Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.500 views

Onderwerpen

Verwijderd

RickvN schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:14:
Afgelopen week stond ik nog ongeveer 30-40% verlies op BNB. Dat kan wel eens snel gedaan zijn (op naar de 15,5k sat :)).
heb je trouwens nog nagedacht of je wanchain aan je PF wil toevoegen?

Ik zou die nog graag willen toevoegen maar twijfel alleen een beetje.

Verwijderd

Heb veel goeie keuzes gemaakt deze week, maar wachten tot BNB dipt om dan pas te kopen was er zeker niet een :')

Maar ik blijf geduldig wachten!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 16:40 ]

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Nee, ik wilde er gisteren een ritje mee maken, maar was net te laat.
Ik weet niet naar die coin vandaan komt, zie er geen announcements voor en ben momenteel wel tevreden met mijn PF. Daarnaast zou ik eerder voor ICX gaan dan voor WAN. ICX heeft sowieso een mooie week voor de boeg.

M'n buyorders voor nog eens 13 ICX gaan zo af *O*

Of zou ik mijn belang in ADA verkopen en dat ook nog in ICX stoppen, twijfels...

[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 24-03-2018 16:56 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Waarom zou wan meer waard zijn dan icx? ICX staat nu zo laag dat mensen nog makkelijk in kunnen stappen. Maar over een paar weken is ie minstens het dubbele waard. Ten minste als Bitcoin geen roet in het eten gooit. Dan zijn er hier allemaal mensen met spijt. Had ik maar.....Icon is echt een nobrainer! En de reden waarom zijn Koreanen die met won/icx pairs traden. Niet omdat icon het beste idee heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 24-03-2018 16:57 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
RickvN schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:45:
[...]

Nee, ik wilde er gisteren een ritje mee maken, maar was net te laat.
Ik weet niet naar die coin vandaan komt, zie er geen announcements voor en ben momenteel wel tevreden met mijn PF.

M'n buyorders voor nog eens 13 ICX gaan zo af *O*

Of zou ik mijn belang in ADA verkopen en dat ook nog in ICX stoppen, twijfels...
Ik heb lCX aangehouden op ⅔ verlies en die is weer terug.

ADA staat nu zo laag dat ie (hoop ik hé) haast wel terug moet komen, misschien niet binnen een jaar terug naar de ATH maar nu verlopen is volgens mij meer verlies nemen dan nodig.

Maar goed ik redeneer vanuit een hodl perspectief, daytraders trekken dat verlies misschien liever sneller of anders recht.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zou wat meer investeren in coins die veel minder gehyped/nog onder de radar zijn, ik zie in ENG en in BPT veel meer groei potencieel dan in icx ven oid. ENG heeft een roadmap tot Q3 2019 bijvoorbeeld Max supply 150m nu 77m circulating. nu 2.19$
BPT staat op 0.41$ total 69m circulating 51m huidige prijs is 0.05 boven ico
Beide coins komt binnenkort weer nieuws aan/staat veel op de planning. Dus in de startblokken voor een flinke boost >:)
(vliegt natuurlijk niet in 1 week naar de maan heeft een beetje tijd nodig he)
Geen investerings advies al lijkt het daar misschien wel verdacht veel op. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 24-03-2018 18:03 ]

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:08:
Ik zou wat meer investeren in coins die veel minder gehyped/nog onder de radar zijn, ik zie in ENG en in BPT veel meer groei potencieel dan in icx ven oid. ENG heeft een roadmap tot Q3 2019 bijvoorbeeld Max supply 150m nu 77m circulating. nu 2.19$
BPT staat op 0.41$ total 69m circulating 51m huidige prijs is 0.5 boven ico
Beide coins komt binnenkort weer nieuws aan/staat veel op de planning.
Geen investerings advies al; lijkt het daar wel veel op misschien. ;)
Idd. Laat de mensen die nog moeten komen met de eerst volgende bullrun jouw laag ingekochte munten maar pumpen. In plaats van dat je nu iota of cardano haalt. Die zijn al gepumpt.

