Ja, uiteraard. Er is een behoorlijke tijd geprobeerd om de boel te verbeteren en structurele oplossingen te implementeren.burne schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:29:
[...]
Is het ooit bij jullie opgekomen om de (aanwijsbare) problemen op te lossen?
Maar dat ging niet erg goed omdat StreamOne tot de conclusie kwam dat het aan onze opzet met eigen servers en storage lag. En ze hadden ondertussen ook besloten dat ze die opzet niet meer wilden ondersteunen omdat dat voor hun erg onhandig/complex/etc was, dus bereidheid om nog verder naar oplossingen binnen die opzet te zoeken werd ook steeds minder.
Hun voorkeursalternatief was om over te stappen op hun Cloud-omgeving, zodat het als totaalpakket (dus inclusief beheer van servers en storage) konden bieden.
Hun keus om te harmoniseren op hun eigen cloud-omgeving en het bijbehorende voorstel begrepen we op zich wel. Maar voor ons specifiek was dat significant duurder. In ons severrack is het dataverkeer tenslotte gratis, wat bij vrijwel elk ander videoplatform - en dat van StreamOne - het leeuwendeel van de kosten veroorzaakt.
Verder hebben we nog gekeken om mee te draaien op het platform dat ons moederbedrijf gebruikt (Ooyala) maar het bleek al gauw dat ze daar niet erg tevreden mee waren. De nieuwe oplossing die zij aan het uitwerken waren zou nog wel een jaartje duren en het was dan natuurlijk alsnog de vraag of dat wel een verbetering zou geven (op stabiliteit vast wel, maar ook functioneel?).
Het feit dat we niet onze volledige historie op dit vlak delen, zegt nog niet dat we alleen maar naar YouTube hebben gekeken.Het enkele feit dat ik deze open deur met mijn 134,5 kilo in moet trappen is genoeg om per direct mijn Elite op te zeggen.
Hoe dik kan de plaat gewapend beton zijn?
Dikke lul, drie bier, maar niet hier.
We vonden - en vinden - het vooral ook niet erg netjes om dat uit de doeken te doen.
Je trekt wel heel dramatische conclusies zo

Als jij desalniettemin je abonnement wilt opzeggen omdat je zo vreselijk tegen het inzetten van YouTube bent, dan is dat uiteraard je goed recht...