09-09-2022
Goedemorgen, lees al een tijdje mee en heb nu een vraag.
Als ik bv via Binance in een een coin investeer en ik verwacht een daling en wil de coin weer cashen en in USD of EURO parkeren, hoe doe ik dat of kan dat niet?
Alvast mijn dank.

Patrick

• Ton Hasselt
patki schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:21:
Als ik bv via Binance in een een coin investeer en ik verwacht een daling en wil de coin weer cashen en in USD of EURO parkeren, hoe doe ik dat of kan dat niet?
Alvast mijn dank.

Patrick
Kan alleen in Usdt.

• Tominatie
  • Niet online
Alvast mijn dank.

Patrick
Op binance heb je geen ondersteuning voor USD of Euro, je kan als alternatief de stabiel gemaakte cryptomunt USDT pakken (maar die vertrouw ik persoonlijk niet), die staat dus gelijk aan USD - 1USDT= 1USD. Er zijn maar een paar munten die een direct /USDT pair hebben dus bij de meeste coins moet je eerst terug naar bitcoin om in USDT uit te cashen.

• Midacmm
Alvast mijn dank.

Patrick
Op binance kan dat dus niet. Wel in USDT, maar dat is geen fiat maar een soort gecreerde safe haven.

Op kraken kan je wel direct naar USD of EUR traden, door jouw coins weer te verkopen voor de desgewenste fiat keuze.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:37:
Godverdommmmme, waarom nou weer zo enorm zakken. Gelukkig is m'n VIB gewoon weer gezakt tot aankoopprijs en niet zoals IOST en dergelijke 8)7

Sterkte @Chris.nl in deze zware tijden

Ik hoop dat we ons weer klaarmaken voor een volgende run naar 10k oOo
Dank je! Ik heb IOST gekocht voor gemiddeld €0,03216788 dus dat ie nu even zakt naar €0,050 is voor mij geen ook geen ramp. Ik blijf positief over die coin maar wil niet hypocriet shillen, -12.08% meld ik dus ook. Die bullrun komt vanzelf een keer oOo

Vandaag mooi weer en een airdrop van @Beaulion.

[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 07-05-2018 02:15 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl Ja inderdaad, jij hebt nog niks te klagen! Zag hem alleen laatst nog op 700sats staan dus toch alweer een stukkie gedaald.

Ik doe trouwens het volgende ritje met je mee: heb IOST en RPX ingekocht. (VIB werd me te saai) oOo

Nu maar genieten van het weer.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:59:
Heb deze morgen leuk kunnen verdienen aan VEN
Knap gezien die 10% in de min staat :?

Verwijderd

Slux schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Knap gezien die 10% in de min staat :?
Op de man, dus weg

de hele morgen 10x gekocht en verkocht met een leuke winst
ging vol op op en neer
knip

[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 06-05-2018 14:01 ]

Verwijderd

beter gewoon :X

:r :r :r :r

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:46:

Hard fork
Release mobile wallet

THX mate, die gaat lekker
Een post waar je wat aan heb :P

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
Vraag.
Ik heb vanwege voting actie tijdje terug 50 WPR in mijn MEW staan.
Nu doe ik niets met MEW maar heb deze toen wel aangemaakt.
Hoe krijg ik nu die WPR overgezet naar Binance?
Het gaat maar om een paar euro maar ik heb dit liever op Binance staan.
Als ik een transfer van MEW naar Binance probeer te doen krijg ik een melding dat ik geen GAS genoeg heb.
Dat klopt ik heb ook geen ETH in MEW staan.
Als ik echt eerst bv voor 5 euro aan ETH naar MEW moet overzetten schiet ik er niets mee op.
Dan is het ongeveer een gelijke Euro waarde heen en weer schuiven.

Als het zo is dat ik alle overblijvende ETH weer terug kan zetten vanuit MEW naar Binance en er een lege MEW overblijft vind ik het ook prima.
Ik weet alleen niet of dit kan.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
HoppyF schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:10:
Vraag.
Als ik een transfer van MEW naar Binance probeer te doen krijg ik een melding dat ik geen GAS genoeg heb.
Als ik echt eerst bv voor 5 euro aan ETH naar MEW moet overzetten schiet ik er niets mee op.