Met een beetje geluk pak je zo een x30

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sjonge jonge jonge .. bijna 9000 of er op .. en hop, we donderen weer naar beneden.

Echt waar, bij de eerste de beste super piek verkoop ik de hele K* zooi, ga genieten van de koers langs de zijlijn en stap alleen nog short in. Een hodl in deze markten is nog frustrerender dan getrouwd zijn.

Dit is echt zoiets als een muur metselen, en iedere dag trapt de buurman even de boel omver, en dan moet je maar met een glimlach weer opnieuw beginnen ... trust me, ik kom je nog liever de bakstenen door voorraam gooien, en met de resterende alle tanden uit je }) ... (voor zover mijn frustratie) :r

Gelukkig heb ik een verjaardag vanavond. -O-

Verwijderd

zwembroek schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:54:
[...]

Waarom zou wan meer waard zijn dan icx? ICX staat nu zo laag dat mensen nog makkelijk in kunnen stappen. Maar over een paar weken is ie minstens het dubbele waard. Ten minste als Bitcoin geen roet in het eten gooit. Dan zijn er hier allemaal mensen met spijt. Had ik maar.....Icon is echt een nobrainer! En de reden waarom zijn Koreanen die met won/icx pairs traden. Niet omdat icon het beste idee heeft.
Mwa ICX heb ik al wat redelijk, kan ik natuurlijk ook ophogen hoor maar WAN schijnt ook gruwelijk goed te worden. Telegram group zit al op 26,7K leden (veel meer dan ICX) dat zegt natuurlijk niks! Maar het was lang wachten op WAN en waarvoor ze staan (qua project e.d.) lijkt het mij opzich wel een mooie aanschaf voor je PF:P risico spreiding:D

• RickvN
Chris.nl schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:58:
[...]

Ik heb lCX aangehouden op ⅔ verlies en die is weer terug.

ADA staat nu zo laag dat ie (hoop ik hé) haast wel terug moet komen, misschien niet binnen een jaar terug naar de ATH maar nu verlopen is volgens mij meer verlies nemen dan nodig.

Maar goed ik redeneer vanuit een hodl perspectief, daytraders trekken dat verlies misschien liever sneller of anders recht.
Je heb gelijk ook, ruim 100 ICX is ook wel ff voldoende...
Volgende week hopelijk wat verkopen met winst en dan terugkopen in de dip voor de multiple. ADA heb ik zeker veel vertrouwen ik (ik ben ook geen daytrader maar een HODLer), maar zie die op de korte termijn weinig doen...
tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:08:
BPT staat op 0.41$ total 69m circulating 51m huidige prijs is 0.5 boven ico
Beide coins komt binnenkort weer nieuws aan/staat veel op de planning. Dus in de startblokken voor een flinke boost >:)
(vliegt natuurlijk niet in 1 week naar de man heeft een beetje tijd nodig he)
Geen investerings advies al lijkt het daar misschien wel verdacht veel op. ;)
Advies is altijd welkom (is het niet helemaal, maar ok).
Ik ga me eens verdiepen in BPT, announcements, supply, etc. ziet er goed uit.
Ook nog maar op 2 exchanges. Ik ga me daar eens in verdiepen voor de nieuwe HODL coin.

Maar ik zit al in enkele 'minder bekende' coins zoals RDD, HTML, POE en POWR (laatste 2 hebben veel listings etc. maar zijn nog niet zo bekend), maar dat pakt ook niet allemaal even goed uit...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:12:
[...]

Idd. Laat de mensen die nog moeten komen met de eerst volgende bullrun jouw laag ingekochte munten maar pumpen. In plaats van dat je nu iota of cardano haalt. Die zijn al gepumpt.

Met een beetje geluk pak je zo een x30
Precies dat is het idee, maakt mij verder niet uit wat men er mee doet, zieltjes winnen hier is niet het doel. Is gewoon zakelijk weet je, de kans op meer rendement is gewoon hoger DENK IK

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:15
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:12:
Sjonge jonge jonge .. bijna 9000 of er op .. en hop, we donderen weer naar beneden.

