We love the smell of innovation in the morning!
Uhmm ik HOOP het ja. Zelf ben ik niet echt bearish geweest.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:37:
[...]
![]()
![]()
Nee, serieus. Nu zijn we toch echt uit de bear market, of vinden jullie van niet?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Daarom wacht ik even op @Stoffa voor de algehele gemoedstoestand voor vandaag.
Kijken of het verstandig is om er nog een 25k tegenaan te gooien.
b2b, verdienmodel, vervangt het een probleem of lost het een probleem op of genereert het een nieuw probleem...... kosten efficiency, team, doel van het project, etc etc etc
Verdeling is nu 65% mijn inleg tegen 35% van haar.
Ik moet het zelf uitzoeken en ze ziet het dan ook als een 100% gok.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 24-04-2018 09:46 ]
Zero.
Alsof je haar op andere gedachte kan zetten in de schoenenwinkel, kom op he...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Word je moeder niet boos dan?ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:45:
Ik heb geen vriendin dus ik kan doen wat ik wil.
This man is a genius!ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:45:
PSN: Oldzkoel
Ik wel en ik kan doen wat ik wil.ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:45:
Zero.
Vooral de mainstream media die weer positief wordt zal helpen, crypto apps stijgen ook weer in populariteit in de App store. Misschien gaan mensen nog 200 euro van vakantiegeld over 1 maand gebruiken om hierin te stoppen. Je weet het niet.
Delen jullie inderdaad je geld met je vriendin?RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:44:
Jezus, laten jullie je zo beïnvloeden door je vriendin/vrouw?
Alsof je haar op andere gedachte kan zetten in de schoenenwinkel, kom op he...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ook, als ik mijn doelen maar haal
Mijne wel ... nu haar pf in beheer heb, en ze meer LTC bezit dan ik nota bene door nooit 1 keer te verkopen.
Binnenkort weer moederdag:Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:48:
[...]
Mijne wel ... nu haar pf in beheer heb, en ze meer LTC bezit dan ik nota bene door nooit 1 keer te verkopen.
https://www.amazon.com/Bi...ptocurrency/dp/B077RM6M9X
Haha no way.hmr schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:47:
[...]
Delen jullie inderdaad je geld met je vriendin?Ik moet er niet aan denken om mijn salaris in een gemeenschappelijke pot te stoppen en me te verantwoorden bij elke aankoop, beslissing. Tuurlijk een en/of rekening waar huishoud geld op staat is prima, maar echt alles samen, nee...
Ieder kan lekker z'n ding doen en geen financiële verantwoording, moet er niet aan denken!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
No offense maar dit bevestigd wel mijn bias richting hodlen.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:48:
[...]
Verwijderd
Zo rollen wij.
Ieder zijn ding... leeft HTML weer trouwens? Al bijna +50% vandaagVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:51:
Ach, mijn vriendin heeft me anders juist een hoop geld bespaard. Anders had ik in januari waarschijnlijk heel wat meer in 'de dip' gestoken.
Zo rollen wij.
Helemaal waar.AtlAntA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:51:
[...]
No offense maar dit bevestigd wel mijn bias richting hodlen.
Nou heeft ieder verhaal wel 2 kanten natuurlijk, de laatste jaren heb ik dan weer geen beroep hoeven doen op de bank om voorraden te betalen, als je dan rekent dat er geen rente betaald is, en hierdoor wat anders in kon kopen wat resulteerde in betere cijfers dan is het het om het even weer. Feit is wel dat ik hiervoor een uur of 6 er per dag mee bezig ben, en de andere partij er niet eens naar omgekeken heeft. De hodl wint in dit geval.
Ik heb er ongeveer 20% inzitten op dit moment. Had graag meer willen inleggen maar omdat we een huis aan het bouwen zijn is het nu niet handig om zulke risico's te nemen.
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 24-04-2018 09:58 ]
Zero.
1%Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:55:
Ik heb er ongeveer 20% inzitten op dit moment.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Van mijn vermogen totaal of spaargeld? Ik heb nl. ook fondsbeleggingen.Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:55:
Hoeveel procent van jullie spaargeld zit in de crypto's? Ik hoef geen bedragen te hoor maar puur procentueel. Dus 10% 50% alles?
