Verwijderd
Dat zal een prijzig pak koffie zijn, net zoiets als oude wijn?TweakerVincent schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:46:
Net pak koffie uit 1985 open gemaakt om te vieren dat mijn ETC’s mijn rijkdom vergroot!
Verwijderd
Ik vind dat best een apart muntje als ik naar de grafieken kijk op mcTweakerVincent schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:46:
Net pak koffie uit 1985 open gemaakt om te vieren dat mijn ETC’s mijn rijkdom vergroot!
Rip uit mijn lijf maar maakt nu niet meer uit! Speciale versie uit een onbekend gedeelte @SurinameVerwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:48:
[...]
Dat zal een prijzig pak koffie zijn, net zoiets als oude wijn?
Voor daytrade junkie prima munt so farVerwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Ik vind dat best een apart muntje als ik naar de grafieken kijk op mc
Ja ik zit er al een klein uurtje in, het lijkt nu te accumulerenVerwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:52:
Gaat het ritje tron beginnen?
Niet snel denk ik. Ven en TRX zijn toch een stuk interessanter voor de komende periode met de main net hype.PHPResource schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:00:
Wanneer gaat icx?
Waarheen?PHPResource schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:00:
Wanneer gaat icx?
Hopelijk naar boven.
[ Voor 7% gewijzigd door Ton Hasselt op 05-05-2018 20:05 ]
Veel geld gaat terug naar BTC voor de volgende legup richting 11.800 als de 10-10.2 gekraakt wordt.Specy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:05:
Alts gaan wel echt minder nu....Dik verlies de afgelopen uren.
Alles zakt.Specy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:05:
Alts gaan wel echt minder nu....Dik verlies de afgelopen uren.
In welke alts zit jij @Specy ?
Zelfde "probleem" hier, nu instappen in btc lijkt me risky na deze continue stijgingen de laatste dagen, ik verwacht toch ergens een kleine correctie vooraleer we boven de 10k gaan uitschieten, had nochtans op punt gestaan gisteren avond weer in te stappen... of zou btc gewoon blijven doorgaan tot de 11.5k grens?PilatuS schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Ik ben deze keer te laat geweest met inkopen. Alleen waar we nu staan vind ik het zelf handig om nog maar even te wachten. Had ik onder de 8k ingekocht was het ook weer holden geworden hoor.
Nee, Linda behoudt nog altijd dat lekkere figuurtje.
Verwijderd
Ik koop linda pas als ze gaat aankomenTon Hasselt schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:14:
[...]
Nee, Linda behoudt nog altijd dat lekkere figuurtje.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 05-05-2018 20:16 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ook niet met gevlochten handtasje?
Ik ben 500$ geleden even naar usdt gegaan. Ging ff iets te snel naar beneden, nu even een leuk moment kiezen om weer in te stappen.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:18:
Kleine terugval nu, misschien een goed inkoopmoment straks @dabla @PilatuS ?
Verder dan 9700 zie ik hem sowieso niet dalen, maar weet niet hoe jullie erin staan
Om uiteindelijk weer erachter te komen dat ik te laat ben en hij alweer aan het stijgen is...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Oh ja is 100% de betere keus. Is een soort gebrek aan stress wat ik heb en probeer dat zo kunstmatig hoog te houden.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:24:
@Flagg succes met kiezen ouwe, ik krijg altijd stress van USDT en maak daardoor verkeerde keuzes dus blijf voortaan maar lekker zitten in bitcoin.
Werkt prima, wel steeds minder geld.
Wijsneus, maar best wel grappig dat je anderen erop attendeert dat ze al iets langer in de cryptohandel zitten.Flagg schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Ik ben 500$ geleden even naar usdt gegaan. Ging ff iets te snel naar beneden, nu even een leuk moment kiezen om weer in te stappen.
Om uiteindelijk weer erachter te komen dat ik te laat ben en hij alweer aan het stijgen is...story of my life, maar stug blijven proberen.
Ach, net als met die Tom, ik kan er wel om lachen
Stuk of 40-50 verschillende. Veel onbekende.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:08:
TRX gaat prima voor mij. Die lijkt het maanreisje te gaan inzetten, lijkt het.
In welke alts zit jij @Specy ?
