Alyson! A-ly-son!Op zaterdag 14 juli 2001 23:52 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Allysa Hannigan ofzowiets, vraag het aan HlpDsK
En als je dan achter een 95 bak zit en je hebt zoveel vensters open dan ga je ook steeds met je muis ff snel naar links onder?Op zondag 15 juli 2001 01:54 schreef sverzijl het volgende:
[..]
Ik zie m'n desktop ook bijna nooit. Onder normale omstandigheden minimaal 20 windows open. Ik denk dat MS daarom ook de knop 'Show Desktop' heeft verzonnen
stelt niet veel voor, maar post hem toch maar 

Anoniem: 20966
hoe kom je aan die background? die wil ik ook wel.. mail hem ff, robbin_janssen@hotmail.comOp zaterdag 14 juli 2001 20:07 schreef Zorg het volgende:
geinspireerd door de desktop met Angelina:
[afbeelding]
tnx
Thanx, WRAF!Op zaterdag 14 juli 2001 23:30 schreef TlighT het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, maar als je hem wilt hebben... hier is 'ie
Anoniem: 2355
lol
die van mij is gewoon blauw met weinig icons erop,ik hoe niet van een drukke scherm...
die van mij is gewoon blauw met weinig icons erop,ik hoe niet van een drukke scherm...
Anoniem: 29173

* Anoniem: 29173 denkt dat hij de bijna meest standaart Virituele Win2k Desktop heeft en bied zijn verontschuldigingen aan voor het verneuken van de opmaak van deze pagina door het posten van een multi-monitor desktop
Anoniem: 8635

lekker basic, makkelijk yahoo-mail checken ({S} en {G} links...), Google'en, tel# zoeken en sms'en via MTN... Taakbalk zit links verstopt:

Anoniem: 23888
haha, breedbeeldOp zondag 15 juli 2001 15:36 schreef slabber het volgende:
[afbeelding]
lekker basic, makkelijk yahoo-mail checken ({S} en {G} links...), Google'en, tel# zoeken en sms'en via MTN... Taakbalk zit links verstopt:
[afbeelding]
Anoniem: 27148

Hmm... ik had hem hier nog niet neergezet in dit treath!
Hier een screenshot na een mooie schoonmaak!
kzal mezelf nog es quoten....Op zondag 15 juli 2001 10:28 schreef BlurpSter het volgende:
[..]
hoe kom je aan die background? die wil ik ook wel.. mail hem ff, robbin_janssen@hotmail.com
tnx
De url van het grote vrouwenhoofd http://www.desktopgirls.com/display.asp?photo_id=3824&page=1&category_id=3 komt van deze site vandaan. Originele grootte is 1024x768 de versie hierboven is gestreched naar 1600x1200.

Yamalia Diaz
Meh!
Ik weiger achter een win95/98/me bak te gaan zitten.Ik heb het ooit een keer geinstalleerd om een spel te kunnen spelen wat niet onder winNT werkte, dat vond ik wel genoeg.Op zondag 15 juli 2001 08:15 schreef Zorg het volgende:
[..]
En als je dan achter een 95 bak zit en je hebt zoveel vensters open dan ga je ook steeds met je muis ff snel naar links onder?
Verder altijd winNT/Win2K gedraaid (en daarvoor OS/2)
Hoe doe je dat ? Dat met die sms'jes ?Op zondag 15 juli 2001 15:36 schreef slabber het volgende:
Google'en, tel# zoeken en sms'en via MTN... Taakbalk zit links verstopt:
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
hey hoe heb je dat gedaan met die fast links ? en die window balkejs aan de rechterkant ? please tel meOp zaterdag 14 juli 2001 22:12 schreef mgfun het volgende:
Ook ff de saaie van mij:
[afbeelding]
En ik aan het werk (komt niet vaak voor).
[afbeelding]
Edit: Er loopt hier ook eente grazen... die was ff weg gelopen in dit plaatje
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/mainpage.htmOp zondag 15 juli 2001 17:34 schreef ajax4ever het volgende:
waar haal je die statbar vandaan??? ziet erg strak uit??
windows programs => system utilities
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 20531
Slepen ???Op zondag 15 juli 2001 17:35 schreef funkflex het volgende:
[..]
hey hoe heb je dat gedaan met die fast links ? en die window balkejs aan de rechterkant ? please tel me
ik krijg hm niet zo mooi als jouw de mijne heeft een raar formaatOp zondag 15 juli 2001 17:45 schreef mgfun het volgende:
[..]
Slepen ???
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Anoniem: 20531
Dit is windoos 2K in 1152*864*32 en ik heb gewoon de taskbar naar rechts gesleept en de QuickStart na boven gedaan en alle proggies er onder... das allesOp zondag 15 juli 2001 17:50 schreef funkflex het volgende:
[..]
ik krijg hm niet zo mooi als jouw de mijne heeft een raar formaat
Whehe was net ff wat aan het downen
,nee nee nie via netwerk 
weet iemand hier een website die veel wallpapaers van games hebben ? vooral hitman zoek ik , ik ben alles weer kwijt geraakt
www.gamewallpapers.comOp zondag 15 juli 2001 22:25 schreef funkflex het volgende:
weet iemand hier een website die veel wallpapaers van games hebben ? vooral hitman zoek ik , ik ben alles weer kwijt geraakt
hij doet het nu alleen ff niet
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
das kut enige andere sites met vette walpapers ?Op zondag 15 juli 2001 22:36 schreef yGiDoRp het volgende:
[..]
www.gamewallpapers.com
hij doet het nu alleen ff niet
SorryOp zondag 15 juli 2001 07:29 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Alyson! A-ly-son!
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
kij tis gelukt met die icons en troep