Mijn spaargeld is denk ik 45% bij de bank, 40% aandelen en 15% crypto.
3.5%Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:55:
Hoeveel procent van jullie spaargeld zit in de crypto's? Ik hoef geen bedragen te hoor maar puur procentueel. Dus 10% 50% alles?
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Toch wel een kleine 75% eigenlijk ... het is een leefstyle geworden.. nieuwe auto of grote aankoop, dan wachten we tot de koers goed staat. Op de één of andere manier geniet ik hier nog van ook. Alleen bij mindere tijden loopt de frustratie soms wat hoog op.Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:55:
Ik heb even puur naar mijn spaargeld gekeken niet naar andere potjes. Dan zou het bij mij misschien nog 2/3% in crypto zijn denk ik.RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:57:
[...]
Van mijn vermogen totaal of spaargeld? Ik heb nl. ook fondsbeleggingen.
Mijn spaargeld is denk ik 45% bij de bank, 40% aandelen en 15% crypto.
Zero.
Living on the edge! Alhoewel ik ervan overtuigd ben dat we over een paar jaar lachen over een Bitcoin van 7500 euro durf ik er nog niet zoveel in te steken. Ik heb ongeveer 30% erin zitten.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:58:
[...]
Toch wel een kleine 75% eigenlijk ... het is een leefstyle geworden.. nieuwe auto of grote aankoop, dan wachten we tot de koers goed staat. Op de één of andere manier geniet ik hier nog van ook. Alleen bij mindere tijden loopt de frustratie soms wat hoog op.
Verwijderd
Jazeker. Html gaan fucking moon! Echt, die gaat me rijk maken!Machlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:52:
[...]
Ieder zijn ding... leeft HTML weer trouwens? Al bijna +50% vandaag
Nee geen idee waarom die shitcoin stijgt.
Hier ook binnen korte tijd 75% spaargeld ingepompt..Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:58:
[...]
Toch wel een kleine 75% eigenlijk ... het is een leefstyle geworden.. nieuwe auto of grote aankoop, dan wachten we tot de koers goed staat. Op de één of andere manier geniet ik hier nog van ook. Alleen bij mindere tijden loopt de frustratie soms wat hoog op.
Dan zijn de emoties wat intenser bij grote dalingen en stijgingen 😂
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Er zijn curatoren die je beter achter laten dan crypto soms doet.RideWithUz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:01:
[...]
Hier ook binnen korte tijd 75% spaargeld ingepompt..
Dan zijn de emoties wat intenser bij grote dalingen en stijgingen 😂
Door het midden genomen ben ik niet ontevreden, enige puntje van aandacht is niet als een idioot op december fomo in te blijven kopen, daardoor is m'n positie op dit moment niet beter geworden, wellicht dat ik hier volgend jaar weer anders over denk.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja, daar zeg je wel wat natuurlijk. Zo'n percentage zegt ook niet alles. Voor de een is 1% spaargeld €10, voor de ander is dat €5000...paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:02:
Dankzij een investering van 500 euro heb ik nu spaargeld, 100% dus
??DAMAGE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:04:
Waar staan de it's over 9000 plaatjes?
Ik zit die van 10 ,11 en 12 al te maken ... 9 is zo april 2018.
100%Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:55:
Ik heb er ongeveer 20% inzitten op dit moment. Had graag meer willen inleggen maar omdat we een huis aan het bouwen zijn is het nu niet handig om zulke risico's te nemen.
Soms is het leuker om 100 muntjes te hebben😅
Ja dat klopt daarom vraag ik juist naar procenten omdat dat bij iedereen gelijk isTomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:04:
[...]
Ja, daar zeg je wel wat natuurlijk. Zo'n percentage zegt ook niet alles. Voor de een is 1% spaargeld €10, voor de ander is dat €5000...
Voor de 1 is 100 euro al veel voor de ander is 10.000 een schijntje maar daar gaat het niet om. Het gaat eigenlijk om een stukje vertrouwen in cryptoland. Hoeveel risico durf je te nemen.
Zero.
Verwijderd
Ik had er eerst 100% vertrouwen ingestopt. Nu is dat nog zo'n 70%. Maar het groeit, het groeit.Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:06:
[...]