Ik zit er in voor het spelletje, /care wat betreft het geld. Da's het nadeel als je met hoeveelheden handelt die je vrolijk kan missen.RaptorXS schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:27:
[...]
Wijsneus, maar best wel grappig dat je anderen erop attendeert dat ze al iets langer in de cryptohandel zitten.
Ach, net als met die Tom, ik kan er wel om lachen
Ik heb ook geen behoefte aan lambo's ed.
Als ik het spelletje straks zat ben, zet ik alles op een nano ledger en zoek wat anders leuks om mijn tijd te gaan verdoen.
Verwijderd
ik zat in de eerste 2 maanden altijd in 1 coinTominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:29:
@Specy hahaha jeetje, dat je dan niet gek wordt. Ik hou het bij max. 5/6 coins. Tsja het is denk ook niet slim om nu met veel verlies te sellen dus ik denk dat je maar lekker door moet holden en hopen dat het aantrekt
Waarschijnlijk met puur geluk in de juiste, maar meerdere coins is een stuk minder stress en veiliger
En nu doe ik het dus gewoon weer met LTC
Idd ik verwacht ook geen grote terugval, 9700 zou ideaal zijn, denk sowieso dat we richting 11k gaan, maar met de ervaring dat het de zondag altijd bergaf gaat twijfel ik nu nog evenTominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:18:
Kleine terugval nu, misschien een goed inkoopmoment straks @dabla @PilatuS ?
Verder dan 9700 zie ik hem sowieso niet dalen, maar weet niet hoe jullie erin staan
Verwijderd
Zou het misschien een daytrader zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:37:
Valt het jullie ook op dat een of andere mafketel op binance al dagen lang ven koopt en verkoop met bakken te gelijk , en steeds 8 stuks??
Zal is een lijsje maken. Deze is niet compleet maar ik heb o.a. dit:
Aeron(ARN)
Aeternity(AE)
APX(APX)
Bismuth(BIS)
Bitcoin Green(BITG)
BitDice(CSNO)
Bulwark(BWK)
Centrality(CENNZ)
Cindicator(CND)
CrowdCoin(CRC)
DCORP(DRP)
Deviant(DEV)
DigiByte(DGB)
Divi Exchange Token(DIVX)
Dotcoin(DOT)
DubaiCoin(DBIX)
EDG(EDG)
Einsteinium(EMC2)
Everus(EVR)
FLASH(FLASH)
GoByte(GBX)
Groestlcoin (GRS)
HomeblockCoin(HBC)
Hshare(HSR)
Hush(HUSH)
Litecoin(LTC)
Luxcoin(LUX)
MonkeyProject(MONK)
Mothership(MSP)
Obsidian(ODN)
Pillar(PLR)
Polybius(PLBT)
PowerLedger(POWR)
Revain(R)
SagaCoin(SAGA)
Skycoin(SKY)
SpectreCoin(XSPEC)
TokugawaCoin(TOK)
Triggers(TRIG)
Zoin(ZOI)
Verwijderd
Ik denk Sunny lu die het volume probeert te verhogen
Honderden orders van 8
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2018 20:40 ]
Ik denk een extweaker.Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:39:
[...]
Ik denk Sunny lu die het volume probeert te verhogen
Honderden orders van 8
Ongelooflijk, ik heb er ook een zooi, maar buiten Ltc geen die van jou.Specy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:39:
[...]
Zal is een lijsje maken. Deze is niet compleet maar ik heb o.a. dit:
Aeron(ARN)
Aeternity(AE)
APX(APX)
Bismuth(BIS)
Bitcoin Green(BITG)
BitDice(CSNO)
Bulwark(BWK)
Centrality(CENNZ)
Cindicator(CND)
CrowdCoin(CRC)
DCORP(DRP)
Deviant(DEV)
DigiByte(DGB)
Divi Exchange Token(DIVX)
Dotcoin(DOT)
DubaiCoin(DBIX)
EDG(EDG)
Einsteinium(EMC2)
Everus(EVR)
FLASH(FLASH)
GoByte(GBX)
Groestlcoin (GRS)
HomeblockCoin(HBC)
Hshare(HSR)
Hush(HUSH)
Litecoin(LTC)
Luxcoin(LUX)
MonkeyProject(MONK)
Mothership(MSP)
Obsidian(ODN)
Pillar(PLR)
Polybius(PLBT)
PowerLedger(POWR)
Revain(R)
SagaCoin(SAGA)
Skycoin(SKY)
SpectreCoin(XSPEC)
TokugawaCoin(TOK)
Triggers(TRIG)
Zoin(ZOI)
Het lijkt me echt klote om zo'n lijst shitcoins te bezitten en dat je ze dan allemaal in de gaten moet houden
Jen bent alleen al 5 min bezig om de al koersen te checken op je blockfolio of delta app.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:46:
@Specy is het ook niet eens tijd je portfolio te evalueren? EMC2 was toch de coin die echt een hele hype maakte met hun announcement om uiteindelijk met amper iets te komen. Net Verge maar die kwamen tenminste nog met een redelijk grote samenwerking.