Als het zo is dat ik alle overblijvende ETH weer terug kan zetten vanuit MEW naar Binance en er een lege MEW overblijft vind ik het ook prima.
Vind het sowieso niet de moeite om dat te verkassen, vind je dat wel dan moet je dus gewoon eth kopen wat je zelf al zegt. En je betaalt fee voor de eth die je koopt, gas als je het naar mew stuurt. gas als je de eth weer van mew afhaalt, en gas voor de wepowertjes

• HoppyF
tias86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:27:
[...]

Vind het sowieso niet de moeite om dat te verkassen, vind je dat wel dan moet je dus gewoon eth kopen wat je zelf al zegt. En je betaalt fee voor de eth die je koopt, gas als je het naar mew stuurt. gas als je de eth weer van mew afhaalt, en gas voor de wepowertjes
Bedankt voor je reactie.
Ok, lekker laten staan dus.
Het is ook maar weinig in waarde.
Wellicht ga ik met die MEW in de toekomst nog wat doen en komt er meer bij.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
HoppyF schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:10:
Vraag.

Dat kan, heb het zojuist zelf uitgevoerd. ;)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

vinno86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:02:
[...]
Oh Philakone zegt.. nou dan zal het wel zo wezen hij heeft namelijk altijd gelijk.

:F
Dat is de draai die jij er aan geeft. Ik zeg alleen dat hij het zegt, ik beweer niet dat hij gelijk heeft oid. Je kunt alles lezen zoals je wil, maar laat dit soort reacties achterwege aub omdat je mij nu woorden in de mond legt die niet correct zijn. Lekker makkelijk scoren zo...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
De schildpadden beginnen hun kop weer voorzichtig uit te steken; ik zie weer stijgingen in de alts. Ik wil nu echt die 40/40/20 gaan hanteren (BTC/ETH/ALTs) Die volgende bullrun op btc en eth wil ik echt niet missen.

• Bmfd
BoulaMouzer schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:39:
[...]

Het kan, maar of je er wat aan hebt is een ander verhaal

Ik ga er even vanuit dat Hoppy ETH op Binance heeft staan en vanuit Binance ETH naar MEW wilt sturen. Dan betaal je 0.01 ETH (ongeveer $7,90) aan withdrawal fee. Vervolgens wil je de ETH en WPR weer naar Binance sturen, dus betaal je 2 keer de kosten voor gas. Aangezien 50 WPR op dit moment minder dan $7,50 oplevert, verlies je er dus geld op.

Verwijderd

Bmfd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:46:
[...]

Ik ga er even vanuit dat Hoppy ETH op Binance heeft staan en vanuit Binance ETH naar MEW wilt sturen. Dan betaal je 0.01 ETH (ongeveer $7,90) aan withdrawal fee. Vervolgens wil je de ETH en WPR weer naar Binance sturen, dus betaal je 2 keer de kosten voor gas. Aangezien 50 WPR op dit moment minder dan $7,50 oplevert, verlies je er dus geld op.
Je kunt toch ook een klein vlokje ETH sturen, of zie ik dat verkeert?

• HoppyF
BoulaMouzer schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:39:
[...]

Ok!
Heb je dan bv een 0,01 ETH naar MEW gezet en daarna het restant van ETH + WPR naar Binance?
Als de 0,01 achterblijft op MEW is het een beetje om het even.
Ik noem 0,01 maar wellicht is dit ook hoger/lager afhankelijk of er limieten gelden.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:01:
[...]

????
weer zo,n wijsneus
de hele morgen 10x gekocht en verkocht met een leuke winst
ging vol op op en neer
Wat is dat toch met somige gasten hier????
Aangezien alles omlaag is gegaan is de kans zeer klein dat jij ''lekker'' hebt verdiend

Valt mij zo ie zo op dat jij altijd net toevallig de juiste coins hebt, het is een beetje ongeloofwaardig geworden

• Bmfd
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Je kunt toch ook een klein vlokje ETH sturen, of zie ik dat verkeert?
Klopt, dan bespaar je 1X de kosten voor gas, maar betaal je toch alsnog de 0.01 withdrawal fee.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Wel leuk dat we bijna een hele pagina wijden aan een mew withdrawal van onder 7,50 lol

Verwijderd

Slux schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:49:
[...]

