[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.913 views

Onderwerpen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:30:
[...]

Zal even met Harderwijk bellen dat dit niet helemaal normaal is en zeker niet de lijnen volgt ... heb daar nog wat vage contacten met een orka ... momentje, regel ik voor jou!
Zullen we het gezellig houden ?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:34:
[...]

Voor mij is het een poging mensen te laten denken dat het een breakout is om zoveel mogelijk mensen in te laten stappen. Veel TA'ers hadden het de laatste tijd ook over een breakout boven de trendlijn wat voor genoeg mensen een moment is om in te stappen. FOMO, Moon en Lambo is voor genoeg mensen een reden om in te stappen zonder verder te kijken. Mogelijk stoppen ze even om het later nog 1 of 2x te doen. Dan na een tijdje is het weer tijd om te dumpen. Ik doe voorlopig maar even niets. En inderdaad het erg slecht voor de markt en het vertrouwen, maarja, geld he. Dat mensen die niet rijk zijn hun geld verliezen boeit ze niets. Dit zijn miljonairs die nog meer geld willen. Er is niets normaals aan zo'n stijging, 100% manipulatie.
Wel de beste manier om hiermee om te gaan .. komt er feitelijk op neer "laat ze barsten" ... een ferme hodl in fiat of munten is de enige manier om die gedrag af te straffen. Steeds meer mensen zullen dat begrijpen, en dan komt er een moment dat we wel een gezonde stijging genieten. :)
PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:36:
[...]

Zullen we het gezellig houden ?
Wat vind jij hier kwetsend, vervelend of anderszins aan?? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-04-2018 22:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:37:
[...]
Wat vind jij hier kwetsend, vervelend of anderszins aan?? :?
Ik niets, maar je probeert iemand belachelijk te maken en dat vraagt van de andere partij om een reactie. Dan krijg je een halve pagina een flamewar. Ik snap de reactie wel, maar om het topic leuk te houden helpt zoiets niet.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Token Pay and German bank deal signed. XVG debit cards coming soon!

https://twitter.com/tokenpay/status/989556227364605952

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Beaulion schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:36:
@Turbo-Puppy de start van je vakantie begint met ltc in het groen, de 122 gepasseerd ;) Dat moet een een goed voorteken zijn.
Zeker, vast het teken dat die in de vakantie de €225 wel gaat halen, en donderdag zo'n weer rond de €90 staat met torenhoge sell orders. Doorgaans ben ik meer Turbo-Loser in dat soort momenten van afwezigheid. ;)
PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:39:
[...]

Ik niets, maar je probeert iemand belachelijk te maken en dat vraagt van de andere partij om een reactie. Dan krijg je een halve pagina een flamewar. Ik snap de reactie wel, maar om het topic leuk te houden helpt zoiets niet.
Nou, nee .. zo bedoel ik het nu niet, en nooit niet eerlijk gezegd. Als ik me erger aan iemand dan schitter ik in afwezigheid ... vrij recent nog toen A87 hier dagelijks poste. Ik heb nooit kwaad in de zin wat dat betreft.

[ Voor 38% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-04-2018 22:42 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Zie net dat iemand deze week op Bitstamp Ripple bijna naar de absolute bodem marketorderde (zo een 10.000btc schat ik). Dat is niet de eerste keer, ook niet eens bij Ripple.

Hoe kunnen zulke dingen misgaan? Stoplosjes maar zelfs dan?

Laat wel weer is zien dat alleen amateurs zich stoplosjes met marketorders laten aanpraten. Je zou maar gaan slapen met €10.000 aan XRP en wordt wakker met 3 cent. Want op Internet had je gelezen dat dat slim was.

Maar dat heb ik al heel vaak betoogd. Noooit een stoploss marketorder enkel diepe limitorders als dat niet wordt ondersteund zou ik het risico amper nemen. Niet bij grote bedragen.

[ Voor 46% gewijzigd door Malarky op 26-04-2018 22:50 ]

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:27:
[...]

Helemaal de weg kwijt ... al dagen. Volgens mij ben ik ook de enige die zich frustreert aan deze stijgingen dalingen die echt nergens over gaan.. van de week kreeg ik een na-facturatie over een levering van november 2017 .. eigenlijk best een bedrag, normaal zou ik daar van over de zeik gaan, maar het voelde gewoon goed, als of het heel normaal was, heb me er ook geen eens druk over gemaakt.

Ga dat ook gewoon doen, bij iedere zak die ik verkoop, de volgende 10% duurder, tot je loaded bent, en bij de volgende afnemer begin ik met een prijs die 20% lager is dan ik de vorige dag m'n laatste voor verkocht. Gewoon doen alsof het zo werkt .. ja .. dagprijzen ... zo werkt dat in deze handel Harrie ... ik heb het niet bedacht. :N
En soms heb je een whale die je prijs verdubbeld of ervoor zorgt dat je ver onder kostprijs verkoopt.
En dat met de gedachte dat je aan het einde miljonair zal zijn.

Take a break!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Specy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:35:
[...]