Het lijkt me echt klote om zo'n lijst shitcoins te bezitten en dat je ze dan allemaal in de gaten moet houden
Kan mij niet voorstellen dat hij zich heel erg verdiept heeft in die 50, laat staan whitepapers lezen
Nee, tuurlijk niet! Ik heb eigenlijk geen idee wat ze zijn, ik let vooral op volume. Ik spring er dus wel regelmatig in en uit. Tot nu toe maak ik met mijn strategie leuke winsten, alleen vandaag dus even niet.tias86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Jen bent alleen al 5 min bezig om de al koersen te checken op je blockfolio of delta app.![]()
Kan mij niet voorstellen dat hij zich heel erg verdiept heeft in die 50, laat staan whitepapers lezen
Verwijderd
Begin je toch je eigen circus Renz.Flagg schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:32:
[...]
Als ik het spelletje straks zat ben, zet ik alles op een nano ledger en zoek wat anders leuks om mijn tijd te gaan verdoen.
Zover ik het hier lees, handel je de hele dag door met veel altcoins en ook met grotere bedragen.Specy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:55:
[...]
Nee, tuurlijk niet! Ik heb eigenlijk geen idee wat ze zijn, ik let vooral op volume. Ik spring er dus wel regelmatig in en uit. Tot nu toe maak ik met mijn strategie leuke winsten, alleen vandaag dus even niet.
Wens je er alle succes mee, ik hou het alleen op BTC en LTC
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 05-05-2018 21:05 ]
Gebeurd echt geen reet bij mij, bitcoin doet ook geen moer. Ik ga maar weer door met leren nu
Kan iemand Tron niet even door die 0.00000885 sleuren, blijkt nogal een obstakel.
Graag gedaan!Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:11:
pfffff, BORINGGGG![]()
Gebeurd echt geen reet bij mij, bitcoin doet ook geen moer. Ik ga maar weer door met leren nu![]()
Kan iemand Tron niet even door die 0.00000885 sleuren, blijkt nogal een obstakel.
https://www.telegraaf.nl/...t-tegen-10-000-dollar-aan
Hij is er doorheen 🙂Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:11:
pfffff, BORINGGGG![]()
Gebeurd echt geen reet bij mij, bitcoin doet ook geen moer. Ik ga maar weer door met leren nu![]()
Nu ook nog door de 900sats of is dat teveel gevraagd?
(zie hem die 0.00000885 nu trouwens weer naderen, helaas. Volgende ronde beter hoop ik)
Edit:
gaat de goede kant weer op, ben benieuwd.
KOM JONGENS FF PUSHEN NOG en vanaaf 900 sats moonen
[ Voor 19% gewijzigd door Tominatie op 05-05-2018 21:29 ]
Op de piek stond de bitcoin zaterdag op 9555 dollar. Dat was al een flinke stijging ten opzichte van het begin van de dag, toen de bitcoin iets onder 6700 dollar stond.RaptorXS schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:23:
A gossie, weer bekenheid voor de crypto's..zoals te verwachten.
https://www.telegraaf.nl/...t-tegen-10-000-dollar-aan
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Goed stuk idd! Las het ook 😬p0st schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:33:
[...]
Op de piek stond de bitcoin zaterdag op 9555 dollar. Dat was al een flinke stijging ten opzichte van het begin van de dag, toen de bitcoin iets onder 6700 dollar stond.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste zin gelijk negatief gebracht.. wat een journalist.
"Het lukt de bitcoin zaterdag niet om door de grens van 10.000 dollar te breken."
