[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.953 views

Onderwerpen

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:32:
Ik heb ondertussen al 8% van het totaal aantal tickets in handen. Waarbij ik al rond de 1750 trades heb gemaakt en $120 aan fee kwijt ben (gelukkig wel gratis FEE, nog iets van 380$ te gaan).

Mocht ik die iPhone winnen en daadwerkelijk krijgen dan weet ik wel dat er een behoorlijk airdropje gaat komen op het tweakers forum. Iets met $100? :P oOo

Edit: komt er eigenlijk gewoon op neer dat jullie een schietgebedje moeten doen straks.
Elkaar een tientje tot 15 euro aan coins droppen is leuk, geef een rondje in de kroeg met je vrienden en je bent het dubbele kwijt. Die wedstrijdjes zijn hartstikke grappig en goed voor het moraal maar ben het zeker met bmfd eens, het hoeft niet zo mal met die bedraagjes.

Al is dat natuurlijk helemaal aan jezelf. Ik zou voor dat geld gewoon een leuk hoertje bestellen voordat je aan je tentamens begint.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:41:
[...]

Al is dat natuurlijk helemaal aan jezelf. Ik zou voor dat geld gewoon een leuk hoertje bestellen voordat je aan je tentamens begint.
Hahahahaahhaha

Die $100 hoeft natuurlijk niet in 1 keer, dat kan in verschillende competities. Vindt het daarnaast gewoon leuk om te doen en als ik een iPhone X gratis krijg ter waarde van $1000, waarom niet :+

Van $100, kan ik 10 competities doen. :9

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:10
9400 de nieuwe bodem? Zou wel mooi zijn. Hebben we een mooie gestage groei.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Hahahahaahhaha

Die $100 hoeft natuurlijk niet in 1 keer, dat kan in verschillende competities. Vindt het daarnaast gewoon leuk om te doen en als ik een iPhone X gratis krijg ter waarde van $1000, waarom niet :+

Van $100, kan ik 10 competities doen. :9
Is absoluut heel tof van je. Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook zat anderen die een duit in het zakje kunnen doen d:)b :Y

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ton Hasselt schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:36:
[...]

Ik heb er 140 in m'n wallet gekregen, nog 235 pending.
"Heb" nu 270ETN in totaal, waarvan 50ETN op KuCoin, 10ETN in mijn wallet, 10ETN al een maand ergens zwevend in cyberspace en 200ETN in de miner. Ik hoop dat ik die 210ETN ooit daadwerkelijk in mijn handen krijg :s

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
Daarnaast ben ik sowieso niet erg goed in het omgaan met geld. Er gaat zoveel geld ook naar drank en feesten, daar wordt je een beetje verdrietig van.

Moet je dit horen, ik heb 1 LTC naar upcoin gestuurd maar heb nu nog maar 0.6 over. 0.4LTC is dus naar zo'n verdwaalde knar gegaan die lage buyorders heeft gezet. @Verwijderd

Hoort misschien ook bij de leeftijd, maar eindstand sta ik elke maand voor niks die borden af te wassen in het restaurant want al m'n loon gaat de deur uit

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:47:
[...]

"Heb" nu 270ETN in totaal, waarvan 50ETN op KuCoin, 10ETN in mijn wallet, 10ETN al een maand ergens zwevend in cyberspace en 200ETN in de miner. Ik hoop dat ik die 210ETN ooit daadwerkelijk in mijn handen krijg :s
Ik heb er 130 naar Cryptopia gestuurd, ging heel snel.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:21:
[...]

Ah vandaar, ik vroeg me al af waarom die twee zoveel procent waren gestegen. Dankje <3
Wassim (Blockchain Business Developer) @iExec: We are still eying some exchanges, but this is not our priority for the moment. We got ourselves where we wanted.
Our main focus right now is to have a successful V2 release in May.

Golem heeft nu 2 grote pump gehad vanwege 2 exchanges.