Aangezien alles omlaag is gegaan is de kans zeer klein dat jij ''lekker'' hebt verdiend

Valt mij zo ie zo op dat jij altijd net toevallig de juiste coins hebt, het is een beetje ongeloofwaardig geworden
Goed koop scoren en nu weer andere dingen erbij halen
Weet je wat, je heb gelijk
Ik verdiende niks vanmorgen met VEN
(ff iemand blij maken)

Oja,ik pakte net 3% op etc
Maar ik verdiende er niks op

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 12:52 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Via Bitstamp kost het volgens mij niets. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

En ik had verlies op tron, maar verloor er niks aan :| 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

• HoppyF
tias86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:50:
Wel leuk dat we bijna een hele pagina wijden aan een mew withdrawal van onder 7,50 lol
Ja, ik weet het...
Het gaat maar om een paar euro.
Ik vroeg me alleen af wat de mogelijkheden waren.
Met de fees, ETH withdrawal kosten is het wellicht niet interessant en moet ik het gewoon laten staan.
Maar goed, in de toekomst komt er wellicht meer aan waarde in de MEW en loont het wel deze naar Binance (of andere Exchange) over te gaan zetten.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:50:
Tijd om even 3 pagina’s aan Binance dust te wijden... mooie dag om flink te mierenneuken over 2 euro en je erbij te gedragen alsof de wereld vergaat. ;)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Tijd om even 3 pagina’s aan Binance dust te wijden... mooie dag om flink te mierenneuken over 2 euro en je erbij te gedragen alsof de wereld vergaat. ;)
LTC blijft redelijk stabiel, vind je ook niet?op ETH waarde dan he

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
[...]

Klopt idd, fee op binance is dan te hoog. Doe klein bedrag via coinbase, dan ben ik bijna 5 euro goedkoper uit... ;)

Verwijderd

Ik kocht nu neo voor 0,105200

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
wat Kut wakker worden APPC GNT TRX VIBE EOS allemaal klote 😂😂 maar even wachten tot de markt weer beetje bullish word en nu mss nog wat extra inkopen heb goede hoop voor GNT en APPC.

• AtlAntA
Slux schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:49:
[...]

Beter is om zijn posts te negeren. Ik doe dat al een tijdje en dat bevalt me prima. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Offtopic, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 06-05-2018 13:59 ]

• Greymore1
HoppyF schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:48:
[...]

Ok!
Heb je dan bv een 0,01 ETH naar MEW gezet en daarna het restant van ETH + WPR naar Binance?
Als de 0,01 achterblijft op MEW is het een beetje om het even.
Ik noem 0,01 maar wellicht is dit ook hoger/lager afhankelijk of er limieten gelden.
Mocht je ooit op IDEX gaan traden (grote kans van) heb je in ieder geval wat ETH als Gas klaarstaan.

• Greymore1
:F Zit een beetje met DGD te kloten maar, zit wel wat volume in en maakt op en neer bewegingen

Verwijderd

https://www.metronieuws.n...rs-zijn-onprettige-mensen

Ik ben het daar volkomen mee eens }:|

• p0st
  • Registratie: April 2010

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Een zin eindig je met een punt. }:|

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
Hey Turbo, ben je al een beetje bekomen?

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Een zin eindig je met een punt. }:|

:P
_O-

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Btc gaat op zoek naar de volgende bodem?

Edit er waren nog wat buy orders rond de 9500$ zo te zien. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Flagg op 06-05-2018 14:00 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Als het weer boven die prijs komt ga ik in fiat

(deze post is om gezever nadien te voorkomen :) )

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Als het weer boven die prijs komt ga ik in fiat

(deze post is om gezever nadien te voorkomen :) )
Dus je gaat nu al zeveren om gezever te voorkomen?

Nuttig... :P

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:01:
[...]

Dus je gaat nu al zeveren om gezever te voorkomen?

Nuttig... :P
Het schijnt nodig te zijn, blijkbaar zit niet iedereen van die leeftijd in de zandbak

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk persoonlijk dat uitstappen naar fiat/usdt niet slim is. We zitten al in een behoorlijke neerwaartse spiraal waarin de bodem elk moment bereikt kan worden (of al bereikt is). Dit zegt mijn gevoel en is nergens op gebaseerd, wat zeggen de TA'ers onder ons?