waar heb je die vandaan??? hij is best vetOp zondag 15 juli 2001 20:29 schreef TheJackal het volgende:
[afbeelding]
http://www.gamewallpaper.com of http://theunleashed.com die laatste moet je vooral eens kijken, die heeft echt mooieOp zondag 15 juli 2001 23:09 schreef Freez het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan??? hij is best vet
Anoniem: 14537
Volgens mij zit er een foutje in je plaatje.... De borsten van Angelina Jolie trotseren namelijk de zwaartekrachtOp zondag 15 juli 2001 20:29 schreef TheJackal het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 12316
Aftermath: Heb je een URL naar alleen je achtergrond? hij is mooi 
Koele desktops allemaal
Koele desktops allemaal
Hey BrZ, waar heb je die spacey wallpapers vandaan? Vind ze erg mooi
Anoniem: 10300
I think soOp zondag 15 juli 2001 23:55 schreef snokky het volgende:
COOL
is dat de skyline van Toronto
Seattle zou misschien ook nog kunnen, maar Toronto lijkt me wat waarschijnlijker.
die letters onder de icoontjes zijn mooi!!!Op zondag 15 juli 2001 19:41 schreef Klubbheads het volgende:
Whehe was net ff wat aan het downen,nee nee nie via netwerk
[afbeelding]
eindelijk van die gare balken rond letters af dan!
PIII 800@804 Mhz
Leuk plaatje, maar wat een zooitjeOp maandag 16 juli 2001 00:40 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 21666

jah 'k weet het is een gaare resolutie, dit scherm kan niet hoger (laptop

btw kon um ook niet rezisen *soory*
Anoniem: 21666
volgens mij heb ik die plugin ergens liggen wat dat doet in winamp 
is wel koewl maar werdt er op een duur een beetje gek van
is wel koewl maar werdt er op een duur een beetje gek van
Goeiesmorgens nou dan hier de mijne ook maar ff:

Foto by GreeTz natuurlijk

Alleen: DE GROETJES
Op maandag 16 juli 2001 10:39 schreef GreeTz het volgende:
Goeiesmorgens nou dan hier de mijne ook maar ff:
[afbeelding]
Mijn saai desktopje, meestal toch bedekt met Tweakers.net of Counter-Strike 

Dit is dan die van mij. De foto op de achtergrond heb ik zelf gemaakt in St Tropez, mei dit jaar. Ik heb hiervoor een Canon Powershot G1 gebruikt met de volgende afstellingen : iso 50, 2 sec sluitertijd en een UV-filter.

Mijn tray-icoontjes vlnr. :
1. Liveware! 3
2. Sysield (firewall)
3. Norton Anti Virus 7
4. Serv-U FTP server
5. Sygate (internet sharing)

