[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.017 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-07 19:35
Iemand die de huidige, positieve tendens kan verklaren?
Er is zowaar euforie.
Op reddit las ik dat bitcoin futures morgen zouden aflopen maar dat begrijp ik niet 100%.

Iemmand die dit in mensentaal kan uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:50:
Om even in de flow van december ‘17 te blijven, hebben er mensen kennis van OCN?

Ik lees er hier eigenlijk maar weinig over, maar op social media heb ik het idee dat er een gigantische community achter zit. Hypecoin of echt iets potentieels? En ook een bizar 24h volume tov de MC (bijna 50%?!).
Niet nadenken, gooi d'r gewoon geld in. Alles gaat over de kop deze maanden, maakt geen k*t uit.

Geintje hoor maar ik hoorde 'm laatst toevallig voorbijkomen, hij was geloof ik ook echt een hype tijdens de ICO periode dus vandaar misschien de hoeveelheid volgers. Ik weet niet hoe het met hun project staat dus daar zou ik even naar kijken oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:29
dotacom schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:51:
Er is zowaar euforie.
Op reddit las ik dat bitcoin futures morgen zouden aflopen maar dat begrijp ik niet 100%.

Er lopen onderhand bijna wekelijks bitcoin futures af. Geblaat daarover kun je waarschijnlijk beter negeren, er is in de maanden dat dat inmiddels al speelt nog geen enkele keer een heel duidelijk effect geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
dotacom schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:51:
Er is zowaar euforie.

Gevoelsmatig zie ik al langer een verband tussen de bitcoin futures en extreme stijgingen en dalingen van de koers. Mogelijk krijgen we weer een flinke tik bij het ingaan van nieuwe futures

LOL @ Hierboven, mooie timing :p. Ik hoop dat je gelijk hebt

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 04-05-2018 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ook ik ben ingestapt in de hype. Door schade en schande wijzer geworden. Ik zit nu met een PF die nog in de min staat maar aardig op de weg terug is. Echter heb ik nu wel wat meer spreiding in verschillende coins ten opzichte van in het begin. Paar van de coins zijn in potentie misschien"shit" coins in jullie ogen en andere niet, maar heb ik wel vertrouwen in (storm,ncash,RLC doge (ja ik weet het doge is echt shit maar 10% winst is gewoon winst). Inmiddels heb ik er een paar die ik inmiddels op +100% heb staan.

Hoe gaan jullie om met dergelijke coins? zet je een stop-loss in of verkoop je altijd de helft bij +100%?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie daarover denken.

ik heb bijvoorbeeld ZIL voor de helft verkocht toen deze +110% was, vervolgs is deze nog veel verder omhoog gegaan, maar ik had de angst om de winst weer zien te verdampen. Ik had dus in theorie nu nog veel meer kunnen hebben, maar door deze actie heb ik wel meer spreiding in mijn pf kunnen maken. geen spijt dus.

overigens heb ik een paar coins die ik hold totdat ik ook mijn mustang eleanor kan kopen ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door cursquidHome op 04-05-2018 12:59 . Reden: coin is soms shit en soms niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08 13:39
power_user schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:30:
Weinig Holochain shills nog hier. Kan zomaar eens the next dragonchain / raiblocks ride omhoog worden. *O*
Deze zie ik ook wel een raiblocks/IOTA rally doen. Hebben namelijk een origineel idee, is namelijk geen blockchain. Daarnaast zijn ze al meerdere jaren in ontwikkeling, het team erachter is origineel begonnen rond 2010 (geen cashgrab dus). Tevens verkopen ze al fysieke producten en hier zijn er al enkele duizenden van verkocht. Tot 1 cent denk ik dat Holochain een goede aankoop is voor de lange termijn.

Wot-stats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:35:
[...]

Gaan we HTML dan maar shillen?
Als er ergens veel groeipotentieel in zit.... :)
HTML? Dat pareltje staat zo laag, die kan bijna alleen maar omhoog gaan. 'Binnenkort' HitBTC. Ik denk echt dat ie daar gaat exploderen. Great team.