Technisch zitten ze nu op beta Brass en zijn ze bezig met https://nl.wikipedia.org/wiki/Monte-Carlosimulatie voor de Security check
Gilles Fedak zag de slides op http://golem.slides.com/golem/deck-36-38-43-47-63#
en zei hier over: Yes, I've seen the slides. I'm a little bit surprise about the non-deterministic behavior of MC computation. Usually people use a pseudo random generator and seed it. You only need a true random when you're dealing with security issue. For scientific computing you usually favor reproducible results. Nevertheless the slides are really cool ;) From what I understand, the current version does not check the results, they plan to have a centralized service (Concent) later to check subtask results. This is close to what BOINC is doing, where you have a so called "validator" or "assimilator", which is a function provided by the developper that accepts or not a result. They're droping Truebit and they consider SGX instead. I don't have the feeling that they actually start to work on SGX. But I can be wrong.

https://trello.com/c/MYzkGKPv/22-minimal-concent-service

• Tominatie
  • Niet online
jorisdeket schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:52:
[...]

Wassim (Blockchain Business Developer) @iExec: We are still eying some exchanges, but this is not our priority for the moment. We got ourselves where we wanted.
Our main focus right now is to have a successful V2 release in May.
Ik ben enorm benieuwd wat het gaat worden voor RLC in Mei.

Bedankt voor de informatie 8)

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:48:
Daarnaast ben ik sowieso niet erg goed in het omgaan met geld. Er gaat zoveel geld ook naar drank en feesten, daar wordt je een beetje verdrietig van.

Moet je dit horen, ik heb 1 LTC naar upcoin gestuurd maar heb nu nog maar 0.6 over. 0.4LTC is dus naar zo'n verdwaalde knar gegaan die lage buyorders heeft gezet. @Verwijderd

Hoort misschien ook bij de leeftijd, maar eindstand sta ik elke maand voor niks die borden af te wassen in het restaurant want al m'n loon gaat de deur uit
Haha ja dat gaat lekker makkelijk op die leeftijd. Wacht maar tot je ooit een koophuisje en kinderen krijgt enzo. Dan veranderen je prioriteiten behoorlijk ;)

Maar lekker van genieten gast. Leuke periode, weinig tot geen verantwoording en lang leve de lol. :Y

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Haha ja dat gaat lekker makkelijk op die leeftijd. Wacht maar tot je ooit een koophuisje en kinderen krijgt enzo. Dan veranderen je prioriteiten behoorlijk ;)

Maar lekker van genieten gast. Leuke periode, weinig tot geen verantwoording en lang leve de lol. :Y
Dat is zeker waar! De enige prioriteit is nu gewoon: het zo lang mogelijk uitstellen van lenen. Heb iedergeval genoeg geld voor de komende 3 jaar van m'n studie volgend jaar. Als ik dan wat vrienden hoor, die staan er toch nog wat minder voor :P

• Tominatie
  • Niet online
Die TRX hype lijkt ook ten einde gekomen, die is flink gedaald sinds m'n laatste ritje. Of zijn er nog mensen aan het loeren voor een volgend ritje?

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:34:
Mensen ... ik sprak net Charlie Lee .. IT GIET OAN !! *O* oOo *O* oOo *O*

Met recht de mooiste parabolic move die ik afgelopen maanden gezien heb. :)F
Gaat die waarzegger nog gelijk krijgen ook.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:58:
[...]

Dat is zeker waar! De enige prioriteit is nu gewoon: het zo lang mogelijk uitstellen van lenen. Heb iedergeval genoeg geld voor de komende 3 jaar van m'n studie volgend jaar. Als ik dan wat vrienden hoor, die staan er toch nog wat minder voor :P
Als paps van een studerende zoon, chapeau :*)
Maar dankzij de crypto's kan ook hij zonder schulden studeren :)

• TomTorquay
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:00:
Die TRX hype lijkt ook ten einde gekomen, die is flink gedaald sinds m'n laatste ritje. Of zijn er nog mensen aan het loeren voor een volgend ritje?
Ik loer zeker. Naar TRX. Maar ook naar LINDA :+

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Dat heb je goed voor elkaar voor hem dan, dat heeft m'n moeder niet voor elkaar gekregen. Elke keer als ik het over crypto hebt zegt ze: Tom, waarom cash je niet gewoon uit? Het is een bubbel! 8)7

Vrouwen hé

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TRX maakt gewoon even een kleine correctie, die gaat binnenkort wel weer denk ik hoor.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• jorisdeket
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:54:
[...]