Eigenlijk zat ik een uurtje geleden naar de koersontwikkeling op GDAX te kijken, ingesteld op 6 uur candles, en ik dacht op basis van dat dat er elk moment een sprong kon komen. Eerstvolgende keer dat ik keek was 'ie 150 euro hoger :)
Op basis van 6u candles zie jij dat er elk moment een sprong kan komen? Sterk.
Bij nader inzien passen ze momenteel exact hetzelfde trucje toe als drie dagen geleden. Alleen was ik toen zo stom om er in te trappen. Op basis van verschillende indicatoren zou je om 22u juist uitstappen. De boel verliest stoom en juist dan schiet er zo'n vuurpijl omhoog. Puur manipulatie. Ik trek in wat ik tegen @Bmfd vanmorgen zei: ik had duidelijk beter moeten zoeken, want de manipulatie is er op meer plaatsen dan ik vermoedde.
Pelox schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:32:
Ach wat kan mij het ook schelen..
Moon Lambo! *O* oOo *O*
Je beseft toch dat diezelfde gasten ook de koers kunnen laten instorten op eender welk moment, en wanneer het hun past?
[...]
Voor mij is het een poging mensen te laten denken dat het een breakout is om zoveel mogelijk mensen in te laten stappen. Veel TA'ers hadden het de laatste tijd ook over een breakout boven de trendlijn wat voor genoeg mensen een moment is om in te stappen. FOMO, Moon en Lambo is voor genoeg mensen een reden om in te stappen zonder verder te kijken. Mogelijk stoppen ze even om het later nog 1 of 2x te doen. Dan na een tijdje is het weer tijd om te dumpen. Ik doe voorlopig maar even niets. En inderdaad het erg slecht voor de markt en het vertrouwen, maarja, geld he. Dat mensen die niet rijk zijn hun geld verliezen boeit ze niets. Dit zijn miljonairs die nog meer geld willen. Er is niets normaals aan zo'n stijging, 100% manipulatie.
Mooie samenvatting. Deze situatie geeft ook duidelijk weer wat de achilleshiel is van een ongereguleerde markt...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sell order staat op €134.29 €134,31 en een stop-loss op €131.

Benieuwd of dat werkt, vorige keer ging die stop-loss helemaal de mist in.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
TomTorquay schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:44:

Je beseft toch dat diezelfde gasten ook de koers kunnen laten instorten op eender welk moment, en wanneer het hun past?
Ja dat weet ik en heb ik al meermaals ervaren. Was ook maar een grapje ;)

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pelox schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:48:
[...]

Ja dat weet ik en heb ik al meermaals ervaren. Was ook maar een grapje ;)
Daarom werkt TA ook niet bij crypto's :)

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik irriteer me ook enorm aan die pumps. Ik zag hem omhoog schieten, het sloeg nergens op.

@ Turbo-Puppy, fijne vakantie.

• TomTorquay
RaptorXS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:50:
[...]

Daarom werkt TA ook niet bij crypto's :)
Wat werkt dan wel? Ik ben heel benieuwd wat wel werkt om whale-moves te kunnen inschatten. HODL en kijk binnen 5 jaar eens terug of het nog wat waard is? Tja, zullen we de boel hier maar opdoeken dan?

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:40:
[...]

Nou, nee .. zo bedoel ik het nu niet, en nooit niet eerlijk gezegd. Als ik me erger aan iemand dan schitter ik in afwezigheid ... vrij recent nog toen A87 hier dagelijks poste. Ik heb nooit kwaad in de zin wat dat betreft.
Dat is goed om te horen :)
TomTorquay schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:44:
[...]
Mooie samenvatting. Deze situatie geeft ook duidelijk weer wat de achilleshiel is van een ongereguleerde markt...
Ik vond de markt eerder veel leuker en ook makkelijker te voorspellen voor zover dat mogelijk is. Zonder die whales zat er nog wat logica in, dat is hiermee compleet weg. Hier kan je echt helemaal niets mee. Het is best mogelijk dat zo'n onnatuurlijke pump voor een (kleine) bullrun zorgt. Dat zou natuurlijk niet slecht zijn, maar je weet gewoon niet wat er gaat komen zo. Er is geen sprake meer van een natuurlijke rustige stijging zo. Als deze gasten opnieuw willen inkopen op zeg 8k kunnen ze dat dus gewoon voor elkaar krijgen. Lekker wat dumpen zodat de stop losses afgaan en dan nog een schepje er boven op zodat de ene stop loss de volgende triggert, dan gaat het heel hard.

Edit: (Toen ik aan het traden was toen BTC voor het eerst weer over de 1000 ging sinds 2013 was het voorspellen best goed te doen. Stijging gepakt van 1000 naar 1475 en daar alles verkocht. De koers tikt de 1500 aan en bam omlaag naar 1250 en daar toen weer kopen. Dat waren nog eens tijden :) )

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 26-04-2018 22:56 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:52:
[...]
Wat werkt dan wel? Ik ben heel benieuwd wat wel werkt om whale-moves te kunnen inschatten. HODL en kijk binnen 5 jaar eens terug of het nog wat waard is? Tja, zullen we de boel hier maar opdoeken dan?
Persoonlijk denk ik dat de enige manier, (de tactiek die ik probeer te volgen maar me vooral niet lukt) is de ferme hodl ... er zijn doorgaans meer momenten dat ze meer waard worden dan minder waard zijn, en eenmaal in de pocket is er niets wat je kan raken, slechts 1 keer hoef je na verloop van tijd je moment te kiezen dan, en hebben hun ze duurder dan jij ze kocht. Ik zou niet weten wat anders werkt.