Blij dat ik er al in zit. We gaan moonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zo we kunnen weer kelderen, net weer gedeeltelijk ingestapt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:57:

Hoe gaan jullie om met dergelijke coins? zet je een stop-loss in of verkoop je altijd de helft bij +100%?

ik heb bijvoorbeeld ZIL voor de helft verkocht toen deze +110% was, vervolgs is deze nog veel verder omhoog gegaan, maar ik had de angst om de winst weer zien te verdampen. Ik had dus in theorie nu nog veel meer kunnen hebben, maar door deze actie heb ik wel meer spreiding in mijn pf kunnen maken. geen spijt dus.
Wat jij doet is gewoon prima. Als ik een coin hold probeer ik er altijd zoveel mogelijk te maken - dit dus door buy low, sell high toe te passen. Alleen is dat moeilijker dan je denkt wat je zelf dus ervaren hebt met Zilliqa.

Maar je moet het zo zien: stijgt een coin als een malle is een correctie niet gek dus verkoop dan inderdaad gewoon 50% om later weer goedkoper terug te kopen oOo

En stel hij stijgt verder, niet weer terug in FOMO'en, dat is fataal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-07 23:24

hmr

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:00:
[...]

HTML? Dat pareltje staat zo laag, die kan bijna alleen maar omhoog gaan. 'Binnenkort' HitBTC. Ik denk echt dat ie daar gaat exploderen. Great team.

Blij dat ik er al in zit. We gaan moonen.
Heb je VEN al gecheckt? SOWIESO MOON $$$$$$

Over twee jaar een beurgsgang en dan gaat HMR met pensioen! DoEI!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

ook ik ben ingestapt in de hype. Door schade en schande wijzer geworden. Ik zit nu met een PF die nog in de min staat maar aardig op de weg terug is. Echter heb ik nu wel wat meer spreiding in verschillende coins ten opzichte van in het begin. Paar van de coins zijn in potentie misschien"shit" coins in jullie ogen en andere niet, maar heb ik wel vertrouwen in (storm,ncash,RLC doge (ja ik weet het doge is echt shit maar 10% winst is gewoon winst). Inmiddels heb ik er een paar die ik inmiddels op +100% heb staan.

overigens heb ik een paar coins die ik hold totdat ik ook mijn mustang eleanor kan kopen ;-)
DOGE! Much wow, such growpotential. Many moon.

En: 1 doge = 1 doge. Je kan er dus eigenlijk niet op stukgaan.

Prachtcoin. Ik gebruik ze ook vaak voor kleine bedragjes van exchange naar exchange vanwege de belachelijk lage fees. Overal te krijgen ook.

Much admire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

Prima tactiek in mijn ogen. Ik pas hetzelfde toe.
Ik heb vorige week mijn ICX voor de helft verkocht. Misschien wat te vroeg, had meer kunnen zijn. Maar ik heb er prima profits op gepakt. Vervolgens dat geld (en dat van enkele daytrade coins) in 3 nieuwe projecten gestopt. Op het moment dat ik daar een flinke holding in heb (na de komende announcements van die coins) doe ik weer de helft de deur uit en zoek ik nieuwe potentiële projecten. Je pakt er zeker niet de hoogste profits mee, ik in ieder geval niet. Maar ik slaap er tegenwoordig goed door.

In januari/februari ging VEN (uit mijn hoofd) tegen of over de 90k en ICX over de 77k. Met de kennis van nu had ik zeker de helft verkocht. Maar ik werd toen greedy, hield vast en zat 2 maanden met mors dode munten rond de 30-40k sat.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:00:
[...]

Maar je moet het zo zien: stijgt een coin als een malle is een correctie niet gek dus verkoop dan inderdaad gewoon 50% om later weer goedkoper terug te kopen oOo

En stel hij stijgt verder, niet weer terug in FOMO'en, dat is fataal!
ja die correcties wil ik nog beter leren in te schatten. Ik kan nu nog niet goed lezen hoeveel correctie een mooi moment is om weer in te stappen.