Ja dat klopt daarom vraag ik juist naar procenten omdat dat bij iedereen gelijk is![]()
Voor de 1 is 100 euro al veel voor de ander is 10.000 een schijntje maar daar gaat het niet om. Het gaat eigenlijk om een stukje vertrouwen in cryptoland. Hoeveel risico durf je te nemen.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik zie mijn pf gewoon als een spaarrekening met fluctuerende rentesPelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:06:
[...]
Ja dat klopt daarom vraag ik juist naar procenten omdat dat bij iedereen gelijk is![]()
Geld niet meteen nodig, de resterende 25% wel ivm bruiloft
Verwijderd
Amen to that bro!paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:08:
De markt is compleet FOMO, dat merk je. Mijn SmartMesh staat ook weer op 0.10USD, nou die was recent echt niets meer waard. Zal me niet verbazen als die shitcoin HTML over 2 weken 20 sat staat.
Gecondoleerd.RideWithUz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:08:
[...]
Ik zie mijn pf gewoon als een spaarrekening met fluctuerende rentes
Nee geintje natuurlijk. Gefeliciteerd.
Natuurlijk volgen we dat, je hebt gewoon te weinig crypto en te veel geld nog steeds bedoel je.anboni schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:09:
Van m'n spaargeld zit 0% in crypto. Van m'n totale vermogen nu zo rond de 40% (maar een belangrijk deel van dat vermogen is op zich alweer afkomstig uit crypto, volgt u het nog?)
Zero.
Zeer bullish. De stijging die we vannacht hebben gezien is het resultaat van het einde van de bullflag zoals te zien op de 1d candlechart. Ik verwacht hier vandaag verdere stijgingen te zien, ook zeker gezien op Reddit weer en masse de memes tevoorschijn komen, en iedereen erg optimistisch is geluimd.
Ik kan het in het kort samenvatten als: Kopen die muntjes!
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 24-04-2018 10:12 ]
Kopen had je al veel eerder moeten adviseren...Stoffa schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:11:
Gemoedstoestand van vandaag:
Zeer bullish. De stijging die we vannacht hebben gezien is het resultaat van het einde van de bullflag zoals te zien op de 1d candlechart. Ik verwacht hier vandaag verdere stijgingen te zien, ook zeker gezien op Reddit weer en masse de memes tevoorschijn komen, en iedereen erg optimistisch is geluimd.
1. % van jullie munten op een Exchange staan?
2. % je spelen van je totale stack?
1. 25%jorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:
Ben wel benieuwd hoeveel
2. 10%
1: nog 100%, moet echt eens een HW wallet gaan kopenjorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:
Ben wel benieuwd hoeveel
2: geen idee wat je bedoeld
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Stoffa zegt kopen! Daaahaaag spaargeld!Stoffa schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:11:
1. 50% over 2 exchangesjorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:
Ben wel benieuwd hoeveel
2. 30% in een dalende markt, nu dus even niet.
Zero.
ik zit in de crypto's om van mijn vrouw af te komenRideWithUz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:08:
[...]
Ik zie mijn pf gewoon als een spaarrekening met fluctuerende rentes
@Stoffa geeft vooral de gemoedstoestand van de voorbije 12u aan. Als indicator voor de volgende 12u neem je 'm best met een zak strooizout, iddMachlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:12:
[...]
Kopen had je al veel eerder moeten adviseren...
Ik bedoel om mee te traden, gezien de waves waarmee je meer munten kan genereren.Svennie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:15:
[...]
1: nog 100%, moet echt eens een HW wallet gaan kopen![]()
2: geen idee wat je bedoeld
Verwijderd
Dat deed hij ookMachlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:12:
[...]
Kopen had je al veel eerder moeten adviseren...
Verwijderd
Dus als iedereen optimistisch/euforisch is moet je gaan kopen? Goed advies.:DStoffa schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:11:
-95%jorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:
Ben wel benieuwd hoeveel
-100% in bear, 50% in bull
Verwijderd
Stelletje autisten.
ah, ok:jorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:17:
[...]
Ik bedoel om mee te traden, gezien de waves waarmee je meer munten kan genereren.
2: 10% denk ik, ben nog van plan om wat munten te verkopen zogauw ze groen worden (DCN bv), verder ben ik wel tevreden met mijn PF
PSN ID: Svennie-NL
Vuile sletVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:19:
Jongens dit is de bullishe gemoedstoestand update van stoffa. Neem alles niet zo letterlijk en geniet ervan.
Stelletje autisten.
Stel dat je al je spaargeld, maar dan ook alles in crypto stopt. Niet in een shitcoin maar een coin met potentie bijv BTC, BCH, ETH of LTC (alhoewel die laatste
Normaal gezien kan je je verlies toch redelijk beperken met stop losses moest de beurzen terug crashen of dat alle munten , zoals begin deze maand terug LOW stonden ? Zodat je alles rap kan incashen en in fiat gaan of heb ik dat mis?
Ik bedoel hiermee, wat is de kans dat je dan al je spaargeld ziet verdampen ? 0% als je werkt met stop losses en op tijd alles verkoopt?
Graag een normale reactie ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door spietie op 24-04-2018 10:28 ]
SPiET
HEY !! let op je woorden !!
Dit is het crypto topic makker.
slet, del of snolletje noemen we hier hoeren
auto, sportbak, bolide is een lambo
stijging, gaat lekker ,of omhoog = moon
als het minder gaat zijn zaken als "bounce bitch" , en "shitcoin" ook toegelaten.
Ik heb juist vrij recent een deel van m'n crypto opbrengst in de grond gestoptTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:10:
[...]
Natuurlijk volgen we dat, je hebt gewoon te weinig crypto en te veel geld nog steeds bedoel je.
Kavel gekocht om een huis op te gaan bouwen
Wel BCH maar geen NEO in dat lijstjespietie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:20:
Stel dat je al je spaargeld, maar dan ook alles in crypto stopt. Niet in een shitcoin maar een coin met potentie bijv BTC, BCH, ETH of LTC (alhoewel die laatste). Je koopt low aan bijv begin van deze maand en laat alles staan.
Zodra de memes uit de tas worden gehaald is het tijd om te kopen verdomme!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:19:
Jongens dit is de bullishe gemoedstoestand update van stoffa. Neem alles niet zo letterlijk en geniet ervan.
Stelletje autisten.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nice, ik hoop dat vrij recent dan ongeveer 4 maanden geleden wasanboni schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:21:
[...]
Ik heb juist vrij recent een deel van m'n crypto opbrengst in de grond gestopt
Zero.
Verwijderd
Je had nog ff moeten hodlen. Dan was het een kasteel geweestanboni schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:21:
[...]
Ik heb juist vrij recent een deel van m'n crypto opbrengst in de grond gestopt
Nee geintje man, goed bezig!
-edit- op GDAX mist het volume nog een beetje, toch wel van belang in deze uptrend, maar dat zou maar zo kunnen , we knagen lekker aan de huidige walls.
[ Voor 39% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 10:26 ]
1. 1%jorisdeket schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:
Ben wel benieuwd hoeveel
2. 0%
60BTC sellwallTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:25:
Wie heeft er ook het gevoel dat we nog een run gaan krijgen? (check ondertussen even GDAX of ik dat gevoel kan onderschrijven)
$9400 tegen vanavondTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:25:
Wie heeft er ook het gevoel dat we nog een run gaan krijgen? (check ondertussen even GDAX of ik dat gevoel kan onderschrijven)
Januari, net na de december gekte, maar nog steeds rond de $15k koers.Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:22:
[...]
Nice, ik hoop dat vrij recent dan ongeveer 4 maanden geleden was
Ik zeg ook niet dat ik alles eruit heb gehaaldVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:23:
[...]
Je had nog ff moeten hodlen. Dan was het een kasteel geweest![]()
Nee geintje man, goed bezig!
ik heb er ook een huisje voor gekocht staat op madurodam en een mooi huisje heanboni schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:27:
[...]
Januari, net na de december gekte, maar nog steeds rond de $15k koers.
[...]