Traden .. zelfs op fiat pairen kost doorgaans meer geld, althans ... hier wel dan gewoon aan vast blijven houden.
Goh schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:51:
Ik irriteer me ook enorm aan die pumps. Ik zag hem omhoog schieten, het sloeg nergens op.

@ Turbo-Puppy, fijne vakantie.
Thnx. :Y

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-04-2018 22:55 ]

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:55:
[...]

Persoonlijk denk ik dat de enige manier, (de tactiek die ik probeer te volgen maar me vooral niet lukt) is de ferme hodl ... er zijn doorgaans meer momenten dat ze meer waard worden dan minder waard zijn, en eenmaal in de pocket is er niets wat je kan raken, slechts 1 keer hoef je na verloop van tijd je moment te kiezen dan, en hebben hun ze duurder dan jij ze kocht. Ik zou niet weten wat anders werkt.

Traden .. zelfs op fiat pairen kost doorgaans meer geld, althans ... hier wel dan gewoon aan vast blijven houden.
Ik was ook 100% holder en was van plan ook jaren te holden. Alleen als je dan koopt op zeg 5000, de boel naar 10k gaat en terug naar 6k dan baal je toch flink. Heb op die manier echt veel te veel geld laten liggen. Wat voor mij wel werkt is simpel: Na een flinke stijging komt een flinke daling. Als ik vind dat het te goed gaat voor een te lange tijd moet er bijna wel weer een daling komen, helemaal als je naar een resistance zone gaat (Voor support en resistance vind ik TA 100% nuttig) Natuurlijk weet ik niet wanneer precies de top er is en hoe ver het dan omlaag gaat. Dan laat ik vaak genoeg winst liggen of stap ik laat weer in, maar voor mij werkt dit beter dan holden. Stel je was vorig jaar ingestapt op 6k. Dan ga je naar de 20k om weer terug te komen op 6k. Hoe lullig is dat. Het enige risico is dat de stijging verder gaat en de daling daarna hoger uitkomt dan je verkooppunt.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ik gebruik de stoplicht methode. Rood is kopen. Groen is verkopen.

• TomTorquay
Beaulion schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:02:
Ik gebruik de stoplicht methode. Rood is kopen. Groen is verkopen.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Euro-pedestrian_traffic_light.gif

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:01:
[...]

Ik was ook 100% holder en was van plan ook jaren te holden. Alleen als je dan koopt op zeg 5000, de boel naar 10k gaat en terug naar 6k dan baal je toch flink. Heb op die manier echt veel te veel geld laten liggen. Wat voor mij wel werkt is simpel: Na een flinke stijging komt een flinke daling. Als ik vind dat het te goed gaat voor een te lange tijd moet er bijna wel weer een daling komen, helemaal als je naar een resistance zone gaat (Voor support en resistance vind ik TA 100% nuttig) Natuurlijk weet ik niet wanneer precies de top er is en hoe ver het dan omlaag gaat. Dan laat ik vaak genoeg winst liggen of stap ik te laat weer in, maar voor mij werkt dit beter dan holden. Stel je was vorig jaar ingestapt op 6k. Dan ga je naar de 20k om weer terug te komen op 6k. Hoe lullig is dat. Het enige risico is dat de stijging verder gaat en de daling daarna hoger uitkomt dan je verkooppunt.
Niets aan toe te voegen anders dan dat ik die momenten vaak nog verkeerd kies, en altijd met een ondergrens te maken heb. Ik kan met de bag LTC het niet verantwoorden, en al helemaal niet financieel verwerken als die onder de €88 komt ... vanaf daar begint m'n eigen geld er aan te gaan.

Wellicht heb ik er wat minder feeling voor, en vaak ligt hebberigheid ook ten grondslag aan de hoop dat we halfweg een daling nog wel omhoog gaan. Terugkijkend over afgelopen 3 maanden zou jou tactiek succesvol zijn geweest mits je niet op meer dan 75% stijging of daling wilde kopen / verkopen. ( lees: hebberigheid de overhand nam )

Het ergste in mijn geval zijn de panic buys ... ik verkoop vaak nog wel redelijk goed, maar na 3 groene candles stap ik weer in om de volgende dag met -5% of erger op te staan. Van de week had ik ze op €134 nog wat verkocht ... uiteindelijk nagenoeg goed ...wat er toen gebeurde kun je zelf wel invullen denk ik. :$

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
TomTorquay schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:52:
[...]
Vraag dat maar eens aan @Rannasha ,een long time hodler die helaas hier al een tijdje niet meer post.
Dat zal zijn reden wel hebben en heb er steeds meer begrip voor.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 19:39
[...]

Die truukjes zijn doorzichtig. Daar trapt (bijna) niemand meer in tegenwoordig.
De markt even manipuleren werkt misschien één of twee keer daarna laten mensen zich niet meer misleiden en kijken ze de kat wel uit de boom.
Een FOMO komt voor maar er zijn steeds meer signalen dat de trein ook rustig mag vertrekken omdat er toch wel een volgende komt. Als een blind paard overal achteraan rennen is niet nodig.
Ik zie meer voorzichtigheid ontstaan en dat is ook terecht nav de bewegingen in januari.

• RickvN
Trouwens eens een vraagje, die ik volgens mij nog niet echt voorbij heb zien komen. Maar zijn er apps waarmee je makkelijk je Ether wallet adres (MEW in mijn geval) kan bekijken en bijv. zelfs een melding krijgt bij deposits oid?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:06:
[...]

Niets aan toe te voegen anders dan dat ik die momenten vaak nog verkeerd kies, en altijd met een ondergrens te maken heb. Ik kan met de bag LTC het niet verantwoorden, en al helemaal niet financieel verwerken als die onder de €88 komt ... vanaf daar begint m'n eigen geld er aan te gaan.

Wellicht heb ik er wat minder feeling voor, en vaak ligt hebberigheid ook ten grondslag aan de hoop dat we halfweg een daling nog wel omhoog gaan. Terugkijkend over afgelopen 3 maanden zou jou tactiek succesvol zijn geweest mits je niet op meer dan 75% stijging of daling wilde kopen / verkopen. ( lees: hebberigheid de overhand nam )

Het ergste in mijn geval zijn de panic buys ... ik verkoop vaak nog wel redelijk goed, maar na 3 groene candles stap ik weer in om de volgende dag met -5% of erger op te staan. Van de week had ik ze op €134 nog wat verkocht ... uiteindelijk nagenoeg goed ...wat er toen gebeurde kun je zelf wel invullen denk ik. :$
Het blijft natuurlijk lastig, maar na de laatste run naar 20k heb ik echt het idee dat als crypto blijft we zulke runs vaker gaan zien. Dus de run van 100 naar 1000 met de val naar 350 met daarna de run van 5k naar 20k met de val naar 6k. De volgende run zou best eens van 10k naar 40k kunnen zijn met een val naar 12k. Ik ben inmiddels niet te hebberig meer geworden door de fouten die ik heb gemaakt. Ik heb ook een keer gekocht toen de boel omhoog ging en toen met verlies gekocht toen het omlaag ging. Ik had het idee dat de boel keihard omhoog zou blijven gaan en dat had ik goed fout. Dat was de enige keer dat ik met verlies heb verkocht. Verder gelukkig alleen maar winst kunnen pakken door de laatste jaren te kopen en te verkopen. Wat voor mij echt een trigger is, is wanneer het te goed en te snel gaat. En natuurlijk heb ik vaak genoeg flink wat geld laten liggen door 10% te pakken waar 30% ook mogelijk was geweest, maar daar ben ik gelukkig wel gewoon blij mee zolang het maar geen verlies is. Niemand heeft de perfecte manier om dit te doen, maar voor mij persoonlijk is overstappen van holden naar kopen en verkopen met weken of maanden er tussen toch het beste geweest. Verder is vasthouden op verlies ook lastig, maar dan moet je gewoon vertrouwen hebben in de lange termijn. Panic selling is a bitch :P
RaptorXS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:07:
[...]

Vraag dat maar eens aan @Rannasha ,een long time hodler die helaas hier al een tijdje niet meer post.
Dat zal zijn reden wel hebben en heb er steeds meer begrip voor.
Als ik had gekocht en gehold toen BTC ergens op de 1000 stond of lager was ik ook holder gebleven. Stap je nu in of in het afgelopen half jaar is holder een stuk minder zinnig en ook moeilijker om te doen. Holden is makkelijk als je voor peanuts bent ingestapt en de koers nooit meer zo laag komt dat je op verlies komt te staan. Helaas heb ik dat niet gedaan dus nu maar kopen en verkopen.
HoppyF schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:11:
[...]

De markt even manipuleren werkt misschien één of twee keer daarna laten mensen zich niet meer misleiden en kijken ze de kat wel uit de boom.
Een FOMO komt voor maar er zijn steeds meer signalen dat de trein ook rustig mag vertrekken omdat er toch wel een volgende komt. Als een blind paard overal achteraan rennen is niet nodig.
Ik zie meer voorzichtigheid ontstaan en dat is ook terecht nav de bewegingen in januari.
Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Vergeet alleen niet dat niet iedereen even verstandig is. Ik kan mij nog topics herrineren van mensen die op 2.50 zo snel mogelijk XRP moesten kopen zonder enig onderzoek want hij zou wel naar de 25 dollar gaan. Er zijn ook mensen die niet eens doorhebben dat die megacandles manipulatie zijn. Tuurlijk mensen die met wat meer geld aan de slag gaan zullen wat slimmer de boel aanpakken. Maar een hoop mensen met kleine bedragen doen ook genoeg.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:53
PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:21:
Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Vergeet alleen niet dat niet iedereen even verstandig is. Ik kan mij nog topics herrineren van mensen die op 2.50 zo snel mogelijk XRP moesten kopen zonder enig onderzoek want hij zou wel naar de 25 dollar gaan. Er zijn ook mensen die niet eens doorhebben dat die megacandles manipulatie zijn. Tuurlijk mensen die met wat meer geld aan de slag gaan zullen wat slimmer de boel aanpakken. Maar een hoop mensen met kleine bedragen doen ook genoeg.
Als over een paar maanden bitconnect2 de markt op gaat, weet je ook al zeker dat daar honderden zoniet duizenden mensen vol op in zullen gaan (bitconnect was tenslotte ook niet de eerste)

• PilatuS
  • Niet online
anboni schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:25:
[...]

Als over een paar maanden bitconnect2 de markt op gaat, weet je ook al zeker dat daar honderden zoniet duizenden mensen vol op in zullen gaan (bitconnect was tenslotte ook niet de eerste)
Dat Bitconnect V1 meer dan 50% gestegen is de laatste tijd zegt al genoeg. Ik ben niet iemand die het snel over shitcoins heeft, maar damn dat die omhoog is gegaan en flink is echt compleet achterlijk. En inderdaad mensen stappen gewoon in iets wat na een klein beetje onderzoek een ponzi is. Was zelf iemand las ik een artikel over die er met 20+k in gegaan was 8)7

Edit: Anders staat er even een buywall van 1300 BTC op Bitfinex :P (En weer weg, kut whales :P )

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 26-04-2018 23:29 ]

• TomTorquay
anboni schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:25:
[...]

Klopt. Onverstandigheid is zeker een element, maar ook hebzucht, nonchalance of ongeduldigheid zorgen voor het negeren van achteraf gezien duidelijke signalen.

• Pelox
Up up and away!

Zero.

• TomTorquay

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rustig ... we storten zo wel in tot sub 8900 .. geen zorgen. oOo
De whale in kwestie lijk al weer aardig door zijn geld heen.

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-04-2018 23:49 ]

• Pelox
Turbo-Puppy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:48:
[...]

Rustig ... we storten zo wel in tot sub 8900 .. geen zorgen. oOo
De whale in kwestie lijk al weer aardig door zijn geld heen.
Ga jij eens heel rap met vakantie.

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pelox schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:51:
[...]

Ga jij eens heel rap met vakantie.
Staan nergens grote buy walls .. volume laat ook opeens weer te wensen over. Van de week ,toen waren de tekenen goed, nu niet. Gewoon een pumpje, that's it.

Alt's lopen ook niet leeg, eveneens geen goed teken. Als die hard zakken, dat is ook wel een teken dat we nog even gaan. ;)

--edit-- iets correctie

buy wall op GDAX houdt wel redelijk stand voor nu ... geef het eens kans, als er nu maar volume instroomt tenminste.

Zo dan .. haalt iemand even voor een kleine 4 ton de sell wall weg ... held! _/-\o_

Van mij mag GDAX ook 1.0% op maker orders rekenen .... wedden dat we dan omhoog gaan. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-04-2018 00:33 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Toch klopt er volgens mij iets niet aan dat whales-verhaal.

Stel, je bent een whale, en je hebt een leuk bedrag liggen. Om op dit moment op GDAX de koers met 100 dollar te laten stijgen moet je 375 BTC kopen.

Nou ja, ok. Dus, ik koop nu op GDAX 375 BTC. Dan vliegt de koers op GDAX 100 dollar omhoog. Mooi.

Maar, er zijn tientallen andere tradingsites die niet omhoog vliegen. Overal zitten bots tussen. Dus, logischerwijs trekt de koers binnen seconden weer gelijk tussen al die sites. Waarmee die verhoging met 100 dollar wegzakt naar een veel kleinere stijging op alle sites. Laten we zeggen, aangezien GDAX een grote site is, dat we dan nog $20 overhouden.

Dat lijkt me niet voldoende om een grote rush te starten. De truc zou kunnen zijn om dit steeds te blijven herhalen met kleine bedragen met een paar seconden ertussen. Maar dan heb je voor een stijging met $100 dus al iets van 1500 BTC nodig.

Het kan.... maar het lijkt wel heel erg veel.

Je ziet wel heel vaak een stijging met een tijdje later een vrijwel even grote daling - dat zou dan weer wel kloppen met dat whale-verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 27-04-2018 00:33 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Specy schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:32:

Stel, je bent een whale, en je hebt een leuk bedrag liggen. Om op dit moment op GDAX de koers met 100 dollar te laten stijgen moet je 375 BTC kopen.

Nou ja, ok. Dus, ik koop nu op GDAX 375 BTC. Dan vliegt de koers op GDAX 100 dollar omhoog. Mooi.

Maar, er zijn tientallen andere tradingsites die niet omhoog vliegen. Overal zitten bots tussen. Dus, logischerwijs trekt de koers binnen seconden weer gelijk tussen al die sites. Waarmee die verhoging met 100 dollar wegzakt naar een veel kleinere stijging op alle sites. Laten we zeggen, aangezien GDAX een grote site is, dat we dan nog $20 overhouden.

Dat lijkt me niet voldoende om een grote rush te starten. De truc zou kunnen zijn om dit steeds te blijven herhalen met kleine bedragen met een paar seconden ertussen. Maar dan heb je voor een stijging met $100 dus al iets van 1500 BTC nodig.

Je ziet wel heel vaak een stijging met een tijdje later een vrijwel even grote daling - dat zou dan weer wel kloppen met dat whale-verhaal.
Klopt & klopt ... op GDAX wordt helemaal niets bepaald, veel te laag volume. Bitfinex maakt de dienst uit, dat is waar iedere bot naar kijkt ook. Als het daar los gaat, volgt de rest.

Van de week zat er een keer meer dan $100 verschil tussen Bitfinex en GDAX zelf ... dat is vrij uitzonderlijk, echter veelzeggend.

Op GDAX handel je met een vermogen tot .. pak'm beet ...5 ton in euro .. op Bitfinex als je liquide middelen serieus toereikend zijn. Doorgaans niet met market of handmatige ordertjes, dan geef je grote spelers opdracht voor jou in te kopen. ;)

Ergo .. GDAX is ook maar een goudvis exchange tussen de echt grote spelers .. Binance, OKEX en Bitfinex zetten dagelijks een veelvoud aan volume weg ... x 20 met gemak. :)

-edit-- = x20, geen 200 lol ... MC van 10.000b .. here we come _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-04-2018 00:40 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Specy schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:32:

Shorts en longs hebben volgens mij ook een aardige invloed tijdens dit soort swings en dat kan ineens voor heel wat volume zorgen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

mensen ... oorlog op GDAX !!!

ramt even iemand een order naar binnen van 80btc lol

en weer weg ... -O-

[ Voor 60% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-04-2018 00:46 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Ik ben toch redelijk hard ingestapt in tpay nu. Beetje risk invest, maar als dit wat gaat worden... Had nog een beetje extra bitcoin staan ;)

Oh, FOMO!!

[ Voor 4% gewijzigd door paradoXical op 27-04-2018 00:58 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

HoppyF schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:11:
[...]

Ik zie nog steeds munten op +80% staan. Niets is veranderd. RDD staat ook weer hoog. Niets is veranderd.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Midacmm
  • Laatst online: 07-01 17:50
ICX-BTC hard gevecht om de 46k sats nu

En los

[ Voor 13% gewijzigd door Midacmm op 27-04-2018 01:15 ]

Verwijderd

Het gaat eigenlijk hartstikke lekker gasten. Portfolio dik in de plus. Machientjes draaien mooi, straks een dikke pizza met pepertjes terwijl mijn collega's op een stukje brood lopen te kauwen...

Wat is het leven mooi. Als je het maar zien wilt ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-01 15:33
Over de afgelopen 7 dagen nog steeds 13% in de plus en stijgende. Niks te klagen. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 01:28:
Over de afgelopen 7 dagen nog steeds 13% in de plus en stijgende. Niks te klagen. :)
https://cointrackr.com/s/HBL66k3xp8YMb

Gaat hier ook prima. Zowel fiat als bitcoinwaarde.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 00:22
Zonet op het lokale terras ook versteld dat ICX weer over de 45 ging. Heerlijk koesse op deze manier!

Verwijderd

We gaan weer hard! Knallen met die hap :Y

TRX al mooi door de 800 sats _/-\o_

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Holly shit! Stellar

Weg

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:58

knakworst

Get more sats!

Ik denk dat de Koreanen ivm de peace talks hier helemaal los gaan.

Verwijderd

DGB gaat ook als een malle... Lekkerrrr

• AtlAntA
Inkomsten via nicehash zijn de afgelopen uren met 30 procent gestegen. Meestal betekent dat dat de alts met een flinke run bezig zijn.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 04:02:
Inkomsten via nicehash zijn de afgelopen uren met 30 procent gestegen. Meestal betekent dat dat de alts met een flinke run bezig zijn.
Veel trades + veel transacties = meer blocks toch?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 04:17:
[...]

Veel trades + veel transacties = meer blocks toch?
Jup. Plus dat men blijkbaar weer veel heil ziet in munten die het equihash algoritme gebruiken. Die staat met stip bovenaan gevolgd door lyra2rev2. Dat is verge volgens mij.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 04:24:
[...]

Jup. Plus dat men blijkbaar weer veel heil ziet in munten die het equihash algoritme gebruiken. Die staat met stip bovenaan gevolgd door lyra2rev2. Dat is verge volgens mij.
Ben jij nog gedupeerd geweest met die nicehash hack destijds? Ik heb dat verder niet meer echt gevolgd. Hebben ze ooit compensatie vergoeding gegeven?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 04:31:
[...]

Ben jij nog gedupeerd geweest met die nicehash hack destijds? Ik heb dat verder niet meer echt gevolgd. Hebben ze ooit compensatie vergoeding gegeven?
Ik ben na de hack begonnen dus ben zelf niet gedupeerd. Ze hebben beloofd alles terug te betalen in fases. Tot nu toe hebben ze 30 procent terug betaald. Ze hebben/hadden niet de middelen om alles in 1x terug te betalen.

• Pelox
Gewoon een pumpje.. he said -O-

Ik had er gewoon nog wat fiat tegenaan moeten gooien.. nu wachten op een dip, als die nog komt.. vast wel

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-04-2018 07:28 ]

Zero.

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 02:41:
We gaan weer hard! Knallen met die hap :Y

BeaTRX al mooi door de 800 sats _/-\o_
8)7

• Pelox
Ben blij dat ik een tijdje geleden kaartjes voor de dgb shuttle naar Alpha Centauri heb gekocht.

Zero.

• Cliffie
  • Laatst online: 31-01 10:17

Cliffie

Trompetslet

Pelox schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 07:58:
Ben blij dat ik een tijdje geleden kaartjes voor de dgb shuttle naar Alpha Centauri heb gekocht.
Kijk eens goed op je tickets... Er staat: retour :*)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Pelox
Cliffie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:24:
[...]

Kijk eens goed op je tickets... Er staat: retour :*)
Ik heb een enkeltje gekocht. We gaan wat backpacken en zien wel hoe verder.

Zero.

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
Iemand nog een tip voor een leuk betrouwbaar, klein jong muntje met talent?

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
HeyGGL schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:37:
ShipChain of CargoX

Beide toepassingen in de logistiek, waar de logistiek al jaren op zit te wachten (ik zit zelf in de logistiek dus ik kan het weten). Beiden worden zoals Trump het zou zeggen Yuuuge

• Pelox
Ik heb gisteren van GET aangeschaft.

Zero.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
OriginTrail(TRAC)

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
Bedankt voor de tips. Ik zal mij er in verdiepen. Is kin en electrify nog de moeite waard?

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:41:
[...]

Ik heb gisteren van GET aangeschaft.
wil ik ook maar snap weinig van idex

Verwijderd

Adnanos schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:38:
[...]

ShipChain of CargoX

Beide toepassingen in de logistiek, waar de logistiek al jaren op zit te wachten (ik zit zelf in de logistiek dus ik kan het weten). Beiden worden zoals Trump het zou zeggen Yuuuge
shipchain word vaak genoemd door kenners ja

• AtlAntA
Btc is al een paar uurtjes aan het flatlinen. Wordt er dan een nieuwe bodem gevormd op de huidige koers?

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 23:05

jvdb1975

tsja.........

Ik denk dat het zomaar weer omhoog kan gaan. Naar beneden ook trouwens.. :)

Verwijderd

jvdb1975 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:23:
Ik denk dat het zomaar weer omhoog kan gaan. Naar beneden ook trouwens.. :)
wijze woorden , eindelijk iemand die het snapt 8)7

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:25:
[...]

wijze woorden , eindelijk iemand die het snapt 8)7
De belangrijkste woorden in crypto zijn wat mij betreft: 'of niet'. Zo lang je dat achter al je mededelingen plakt kan je weinig gebeuren. _O-

Verwijderd

Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:33:
[...]

De belangrijkste woorden in crypto zijn wat mij betreft: 'of niet'. Zo lang je dat achter al je mededelingen plakt kan je weinig gebeuren. _O-
ja toch ,of niet?

Verwijderd

we gaan zo maar eens richting amsterdam
ff paar vaasjes legen

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
ColossusXT, zit zelf in het team van deze munt! Erg hard werkend team, staat nog aan het begin maar al wel partnerships binnen gehaald. ATH 135 sat, staat nu op 22sat. Zit veel moois aan te komen de komende 2 jaar :)

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

casinocoin (csc)
gaat veel mee gebeuren dit jaar
en kost nu nog niks

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2018 09:40 ]

• RickvN
power_user schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:38:
[...]

ColossusXT, zit zelf in het team van deze munt! Erg hard werkend team, staat nog aan het begin maar al wel partnerships binnen gehaald. ATH 135 sat, staat nu op 22sat. Zit veel moois aan te komen de komende 2 jaar :)
Ik hoor er meer over, maar wellicht ook door jouw posts? ;)
Maar als ik de mobile site bekijk kan ik bijv al niet voorbij een melding klikken. Gezien de MC en volume wel interessant. Ga me er eens in verdiepen :)

Verwijderd

is er iemand die me kan uitleggen hoe ik mijn WePower tokens kan verzenden naar bijvooreeld binance ? Ze staan nu in mijn exoduswallet, en aangezien exodus de WePower tokens niet ondersteund lukt het me niet om ze te verzenden.

• power_user
RickvN schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:02:
[...]

Ik hoor er meer over, maar wellicht ook door jouw posts? ;)
Maar als ik de mobile site bekijk kan ik bijv al niet voorbij een melding klikken. Gezien de MC en volume wel interessant. Ga me er eens in verdiepen :)
Kom gerust eens langs in onze discord.

https://discord.gg/sMkdEpS

- Link to official website: http://www.colossusxt.io

- Short introduction video: https://www.youtube.com/watch?v=-zUu3vQ6IhU&t=7s

- Link to white paper: https://colossuscoinxt.org/wp-content/uploads/2018/03/Whitepaper_ColossuxXT_20180325.pdf

d:)b

• RickvN
power_user schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:13:
[...]

Kom gerust eens langs in onze discord.

https://discord.gg/sMkdEpS

- Link to official website: http://www.colossusxt.io

- Short introduction video: https://www.youtube.com/watch?v=-zUu3vQ6IhU&t=7s

- Link to white paper: https://colossuscoinxt.org/wp-content/uploads/2018/03/Whitepaper_ColossuxXT_20180325.pdf

d:)b
Het stelt niks voor, maar m’n 5.000 RDD ga ik in ieder geval omzetten. Even kijken wat ik verder doe, maar ziet er allemaal goed uit. Zeker voor de hodl :).

• power_user
Welcome fellow Colxian! _/-\o_

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gister nog even 150k bijgekocht, inmiddels al weer 13% gestegen *O*

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:59:
[...]

wil ik ook maar snap weinig van idex
Is toch niet zo lastig ben ik achter gekomen. Je mew koppelen, dan deposit maar niet alles zodat je nog wat ether hebt voor de transfer. En je buy order plaatsen.

Zero.

• power_user
Pelox schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:03:
[...]

Is toch niet zo lastig ben ik achter gekomen. Je mew koppelen, dan deposit maar niet alles zodat je nog wat ether hebt voor de transfer. En je buy order plaatsen.
Etherdelta is qua interface wat ingewikkelder. Idex is juist voor mensen die ED niet snappen :)

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
De volgende pijl omhoog komt er zo aan!

Verwijderd

Trent900 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:33:
De volgende pijl omhoog komt er zo aan!
Zit er met smacht al op te wachten :>

In verschillende coins het e.a gestoken, nu duimen draaien.

• Dhr. Satoshi
ICX vlamt omhoog! Wauw! Daar ging weer een order van 23 maart :9

[ Voor 47% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 27-04-2018 11:49 ]

• Midacmm
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:48:
Ja eindelijk de verwachte actie. Ik heb er ook een poos op moeten wachten.
Leuk om te zien toch?

• RickvN
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:48:
Ik heb toestraks al een plukje verkocht en in STRAT gegaan. Op die trade iig 10% gepakt. De overige 90% van m’n ICX pf ga ik nu lekker vasthouden. *moonshot incoming*!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Het is toch wat hè. Ik plaats een kooporder voor Nano en gelijk een flinke dip van 7900 naar 7582..

• Dhr. Satoshi
Midacmm schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:51:
[...]

Ja eindelijk de verwachte actie. Ik heb er ook een poos op moeten wachten.
Leuk om te zien toch?
Ja erg leuk. Het holden is dan soms wel saai. Maar de voldoening is des te groter na een maand vast zitten met zo`n order.
Bij 4990 gaat er nog een sell doorheen die ik vorige week had gekocht. Dus lekker het terras op vanmiddag en genieten van deze fijne en crypto-spannende dag!

• RickvN
ggj87 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:55:
Het is toch wat hè. Ik plaats een kooporder voor Nano en gelijk een flinke dip van 7900 naar 7582..
Ja ellende, ik had op 7400 gekocht, is ie naar 8800 gegaan, nu weer terug bij af :+

• Midacmm
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:56:
[...]

Ja erg leuk. Het holden is dan soms wel saai. Maar de voldoening is des te groter na een maand vast zitten met zo`n order.
Bij 4990 gaat er nog een sell doorheen die ik vorige week had gekocht. Dus lekker het terras op vanmiddag en genieten van deze fijne en crypto-spannende dag!
Ik zit er eigenlijk te diep in. Gisteren Ook nog WAN gewisseld naar +18% ICX op 43k sats.
%x% zijn de leukste trades maar geven mij wel wat stress.

Huidige PF zit op 92% ICX met $3,87 DCA. Ik twijfel wanneer ik de helft terug zet naar BTC.

Ideeën?

• Dhr. Satoshi
Midacmm schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:01:
[...]

Ik zit er eigenlijk te diep in. Gisteren Ook nog WAN gewisseld naar +18% ICX op 43k sats.
%x% zijn de leukste trades maar geven mij wel wat stress.

Huidige PF zit op 92% ICX met $3,87 DCA. Ik twijfel wanneer ik de helft terug zet naar BTC.

Ideeën?
Heel erg herkenbaar. Grote marges en stress lijken altijd inherent te zijn.

Wat betreft je toekomstplannen. Ik probeer voor mezelf een potje btc te sparen. Maar op dit moment nog te weinig fiat erin om dan ook nog ruim te kunnen spelen.

Een leuke situatie lijkt mij straks: 75% btc, 25% handelcoins en:

[ Voor 24% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 27-04-2018 12:23 ]

Verwijderd

Nukubu schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:01:
[...]

Gister nog even 150k bijgekocht, inmiddels al weer 13% gestegen *O*
vast houden tot einde jaar
ga je mee scoren

wat mij opvalt is dat wtc het erg goed doet
voor $11 gekocht
klopt nu op de deur van $15

op naar de $22 *O* 100% *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2018 12:08 ]

Verwijderd

RickvN schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:58:
[...]

Ja ellende, ik had op 7400 gekocht, is ie naar 8800 gegaan, nu weer terug bij af :+
nano staat al weken stil
maar stilte voor de storm denk ik
die gaat wel weer stijgen

nu ff op naar die 10k btc

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2018 12:13 ]

• TomTorquay
Hopen dat de whales er nog zin in hebben dan maar :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedemorgen, heerlijk om zo wakker te worden. Ik was al erg bullish en dat wordt ook nog eens bevestigd door onze lieve bitcoin.

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:27:
Goedemorgen, heerlijk om zo wakker te worden. Ik was al erg bullish en dat wordt ook nog eens bevestigd door onze lieve bitcoin.
jup..maar je heb wel een stijging van je favo gemist
vanmorgen 5% gepakt op rlc :P

nu wachten op de mega dip om daarna naar de sky te Mooooooneeennn

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2018 12:30 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:28:
[...]

jup..maar je heb wel een stijging van je favo gemist
vanmorgen 5% gepakt op rlc :P
haha, lekker man!

Ik had hem 2/3 dagen geleden verkocht op 0.0001641 en daar staat hij nu PRECIES.
WaBi heeft het ook niet onaardig gedaan, mijn sellorders zijn geraakt op 14200 en dat is dan toch weer een kleine 3% winst op mijn WaBi's, waarbij stratis nog niet geheel door het dak is gegaan. Hoop wel dat hij nog even wat zakt voordat ik weer wil instappen.

Edit: ik zit ook nu even te kijken wat RLC gaat doen, zie dat hij skyhigh ging en nu in een dipje zit misschien wachtend op de volgende moon. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 27-04-2018 12:34 ]

• Tominatie
  • Niet online
Appcoins gaat ook super gut. Ziet er ook wel goed uit voor een short trade ofniet dan (daytraders?)

Edit: JA DUS! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 27-04-2018 12:59 ]

• Tominatie
  • Niet online
@RickvN Voor hoeveel heb jij Stratis op de kop getikt? Ik zit nu in hetzelfde schuitje als jij: ik wil hem voor lager dan 0.00068 maareh, hij blijft maar stijgen. Rot munt.
Pagina: 1 ... 116 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!