FOMO, heb ik tijdens de XRP hype gehad toen hij in december als een raket ging........ mijn grootste fout 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-07 20:52
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Prachtcoin. Ik gebruik ze ook vaak voor kleine bedragjes van exchange naar exchange vanwege de belachelijk lage fees. Overal te krijgen ook.

Much admire.
En de founder van Dogecoin, die het team ondertussen heeft verlaten, heeft er ook nog altijd vertrouwen in 8)
I have a lot of faith in the Dogecoin Core development team to keep the software stable and secure, but I think it says a lot about the state of the cryptocurrency space in general that a currency with a dog on it which hasn't released a software update in over 2 years has a $1B+ market cap. Can you imagine what will happen when a software update does get released? There is still so much growth potential.
https://www.coindesk.com/...-cap-hits-1-billion-creat

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 04-05-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:32
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:05:
[...]

In januari/februari ging VEN (uit mijn hoofd) tegen of over de 90k en ICX over de 77k. Met de kennis van nu had ik zeker de helft verkocht. Maar ik werd toen greedy, hield vast en zat 2 maanden met mors dode munten rond de 30-40k sat.
Helaas was dat meer andersom... Ik dacht ICX tegen de 90k en Ven zat ergens rond de 70k.

Ik had toen alleen Ven en geen ICX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:05:
[...]

VEN heb ik ook voelen stijgen en dalen, maar dat is 1 van mijn HODL coins waar ik persoonlijk veel van verwacht komende jaar.
Trouwens RLC kwam ik toevallig een keer tegen en na wat leeswerk denk ik dat deze komende jaar ook mooie winst kan opleveren voor mijn PF.....ik lees dat sommige van jullie hier ook inzitten. Ik hoop dat de aankomende releases succesvol worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zeara schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Helaas was dat meer andersom... Ik dacht ICX tegen de 90k en Ven zat ergens rond de 70k.

Ik had toen alleen Ven en geen ICX...
Sorry, ik moet het maar ff vanaf mijn mobiel doen aan de rand van het zwembad in Zuid-Frankrijk B-)

Maar als ik toen verkocht had en niet zo hebberig was geweest (en had geweten dat na stijgingen dipjes volgen), had ik zoveel meer profit gehad. Achja, achteraf mooi praten :).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:32
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:14:
[...]

Sorry, ik moet het maar ff vanaf mijn mobiel doen aan de rand van het zwembad in Zuid-Frankrijk B-)

Maar als ik toen verkocht had en niet zo hebberig was geweest (en had geweten dat na stijgingen dipjes volgen), had ik zoveel meer profit gehad. Achja, achteraf mooi praten :).
Ik doe het ook uit mijn hoofd hoor ;)

En ja... Als we allemaal kennis achteraf hadden... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-08 16:13
poderosoo schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:59:
[...]

Deze zie ik ook wel een raiblocks/IOTA rally doen. Hebben namelijk een origineel idee, is namelijk geen blockchain. Daarnaast zijn ze al meerdere jaren in ontwikkeling, het team erachter is origineel begonnen rond 2010 (geen cashgrab dus). Tevens verkopen ze al fysieke producten en hier zijn er al enkele duizenden van verkocht. Tot 1 cent denk ik dat Holochain een goede aankoop is voor de lange termijn.
Welke coin hebben jullie het nu over dan? https://www.worldcoinindex.com/coin/holotoken deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Yes Holotoken

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:32
Zoveel coins.. Zoveel moon.. -O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
Langzame daling hier zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
We moeten eigelijk een Tweakers-fund oprichten voor kleine investeringen op kleine exchanges. Ik wil soms best voor 100 euro een coin kopen die op $ 0,000xx staat, maar ik heb geen zin om speciaal daarvoor een account aan te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07 14:00
TuutjDrie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:26:
We moeten eigelijk een Tweakers-fund oprichten voor kleine investeringen op kleine exchanges. Ik wil soms best voor 100 euro een coin kopen die op $ 0,000xx staat, maar ik heb geen zin om speciaal daarvoor een account aan te maken :P
Maak maar over hoor. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
poderosoo schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:59:
[...]