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:07:
Ik denk persoonlijk dat uitstappen naar fiat/usdt niet slim is. We zitten al in een behoorlijke neerwaartse spiraal waarin de bodem elk moment bereikt kan worden (of al bereikt is). Dit zegt mijn gevoel en is nergens op gebaseerd, wat zeggen de TA'ers onder ons?
Je zou daar zo maar gelijk in kunnen hebben

• Ton Hasselt
We gaan straks gewoon weer omhoog. *O*

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Kijkende naar de RSI en Stoch RSI van LTC/EUR en de buywall momenteel op GDAX lijkt het elk moment weer omhoog te gaan. Dat hoop ik althans.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:13
Ik denk het ook, maar ja dat heb ik al vaker gedacht.. de laatste maanden. Uiteindelijk komt het wel weer goed maar ik wil ook graag eens profiteren van een drop.

Zero.

Verwijderd

neo begint omhoog te gaan in ieder geval
Zometeen verkoop ik ze om mijn verlies te pakken :Y

• ggj87
ggj87 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:08:
Kijkende naar de RSI en Stoch RSI van LTC/EUR en de buywall momenteel op GDAX lijkt het elk moment weer omhoog te gaan. Dat hoop ik althans.
En 1 euro lager al... ;(

• Ton Hasselt
Pelox schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Ik denk het ook, maar ja dat heb ik al vaker gedacht.. de laatste maanden. Uiteindelijk komt het wel weer goed maar ik wil ook graag eens profiteren van een drop.
Ik hou alleen van Vencodrop, dus laat maar stijgen.

Verwijderd

ggj87 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:11:
[...]

En 1 euro lager al... ;(
Crypto :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 07:28:
Zo dan, dat is weer ouderwets beroerd wakker worden :r
Alleen LTC is redelijk stabiel gebleven, de rest de afgrond in ;w
Niet bedoeld als natrappen, maar ik denk dat er genoeg is gewaarschuwd dat de afgrond eraan kwam ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
@Pelox Ja je had flink kunnen profiteren als je was uitgestapt gisteren maar ik heb het idee dat nu uitstappen te laat is. Maar we gaan het meemaken!

• ggj87
Ja, haha. Ik moet echt eens beter mijn eigen regels gaan opvolgen en daar op vertrouwen. Het is altijd zo lastig als er weer zo'n piekmoment is zoals gisteren. Ga je verkopen? Of niet? Gaat het doorstijgen? Achteraf lijkt het zo makkelijk. Maarja, hopelijk een volgende keer beter.

• TomTorquay
Klopt volledig. Nu uitstappen is niet echt een goed idee.

Maar het mag voor mij wel nog wat zakken. Heb een NEO-buy order op 77.777 ;)

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Niet bedoeld als natrappen, maar ik denk dat er genoeg is gewaarschuwd dat de afgrond eraan kwam ;)
Ja klopt,maar in crypto is er weinig te voorspellen
En velen zeiden ook 10k morgen
Het is maar welke kant je kiest he :P

Verwijderd

Gaat nu hard naar beneden..brrrrrrrrrrrr

• Tominatie
  • Niet online
D'r komt natuurlijk een moment dat mensen die zijn uitgestapt zoals jij @TomTorquay weer instappen. Na een daling van $400-500 lijkt me dat toch een prima moment.

Zie dat we onder de 9500 zijn gegaan. Ik verwacht dat er ergens tussen $9300-9400 een bounce komt, zo niet wordt het huilen met de pet op.

Verwijderd

Als het met winst is waar je mee gokt maakt toch een wezenlijk verschil. Met nog steeds -55 op mijn inleg kost het me veel meer moeite om in en uit te stappen. Had natuurlijk wat LTC moeten verkopen gisteren maar tja.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 14:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:19:
Als het met winst is waar je mee gokt maakt toch een wezenlijk verschil. Met nog steeds -55 op mijn inleg kost het me veel meer moeite om in en uit te stappen. Had natuurlijk wat LTC moeten verkopen gisteren maar tja.
Ja als je in de min staat lijkt me het een heel ander verhaal
Dan kijk je toch anders naar de munten

• Bmfd
Gouden tip: stoppen met het volgen van de 'analyses' van meneertje Financial Freedom, Nasir Jones.

• ggj87
Dat weet je idd. nooit. Voor hetzelfde geld bleef die pump doorgaan tot €175 en had je die €25 koersstijging weer misgelopen. Dat is het lastige van hodlen; je moet wel stevig in je schoenen staan met dit soort dingen.