Echt waar, bij de eerste de beste super piek verkoop ik de hele K* zooi, ga genieten van de koers langs de zijlijn en stap alleen nog short in. Een hodl in deze markten is nog frustrerender dan getrouwd zijn.

Dit is echt zoiets als een muur metselen, en iedere dag trapt de buurman even de boel omver, en dan moet je maar met een glimlach weer opnieuw beginnen ... trust me, ik kom je nog liever de bakstenen door voorraam gooien, en met de resterende alle tanden uit je }) ... (voor zover mijn frustratie) :r

ik hodl ook maar kijk maar eens in de maand er naar moet je ook eens doen fijne verjaardag

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

bie100 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:16:
[...]

ik hodl ook maar kijk maar eens in de maand er naar moet je ook eens doen fijne verjaardag
Die tip is helemaal niets verkeerd aan, mijn nieuwsgierigheid echter wel.
Gek genoeg ziet m'n standaard ochtend ritueel er zo uit

Komt uit bed - > koffiezet apparaat aan -> scheren -> even het nieuws kijken -> dan de koers -> koffie -> koffie -> koffie -> koffie ...en dan begint de dag. Om me zelf te plezieren heb ik zowel thuis als op kantoor een BTC / LTC ticker staan. (zie paar pagina's terug)

• tias86
@RickvN volgens mij is RDD wel bekend bij de meesten hoor, zou een social media coin moeten zijn. Volgens mij doet steam het al beter. Maar als RDD natuurlijk op een groot social media platform terecht komt (ooit?) gaat die natuurlijk moonen als een malle. Alleen geloof ik niet zo snel dat bv facebook dat gaat doen. Maar je weet het niet, instasletgram is er ook nog.

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:16:
[...]

Precies dat is het idee, maakt mij verder niet uit wat men er mee doet, zieltjes winnen hier is niet het doel. Is gewoon zakelijk weet je, de kans op meer rendement is gewoon hoger DENK IK
Het is een beetje als roulette. Zet je op zwart of rood heb je grote kans te winnen. Zet je op 18 en 21 is de kans stuk kleiner. Maar als ie dan valt :Y

Ik hou er wel van.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:15
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:20:
[...]

Die tip is helemaal niets verkeerd aan, mijn nieuwsgierigheid echter wel.
Gek genoeg ziet m'n standaard ochtend ritueel er zo uit

Komt uit bed - > koffiezet apparaat aan -> scheren -> even het nieuws kijken -> dan de koers -> koffie -> koffie -> koffie -> koffie ...en dan begint de dag. Om me zelf te plezieren heb ik zowel thuis als op kantoor een BTC / LTC ticker staan. (zie paar pagina's terug)
tja het moet ook niet je leven gaan regeren maar iedereen moet doen wat die wil ;)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Vittok schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:21:
Spannende tijden voor Verge ook. Ben benieuwd of dit nieuw leven gaat brengen of de volledige ondergang zal zijn. Kijk zeer uit naar de 26e 😬
We zullen het zien, ik heb er nog 30,000 klaar staan maar weet niet wat ik zal doen afwachten op de aankondiging of de deadline wordt niet gehaald en de munt valt naar zijn ondergang. Als hij nog een klein beetje stijgt kan ik eruit stappen zonder verlies en dan aankijken wat er gebeurt op maandag. :9

BTC €94.837,08

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:20:
@RickvN volgens mij is RDD wel bekend bij de meesten hoor, zou een social media coin moeten zijn. Volgens mij doet steam het al beter. Maar als RDD natuurlijk op een groot social media platform terecht komt (ooit?) gaat die natuurlijk moonen als een malle. Alleen geloof ik niet zo snel dat bv facebook dat gaat doen. Maar je weet het niet, instasletgram is er ook nog.
Alleen gaat zoiets nooit gebeuren. Mocht een groot social media platform crypto gaan gebruiken, dan zullen ze gewoon hun eigen currency introduceren. Kijk maar naar Telegram en Kik als voorbeeld.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

BNB :) 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:20:
[...]