Op t moment alleen op IDEX, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 13:39
Wat denken jullie trouwens van Elixir (ELIX)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 08:51
BrainBugs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:31:
Top munt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:16:
[...]

_/-\o_ en wordt wakker met +10%
Aaaaand it's gone... Heerlijk spel blijft het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08 13:39
RmNL90 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Op t moment alleen op IDEX, of mis ik iets?
Klopt (voor zover ik weet), enkel IDEX op dit moment. Toevallig al aan één van de admins een paar werken geleden in de TG gevraagd, officieel mogen ze geen uitspraken over exchanges doen. Maar er is een reëele kans op grote exchanges aangezien ze hier het budget voor hebben. De reden hiervoor is dat hun project door de lange ontwikkeltijd al vrij ver gevorderd is (bv. de fysieke ports die ze verkopen en ook omzet mee genereren) en dus overig geld kunnen gebruiken voor exchange listings. Ook sluit ik een partnership met Mozilla niet uit, aangezien de CTO van Mozilla al zeer positief over holochain spreekt in een video.

[ Voor 9% gewijzigd door poderosoo op 04-05-2018 13:39 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
Haha, duidelijk. Kopen dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 07:02

Ryan1981

Je ne sais pas

Zozo van 290 euro naar 660 euro, nu maar weer over de 1200 heen van begin dit jaar! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
BrainBugs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:31:
Ik verwacht dat je er een redelijk rendement op kunt maken, aangezien het redelijk geshilld wordt, maar voor de rest zie ik er niet zoveel in.

Team bestaat uit 2 personen, wat ik veel te klein vind. Ze hebben allebei recentelijk pas hun studie afgerond (wel goed aangeschreven uni's, Yale en Stanford) en hebben daardoor weinig ervaring in het bedrijfsleven.
Aangezien ze geen ICO hebben gehad wordt het op den duur moeilijk om exchange listings, personeelsuitbreiding, huur, research etc. te betalen, want daar hebben ze alleen een development fund voor.

Ik vind dat de blockchain in de lending-industry een goede usecase kan hebben, maar dit project zie ik zelf geen succes worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
TuutjDrie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:26:
Lijkt me goed plan. Maken we een blockchain oplossing waarmee we dit proces betrouwbaar maken, want ik stuur niet zomaar 100 euro op. Ik bouw wel even een smartcontract die zo slim is om pas uit te betalen zodra iedereen zijn 0,000xx coin heeft. Heb ik alleen wel een investering nodig mocht de Tweakers-fund een foutje maken en de coins aantallen niet kloppen. Vervolgens vragen we per investering x% van het totaal bedrag en we hebben een dienst voor elkaar waarmee we geld verdienen :X......Tweakers-fund maakt het mogelijk om coins te kopen op elke exchange die je maar wilt tegen x% per investering........wie doet er met me meeeeeeee :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:24
Sta nog -50k in de min op XVG. Ik ben een van die stille bagholders die lekker op 1900 sats nog inkopen heeft gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
cursquidHome schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Lijkt me goed plan. Maken we een blockchain oplossing waarmee we dit proces betrouwbaar maken, want ik stuur niet zomaar 100 euro op. Ik bouw wel even een smartcontract die zo slim is om pas uit te betalen zodra iedereen zijn 0,000xx coin heeft. Heb ik alleen wel een investering nodig mocht de Tweakers-fund een foutje maken en de coins aantallen niet kloppen. Vervolgens vragen we per investering x% van het totaal bedrag en we hebben een dienst voor elkaar waarmee we geld verdienen :X......Tweakers-fund maakt het mogelijk om coins te kopen op elke exchange die je maar wilt tegen x% per investering........wie doet er met me meeeeeeee :9~ :9~ :9~ :9~
Jaa met een eigen Tweakercoin erbij met max supply van 1000000 zodat we lekker voor de rest kunnen inslaan en hij lekker kan moonen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ShininNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:47:
Sta nog -50k in de min op XVG. Ik ben een van die stille bagholders die lekker op 1900 sats nog inkopen heeft gedaan :D
Lol wel herkenbaar ik eind december ook, maar daarna steeds zo laag mogelijk bijgekocht tot ik mijn gemiddelde aankoopprijs zo'n beetje gehalveerd had en bij 1 van de hypes eruit kunnen stappen met een kleine winst zelfs. Good riddance. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bmfd
Ah ja, jij was die personen die mid-december 75% van z'n spaargeld had zien verdampen in IOTA en begin maart ineens financieel onafhankelijk door crypto was geworden, maar geen belastingaangifte ging doen omdat je €220 moest terugbetalen. Fijn dat je er ook weer bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Jezus, sommige mensen hebben echt teveel geld op GDAX staan. Koopt iemand net even 182 LTC in één keer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:36
ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:53:
Jezus, sommige mensen hebben echt teveel geld op GDAX staan. Koopt iemand net even 182 LTC in één keer :s
had nog geld in de spaarpot zitten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 23:11
Wat dacht de van de 600+btc in één keer op bitfinex zonet? Dat is pas grof geld.

