Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02
Hopelijk meer content om late / end game interessanter te maken. Ik heb mij er nog nooit toe kunnen zetten om Mars te terraformen, omdat dat zo verschrikkelijk lang duurt. Meestal begin ik er ook vrij laat mee, want je hebt er eigenlijk niks aan, zeker niet early / mid game.
Het meest interessante zinnetje zinnetje in het artikel vind ik overigens: "The first game in Paradox’s Surviving franchise". Kennelijk is het de bedoeling dat er meer Surviving titels komen, dat was voor mij in ieder geval nieuws :)

Edit: oh nee, toch niet, Surviving The Aftermath, al wel van gehoord, maar niet de link gelegd.

[ Voor 8% gewijzigd door Kwistnix op 13-03-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Shabbaman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:43:
[...]

Vers van de pers:

[YouTube: Surviving Mars | New Content Teaser 2021]

Nieuwe content, gratis "tourism update" komende maandag al. En een "In-Dome Buildings Content Creator Pack" met nieuwe gebouwen voor een paar euro. Zo te zien hebben ze een nieuw team op het spel gezet: Abstraction. Zegt me eerlijk gezegd niks, ben benieuwd.

https://www.paradoxplaza....urviving-Mars-PDX-Insider
Top! Thnx voor het delen.

Van dat muziekje krijg ik gewoon weer zin om hem te spelen!

Een nieuwe content upgrade! Leuk!
https://forum.paradoxplaz...v-diary-by-silva.1461945/

[ Voor 9% gewijzigd door Aight! op 15-03-2021 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsmit99
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Deze is even helemaal aan mij voorbij gegaan, zeg: er komt over een paar dagen een nieuwe expansion uit voor Surviving Mars: Below & Beyond! Ik heb de preview van Quill18 op YouTube bekeken en volgens mij zegt hij het heel goed: “More Surviving Mars for people who like Surviving Mars”. Geen revolutionaire veranderingen dus, maar meer resources, missies, exploration & development. _/-\o_

Eén van mijn games, die ik af en toe enorm speel. Relaxed, maar toch een gezonde spanning om niet te kunnen verslappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

wsmit99 schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:39:
Deze is even helemaal aan mij voorbij gegaan, zeg: er komt over een paar dagen een nieuwe expansion uit voor Surviving Mars: Below & Beyond! Ik heb de preview van Quill18 op YouTube bekeken en volgens mij zegt hij het heel goed: “More Surviving Mars for people who like Surviving Mars”. Geen revolutionaire veranderingen dus, maar meer resources, missies, exploration & development. _/-\o_

Eén van mijn games, die ik af en toe enorm speel. Relaxed, maar toch een gezonde spanning om niet te kunnen verslappen.
Ja hier ook! Echt zin om het weer op te pakken, vond het echt een leuke game waar ik heerlijk kan ontspannen.

Super fijn dat ze weer nieuwe content uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 17:47
Zag die update ook voorbij komen. Heb het spel weer is geïnstalleerd.

Edit:
Zal ook de frontpage van dit topic even bijwerken

[ Voor 30% gewijzigd door haborym op 07-09-2021 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Er schijnen dus ook een hoop nieuwe dingen in te zitten in huidige research tree, zodat het late game wat leuker wordt.

Eerste video's verschijnen ook op youtube. En zal het snel zelf ook even gaan testen als het minder mooi weer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Ik ben verder gegaan aan mijn save van 2019 van green planet. Best wel weer leuk. Zitten aardig wat balans uitdagingen in. Toch is het wel behoorlijk buggy. Zo werkt het mystery event niet goed (met de spheres), krijg ik bij 100% atmosphere nog een dust aanval en voegen lakes niks toe aan mijn water progressie. Al met al was mijn ervaring met de concurrerende game Per Aspera positiever.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Het zou kunnen dat die problemen worden veroorzaakt doordat je een oude save hebt gepakt. Een paar maanden geleden ben ik een nieuwe save begonnen en daar had ik die problemen in ieder geval niet. Maar los daarvan: ja inderdaad, het werkt niet altijd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Shabbaman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:44:
Het zou kunnen dat die problemen worden veroorzaakt doordat je een oude save hebt gepakt. Een paar maanden geleden ben ik een nieuwe save begonnen en daar had ik die problemen in ieder geval niet. Maar los daarvan: ja inderdaad, het werkt niet altijd.
Wie weet. Heb er alleen ondertussen wel 25 uur in zitten :P . Nog een stuk of 6 van die ijs events en dan zit ik met water op 100% :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Voor de mensen dat geïnteresseerd moesten zijn. Het is momenteel steam sale https://store.steampowered.com/app/464920/Surviving_Mars/ tot 75% korting ;)

Anyway even het topic doorspitten om te kijken of er een manier is om die voor filmpjes nooit te zien.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1 2 3 Laatste