Het is een beetje als roulette. Zet je op zwart of rood heb je grote kans te winnen. Zet je op 18 en 21 is de kans stuk kleiner. Maar als ie dan valt :Y

Ik hou er wel van.
Als ze leveren wat ze beloven en als cryptomarkt groeit kan het gewoon NIET stuk haha

• tias86
Bmfd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:27:
[...]

Alleen gaat zoiets nooit gebeuren. Mocht een groot social media platform crypto gaan gebruiken, dan zullen ze gewoon hun eigen currency introduceren. Kijk maar naar Telegram en Kik als voorbeeld.
Ben het met je eens, maar zeg nooit nooit ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

het volume van BNB is al meer dan ETH vandaag :)

Prepare for the next ATH

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Heb een zooi TRX en XVG gekocht.. welke gaat eerst. Vanavond vast een stijging van jewelste.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ws lang holder van VEN maar ben er klaar mee......) de snelle switch naar BNB doet wonderen

Prepare for the next ATH

• tias86
Greymore1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:33:
Heb een zooi TRX en XVG gekocht.. welke gaat eerst. Vanavond vast een stijging van jewelste.
Good luck *O*

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:12:

Dit dus. Ik zit nu al n tijd weer in fiat. En kijk helaas naast de zijlijn toe hoe BTC stijgt en stijgt. En ik met verlies zit en niet in durf te stappen omdat die dan elke keer $1000 zakt binnen n paar uur.

• Greymore1
Ik wil zo veel kopen.. Maar het meeste zit in ICX en ADA. WAN staat nu ook weer redelijk "laag" en die wil ik ook. Decisions.....

• RickvN
sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:35:
Ik ws lang holder van VEN maar ben er klaar mee......) de snelle switch naar BNB doet wonderen
Dit vind ik altijd moedig en zulke omvangrijke switches durf ik dus niet....

Heerlijk zeg BNB, op deze stormkoers ben ik vandaag nog quite na 3 maanden verlies :).

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat er nu gaande is lijkt wel dat BTC naar BNB gaande is....... als savezone

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Melding van Delta: BNB reached ATH :o :o

Godnondedju! Instappen of niet instappen... Never buy high toch? Toch? :F

• RickvN
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:40:

Dat kan niet, ik heb BNB op 15,5k gekocht en volgens mij is ATH 18,8k (vanochtend toevallig nog opgezocht).

Delta is een whale die koersen wil stuwen })

[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 24-03-2018 17:42 ]

Verwijderd

Inderdaad blijkbaar kan Delta het niet meer aan

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Nu nog instappen? Hmmm...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

doen hij gaat nog veel groter worden........

Prepare for the next ATH

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:12:
Laat de mensen die nog moeten komen met de eerst volgende bullrun jouw laag ingekochte munten maar pumpen. Met een beetje geluk pak je zo een x30
Die quote kan zo weer op een tegeltje d:)b Ben het 'r helemaal mee eens.

Mijn "met een beetje geluk" coins zijn o.a. NCASH en IOST. Mijn droomscenario is dat ik met zo'n potje een volledige Cuba vakantie en de inleg op al m'n andere potjes terugverdien. En dat wanneer ik dan weer terug van vakantie kom een andere potje moont.

NCASH heb ik me over ingelezen en wat filmpjes gekeken. Ik zou um zelf niet willen gebruiken, maar denk wel dat kantoorjuppies daar enthousiast van kunnen worden. IOST weet ik niets van, maar m'n overtuiging (besef dat het een piramidespel is) verplicht me ook niet tot diepgravend onderzoek.

Kortom; ik ben zo enhousiast als een kleuter, met Jip en Janneke wijsheden m'n eigen coins aan het chillen *O*

• Marcon
  • Laatst online: 10-05-2024
sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:35:
Ik heb hem gekocht op $7,5 en wil er daarom nog geen afscheid van nemen. Ook nog eens de munt waar ik er het meeste van heb op btc na. Heb me toen ik halverwege januari begon een beetje gek laten maken door al die berichten hier en op het werk. Eigen schuld had ik zelf maar onderzoek moeten doen

• zwembroek
Ik doe ook even een nachtje bnb. Mooi trading pair met icx.
.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:34
zwembroek schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:45:
Ik doe ook even een nachtje bnb. Mooi trading pair met icx.
.
Same here, fijne combi en gisteren goed winst mee gemaakt.