Ik ben enorm benieuwd wat het gaat worden voor RLC in Mei.

Bedankt voor de informatie 8)
Durf niks te voorspellen maar een feit is dat iExec nog goed onder de rader zit, zodra iExec
zich meer kenbaar gaat maken en hun project meer aandacht krijgt zal het een mooie kans zijn voor andere
mensen. Denk persoonlijk dat mei en de volgende maanden er goed uit zien voor iExec.
De ex-miners van BTC zullen zich aansluiten bij iExec en RLC verdienen in september/ oktober.
Durf geen voorspellingen te maken en we zullen afwachten.

• TomTorquay
RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Hier kan iedereen schuldenloos studeren...
Bizar dat dat in NL niet kan, maar die discussie hoort wsl ergens anders thuis.

• Tominatie
  • Niet online
jorisdeket schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:03:
[...]

Durf niks te voorspellen maar een feit is dat iExec nog goed onder de rader zit, zodra iExec
zich meer kenbaar gaat maken en hun project meer aandacht krijgt zal het een mooie kans zijn voor andere
mensen. Denk persoonlijk dat mei en de volgende maanden er goed uit zien voor iExec.
De ex-miners van BTC zullen zich aansluiten bij iExec en RLC verdienen in september/ oktober.
Durf geen voorspellingen te maken en we zullen afwachten.
Inderdaad, door jou ben ik in RLC gerold maar elke keer als ik je erover hoor praten krijg ik nog meer FOMO. Het is echt een pareltje denk ik, geen hype community (eigenlijk een beetje voor de well-educated people, i.t.t Vergeboys enz.).

Ik ben benieuwd en denk dat $5 haalbaar gaat zijn - dus dat is een top rendement dan.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Iemand hier bekend met BitBay? Ik kende hem nog niet. Deze coin is net toegevoegd op litebit, en heeft nog weinig markets. website en roadmap zien er wel ok uit.

Dynamic peg (feature) klinkt wel interessant

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:07:
[...]
Hier kan iedereen schuldenloos studeren...
Bizar dat dat in NL niet kan, maar die discussie hoort wsl ergens anders thuis.
VVD hé, klote liberalen. :+

In Amerika is het nog veel erger, dus ben allang blij dat ik hier woon.

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:58:
[...]

Laten we maar er gewoon vanuit gaan dat de markt rustig naar 4 triljoen groeit zodat jij met pensioen kunt voordat je studie is afgerond :*)

Ik denk dat niemand hier enig bezwaar zal aantekenen :)

Maar goed bezig jongeman. Leuk om te zien dat dankzij crypto mensen ook echt levensdoelen kunnen gaan volgen met een stuk minder stress. Je cryptowinsten investeren in een degelijke opleiding is imo heel wat meer waard dan een lambo.

Al zou beide natuurlijk nog leuker zijn :9~

• Ton Hasselt
nemesis2212 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:07:
Iemand hier bekend met BitBay? Ik kende hem nog niet. Deze coin is net toegevoegd op litebit, en heeft nog weinig markets. website en roadmap zien er wel ok uit.

Dynamic peg (feature) klinkt wel interessant
Zag het net ook op Litebit.

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:03:
TRX maakt gewoon even een kleine correctie, die gaat binnenkort wel weer denk ik hoor.
Ja dat denk ik zeker. Eind mei mainnet, dus ff een weekje rust voor richting de 1500 sats knalt.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:09:
[...]

Laten we maar er gewoon vanuit gaan dat de markt rustig naar 4 triljoen groeit zodat jij met pensioen kunt voordat je studie is afgerond :*)

Ik denk dat niemand hier enig bezwaar zal aantekenen :)

Maar goed bezig jongeman. Leuk om te zien dat dankzij crypto mensen ook echt levensdoelen kunnen gaan volgen met een stuk minder stress. Je cryptowinsten investeren in een degelijke opleiding is imo heel wat meer waard dan een lambo.