Mijn tray-icoontjes vlnr. :
1. Liveware! 3
2. Sysield (firewall)
3. Norton Anti Virus 7
4. Serv-U FTP server
5. Sygate (internet sharing)
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Anoniem: 18466
Wie is toch die vrouw op dat plaatje ?Op zondag 15 juli 2001 23:09 schreef Dey het volgende:
Met dank aan Koos hier mijn desktoppie:
[afbeelding]
Misschien zou je me kunnen vertellen waar je die vandaan hebt??
Edit: Whoops stomme vraag staat al op de desktop
Anoniem: 19798
FAQOp maandag 16 juli 2001 12:48 schreef janwillem2000 het volgende:
hoe voeg je een plaatje toe ????
[ img]plaatje URL[ /img]Op maandag 16 juli 2001 12:48 schreef janwillem2000 het volgende:
hoe voeg je een plaatje toe ????
zonder de spaties bij [ img] en [ /img]
janwillem2000 wat is dat 4de icoontje voor proggie, zie een hoop mensen met dat proggie. Icoontje is groen met zwarte vlekken.
| I've got permission to color outside the lines |
Kazaa denk ikOp maandag 16 juli 2001 13:02 schreef Genotix het volgende:
janwillem2000 wat is dat 4de icoontje voor proggie, zie een hoop mensen met dat proggie. Icoontje is groen met zwarte vlekken.
Mkay weten we dat ook weer.Op maandag 16 juli 2001 13:04 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Kazaa denk ikNapster kloon.
| I've got permission to color outside the lines |

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Nou...

Oeps geen resize, naja te laat

Oeps geen resize, naja te laat
Anoniem: 30621
[off-topic]Op maandag 16 juli 2001 12:58 schreef janwillem2000 het volgende:
[afbeelding]
waarom heb jij in GODSNAAM je taakplanner nog aanstaan??? zonde van je recources
[/off-topic]
Dis de mijne, lijkt op die van aftermath maar goed,

ik post het plaatje van mevrouw Jolie wel ff zoals ie origineel is, hoeft niet iedereen met te mailen 

hahha ja ik kreeg ook al 2 mailtjes of ik de achtergrond kon sturen 
was geen probleem maar zo kan het ook hehe
was geen probleem maar zo kan het ook hehe
Kan iemand mij vertellen wat voor programmatje hier op deze desktop draait? Wil het zelf ook graag, maar kan het niet vinden. Ik bedoel die balk tegen de bovenkant waar o.a. de mp3 player en die menuutjes in zitten.

Bij mij is ook al 6 keer gevraagd of ik die winamp skin kan sturen of dat ik me achtergrond kan sturen dus ik zet het ook maar effe hier neer :
De skin kan je hier downloaden : http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=22998
En de achtergrond kan je hier downloaden : http://www.xs4all.nl/~grabjoma/zooi/tbg.zip
De skin kan je hier downloaden : http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=22998
En de achtergrond kan je hier downloaden : http://www.xs4all.nl/~grabjoma/zooi/tbg.zip
ah hier wordt ik ook veel over ge-mail/ICQ'ed maar ik leg het wel ff uitOp maandag 16 juli 2001 17:18 schreef Bullet_Tooth_Tony het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor programmatje hier op deze desktop draait? Wil het zelf ook graag, maar kan het niet vinden. Ik bedoel die balk tegen de bovenkant waar o.a. de mp3 player en die menuutjes in zitten.
[afbeelding]
dat doe je met desktopX zie: www.stardock.com
als je hem hebt neergehaalt download je deze skin synapse
suc6!
Lees dit maar eens: http://www.tweakers.net/reviews/123Op maandag 16 juli 2001 18:26 schreef Gerrit83 het volgende:
Engage n00b mode...........
Loading.....
n00b found.....
wat is de? Die er in de system tray staat bij striker
disengage n00b mode.....
disengaging.....
n00b mode disengaged.
Ja hoor dat is geen probleemOp maandag 16 juli 2001 19:37 schreef maversne het volgende:
kan je Desktop X ook weer verwijderen als je er niets aan vind ?
Subject assimilated.Op maandag 16 juli 2001 18:30 schreef zwik het volgende:
[..]
Lees dit maar eens: http://www.tweakers.net/reviews/123
hehe
well doneOp maandag 16 juli 2001 20:17 schreef _Stryker_ het volgende:
[..]
Subject assimilated.
hehe
en de mijne:

en op ut werk

en op ut werk

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Hehe, die startknop is c00l!Op maandag 16 juli 2001 20:44 schreef Major Carnage het volgende:
en de mijne:
[afbeelding]
en op ut werk
[afbeelding]
Major Carnage, die background van je thuispc is zeer vet. Kun je me een link geven aub?
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
hier een oude.... de nieuwe wil nog ff niet lukken 
maarja, die komt later maar

kheb btw de kwaliteit ff verminderd, voor de minder bedeelden onder ons
ziet er normaal veel beter uit
maarja, die komt later maar

kheb btw de kwaliteit ff verminderd, voor de minder bedeelden onder ons
ziet er normaal veel beter uit
pr0mpt - It never hurts to help!
Dit topic is gesloten.