Ik zeg ook niet dat ik alles eruit heb gehaald, precies genoeg om dat kleine kasteeltje met een comfortabel haalbare hypotheek te kunnen bouwen. Alles wat de muntjes nu verder voor leuks gaan doen, betekent minder hypotheek
Verwijderd
- Iedereen is blij, we gaan richting de 9.5k.
- Kleine terugval met groot bearishme. Ook meteen iemand erbij met een grafiekje waarom.
- Verge wordt genoemd en meteen een pittige discussie met aan het eind knuffels.
- RLC stijgt niet snel genoeg en dus ook weer discussies met aan het eind een wegkijkend handdrukje.
- LTC maakt een run en stijgt naar 250 dollar, Turbo-Puppy gaat helemaal gek van euforie en gooit zijn resterende 25% erin.
- Casinocoin wordt geïmplementeerd in Pokerstars en dartfreak is miljonair.
- Mensen zijn teleurgesteld aan het eind van de dag dat de 10k na 2 keer testen nog steeds niet doorbroken is, en zijn bearish.
-@D-Ed heeft na lange tijd geaccepteerd dat Henk en Ingrid van op de hoek zijn ingestapt in crypto en tevens actief zijn op het forum. En maakt een moonrit op IOTA.
Last but not least:
FaceDown keert terug.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2018 12:18 ]
Verge stijgt jullie allemaal de moeder straks. ZO!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:32:
Voorspelling voor vandaag:
- Kleine terugval met groot bearishme. Ook meteen iemand erbij met een grafiekje waarom.
- Verge wordt genoemd en meteen een pittige discussie met aan het eind knuffels.
- RLC stijgt niet snel genoeg en dus ook weer discussies met aan het eind een wegkijkend handdrukje.
- LTC maakt een run en stijgt naar 250 dollar, Turbo-Puppy gaat helemaal gek van euforie en gooit zijn resterende 25% erin.
- Mensen zijn teleurgesteld aan het eind van de dag dat de 10k na 2 keer testen nog steeds niet doorbroken is, en zijn bearish.
Last but not least:
FaceDown keert terug.
En ik mijn laatste 25 euro fiat!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:32:
Zero.
Gaan we weer... het is nog geen eens 12 uur. Go Verge!DAMAGE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:33:
[...]
Verge stijgt jullie allemaal de moeder straks. ZO!
Waaaat! is er om 12 uur een announcement?! waarom weet ik dat nu pas! Go Verge Moon Lambo!Machlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:34:
[...]
Gaan we weer... het is nog geen eens 12 uur. Go Verge!
#vergefam
Zero.
BRING IT ON !!!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:32:
Voorspelling voor vandaag:
Last but not least:
FaceDown keert terug.
Op $250 eind van de dag wordt ik wel aardig loco ja.
Met Verge kun je zien hoe jouw moeder bestegen wordt, bedoel je?DAMAGE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:33:
[...]
Verge stijgt jullie allemaal de moeder straks. ZO!
Zoekt nu gelijk "damaged milf" ...nieuwsgierigTomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:38:
[...]
Met Verge kun je zien hoe jouw moeder bestegen wordt, bedoel je?![]()
En eth, een paar gekocht op €450 omdat ik echt dacht dat die niet lager zou gaan.PHPResource schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:39:
Wat me opvalt is dat het hier bijna nooit over EOS gaat, terwijl deze de laatste zeer lekker gaat
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Klopt ETH is echt lekker bezig. EOS trouwens ook. Ik volg ze beide wel een beetje op livecoinwatch. Valt mij ook op dat hier weinig over gesproken wordt. Vooral ETH die toch de nummer 2 is en echt razendsnel uit een vrij diep dal is geklommen.Crypts schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:41:
[...]
En eth, een paar gekocht op €450 omdat ik echt dacht dat die niet lager zou gaan.Vervolgens richting de €300 en inmiddels op ruim €560.
Verwijderd
Ik heb nog een trade openstaan voor TRX op yobit. Gaat om tientjes maar toch leuk.
Ik denk dat ik die verhoog naar 800 sats. Moet te halen zijn in mei toch?
Ow mijn god waar gaat dit heen lol.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:39:
[...]
Zoekt nu gelijk "damaged milf" ...nieuwsgierig
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!