Nou heb alles verkocht zo'n beetje, heb nu alleen nog HAND en beetje xrp en fiat/usdt
Geen zin meer om tig muntjes in de gaten te gaan houden. En hand fluctueert lekker zo tussen de 0.0008 en 0.0001. dus ben nu begonnen om met scaled aan/verkopen in die bandbreedte om te kijken of ik mijn waarde kan gaan verhogen de komende tijd. Nu een scaled buy op 0.00008, 0.0000825 en 0.000085 staan, eens kijken of die alle drie gehaald worden if so dan straks een scaled sell op 9, 925 en 95 (de nullen mag je er zelf bij denken.

)
En dan eens kijken of de highs en lows gehaald worden anders lichtjes aanpassen, en of we dat met enige regelmaat kunnen herhalen eventueel de bandbreedte aanpassen wanneer nodig.
Ik vermoed dat ik 1x per week best tussen de 5 en 10% kan pakken zonder het weer te verliezen. We gaan het meemaken.
Edit as we speak ben ik 380usdt waard op hitbtc met hand/usdt, dus eens kijken of dat gestaag meer wordt of niet.
[
Voor 6% gewijzigd door
Flagg op 02-05-2018 11:22
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.