Zero.
Op zich is dat het enige wat klopt aan het artikelPelox schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:44:
Mijn god wat een slecht stuk zeg...
De eerste zin gelijk negatief gebracht.. wat een journalist.
"Het lukt de bitcoin zaterdag niet om door de grens van 10.000 dollar te breken."
Verwijderd
Hij stond er wel ff opgabn88 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:46:
[...]
Op zich is dat het enige wat klopt aan het artikel
en er over heen ook..dus ook dat klopt niet in het artikel
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2018 21:49 ]
Het is nog zaterdaggabn88 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:46:
[...]
Op zich is dat het enige wat klopt aan het artikel
Zero.
Op binance ja en dat nog met een USDT pair, bitfinex is hierin echt de graadmeter met echte fiat pairs.
USDT koersen lopen altijd voor want wie wil er nou in USDT zitten
Ik trade voornamelijk op Cryptopia.Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:58:
Welke exchange is nou de beste of gunstigste om op te traden volgens jullie?
Ik niet.Greymore1 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:02:
Iedereen zit zeker te wachten in BTC. Echt geen fuck beweging in vanavond.
(nu nog krijgen!!)
Prijzen tot nu toe:
2 powerbanks
Ledger Nano S
Was dus wel de moeite waard en het is nog steeds niet over! (ik hoop echt op die iPhone X) PFFF
En dan hit TRX net ook nog is die 900 sats, mijn dag kan niet meer stuk.
Verwijderd
Shitcoins!!!!
Mijn Linda is steady.Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:07:
Mijn PF schommelt wat rond dezelfde fiatwaarde maar is vandaag toch zo'n 5 tot 7% gedaald in BTC waarde.
Shitcoins!!!!
Verwijderd
Haha gefeliciteerd man! Als je mij nou zo'n powerbankje stuurt, hoef ik geen contact op te nemen met upcoin over de manier waarop jij je tickets hebt vergaardTominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:06:
Ik heb een fucking Ledger Nano S gewonnen bij de upcoin giveaway![]()
![]()
![]()
![]()
(nu nog krijgen!!)
Prijzen tot nu toe:
2 powerbanks
Ledger Nano S
Was dus wel de moeite waard en het is nog steeds niet over! (ik hoop echt op die iPhone X) PFFF
Nee geintje mooi bezig gast. Ik duim voor je met die iphone, dat zou echt top zijn. Heb je die handel mooi leeggetrokken daar
Lekker man!Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:06:
Ik heb een fucking Ledger Nano S gewonnen bij de upcoin giveaway![]()
![]()
![]()
![]()
(nu nog krijgen!!)
Prijzen tot nu toe:
2 powerbanks
Ledger Nano S
Heeft Emiel nog een verklaring gegeven voor dat ticketprobleem?
@Bmfd Ik denk dat het wel legit is, ik zat ook even goed na te denken net en misschien is er dus gewoon iemand geweest die bijv. met 0,5 BTC zat te traden (wat ik niet heb gezien) waardoor de tickets opeens echt als een malle de deur uitgingen. Zometeen post ik even een berichtje in die telegram chat om alles uit de lucht te helpen.
Verwijderd
Let je wel goed op met die ledger? Weet niet of je hem gaat gebruiken en zal ook allemaal wel legit zijn met upcoin, maar je weet maar nooit en een gewaarschuwd mens telt voor 2.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:15:
@Verwijderd hahahahaha, prima! Maar d'r is 1 iemand die geloof ik met een groot bedrag zat te traden, die heeft nu in zijn eentje 5000+ tickets, dus in mijn geval valt het nog wel mee. Er zijn momenteel ook al 40.000 tickets (dus 4 miljoen aan volume) de deur uit, dus dat ik 1 van de hoofdprijzen zou winnen met mijn "bescheiden" aantal had ik al niet meer verwacht. Super gaaf dus!
@Bmfd Ik denk dat het wel legit is, ik zat ook even goed na te denken net en misschien is er dus gewoon iemand geweest die bijv. met 0,5 BTC zat te traden (wat ik niet heb gezien) waardoor de tickets opeens echt als een malle de deur uitgingen. Zometeen post ik even een berichtje in die telegram chat om alles uit de lucht te helpen.