Al zou beide natuurlijk nog leuker zijn :9~
Met je lambo naar je degelijke opleiding!!! :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:11:
[...]

Met je lambo naar je degelijke opleiding!!! :+
Vergeet vooral niet de 2 wulpse en gewillige studentes op je schoot, terwijl je met zonnebril omhoog je vrienden nog even een knipoog geeft voordat je de horizon tegemoet trekt met een burnout.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:00:
[...]

Gaat die waarzegger nog gelijk krijgen ook.
Just getting warmed up. We gaan straks echt beginnen aan een stijging zoals je die nog nooit van je leven meegemaakt heb. oOo

De Bitcoin, BCash en ETH community zal staan schudden op haar grondvesten. *O* *O* *O*

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56
Ton Hasselt schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:09:
[...]

Zag het net ook op Litebit.
Neeeeee niet weer een coin met potentie... laat me met rust!!!!

Zero.

• RaptorXS
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:02:
[...]

Dat heb je goed voor elkaar voor hem dan, dat heeft m'n moeder niet voor elkaar gekregen. Elke keer als ik het over crypto hebt zegt ze: Tom, waarom cash je niet gewoon uit? Het is een bubbel! 8)7

Vrouwen hé
Als early btc en ltc adapter heb ik mazzel gehad en vindt investeren in je kinderen belangrijker dan een lambo :)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:23:
[...]

Als early btc en ltc adapter heb ik mazzel gehad en vindt investeren in je kinderen belangrijker dan een lambo :)
Daar kan ik nog niet over meepraten, maar een lambo minder belangrijk dan het investeren in je kinderen? :+

Just kidding :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:26:
[...]

Ach en anders maar niet. Het is een blijft een spelletje en dat geld boeit me echt weinig tot niets. Het enige leuke eraan is dat je er nog een beetje spanning van kan beleven.

Daarnaast komen er nog kansen zat. :Y
Boh... 'k Denk dat weinig luitjes hier willen dat Cryptosletje zijn doel behaald en met de noorderzon uit dit topic verdwijnt... Dus ik gun het je wel, maar....

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

Verwijderd

[...]

Absoluut een feit. Mijn kinderen gaan ook het huis uit zonder schulden. Ze hebben nu al bijna genoeg voor een hbo, en kijken nog niet eens boven de keukenkastjes uit.

Je moet er wat voor over hebben he ;)

Maar je krijgt er ook veel voor terug. 5 a 6 uurtjes slaap per nacht, 493 kleurplaten per week en kots op je bank bijvoorbeeld.

Apart slag volk, die kinderen.

Verwijderd

Wat een oerlelijke patser bakken zijn dat die lambo's. Geef mij maar een oude porsche 911.

• Ton Hasselt
[...]

Een Lambo is handwerk, daar krijg je geen kinderen mee. <+:)

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:30:
Wat een oerlelijke patser bakken zijn dat die lambo's. Geef mij maar een oude porsche 911.
Mooie mercedes is ook prima :*)

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:30:
[...]

Mooie mercedes is ook prima :*)
GTS AMG voor erbij? ;)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Hm, geen 17:00 dump dus. Had het wel gedacht na zulke stijgingen. Misschien komt het nog?

• jorisdeket
Het vrouwtje en dochtertje goed verwennen maar het eoy doe ik me zelf een cadeautje nog een doe het zelf pakket https://www.tonymacx86.com/buyersguide/april/2018/ of een mac pro. *O*

• Ton Hasselt
jorisdeket schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:36:
Het vrouwtje en dochtertje goed verwennen maar het eoy doe ik me zelf een cadeautje nog een doe het zelf pakket https://www.tonymacx86.com/buyersguide/april/2018/ of een mac pro. *O*
Ik zou voor het doe het zelfpakket gaan, we zijn tenslotte Tweakers.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:34:
Hm, geen 17:00 dump dus. Had het wel gedacht na zulke stijgingen. Misschien komt het nog?
Er komt een 17:00 pump aan, maar die is even uitgesteld. Op bitfinex staan we al een tijdje stil. Er stond wel een buywall van 175BTC op 9450 en die wordt langzaamaan opgegeten. Maar denk dat er geen dump gaat komen, eerlijk gezegd.

