Chris.nl schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:58:
[...]
Ik heb lCX aangehouden op ⅔ verlies en die is weer terug.
ADA staat nu zo laag dat ie (hoop ik hé) haast wel terug moet komen, misschien niet binnen een jaar terug naar de ATH maar nu verlopen is volgens mij meer verlies nemen dan nodig.
Maar goed ik redeneer vanuit een hodl perspectief, daytraders trekken dat verlies misschien liever sneller of anders recht.
Je heb gelijk ook, ruim 100 ICX is ook wel ff voldoende...
Volgende week hopelijk wat verkopen met winst en dan terugkopen in de dip voor de multiple. ADA heb ik zeker veel vertrouwen ik (ik ben ook geen daytrader maar een HODLer), maar zie die op de korte termijn weinig doen...
tias86 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:08:
Ik zou wat meer investeren in coins die veel minder gehyped/nog onder de radar zijn, ik zie in ENG en in BPT veel meer groei potencieel dan in icx ven oid. ENG heeft een roadmap tot Q3 2019 bijvoorbeeld Max supply 150m nu 77m circulating. nu 2.19$
BPT staat op 0.41$ total 69m circulating 51m huidige prijs is 0.5 boven ico
Beide coins komt binnenkort weer nieuws aan/staat veel op de planning. Dus in de startblokken voor een flinke boost

(vliegt natuurlijk niet in 1 week naar de man heeft een beetje tijd nodig he)
Geen investerings advies al lijkt het daar misschien wel verdacht veel op.

Advies is altijd welkom (is het niet helemaal, maar ok).
Ik ga me eens verdiepen in BPT, announcements, supply, etc. ziet er goed uit.
Ook nog maar op 2 exchanges. Ik ga me daar eens in verdiepen voor de nieuwe HODL coin.
Maar ik zit al in enkele 'minder bekende' coins zoals RDD, HTML, POE en POWR (laatste 2 hebben veel listings etc. maar zijn nog niet zo bekend), maar dat pakt ook niet allemaal even goed uit...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill