Dat weet alleen sinterklaasA87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:45:
Weet iemand of EOS omhoog gaat? iik ben nog noob met wanneer ik moet kope?? gaat het omhoog of niet?
ik raak in de war van die grafieken dan weer omhoog dan weer omlaag
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:45:
Weet iemand of EOS omhoog gaat? iik ben nog noob met wanneer ik moet kope?? gaat het omhoog of niet?
Hij ging van -7% ofso naar +,0,3...... zegt dit iets??
Dat noem ik geen noobA87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:39:
Er is weer een opkomende bullrun hou die percentages nu eens in de gaten van alle coins
ik heb weer 50 euro verdient in 10 minuten ofso... backin the game
Weg
Een LOI cursus Nederlands?A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:45:
Weet iemand ~ wanneer ik moet kope??
https://www.loi.nl/n-91-schrijf-goed-nederlands
[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 01-05-2018 20:49 ]
Ik verwacht op 0.0016btc support, dat is een logisch level, daar heeft die een stevige bottom gevormd.A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:45:
Hij ging van -7% ofso naar +,0,3...... zegt dit iets??
Niet nu, maar wie ben ik, ik doe ook maar wat.
Zelf ook maar doen?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:47:
[...]
Een LOI cursus Nederlands?
https://www.loi.nl/n-91-schrijf-goed-nederlands
Wikipedia: Engelse ziekte (taal)
Wikipedia: Onjuist spatiegebruik
[ Voor 12% gewijzigd door The Redman op 01-05-2018 20:50 ]
Ckah ..Ga'm glijk checkeThe Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Zelf ook maar doen?![]()
Wikipedia: Onjuist spatiegebruik
Wtf EOS zag er goed uit qua percentages opeens gaat alles weer knal omlaag binnen een half uur 
Pakte nog een leuk centje vandaag.. wtf
hoe moet je dan traden als alles zomaar alle kanten opgaat, ik zit nu in ethereum!!!
Pakte nog een leuk centje vandaag.. wtf
hoe moet je dan traden als alles zomaar alle kanten opgaat, ik zit nu in ethereum!!!
[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 20:53 ]
Verwijderd
vraag 1 : Lopen ze bij jou in de straat allemaal met de zelfde broek en trui?The Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Zelf ook maar doen?![]()
vraag 2 : Kun je niet lezen wat hij schrijft ?
Al is het met hand gebaren, als je het maar begrijpt
Ik ben zwaar dislexsies of hoe je dat ook kalkt
Er zijn ergere dingen om over te vallen toch (tog)
Ja, ik ga toch ook niet zeggen ik praat met niemand die niet een eigen bedrijf heeft opgezet.. de arrogantie van de meeste hier.Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:54:
[...]
vraag 1 : Lopen ze bij jou in de straat allemaal met de zelfde broek en trui?
vraag 2 : Kun je niet lezen wat hij schrijft ?
Al is het met hand gebaren, als je het maar begrijpt
Ik ben zwaar dislexsies of hoe je dat ook kalkt
Er zijn ergere dingen om over te vallen toch (tog)
Dat op taal letten is te triest voor woorden, dan moet je ff je ego strelen ofseuw...
Opvoeden heet zoiets toch
Op internet doen ze bijdehand.... in het echt is het ja meneer nee meneer. het spijt mij meneer, sorry meneer. blablabla
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 21:01 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:56:
Hop hop hop stratis
Verwijderd
Ja hij moet ff door knallen dan gaat hij er weer uitjuiced01 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:58:
[...]
Lijkt een beetje rond/net boven de 0.00070000 te hangen
Ga langzaam aan beginnen met VEN te sprokkelen
Denk dat die richting juni in de verdubbellaar gaat
ik zit vol gas in Ethereum 100% Al de EOS verkocht!!
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 21:05 ]
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:05:
waarom mis ik wat ?The Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:12:
Wordt moon of kelder voor ETH 7 mei.
Prepare for the next ATH
Wat staat er op het programma op 7 mei?The Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:12:
Wordt moon of kelder voor ETH 7 mei.
Sinds ik vandaag uit LTC ben gestapt, pak ik weer procenten
Stratis: inkoop 0.00073 (gemiddeld)
Appcoins: 0.00007250
En wat gaat het lekker zeg. Stratis blijft een beetje hangen nu, maar ik ga ze zeker nog niet verkopen.
Stratis: inkoop 0.00073 (gemiddeld)
Appcoins: 0.00007250
En wat gaat het lekker zeg. Stratis blijft een beetje hangen nu, maar ik ga ze zeker nog niet verkopen.
Als ik het goed begrepen heb, gaat de SEC er dan voor zitten of ETH een 'security' is of niet - en dus of het gereguleerd moet worden of niet.
o.a. https://www.newsbtc.com/2...-regulated-as-a-security/
(Q: "wtf is sec?"
A: Wikipedia: U.S. Securities and Exchange Commission )
[ Voor 23% gewijzigd door The Redman op 01-05-2018 21:19 ]
Er mogen wel iets minder rode accenten in die app. Beetje overkill.Bmfd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:26:
Coinmarkercap heeft vandaag hun app voor iOs gereleased![]()
[afbeelding]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
is dat met BTC ook wel eens gebeurt dan ? of ander muntenThe Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:14:
[...]
[...]
Als ik het goed begrepen heb, gaat de SEC er dan voor zitten of ETH een 'security' is of niet - en dus of het gereguleerd moet worden of niet.
Prepare for the next ATH
waarom kiezen ze ETH dan ? is dit dan mischien wel de kans om BTC te verstoten ?The Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:14:
[...]
[...]
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Mooie theoriesourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:26:
jongens zou dit stilte voor de storm zijn ?
ONT is een stille killer denk ik.........
deze blijft klimmen in vergelijking met BTC
Prepare for the next ATH
Er is wel eens paniek geweest omdat de SEC mogelijk crypto wil reguleren, maar momenteel is dat niet hun taak, aangezien cryptocurrencies (en bitcoin) niet noodzakelijk securities zijn. Dit artikel geeft wel aan waarom ETH beduidend dichterbij de definitie van een security komt dan BTC: de ICO met één entiteit [Ethereum Foundation] en investeerders zouden hierin zijn gestapt omdat ze een waardevermeerdering verwachtten.sourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:19:
[...]
is dat met BTC ook wel eens gebeurt dan ? of ander munten
Maar wellicht is het niet zo zwart-wit dat het dat nog steeds is..... https://coincenter.org/en...way-from-being-a-security (stuk kortere tekst dan de vorige!)
o.a. PoW helpt wel om het security-aspect omlaag te brengen.
Dat heb ik de heletijd bij LTC. Hij moet toch een keer door het dak gaan lijkt me.sourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:26:
jongens zou dit stilte voor de storm zijn ?
Heb iedergeval een alarm gezet mocht hij de 0.0167btc hitten, dan ga ik even kijken of de bullrun is begonnen.
Ik heb twv 5 ETH ADA verkocht, zit er nu ook in, we gaan ervoor!A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:05:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
het is pas over 6 dagen hoorTaro schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:38:
[...]
Ik heb twv 5 ETH ADA verkocht, zit er nu ook in, we gaan ervoor!
Prepare for the next ATH
The Redman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:14:
[...]
[...]
Prepare for the next ATH
ETH is iets meer dan een uur geleden al lekker begonnen met stijgen tov BTC en 15 minuten geleden al een mooi groen gebeuren. Waarom zou ik dan 6 dagen wachten?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Ik ga voor rebellious van 500 satoshi naar 900 in een week! En ondanks de rode markt steeds groen!
Ik ben bijna op een 10% winst op Stratis, misschien toch maar weer even sellen om later goedkoper in te slaan. Twijfels, twijfels
Ik heb net ook een paar gekocht en verkoop ze bij 3-4% winst.Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:06:
Ik ben bijna op een 10% winst op Stratis, misschien toch maar weer even sellen om later goedkoper in te slaan. Twijfels, twijfels
Kortom, ik zou cashen nu als ik jou was
Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Ik heb net ook een paar gekocht en verkoop ze bij 3-4% winst.
Kortom, ik zou cashen nu als ik jou was.
[ Voor 27% gewijzigd door The Redman op 01-05-2018 22:09 ]
ik sta met ZOIN $ZOI op 39% op naar de 200% voor de airdrop van NIX
Ik kijk het nog even aan, mocht hij de 0.0008 passeren (wat een behoorlijke prestatie zou zijn) kan die zomaar nog even stukje door moonen.Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Ik heb net ook een paar gekocht en verkoop ze bij 3-4% winst.
Kortom, ik zou cashen nu als ik jou was.
Dat gaat nog wel lukken...Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:09:
[...]
Ik kijk het nog even aan, mocht hij de 0.0008 passeren (wat een behoorlijke prestatie zou zijn) kan die zomaar nog even stukje door moonen.
lol CSC 0,00008 zou epic zijn
Ja, HOPPA!!
Pff, nu moet ik het nog maar zien hoor.
DGB gaat met een vaartje de 500 zo weer proberen, waar voor DGB begrippen een massive sellwall staat. Als die doorbreekt, wil je erbij zijn....
Zet ook iemand ff doodleuk een sell wall van 53* BTC neer op Stratis.
Ja inderdaad, dropte gelijk ook even een stukkie!Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:13:
Zet ook iemand ff doodleuk een sell wall van 52 BTC neer op Stratis.
Ben benieuwd waar dit maanreisje eindigt, kan toch niet eeuwig blijven stijgen. Heb iedergeval een stop limit gezet op 0.00079 waarbij die een sell order zet op 0.0007880. Ben dan ook erg tevreden, zie het wel!
Tja ik heb zowel dgb als stratis maar ik hou ze toch echt nog even vast hoor.. zal wel weer iets dalen maar ik ga nu maar eens holden.. Het traden pakt vaak niet zo best uit hier.
Zero.
Daarom verkopen op 80.9999? zag niet hoe dit niet voorspelbaar was. Is al 2x eerder de piek van STRAT geweest.Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:17:
Wat een eikel
Als een coin een te lange sprint trekt naar een sellwall valt die altijd terug. Reloaden voor de sellwall moet bijna altijd op korte afstand gebeuren. En sellwalls op ronde getallen? Is gewoon een vorm van OTC voor de whales, enige manier voor hun om van coins af te komen of aan grote hoeveelheden eenvoudig te komen.
Hij wil echt van zijn DGB af, probeerde harde rebounce af te vangen na de duikeling.
[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 01-05-2018 22:20 ]
Wat is eigenlijk de definitie van een whale, vanaf welk bedrag ben je er 1. Wat hebben er daarnaast bij te winnen als ze al zoveel fiat hebben? De rush? Meer geld?
Ik snap niet waarom zo'n persoon bewust de prijs naar beneden aan het drijven is. Hij kan toch veel beter 50 sell orders op verschillende koersen plaatsen i.p.v. één blok van 70.000 tokens en die naar beneden schuiven?
Is gelukkig (tijdelijk) weg nu.
Doel is uiteraard meer geld.
Je moet het niet te letterlijk nemen. In principe is een whale gewoon iemand die in z'n uppie de koers kan beïnvloeden. Bij een RLC of Stratis heb je het dan over een andere orde van grootte dan bij BTC/ETH.PHPResource schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:24:
Wat is eigenlijk de definitie van een whale, vanaf welk bedrag ben je er 1. Wat hebben er daarnaast bij te winnen als ze al zoveel fiat hebben? De rush? Meer geld?
[ Voor 50% gewijzigd door Ypuh op 01-05-2018 22:28 ]
Voor iedereen anders en voor elke coin anders, lastig te zeggen.PHPResource schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:24:
Als jij op eigen houtje de koers van een coin kan laten dalen, stijgen door middel van jouw buy/sell orders vind ik wel dat je iets hebt van een whale.
Als je relatief groot bent qua orders in het orderbook van de coin naar keuze. Ik voel mij op kleine coins ook wel eens een whale als ik meer dan 1btc inzet. Je komt gewoon nauwelijks van je coins af of koopt ze slecht in. Dan werken ronde getallen goed.PHPResource schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:24:
Samengevat is voor mij een whale als de coin ten opzichte van jouw inzet eigen te illiquide is. Hoewel, op de BTC/USD zelf.....
Als hij de sprint naar boven gaat afremmen door steeds grotere hoeveelheden btc er tegenaan te gooien, kan dat de hele koers doen keren. Op ronde getallen als 81 (al 2x eerder niet succesvol de piek van STRAT) verwachten de beleggers een dik orderbook, dus wordt er ook redelijk wat btc tegenaan gesmeten om er door te komen.Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:26:
Ik snap niet waarom zo'n persoon bewust de prijs naar beneden aan het drijven is. Hij kan toch veel beter 50 sell orders op verschillende koersen plaatsen i.p.v. één blok van 70.000 tokens en die naar beneden schuiven?
Daarom staat er bij DGB ook een groot sellbook op 500, die beleggers weten echt wel dat er vroeg of laat weer een poging wordt gedaan.
Toen ik mijn USD weer inruilde voor BTC op bitfinex 2 maanden geleden stond ik daarom ook gelukkig op 6001, we ketsen toen daar af op het buybook op de 6000
[ Voor 42% gewijzigd door Malarky op 01-05-2018 22:32 ]
Misschien doet hij dat zodat zijn buyorders op een lagere prijs geraakt worden. Althans, al zou ik een whale zijn zou ik dat doen.Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Je moet het niet te letterlijk nemen. In principe is een whale gewoon iemand die in z'n uppie de koers kan beïnvloeden. Bij een RLC of Stratis heb je het dan over een andere orde van grootte dan bij BTC/ETH.
Technisch gezien heeft DGB vijf waves gehad en is hij nu aan de B bezig van een ABC correctie. Ik ben zelf op de vijfde wave op 470sat uitgestapt.Malarky schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:11:
DGB gaat met een vaartje de 500 zo weer proberen, waar voor DGB begrippen een massive sellwall staat. Als die doorbreekt, wil je erbij zijn....
Maar dan zou je ook bijna per definitie kunnen stellen dat de koers daarna weer stijgt, wat niet altijd waar is.Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:29:
[...]
Misschien doet hij dat zodat zijn buyorders op een lagere prijs geraakt worden. Althans, al zou ik een whale zijn zou ik dat doen.
Of werken ze met zulke marginale marges dat het gat van 7950 naar 8080 ruim voldoende is (1.5%)?
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 01-05-2018 22:35 ]
BTC laat weer mooie groene candles zien

En rode!
En rode!
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 01-05-2018 22:38 ]
Lol ja wou net zeggen. Gaat even hard weer naar beneden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En wakker worden met btc op 6900$ bedoel je?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als jou Solar Edge zulke candles zou weergeven, zou je dan ook blij zijn?
Doen het wel aardig zo te zien trouwens.
VENtastic!
[ Voor 168% gewijzigd door Ypuh op 01-05-2018 22:50 ]
Yep ik ga ze ook opbouwen vanaf nu.............Ypuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:44:
VENtastic!
Prepare for the next ATH
Ben je zo bearish?
Ik ben behoorlijk bullish gestemd, maarja dat zegt natuurlijk niks. Zou wel wat zijn als je voorspelling echt gaat kloppen morgenochtend
Die panelen doen het wel aardig iddTurbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:44:
[...]
Als jou Solar Edge zulke candles zou weergeven, zou je dan ook blij zijn?Ik niet.
![]()
Doen het wel aardig zo te zien trouwens.
Over 4 weken heb ik ze een jaar, nu al 3.810 kWh opgewekt en mei kan maar zo eens 650-750 kWh opleveren, met pieken van 45 kWh per dag. Ik verbruik maar 2.900 kWh per jaar, dus zou mooi "gratis" kunnen minen, maar druk er liever de gasrekening mee
Ik heb en buy order staan op $5000 .. wil je daar ook nog wat over kwijt misschien?
Doe je het een stuk beter dan ik momenteel .. heb vrij recent uitgebreid met 32 stuks (64 totaal) (andere locatie) , maar kom er nog steeds niet uit, althans .. niet naar m'n zin. 64 x 300wP met optimizers, maar de opbrengst is nauwelijks hoger dan wat ik bij jou zie, en ik vermoed dat jij het met een paneel of 10/15 minder doet.Taro schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Die panelen doen het wel aardig idd
Over 4 weken heb ik ze een jaar, nu al 3.810 kWh opgewekt en mei kan maar zo eens 650-750 kWh opleveren, met pieken van 45 kWh per dag. Ik verbruik maar 2.900 kWh per jaar, dus zou mooi "gratis" kunnen minen, maar druk er liever de gasrekening mee
*Zal eens kijken of ik zo'n uitdraai er uit kan toveren, heb wel de wifi module op beide zitten maar nog nooit echt naar gekeken, volgens mij kan dat.
[ Voor 71% gewijzigd door Turbo-Puppy op 01-05-2018 22:56 ]
Daarom heb ik een houtkachel..........:) als je echt wilbesparen...........Taro schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:48:
[...]
wel een moderne nemen en droog hout stoken
Prepare for the next ATH
* Ypuh vindt dat er veel te weinig over VEN gepraat wordt sinds @FaceDown dood is.
Maakt mij niet uit, ik heb vrijwel altijd sell and buy orders tegelijk staan, en het is een kwestie van tijd dat ze allebei een keer geraakt worden.Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:47:
[...]
Ben je zo bearish?![]()
Ik ben behoorlijk bullish gestemd, maarja dat zegt natuurlijk niks. Zou wel wat zijn als je voorspelling echt gaat kloppen morgenochtend
Al ben ik met xrp wat vroeg naar fiat gegaan dus die moet nog ff 15¢ zakken.
Vind het wel leuker als het wat belachelijker omhoog en en naar beneden gaat, vind de laatste weken nogal boring.
Ik heb ook 3000wp hier op het dak liggen, betere investering dan crypto so far en vooral veel minder tijd mee kwijt.Taro schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Wil er eigenlijk volgend jaar nog 4 of meer bij leggen.
@sourcecode houtkachel hebben we ook.
[ Voor 43% gewijzigd door Flagg op 01-05-2018 22:56 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
In dat geval: Ven is een top aankoop vooral voor de komende periode. Juni is coming: dus dat betekent MAIN NET LAUNCH. DAT WORDT EEN HYPE!
Vet of VET!Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:52:
In dat geval: Ven is een top aankoop vooral voor de komende periode. Juni is coming: dus dat betekent MAIN NET LAUNCH. DAT WORDT EEN HYPE!
Zo is dat.
VEN stijgt langzaam maar geleidelijk door.
Iets waar de BTC nog steeds heel veel moeite mee heeft, die blijft immers maar hangen rond de 9000-9500.
Niet iets om van je stoel af te vallen.
Behalve VEN zijn er meer alt coins die aardig goed presteren.
Je dacht, ik leg ze in de schaduw dan worden ze niet zo warm en zijn ze efficiënter?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Ik heb en buy order staan op $5000 .. wil je daar ook nog wat over kwijt misschien?
[...]
Doe je het een stuk beter dan ik momenteel .. heb vrij recent uitgebreid met 32 stuks (64 totaal) (andere locatie) , maar kom er nog steeds niet uit, althans .. niet naar m'n zin. 64 x 300wP met optimizers, maar de opbrengst is nauwelijks hoger dan wat ik bij jou zie, en ik vermoed dat jij het met een paneel of 10/15 minder doet... Hier gaat alles op aan de miners, en dan moet er nog geld achteraan ook ... echt profijt heb ik er dus nog niet van, de wp er op draaien was achteraf wellicht een beter idee geweest..en dan gewoon m'n munten kopen.
*Zal eens kijken of ik zo'n uitdraai er uit kan toveren, heb wel de wifi module op beide zitten maar nog nooit echt naar gekeken, volgens mij kan dat.
En 5000$ vind ik ook prima, tegen die tijd staat xrp op 35¢ nog goedkoper terugkopen.
agree VEN moet een keer gaan knallen................HoppyF schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Zo is dat.
VEN stijgt langzaam maar geleidelijk door.
Iets waar de BTC nog steeds heel veel moeite mee heeft, die blijft immers maar hangen rond de 9000-9500.
Niet iets om van je stoel af te vallen.
Behalve VEN zijn er meer alt coins die aardig goed presteren.
Prepare for the next ATH
Dat heb ik vrij recent opgelost door wat bomen te rooien waarvan onbekend is van wie ze nou echt zijn, dus het zou een stuk beter moeten gaan nu, tenzij ze niet van mij blijken en er nog een financiële consequentie volgt, dan is de winst voor de komende jaren er wel vanaf ja.Flagg schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Je dacht, ik leg ze in de schaduw dan worden ze niet zo warm en zijn ze efficiënter?![]()
En 5000$ vind ik ook prima, tegen die tijd staat xrp op 35¢ nog goedkoper terugkopen.
Ik vraag het me af, volgens mij is 4 a 5 dollar een redelijk schappelijke prijs, of zie ik dat verkeerd?sourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:00:
[...]
agree VEN moet een keer gaan knallen................
Of het echt knallen wordt weet ik niet maar iedere keer wat procenten erbij is ook prima.sourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:00:
[...]
agree VEN moet een keer gaan knallen................
Pump and dump is het zeker niet.
Ik douw ook steeds meer ONT.............. !!!
Prepare for the next ATH
Wil iemand even een grote sell order op LTC doorzetten? Hij is aan het stijgen .. al bijna 1% 1,5% nu in 20 minuten.
Ik kan dit als Hodl'er niet tolereren.
Ik kan dit als Hodl'er niet tolereren.
[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 01-05-2018 23:04 ]
Wanneer gaat Litecoin nou eens knallen? De afgelopen periode steeg de btc en altcoins, maar litecoin nauwlijks. Ik ben bang dat als zometeen alles weer daalt dat die dan hard meedaalt, maar nauwlijks stijgt bij stijging van de rest. Hopelijk kan LTC zijn ticket omboeken naar de maan
Voor de huidige koers van de BTC doet VEN het prima inderdaad. Hoop dat ie tegen einde van het jaar weer op z'n ATH high komt van zo'n 65-70k sats, maar dan moeten ze wel een keer iets leuks gaan opleveren (geen hype). Zal nog wel net iets te vroeg zijn allemaal.Flagg schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Ik vraag het me af, volgens mij is 4 a 5 dollar een redelijk schappelijke prijs, of zie ik dat verkeerd?
Het PVOutput account dat je daar ziet is een combinatie van 2 locaties, 17 x 280 Wp van familie en ik heb zelf 25 panelen. 4 x 100 Watt op een dakkapel, 6 x 275 Wp op de garage en 15 x 270 Wp verspreid over ZO en NW. Ik zit constant BVA Auctions in de gaten te houden om er nog 14 bij te plaatsen voor een prikkie. Wil een warmtepomp plaatsen en op 28 december (net op tijd voor 4% bijtelling) hoop ik een elektrische auto te verwelkomen. Met een beetje geluk ziet dit huis volgend jaar geen gas, diesel en benzine meer.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Doe je het een stuk beter dan ik momenteel .. heb vrij recent uitgebreid met 32 stuks (64 totaal) (andere locatie) , maar kom er nog steeds niet uit, althans .. niet naar m'n zin. 64 x 300wP met optimizers, maar de opbrengst is nauwelijks hoger dan wat ik bij jou zie, en ik vermoed dat jij het met een paneel of 10/15 minder doet... Hier gaat alles op aan de miners, en dan moet er nog geld achteraan ook ... echt profijt heb ik er dus nog niet van, de wp er op draaien was achteraf wellicht een beter idee geweest..en dan gewoon m'n munten kopen.
Op korte termijn ja.Flagg schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Ik vraag het me af, volgens mij is 4 a 5 dollar een redelijk schappelijke prijs, of zie ik dat verkeerd?
Over een aantal weken verwacht ik zeker meer.
Wel een beetje afhankelijk van de BTC uiteraard want als daar zomaar 1000 bij of af gaat zal VEN hier ook door beïnvloed worden.
Kijk eens even dan ... 1,5% in plus in 20 minuten ... gaat helemaal verkeerd bij LTC ...drusloos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:04:
Wanneer gaat Litecoin nou eens knallen? De afgelopen periode steeg de btc en altcoins, maar litecoin nauwlijks. Ik ben bang dat als zometeen alles weer daalt dat die dan hard meedaalt, maar nauwlijks stijgt bij stijging van de rest. Hopelijk kan LTC zijn ticket omboeken naar de maan
Ondanks mijn miners die dan het minst "groene" zijn wat ik bezit, delen we wel dezelfde passie merk ik.Taro schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Het PVOutput account dat je daar ziet is een combinatie van 2 locaties, 17 x 280 Wp van familie en ik heb zelf 25 panelen. 4 x 100 Watt op een dakkapel, 6 x 275 Wp op de garage en 15 x 270 Wp verspreid over ZO en NW. Ik zit constant BVA Auctions in de gaten te houden om er nog 14 bij te plaatsen voor een prikkie. Wil een warmtepomp plaatsen en op 28 december (net op tijd voor 4% bijtelling) hoop ik een elektrische auto te verwelkomen. Met een beetje geluk ziet dit huis volgend jaar geen gas, diesel en benzine meer.
Lees je in ieder geval goed in op WP .. heb zelfs vrij abrupt een Nefit aangeschaft (enviline ts-s), maar dat is allemaal lang niet mooi als je zou denken .. ik ben er zeker niet ontevreden mee, maar het zijn een lijst aan kleine dingen die het allemaal wat minder mooi maken dan het lijkt. Vooral elektrisch bij-verwarmen is een grote ergernis. (met n.b. 4 solartubes)
Neemt niet weg dat ik de gedrevenheid wel begrijp en kan delen met je ... weg met die gasleiding, en het liefst zo snel mogelijk fatsoenlijke, vooral betaalbare off-grid oplossingen.
[ Voor 57% gewijzigd door Turbo-Puppy op 01-05-2018 23:11 ]
Komt goed, als ik één ding heb geleerd de laatste maanden is het hodl'n en stilzitten terwijl ik geschoren word. Sta nog zo'n +39% op m'n totale inleg.
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
hebben jullie dat ook om toch weer TRX in te zetten voor de nacht LIMIT erop en weer wegwezen ?
Prepare for the next ATH
Stratis, chapeau jongen!
Maar nu ie over de 0.0008 is geraakt, is de fut er precies ook wel een beetje uit
Maar nu ie over de 0.0008 is geraakt, is de fut er precies ook wel een beetje uit
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Inderdaad, is wel prima zo. Verkocht!TomTorquay schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:08:
Stratis, chapeau jongen!
En nu straight into ETH
Jup daar lijkt het wel op. Ik hodl.TomTorquay schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:08:
Stratis, chapeau jongen!
Ik had er gisteren tot de dip 4345, na de dip 4545 en heb zojuist naar 2.500 afgeroomd. Die hou ik nog wel even vast zonder stop loss, bij iedere piek room ik verder af richting 0. Gaan dan verspreid naar ONT, EOS en ADA.sourcecode schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:07:
hebben jullie dat ook om toch weer TRX in te zetten voor de nacht LIMIT erop en weer wegwezen ?
EOS LOL
Prepare for the next ATH
Oh nee hé, gaat hij weer...... Klote coin
In dat geval kan de LTC pump nog wel even in de ijskast. Als ik de litecoin community mag geloven, zit iedereen nu een beetje met EOS mee te liften.
Wat is dat met die ETH? Ik ben precies niet helemaal mee waarom die opeens zo 'hot' is
Laat maar komen. Heb vanmiddag enkele NEO toegevoegd aan m'n portfolioVerwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:13:
Ik gok voor de nacht op een flinke stijging van NEO
[ Voor 34% gewijzigd door TomTorquay op 01-05-2018 23:14 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!