• Tominatie
  • Niet online
Omg. Over de 9500.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:14:
[...]

Vergeet vooral niet de 2 wulpse en gewillige studentes op je schoot, terwijl je met zonnebril omhoog je vrienden nog even een knipoog geeft voordat je de horizon tegemoet trekt met een burnout.
Man, dat past toch nooit! Weet je wel hoe krap die dingen van binnen zijn! 8)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
oh snap! vind het sowieso al lekker gaan de laatste paar weken. mijn pf klimt langzaam O+

Verwijderd

Een kinderhand is gauw gevuld ;) Moet nog wel goed doortrekken voor ik quitte sta. Maar goed het is een begin.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 08:53
Damn....enerzijds tevreden dat mn portfolio mooi stijgt, anderzijds...."Waarom niet nog meer gekocht tijdens de dip ??" :-D

• Tominatie
  • Niet online
Jeetje, we blijven gewoon vrolijk doorstomen. Gaat wel heel hard!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:41
Maar... Maar.. Maar mijn NLG van de airdrop dan?

Bitcoin kom terug! :'( :P

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:55:
Jeetje, we blijven gewoon vrolijk doorstomen. Gaat wel heel hard!
Wall Street tuig ;w

• Tominatie
  • Niet online
Danny.G schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:56:
[...]

Maar... Maar.. Maar mijn NLG van de airdrop dan?

Bitcoin kom terug! :'( :P
Mijn voorspelling van gisteravond was wel heel bullish. Ik had 9800$ ingestuurd naar @TomTorquay, zou wat zijn...!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zei 14 k eind mei, een tijdje terug daar gaan we heen let maar op

• jorisdeket
had iets van $9270,- _O-

[ Voor 9% gewijzigd door jorisdeket op 03-05-2018 19:02 ]

• Ton Hasselt
9600

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:53:
[...]

Man, dat past toch nooit! Weet je wel hoe krap die dingen van binnen zijn! 8)
Studentes of lambo's? >:)

Verwijderd

Gaat maar door die ltc, Beetje te snel.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:41
Hahah wtf is dit nou dan.

[Streamable: https://streamable.com/udvg2]

• Rebbelx
Losgaaaaaan!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Net persoonlijke ATH in bitcoin en dollars behaald #hoihoihoi d:)b

• RaptorXS
Denk dat Turbo-Puppy helemaal uit zijn dak gaat met de LTC koers :)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
_O- _O-

In Korea deed iemand zich voor als politieagent en heeft door middel van phishing $140.000 buitgemaakt van een persoon. De oplichter heeft er vervolgens Bitcoin en Ethereum mee gekocht op Bithumb en Upbit. Het slachtoffer had ondertussen contact opgenomen met z'n bank en de politie, die hebben contact opgenomen met de exchanges die de hacker gebruikte en die exchanges hebben de withdrawals vanaf dat account geblokkeerd.

Het onderzoek heeft meerdere weken geduurd en uiteindelijk heeft het slachtoffer z'n funds teruggekregen, maar aangezien BTC en ETH in de tussentijd in waarde zijn gestegen, heeft het slachtoffer $250.000 teruggekregen, dus ruim $100.000 meer. _/-\o_

http://news.8btc.com/sout...tors-about-voice-phishing

• WaxweazleNL
En Ontology gemiddeld op 314% Met 1 trade op 387% en 1 op 245%, echt ongelofelijk dat die zo is gestegen :D

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 23:31
Lol iemand is hard gerekt vandaag.
10m shorts @ 9553. Liquidated. RIP.

• Ton Hasselt
RedHat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:12:
Ai, dat doet pijn.

• tias86
En nou in het Nederlands? lol, ik bedoel wat is die persoon kwijt dan?