ALTS
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Tsja, ik weet ook niet of ik hem ga gebruiken. Heb namelijk gewoon vertrouwen in de meeste exchanges, dus vind een wallet en dergelijke ook niet nodig. Maar ik ga er wel mee experimenteren want zou niet weten hoe zoiets werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:25:
[...]
Let je wel goed op met die ledger? Weet niet of je hem gaat gebruiken en zal ook allemaal wel legit zijn met upcoin, maar je weet maar nooit en een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Nog 1 nachtje slapenBeaulion schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:01:
Attentie!! As we speak wordt een Original Tweakers AirDrop voorbereid voor zondag 6 mei!
Meer info volgt.....
[afbeelding]
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Verwijderd
Hehe toch best link je geld op exchanges... Ik doe het zelf ook maar das dan ook geen aanzienlijk bedrag...Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Tsja, ik weet ook niet of ik hem ga gebruiken. Heb namelijk gewoon vertrouwen in de meeste exchanges, dus vind een wallet en dergelijke ook niet nodig. Maar ik ga er wel mee experimenteren want zou niet weten hoe zoiets werkt.
Maar altijd leuk om zoiets te hebben en wat mee te prutsen. Wellicht neem je ooit een lange break van crypto, dan kun je hem toch mooi gebruiken als je een deel wilt laten staan.
Mocht de verzegeling van de verpakking verbroken zijn en er zit een briefje in met een handgeschreven pincode zou ik wel ff nieuwe seeds genereren
Stuur mij 1 ETH en ik zet er 5 op je ledger.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Tsja, ik weet ook niet of ik hem ga gebruiken. Heb namelijk gewoon vertrouwen in de meeste exchanges, dus vind een wallet en dergelijke ook niet nodig. Maar ik ga er wel mee experimenteren want zou niet weten hoe zoiets werkt.
Hahaha ja inderdaad. Mocht ik een break nemen, zet ik het sowieso wel op m'n ledger. Eerst maar even experimenteren en kijken hoe zoiets werkt, mocht ik hem ontvangenVerwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:36:
[...]
Hehe toch best link je geld op exchanges... Ik doe het zelf ook maar das dan ook geen aanzienlijk bedrag...
Maar altijd leuk om zoiets te hebben en wat mee te prutsen. Wellicht neem je ooit een lange break van crypto, dan kun je hem toch mooi gebruiken als je een deel wilt laten staan.
Mocht de verzegeling van de verpakking verbroken zijn en er zit een briefje in met een handgeschreven pincode zou ik wel ff nieuwe seeds genereren
Denk dat ik met een digitale kluis ook een stuk meer **vrouwen scoor, dan gooi ik m'n Legder Nano even de lucht in en rennen ze allemaal zo nat als wat naar me toe
Verwijderd
Stel je voor als je er ook nog een iPhone X naast houdt.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:43:
[...]
Hahaha ja inderdaad. Mocht ik een break nemen, zet ik het sowieso wel op m'n ledger. Eerst maar even experimenteren en kijken hoe zoiets werkt, mocht ik hem ontvangen(het blijven oostblokkers hé, niet te vertrouwen dat volk).
Denk dat ik met een digitale kluis ook een stuk meer **vrouwen scoor, dan gooi ik m'n Legder Nano even de lucht in en rennen ze allemaal zo nat als wat naar me toe
Ik zou maar vast een deel van je winsten omzetten in durex.
Terwijl het eigenlijk gewoon een giveaway was waar ik uren voor heb gestreden door tegen mezelf te traden
Wie goed doet, die goed ontmoet.
- this is not a financial advice
Inderdaad, ik had moeten weten dat deze bubbel zou gaan knappen. Ik kan wel ophouden met dromen over mijn toekomstige kasteel, zoiets alleen weggelegd voor crypto OG's als @FaceDownAtlAntA schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:52:
Zijn nu toch wel aardig vlot aan het zakken weer.
ZIL gaat lekker en EOS is uit, ik zal mijn avatar even aanpassen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik zag die candle naar beneden gaan en dacht "hoho". 100 dollar naar beneden in 1 candle gebeurt niet zo hele vaak meer. Misschien ook wel een teken dat de bitcoin qua handel wat volwassener is geworden.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:55:
@AtlAntA Wat ik een tijdje geleden al zei: we gaan niet lager dan 9700, vooralsnog gebeurd dat niet. Dit is gewoon gezond denk ik. Weer even bijtanken voor de volgende poging door de 10k te komen. Mooi instapmoment nu, denk ik!