• RickvN
Oh, een sellorder van POE op 440 en 445 is aangetikt (koers kwam tot de 447) en nu gaat POE al onder de 430 :).
Buy order erop net onder de 400 en dan weer 10% meer POE's hopelijk.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

BTC down BNB up :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

biertje erbij en de stats loeren :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

De supply van BNB is 99.014.000, QTUM heeft er iets minder maar staat op 18 $ , dus we gaan de goede kant op :)

Prepare for the next ATH

• Greymore1
Wat denken jullie, zouden er XVG whales vanavond een pump starten met XVG zodat ze met dat geld die partnership kunnen gaan helpen halen? Ze doen het niet voor niks natuurlijk. OF komt er een massive dump omdat het vertrouwen weg is en ze het toch niet gaan halen.

• RickvN
Greymore1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:56:
Wat denken jullie, zouden er XVG whales vanavond een pump starten met XVG zodat ze met dat geld die partnership kunnen gaan helpen halen? Ze doen het niet voor niks natuurlijk. OF komt er een massive dump omdat het vertrouwen weg is en ze het toch niet gaan halen.
Zullen we naar het casino gaan en al ons geld maar op zwart inzetten?

verder zou ik je graag met je vraag helpen, maar ik heb geen idee...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:42:
[...]

doen hij gaat nog veel groter worden........
Kopen op een ATH :P Kan inderdaad niet fout gaan. Is ook nog nooit fout gegaan. Goed advies !

• Chris.nl
  • Niet online

• Marcon
  • Laatst online: 10-05-2024
RickvN schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:58:
[...]

Zullen we naar het casino gaan en al ons geld maar op zwart inzetten?

verder zou ik je graag met je vraag helpen, maar ik heb geen idee...
Als je naar het casino gaat dan moet je altijd voor zwart gaan. Zet je op rood en je verliest dan is het je eigen schuld.

• zwembroek
Kom op bnb
Pumpen die handel..iedereen hier even all in

• Bmfd
Greymore1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:56:
Sinds de aankonding van de potentiële partnership is er ~7 miljoen Verge gedoneerd en moet er nog ruim 57 miljoen Verge gedoneerd worden. Ik zou er niet al te veel van verwachten.

• tias86
Marcon schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Als je naar het casino gaat dan moet je altijd voor zwart gaan. Zet je op rood en je verliest dan is het je eigen schuld.
Volgende keer in het casino vraag ik aan de medewerker van de roulette tafel naar de roadmap :P

• RickvN
Go BNB *O* , ik sta quitte op je!
Ooit komt mijn PF nog in zwarte cijfers t.o.v. start.

Maar we kunnen ook zeggen wat we willen, maar Zhao Changpeng en de hele Binance crew komen wel met fatsoenlijke announcements en ook met daden. Lopen niet hun eigen coin te shillen.

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Kopen op een ATH :P Kan inderdaad niet fout gaan. Is ook nog nooit fout gegaan. Goed advies !
Ehm, mijn BNB, echt niet op het slechtste moment gekocht, staat nog steeds op - 23%, dus ik zou zeggen... er zit nog rek in ;-).

• Greymore1
Bmfd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:04:
[...]

Sinds de aankonding van de potentiële partnership is er ~7 miljoen Verge gedoneerd en moet er nog ruim 57 miljoen Verge gedoneerd worden. Ik zou er niet al te veel van verwachten.
Heb je een linkje waar je dit kunt zien?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat bedoel ik. HAND heeft de eerste nul al weggewerkt. oOo nu de andere 3 nog. :P

Kan nooit lang duren overigens. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 24-03-2018 18:13 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
Flagg schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:11:
Dat bedoel ik. HAND heeft de eerste nul al weggewerkt. oOo nu de andere 3 nog. :P
Ik hoor graag bedragen.