• RaptorXS
Erg OT, vindt opeens de "toon" hier veel beter, plaatste de laatste tijd al weinig meer door geneuzel. :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/db3220a1a94ee9bd02be8939896b76a5/tenor.gif?itemid=3423457

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:15:
Erg OT, vindt opeens de "toon" hier veel beter, plaatste de laatste tijd al weinig meer door geneuzel. :)
De tweakers airdrop doet wonderen oOo

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 23:31
tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:15:
[...]

En nou in het Nederlands? lol, ik bedoel wat is die persoon kwijt dan?
Ik zit op telefoon dus geen zin om een heel verhaal te typen. Maar ik geef je een linkje

https://hackernoon.com/a-...ng-at-bitmex-5383de4cb320

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
GNT upward retracement / correction hopelijk. Hoop op 9000+ straks

[ Voor 18% gewijzigd door jappiejaap op 03-05-2018 19:20 ]

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zit hier iemand in ZEBI?

Alleen nog te verhandelen op IDEX, dit zou de ICON van India moeten zijn. :*)
Nu nog te koop voor 16 eurocentjes p/st.

http://www.avfoto.nl

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:23

Snippertje

Light up your life

9700 here we come. Benieuwd hoe hoog we gaan!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Ton Hasselt
Arrien schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:20:
Zit hier iemand in ZEBI?

Alleen nog te verhandelen op IDEX, dit zou de ICON van India moeten zijn. :*)
Nu nog te koop voor 16 eurocentjes p/st.
Straks voor 16 satoshi?

• RaptorXS
mmm, de hebberds willen ook instappen nu de beurzen dalen:
https://www.telegraaf.nl/...coin-tot-dicht-tegen-9500 :+

• Rebbelx
Ethereum man man man....wat een muntje!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Een maand geleden twijfelde ik of ik op GET of Tomochain moest instappen, of dat ik het bedrag zou splitten over beide. Uiteindelijk is de keuze op GET gevallen, en ook al mag ik met X2 niet klagen, het is toch wel enigszins jammer om te zien dat Tomochain in dezelfde periode X5 heeft gedaan. :X

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat we nog wel een tijdje de 9500-9600 gaan vasthouden, toch net niet genoeg koopkracht om die 9700 voorbij te gaan op het moment. Maar het is al een super mooie voortgang op weg naar de 10k!

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:11:
_O- _O-

In Korea deed iemand zich voor als politieagent en heeft door middel van phishing $140.000 buitgemaakt van een persoon. De oplichter heeft er vervolgens Bitcoin en Ethereum mee gekocht op Bithumb en Upbit. Het slachtoffer had ondertussen contact opgenomen met z'n bank en de politie, die hebben contact opgenomen met de exchanges die de hacker gebruikte en die exchanges hebben de withdrawals vanaf dat account geblokkeerd.

Het onderzoek heeft meerdere weken geduurd en uiteindelijk heeft het slachtoffer z'n funds teruggekregen, maar aangezien BTC en ETH in de tussentijd in waarde zijn gestegen, heeft het slachtoffer $250.000 teruggekregen, dus ruim $100.000 meer. _/-\o_

http://news.8btc.com/sout...tors-about-voice-phishing
Stockhodl syndrome.

• BrainBugs
  • Laatst online: 06-02 13:01
kiek IOTA eem goan dan! :D

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb net mijn Dash, XMR, NEO, VEN, IOTA en ETH verkocht,

Dus als mensen nog geld willen verdienen, dan zijn dat de munten die je nu moet hebben. ;)

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:35
Slux schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:33:
Ik heb net mijn Dash, XMR, NEO, VEN, IOTA en ETH verkocht,

Dus als mensen nog geld willen verdienen, dan zijn dat de munten die je nu moet hebben. ;)
Ik neem aan dat je iets anders terug hebt gekocht?