https://cryptowat.ch/markets/bitfinex/btc/usd/1m

[ Voor 10% gewijzigd door Virtual Reality op 04-05-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:27
Xrp gaat weer erg mooi. Binance heeft er een paartje bij. Xrp/usdt.

https://support.binance.c...dds-XRP-USDT-Trading-Pair

[ Voor 44% gewijzigd door Dacuuu op 04-05-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
Bmfd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Ik verwacht dat je er een redelijk rendement op kunt maken, aangezien het redelijk geshilld wordt, maar voor de rest zie ik er niet zoveel in.

Team bestaat uit 2 personen, wat ik veel te klein vind. Ze hebben allebei recentelijk pas hun studie afgerond (wel goed aangeschreven uni's, Yale en Stanford) en hebben daardoor weinig ervaring in het bedrijfsleven.
Aangezien ze geen ICO hebben gehad wordt het op den duur moeilijk om exchange listings, personeelsuitbreiding, huur, research etc. te betalen, want daar hebben ze alleen een development fund voor.

Ik vind dat de blockchain in de lending-industry een goede usecase kan hebben, maar dit project zie ik zelf geen succes worden.
Dank je, hier heb ik wat aan. Ik heb inderdaad ook mijn twijfels bij het team. Blijf het voorlopig even in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo puppy was weer even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bij elk sprintje van BTC zakken de alts weer iets harder. Als je kijkt op binance zie je ook dat er amper alts zijn die groen staan t.o.v de BTC. Ik dacht lekker goedkoop NCASH in te slaan op 479 sat maar die is nu ook al een stukkie lager. Achja, ik mag niet klagen. Misschien was het toch beter om even te wachten in bitcoin nog (tot iedergeval 10k) maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRV
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-06 12:59

GRV

GRV Quality Gaming PC's

Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:11:
Bij elk sprintje van BTC zakken de alts weer iets harder. Als je kijkt op binance zie je ook dat er amper alts zijn die groen staan t.o.v de BTC. Ik dacht lekker goedkoop NCASH in te slaan op 479 sat maar die is nu ook al een stukkie lager. Achja, ik mag niet klagen. Misschien was het toch beter om even te wachten in bitcoin nog (tot iedergeval 10k) maar we gaan het zien.
De alts laggen een beetje bij het stijgen van de BTC.
Er zijn vaak trends te zien dat wanneer men winst pakt op BTC deze in alts worden gestoken.
Maar nu BTC nog stijgt wacht men nog even op de dip.
HODL even tot het einde van dit sprintje.

GRV Quality Gaming PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
hopelijk is dat geen -50K euro :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Funk001 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:19:
[...]