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:05:
[...]

Volgende keer in het casino vraag ik aan de medewerker van de roulette tafel naar de roadmap :P
"Heeft 21 een solide whitepaper? Ik vermoed dat hij zo x36 gaat."

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

150€
580$
20.000€
5.000.000¥

Blij nu? :)

Okay iemand loopt met HAND te fucken ( is dat masturberen dan?)

Nu al ruim 20% erbij, van 0.000088 nu naar 0.00011.

Can't be right. :)

En jawel terug naar 0.00009201. :+

Edit en weer naar 0.00011
En weer terug naar 0.0009351

Wel een hand met gevoel voor humor.

Edit

En weer naar 0.00011 24% in de plus. :)

Edit

Correctie 0.0009401

Yep 0.00011 again.

0.0009453

En even tot rust gekomen op 0.000108 +22%

[ Voor 54% gewijzigd door Flagg op 24-03-2018 18:32 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
Flagg schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:14:
[...]

150€
580$
20.000€
5.000.000¥

Blij nu? :)
Fopneus.

• Greymore1
Ik word echt helemaal waus hier. De hele dag 1 uppen op meerdere coins op IDEX, koersen op binance in de gaten houden en kleine procentjes pakken. Wat je al niet over hebt voor een skeltertje..

• Bmfd
Dit is het donatieadres: https://verge-blockchain....ipJngsKMYemBTBWH14CUpucxX

In dat fund zit nu 17.3M Verge en in de tweet waarin ze om donaties vroeger werd aangegeven dat ze in een eerder stadium al 10.7M aan donaties hadden gekregen, dus al met al is er minder dan 7 miljoen bijgekomen.

• Greymore1
Bmfd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:24:
[...]

Dit is het donatieadres: https://verge-blockchain....ipJngsKMYemBTBWH14CUpucxX

In dat fund zit nu 17.3M Verge en in de tweet waarin ze om donaties vroeger werd ook aangegeven dat ze in een eerder stadium al 10.7M aan donaties hadden gekregen, dus al met al is er minder dan 7 miljoen bijgekomen.
Ok dus het logische zou zijn om de prijs te verhogen middels een pump. XVG prijs omhoog en hebben zij minder nodig. Whales blij, verge blij. Wij arm.

Verwijderd

wij arm?...als het pumpt is het ok toch?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo de bnb storm is over :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

word spannend deze nacht, gaan we up of down?

Prepare for the next ATH

Verwijderd

sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:03:
hoe spannend het ook gaat worden ,ik ga niet in op jou tips,dat koste al teveel ;)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:03:
Ik heb net een stapeltje NEO's gekocht, dus we gaan down. Helemaal uitstappen voelde toch niet goed, ik wil nog wel wat crypto hebben, maar ik ga holden icm een stop loss order richting USDT om gewoon lekker te kunnen slapen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

and the run has started again............ op naar de 14 $

Prepare for the next ATH

• RickvN
sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:08:
and the run has started again............ op naar de 14 $
Helderziend? 4 min later gaat ie weer..

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

RickvN schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:12:
[...]

Helderziend? 4 min later gaat ie weer..
weet je wat het nu is, BNB gaat door BTC stokt en de rest ook. voor mij een opvallend moment,

Prepare for the next ATH

Verwijderd

ik zou niet traden op tips van sour..je gaat naar zero
(spreek uit ervaring) :-(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 19:16 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:15:
het is gewoon hoe ik het zie vandaag.......