Verwijderd

De sfeer is ook meteen flink mee gedaald, toch altijd interessant.

Maar mooi bagger dit. Ach ja, hodl.

Gisteren wel met de yobit dicegame flink zitten gokken. 100 TRX erbij gespeeld.

Het kan wat hebben nu 😋

• Tominatie
  • Niet online
Opzich ben ik nog erg positief gestemd, maar misschien komt dat door de gewonnen Ledger Nano S.. @Verwijderd

Ik verwacht ook echt geen horror dip, meer een gezonde correctie om van hieruit weer door te bouwen naar de 10k.

• TomTorquay
Grootste daling is nu wel achter de rug, lijkt het. Absolute bodem leg ik op $9200. Misschien dat ie daar vandaag morgen nog rustig naartoe zakt, misschien schiet ie al eerder weer omhoog. We zullen zien. Vind het zelf nog iets te vroeg om weer in te stappen, ik kijk de kat nog even uit de boom.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Nog een uurtje om je voorspelling door te geven voor Litecoin ($) om 22:00!! oOo
Vergeet ook niet een plaatje mee te sturen voor de verdubbelaar (zie post)!

#OTA #Original Tweakers Airdrop #Smeer je in, anders krijg je dezelfde kleur als de koers vandaag!

[ Voor 19% gewijzigd door Beaulion op 06-05-2018 14:33 ]

• TomTorquay
ggj87 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Dat weet je idd. nooit. Voor hetzelfde geld bleef die pump doorgaan tot €175 en had je die €25 koersstijging weer misgelopen. Dat is het lastige van hodlen; je moet wel stevig in je schoenen staan met dit soort dingen.
Liever geen verlies dan wat extra winst misgelopen...

• Greymore1
DGD gaat als een malle!

Pak lekker die golven mee zou ik zeggen.

[ Voor 48% gewijzigd door Greymore1 op 06-05-2018 14:33 ]

• Tominatie
  • Niet online
Lekker man!!! Jij loopt binnen en dat zelfs in de dip :P

Mijn buyordertjes worden lekker geraakt op IOST, iets met "buy low, sell high" =)

Heb er al 20000 binnen voor een schamele prijs van 615 sats.

• TomTorquay
Greymore1 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:32:
DGD gaat als een malle!

Pak lekker die golven mee zou ik zeggen.
Nu wegblijven uit DGD, zou ik zeggen...
Risk/reward is intussen helemaal anders dan vanochtend. Maar mss wel een goed alternatief voor USDT in de volgende dip :)

Verwijderd

Beaulion schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:22:
*OTA*ORIGINAL TWEAKERS AIRDROP*OTA*

Ja mensen, daar issie weer! Goed voorbeeld doet goed volgen en sinds het briljante initiatief van @Tominatie is dit alweer de 4e OTA! Het zal niet lang meer duren voordat er een standbeeld van Bitcoin wordt gemaakt ter ere van deze pionier en vereeuwigd op de Blockchain.

Waar gaat het om?
Kent u deze nog? Feathercoin (FTC), inmiddels al 5 jaar en dus bijna antiek in de crypto wereld. Ontstaan uit Litecoin met een vergelijkbare missie, maar heeft het succes niet weten te evenaren. Lang was het stil rondom FTC, tot een paar maanden geleden. Een Zweedse investeerder richt de Feathercoin Foundation op, de oorspronkelijke Developer wordt terug gehaald en een team van devs wordt opgetuigd. Binnen no time is er mobiele ondersteuning, electrum wallet en zelfs hardware Wallet support uit de grond gestampt + diverse verbeteringen van de coin zelf doorgevoerd. Helaas heeft het team verzaakt om marketing aan het team toe te voegen... Dus het Moonen laat nog even op zich wachten.

Hoeveel Lambo’s kan ik winnen?

~0,00001425 Lambo’s = 7,50 FTC
~0,00002850 Lambo’s = 15 FTC incl verdubbelaar*

Wat moet ik doen?
Stuur voor 15:30 jouw koersvoorspelling door van Litecoin op 6 mei 22:00 in dollars ($) in een privé bericht.