- this is not a financial advice
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heh wat. Kortgeleden nog bijna $1000 in minder dan een uur.AtlAntA schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Ik zag die candle naar beneden gaan en dacht "hoho". 100 dollar naar beneden in 1 candle gebeurt niet zo hele vaak meer. Misschien ook wel een teken dat de bitcoin qua handel wat volwassener is geworden.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ik zit met identieke vragenTominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:46:
Wat doen jullie nu trouwens, in bitcoin wachten voor de volgende run? In USDT omdat je een dump verwacht? Vol in alts?
Omhoog telt niet héuntflanked schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:00:
[...]
Heh wat. Kortgeleden nog bijna $1000 in minder dan een uur.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Eerst en vooral: proficiat met de $10.000 die geraakt werd!Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:55:
@AtlAntA Wat ik een tijdje geleden al zei: we gaan niet lager dan 9700, vooralsnog gebeurd dat niet. Dit is gewoon gezond denk ik. Weer even bijtanken voor de volgende poging door de 10k te komen. Mooi instapmoment nu, denk ik!
Echt een volkomen verrassing was het dus niet, maar toch een mooi resultaat.
Een mooi instapmoment vind ik dit echter niet. RSI ziet nog steeds bloedrood op de meeste timeframes, dan moet je niet willen instappen. Tenzij je je laat leiden door FOMO.
Ik snap dat trouwens niet zo goed, dat niet durven uitstappen. Je kan alleen maar extra winst verliezen. Uiteindelijk wordt er geen BTC of NEO op mijn rekening gestort, dus of ik nu vandaag 5 NEO heb en morgen maar 4,99 NEO meer omdat ik eieren voor mijn geld koos en ongelijk kreeg, waarom zou ik daar wakker van liggen? Uiteindelijk ben ik daar in euro geen cent op verloren. En als ik daardoor rustig de nacht kan doorkomen, zo veel te beter...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Weetje wat het is, als binance EU/USD zou ondersteunen was het voor mij veel makkelijker geweest. Ik heb het gewoon totaal niet op USDT. Heb dan toch liever bitcoin (ook al daalt de koers).
Hoop dat er een hele mooie 10k op mijn scherm staat morgenochtend bij het wakker worden
Ja, dat snap ik wel. Heel dit tether-historie blijft wel nazinderen. Een heel groot bedrag zou ik ook nooit in USDT laten staan, maar met dat speelgeld durf ik het wel aanTominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:18:
Weetje wat het is, als binance EU/USD zou ondersteunen was het voor mij veel makkelijker geweest. Ik heb het gewoon totaal niet op USDT. Heb dan toch liever bitcoin (ook al daalt de koers).
Dat zou me eigenlijk niet verwonderen. Ik verwacht eerder maandag/dinsdag een potentiële stevige terugval. Je zag dat de voorbije weken eigenlijk ook: maandag stilstand, dindsdag terugval, de rest van de week omhoog. Maar ja, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:18:
Hoop dat er een hele mooie 10k op mijn scherm staat morgenochtend bij het wakker worden
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Ik heb nachtdienst dus ik houd de wacht wel. Mochten we beneden de 9500 dreigen te zakken gooi ik wel even 50/60 miljoen tegenaan zodat we door de 10k knallen tegen een uur of 7 morgenvroeg.Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:18:
@TomTorquay hmm, ik hoop niet dat we nog lager gaan maar ik zou het niet heel erg vinden als we weer naar 9500 zouden gaan. Wel jammer natuurlijk, ik verheug me echt op die 5 digits.
Kan het niet een uurtje later?Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Ik heb nachtdienst dus ik houd de wacht wel. Mochten we beneden de 9500 dreigen te zakken gooi ik wel even 50/60 miljoen tegenaan zodat we door de 10k knallen tegen een uur of 7 morgenvroeg.
Hmm heb ik wat gemist??Beaulion schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:01:
Attentie!! As we speak wordt een Original Tweakers AirDrop voorbereid voor zondag 6 mei!
Meer info volgt.....
[afbeelding]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!