Prepare for the next ATH

• RickvN
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:15:
(spreek uit ervaring) :-(
Ik trade daar ook niet op ;).
Hoe zie je alleen dat alles stokt en BNB gaat?
Heb jij een overzicht of klik jij continue naar alle alts? :P

Verwijderd

sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:16:
[...]

het is gewoon hoe ik het zie vandaag.......
dat geloof ik..maar te vaak zag je het mis ;w
ik wacht op de kenners :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 19:19 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

we tikken bijna de 14 aan :)

Prepare for the next ATH

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 21:50
What's on the hand?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ja ja ja ja ja ja

Prepare for the next ATH

Verwijderd

heb verkocht op 13,99

Verwijderd

hahahaha...zie je , ik wist het...wereld deal die 13,99..ghehehehe
of..toch niet :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 19:26 ]

• drijfhout
Wow check DNT :p
Spike van 600 naar 1300.

[ Voor 44% gewijzigd door drijfhout op 24-03-2018 19:32 ]

• RickvN
drijfhout schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:30:
Spike van 600 naar 1300.
P&D?

• Greymore1
Ja een klassieke P&D. 2nd wave inc.

• drijfhout
Denk het, wel een flinke in ieder geval.

• RickvN
Greymore1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:34:
[...]

Ja een klassieke P&D. 2nd wave inc.
Moest wel, coin is zo dood als wat.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Alles een beetje in beweging en aan het plussen .. en het domste jongetje van de index staat sullig om zich heen te kijken en vooral niets te doen ... dankje Litecoin, ik begrijp steeds meer waarom ik hier in gestapt ben. :O

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

kan niet deze ath is er nog niet

Prepare for the next ATH

• Greymore1
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:36:
Alles een beetje in beweging en aan het plussen .. en het domste jongetje van de index staat sullig om zich heen te kijken en vooral niets te doen ... dankje Litecoin, ik begrijp steeds meer waarom ik hier in gestapt ben. :O
Gewoon alle airdrops af gaan. Voor het einde van het jaar haal je daar zeker 300$ uit als je met alles meedoet.

Verwijderd

sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:36:
[...]

wedden?
trouwens...had ze er op staan en zijn weg..hoi

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 19:39 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:36:
[...]

Geeft niets, een bladzijde of 20 terug staat ook iemand die zijn LCC verkocht heeft op $2 .. 7(8)7

Verwijderd

en ff leuk centje mee gepakt op dnt..wat het ook is _/-\o_

Verwijderd

drijfhout schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:30:
Spike van 600 naar 1300.
thx voor de tip

• RickvN
Greymore1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Gewoon alle airdrops af gaan. Voor het einde van het jaar haal je daar zeker 300$ uit als je met alles meedoet.
Overzicht is dan niet meer bij te houden + zie maar eens fatsoenlijke airdrops te vinden zonder scams..

• Chris.nl
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:36:
Ik waardeer het wel dat je een coin gekozen hebt en daarvoor gaat... In dit topic zitten kortere termijn handelaren hun succes te bespreken v.s. die toekomstige klap die jij gaat pakken? Gun je stalen ballen!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik vermoed dat je zo weer in wil stappen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chris.nl schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:43:
[...]

Ik waardeer het wel dat je een coin gekozen hebt en daarvoor gaat... In dit topic zitten kortere termijn handelaren hun succes te bespreken v.s. die toekomstige klap die jij gaat pakken? Gun je stalen ballen!
Ik ga dit betoog heel wijs tot me nemen en je hiervoor bedanken ... met in alle eerlijkheid dan wel genoemd hebbende dat ik met recht s'werelds slechtste daytrader ben, dus of het echt een keuze is, dat laten we gewoon in het midden. ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo de 14 $ has been reached :)
bizar dit.......................

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nou trek nog maar een biertje open :)

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Zo kan ik straks nog 20 jaar traden met mijn 0.7 BNB :Y

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

check het 24 uurs volume.....................

Prepare for the next ATH

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik voel me een beetje als die beste meneer in dat pak momenteel.

Afbeeldingslocatie: https://cointelegraph.com/images/725_Ly9jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS9zdG9yYWdlL3VwbG9hZHMvdmlldy9mNzQ4YTI2ODVkODM2OTA2MjY3NmY5NDQ4OWU5YzM2NC5qcGc=.jpg

Met heel veel zin om BTC en LTC een flink portie klappen te geven .. :Y
Pagina: 1 ... 16 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!