*Wil je kans maken op de verdubbelaar? Stuur dan naast de voorspelling een (semi)briljante tekening gebaseerd op jouw Favo coin gemaakt in Paint of een ander willekeurig tekenprogramma naar info@beau-lion.nl (of een link in het privé bericht). Een foto van een echte (stoepkrijt)tekening is uiteraard toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd.

Spelregels (Copy past vorige OTA’s..)
- De deadline is stipt 15:30. Aanmeldingen na dit tijdstip worden niet in behandeling genomen.
- Ik reageer misschien niet op deze priveberichten, na 15:30 zal ik een overzicht posten. (kan ook wat later worden)
- Om 22:00 open ik coinmarketcap en maak ik een screenshot van de Litecoin stand. Het maakt niet uit op welke seconde ik de screenshot gemaakt hebt, de screenshot is leidend.
- Er kan maar 1 winnaar zijn, mochten meerdere Tweakers onverhoopt hetzelfde bedrag gegokt hebben, of er even ver naast zitten dan is de winnaar wie het eerst zijn bericht stuurde.
- *Je geeft toestemming om je meesterwerk in een collage op te nemen die vervolgens op dit forum openbaar inzichtelijk wordt gemaakt.

May the odds be ever in your Favor
Compleet gemist, super leuk _/-\o_ bedankt voor de heads up van zojuist en ik ga even nadenken. Pm je zo mijn uitslag.

De verdubbelaar laat ik ff liggen :')

• Tominatie
  • Niet online
@TomTorquay DGD zit ook echt al tijden in een neerwaartse spiraal, het moest er toch ook wel een keer van komen natuurlijk.....

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd kan je niet even zorgen dat het kindje van je een mooie kleurplaat maakt. Zijn ze tenminste nog nuttig..

heb je toch mooi die verdubbelaar oOo oOo oOo oOo

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:38:
@Verwijderd kan je niet even zorgen dat het kindje van je een mooie kleurplaat maakt. Zijn ze tenminste nog nuttig..

Moet ie hem wel winnen natuurlijk. :)

Verwijderd

wanneer komt de airdrop van linda ton?

• TomTorquay
Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:37:
@TomTorquay DGD zit ook echt al tijden in een neerwaartse spiraal, het moest er toch ook wel een keer van komen natuurlijk.....
Zeker! Blijf het wel vreemd vinden dat DigixDao als een soort van spiegelbeeld van bitcoin fungeert :)

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:40:
Wel even zien dat mijn vrouw niet thuis is dan >:)

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Wel even zien dat mijn vrouw niet thuis is dan >:)
Hahahahaha.. _O- :P

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:38:

Die zijn met moeders de hort op, ik net wakker uit de nacht en moet ff wat belangrijke dingen doen. Dus wordt hem niet helaas :N

Anders had ik het zeker ff gedaan. :Y

• Greymore1
TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:36:
[...]
Nu wegblijven uit DGD, zou ik zeggen...
Risk/reward is intussen helemaal anders dan vanochtend. Maar mss wel een goed alternatief voor USDT in de volgende dip :)
Ik koop weer op de dip. Wil toch altijd wat DGD achter de hand hebben voor dit soort dagen. Op het gemak om de 30 minuten even de koers bekijken zodat FOMO uitblijft. Vind het best zo :)

• TomTorquay
Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 08:46:
[...]

Ik heb alles met USDT pairs het afgelopen uur verkocht en de anderen laat ik lekker staan. Philakone zegt op Twitter dat we de 10k voor BTC niet snel meer terug zien. Maarja, of dat uren, dagen, weken of maanden is.... Van zaterdag op zondag is vaak rood, eind van de dag waarschijnlijk wel weer groen.
Philakone is een gestoorde gast en bovendien beste vriendjes met de whales. Meestal zegt hij dus exact het omgekeerde van wat te gebeuren staat...

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:40:
Volgens mij ging er 11 mei wat gebeuren.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Iemand in Enjin enj? Ziet er best veelbelovend uit... net mijn stratis overgezet hierin dus hopen op een mooie pump

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:12
RideWithUz schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:01:
Iemand in Enjin enj? Ziet er best veelbelovend uit... net mijn stratis overgezet hierin dus hopen op een mooie pump
Ken de hele coin niet, wat is er goed aan? Stratis heeft wel wat releases komende maanden dus die gaat nog wel knallen.
Pagina: 1 ... 155 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!