• Slux
  • Niet online
Vibravis schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Ik neem aan dat je iets anders terug hebt gekocht?
Nee alles overgezet naar Kraken en GDAX voor EUR

Nog wel wat de ledger staan maar zit voor 75% in EUR

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd of we nog even een correctie gaan krijgen......
gaat veels te snel met btc

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:37:
Kleine kans hoor, schiet altijd door zodra ik verkoop, gister ook het geval met BTC en LTC :P

• Rebbelx
Persoonlijk denk ik dat deze correctie niet veel zal voorstellen...beginnen in een bullmarket terecht te komen. Bitcoin die over de 10k gaat, dat komt zeker weer in het nieuws, pas DAN ga je wat beginnen zien. Goudkoorts gaat opnieuw beginnen toenemen.

• Tominatie
  • Niet online
Er is behoorlijke support op de weg naar beneden dus verwacht niet echt een correctie. We maken ons gewoon ready voor de volgende sprint om daarna snel de 10k te gaan testen.

Tenzij een mega-whale het anders wil.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Volgende week gaan we over de 10k heen, ik voel het!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:46:
Volgende week gaan we over de 10k heen, ik voel het!
Deze week al joh! oOo

Verwijderd

Alts staan tov de koers van de BTC in december nu allemaal stuk hoger, wel grappig om te zien.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Bevrijdingsdag gaat een hele andere lading krijgen? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik vanmorgen met ONT verkocht ik denk na 30% winst die stopt wel 8)7 8)7 8)7 8)7

loopt nog steeds doorrrrrrr

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Hoog verkopen en lager terugkopen is me daarstraks met LTC/EUR niet gelukt maar met LTC/BTC net op Binance wel :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:49:
Hoog verkopen en lager terugkopen is me daarstraks met LTC/EUR niet gelukt maar met LTC/BTC net op Binance wel :)
Don't be like Bill !!! oOo

• RaptorXS
ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:49:
Wie vandaag niks kan verdienen kan maar beter niet daytraden :)

• Dakillerbean
  • Laatst online: 02-02 22:02
Slux schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Nee alles overgezet naar Kraken en GDAX voor EUR

Nog wel wat de ledger staan maar zit voor 75% in EUR
Afspraak voor morgen gemaakt bij de Lambo dealer? :9

Just kiddin’. Nog 1 goede run zoals vandaag op mijn PF en dan ga ik 50% van mijn 2e doel cashen. Heb ik die vast in de pocket en pakt niemand mij meer af. En dan zie ik wel wat de rest gaat doen. Ik ga niet weer dezelfde “fout” maken als in december/januari. Al heb ik toen mooi mijn 1e doel gehaald. Heel leuk die getalletjes in Delta, maar zie die groene cijfers liever op mijn bankrekening blinken 8)

Zoals ik vanmiddag al zei, het lijkt december wel... In ieder geval wel in mijn PF de laatste week. Tot nu toe lijken al die TA’s die over de vergelijking met 2014 gingen, redelijk de waarheid. Heel benieuwd of we weer onderuit zakken eind deze maand. Dan komt het wel heel erg dichtbij...

• WaxweazleNL
sourcecode schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:48:
ik vanmorgen met ONT verkocht ik denk na 30% winst die stopt wel 8)7 8)7 8)7 8)7

loopt nog steeds doorrrrrrr
HODL, ik heb alleen spijt dat ik er niet meer van heb gehaald, er zit toch een aardige buzz omheen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het niveau gaat hier wel met stappen vooruit ... we stijgen al 3 uur lang en geen 1 lamlul die begint over correcties, kopen op $8000 en andere uit LSD voortkomende waanzin. HULDE !! _/-\o_

• tias86
WaxweazleNL schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:53:
[...]

HODL, ik heb alleen spijt dat ik er niet meer van heb gehaald, er zit toch een aardige buzz omheen.
Straks krijg je nog neo tafarelen met ont, boem 160$

Vind alleen die circ supply maar gek tegenover de total supply

• Tominatie
  • Niet online
Next! 9800$ kom maar door!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56
Bij mij vallen de percentages wel mee hoor alleen LTC en GET doen het echt goed, de rest trekt hopelijk later nog wat bij vanuit btc

Zero.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik ga voor 16 euro 8)

http://www.avfoto.nl

Pagina: 1 ... 142 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!