De alts laggen een beetje bij het stijgen van de BTC.
Er zijn vaak trends te zien dat wanneer men winst pakt op BTC deze in alts worden gestoken.
Maar nu BTC nog stijgt wacht men nog even op de dip.
HODL even tot het einde van dit sprintje.
Zeker, ben ook echt niet van plan te sellen. Ik wacht gewoon tot de alts weer een sprintje trekken en dat gaat gebeuren wanneer bitcoin een tijdje een stabiele koers gaat varen. :)

Bitcoin daalt -> derest daalt een stuk harder (uitzonderingen daargelaten)
Bitcoin stijgt -> derest daalt in sat-waarde (uitzonderingen daargelaten)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Hoppaah! Ik sta ook weer groen met MAN (Matrix). Heerlijk! :D Mooi als keuzes goed uitpakken.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-08 12:09
hellsau schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:21:
Hoppaah! Ik sta ook weer groen met MAN (Matrix). Heerlijk! :D Mooi als keuzes goed uitpakken.
Daar heb ik zelf grote verwachtingen van. Ont, matrix en ven, allemaal mooie projecten, wel lange termijn, maar dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Doet iemand nog mee in recente goeie AIRDROPS? (uitgez dieze van onze Tweakers leden ;-) )?

Heb er al aan een paar meegedaan via een airdrops alert site maja je weet nooit he.

SPiET

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

Bloodclot

Jawier!

Thank you to everyone who participated into the RLC Token Sale Anniversary Contest. We've randomly selected our two lucky winners!

Twitter Winner of 200 RLC : Jeremy Y. from
Main Contest Winner of 800 RLC : Erik K. from

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bloodclot schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:29:
Thank you to everyone who participated into the RLC Token Sale Anniversary Contest. We've randomly selected our two lucky winners!

;)
Hahaha, dat is wel heel lekker zeg! Ik gooide het gister al op het forum en dacht inderdaad ook al: misschien een tweaker? En ja hoor! Congrats man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd

;)
Haha, niet verkeerd! Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN

;)
Dat is lekker! Congrats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

Bloodclot

Jawier!

RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:34:
[...]

Dat is lekker! Congrats!
Tnx, aangezien best wel vertrouwen in RLC heb, laat ik het gewoon staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Toch maar wat TRX opgepikt @833 sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

;)
Gefeliciteerd😃🙌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

;)
Kijk, die tweakers hebben overal een vinger in de pap ;)

Lekkere prijs man. Gefeliciteerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
muffstuff schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:27:
[...]

Daar heb ik zelf grote verwachtingen van. Ont, matrix en ven, allemaal mooie projecten, wel lange termijn, maar dat maakt niet uit.
Haha ja dat weet ik nog wel, ik had je nog geholpen met het aankopen van MAN;).

MAAR! Ik zie net een tweet voorbij komen dat MAN wordt gelist op HADAX. Dus dat wordt pompen.

https://twitter.com/MATRIXchain/status/992386156208812032

[ Voor 6% gewijzigd door hellsau op 04-05-2018 15:01 ]

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Wsl al vermeld, maar een nieuwtje op Binance: XRP-USDT-paar gelanceerd!

NEO en ADA lopen tov USDT trouwens aardig leeg op dit moment, ontkoppeling van BTC is aan het gebeuren? Nu ja, wanneer BTC keldert zullen ze wel meezakken wsl :/

[ Voor 53% gewijzigd door TomTorquay op 04-05-2018 15:19 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-08 12:09
hellsau schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:59:
[...]

MAAR! Ik zie net een tweet voorbij komen dat MAN wordt gelist op HADAX. Dus dat wordt pompen.

Klopt, nog bedankt ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
Nadat ik 2 EOS betaald had voor het openen van een wallet op kraken... ja ik weet het.. leergeld.. had ik even een leuk onderonsje op de chat.. helaas geen antwoord. Wel 2 eos waard :+

When moon, when Lambo?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Pelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:21:
Nadat ik 2 EOS betaald had voor het openen van een wallet op kraken... ja ik weet het.. leergeld.. had ik even een leuk onderonsje op de chat.. helaas geen antwoord. Wel 2 eos waard :+

[afbeelding]
Ze hadden 42 moeten antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Shillmode ON: koopt allen Holotoken, ben zojuist zelf ingestapt dus vanaf nu mag de rest van T.net ook kopen :D

We kunnen de lambo meeting vast plannen op 4 mei 2020. Wie is er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Goeie pump op VEN net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 01-08 21:01
Lekker. Hopelijk gaan mensen nu eindelijk eens inzien wat voor potentie dit bedrijf nog heeft.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb er zojuist 10 gekocht dus dat kan kloppen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 07:02

Ryan1981

Je ne sais pas

Dit is ook wel interessant, iemand enige bron waarom?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TXiq5Mb.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvN
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Much admire.
Don’t stop shilling about DOGE!
Ik heb zojuist 0,4 DOGE mogen ontvangen (en nog andere rommel) vanuit een geweldige airdrop bij Bleutrade.

When moon? When lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
hellsau schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:59:
[...]

Ben ik net op tijd geweest. Moonshot! pow!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

Ik ben blij dat ik geen RLC heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:48:
[...]

Don’t stop shilling about DOGE!
Ik heb zojuist 0,4 DOGE mogen ontvangen (en nog andere rommel) vanuit een geweldige airdrop bij Bleutrade.

When moon? When lambo?
Airdrop blij bleutrade? Misschien moet ik ff inloggen daar om te kijken? oOo

Laat maar zie het al. Weer niet opgelet, veel te laat natuurlijk 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 04-05-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Andere coins doen het ook enorm slecht. Kan je vertellen dat ik op het moment ook niet erg blij ben met NCASH, die is al -4% sinds ik erin zit :') :')

LAMBO *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Pelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:21:

[afbeelding]
Held :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

All in op ONT

Dan maar naar de kloten :*)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 04-05-2018 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Aluhoedje of niet, LTC heeft nu dezelfde koers als vlak voor de vorige pump naar 200 euro. Het verloop er naartoe lijkt ook op elkaar zij het wat langzamer.

*vingers kruist*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:08:
All in op ONT

Dan maar naar de kloten :*)
buy high, sell low?

Maarja met ONT weet je het nooit inderdaad, die kan zomaar weer een sprint maken.... Mij niet gezien iedergeval oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:10:
Aluhoedje of niet, LTC heeft nu dezelfde koers als vlak voor de vorige pump naar 200 euro. Het verloop er naartoe lijkt ook op elkaar zij het wat langzamer.

*vingers kruist*
Ik hoop het voor je, ik had geen geduld meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ryan1981 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:44:
Dit is ook wel interessant, iemand enige bron waarom?

[afbeelding]
Omslag van bearish naar bullish?
Oei, -14%. Ben blij dat ik in fiat ben gegaan. Vraag me af wat het weekend brengt. Alts zakken, BTC voorlopig (?) niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:10:

*vingers kruist*
LTC kan ook in één keer leeg getrokken worden als BTC door de 10k gaat, hou daar ook rekening mee.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja BTC is niet in te schatten, best lastig welke munt je moet zitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:12:

Oei, -14%. Ben blij dat ik in fiat ben gegaan. Vraag me af wat het weekend brengt. Alts zakken, BTC voorlopig (?) niet...
Heb het idee dat de meeste mensen aan het afwachten zijn en in BTC zitten. Dat heeft tot gevolg dat alts flink leeg zijn gelopen (wat juist een mooi inkoopmoment is, maar dat moet nog blijken).

Mocht de koers stabiel rond die 9500-9700 blijven voor een tijd raakt de twijfel weg waardoor mensen weer in alts stappen.

Je hebt natuurlijk ook USDT liefhebbers waar jij er eentje van bent, die hopen dat we flink zakken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 14:44

rajackar

Blood Minister

Ik trek me een beetje terug richting ETH op het moment. veel alts lijken niet echt te willen momenteel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Op de middellange en lange termijn heb ik naast ICX, VeChain en RLC enorm veel vertrouwen in Apex (CPX). Hier nog een nieuwsbericht over Apex van deze week: Blockchain Platform APEX Network Partners with China Government-Backed Data Consortium.
Het team achter Apex is zeer goed aan de weg aan het timmeren. Market cap zit inmiddels alweer bijna aan die van RLC (plaats 130-140 op coinmarketcap).
Met een beetje geluk gaat Apex de route van VeChain achterna, die ik november 2017 voor 0,20 USD had moeten kopen voor de HODL in plaats van (pas) in december..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:16:
Heb het idee dat de meeste mensen aan het afwachten zijn en in BTC zitten, dat heeft tot gevolg dat alts flink leeg zijn gelopen (wat juist een mooi inkoopmoment is, maar dat moet nog blijken).

Mocht de koers stabiel rond die 9500-9700 blijven voor een tijd raakt de twijfel weg waardoor mensen weer in alts stappen.
Zeer correcte analyse. Mijn handen jeuken om extra NEO in te slaan, maar ik durf niet, want als BTC wat zou inzakken - en die kans bestaat - dan zakken de alts wsl ook verder door. Moeilijk... Dus maar gewoon een beetje in het zonnetje zitten en afwachten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07 14:00
TomTorquay schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:20:
[...]
Zeer correcte analyse. Mijn handen jeuken om extra NEO in te slaan, maar ik durf niet, want als BTC wat zou inzakken - en die kans bestaat - dan zakken de alts wsl ook verder door. Moeilijk... Dus maar gewoon een beetje in het zonnetje zitten en afwachten :)
Zolang je maar niet zoals Bill gaat zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@mathijsv Als ik naar de koers van Apex kijk laat het een hele mooie stabiele groei zien waarbij hype nog geen rol heeft gespeeld. Thanks for sharing, heb hem op m'n watchlist en ga me binnenkort wel even inlezen (mits ik zin heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Flinke buywall VEN op binance..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:16:
[...]

Heb het idee dat de meeste mensen aan het afwachten zijn en in BTC zitten. Dat heeft tot gevolg dat alts flink leeg zijn gelopen (wat juist een mooi inkoopmoment is, maar dat moet nog blijken).

Je hebt natuurlijk ook USDT liefhebbers waar jij er eentje van bent, die hopen dat we flink zakken })
Kon je wel eens gelijk in hebben, het is érg druk bij LTC/BTC op GDAX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:15:
Ja BTC is niet in te schatten, best lastig welke munt je moet zitten
In fiat en bij BTC $10.5k instappen. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er meer verliezers dan winnaars zijn sinds de bitcoin run. Als ik zie waar sommige alts naar toe zijn gegaan. Je moet veel geluk hebben gehad mocht je precies in de stijgende coins zitten. Ik had het geluk met APPC en nog steeds met TRAC, maar NCASH brengt me al behoorlijk naar beneden. (ik kijk trouwens puur naar mijn portofolio in BTC-waarde, dollar/euro boeit me weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Nurksis schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:23:
Flinke buywall VEN op binance..
Jup.. zojuist koopt iemand ''even'' 200k VEN :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-07 23:24

hmr

RmNL90 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:27:
[...]

Sorry man.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
RmNL90 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:27:
[...]

Tja, VEN en de walls... Hoeveel ervan zijn er echt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:27:
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er meer verliezers dan winnaars zijn sinds de bitcoin run. Als ik zie waar sommige alts naar toe zijn gegaan. Je moet veel geluk hebben gehad mocht je precies in de stijgende coins zitten. Ik had het geluk met APPC en nog steeds met TRAC, maar NCASH brengt me al behoorlijk naar beneden. (ik kijk trouwens puur naar mijn portofolio in BTC-waarde, dollar/euro boeit me weinig).
Maar nchash zou nog wel wat moeten gaan doen denk ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

TomTorquay schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Tja, VEN en de walls... Hoeveel ervan zijn er echt?
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/021/534/IMG_5535.JPG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Maar nchash zou nog wel wat moeten gaan doen denk ik
Klopt, maar mijn AVG buy-in is 479 sat, dus dat is -4% nu al. Dat is wel jammer, maar ik hold gewoon. *O*

GO BIG OR GO HOME oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Danny.G schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:21:
[...]

Zolang je maar niet zoals Bill gaat zijn. :P
Wat bedoel je daar nou mee?
Pagina: 1 ... 147 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!